Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Φιλοσοφία της Επιστήμης και της Θρησκείας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 390, 391, 392 ... 448, 449, 450  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές;
Ναι
23%
 23%  [ 25 ]
Όχι
60%
 60%  [ 63 ]
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της
5%
 5%  [ 6 ]
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της
10%
 10%  [ 11 ]
Σύνολο Ψήφων : 105

Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17312

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 1:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:

Ιωαννη, κανεις λαθος...
Ή μαλλον συγχεεις τα πραγματα...
Άλλο το μηδεν το φιλοσοφικα οριζομενο και άλλο το μηδεν το μαθηματικο...
Στην πραξη : 0+0=1 ; χρησιμοποιεις το μηδεν με τη μαθηματικη εννοια
Η πραξη της προσθεσης ( + ) το δηλωνει
Στα μαθηματικα το μηδεν εισαγεται με αξιωμα : υπαρχει το ουδετερο στοιχειο ( 0 ) της προσθεσης, τετοιο ωστε για καθε α να ισχυει α+0=0
Οπως βλεπεις με το αξιωμα αυτο, το μηδεν ειναι ενα υπαρκτο μαθηματικο στοιχειο με συγκεκριμενες ιδιοτητες
Δεν σημαινει το ανυπαρκτο...
Ειναι αριθμος με τα ολα του και με τις παραξενιες του
π.χ. διαιρεση με το μηδεν δεν γινεται

Ο φιλοσοφικος ορισμος που επιχειρεις εσυ παραπανω για το μηδεν, ειναι ασχετος με τον μαθηματικο ορισμο του μηδενος





Δεν είναι καθόλου άσχετοι οι 2 ορισμοί:ο μαθηματικός προκύπτει απ' τον φιλοσοφικό.Μηδέν στα μαθηματικά σημαίνει την απουσία κάποιας μαθηματικής οντότητας,π.χ. 120=1 εκατοντάδα,2 δεκάδες και καμία μονάδα.Λείπουν οι μονάδες,δηλαδή.

Είδες,λοιπόν,ότι αξιωματικά αντιφάσκεις;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17312

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 1:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

spyros έγραψε:


@Ιωαννη, εχεις μια ευκαιρια να βρεις γιατι ο συλογισμος σου εχει δυο λαθη..



Αν ο θεός είναι αιτία του κόσμου,θα πρέπει να έχει κάτι κοινό με την αιτία,αφού καμιά αιτία δεν είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απ' το αποτέλεσμά της.(1)

Αν τα αποτελέσματα ανήκουν στον κόσμο και οι αιτίες δεν είναι εντελώς ξεκομμένες απ' τα αποτελέσματα,τότε και οι αιτίες θ' ανήκουν στον κόσμο(2)

Αν ο κόσμος έχει μια αιτία και ο κόσμος ανήκει στο Έν,τότε και η αιτία του κόσμου θ' ανήκει στο Εν αλλά το ίδιο το Εν δεν μπορεί να είναι αιτία του κόσμου.(3)

Νομίζω,τώρα διόρθωσα τα λάθη.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11184
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 2:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skapaneas
έγραψε:

Ιωαννη, κανεις λαθος...
Ή μαλλον συγχεεις τα πραγματα...
Άλλο το μηδεν το φιλοσοφικα οριζομενο και άλλο το μηδεν το μαθηματικο...
Στην πραξη : 0+0=1 ; χρησιμοποιεις το μηδεν με τη μαθηματικη εννοια
Η πραξη της προσθεσης ( + ) το δηλωνει
Στα μαθηματικα το μηδεν εισαγεται με αξιωμα : υπαρχει το ουδετερο στοιχειο ( 0 ) της προσθεσης, τετοιο ωστε για καθε α να ισχυει α+0=0
Οπως βλεπεις με το αξιωμα αυτο, το μηδεν ειναι ενα υπαρκτο μαθηματικο στοιχειο με συγκεκριμενες ιδιοτητες
Δεν σημαινει το ανυπαρκτο...
Ειναι αριθμος με τα ολα του και με τις παραξενιες του
π.χ. διαιρεση με το μηδεν δεν γινεται

Ο φιλοσοφικος ορισμος που επιχειρεις εσυ παραπανω για το μηδεν, ειναι ασχετος με τον μαθηματικο ορισμο του μηδενος





Δεν είναι καθόλου άσχετοι οι 2 ορισμοί:ο μαθηματικός προκύπτει απ' τον φιλοσοφικό.Μηδέν στα μαθηματικά σημαίνει την απουσία κάποιας μαθηματικής οντότητας,π.χ. 120=1 εκατοντάδα,2 δεκάδες και καμία μονάδα.Λείπουν οι μονάδες,δηλαδή.

