Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 6:49 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos έγραψε: | Πολλοί ξεχνάνε τη συνεισφορά της Εκκλησίας και ότι πολλές φορές ξεχνάνε ότι τα πρώτα πανεπιστήμια και πολλά καλά έγιναν στο όνομα της. |
EISAI PANASXETOS ISTORIKA KAI TOLMAS NA MILAS AKOMA .....NTROPH SOY EVRAIOXRISTIANE.... _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 7:50 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | spyros
έγραψε: | Η Βίβλος, είναι ένα έργο που μπορεί ταυτόχρονα να αποτελεί και ιστορικό και θεολογικό κείμενο, με την προϋπόθεση της κατάλληλης ανάγνωσης.
Για εμένα, χωρίς να παραγνωρίζω τον ιστορικό και τον θεολογικό του χαρακτήρα, είναι και ένα έργο που συνδράμει στην αυτογνωσία του ανθρώπου.
Από μια τέτοια οπτική, νομίζω ότι η Βίβλος μας αποκαλύπτει αυτό που είναι ο άνθρωπος (Παλαιά Διαθήκη) αλλά και αυτό που μπορεί να γίνει (Καινή Διαθήκη).. |
!
Μια θαυμασια σκεψη που βαζει σε σκεψεις
Η παραπανω διατυπωση ( διαπιστωση ) μας οδηγει στο εξης "απλο" :
Η μεν Παλαια Διαθηκη μας παραπεμπει στην επιγνωση του εαυτου μας
Η δε Καινη Διαθηκη στη διορθωση του
Και πιο απλα
Μελετωντας καποιος την Παλαια Διαθηκη, φαινεται να κολλαει ανεξηγητα σε ενα ή περισσοτερα σημεια
Στην ουσια αυτα τα σημεια εχουν και οφειλουν να εχουν για τον μελετητη ενα κοινο παρονομαστη
Και αυτος ο κοινος παρονομαστης ειναι που τον "τραβαει" να τα μελεταει με επιμονη
Δηλαδη με λιγα λογια συντονιζεται μαζι τους υπαρξιακα
Αρα μπορει να κανει διαγνωση ως εκ τουτου του εαυτου του
Και αφου γινει αυτο μετα μπορει να ελθει στην Καινη Διαθηκη και να "δει" τι παραγγελει για την περιπτωση του Ο Νεος Λογος Του Θεου
|
Αυτό ακριβώς αναδεικνύει και την ποιητικότητα του κειμένου.
Ας μη ξεχνἀμε ότι εκτός από ιστορικό και θεολογικό είναι ταυτόχρονα και ποιητικό κείμενο.
Ο καθένας από εμάς μπορεί να "δει" την προβολή του εαυτού του, των παθών των εμμονών και των ελπίδων του, και στις ωραίες αλλά και στις απάνθρωπα σκληρές περιγραφές του κειμένου.
Άλλωστε ποιος από εμάς δεν διαπιστώνει ότι η πολύχρονη ταλαιπωρία του Εβραϊκού λαού στην έρημο του Σινά, θαυμάσια προβάλλει τον προσωπικό αγώνα της ζωής μας για "εξοδο" από τον "κακό" μας εαυτό και την εύρεση της "Βασιλείας της ψυχής" μας; _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 8:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros
έγραψε: | skapaneas έγραψε: | spyros
έγραψε: | Η Βίβλος, είναι ένα έργο που μπορεί ταυτόχρονα να αποτελεί και ιστορικό και θεολογικό κείμενο, με την προϋπόθεση της κατάλληλης ανάγνωσης.
Για εμένα, χωρίς να παραγνωρίζω τον ιστορικό και τον θεολογικό του χαρακτήρα, είναι και ένα έργο που συνδράμει στην αυτογνωσία του ανθρώπου.
Από μια τέτοια οπτική, νομίζω ότι η Βίβλος μας αποκαλύπτει αυτό που είναι ο άνθρωπος (Παλαιά Διαθήκη) αλλά και αυτό που μπορεί να γίνει (Καινή Διαθήκη).. |
!
Μια θαυμασια σκεψη που βαζει σε σκεψεις
Η παραπανω διατυπωση ( διαπιστωση ) μας οδηγει στο εξης "απλο" :
Η μεν Παλαια Διαθηκη μας παραπεμπει στην επιγνωση του εαυτου μας
Η δε Καινη Διαθηκη στη διορθωση του
Και πιο απλα
Μελετωντας καποιος την Παλαια Διαθηκη, φαινεται να κολλαει ανεξηγητα σε ενα ή περισσοτερα σημεια
Στην ουσια αυτα τα σημεια εχουν και οφειλουν να εχουν για τον μελετητη ενα κοινο παρονομαστη
Και αυτος ο κοινος παρονομαστης ειναι που τον "τραβαει" να τα μελεταει με επιμονη
Δηλαδη με λιγα λογια συντονιζεται μαζι τους υπαρξιακα
Αρα μπορει να κανει διαγνωση ως εκ τουτου του εαυτου του
Και αφου γινει αυτο μετα μπορει να ελθει στην Καινη Διαθηκη και να "δει" τι παραγγελει για την περιπτωση του Ο Νεος Λογος Του Θεου
|
Αυτό ακριβώς αναδεικνύει και την ποιητικότητα του κειμένου.
