Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 22, 2017 1:09 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε: | Bugman :
Η ιδέα ότι το σύμπαν είναι ζωντανό ,σου φαίνεται φανταστική, λογική , άλογη ,η παράλογη ???
Ζωντανό με την έννοια φυσικά ότι κινείται , εξελίσσεται & παράγει αστέρια ,γαλαξίες ,νεφελώματα και πλανήτες . |
Ναι καλή φαίνεται, γιατί όχι; Μιλάμε για αυτό που βλέπουμε! Και αυτό αλλάζει. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει έρθει το τέλος του. Κάτι του έδωσε ή συνεχίζει να του δίνει την ώθση για αλλαγές. Θα μπορούσαμε να δούμε ότι αυτά που βλέπουμε είναι "απαραίτητα" λειτουργικά στοιχεία. Η Γη δεν υπάρχει τυχαία αλλά είναι απαραίτητη στη θέση της, στη τροιχιά της. Ότι παράγεται στο σύμπαν είναι αναγκαιότητα.
Άμα βγεις από αυτό το πλαίσιο και αρχίσεις τις σκέψεις: Αν το σύμπαν είναι το όλο τι σημαίνει να αλλάζει...αλλάζει ως προς ποιον; Δεν έμεινε κανένας. Αν κάτι είναι μονάδα, δεν μπορεί να έχει μεταβολή! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 22, 2017 12:22 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
Σε όλα αυτά που με ρωτάς να απαντήσω ,δεν είναι απαραίτητο ,επειδή κάνω αναφορά στο όλο ,περνώντας από τον δυαδικό στον πολυδιάστατο κόσμο ,από τον μικρόκοσμο στον μακρόκοσμο και αυτό επειδή έχουν συνοχή ο ένας κόσμος με τον άλλον και δεν μπορείς να απομονώσεις τον έναν από τον άλλον ,όταν αναφέρεσαι σε πολυσύνθετο περιβάλλον όπως το Σύμπαν .
Το Σύμπαν με τα ανθρώπινα δεδομένα είναι άπειρο, το να δείξουμε ο ένας στον άλλον ποιο από τα δύο ευσταθή ,είναι για μένα χάσιμο χρόνο.
|
Φίλε μου δεν κατάλαβα .
Επειδή – κατα την γνώμη σου- αναφέρεσαι στο “όλο” , δεν είναι απαραίτητο να απαντάς , σε όσα αποσπασματικά λες ?
Αν δεν μπορείς να “δείξεις” και να στηρίξεις με λογικά επιχειρήματα αυτά που λες , είναι χάσιμο χρόνου για εμάς , όχι για σένα.
Τα προσωπικά βιώματα του ενός και του άλλου , μπορεί να κρίνονται πολύ αξιόλογα για τον ίδιο, και ενδεχομένως ενδιαφέροντα για συζήτηση , αλλά σε άλλα φόρα , μεταφυσικά / θεολογικά , όχι φιλοσοφικά.
Θα είχε φιλοσοφικό ενδιαφέρον , αν θα μπορούσες να στηρίξει λογικά, τις απόψεις σου
Φιλοσοφία χωρίς λογική , είναι αμπελοφιλοσοφία , και συζητήσεις χωρίς λογική τεκμηρίωση, είναι αυτό που λέει ο λαός , μπούρδες.
Παράθεση: |
Τέλος για τις απόψεις ,με αναφορά στο νόμισμα ,εννοώ ότι οτιδήποτε στον δυαδικό μας κόσμο ,έχει δύο φαινομενικά αντίθετα ζεύγη ,έννοιες ,τα οποία ,οι οποίες ουσιαστικά εκδηλώνονται από μία δύναμη με θετικό και αρνητικό πόλο..,,, |
Για πες, ποιο είναι το υπαρκτό αντίθετο “ζεύγος” της ύπαρξης “κάτι” ?
Παράθεση: | Για να φτάσει όμως ένα άτομο να συνειδητοποιήσει αυτήν την αλήθεια ,θα πρέπει πρώτα να διαφωτίσει όλα τα ζεύγη των αντίθετων εννοιών ,όπως για παράδειγμα το ζεύγος καλό –κακό, πνεύμα –ύλη .
|
Και οι δύο περιπτώσεις στο παράδειγμα σου , είναι ανθρώπινα επινοήματα .
Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να μην υπάρχουν ουσιαστικά στην φύση ?(σαν διακριτά αντίθετα ζεύγη).
Παράθεση: | Κάτι παρόμοιο γράφεις και εσύ .
Εννοείς πως αυτό που υπάρχει έχει δύο τελείως διαφορετικές φύσεις , ίδια και οι δυο υπαρκτές , και οι δυο μαζί συγκροτούν διακριτά και χωριστά η κάθε μία, αυτό που πράγματι υπάρχει? |
Εγώ αναφέρομαι σε διακριτά “κατηγορήματα/φύσεις” της ύπαρξης (υλοενέργεια , χωροχρόνο, φυσικούς νόμους) που ενυπάρχουν αναπόσπαστα ,αυθύπαρκτα, άπειρα, και αιώνια στο όντως υπαρκτό “Άπαν” , εξηγώντας και τι είναι το κάθε ένα από αυτά , και πως λογικά “αναγνωρίζονται”
Αυτό που εγώ λέω είναι, πως μόνο με την ουσιαστική παρουσία καθενός από αυτά , μπορεί να νοηθεί πως υπάρχει “κάτι” .