Είδες,λοιπόν,ότι αξιωματικά αντιφάσκεις;

Idea

Η ερμηνεια που δινεις στο μαθηματικο μηδεν ( γιατι αυτο κάνεις ) δεν αφορα τα μαθηματικα
Στα μαθηματικα δεν υπαρχει "σημαινει"...
Τα αντικειμενα τα μαθηματικα ειναι αυτα που ειναι ...
Οι ερμηνειες τους, οι χρησεις τους και οι εφαρμογες τους δεν αφορουν τα μαθηματικα τα οποία λειτουργουν αυτονομα και δινουν τις απαντησεις που περνανε απο το χερι τους ( των μαθηματικων, της επιστημης εννοω ), ασχετα με το τι θα τις κανουν οι ανθρωποι

Το μαχαιρι κοβει ανεξαρτητα το τι θα κοψει ο ανθρωπος

Ο συμβολισμος που δινεις παραπανω για το 120 ειναι ασχετος με τα μαθηματικα
Ειναι ενας τροπος παραστασης του πληθους αυτου με τη βοηθεια των γνωστων ηδη συμβολων
Το μηδεν σε αυτες τις παραστασεις χρησιμοποιειται μη μαθηματικα αλλα ερμηνευομενο... ως τιποτα

Δεν επανερχομαι επ΄ αυτου Cool


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Ιούν 11, 2014 7:18 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17312

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 3:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σύμφωνα μ' αυτά που λες, 120=12,αφού το μηδέν είναι το τίποτα.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3868
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 5:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ αρχικά έγραψε:
Η αναλογία αιτίας-φαινομένου κι αιτίας-κόσμου αν οδηγηθεί στην ουσία της θα μας φανερώσει έναν θεό που είναι κι αυτός δημιούργημα του κόσμου,αφού καμιά αιτία κάποιου φαινομένου δεν είναι εντελώς ξένη με το αποτέλεσμά της,δηλαδή εκτός κόσμου.

Άρα αιτία-αποτέλεσμα είναι εγκόσμια συνθήκη,οπότε το ίδιο ισχύει και για το δίπολο θεός-κόσμος.


..

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ τελικά έγραψε:
Αν ο θεός είναι αιτία του κόσμου,θα πρέπει να έχει κάτι κοινό με την αιτία,αφού καμιά αιτία δεν είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απ' το αποτέλεσμά της.(1)

Αν τα αποτελέσματα ανήκουν στον κόσμο και οι αιτίες δεν είναι εντελώς ξεκομμένες απ' τα αποτελέσματα,τότε και οι αιτίες θ' ανήκουν στον κόσμο(2)

Αν ο κόσμος έχει μια αιτία και ο κόσμος ανήκει στο Έν,τότε και η αιτία του κόσμου θ' ανήκει στο Εν αλλά το ίδιο το Εν δεν μπορεί να είναι αιτία του κόσμου.(3)

Νομίζω,τώρα διόρθωσα τα λάθη.


(1)Σωστό.
Αυτό όμως που πολύ συχνά μπερδεύεις είναι ότι το "κάτι κοινό" και το "κάτι διαφορετικό", στο μυαλό σου, το κάνεις όχι υποσύνολο, αλλά ταυτότητα και ισοδυναμία.
Το "κάτι κοινό" δεν σημαίνει το "ίδιο".

(2)Μόλις επανέλαβες το σύνηθες σφάλμα που σου επισήμανα!
Άλλο το "δεν είναι εντελώς ξεκομμένες" και άλλο το "ανήκουν".

(3)Μόλις ξαναεπανέλαβες το σύνηθες σφάλμα!!
Το Εν (Θεός, απανκάτι, κλπ, κλπ) κατέχει αποκλειστικά την αιτία του κόσμου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μόνο η αιτία του κόσμου.
Ο Θεός δύναται να είναι και η αιτία άλλων πραγμάτων που υπερβαίνουν αυτό που συμβατικά αντιλαμβανόμαστε ως κόσμο και αδυνατούμε να φανταστούμε και να προσδιορίσουμε..
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11184
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 5:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneasΓιαννη, εισαι σε απολυτη συγχυση και δεν μπορω να κανω τιποτα γι΄ αυτο

Ενα μονο σου λεω...
Μου ζητας να σου πσρουσιασω μια αποδειξη λογικη στη δικη μου προσεγγιση του κοσμου ( αυτη περι του δημιουργου του κοσμου ) και εσυ την εξεταζεις ως προς τη λογικοτητα της με τα κριτηρια της δικης σου προσεγγισης
Φερνεις αντιλογο, σε αυτα που λεω και υποστηριζω εγω, με βαση αυτα που πιστευεις εσυ
Πας καλα ;
Αλλες οι αφετηριες οι δικες σου και άλλες οι δικες μου
Τι προσπαθεις να αποδειξεις ;
Οτι εσυ εχεις δικιο και εγω εχω αδικο μαλλον...
Προκειται για διαφορετικους δρομους στην κατανοηση του ιδιου θεμελιωδους αντικειμενου φιλε μου : του κοσμου
Δεν υπαρχει δικιο και αδικο...
Δεν υπαρχει σωστο και λαθος αναμεσα στις δυο προσεγγισεις...

