Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 25, 2016 10:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν αυτό κατάλαβες,τότε η συζήτηση σταματά εδώ. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 26, 2016 12:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
Συμφωνώ
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 27, 2016 9:21 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: |
Πρέπει να δούμε τι είναι ΠΙΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ λοιπόν.
Νόμοι που υπάρχουν στην... τύχη;
Ή νόμοι που έχουν τεθεί από κάποιον; |
Και οι δυο επιλογές είναι εξίσου παράλογες. Η πρώτη γιατί συνεπάγεται έναν κόσμο οντολογικά χωρισμένο σε ανεξάρτητα και παράλληλα επίπεδα ενώ η επιστήμη ανακαλύπτει συνεχώς ιεραρχία επιπέδων,τουτέστιν αναλύει το σύνθετο σε απλούστερο.
Το δεύτερο ,για το λόγο που ανέφερα πιο πάνω.
Η αναζήτηση μιας θεωρίας των πάντων είναι πιο λογικός δρόμος,αν και αυτό που θα εξηγεί θα είναι ο τρόπος του Γίγνεσθαι κι όχι ο τρόπος του Όντος.
Οπότε το αίνιγμα (η σχέση Όντος και Γίγνεσθαι) ,κατά τη γνώμη μου,είναι άλυτο. |
Γιατί εξίσου παράλογες; Εσύ όταν βλέπεις νόμους δεν αναζητάς νομοθέτη; Πόσες φορές έχεις πει "Α, αυτό έγινε στην τύχη"; Ειλικρινά τώρα. _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 8:59 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: |
Όλα είναι συσχετισμένα, καθώς όλα κάποτε ξεκίνησαν από ένα μοναδικό σημείο. Μόνο το ΕΝΑ υπάρχει. Όλα τα άλλα είναι ψευδαισθήσεις. |
Το Ένα το συμπεράναμε από τη φιλοσοφική συσχέτιση των "ψευδαισθήσεων". Αν πρόκειται ,λοιπόν,για ψευδαισθήσεις,και το Ένα ψευδαίσθηση θα είναι. |
Όχι, γιατί το Ένα δεν βασίζεται στις αισθήσεις. |
Η φιλοσοφική συσχέτιση των εμπειριών δεν ανάγεται στις αισθήσεις. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 9:06 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos έγραψε: |
Εσύ όταν βλέπεις νόμους δεν αναζητάς νομοθέτη; Πόσες φορές έχεις πει "Α, αυτό έγινε στην τύχη"; Ειλικρινά τώρα. |
Δεν υπάρχει τύχη είπαμε,μόνο αιώνιοι φυσικοί νόμοι χωρίς κεντρικό σχέδιο.Έχεις κολλήσει στο τεχνητό δίλημμα "θεός ή τύχη".
Αφού,λοιπόν,το σύμπαν είναι αιώνιο,για κάθε γεγονός υπάρχει μια αιτία χωρίς να χρειάζεται κάποια αρχή ή κάποιο τέλος ή κάποια γεννήτρια ενέργειας,που θα δημιουργούσε ενέργεια εκ του μηδενός (!!!!!!)