Είναι εκτός “λόγου” να δεχτούμε – παράδειγμα – πως υπάρχει υλοενέργεια και φυσικοί νόμοι , χωρίς τον χωροχρόνο.
Η απουσία οποιουδήποτε ενός , από αυτά τα βασικά κατηγορήματα της ύπαρξης , θέτει αυτονόητα τα δύο άλλα εκτός “λόγου” , ακυρώνοντας αυτή καθεαυτή την ίδια ύπαρξη “κάτι” , που όμως όντως υπάρχει ,και αυτή είναι μιά απόλυτη αλήθεια .
Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι από αυτά , θα μπορούσα με λογικά επιχειρήματα να στα εξηγήσω.
Δεν είναι δικά μου βιώματα , και ούτε απόψεις που διάβασα κάπου .
Είναι απλά “κοινά λογικά” συμπεράσματα.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 22, 2017 3:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis,
Και η δύναμη, αν και χρησιμοποιείται στη φυσική δεν έχει φυσική υπόσταση, είναι μέγεθος που απλά υπολογίζεται από άλλα που έχουν φυσική υπόσταση όπως η μάζα, και η αλλαγή θέσης. Αν κάτι μεταβάλει τον ρυθμό μεταβολής της θέσης του λέμε ότι επενεργεί μια δύναμη. Όμως τι είναι δύναμη δεν ξέρουμε επακριβώς.
Αυτά που λέει ο Αυθόρμητος στο ίδιο στηρίζονται, τα αντίθετα ναι μεν είναι έννοιες που εμείς ονομάσαμε, αλλά έχουν μια σχέση με την πραγματικότητα, αλλιώς γιατί να μπούμε σε κόπο να τα ονομάσουμε. Αν δεν βλέπεις κάπου λογική δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Όλη η πορεία του ανθρώπου στηρίχθηκε και στηρίζεται στην κατανόηση των φαινομένων, πολλές φορές μέσω υποθέσεων. Ακόμα και ο τρόπος κατανόησης όπως το παράδειγμα, ή το πείραμα, ξεκινάει υποθετικά, άρα με την αίρεση ότι μπορεί να είναι λάθος. Γιατί λοιπόν παρακινείς τον Αυθόρμητο να αλλάξει φόρουμ; Εδώ δηλαδή δεν παράγουμε και δεν συζητάμε πάνω σε ιδέες, με σκοπό αυτό της ανακοίνωσης ή δημοσίευσης, αλλά της συζήτησης. Μέσα από την συζήτησηθα φανούν αδυναμίες, θα τεθούν ερωτήματα, θα μπει η ιδέα σε ένα κόσκινο. Αν κάποιος ευχαριστηθεί ή όχι, είναι δικό του θέμα. Οι συζητήσεις δεν γίνονται σαν θέαμα για διασκέδαση. Κάθε ιδέα σε αυτό το φόρουμ, είναι δεκτή, αρκεί να μην προάγει το μίσος. Πράγμα που δεν συμβαίνει εδώ. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Bugman στις Κυρ Απρ 23, 2017 10:27 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 22, 2017 4:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ύπαρξη –Ανυπαρξία.
Αυτό που ήθελα ήτανε να δω πως δέχονται τα μέλη του φόρουμ την ιδέα ,ότι το περιβάλλον στο οποίο ζούμε είναι ζωντανό.
Δύο μέλη απάντησαν .
Όσο για την κριτική των όσων γράφω είναι πάντα καλοδεχούμενη, είτε προέρχεται από καλοπροαίρετο ,η κακοπροαίρετο άτομο . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 23, 2017 10:41 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ύπαρξη=ζωή,τότε επειδή και ο θάνατος (=αποσύνθεση) είναι υπαρκτός, θα προκύπτει λογικά ότι ο θάνατος είναι μια μορφή ζωής.
Όμως, η σύνθεση είναι κι αυτή υπαρκτή, οπότε είναι κι αυτή μια μορφή ζωής.
Έτσι έχουμε : Αποσύνθεση=μια μορφή ζωής (1)
Σύνθεση=μια μορφή ζωής (2)
Επίσης, κάτι υπαρκτό δεν μπορεί παρά ν' ανήκει ή στη διαδικακσία της σύνθεσης ή της αποσύνθεσης ,άρα ...
Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση ή Αποσύνθεση (Α)
Άρα με την έννοια Ζωή εννοούμε και το ον που βρίσκεται σε διαδικασία σύνθεσης και το ον που βρίσκεται σε διαδικασία αποσύνθεσης.