..........................................................................................
..........................................................................................
...........................................................................................


Λες πολλά χωρίς να τεκμηριώνεις ουσιαστικά “κάτι”

Ας εξετάσουμε την δική σου – τροποποιημένη – πρόταση περί δημιουργού του κόσμου.
Λες

"Ο κόσμος υπάρχει." 
"Κάθε τι κοσμικο που υπάρχει, έχει τον δημιουργό του"  
"Αρα ο κοσμος εχει το δημιουργο του"  



Στο σοφιστικό τέχνασμα σου, ταυτίζεις την έννοια της λέξης “κόσμος” , με την απροσδιόριστη λέξη “κοσμικό”

Κατά πρώτον , πρέπει να δηλώσεις τι ονομάζεις “κοσμικό” , αποδίδοντάς του ουσιαστικές έννοιες .

Κατά δεύτερον , πρέπει να συμφωνίσουμε στα κοινά συμπαντικά στοιχεία/κατηγορήματα του “κόσμου” μας , που είναι
1.Η ύλη
2.Η ενέργεια
3.Ο χώρος
4.Ο χρόνος
5.Οι φυσικοί νόμοι

Κατά τρίτον , πρέπει να γίνει κατανοητό πως το νερό, η φωτιά , τα σύννεφα , η βροχή , η θάλασσα , τα φυτά, τα ζώα , ο άνθρωπος , οι κεραυνοί, κλπ κλπ , (όλα ουσιαστικά) δεν είναι κοινά στοιχεία σύμπαντος κόσμου , αλλά τρόποι / φαινόμενα / μορφές που τα 5 συμπαντικά κατηγορήματα παρουσιάζονται ΜΟΜΟ στην γη μας (πιθανόν στο σύνολό τους και κάπου αλλού , χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί έως τώρα) .
Αυτό θα πει , πως ο κόσμος μας υπήρχε, υπάρχει , και θα μπορούσε να υπάρχει , χωρίς κανένα από αυτά να υπάρχει, ούτε και ο άνθρωπος φυσικά

Μετά από αυτές τις διευκρινήσεις, που κάθε νοήμων και ευφυές όν κατανοεί και αποδέχεται ώς λογικές (γιαυτό και κοινές παντού), ας έρθουμε στο σόφισμα σου.

Λες (μέσα σε παρένθεση δικά μου σχόλια)

"Ο κόσμος υπάρχει."  ( κοινή διαπίστωση)

"Κάθε τι κοσμικο που υπάρχει, έχει τον δημιουργό του"  
(τι είναι “κοσμικό” και πως προκύπτει πως ΟΛΑ τα “κοσμικά” έχουν τον δημιουργό τους) ?
(τα 5 συμπαντικά κατηγορήματα του κόσμου – παράδειγμα- θα μπορούσαν να είναι άναρχα , άπειρα και αυθύπαρκτα , γιατί να απαιτούν δημιουργό? )

Παράθεση:
Και τι αυθαιρεσιες ειναι αυτα που λες για τη δημιουργια του κοσμου ; 
- δημιουργει απο το απολυτο μηδεν 
- μια και μοναδικη φορα 
- που ωστοσο ηταν αιωνια γνωστη στον δημιουργο 
Πότε ειπα εγω ολα αυτα τα ασυναρτητα πραγματα ; 
Αυτα ειναι δικα σου φιλε μου και μη τα αποδιδεις σε μενα 



Υπέθεσα πως δέχεσαι την βιβλική εκδοχή της δημιουργίας σύμπαντος κόσμου από τον Γιαχβέ
Αν ο δικός σου δημιουργός δεν είναι ο Γιαχβέ , τότε πες μου , ποια τα χαρακτηριστικά που δικού σου δημιουργού , για να καταλάβω για ποιο δημιουργό μιλάς?

Είναι ο δικός σου , δημιουργός σύμπαντος κόσμου (ορατών και αοράτων) , είναι παντοδύναμος , πάνσοφος , παντογνώστης , δημιουργεί τον κόσμο εκ του μηδενός ή απλά μορφοποιεί αυτό που υπάρχει? .