Ας μη ξεχνἀμε ότι εκτός από ιστορικό και θεολογικό είναι ταυτόχρονα και ποιητικό κείμενο.
Ο καθένας από εμάς μπορεί να "δει" την προβολή του εαυτού του, των παθών των εμμονών και των ελπίδων του, και στις ωραίες αλλά και στις απάνθρωπα σκληρές περιγραφές του κειμένου.
Άλλωστε ποιος από εμάς δεν διαπιστώνει ότι η πολύχρονη ταλαιπωρία του Εβραϊκού λαού στην έρημο του Σινά, θαυμάσια προβάλλει τον προσωπικό αγώνα της ζωής μας για "εξοδο" από τον "κακό" μας εαυτό και την εύρεση της "Βασιλείας της ψυχής" μας; |
!
Μα ειναι να το ρωτας ;
Οποιος νομιζει οτι ειναι αθεος και μελεταει μετα μανιας και παθους απεριγραπτου Το Λογο Του Θεου !!!
Ψαχνοντας, τι αλλο ;
Να βρει τον εαυτο του
Και ειναι χαρακτηριστικο και διαπιστωμενο στο forum οτι η κυρια ενασχοληση του ειναι με την Παλαια Διαθηκη...
Οποιος δε, νομιζοντας οτι ειναι αθεος, εχει προχωρησει και στην Καινη Διαθηκη, ε, αυτος εχει ελπιδες να δει το φως !!!
Το Αληθινο !!!
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TΡΙΟΜΗΔΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 8:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΗΝ ΒΙΒΛΟ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΑ
ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΑΣ
ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΚΑΠΑΝΕΥΣ;;; _________________ Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 9:00 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
!
Ουδεν προβλημα φιλε μου
Αλλοι εχουν το προβλημα !!
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 10:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | SARUMAN
Αλήθεια εμάς που δεν έχουμε τις δικές σου απόψεις μας επιτρέπεις να ασχολούμαστε με "αυτα";;; |
Χρησιμοποιείς το “εμάς” , για τον εαυτό σου?
Ουάου!
Υπάρχει άραγε κάποια μεγαλοπρέπεια που δεν είναι γνωστή ακόμα , ή μιλάς ως εκπρόσωπος κάποιας συγκεκριμένης ομάδας με συγκεκριμένα και ίδια “πιστεύω” ?
Από τις αρχικές “ιδέες” σου, διαπίστωσα πως είσαι “οπαδός” της Ρωσίδας Οραματίστριας μιας νέας “παγκόσμιας θρησκείας” , ένα τουρλού τουρλού μείγμα όλων των θρησκειών και φιλοσοφικών εσωτερικών αναζητήσεων ,με κύριο κορμό τον Ινδουισμό, Βουδισμό, Χριστιανισμό.
Αυτό το μείγμα, όπως εξ αρχής δήλωσα, δεν με ενδιαφέρει, επομένως καρφί δεν μου καίγεται γιατί τι λες - και τι δεν λες –, επομένως δεν έχει νόημα να με ρωτάς, αν σου επιτρέπω να λές τις απόψεις σου.
Αυτό σε ενοχλεί , ότι δηλαδή ΔΕΝ ασχολούμαι με τις απόψεις σου?
ΔΕΝ έχω το δικαίωμα να επιλέγω ο ίδιος τα άτομα που θα συνομιλώ τις απόψεις τους?
Να σχολιάσω λοιπόν - αν αυτό θες - τις απόψεις που εσύ διατυπώνεις.
Αυτές οι απόψεις, σχετίζονται πολύ με μια παγκόσμια ... “φιλοσοφική” οργάνωση, που φέρει την ονομασία “Νέα Ακρόπολη”
Είναι έτσι?
Μήπως δηλαδή μιλάς ως εκπρόσωπος - ή έστω ως απλό μέλος - αυτής της οργάνωσης και χρησιμοποιείς το “εμάς”?
Αν είσαι “μέλος” (οποιασδήποτε βαθμίδας) αυτής της οργάνωσης , θα έχεις προφανώς ακούσει για τον Λιβράγκα.
Τον ξέρεις τον Λιβράγκα?
Έχεις διαβάσει το βιβλίο του “Σπόροι φωτός”?
Ξεκάθαρες κουβέντες, για να έχουμε ένα σαφή και ουσιαστικό διάλογο, χωρίς "λογικά άλματα" από τον Ινδουισμό , στον Ιησού, ή στον Ηράκλειτο.
Δεν είναι όλα αυτά φίλε μου, ούτε όμοια, ούτε σχετικά, μόνο και μόνο επειδή εσύ λες έτσι ( ή η οραματίστρια Έλενα) . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SARUMAN Πρύτανης
Εγγραφή: 14 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 1729 Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 1:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Παράθεση: | SARUMAN
Αλήθεια εμάς που δεν έχουμε τις δικές σου απόψεις μας επιτρέπεις να ασχολούμαστε με "αυτα";;; |
Χρησιμοποιείς το “εμάς” , για τον εαυτό σου?
Ουάου!