Έτσι έχουμε: Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση (1)
Ύπαρξη=Ζωή=Μη σύνθεση (αποσύνθεση) (2)
Άρα Σύνθεση=Αποσύνθεση (άτοπο σύμφωνα με Α)
Επομένως,η αρχική προκείμενη ότι Ύπαρξη=Ζωή δε μπορεί να γίνει δεκτή λογικά. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 23, 2017 11:19 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ύπαρξη = Τα πάντα ορατά & αόρατα (Ατομική ζωή πριν και μετά την γέννηση ,εξέλιξη μετά τον θάνατο ).
Μέρος ύπαρξης = το ορατό κομμάτι ,τμήμα ,μέρος ,διάσταση της ύπαρξης που μπορούμε να αντιληφθούμε με τα 5 αισθητήρια όργανά μας . (αυτό που λέμε ζωή και αυτό που λέμε θάνατο δεν το βιώνουμε ολοκληρωμένα )
Ανυπαρξία = Πλήρες ,απόλυτο κενό ,τίποτα .
Επομένως αφού δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε, απεικονίσουμε αντικειμενικά την ύπαρξη ,πως θα προσδιορίσουμε το αντίθετο της ????
Δεν μπορούμε επειδή οι 5 αισθήσεις μας ,έχουν περιορισμένη δυνατότητα αντίληψης .
Παραπέμπω σε σύνδεσμο με τον Μάνο Δανέζη και την επιστημονική του έρευνα ,μελέτη και τελική αξιολόγηση της αντίληψης των αισθήσεών μας :
https://www.youtube.com/watch?v=AeMJ3J7qhaI |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 23, 2017 2:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η εξέλιξη μετά το θάνατο σαφώς και είναι ύπαρξη,δεν είναι ,όμως, ζωή...όπως έδειξα πιο πάνω. Με πιο απλά λόγια,η ζωή είναι ο κύκλος της σύνθεσης και αποσύνθεσης ,που είναι μορφές του υπαρκτού.Το υπαρκτό,όμως,καθεαυτό δεν μπορεί να ταυτίζεται με τις μορφές του...είναι σαν να λέμε ότι άνθρωπος είναι το σύνολο που περιλαμβάνει όλους τους ανθρώπους...ανόητος ορισμός.
Το νόημα του υπαρκτού,λοιπόν,δε συλλαμβάνεται...είναι το αναγκαίο όριο στο οποίο κλίνει η ασύμπτωτος καμπύλη του νοήματος της ζωής μας αλλά ποτέ δεν ταυτίζεται με αυτό. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 2:28 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αν ύπαρξη=ζωή,τότε επειδή και ο θάνατος (=αποσύνθεση) είναι υπαρκτός, θα προκύπτει λογικά ότι ο θάνατος είναι μια μορφή ζωής.
Όμως, η σύνθεση είναι κι αυτή υπαρκτή, οπότε είναι κι αυτή μια μορφή ζωής.
Έτσι έχουμε : Αποσύνθεση=μια μορφή ζωής (1)
Σύνθεση=μια μορφή ζωής (2)
Επίσης, κάτι υπαρκτό δεν μπορεί παρά ν' ανήκει ή στη διαδικακσία της σύνθεσης ή της αποσύνθεσης ,άρα ...
Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση ή Αποσύνθεση (Α)
Άρα με την έννοια Ζωή εννοούμε και το ον που βρίσκεται σε διαδικασία σύνθεσης και το ον που βρίσκεται σε διαδικασία αποσύνθεσης.
Έτσι έχουμε: Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση (1)
Ύπαρξη=Ζωή=Μη σύνθεση (αποσύνθεση) (2)
Άρα Σύνθεση=Αποσύνθεση (άτοπο σύμφωνα με Α)
Επομένως,η αρχική προκείμενη ότι Ύπαρξη=Ζωή δε μπορεί να γίνει δεκτή λογικά. |
Ολος ο συλλογισμος ειναι λαθος, διοτι ο θανατος ο προσωπικος δεν ειναι μια διαδικασια αλλά ενα γεγονος στιγμιαιο της ζωης
Και πρεπει να διευκρινιστει τι ειναι αυτο που συνιστα το ( στιγμιαιο ) γεγονος του προσωπικου θανατου
Σιγουρα δεν ειναι η αποσυνθεση, η οποία ακολουθει φυσικα το ( στιγμιαιο ) γεγονος του προσωπικου θανατου και αφορα το υλικο σωμα που παραμενει συγκροτημενο ακομα, αμεσως μετα τον προσωπικο θανατο
Αρα : θανατος ≠ αποσυνθεση ( 0 )
Επι πλεον η προταση ( Α ) ειναι λαθος, διοτι αν με τη συλληψη μπαινουμε στη διαδικασια της συνθεσης, ειναι εξισου βεβαιο οτι μπαινουμε και στη διαδικασια της αποσυνθεσης, αποτελεσμα της οποίας ειναι και το στιγμιαιο γεγονος του συμβατικου ( προσωπικου ) θανατου