Ξεκαθάρισε ποιος είναι ο δημιουργός σου και πως τον “πιστεύεις” .
Παράθεση:

Σχετικα με το απολυτο μηδεν 
Βεβαιως θα μπορουσε να προκυψει αξιωματικα ο,τιδηποτε απο το απολυτο μηδεν 
Αν διαφωνεις αποδειξε το αντιθετο με την Τυπικη Λογικη οπως υπεδειξες σε μενα 

Βρε φίλε κατάλαβε τέλος πάντων, πώς το (0) είναι ένα αριθμητικό σύμβολο , ένα ανθρώπινο επινόημα.
Τα μαθητικά γενικά είναι ο τρόπος που σκέφτηκε ο άνθρωπος να διατυπώνει την λογική.
Μια μαθηματική διατύπωση εάν δεν έχει λογική , είναι μπούρδες.
Το καταλαβαίνεις?

Όταν λοιπόν με την κοινή λογική επιβεβαιώνουμε την απόλυτη ύπαρξη του “κάτι” , θα πει πως το “κάτι”, είναι “απόλυτα υπαρκτό”.
Σε ρωτώ λοιπόν
Μπορεί “κάτι” απόλυτα υπαρκτό να έχει προέλθει από το απόλυτο “μηδέν/τίποτα” .
Από μόνη της η έννοια του απόλυτα “μηδέν/τίποτα” , ορίζει το μη υπαρκτό.
Χρειάζεσαι μαθηματική απόδειξη για αυτό που λογικά έχει τεθεί εκτός ύπαρξης ?
Πας καλά ?

Η λογική απόδειξη υπερισχύει της μαθηματικής που μπορεί να υποθέσει και μη υπαρκτές/αληθείς παραδοχές και για αυτό κάθε ουσιαστική πράξη με το μηδέν στερείται λογικής .

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να στα λέω
Μπορείς ή δεν μπορείς να τα καταλάβεις?

Παράθεση:
Σχετικα με το υστερογραφο σου τωρα ειναι η απολυτη αποκαλυψη της αγνοιας σου περι την "ξυνη λογικη" 
Λες : Αν μιά απόφαση μπορεί να έχει ισχύ παντού οπουδήποτε, ανεξάρτητα τον τόπου, χρόνου , πολιτικοοικονομικών συνθηκών , θρησκευτικών δογμάτων κλπ κλπ , τότε πρόκειται για “ξυνό λόγο” 
Δηλαδη δινεις τον ορισμο της "ξυνης λογικης" ξεκινωντας με υποθεση 
Λες και ολες αυτες οι παραμετροι που θετεις ισχυουν παντου στο συμπαν 

Δεν σου έδωσα ορισμό, αυτόν στον έχω 2-3 φορές στο παρελθόν και δεν τον κατάλαβες.
Σου έδωσα ένα μπούσουλα για να κρίνεις πότε μια απόφαση είναι κοινή (διασυμπαντική) και πότε όχι .
Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις?
Αν κρίνω από αυτά που λες , σου είναι δύσκολα αυτά.

.

Idea

Γιαννη αποφασισε : ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς
Και τα δυο μαζι δεν γινεται στον κοσμο μας

Ή με το δικο σου συστημα θα ασχοληθουμε ή με το δικο μου

Και στις δυο περιπτωσεις θα ακολουθησουμε την κοινη λογικη
Συμφωνα παντα με την εικονα που εχω αποκομισει και εχω κατασταλαξει ολο αυτο τον καιρο που μιλαμε για αυτο το ζητημα
Και μολονοτι επανειλημμενα σε εχω ρωτησει για την κοινη λογικη, η οποια σημειωτεον δεν "ενδιαφερεται" για το πεδιο που θα αξιοποιηθει, δεν εχεις δωσει σαφη απαντηση ωστε να μπορεσω να συγκρινω αυτα που εγω εχω αποκομισει για την κοινη λογικη με αυτα που εχεις εσυ κατα νου

Το να συζηταμε ταυτοχρονα και παραλληλα και αναμεικτα για τις δυο διαφορετικες προσεγγισεις του κοσμου μας εχει εκ των προτερρων καθορισμενο αποτελεσμα : σ α λ ά τ α

Εσυ μπορει βεβαια να λειτουργεις στο μυαλο σου οπως θες, οπως κι εγω φυσικα και ο καθενας μας ...
Αλλά οταν μιλαμε αντικειμενικα, ισταμενοι ο ενας απεναντι στον αλλον, ειμαστε στον πραγματικο κοσμο και σ΄αυτον ισχυει αναντιρρητα η Τυπικη Λογικη : ή Α ή οχι Α