Υπάρχει άραγε κάποια μεγαλοπρέπεια που δεν είναι γνωστή ακόμα , ή μιλάς ως εκπρόσωπος κάποιας συγκεκριμένης ομάδας με συγκεκριμένα και ίδια “πιστεύω” ?
Από τις αρχικές “ιδέες” σου, διαπίστωσα πως είσαι “οπαδός” της Ρωσίδας Οραματίστριας μιας νέας “παγκόσμιας θρησκείας” , ένα τουρλού τουρλού μείγμα όλων των θρησκειών και φιλοσοφικών εσωτερικών αναζητήσεων ,με κύριο κορμό τον Ινδουισμό, Βουδισμό, Χριστιανισμό.
Αυτό το μείγμα, όπως εξ αρχής δήλωσα, δεν με ενδιαφέρει, επομένως καρφί δεν μου καίγεται γιατί τι λες - και τι δεν λες –, επομένως δεν έχει νόημα να με ρωτάς, αν σου επιτρέπω να λές τις απόψεις σου.
Αυτό σε ενοχλεί , ότι δηλαδή ΔΕΝ ασχολούμαι με τις απόψεις σου?
ΔΕΝ έχω το δικαίωμα να επιλέγω ο ίδιος τα άτομα που θα συνομιλώ τις απόψεις τους?
Να σχολιάσω λοιπόν - αν αυτό θες - τις απόψεις που εσύ διατυπώνεις.
Αυτές οι απόψεις, σχετίζονται πολύ με μια παγκόσμια ... “φιλοσοφική” οργάνωση, που φέρει την ονομασία “Νέα Ακρόπολη”
Είναι έτσι?
Μήπως δηλαδή μιλάς ως εκπρόσωπος - ή έστω ως απλό μέλος - αυτής της οργάνωσης και χρησιμοποιείς το “εμάς”?
Αν είσαι “μέλος” (οποιασδήποτε βαθμίδας) αυτής της οργάνωσης , θα έχεις προφανώς ακούσει για τον Λιβράγκα.
Τον ξέρεις τον Λιβράγκα?
Έχεις διαβάσει το βιβλίο του “Σπόροι φωτός”?
Ξεκάθαρες κουβέντες, για να έχουμε ένα σαφή και ουσιαστικό διάλογο, χωρίς "λογικά άλματα" από τον Ινδουισμό , στον Ιησού, ή στον Ηράκλειτο.
Δεν είναι όλα αυτά φίλε μου, ούτε όμοια, ούτε σχετικά, μόνο και μόνο επειδή εσύ λες έτσι ( ή η οραματίστρια Έλενα) . |
Ειλικρινά θέλει πολύ υπομονή και αυτοκυριαρχία για να συγκρατώ τα νεύρα μου όταν μιλώ με ανθρώπους που διακατέχονται απο το θράσσος και την αλαζονία σου.
" Εχεις μία τάση να ειρωνεύεσαι ότι δεν καταλαβαίνεις η ότι δεν συμφωνεί με τις δικές σου απόψεις που βέβαια δεν μπορούν να αντικρουσθούν αφού προέρχονται απο μια ανυπέρβλητη διάνοια του πνεύματος και της φιλοσοφίας.
Επίσης έχεις μια ακατανόητη τάση να χαρακτηρίζεις ως θρησκόληπτο και φονταμενταλιστή χριστιανό όποιον αναφέρεται σε κάποια από τις έννοιες Θεός-πνεύμα-αγία γραφή καί ότι σχετίζεται γενικά με κάποια θρησκεία.
Συνδέεις το θρησκευτικό αίσθημα και τη πίστη στο Θεό με τους παπάδες και την εκκλησία χωρίς προηγουμένως να κάτσεις να ψάξεις τι εννοεί ο καθένας με τις έννοιες αυτές. "
Τα παραπάνω που έγραψα τα έκανες γαργάρα έτσι;;;
Μάλλον δεν βόλευαν αυτές τις αηδίες που ήθελες να γράψεις κι έτσι αποφάσισες να τα παραβλέψεις και να ασχοληθείς μόνο με την τελευταία παράγραφο.
"Αλήθεια εμάς που δεν έχουμε τις δικές σου απόψεις μας επιτρέπεις να ασχολούμαστε με αυτα"
Το τι εννοώ με το "εμάς" το εξηγώ επίσης παραπάνω αλλά κι αυτό το έκανες γαργάρα γιατί δεν ήθελες να φανεί για μια ακόμη φορά η αλλαζονεία και ο αλλοπρόσαλος ναρκισισμός σου.
Δεν ξεκαβαλάς το καλάμι λέω εγώ που την έχεις δεί προφέσορας και παντογνώστης;;
Eίχα μια σκασίλα αν σχολιάσεις τις απόψεις μου η όχι που μου κόπηκε η όρεξη.
Είσαι καλά ανθρωπε μου ;;;
Ποτέ σου μην τις σχολιάσεις.
Εγώ απλά ήθελα να σου ζητήσω να μην είσαι τόσο εριστικός και ειρωνικός με πράγματα που δεν καταλαβαίνεις και με ανθρώπους που έχουν άλλη άποψη απο τη δική σου.