Το επιχείρημα εξ αναλογίας,λοιπόν,που υποστηρίζεις δεν είναι πιθανό!Στην ανθρώπινη νομοθεσία υπάρχει δημιουργός γιατί ο άνθρωπος δεν παράγει νόμους εκ του μηδενός αλλά σε σχέση με τις ανάγκες και τη συνειδητοποίηση της φύσης του ενώ ένας θεός δημιουργός αποτελεί εξωφρενική υπόθεση ,όπως έδειξα πιο πάνω. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 10:06 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Στην ανθρώπινη νομοθεσία υπάρχει δημιουργός γιατί ο άνθρωπος δεν παράγει νόμους εκ του μηδενός αλλά σε σχέση με τις ανάγκες και τη συνειδητοποίηση της φύσης του ενώ ένας θεός δημιουργός αποτελεί εξωφρενική υπόθεση ,όπως έδειξα πιο πάνω. |
Αυτο δεν εμποδιζει καποιον να αναπτυσσει μια θεωρια περι θεου και να πειραματιζεται προσωπικα για την επαληθευση της
Καποιοι άλλοι δεν τολμουν να αγγιξουν αυτη την ιδεα και παραμενουν δεσμιοι των εξωφρενικων υποθεσεων της επιστημης
Ορισμενες τουλαχιστον απο αυτες ειναι σκετη επιστημονικη φαντασια
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 10:14 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αφού,λοιπόν,το σύμπαν είναι αιώνιο,για κάθε γεγονός υπάρχει μια αιτία χωρίς να χρειάζεται κάποια αρχή ή κάποιο τέλος ή κάποια γεννήτρια ενέργειας,που θα δημιουργούσε ενέργεια εκ του μηδενός (!!!!!!) |
Αφου το συμπαν λοιπον ειναι αιωνιο και χωρις αιτια προφανως εννοεις αυθαιρετα, το λογικο ειναι και καθε τι που συμβαινει εντος του να ειναι ομοιως χωρις αιτια
Συμβαινει ετσι ;
Οχι !!!
Οπως δειχνει η πραγματικοτητα !!!
Αρα η αυθαιρεσια σου δεν ευσταθει
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 4:06 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Αυτο δεν εμποδιζει καποιον να αναπτυσσει μια θεωρια περι θεου και να πειραματιζεται προσωπικα για την επαληθευση της
Καποιοι άλλοι δεν τολμουν να αγγιξουν αυτη την ιδεα και παραμενουν δεσμιοι των εξωφρενικων υποθεσεων της επιστημης
Ορισμενες τουλαχιστον απο αυτες ειναι σκετη επιστημονικη φαντασια
|
Όσο παράξενη κι αν είναι μια επιστημονική υπόθεση δεν παύει να είναι λογική,γι' αυτό μπορεί να επαληθευτεί ή όχι από την εμπειρία. Η υπόθεση ενός δημιουργού θεού είναι,όμως,παράλογη,αφού προϋποθέτει ενέργεια εκ του μηδενός,οπότε δεν υπάρχει λογικό πείραμα για να την επιβεβαιώσει ή να την διαψεύσει: είναι μια α-νοησία. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 4:11 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Αφου το συμπαν λοιπον ειναι αιωνιο και χωρις αιτια προφανως εννοεις αυθαιρετα, το λογικο ειναι και καθε τι που συμβαινει εντος του να ειναι ομοιως χωρις αιτια
Συμβαινει ετσι ;
Οχι !!!
Οπως δειχνει η πραγματικοτητα !!!
Αρα η αυθαιρεσια σου δεν ευσταθει
|
Δεν είπα ότι το σύμπαν δεν έχει αιτία,είπα ότι δεν έχει αρχή δημιουργίας στο χρόνο.Η αιτία του σύμπαντος είναι το Ον. Γι' αυτό και οι επιμέρους αιτίες εντός του σύμπαντος αφορούν αντικειμενικές συνθήκες,δηλαδή πραγματικά όντα κι όχι υποκειμενικές αυθαιρεσίες της προσωπικής αντίληψης του καθενός. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 5:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Αφου το συμπαν λοιπον ειναι αιωνιο και χωρις αιτια προφανως εννοεις αυθαιρετα, το λογικο ειναι και καθε τι που συμβαινει εντος του να ειναι ομοιως χωρις αιτια
Συμβαινει ετσι ;
Οχι !!!
Οπως δειχνει η πραγματικοτητα !!!