Ελπιζω να εγινα σαφης

Αν ναι και συμφωνεις, πεσ΄το να παρουσιασω την εικονα που εχω για την Κοινη Λογικη, να την κρινεις, να τη διορθωσουμε συμφωνητικα ολοι μαζι ως εργαλειο δουλειας και να προχωρησουμε σε ενιαια βαση


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11184
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 8:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Σύμφωνα μ' αυτά που λες, 120=12,αφού το μηδέν είναι το τίποτα.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Idea

Δεν φαινεται οτι μπορεις να αντιληφτεις τη διαφορά του μαθηματικου αντικειμενου μηδεν και της ερμηνειας που δινουμε συνηθως για το τι σημαινει στον κοσμο μας
Το μηδεν ουτως ή αλλως δεν ειναι τιποτα και δεν μπορει να ειναι τιποτα
Ειναι "κατι"
Οπως και να το κοιταξεις

Αυτο που ειναι οντως "τιποτα" ειναι ολοκληρωτικα αδιανοητο απο καθε ον νοημον
Ειναι απροσεγγιστο καθ΄οιονδηποτε τροπο
Ειναι ασυμβατο με καθε μας λογικη διεργασια
Δεν το αισθανομαστε με ... τιποτα
Αυτο απο μονο του μπορει "καπου" να υπαρχει
Να αποτελει π.χ. το περιεχομενο ενος σημειου...
Αλλά με δεδομενο οτι το σημειο ειναι για μας η κορυφη της ελαχιστοτητας δεν μπαινουμε καν στον κοπο να εξετασουμε αν το σημειο ή αυτο που ονομαζουμε σημειο εχει περιεχομενο

Με την εννοια αυτη το σημειο αποτελει τη γεωμετρικη εικονα του μηδενος, του "τιποτα"
Και φυσικα η εικονα ξεκομμενη απο τα πραγματα δεν αποτελει αντικειμενο του κοσμου μας
Ειναι ιδεα και αρα ανηκει στον κοσμο του μη αντικειμενικα υπαρκτου
Ειναι δηλαδη ... τιποτα

Το τιποτα λοιπον δεν βιωνεται
Το μηδεν ειναι ο λογος ( η περιγραφη ) του τιποτα ( του αβιωτου καθ΄οιονδηποτε τροπο )
Το σημειο ειναι η θεωρια ( εικονα ) του τιποτα
Το κενο ειναι η πρακτικα υλοποιουμενη θεωρια του εκλογικευομενου ως μηδεν τιποτα

Οταν λοιπον γραφεις 120, στη θεση του μηδενος ( λογος του τιποτα ), το οποίο δεν ειναι ομως τιποτα στο μαθηματικο χωρο αλλά "κατι" εντος αυτου, θεωρεις οτι υλοποιωντας το πληθος αυτο ως ακεραιο πληθος μοναδων διαφορων ταξεων στη θεση των μοναδων μοναδων θα εχεις κενο


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 8:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ενα μηδενικό που δεν αναπνέει.......
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2014 8:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Στ αλήθεια,.......αναρωτιέμαι αν η μόνη ιδιότητα του μηδέν είναι πως ζεί στο. κενό...... ......
........................


δίχως ύπαρξη!!!!!!!
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5659

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2014 9:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas
Το να συζηταμε ταυτοχρονα και παραλληλα και αναμεικτα για τις δυο διαφορετικες προσεγγισεις του κοσμου μας εχει εκ των προτερρων καθορισμενο αποτελεσμα : σ α λ ά τ α 

Δεν είναι και τόσο δύσκολο να εξετάζει κάποιος παράλληλα δύο και τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις ενός θέματος.
Μερικές φορές μάλιστα προτείνεται , όταν βεβαίως προσφέρεται αυτή η δυνατότητα.
Δέχομαι πως κάποιες φορές αυτό γίνεται δύσκολο, γιατί απαιτεί μέγιστη αυτοσυγκέντρωση .

Βεβαίως δεν έχω κανένα πρόβλημα να συζητήσουμε αποκλειστικά την δική σου προσέγγιση, και ενδεχομένως να διαπιστώσουμε κοινά σημεία που ορίζονται με άλλο όνομα

Με μεγάλο ενδιαφέρον σε ακούω!
Προχώρα βήμα βήμα , για να υπάρχει σωστός έλεγχος της ορθότητας των συλλογισμών σου, γιατί πάνω σε κοινά αποδεκτά συμπεράσματα/παραδοχές , στοιχειοθετείται η σωστή άποψη

Παράθεση:
Αν ναι και συμφωνεις, πεσ΄το να παρουσιασω την εικονα που εχω για την Κοινη Λογικη, να την κρινεις, να τη διορθωσουμε συμφωνητικα ολοι μαζι ως εργαλειο δουλειας και να προχωρησουμε σε ενιαια βαση 

Είμαι περίεργος να “δω” την “εικόνα” της δικής σου κοινής λογικής .
Αναρωτιέμαι πόσο “κοινή” μπορεί να είναι η “λογική” , όταν διαφέρει ακόμα και από άνθρωπο σε άνθρωπο , πόσο μάλλον μεταξύ ενός ευφυούς όντος – οπουδήποτε υπάρχει ένα τέτοιο – από ένα άλλο αντίστοιχο , στην άλλη άκρη του σύμπαντος.