Αλλά μάλλον χαμένος κόπος αν κρίνω απο την θρασύτατη και υπερφίαλη εγωκεντρικότητα σου.
Οσο για τις αηδίες ότι είμαι οπαδός κάποιας οργάνωσης η κάποιας συγκεκριμένης ομάδας ,τόσα ξέρεις τόσα λές.
Δεν μπορείς να διακρίνεις την πραγματική φύση όλων των ιδρυτών των θρησκειών και όλων των μεγάλων φιλοσόφων και μένεις στα ανθρώπινα κατασκεύασματα των θρησκευτικών συστημάτων και των εξωτερικών τυπικών της κάθε θρησκείας και στις απλοικές και γελοίες επεξηγήσεις των διαφόρων φιλοσοφιών απο διάφορους δήθεν διανοούμενους.
Δεν μπορείς να διακρίνεις την κοινή πηγή απο την οποία προέρχονται όλες οι θρησκείες και όλες οι φιλοσοφίες άσχετα με τις φαινομενικές διαφορές και τις υποτιθέμενες αναντιστοιχίες.
Δεν μπορείς να λειτουργείς συνδυαστικά αλλά μόνο επιφανειακά όπως σου ορίζει η ανεκπαιδευτη λογική σου.
Ετσι είναι φυσικό να μιλάς για αχταρμάδες και τουρλού τουρλού μίγματα.
Εγώ δεν είμαι "οπαδός" κανενός.
Οπαδός μπορεί να είσαι εσύ είτε του ολυμπιακού είτε του παναθηναικού είτε του χριστιανισμού είτε του βουδισμού είτε του αθεισμού είτε οτιδήποτε άλλο.
Εμαθες τώρα και τη νεα ακρόπολη και τη τσαμπουνάς λές και ανακάλυψες την αμερική.
Θέλεις να με βγάλεις και μεγαλοστέλεχος ,σύμφωνα με την αλλοπορόσαλη λογική σου.
Σε παρακαλώ ,χάρη θα μου κάνεις αν δεν ξαναασχοληθείς με τις αναρτήσεις μου.
Δεν έχω καμμία διάθεση να συζητώ με εγωκεντρικούς ,αλλαζόνες και αγενείς ανθρώπους που το μόνο που επιζητούν είναι αναγνώριση και επιβράδευση του ναρκισισμού τους και της μειωμένης αυτοεκτίμησης τους
και όταν αυτό δεν συμβαίνει αρχίζουν τις προσβολές και τους χαρακτηρισμούς. _________________ Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 3:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SARUMAN έγραψε: | gianiss έγραψε: | Παράθεση: | SARUMAN
Αλήθεια εμάς που δεν έχουμε τις δικές σου απόψεις μας επιτρέπεις να ασχολούμαστε με "αυτα";;; |
Χρησιμοποιείς το “εμάς” , για τον εαυτό σου?
Ουάου!
Υπάρχει άραγε κάποια μεγαλοπρέπεια που δεν είναι γνωστή ακόμα , ή μιλάς ως εκπρόσωπος κάποιας συγκεκριμένης ομάδας με συγκεκριμένα και ίδια “πιστεύω” ?
Από τις αρχικές “ιδέες” σου, διαπίστωσα πως είσαι “οπαδός” της Ρωσίδας Οραματίστριας μιας νέας “παγκόσμιας θρησκείας” , ένα τουρλού τουρλού μείγμα όλων των θρησκειών και φιλοσοφικών εσωτερικών αναζητήσεων ,με κύριο κορμό τον Ινδουισμό, Βουδισμό, Χριστιανισμό.
Αυτό το μείγμα, όπως εξ αρχής δήλωσα, δεν με ενδιαφέρει, επομένως καρφί δεν μου καίγεται γιατί τι λες - και τι δεν λες –, επομένως δεν έχει νόημα να με ρωτάς, αν σου επιτρέπω να λές τις απόψεις σου.
Αυτό σε ενοχλεί , ότι δηλαδή ΔΕΝ ασχολούμαι με τις απόψεις σου?
ΔΕΝ έχω το δικαίωμα να επιλέγω ο ίδιος τα άτομα που θα συνομιλώ τις απόψεις τους?
Να σχολιάσω λοιπόν - αν αυτό θες - τις απόψεις που εσύ διατυπώνεις.
Αυτές οι απόψεις, σχετίζονται πολύ με μια παγκόσμια ... “φιλοσοφική” οργάνωση, που φέρει την ονομασία “Νέα Ακρόπολη”
Είναι έτσι?
Μήπως δηλαδή μιλάς ως εκπρόσωπος - ή έστω ως απλό μέλος - αυτής της οργάνωσης και χρησιμοποιείς το “εμάς”?
Αν είσαι “μέλος” (οποιασδήποτε βαθμίδας) αυτής της οργάνωσης , θα έχεις προφανώς ακούσει για τον Λιβράγκα.
Τον ξέρεις τον Λιβράγκα?
Έχεις διαβάσει το βιβλίο του “Σπόροι φωτός”?
Ξεκάθαρες κουβέντες, για να έχουμε ένα σαφή και ουσιαστικό διάλογο, χωρίς "λογικά άλματα" από τον Ινδουισμό , στον Ιησού, ή στον Ηράκλειτο.