Η διαδικασια της αποσυνθεσης αρχιζει οσο ειναι ακομα σε ζωη ο οργανισμος με τη μορφη βασικα του αποσυντονισμου των σωματικων λειτουργιων ( και αν "εξαιρεσουμε" βεβαια το αναμφισβητητο γεγονος οτι σε ολη τη διαρκεια της φυσικης οργανικης πολυκυτταρικης ζωης ο θανατος ειναι παρων σε κυτταρικο επιπεδο ), οπότε και επερχεται καποια στιγμη ο φυσικος συμβατικος θανατος που ακολουθειται απο την αποσυνθεση σε δομικο πλεον επιπεδο με τα ενζυμα τα κυτταρικα να δρουν καταλυτικα σε αυτη τη διαδικασια, πραγμα που σημαινει ουσιαστικα οτι η κυτταρικη ζωη συνεχιζεται και μετα το γεγονος του ( λεγομενου ή θεωρουμενου πολυκυτταρικου ή συμβατικου ) θανατου που σε καμια περιπτωση δεν ειναι ιδιος ή ταυτοσημος με τον κυτταρικο θανατο
Συνεπως οι προτασεις ( 1 ) κ΄( 2 ) δεν οδηγουν στην ( Α ) αλλά στην ( Α΄) : Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση κ΄Αποσύνθεση
Συμπερασμα : οι προτασεις του συλλογισμου ( παραθεση ) εχουν "στεγνα" επιλεγει "προσεκτικα" για να αναιρεθει ( λογικα δηθεν ) η αρχικη προταση Ύπαρξη=Ζωή
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 9:55 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε: | Gianiss
Σε όλα αυτά που με ρωτάς να απαντήσω ,δεν είναι απαραίτητο ,επειδή κάνω αναφορά στο όλο ,περνώντας από τον δυαδικό στον πολυδιάστατο κόσμο ,από τον μικρόκοσμο στον μακρόκοσμο και αυτό επειδή έχουν συνοχή ο ένας κόσμος με τον άλλον και δεν μπορείς να απομονώσεις τον έναν από τον άλλον ,όταν αναφέρεσαι σε πολυσύνθετο περιβάλλον όπως το Σύμπαν .
Το Σύμπαν με τα ανθρώπινα δεδομένα είναι άπειρο, το να δείξουμε ο ένας στον άλλον ποιο από τα δύο ευσταθή ,είναι για μένα χάσιμο χρόνο.
Ο καθένας μας έχει διαμορφώσει απόψεις από διάφορες πληροφορίες και δεν έχω την υπομονή να ψάξω να βρω αυτές που χρειάζονται για να στηρίξω αυτό το οποίο δέχομαι ως αληθινό γεγονός.
Στους επτά συμπαντικούς νόμους του Ερμή του τρισμέγιστου αναφέρομαι.
Τέλος για τις απόψεις ,με αναφορά στο νόμισμα ,εννοώ ότι οτιδήποτε στον δυαδικό μας κόσμο ,έχει δύο φαινομενικά αντίθετα ζεύγη ,έννοιες ,τα οποία ,οι οποίες ουσιαστικά εκδηλώνονται από μία δύναμη με θετικό και αρνητικό πόλο..,,,
Για να φτάσει όμως ένα άτομο να συνειδητοποιήσει αυτήν την αλήθεια ,θα πρέπει πρώτα να διαφωτίσει όλα τα ζεύγη των αντίθετων εννοιών ,όπως για παράδειγμα το ζεύγος καλό –κακό, πνεύμα –ύλη .
Κάτι παρόμοιο γράφεις και εσύ εδώ :
Εννοείς πως αυτό που υπάρχει έχει δύο τελείως διαφορετικές φύσεις , ίδια και οι δυο υπαρκτές , και οι δυο μαζί συγκροτούν διακριτά και χωριστά η κάθε μία, αυτό που πράγματι υπάρχει? |
Σε ρώτησα καλοπροαίρετα , να εξηγήσεις τι ονομάζεις “ζωή” , τι ονομάζεις “σύμπαν” , αλλά και πως οδηγήθηκες στα ποσοστά 10% και 80% ,όπου το 10% της ανθρωπότητας ονομάζεις “πνευματικά ζωντανό” και κατά συνέπεια το 80% που διαχωρίζεις , το θεωρείς “ψόφιο”.
Σου διαφεύγει βέβαια και ένα ακόμη 10% που δεν το προσδιορίζεις ..
Σε ρώτησα που κατατάσσεις τον εαυτό σου στο 10% (ζωντανό) , ή στο 80% (ψόφιο)?
Σε ρώτησα αν με την αναφορά σου σε “δυαδικό κόσμο” , αναφέρεσαι στον “δυϊσμό”, καθώς είναι άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Όλα αυτά καλοπροαίρετα , για να ορίσουμε τα πλαίσια που θα συζητάμε και να καταλαβαινόμαστε
Η απάντησή σου ήταν πως “δεν είναι απαραίτητο να απαντήσεις σε όλα αυτά” αιτιολογώντας πως “δεν είναι απαραίτητο ,επειδή κάνω αναφορά στο όλο” .
Τι σχέση έχει φίλε μου αυτή η απάντηση, σαν απάντηση , με την έννοια της “ζωής” που σε ρώτησα?
Όταν αναφέρεται κάποιος σε “ζωή” , καταλαβαίνουμε πως μιλά για σύνθετους μοριακούς οργανισμούς , - οποιασδήποτε μορφής – που παρουσιάζουν κάποιες ιδιότητες διακριτές.