Παράθεση:
Ο συμβολισμος που δινεις παραπανω για το 120 ειναι ασχετος με τα μαθηματικα 
Ειναι ενας τροπος παραστασης του πληθους αυτου με τη βοηθεια των γνωστων ηδη συμβολων 
Το μηδεν σε αυτες τις παραστασεις χρησιμοποιειται μη μαθηματικα αλλα ερμηνευομενο... ως τιποτα 

Το μηδέν σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το δέκατο σύμβολο , ενός δεκαδικού συστήματος αρίθμησης , ένα μαθηματικό ανθρώπινο επινόημα οπού τα πλήθη ομαδοποιούνται σε μονάδες δεκάδες εκατοντάδες κλπ κλπ
Παράθεση:

Αυτο που ειναι οντως "τιποτα" ειναι ολοκληρωτικα αδιανοητο απο καθε ον νοημον 
Ειναι απροσεγγιστο καθ΄οιονδηποτε τροπο 
Ειναι ασυμβατο με καθε μας λογικη διεργασια 
Δεν το αισθανομαστε με ... τιποτα 

Χαίρομαι που τελικά έγινε αυτό αντιληπτό.
Ακόμα και ο χαρακτηρισμός “όντως τίποτα” είναι εκτός κοινής λογικής.
Παράθεση:
Το τιποτα λοιπον δεν βιωνεται 
Το μηδεν ειναι ο λογος ( η περιγραφη ) του τιποτα ( του αβιωτου καθ΄οιονδηποτε τροπο ) 
Το σημειο ειναι η θεωρια ( εικονα ) του τιποτα 


Σωστά !
Το “μηδέν” είναι ενα φανταστικό ανθρώπινο επινόημα , μια φανταστική περιγραφή της απουσίας του “όντως υπαρκτού κάτι”.

Φανταστικό είναι και το “σημείο” , ουσιαστικά δεν υπάρχει.
Αν υπήρχε θα ήταν "κάτι"

Παράθεση:
Το κενο ειναι η πρακτικα υλοποιουμενη θεωρια του εκλογικευομενου ως μηδεν τιποτα 

Το “κενό” είναι “κάτι” υπαρκτό.
Είναι ο χώρος που ορίζεται από “κάτι”.
Ο χώρος είναι ένα από τα κατηγορήματα του όντος υπαρκτού “Άπαν κάτι”
Παράθεση:
Οταν λοιπον γραφεις 120, στη θεση του μηδενος ( λογος του τιποτα ), το οποίο δεν ειναι ομως τιποτα στο μαθηματικο χωρο αλλά "κατι" εντος αυτου, θεωρεις οτι υλοποιωντας το πληθος αυτο ως ακεραιο πληθος μοναδων διαφορων ταξεων στη θεση των μοναδων μοναδων θα εχεις κενο 



Καμία σχέση δεν έχουν αυτά που λες
Στην περίπτωση του 120 , έχουμε τρία ανθρώπινα σύμβολα που στη δεκαδική αρίθμηση, εκφράζουν ένα συγκεκριμένο πλήθος που είναι κατά μία μονάδα μέτρησης μεγαλύτερο του 119 .

Τα μαθηματικά σύμβολα είναι ανθρώπινο επινόημα που διατυπώνει ο άνθρωπος την φιλοσοφική του άποψη.
Εκ φύσεως ο άνθρωπος αρέσκεται στην γνώση , είναι φίλος της γνώσης / σοφίας .
Ο άνθρωπος είναι το όν που φιλοσοφεί.
Στην αρχή όμως , είναι πάντα ο “ξυνός λόγος”
Φιλοσοφία χωρίς λογική, είναι αμπελοφιλοσοφία .


Ένα βασικό στοιχείο στην φιλοσοφική προσέγγιση τους κόσμου μας , που πρέπει να συμφωνήσουμε είναι η έννοια του απόλυτα “μηδέν/τίποτα” και να μην το μπερδεύουμε με το αριθμητικό σύμβολο (0) , αλά και με την “φανταστική” μαθηματική έκφραση “μηδέν” που είναι η θεωρητική απουσία του απόλυτα υπαρκτού/πραγματικού.