Δεν είναι όλα αυτά φίλε μου, ούτε όμοια, ούτε σχετικά, μόνο και μόνο επειδή εσύ λες έτσι ( ή η οραματίστρια Έλενα) . |
Ειλικρινά θέλει πολύ υπομονή και αυτοκυριαρχία για να συγκρατώ τα νεύρα μου όταν μιλώ με ανθρώπους που διακατέχονται απο το θράσσος και την αλαζονία σου.
" Εχεις μία τάση να ειρωνεύεσαι ότι δεν καταλαβαίνεις η ότι δεν συμφωνεί με τις δικές σου απόψεις που βέβαια δεν μπορούν να αντικρουσθούν αφού προέρχονται απο μια ανυπέρβλητη διάνοια του πνεύματος και της φιλοσοφίας.
Επίσης έχεις μια ακατανόητη τάση να χαρακτηρίζεις ως θρησκόληπτο και φονταμενταλιστή χριστιανό όποιον αναφέρεται σε κάποια από τις έννοιες Θεός-πνεύμα-αγία γραφή καί ότι σχετίζεται γενικά με κάποια θρησκεία.
Συνδέεις το θρησκευτικό αίσθημα και τη πίστη στο Θεό με τους παπάδες και την εκκλησία χωρίς προηγουμένως να κάτσεις να ψάξεις τι εννοεί ο καθένας με τις έννοιες αυτές. "
Τα παραπάνω που έγραψα τα έκανες γαργάρα έτσι;;;
Μάλλον δεν βόλευαν αυτές τις αηδίες που ήθελες να γράψεις κι έτσι αποφάσισες να τα παραβλέψεις και να ασχοληθείς μόνο με την τελευταία παράγραφο.
"Αλήθεια εμάς που δεν έχουμε τις δικές σου απόψεις μας επιτρέπεις να ασχολούμαστε με αυτα"
Το τι εννοώ με το "εμάς" το εξηγώ επίσης παραπάνω αλλά κι αυτό το έκανες γαργάρα γιατί δεν ήθελες να φανεί για μια ακόμη φορά η αλλαζονεία και ο αλλοπρόσαλος ναρκισισμός σου.
Δεν ξεκαβαλάς το καλάμι λέω εγώ που την έχεις δεί προφέσορας και παντογνώστης;;
Eίχα μια σκασίλα αν σχολιάσεις τις απόψεις μου η όχι που μου κόπηκε η όρεξη.
Είσαι καλά ανθρωπε μου ;;;
Ποτέ σου μην τις σχολιάσεις.
Εγώ απλά ήθελα να σου ζητήσω να μην είσαι τόσο εριστικός και ειρωνικός με πράγματα που δεν καταλαβαίνεις και με ανθρώπους που έχουν άλλη άποψη απο τη δική σου.
Αλλά μάλλον χαμένος κόπος αν κρίνω απο την θρασύτατη και υπερφίαλη εγωκεντρικότητα σου.
Οσο για τις αηδίες ότι είμαι οπαδός κάποιας οργάνωσης η κάποιας συγκεκριμένης ομάδας ,τόσα ξέρεις τόσα λές.
Δεν μπορείς να διακρίνεις την πραγματική φύση όλων των ιδρυτών των θρησκειών και όλων των μεγάλων φιλοσόφων και μένεις στα ανθρώπινα κατασκεύασματα των θρησκευτικών συστημάτων και των εξωτερικών τυπικών της κάθε θρησκείας και στις απλοικές και γελοίες επεξηγήσεις των διαφόρων φιλοσοφιών απο διάφορους δήθεν διανοούμενους.
Δεν μπορείς να διακρίνεις την κοινή πηγή απο την οποία προέρχονται όλες οι θρησκείες και όλες οι φιλοσοφίες άσχετα με τις φαινομενικές διαφορές και τις υποτιθέμενες αναντιστοιχίες.
Δεν μπορείς να λειτουργείς συνδυαστικά αλλά μόνο επιφανειακά όπως σου ορίζει η ανεκπαιδευτη λογική σου.
Ετσι είναι φυσικό να μιλάς για αχταρμάδες και τουρλού τουρλού μίγματα.
Εγώ δεν είμαι "οπαδός" κανενός.
Οπαδός μπορεί να είσαι εσύ είτε του ολυμπιακού είτε του παναθηναικού είτε του χριστιανισμού είτε του βουδισμού είτε του αθεισμού είτε οτιδήποτε άλλο.
Εμαθες τώρα και τη νεα ακρόπολη και τη τσαμπουνάς λές και ανακάλυψες την αμερική.
Θέλεις να με βγάλεις και μεγαλοστέλεχος ,σύμφωνα με την αλλοπορόσαλη λογική σου.
Σε παρακαλώ ,χάρη θα μου κάνεις αν δεν ξαναασχοληθείς με τις αναρτήσεις μου.
