Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Υπάρχει η "ελεύθερη βούληση" για όλους ? |
Ναι υπάρχει |
|
60% |
[ 15 ] |
Οχι δεν υπάρχει |
|
20% |
[ 5 ] |
Υπάρχει μόνον για μερικούς |
|
16% |
[ 4 ] |
Υπάρχει όταν δεν υπάρχει η Μοίρα |
|
0% |
[ 0 ] |
Αλλο (επεξηγήσεις στο θέμα) |
|
4% |
[ 1 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 25 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Wonder Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1234 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 8:00 am Θέμα δημοσίευσης: Ελεύθερη Βούληση και άνθρωπος |
|
|
Εχουν όλοι αναιξερέτως οι άνθρωποι ελεύθερη βούληση ?
Εκ της υπάρξεως της προφητείας συμπαιρένουμε ότι υπάρχει στην ανθρώπινη ζωή αυτό που αποκαλείται "Μοίρα". Επομένως η "Ελέυθερη Βούληση" πρέπει κατα κάποιο τρόπο να περιορίζεται..αλλά πώς όμως?
Φαινομενικά δεν περιορίζεται πουθενά !
Εκτός του ανωτέρω επιχειρήματος υπάρχει και κάτι άλλο.
Παρατηρούμε μικρά παιδιά να λένε πράγματα τα οποία λογικά δεν θα ήξεραν να πούνε, αλλά ούτε και οι μεγάλοι δεν θα ήξεραν να τα πούν πολλές φορές!
Επίσης παρατηρούμε ανθρώπους να μην έχουνε δικό τους Λόγο αλλά ο Λόγος τους να προέρχεται ίσως από κάπου αλλού.
Π.χ. οι τρελοί όταν μιλάνε δεν βγάζουν νόημα !
Είναι αυτό σύμπτωμα της τρέλας ή μήπως ο Λόγος τους είναι ελεγχόμενος απο κάπου αλλού?
Είναι δυνατόν ό ανθρώπινος λόγος να ελέγχεται απο κάποιον εξωτερικό τού εαυτού παράγοντα και επομένως να μην υπάρχει ελεύθερη βούληση στον λόγο ?
Εάν παρατηρήσουμε τα παιδιά και τούς τρελούς μπορούμε ίσως να πούμε ότι δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση για όλους ?
Η ελεύθερη βούληση είναι κι αυτή ...........ένα παραμύθι ?? _________________ Γηράσκω αεί διδασκόμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chaos Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 2132 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 11:08 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=69436#69436
...
...περί απόλυτης ατομικής ευθύνης. Τούτο σημαίνει, ότι ουδείς άνθρωπος υπόκειται στην εξουσία κάποιου άλλου, εάν προηγουμένως δεν έχει αποδεχθεί κάτι τέτοιο δια πράξεων ή παραλήψεών του.
Αλλά αφ' ης στιγμής αποδέχεται τούτη την εξουσία, επειδή κάτι τέτοιο διευκολύνει τους τρόπους διαβίωσης ή έστω και την απλή επιβίωση του, είναι συνυπεύθυνος για τις απορρέουσες από τις επιλογές της τελευταίας συνέπειες.
Για να μην παρεξηγούμεθα:
ΔΕΝ απαλλάσσω την εξουσία, την όποια εξουσία, από τις ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ευθύνες. Απλά ισχυρίζομαι ότι όλοι οι δεχόμενοι να είναι υποκείμενοι σε αυτήν, φέρουν τη δική τους' και κατέχουν την δυνατότητα της επιλογής.
Το τι θα κάνουν με τούτη, είναι θέμα ενός εκάστου.Δεν ανήκει ούτε σε μένα, ούτε σε σένα, ούτε σε κανέναν η εξουσία της επίκρισης για τις επιλογές των άλλων - εκτός εάν μας την έχουν αποδώσει οι ίδιοι' και έχουμε αποδεχθεί εμείς να την πάρουμε.
ΟΛΟΙ όμως κατέχουμε αυτοδικαίως την ικανότητα της Κρίσης.
Και αυτή, συνεπιφέρει την δική μας ευθύνη...
http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=48593#48593 _________________ Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Wonder Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1234 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 12:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που καταλαβαίνω απο τον Χάος είναι ότι όσοι άνθρωποι π.χ. πουλάνε την ψυχή τους σε κάποια άλλη ανώτερη δύναμη όπως ας πούμε ό διάολος, τότε αυτοί δεν έχουν πλέον ελεύθερη βούληση.
Και νομίζω ότι αυτό είναι λογικό να συμβαίνει αλλά και επίσης μπορούμε να πούμε ότι είναι αληθές και ισχύει.