Απόλυτο “Μηδέν/τίποτα” , δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, είναι εκτός λογικής.



.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11184
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2014 12:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Idea

Αυτα που λες Γιαννη ειναι ενα απτο παραδειγμα του τι σημαινει "σαλατα"

...........................................................................

Λοιπον επι του θεματος τωρα

Πρωτα απ' ολα καταργουνται οι οροι μηδεν - τιποτα - και αλλοι παρεμφερεις
Οι οροι αυτοι δεν εχουν πραγματικο νοημα και δεν σημαινουν κατι υπαρκτο στον κοσμο μας
Σε μια λογικη προσεγγιση του κοσμου, οροι που εχουν νοημα μη υπαρξης δεν εχουν θεση
Οταν θελουμε να μιλαμε για μη υπαρξη θα λεμε μη υπαρξη
Προτεινεται ο ορος "κατι" ο οποίος σημαινει απροσδιοριστα το υπαρκτο


Νομοι Της Κοινης Λογικης

1
Η Αρχη Του Λογου
Ο λογος εφαρμοζεται ελευθερα επι παντος επιστητου, χωρις περιορισμους, χωρις αναστολες και χωρις αρνησεις, αλλά παντοτε καταφατικα και απο συγκεκριμενη καθε φορα αφετηρια

2
Η Εσαγωγη Των Αξιωματων
Οταν η ελευθερη ροη του λογου οδηγει σε λογικο αδιεξοδο, τοτε εισαγεται αναγκαστικα παραδοχη η οποία εχει πλεον θεση αξιωματος και αρα αληθειας της οποίας η πραγματωση δεν ειναι απαραιτητα παντοτε και απο ολους ορατη στον περιβαλλοντα κοσμικο χωρο

3
Εφαρμογη Της Τυπικης Λογικης
Μετα τον ορισμο του πλαισιου των νομων ( αξιωματων ) που εχουν προκυψει στη διαρκεια της ελευθερης λογικης αναζητησης επι συγκεκριμενου αντικειμενου, η εξεταση των λογικων συνεπειων τους βασιζεται απαραιτητα στους νομους της Τυπικης Λογικης

4
Ορισμος Αλλων Λογικων Συστηματων
Ο ορισμος ενος πλαισιου νομων σε μια συγκεκριμενη λογικη διερευνηση ειναι εξ απαντος σεβαστη και ακαταλυτη στη διαρκεια της αναπτυξης του συστηματος που επαγονται οι νομοι αυτοι και καθε παρεκλιση απο το πλαισιο τους απαγορευεται διοτι οδηγει σε αλλο συστημα



Αυτα ειναι τα τεσσερα βασικα σημεια που απαρτιζουν κατα τη γνωμη μου την Κοινη Λογικη


Ενδεικτικη λογικη "αποδειξη" ( ;;; ) της ισχυος των παραπανω προτεινομενων νομων της Κοινης Λογικης

1.
Ο πρωτος νομος εφαρμοζεται κατα κορον τα τελευταια χρονια στη συζητηση περι του "κατι"

2.
Ο δευτερος νομος ισχυει αναντιρρητα γιατι η συζητηση περι του "κατι" και του κοσμου εχει φτασειν πλεον σε αδιεξοδο και εισαγεται αναγκαστικα το πλαισιο νομων της Κοινης Λογικης

3.
Ο τριτος νομος ισχυει εξ απαντος οπως εχει διαφανει με την παραλληλη, ταυτοχρονη και αδιεξοδη συζητηση επι του αυτου αντικειμενου μεσα απο δυο διαφορετικες προσεγγισεις

4.
Ο τεταρτος νομος ειναι φανερος ως προς την ισχυ του γιατι καθε ειδους προσεγγιση στο αυτο αντικειμενο εχει τις δικες του αφετηριες, ορους και αξιωματα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Μάϊ 01, 2017 9:00 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 2681

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2014 12:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ρε συ γιαννη... πως λεγεται αυτος που μιλαει για κατι εκτος λογικής;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5659

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2014 3:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Idea

Αυτα που λες Γιαννη ειναι ενα απτο παραδειγμα του τι σημαινει "σαλατα"

...........................................................................