Δεν έχω καμμία διάθεση να συζητώ με εγωκεντρικούς ,αλλαζόνες και αγενείς ανθρώπους που το μόνο που επιζητούν είναι αναγνώριση και επιβράδευση του ναρκισισμού τους και της μειωμένης αυτοεκτίμησης τους
και όταν αυτό δεν συμβαίνει αρχίζουν τις προσβολές και τους χαρακτηρισμούς. |
Θεώρησα εξ αρχής – και ακόμα θεωρώ – χάσιμο χρόνου να εμπλακώ σε συζήτηση με άτομα, μπολιασμένα με τις φασιστικές και άκρως ρατσιστικές απόψεις του υπάνθρωπου Livranga
Ασχολήθηκα ΜΟΝΟ με το δικό σου “εμάς”, γιατί αυτή ήταν η ουσία
Ο τρόπος που εσύ το “πέταξες” δηλώνει την φασίζουσα εγωιστική αλαζονεία και νοοτροπία του καθοδηγητή, και ακολουθώντας τυφλά της οδηγίες που σε εκπαίδευσαν, παρουσιάζεσαι ως αυτόκλητος υπερασπιστής όλων γενικά των “πιστών”, όλων των θρησκειών και δογμάτων, για να μπορέσεις να τους περάσεις σιγά σιγά τις απόψεις μιας νέας θρησκείας, που είναι η ένωση όλων των θρησκευτικών απόψεων στην πίστη του υπερτάτου όντος της “φωτισμένης” Έλενας.
Τι να κουβεντιάσω μαζί σου βρε θύμα?
Απλά άδραξα την ευκαιρία του “εμάς” , για να σε ξεσκεπάσω...
Σε λυπάμαι, γιατί προφανώς είσαι στα πρώτα στάδια της μύησης (όχι και μεγαλοστέλεχος βρε τοσο σύντομα) και ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι σου ..... έρχεται, μια και αυτή η οργάνωση, (Νεά ακρόπολη) παρουσιάζεται προς τα έξω με νομοταγές φιλοσοφικό θεοσοφικό "προσωπείο"
Εμφανίζεται ακόμα και στα μέλη της κατώτερης βαθμίδας, ως υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δημοκρατικών θεσμών.
Στην πραγματικότητα όμως, η πραγματική θέση της οργάνωσης είναι κατά των δημοκρατικών θεσμών, και αυτό φαίνεται καθαρά στα έντυπά της, που δεν παρουσιάζονται στο ευρύτερο κοινό.
Στην κορυφή του "Νέου Κράτους" που οραματίζονται, θα είναι ο "Ένας", ο ποιο εξυπνος και και κυρίως περισσότερο “δυνατός ".
Η πραγματική θέση τους όμως είναι, πως δεν χρειάζεται δημοκρατικό σύστημα, γιατί αυτό είναι μόνο στους λαού που βρίσκονται σε "κατώτερη κατάσταση".
Όποιος δε “πιστεύει” πως έχει μέσα του τη δύναμη του “καθοδηγητή”, θα πρέπει να παραμεριστεί αυτοβούλως.
Είναι καλύτερο να είναι “υπηρέτης” των άλλων
Δεν έχω χρόνο και βεβαίως διάθεση να ασχοληθώ μαζί σου.
Τώρα ο καθείς μπορεί να κρίνει τι σημαίνει "θεοσοφία", και ποια οργάνωση κρύβεται πίσω της.
Υ.Γ
Για τον Livranga και τα “βαθυστόχαστα” έργα του έχεις ακούσει κάτι?
Ρητορικό το ερώτημα
Μπορεί η απάντηση να ενδιαφέρει τους άλλους , εγώ ήδη την ξέρω απο τη φρασεολογία και τα “πιστεύω” σου
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SARUMAN Πρύτανης
Εγγραφή: 14 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 1729 Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 7:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Θεώρησα εξ αρχής – και ακόμα θεωρώ – χάσιμο χρόνου να εμπλακώ σε συζήτηση με άτομα, μπολιασμένα με τις φασιστικές και άκρως ρατσιστικές απόψεις του υπάνθρωπου Livranga
Ασχολήθηκα ΜΟΝΟ με το δικό σου “εμάς”, γιατί αυτή ήταν η ουσία
Ο τρόπος που εσύ το “πέταξες” δηλώνει την φασίζουσα εγωιστική αλαζονεία και νοοτροπία του καθοδηγητή, και ακολουθώντας τυφλά της οδηγίες που σε εκπαίδευσαν, παρουσιάζεσαι ως αυτόκλητος υπερασπιστής όλων γενικά των “πιστών”, όλων των θρησκειών και δογμάτων, για να μπορέσεις να τους περάσεις σιγά σιγά τις απόψεις μιας νέας θρησκείας, που είναι η ένωση όλων των θρησκευτικών απόψεων στην πίστη του υπερτάτου όντος της “φωτισμένης” Έλενας.
Τι να κουβεντιάσω μαζί σου βρε θύμα?
Απλά άδραξα την ευκαιρία του “εμάς” , για να σε ξεσκεπάσω...
Σε λυπάμαι, γιατί προφανώς είσαι στα πρώτα στάδια της μύησης (όχι και μεγαλοστέλεχος βρε τοσο σύντομα) και ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι σου ..... έρχεται, μια και αυτή η οργάνωση, (Νεά ακρόπολη) παρουσιάζεται προς τα έξω με νομοταγές φιλοσοφικό θεοσοφικό "προσωπείο"
Εμφανίζεται ακόμα και στα μέλη της κατώτερης βαθμίδας, ως υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δημοκρατικών θεσμών.