Από αυτά που εσύ λες , δεν είναι σαφή τα χαρακτηριστικά των ζωντανών υπάρξεων .
Για να καταλάβω τι λες , ποιο από τα “βράχος γρανίτη” , “νεκρό πτηνό”, “ξερό φύλλο”, “θαλάσσια κοράλλια” , χαρακτηρίζεις ζωντανό και ποιο όχι .
Σε ρώτησα - ποιο είναι το υπαρκτό αντίθετο “ζεύγος” της ύπαρξης “κάτι” -?
Και απαντάς “ Ύπαρξη –Ανυπαρξία”
Μιλάς σοβαρά?
Έχει λογική η απάντηση “υπάρχει αυτό που δεν υπάρχει”?
“Ανυπαρξία” = “μη ύπαρξη ”
Πως είναι δυνατόν να εννοείς υπαρκτό “κάτι μη υπαρκτό”
Αυτό είναι εκτός “λόγου”.
Παράθεση: |
Αυτό που ήθελα ήτανε να δω πως δέχονται τα μέλη του φόρουμ την ιδέα ,ότι το περιβάλλον στο οποίο ζούμε είναι ζωντανό. |
Αν δεν ορίσεις με σαφήνεια τι ονομάζεις “ζωή” , το ερώτημα σου αν είναι ή δεν είναι ζωντανό το περιβάλλον που ζούμε , είναι ασαφές .
Δεν το καταλαβαίνεις?
Αυτά που λες και ρωτάς , είναι αόριστα , και γενικόλογα .
Φιλοσοφία χωρίς λογική τεκμηρίωση δεν είναι φιλοσοφία
.
Το καθένα από αυτά που λες μπουρδουκλωμένα, με την σκέψη πως μιλάς για το όλον που είναι – όπως λες – πολυδιάστατο , άρα δεν μπορούμε εμείς , όντα τρισδιάστατα να προσεγγίσουμε .
Οι πολλές διαστάσεις , είναι “υποθέσεις” που προτείνονται από αξιόλογες θεωρίες φυσικής, σε μια θεωρία μιας “φυσικής των πάντων” , που θα εξηγεί κάθε συμπεριφορά στον μικρόκοσμο και στο μακρόκοσμο.
Αυτές οι θεωρίες όμως , είναι σοβαρές θεωρίες φυσικής και όχι μεταφυσικής όπως εσύ – και μερικοί άλλοι – αυθαιρέτως φαντάζονται , ενδεχομένως λόγω άγνοιας, ή μεταφυσικής προδιάθεσης .
Όλα αυτά , στα λέω καλοπροαίρετε , και καλοπροαίρετη είναι κάθε κριτική αντιπαράθεση σε όσα αόριστα και χωρίς λογική τεκμηρίωση θα λες.
Τα προσωπικά βιώματα του ενός και του άλλου , αν δεν έχουν λογική τεκμηρίωση , δεν καμία αξία, δεν αποτελούν απόδειξη “κάτι” υπαρκτού.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 10:25 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αν ύπαρξη=ζωή,τότε επειδή και ο θάνατος (=αποσύνθεση) είναι υπαρκτός, θα προκύπτει λογικά ότι ο θάνατος είναι μια μορφή ζωής.
Όμως, η σύνθεση είναι κι αυτή υπαρκτή, οπότε είναι κι αυτή μια μορφή ζωής.
Έτσι έχουμε : Αποσύνθεση=μια μορφή ζωής (1)
Σύνθεση=μια μορφή ζωής (2)
Επίσης, κάτι υπαρκτό δεν μπορεί παρά ν' ανήκει ή στη διαδικακσία της σύνθεσης ή της αποσύνθεσης ,άρα ...
Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση ή Αποσύνθεση (Α)
Άρα με την έννοια Ζωή εννοούμε και το ον που βρίσκεται σε διαδικασία σύνθεσης και το ον που βρίσκεται σε διαδικασία αποσύνθεσης.