Αρα η αυθαιρεσια σου δεν ευσταθει
|
Δεν είπα ότι το σύμπαν δεν έχει αιτία,είπα ότι δεν έχει αρχή δημιουργίας στο χρόνο.Η αιτία του σύμπαντος είναι το Ον. Γι' αυτό και οι επιμέρους αιτίες εντός του σύμπαντος αφορούν αντικειμενικές συνθήκες,δηλαδή πραγματικά όντα κι όχι υποκειμενικές αυθαιρεσίες της προσωπικής αντίληψης του καθενός. |
Αν το Ον που ειναι η αιτια του συμπαντος ειναι πραγματικο και οχι φανταστικο τοτε ειναι αντικειμενικο, πραγμα που σημαινει οτι εχει την αιτια του
Ποια ειναι λοιπον η αιτια του Οντος ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 5:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Αυτο δεν εμποδιζει καποιον να αναπτυσσει μια θεωρια περι θεου και να πειραματιζεται προσωπικα για την επαληθευση της
Καποιοι άλλοι δεν τολμουν να αγγιξουν αυτη την ιδεα και παραμενουν δεσμιοι των εξωφρενικων υποθεσεων της επιστημης
Ορισμενες τουλαχιστον απο αυτες ειναι σκετη επιστημονικη φαντασια
|
Όσο παράξενη κι αν είναι μια επιστημονική υπόθεση δεν παύει να είναι λογική,γι' αυτό μπορεί να επαληθευτεί ή όχι από την εμπειρία. Η υπόθεση ενός δημιουργού θεού είναι,όμως,παράλογη,αφού προϋποθέτει ενέργεια εκ του μηδενός,οπότε δεν υπάρχει λογικό πείραμα για να την επιβεβαιώσει ή να την διαψεύσει: είναι μια α-νοησία. |
Παραβλεπεις και παλι το γεγονος που αποτελει βασικη πεποιθηση σε καθε θρησκευομενο και ειδικο στο χριστιανο οτι ο θεος ειναι τουλαχιστον ενεργεια
Αρα δεν χρειαζεται δημιουργια ενεργειας εκ του μηδενος
Οπότε η επικληση αυτης της δικαιολογιας απο σενα για να χαρακτηρισεις την υποθεση του θεου παραλογη πεφτει στο κενο
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 7:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Αν το Ον που ειναι η αιτια του συμπαντος ειναι πραγματικο και οχι φανταστικο τοτε ειναι αντικειμενικο, πραγμα που σημαινει οτι εχει την αιτια του
Ποια ειναι λοιπον η αιτια του Οντος ;
|
Δεν έχει νόημα το ερώτημα γιατί δεν υπάρχει κάτι έξω απ' το Ον. Ούτε ,βέβαια,έχει νόημα να πούμε ότι είναι αιτία του εαυτού του:τέτοια θεολογικά φληναφήματα δεν επιτρέπονται στη φιλοσοφία. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 7:24 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Παραβλεπεις και παλι το γεγονος που αποτελει βασικη πεποιθηση σε καθε θρησκευομενο και ειδικο στο χριστιανο οτι ο θεος ειναι τουλαχιστον ενεργεια
Αρα δεν χρειαζεται δημιουργια ενεργειας εκ του μηδενος
|
Αν ο θεός ήταν ενέργεια δε θα χρειαζόταν πράξη δημιουργίας,αφού η ενέργεια ήδη θα υπήρχε αιώνια και θα μετασχηματιζόταν.
Διάλεξε ,λοιπόν: ή αιώνια ενέργεια ή δημιουργία ενέργειας εκ του μηδενός. Και τα δύο δε γίνεται στη λογική. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 7:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Παραβλεπεις και παλι το γεγονος που αποτελει βασικη πεποιθηση σε καθε θρησκευομενο και ειδικο στο χριστιανο οτι ο θεος ειναι τουλαχιστον ενεργεια
Αρα δεν χρειαζεται δημιουργια ενεργειας εκ του μηδενος
|
Αν ο θεός ήταν ενέργεια δε θα χρειαζόταν πράξη δημιουργίας,αφού η ενέργεια ήδη θα υπήρχε αιώνια και θα μετασχηματιζόταν |
Γιατι αυτο δεν γινεται ;
δεν εχουμε μια συνεχη και αεναη μεταλλαξη της ενεργειας ;
Αυτο δεν ειναι το κυριαρχο χαρακτηριστικο στο συμπαν ;
Και σου ειπα νωριτερα αλλά το αποσιωπησες οτι ο θεος ειναι τουλαχιστον ενεργεια
Αρα ολοκληρο το συμπαν ειναι ο αει μεταβαλλομενος θεος
Που κολλας ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|