Στην πραγματικότητα όμως, η πραγματική θέση της οργάνωσης είναι κατά των δημοκρατικών θεσμών, και αυτό φαίνεται καθαρά στα έντυπά της, που δεν παρουσιάζονται στο ευρύτερο κοινό.
Στην κορυφή του "Νέου Κράτους" που οραματίζονται, θα είναι ο "Ένας", ο ποιο εξυπνος και και κυρίως περισσότερο “δυνατός ".
Η πραγματική θέση τους όμως είναι, πως δεν χρειάζεται δημοκρατικό σύστημα, γιατί αυτό είναι μόνο στους λαού που βρίσκονται σε "κατώτερη κατάσταση".
Όποιος δε “πιστεύει” πως έχει μέσα του τη δύναμη του “καθοδηγητή”, θα πρέπει να παραμεριστεί αυτοβούλως.
Είναι καλύτερο να είναι “υπηρέτης” των άλλων
Δεν έχω χρόνο και βεβαίως διάθεση να ασχοληθώ μαζί σου.
Τώρα ο καθείς μπορεί να κρίνει τι σημαίνει "θεοσοφία", και ποια οργάνωση κρύβεται πίσω της.
Υ.Γ
Για τον Livranga και τα “βαθυστόχαστα” έργα του έχεις ακούσει κάτι?
Ρητορικό το ερώτημα
Μπορεί η απάντηση να ενδιαφέρει τους άλλους , εγώ ήδη την ξέρω απο τη φρασεολογία και τα “πιστεύω” σου
. |
Toν εαυτό σου να λυπάσαι έτσι που κατάντησες.
Είσαι χειρότερος κι απ τους χειρότερους χριστιανοφασίστες φονταμενταλιστές των διαφορων παραθρησκευτικών δήθεν αντιαιρετικών ομάδων.
Και μου αρέσει ρε κακομοίρη που θεωρείς τον εαυτό σου αντιφασίστα
και αντιρατσιστή ενώ κείμενο παρόμοιο με το δικό σου μπορείς να δείς μόνο σε φανατισμένους χριστανούς ρατσιστές που κυνηγάνε με ρόπαλα και σιδερογροθιές όσους δεν συμφωνούν με τις φασιστικές τους ιδέες.
Τα πνευματικά παιδιά του Καντιώτη και του Μάξιμου είναι αγγελούδια μπροστά στο δικό σου ρατσιστικό παραλύρημα.
Αντε και καλό κατευόδιο για τη χρυσή αυγή. _________________ Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 9:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη, αν δεν θέλεις να κουβεντιάσεις κάτι, απλά μη συμμετέχεις.
Αν πάλι διαφωνείς, διατύπωσε απλά τη διαφωνία σου.
Βγάζεις ένα απίστευτο άγχος να αποδείξεις ότι είσαι έξυπνος ή ότι ξέρεις πράγματα κ.λπ, σε βάρος των άλλων.
Κ ο ύ λ α ρ ε
Στο θέμα μας τώρα:
Γιάννης έγραψε: |
Σπύρος έγραψε: | Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω το πρόβλημα με τον Λουκά .
Ο Αδάμ και η Εύα ήταν οι πρώτοι άνθρωποι που τους αποκαλύφθηκε ο Θεός, οι πρώτοι άνθρωποι που είχαν την πληρότητα της Θείας Χάριτος.
Συγνώμη, αλλά δεν γνωρίζω τι έχεις πει και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς.. |
Δέχομαι καλόπιστα την εξήγηση και την απορία σου
Στέκομαι όμως σε αυτό που λες για τον Αδάμ και τη Εύα
Είναι μια καινούργια προσέγγιση , και αρκετά ενδιαφέρουσα.
Όπως είναι διατυπωμένη , αφήνεις να εννοηθεί, πως για σένα, ο Αδάμ και η Εύα ΔΕΝ ήταν οι πρώτοι άνθρωποι.
Λες δηλαδή- αν κατάλαβα καλά – πως ΔΕΝ ήταν αυτοί οι πρωτόπλαστοι?
Σε ερμηνεύω σωστά?
|
Μα δεν είναι καινούργια προσέγγιση..
Έχεις διαβάσει την Βίβλο (Π. Διαθήκη) ή τους πατέρες του 3ου και 4ου αιώνα; _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 29, 2013 6:11 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
maxim_97 έγραψε: | skakos έγραψε: | Πολλοί ξεχνάνε τη συνεισφορά της Εκκλησίας και ότι πολλές φορές ξεχνάνε ότι τα πρώτα πανεπιστήμια και πολλά καλά έγιναν στο όνομα της. |
EISAI PANASXETOS ISTORIKA KAI TOLMAS NA MILAS AKOMA .....NTROPH SOY EVRAIOXRISTIANE.... | ΜΙΛΗΣΕ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΚΡΕΑΣ !! _________________ "Mόνην τε ὀρθὴν πολιτείαν εἶναι τὴν ἐν κόσμῳ."