Έτσι έχουμε: Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση (1)
Ύπαρξη=Ζωή=Μη σύνθεση (αποσύνθεση) (2)
Άρα Σύνθεση=Αποσύνθεση (άτοπο σύμφωνα με Α)
Επομένως,η αρχική προκείμενη ότι Ύπαρξη=Ζωή δε μπορεί να γίνει δεκτή λογικά. |
Ολος ο συλλογισμος ειναι λαθος, διοτι ο θανατος ο προσωπικος δεν ειναι μια διαδικασια αλλά ενα γεγονος στιγμιαιο της ζωης
Και πρεπει να διευκρινιστει τι ειναι αυτο που συνιστα το ( στιγμιαιο ) γεγονος του προσωπικου θανατου
Σιγουρα δεν ειναι η αποσυνθεση, η οποία ακολουθει φυσικα το ( στιγμιαιο ) γεγονος του προσωπικου θανατου και αφορα το υλικο σωμα που παραμενει συγκροτημενο ακομα, αμεσως μετα τον προσωπικο θανατο
Αρα : θανατος ≠ αποσυνθεση ( 0 )
Επι πλεον η προταση ( Α ) ειναι λαθος, διοτι αν με τη συλληψη μπαινουμε στη διαδικασια της συνθεσης, ειναι εξισου βεβαιο οτι μπαινουμε και στη διαδικασια της αποσυνθεσης, αποτελεσμα της οποίας ειναι και το στιγμιαιο γεγονος του συμβατικου ( προσωπικου ) θανατου
Η διαδικασια της αποσυνθεσης αρχιζει οσο ειναι ακομα σε ζωη ο οργανισμος με τη μορφη βασικα του αποσυντονισμου των σωματικων λειτουργιων ( και αν "εξαιρεσουμε" βεβαια το αναμφισβητητο γεγονος οτι σε ολη τη διαρκεια της φυσικης οργανικης πολυκυτταρικης ζωης ο θανατος ειναι παρων σε κυτταρικο επιπεδο ), οπότε και επερχεται καποια στιγμη ο φυσικος συμβατικος θανατος που ακολουθειται απο την αποσυνθεση σε δομικο πλεον επιπεδο με τα ενζυμα τα κυτταρικα να δρουν καταλυτικα σε αυτη τη διαδικασια, πραγμα που σημαινει ουσιαστικα οτι η κυτταρικη ζωη συνεχιζεται και μετα το γεγονος του ( λεγομενου ή θεωρουμενου πολυκυτταρικου ή συμβατικου ) θανατου που σε καμια περιπτωση δεν ειναι ιδιος ή ταυτοσημος με τον κυτταρικο θανατο
Συνεπως οι προτασεις ( 1 ) κ΄( 2 ) δεν οδηγουν στην ( Α ) αλλά στην ( Α΄) : Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση κ΄Αποσύνθεση
Συμπερασμα : οι προτασεις του συλλογισμου ( παραθεση ) εχουν "στεγνα" επιλεγει "προσεκτικα" για να αναιρεθει ( λογικα δηθεν ) η αρχικη προταση Ύπαρξη=Ζωή
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου |
Οπωσδήποτε η ζωή – όπως αυτή εννοείται να χαρακτηρίζει κάθε ζωντανό (μοριακά) οργανισμό – είναι ένα ακόμα κατηγόρημα/χαρακτηριστικό του όντως υπαρκτού.
Είναι έννοια που εμπεριέχεται – όπως όλα τα κατηγορήματα της ύπαρξης – στην ύπαρξη , δεν ταυτίζεται και ούτε νοείται να υπάρχει παράλληλα με την ύπαρξη .
Έτσι κάθε ζωντανή οντότητα , είναι και υπαρκτή , χωρίς να ισχύσει και το αντίστροφο , όπως συμβαίνει στις ταυτότητες.
Συμπέρασμα ...
Κάθε τι “υπαρκτό” , δεν νοείται υποχρεωτικά να είναι και “ζωντανό”
Και να το ξεκαθαρίσουμε .
Υπαρκτό είναι κάθε τι – οτιδήποτε – που νοείται να υφίσταται σαν οντότητα “κάτι” .
ΔΕΝ είναι υπαρκτό και δεν μπορεί να νοηθεί πως υπάρχει - ούτε καν σαν υπόθεση και ούτε σαν αντίθεση - "κατι" μη υπαρκτό.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 11:20 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Μιλάς σοβαρά?
Έχει λογική η απάντηση “υπάρχει αυτό που δεν υπάρχει”?
“Ανυπαρξία” = “μη ύπαρξη ”
Πως είναι δυνατόν να εννοείς υπαρκτό “κάτι μη υπαρκτό”
Αυτό είναι εκτός “λόγου”.
|
Βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα και μου τα προσάπτεις .
Το μη υπαρκτό δεν είναι υπαρκτό ,επειδή απλά είναι το αντίθετο από το υπαρκτό .
Το ότι δεν μπορείς να διανοηθείς το αντίθετο του υπαρκτού ,δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ,αλλά ότι το αγνοούμε λόγω έλλειψης γνώσης του μη υπαρκτού.
Την αντιύλη ,το αντίθετο της ύλης ,την έχουν μετρήσει οι επιστήμονες .Επειδή δεν μπορούμε να την δούμε ,θα πούμε δηλαδή ,ότι δεν υπάρχει κάτι που μετρήσανε και το οποίο θεωρούνε αντίθετο της ύλης ??
Πιο απλά μπορούμε να πούμε ότι το αντίθετο της ύλης είναι το πνεύμα .Κάτι που έχει ειπωθεί εδώ και χιλιάδες χρόνια .
Το ζητούμενο δεν είναι αν εγώ προσπαθώ να χρωματίσω αφηρημένες έννοιες , (μελέτη εσωτερικών βιβλίων φιλοσοφίας ) αλλά ο λόγος ,η αιτία που το επιδιώκω .
Οι αντιπαραθέσεις για ένα άτομο που π.χ δέχεται το πνεύμα ως αντίθετη δύναμη της ύλης με άτομα που δεν το δέχονται ,είναι φυσιολογικό να δεσπόζουν ,όταν αυτά επικοινωνούν ,επειδή το μεν θεάται εξωτερικά το δε εσωτερικά .