Να επομένως μία κατηγορία ανθρώπων που δεν έχουν ελεύθερη βούληση.
Ούτε λόγου αλλά ούτε και πράξεων. _________________ Γηράσκω αεί διδασκόμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chaos Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 2132 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 1:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Wonder έγραψε: |
Αυτό που καταλαβαίνω απο τον Χάος είναι ότι όσοι άνθρωποι π.χ. πουλάνε την ψυχή τους σε κάποια άλλη ανώτερη δύναμη όπως ας πούμε ό διάολος, τότε αυτοί δεν έχουν πλέον ελεύθερη βούληση.
|
Ή τον Θεό της επιλογής τους. Ή το Κόμμα τους. Ή την Ιδεολογία. Ή την Θεωρία. Ή την Ομάδα. Ή...Ή...Ή...
Μόνο, που το γεγονός της ελευθέρως εκχωρηθείσας βούλησης, δεν απαλλάσσει το άτομο από την Ευθύνη της ίδιας της πράξης της εκχώρησης.
Μια επιφύλαξη: Υπάρχει η λεγόμενη Κοινοτική προσέγγιση της ζωής.
Μόνο που μέχρι τώρα είναι μόνον θεωρία, η δε πρακτική εφαρμογή της οσάκις επιχειρήθηκε κατέληξε πάντοτε σε δράματα.
Εάν υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτήν, μένει ακόμη πολύς δρόμος έως ότου το Είδος μας να επαναποκτήσει την ικανότητα να διαχειριστεί αυτήν την χαμένη δυνατότητά του.
Και, βεβαίως, κάθε τι ελευθέρως παραχωρούμενον, ελευθέρως μπορεί και να ανακληθεί όταν οι συνθήκες που επέβαλλαν - ή έδειχναν να επιβάλλουν - την παραχώρησή του παύουν να υφίστανται.
Αρκεί, να μην έχει καταστεί στο μεταξύ η δουλεία Φυσική Ανάγκη...
_________________ Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Wonder Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1234 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 2:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chaos έγραψε: |
Μόνο, που το γεγονός της ελευθέρως εκχωρηθείσας βούλησης, δεν απαλλάσσει το άτομο από την Ευθύνη της ίδιας της πράξης της εκχώρησης.
|
Πολύ ωραία μεχρι εδώ αγαπητέ Χάος. Συμφωνώ.
Ομως πρέπει να παραδεχθούμε ότι την στιγμή της εκχωρήσεως της ελεύθερης βούλησης στόν Θεό ή στο κόμμα ή στον διάολο, ό άνθρωπος διαθέτει την ελεύθερη βούληση !
Επομένως πρέπει να συμπεράνουμε ότι εξ αρχής, (ίσως εκ γενετής), όλοι οι άνθρωποι διαθέτουν αυτήν την ελεύθερη βούληση, την οποίαν χάνουν όταν την εκχωρούν.
Επομένως σύμφωνα με όσα λές ...όλοι αναιξερέτως οι άνθρωποι εχουν ελεύθερη βούληση, εκτός κι άν αποφασίσουν να την εκχωρήσουν σε κάποιον άλλον κάποια στιγμή της ζωής τους.
Είναι αυτό το σωστό πόρισμα? _________________ Γηράσκω αεί διδασκόμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
epiktitos Πρύτανης
Εγγραφή: 02 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 550 Τόπος: όσο αυτός πού καταλαμβάνω
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 2:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΙΣ ΣΑΜΟΝ
Όσοι το χάλκεον χέρι
βαρύ του φόβου αισθάνονται,
ζυγόν δουλείας ας έχωσι·
θέλει αρετήν και τόλμην
η ελευθερία.
Αυτή (και ο μύθος κρύπτει
νουν αληθείας) επτέρωσε
τον Ίκαρον· και αν έπεσεν
ο πτερωθείς κ' επνίγη
θαλασσωμένος·
Αφ' υψηλά όμως έπεσε,
και απέθανεν ελεύθερος.-
Αν γένης σφάγιον άτιμον
ενός τυράννου, νόμιζε
φρικτόν τον τάφον.
[δ'-κγ']
Εάν φιλοτιμούμεθα
'να την ξαναποκτήσωμεν
μ' ίδρωτα και με αίμα,
καλόν είναι το καύχημα
της αρχαίας δόξης.
Καθαρά δεν το λέει ο μέγας άγιος και ποιητής Κάλβος σε αυτή την θαυμάσια ωδή στην Σάμο
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία για να την αποκτήσεις και στον μέγιστο βαθμό αρετή τόλμη και ειλικρίνεια με τον εαυτό σου πάνω απ' ολα για να συνεχίσεις να την έχεις . _________________ //Ο ΣΟΦΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ,Ο ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ//
//ΑΣΤΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΩΔΗ .
ΟΙ ΕΠΑΙΝΟΙ ΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ //
Ω ύβρις, ύβρις! Μελετών το άπειρον
εχάραξα παν αίσθημα διάπυρον
πάσαν μου την καρδίαν εις τον πάπυρον
τούτον...» |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steppenwolf Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 1812 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 4:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο άνθρωπος διαθέτει ελεύθερη βούληση μόνο κάτα τις επιλογές, σκέψεις και πράξεις του που γίνονται συνειδητά. (τις λιγότερες)
Για το 90% των πράξεων του δεν διαθέτει ελεύθερη βούληση, επ[ειδή λειτουργεί ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. Αντιδρά δηλαδή στο ερέθισμα, χωρίς να έχει επίγνωση ότι το κάνει και χωρίς να έχει ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΗΦΑΛΙΑ και σταθμίζοντας τα δεδομένα ότι η πράξη του είναι ΩΦΕΛΙΜΗ για κείνον, ή κάποια εσωτερική του παρόρμηση τον εξωθεί σ αυτήν ανεξάρτητα από τους εξωτερικούς παράγοντες. _________________ 1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Wonder Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1234 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 4:39 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
epiktitos έγραψε: |
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία για να την αποκτήσεις και στον μέγιστο βαθμό αρετή τόλμη και ειλικρίνεια με τον εαυτό σου πάνω απ' ολα για να συνεχίσεις να την έχεις . |
Για την ελευθερία μπορεί να ισχύει αλλά εδω μιλάμε για ελεύθερη βούληση _________________ Γηράσκω αεί διδασκόμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Wonder Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1234 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 4:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
steppenwolf έγραψε: | Ο άνθρωπος διαθέτει ελεύθερη βούληση μόνο κάτα τις επιλογές, σκέψεις και πράξεις του που γίνονται συνειδητά. (τις λιγότερες)
Για το 90% των πράξεων του δεν διαθέτει ελεύθερη βούληση, επ[ειδή λειτουργεί ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. Αντιδρά δηλαδή στο ερέθισμα, χωρίς να έχει επίγνωση ότι το κάνει και χωρίς να έχει ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΗΦΑΛΙΑ και σταθμίζοντας τα δεδομένα ότι η πράξη του είναι ΩΦΕΛΙΜΗ για κείνον, ή κάποια εσωτερική του παρόρμηση τον εξωθεί σ αυτήν ανεξάρτητα από τους εξωτερικούς παράγοντες. |
Πρέπει να μας πείς ποιές είναι οι ενσυνείδητες και ποιές οι ασυνείδητες πράξεις- επιλογές.
Υπάρχουν ασυνείδητες επιλογές ? Δεν νομίζω
Υπάρχει αντανακλαστική αντίδραση σε κάποια επιλογή ?
Δέν νομίζω _________________ Γηράσκω αεί διδασκόμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 6:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικά και υπάρχουν ασυνείδητες επιλογές και αντανακλαστικές αντιδράσεις σε κάποια ή κάποιες επιλογές, όταν επιλέγεις για παράδειγμα να σε κυβερνήσει το ίδιο κόμμα ενώ ξέρεις ότι η πολιτική του θα είναι ίδια ή πηγαίνεις κάθε τέσσερα χρόνια σαν πρόβατο να διαλέξεις τον τσοπάνη σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steppenwolf Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 1812 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 7:11 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Wonder έγραψε: | steppenwolf έγραψε: | Ο άνθρωπος διαθέτει ελεύθερη βούληση μόνο κάτα τις επιλογές, σκέψεις και πράξεις του που γίνονται συνειδητά. (τις λιγότερες)
Για το 90% των πράξεων του δεν διαθέτει ελεύθερη βούληση, επ[ειδή λειτουργεί ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. Αντιδρά δηλαδή στο ερέθισμα, χωρίς να έχει επίγνωση ότι το κάνει και χωρίς να έχει ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΗΦΑΛΙΑ και σταθμίζοντας τα δεδομένα ότι η πράξη του είναι ΩΦΕΛΙΜΗ για κείνον, ή κάποια εσωτερική του παρόρμηση τον εξωθεί σ αυτήν ανεξάρτητα από τους εξωτερικούς παράγοντες. |
Πρέπει να μας πείς ποιές είναι οι ενσυνείδητες και ποιές οι ασυνείδητες πράξεις- επιλογές.
Υπάρχουν ασυνείδητες επιλογές ? Δεν νομίζω
Υπάρχει αντανακλαστική αντίδραση σε κάποια επιλογή ?
