Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Νεαρός Ορθολογιστής Κοσμήτωρ
Εγγραφή: 24 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 26, 2009 1:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά λάθος μου.
Δεν καταλαβαίνω στα Ελληνικά.
ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ (ελπίζω στο τέλος να παραδεχτεί και κάποιος άλλος) _________________ Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα (Σωκράτης)
Σκέφτομαι, άρα υπάρχω (Ντεκάρτ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 26, 2009 2:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νεαρός Ορθολογιστής έγραψε: |
ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ (ελπίζω στο τέλος να παραδεχτεί και κάποιος άλλος) |
Μην ελπίζεις. Ο εγωισμός και η ειρωνεία δεν ιατρεύονται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tesla Πρύτανης
Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 1703
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 26, 2009 3:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν abc επειδή κουράστηκα να προσπαθώ να σε πείσω οτι ο π είναι άρρητος αμα βρεις δύο ακέραιους αριθμούς οπου ο λόγος τους να ισούται με π τότε πες τους και σε μένα και θα σε προσκυνήσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 26, 2009 5:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abc πήγαινε και παίξε κάπου αλλού εδώ δεν κοροιδεύεις κανέναν με τα χαζά τερτίπια σου. Το μόνο που κάνεις είναι να καταστρέφεις συζητήσεις. Αυτή είναι η μόνη σου ικανότητα. Αν σου έχει μείνει κανένα ίχνος εντιμότητας σταμάτα τώρα και μην ξαναεμφανιστείς εδώ, αν δεν έχεις πράγματι να πεις κάτι. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tesla Πρύτανης
Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 1703
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 26, 2009 5:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: |
Όσο για τον χρόνο: Ο χρόνος ορίζεται με μέτρο μια διακριτή μεταβολή. Έτσι όταν λέμε για χρονική διάρκεια μιλάμε για έναν αριθμό διακριτών μεταβολών, έναν αριθμό μονάδας χρόνου. |
Αυτή είναι μεγάλη κουβέντα.Νομίζω οτι δεν έχει αποδειχτεί ακόμα οτι ο χρόνος είναι κβαντισμένος,έτσι όπως τον αντιλαμβανόμαστε τουλάχιστον. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 26, 2009 6:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ouliathis έγραψε: | abc πήγαινε και παίξε κάπου αλλού εδώ δεν κοροιδεύεις κανέναν με τα χαζά τερτίπια σου. Το μόνο που κάνεις είναι να καταστρέφεις συζητήσεις. Αυτή είναι η μόνη σου ικανότητα. Αν σου έχει μείνει κανένα ίχνος εντιμότητας σταμάτα τώρα και μην ξαναεμφανιστείς εδώ, αν δεν έχεις πράγματι να πεις κάτι. |
Me xapa |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 30, 2009 3:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: |
Φίλε μου δεν είναι το θέμα τι με πειράζει και τι μου αρέσει.
Το θέμα είναι το πόσο αυθαίρετος και υποκειμενικός είναι ο ορισμός του χρόνου!
Ας πούμε τι εννοείς "με μέτρο",
ή τι εννοείς "διακριτή μεταβολή"; Πόσο διακριτή δηλαδή;
Μπορούν όλοι να καταλάβουν αυτήν την ίδια διάκριση;
Οι ορισμοί πρέπει να έχουν καθολική και όχι προσωπική ισχύ. Αν ορίζουμε κάτι μόνο για τον εαυτό μας, τότε μάλλον παίζουμε. |
Spyros...
Η έκφραση "με μέτρο" δηλώνει την κατά αναλογία ποσότητα. Π.χ. η απόσταση του Α με το Β με μέτρο το χιλιόμετρο έχει την κατά αναλογία ποσότητα 5, δηλαδή τα πέντε χιλιόμετρα. Το μέτρο δηλαδή είναι και αυτό μια απόσταση!