Λοιπον επι του θεματος τωρα

Πρωτα απ' ολα καταργουνται οι οροι μηδεν - τιποτα - και αλλοι παρεμφερεις
Οι οροι αυτοι δεν εχουν πραγματικο νοημα και δεν σημαινουν κατι υπαρκτο στον κοσμο μας
Σε μια λογικη προσεγγιση του κοσμου, οροι που εχουν νοημα μη υπαρξης δεν εχουν θεση
Οταν θελουμε να μιλαμε για μη υπαρξη θα λεμε μη υπαρξη
Προτεινεται ο ορος "κατι" ο οποίος σημαινει απροσδιοριστα το υπαρκτο


Νομοι Της Κοινης Λογικης

1
Η Αρχη Του Λογου
Ο λογος εφαρμοζεται ελευθερα επι παντος επιστητου, χωρις περιορισμους, χωρις αναστολες και χωρις αρνησεις, αλλά παντοτε καταφατικα και απο συγκεκριμενη καθε φορα αφετηρια

2
Η Εσαγωγη Των Αξιωματων
Οταν η ελευθερη ροη του λογου οδηγει σε λογικο αδιεξοδο, τοτε εισαγεται αναγκαστικα παραδοχη η οποία εχει πλεον θεση αξιωματος και αρα αληθειας της οποίας η πραγματωση δεν ειναι απαραιτητα παντοτε και απο ολους ορατη στον περιβαλλοντα κοσμικο χωρο

3
Εφαρμογη Της Τυπικης Λογικης
Μετα τον ορισμο του πλαισιου των νομων ( αξιωματων ) που εχουν προκυψει στη διαρκεια της ελευθερης λογικης αναζητησης επι συγκεκριμενου αντικειμενου, η εξεταση των λογικων συνεπειων τους βασιζεται απαραιτητα στους νομους της Τυπικης Λογικης

4
Ορισμος Αλλων Λογικων Συστηματων
Ο ορισμος ενος πλαισιου νομων σε μια συγκεκριμενη λογικη διερευνηση ειναι εξ απαντος σεβαστη και ακαταλυτη στη διαρκεια της αναπτυξης του συστηματος που επαγονται οι νομοι αυτοι και καθε παρεκλιση απο το πλαισιο τους απαγορευεται διοτι οδηγει σε αλλο συστημα



Αυτα ειναι τα τεσσερα βασικα σημεια που απαρτιζουν κατα τη γνωμη μου την Κοινη Λογικη


Ενδεικτικη λογικη "αποδειξη" ( ;;; ) της ισχυος των παραπανω προτεινομενων νομων της Κοινης Λογικης

1.
Ο πρωτος νομος εφαρμοζεται κατα κορον τα τελευταια χρονια στη συζητηση περι του "κατι"

2.
Ο δευτερος νομος ισχυει αναντιρρητα γιατι η συζητηση περι του "κατι" και του κοσμου εχει φτασειν πλεον σε αδιεξοδο και εισαγεται αναγκαστικα το πλαισιο νομων της Κοινης Λογικης

3.
Ο τριτος νομος ισχυει εξ απαντος οπως εχει διαφανει με την παραλληλη, ταυτοχρονη και αδιεξοδη συζητηση επι του αυτου αντικειμενου μεσα απο δυο διαφορετικες προσεγγισεις

4.
Ο τεταρτος νομος ειναι φανερος ως προς την ισχυ του γιατι καθε ειδους προσεγγιση στο αυτο αντικειμενο εχει τις δικες του αφετηριες, ορους και αξιωματα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Ωραία !!!
Έθεσες τους δικούς σου “νόμους της κοινής λογικής” , όπως τουλάχιστον εσύ τους αντιλαμβάνεσαι .
Ας μην χάνουμε χρόνο μας με σχετικές νομολογίες και διαδικαστικά.
Ξεκίνα άμεσα να διατυπώνεις τις δικές σου λογικές προτάσεις, που θα οδηγούν στα δικά σου λογικά συμπεράσματα .

Θα εξετάσουμε ΜΟΝΟ την λογική ορθότητα , της δική σου προσέγγιση του κόσμου μας .


Υ.Γ
Οι λέξεις “μηδέν” και “τίποτα” , δεν είναι για μένα ταμπού.
Τώρα που κατάλαβες πως αναφέρονται σε μη υπαρκτά νοήματα, δεν έχω πρόβλημα .
Λέγε τα όπως θέλεις , αρκεί που τώρα ξέρεις πως δεν πρόκειται για υπαρκτές έννοιες.

Η “αίσθηση” της πιθανής απουσίας του “όντως υπαρκτού”, είναι μια εξαπάτηση της ανθρώπινης λογικής , που οφείλεται στον εντοπισμό “σχετικών” (αντικειμενικών/υποκειμενικών) αντιθέσεων στον κόσμο μας.
Είναι δηλαδή – εφόσον ισχύει σαν “αίσθηση” - μιά ανθρώπινη ψευδαίσθηση

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 2681

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2014 3:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

χαχα και αρα η απαντηση μου ειναι: λεγεται εκεινος που μιλαει περι ψευδαισθήσεων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2014 3:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

παράνοια......?
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 390, 391, 392 ... 448, 449, 450  Επόμενο
Σελίδα 391 από 450

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center