― Διογένης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 01, 2013 11:10 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Η Βίβλος «Μετά την Επόμενη Μέρα» |
|
|
opyrgos έγραψε: |
«Μια Βίβλο του Γουτεμβέργιου. Από την αίθουσα σπάνιων βιβλίων», απαντάει κρατώντας την σφιχτά στα χέρια του, ο εξαντλημένος επιζών στην ερώτηση «τί έχεις εκεί;» μιας συμπολίτισσάς του, που αμφότεροι έχουν βρει καταφύγιο μαζί με μερικούς άλλους επιζώντες σε μια δημόσια βιβλιοθήκη του Μανχάταν της Νέα Υόρκης που πλήττεται από παγετώνες.
Και η γυναίκα συνεχίζει:
«Θαρρείς πως θα σε σώσει ο Θεός;»
«Όχι», απαντά ο άνδρας ψυχρά. «Δεν πιστεύω στον Θεό».
«Πολύ σφιχτά κρατάς τη Βίβλο», του λέει κάπως πειραχτικά η γυναίκα.
«Την προστατεύω», εξακολουθεί σοβαρός ο άνδρας.
Και ύστερα από μια παύση συνεχίζει:
[b]«Αυτή η Βίβλος...είναι το πρώτο βιβλίο που τυπώθηκε ποτέ.
Αντιπροσωπεύει την αυγή της Εποχής του Διαφωτισμού.
Απ' όσο ξέρω ο γραπτός λόγος είναι το πιο μεγάλο επίτευγμα του ανθρώπου.
Μπορεί να γελάς.
Αλλά αν τελειώσει ο δυτικός πολιτισμός...
... θα έχω σώσει τουλάχιστον ένα μικρό κομμάτι του.» |
Ναι,έτσι είναι, τα μεγάλα έργα πρέπει να σώζονται,είτε είναι η Βίβλος είτε η Κοσμογονία του Ησιόδου.Πώς αλλιώς θα έχουμε μέτρο σύγκρισης για να πλησιάζουμε τον άνθρωπο,αν δε μελετάμε την ανάγκη του να εξαπατά τον εαυτό του και τους άλλους (βλ. Βίβλο) και την μεγαλύτερη ανάγκη του να προσεγγίζει την αλήθεια. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 02, 2013 12:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα υποθέσω λοιπόν ότι πρέπει να σωθούν και τα μεγάλα έργα επίκλησης της Λογικής, είτε είναι του Παρμενίδη είτε το Λόγος περί της Μεθόδου του Ντεκάρτ.
Θα είναι κρίμα η ιστορία εξαπάτησης του ίδιου του ανθρώπου αλλά και των άλλων να μείνει μισή! _________________ "Mόνην τε ὀρθὴν πολιτείαν εἶναι τὴν ἐν κόσμῳ."
― Διογένης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 02, 2013 7:26 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Η Βίβλος «Μετά την Επόμενη Μέρα» |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | opyrgos έγραψε: |
«Μια Βίβλο του Γουτεμβέργιου. Από την αίθουσα σπάνιων βιβλίων», απαντάει κρατώντας την σφιχτά στα χέρια του, ο εξαντλημένος επιζών στην ερώτηση «τί έχεις εκεί;» μιας συμπολίτισσάς του, που αμφότεροι έχουν βρει καταφύγιο μαζί με μερικούς άλλους επιζώντες σε μια δημόσια βιβλιοθήκη του Μανχάταν της Νέα Υόρκης που πλήττεται από παγετώνες.
Και η γυναίκα συνεχίζει:
«Θαρρείς πως θα σε σώσει ο Θεός;»
«Όχι», απαντά ο άνδρας ψυχρά. «Δεν πιστεύω στον Θεό».
«Πολύ σφιχτά κρατάς τη Βίβλο», του λέει κάπως πειραχτικά η γυναίκα.
«Την προστατεύω», εξακολουθεί σοβαρός ο άνδρας.
Και ύστερα από μια παύση συνεχίζει:
[b]«Αυτή η Βίβλος...είναι το πρώτο βιβλίο που τυπώθηκε ποτέ.
Αντιπροσωπεύει την αυγή της Εποχής του Διαφωτισμού.
Απ' όσο ξέρω ο γραπτός λόγος είναι το πιο μεγάλο επίτευγμα του ανθρώπου.
Μπορεί να γελάς.
Αλλά αν τελειώσει ο δυτικός πολιτισμός...
... θα έχω σώσει τουλάχιστον ένα μικρό κομμάτι του.» |
Ναι,έτσι είναι, τα μεγάλα έργα πρέπει να σώζονται,είτε είναι η Βίβλος είτε η Κοσμογονία του Ησιόδου.Πώς αλλιώς θα έχουμε μέτρο σύγκρισης για να πλησιάζουμε τον άνθρωπο,αν δε μελετάμε την ανάγκη του να εξαπατά τον εαυτό του και τους άλλους (βλ. Βίβλο) και την μεγαλύτερη ανάγκη του να προσεγγίζει την αλήθεια. |
Καλά ρε συ Ιωάννη πως μπορείς και μιλάς με τόση ευκολία εναντίον ενός ιερού βιβλίου μια τόσο διαδεδομένης θρησκείας; Αυτό και μόνο δεν σε προβληματίζει; _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|