Η διακριτή μεταβολή είναι εκείνη η μεταβολή για την οποία έχουμε καθορίσει αρχή και τέλος. Π.χ.το κύμα στη θάλασσα έχει ένα άνω σημείο και ένα κάτω σημείο...σε σχέση με τον πυθμένα....η μεταβολή από το άνω σημείο στο κάτω μπορεί να λέγεται μέτωπο του κύματος ενώ η μεταβολή από άνω σημείο σε άνω σημείο μπορεί να λέγεται πλάτος κύματος. Η πρώτη μεταβολή μπορεί να έχει μέτρο το ύψος του κύματος ενώ η δεύτερη όπου το ύψος δεν μας είναι επιθυμητό μας ενδιαφέρει ο χρόνος άρα θα έχει μέτρο ένα ορισμένο διάστημα χρόνου όπως το δευτερόλεπτο.
Μπορεί λοιπόν το μέτρο να διαφέρει από παρατηρητή σε παρατηρητή αλλά το προς παρατήρηση κύμα που έδωσα στο παράδειγμα προσδίδει τις ίδιες διακριτές μεταβολές. Έτσι η έννοια της διακριτής μεταβολής είναι ξεχωριστή από το όποιο μέτρο! Στη σχετικότητα αυτό που παίζει είναι η μέτρηση...όπου η μέτρηση λόγω της παρουσίας του παρατηρητή παρεμποδίζεται. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 30, 2009 10:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman
Παράθεση: | Ο Ζήνων λέει όμως ότι στην πράξη θα περάσουμε απ' όλα τα σημεία, ακόμα και τα μη διακριτά, αλλά η κάθε κίνησή μας δεν είναι σημειακή...κινούμαστε με βήματα...καλύπτοντας διαστήματα. Σε κάθε βήμα λοιπόν απαλείφουμε ένα διάστημα που είναι διακριτό..έχει όρια και όχι έναν ορισμένο αριθμό σημείων. |
Αυτό είναι το ίδιο με το να δέχεσαι ελάχιστο αδιαίρετο διάστημα, συνεπώς κβαντισμένο. Το δε βήμα μπορεί να αντιπροσωπεύει αυτό το ίδιο το ελάχιστο αδιαίρετο διάστημα 'η να αποτελεί ένα πολλαπλάσιό του. Τότε όμως πέφτεις στο παράδοξο του βέλους και στην ασυνεχή μορφή κίνησης, που δημιουργεί την ψευδαίσθηση του συνεχούς, διότι αν υποθέσω το βέλος ίσο σε διάστημα με το ελάχιστο αδιαίρετο, τότε πως μετακινείται στο επόμενο ελάχιστο αδιαίρετο διάστημα, δηλαδή στην επόμενη θέση; Με διακτίνηση προφανώς ως άλλος μιστερ Σπόκ. Αλλά αυτά μόνο στο Star trek γίνονται. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 02, 2009 11:21 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά, αυτά τα παράδοξα είναι παράδοξα του λόγου.
Είναι ένα παιχνίδι ψευδαίσθησης που δημιουργούν στη νόηση οι έννοιες άπειρα (χωρικά ή χρονικά διαστήματα) και απειροστά (δηλαδή σχεδόν σημεία).
Απο μαθηματικής άποψης δεν υπάρχει κανένα παράδοξο, και μάλιστα οι αποδείξεις ότι άπειρο πλήθος όρων δίνει κάτι πεπερασμένο, υπάρχουν ακόμα και στα σχολικά βιβλία μαθηματικών της Β Λυκείου (βλ. άθροισμα απείρων όρων γεωμετρικής προόδου, με λόγο μικρότερο του 1.)
Αγαπητέ Bugman, κατάλαβα τι θέλεις να πείς.
Απλά επειδή χρησιμοποιώ την ορολογία με διαφορετική σημασία, δεν έβγαζα νόημα από την αρχική σου δημοσίευση.
Π.χ το διακριτή, έχω μάθει να το διαβάζω ως απειροστά μικρή, ακόμα και σημειακή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|