Εσύ δέχεσαι ως έννοια της ζωής αυτό που μας λέει η επιστημονική κοινότητα ,και καλά κάνεις .
Προσπαθώ να διευρύνω τα όρια μελετώντας εσωτερικά κείμενα .Δεν θα εκθέσω την άποψη που διαμόρφωσα ,επειδή είναι θέαση εσωτερική και θα οδηγούσε σε ανούσιες αντιπαραθέσεις …,,,
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 12:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
Βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα και μου τα προσάπτεις .
Το ότι δεν μπορείς να διανοηθείς το αντίθετο του υπαρκτού ,δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ,αλλά ότι το αγνοούμε λόγω έλλειψης γνώσης του μη υπαρκτού. |
Δεν σου προσάπτω κάτι , μόνος σου τα λες αυτά .
Ο τρόπος που τα λες , δείχνει τον τρόπο που σκέφτεσαι
Είναι φανερό πως δεν καταλαβαίνεις πως δεν νοείται να υπάρχει κάτι μη υπαρκτό.
Είναι εκτός “λόγου”
Δεν είναι θέμα πειθούς , αλλά λογικό συμπέρασμα.
Παράθεση: |
Την αντιύλη ,το αντίθετο της ύλης ,την έχουν μετρήσει οι επιστήμονες .Επειδή δεν μπορούμε να την δούμε ,θα πούμε δηλαδή ,ότι δεν υπάρχει κάτι που μετρήσανε και το οποίο θεωρούνε αντίθετο της ύλης ?? |
Τι σχέσει έχει αυτό το παράδειγμα με το “υπαρκτό” και “μη υπαρκτό” ?
Καταλαβαίνεις πως και η ύλη και η αντιύλη ,είναι “κάτι” υπαρκτό ?
Παράθεση: |
Πιο απλά μπορούμε να πούμε ότι το αντίθετο της ύλης είναι το πνεύμα .Κάτι που έχει ειπωθεί εδώ και χιλιάδες χρόνια .
Το ζητούμενο δεν είναι αν εγώ προσπαθώ να χρωματίσω αφηρημένες έννοιες , (μελέτη εσωτερικών βιβλίων φιλοσοφίας ) αλλά ο λόγος ,η αιτία που το επιδιώκω . |
Γιατί να το πούμε πως το αντίθετο της ύλης , είναι το πνεύμα ?
Το ότι έχει ειπωθεί κάτι εδώ και χιλιάδες χρόνια, είναι απόδειξη της αλήθειας του?
Την ύλη την έχουμε εντοπίσει στον κόσμο μας, και φαντάζομαι πως αναφέρεσαι σε αυτό το υπαρκτό που γνωρίζουμε , έτσι δεν σε ρωτώ τι εννοείς σαν “ύλη”
Με τον όρο “πνεύμα” τι εννοείς?
Τι είναι αυτό , πως ορίζεται και που το εντόπισες?
Παράθεση: | Οι αντιπαραθέσεις για ένα άτομο που π.χ δέχεται το πνεύμα ως αντίθετη δύναμη της ύλης με άτομα που δεν το δέχονται ,είναι φυσιολογικό να δεσπόζουν ,όταν αυτά επικοινωνούν ,επειδή το μεν θεάται εξωτερικά το δε εσωτερικά .
Εσύ δέχεσαι ως έννοια της ζωής αυτό που μας λέει η επιστημονική κοινότητα ,και καλά κάνεις .
Προσπαθώ να ξεπεράσω τα όρια μελετώντας εσωτερικά κείμενα .Δεν θα εκθέσω την άποψη που διαμόρφωσα ,επειδή είναι θέαση εσωτερική και θα οδηγούσε σε ανούσιες αντιπαραθέσεις …,,,
|
Σε ένα φόρουμ φιλοσοφίας , είναι “λογικό” να υπάρχει δυσπιστία για κάθε άποψη “φανταστική” , χωρίς καμία “λογική” τεκμηρίωση.
Σαν λογικά όντα , οφείλουμε να ορίζουμε τα νοήματα των όρων που χρησιμοποιούμε σε μια συζήτηση , για να υπάρχει κάποια στοιχειώδης συνεννόηση .
Έτσι όταν μιλάμε για “ζωή” , καταλαβαίνουμε για ποιο θέμα μιλάμε .
Αν εσύ έχεις ξεπεράσεις τα αποδεχτά όρια του νοήματος του όρου , και εννοείς την διαφορετικά , αλά δεν θέλεις να εκθέσεις αυτή την άποψή σου , είναι δικαίωμά σου.
Αν είναι προσωπικό μυστικό , κράτα το για τον εαυτό σου, μην σπαταλάς τον χρόνο μας .
Καλοπροαίρετα στο λέω .
Δεν με χαλάει φίλε μου , να κρατάς κρυφές τις γνώσεις σου.
Μην τις παρουσιάζεις όμως σε δημόσιο διάλογο, τουλάχιστον σε ένα φόρουμ φιλοσοφίας.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 2:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επιστήμη ακόμη ερευνά την ύλη ,το σύμπαν και γενικότερα ότι υπάρχει στο διάστημα .