Δέν νομίζω |
Μέχρι και τα δικαστήρια το αναγνωρίζουν.
''έγκλημα εν βρασμω..'' ''έγκλημα εν πλήρει (τρόπος του λέγειν )συνειδήση ''
Το δεύτερο τιμωρείται αυστηρότερα επειδή στο πρώτο θεωρείται ότι δεν ήταν συνειδητός όταν το έκανε, αλλά ήταν ουσιαστικά έρμαιο μιας αρνητικής φόρτισης (που προέρχεται συνήθως από κάποιο εξωτερικό ερέθισμα) _________________ 1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steppenwolf Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 1812 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 7:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι ένα άλλο παράδειγμα.
Πες ότι με βρίζεις.
αν αυτόματα χωρίς να σκεφτώ και θιγμένος ότι υποτιμήθηκε η προσωπικότητα μου σε βρίσω χειρότερα, ....ήμουν ΑΥΤΟΜΑΤΟ. Λειτούργησα αντανακλαστικά, μηχανικά. Το εξωτερικό ερέθισμα με κατεύθηνε τί να κάνω και ήμουν έρμαιο του (όλοι το παθαίνουμε δεν αντιλέγω, άλλοι συχνά άλλοι σπάνια, άλλοι εύκολα άλλοι δύσκολα)
Αντίθετα:
Αν διατηρηθώ νηφάλιος και σκεφτώ τί είναι ωφελιμότερο και κάνω αυτό. Είμαι συνειδητός. Έχω παρεμβάλει ανάμεσα στο ερέθισμα (βρισιά) και την αντίδρασή μου, την πραγματιστική μου σκέψη.
Μπορώ να μην ανταποδώσω ή να ανταποδώσω. Θα ξέρω όμως γιατί επέλεξα να το κάνω. Θα το έχω επιλέξει. _________________ 1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Wonder Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1234 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 8:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
opyrgos έγραψε: | Φυσικά και υπάρχουν ασυνείδητες επιλογές και αντανακλαστικές αντιδράσεις σε κάποια ή κάποιες επιλογές, όταν επιλέγεις για παράδειγμα να σε κυβερνήσει το ίδιο κόμμα ενώ ξέρεις ότι η πολιτική του θα είναι ίδια ή πηγαίνεις κάθε τέσσερα χρόνια σαν πρόβατο να διαλέξεις τον τσοπάνη σου. |
Αυτό δεν σημαίνει κατευθυνόμενη βούληση. _________________ Γηράσκω αεί διδασκόμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Wonder Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1234 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 8:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
steppenwolf έγραψε: | Κι ένα άλλο παράδειγμα.
Πες ότι με βρίζεις.
αν αυτόματα χωρίς να σκεφτώ και θιγμένος ότι υποτιμήθηκε η προσωπικότητα μου σε βρίσω χειρότερα, ....ήμουν ΑΥΤΟΜΑΤΟ. Λειτούργησα αντανακλαστικά, μηχανικά. Το εξωτερικό ερέθισμα με κατεύθηνε τί να κάνω και ήμουν έρμαιο του (όλοι το παθαίνουμε δεν αντιλέγω, άλλοι συχνά άλλοι σπάνια, άλλοι εύκολα άλλοι δύσκολα)
Αντίθετα:
Αν διατηρηθώ νηφάλιος και σκεφτώ τί είναι ωφελιμότερο και κάνω αυτό. Είμαι συνειδητός. Έχω παρεμβάλει ανάμεσα στο ερέθισμα (βρισιά) και την αντίδρασή μου, την πραγματιστική μου σκέψη.
Μπορώ να μην ανταποδώσω ή να ανταποδώσω. Θα ξέρω όμως γιατί επέλεξα να το κάνω. Θα το έχω επιλέξει. |
Εσένα δεν σε έχω βρίσει ακόμη αλλα θα σε βρίσω στην συνέχεια για να δούμε τί σόι ελεύθερη βούληση έχεις !?
Αρχίσατε τίς αηδίες δήθεν λογική της φιλοσοφίας σας πάλι νομίζω
Τό "εν βρασμώ ψυχής" στα δικαστήρια είναι απλώς ελαφρυντικό και δεν σημαίνει έλλειψη ελευθέρας βουλήσεως _________________ Γηράσκω αεί διδασκόμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steppenwolf Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 1812 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 03, 2010 10:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημαίνει περιορισμένη βούληση και περιρισμένη επίγνωση. Γι αυτό είναι ελαφρυντικό. Είναι σα να δεχονται ότι ο εν βρασμο ήταν σε ημιεπίγνωση. _________________ 1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|