Η γνώση είναι άπειρη ,γιατί αν δεν ήταν ,τώρα θα γνωρίζαμε τι είναι ύλη, τι είναι σύμπαν και τι διάστημα και φυσικά για ποιον λόγο υπάρχουν .
Αν μου αποδείξεις το αντίθετο ,ότι εσύ γνωρίζεις και προσπαθήσεις να εξηγήσεις και σε άλλους μέσω της λογικής σου, τι είναι όλα αυτά και γιατί υπάρχουν ,θα αντιληφθώ και εγώ τον τρόπο σκέψης σου .
Μέχρι τώρα κάνεις αντιπαραθέσεις ,αντί αντιπαραθέσεων ,κρίνεις και δεν γράφεις για τις δικές σου απόψεις .
Λοιπόν θα μας τις αποτυπώσεις , έτσι για να ξέρω και εγώ με τι άτομο έχω να κάνω ?????
Γράφω , είμαστε ζωντανά κύτταρα ζωντανής άπειρης οντότητας ,μέσα στην οποία υπάρχει και το σύμπαν στο οποίο φαινομενικά εκδηλώνονται οι υπάρξεις μας .
Ο.Κ δεν το στηρίζω με επιχειρήματα .
Εσύ μπορείς να γράψεις μια σύγχρονη ιδέα για το σύμπαν και να την στηρίξεις με δικά σου λογικά επιχειρήματα ????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 2:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
gianiss έγραψε: | Οπωσδήποτε η ζωή – όπως αυτή εννοείται να χαρακτηρίζει κάθε ζωντανό (μοριακά) οργανισμό – είναι ένα ακόμα κατηγόρημα/χαρακτηριστικό του όντως υπαρκτού.
Είναι έννοια που εμπεριέχεται – όπως όλα τα κατηγορήματα της ύπαρξης – στην ύπαρξη , δεν ταυτίζεται και ούτε νοείται να υπάρχει παράλληλα με την ύπαρξη .
Έτσι κάθε ζωντανή οντότητα , είναι και υπαρκτή , χωρίς να ισχύσει και το αντίστροφο , όπως συμβαίνει στις ταυτότητες.
Συμπέρασμα ...
Κάθε τι “υπαρκτό” , δεν νοείται υποχρεωτικά να είναι και “ζωντανό”
Και να το ξεκαθαρίσουμε .
Υπαρκτό είναι κάθε τι – οτιδήποτε – που νοείται να υφίσταται σαν οντότητα “κάτι” .
ΔΕΝ είναι υπαρκτό και δεν μπορεί να νοηθεί πως υπάρχει - ούτε καν σαν υπόθεση και ούτε σαν αντίθεση - "κατι" μη υπαρκτό |
Ασυναρτησιες !!!
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 24, 2017 7:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | ο θανατος ο προσωπικος δεν ειναι μια διαδικασια αλλά ενα γεγονος στιγμιαιο της ζωης
Και πρεπει να διευκρινιστει τι ειναι αυτο που συνιστα το ( στιγμιαιο ) γεγονος του προσωπικου θανατου
Σιγουρα δεν ειναι η αποσυνθεση, η οποία ακολουθει φυσικα το ( στιγμιαιο ) γεγονος του προσωπικου θανατου και αφορα το υλικο σωμα που παραμενει συγκροτημενο ακομα, αμεσως μετα τον προσωπικο θανατο
Αρα : θανατος ≠ αποσυνθεση ( 0 ) |
Ο συλλογισμός στηρίζεται σε εμπειρικά δεδομένα κι όχι πλάσματα της φαντασίας.Κάθε ον που πεθαίνει αποσυντίθεται κι αυτό είναι εμπειρία συνολική της ανθρωπότητας ...εκτός κι αν έχεις καμιά σοβαρή απόδειξη περί του αντιθέτου...σιγά μην έχεις !
skapaneas έγραψε: | Επι πλεον η προταση ( Α ) ειναι λαθος, διοτι αν με τη συλληψη μπαινουμε στη διαδικασια της συνθεσης, ειναι εξισου βεβαιο οτι μπαινουμε και στη διαδικασια της αποσυνθεσης, αποτελεσμα της οποίας ειναι και το στιγμιαιο γεγονος του συμβατικου ( προσωπικου ) θανατου
Συνεπως οι προτασεις ( 1 ) κ΄( 2 ) δεν οδηγουν στην ( Α ) αλλά στην ( Α΄) : Ύπαρξη=Ζωή=Σύνθεση κ΄Αποσύνθεση |
Είναι αυτονόητο πως μιλάω για την πλήρη αποσύνθεση ενός νεκρού όντος κι όχι την μερική που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της ζωής αλλά αναπληρώνεται ώστε να διατηρείται η ζωή. Κι επειδή ή νεκρό θα είναι ένα ον ή ζωντανό,η πρόταση εξακολουθεί να ισχύει:
ΥΠΑΡΞΗ=ΖΩΗ=Ή ΣΥΝΘΕΣΗ (διαδικασίες μείωσης της εντροπίας) Ή ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ (μέγιστος βαθμός εντροπίας) _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|