Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 05, 2019 10:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία ,το επισημαίνω:"πότε δέχεσαι επισκεπτήριο;" (ρητορική ερώτηση) _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 05, 2019 12:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ωραία ,το επισημαίνω:"πότε δέχεσαι επισκεπτήριο;" (ρητορική ερώτηση) |
"Ρητορικα" :
Πως χαρακτηριζεται αραγε ο ανθρωπος ...
... που ενω ειναι σε επισκεψη ενος απελευθερωθεντος νοημονος τεως "φυλακισμενου" ελευθερου ...
... τον ρωταει το παραπανω ;
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 05, 2019 2:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι και τέως,νυν και αεί! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 05, 2019 8:56 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
43. Θανατου φαινομενο να.
Θανατος ως γνωστον ονομαζεται το σταματημα πασών των λειτουργιων του σωματος
Οριστικα
Πραγμα που σημαινει οτι δεν υπαρχει φυσιολογικα καμια περιπτωση να επανελθει ο οργανισμος σε εγρηγορση
Κι αρα να συνεχισει να κανει οσα εκανε τελων εν ζωη
Αρα ολα οσα εκανε ως συνολο
Και οχι μεμονωμενα σε καποιο σημειο του
Γιατι μπορει μεν τα οργανα του σωματος,
για παραδειγμα,
να εχουν ενα ορισμενο και απολυτα συγκριμενο εργο ...
... το καθενα ...
... αλλά αυτο δεν εχει κανενα απολυτως νοημα ...
... ξεκομμενο απο τα κυτταρα του σωματος
Το οποιο σημαινει οτι ...
... μπορει μεν τα κυτταρα του σωματος να λειτουργουν και μετα το γεγονος του θανατου ...
... οπως και συμβαινει ...
... αλλά αυτο δεν συνεπαγεται οτι το σωμα ως συνολο ειναι ενεργο
Γιατι η λειτουργια τους αυτη ...
... ειναι ανεξαρτητη απο τη συνολικη της αναγκαιοτητα στον οργανισμο ...
... η οποία αναγκαιοτητα πλεον δεν υφισταται
Κατα συνεπεια ...
... με το θανατο ενος οργανισμου ...
... ερχεται και το τελος της μετοχης του στις δραστηριοτητες βασικα του συνολου των ομοειδων του
Κι αρα παυει να αποτελει μελος τους
Και σταδιακα αποσυντιθεται
"Μεταφεροντας" τα στοιχεια των συστατικων του στο περιβαλλον
Εκ του οποίου και ξαναμπαινουν με τον δεοντα τροπο σε άλλους κυκλους ζωης διαφορετικων του ιδιου οργανισμων ...
... ομοειδων του ή μη
Φαινομενο τωρα ειναι "κατι" που φαινεται ...
"Κατι" που γινεται αντιληπτο ...
Και με την ευρεια εννοια "κατι" το οποίο επαναλαμβανεται
Με αποτελεσμα να ειναι λογικο να αναρωτιεται καθε νοημων το γιατι
Γιατι δηλαδη ενα συμβαν ...
... το οποίο θα μπορουσε να "παρατηρειται" μια φορα ...
... επιμενει να εμφανιζεται παλι και παλι και πολλακις
Και με δεδομενο το νομο της αιτιοτητος ...
... λογικο ειναι να αναζητειται ο "λογος" που παραγει αυτο το επαναληπτικα "παρατηρουμενο" τι
Αρα σε συνδυασμο : τα περι θανατου και τα περι φαινομενου : οδηγουν στη σκεψη ...
... οτι υπαρχει "λογος" ...
... που οι οργανισμοι σταματουν "ξαφνικα" να λειτουργουν ...
... και επομενως βγαινουν απο το συστημα ως συνολα "αυτονομα" και "αυταρκη" ...
... τουλαχιστον και στοιχειδως λειτουργικα
Ενας πιθανος "λογος" ...
... μπορει να ειναι η ανεπαρκεια των απαραιτητων συστατικων του περιβαλλοντος ...
... για την οικοδομηση και τη συντηρηση αεναα ...
... οσονδηποτε μεγαλου πληθους οργανισμων
Ενας άλλος πιθανος "λογος" ...
... μπορει να ειναι το μη απαραιτητο πλεον της υπαρξης τους ...
... και κατα συνεπεια της ιδιαιτερης λειτουργικοτητας τους ...
... τοσο μεσα στο συνολο των ομοειδων τους οργανισμων ...
... οσο και ευρυτερα μεσα στο περιβαλλον που βρισκονται
Και στο μεν συνολο των ομοειδων τους ...
... η λειτουργια τους ειναι αναπαραγωγικη, εξισορροπητικη και διδαξιακη εν γενει,
με τις λιγο πολυ καινοτομες δρασεις που επινοουν ( συνειδητα ή ασυνειδητα )
Ενω στο περιβαλλον ...
... η λειτουργια τους βασικα ειναι ανακυκλωτικη μεσω του μεταβολισμου τους,
μεταφορικη ...
... και εξελικτικη στο βαθμο που επιφερουν τροποποιησεις στις φυσικες διεργασιες
Και με δεδομενο οτι : οπου υφισταται δυο ή περισσοτερα "μπορει" ως αιτιες για το ιδιο "πραγμα" ουδεν ισχυει : ...
... η αιτια του φαινομενου του θανατου ειναι άλλη
Η οποία ομως δεν μπορει να αφισταται των ηδη προσδιορισμενων πιθανων αιτιών του θανατου ...
... μιά και εξ αυτων παρατηρουνται θανατοι
Συνεπως η αιτια του θανατου ειναι ...
... τοσο η περιβαλλοντικη υλικη ανεπαρκεια ...
... οσο και το μη αναγκαιο πλεον της καθολικης λειτουργιας τους στο περιβαλλον
Και συνεπως γινεται φανερο οτι ...
... ο "κοινος" παρονομαστης στις δυο "συνιστωσες" ειναι το περιβαλλον
Το οποίο "κρινει" οτι ...
... και αυτα που διαθετει για τη λειτουργια των οργανισμων ειναι πεπερασμενα ...
... και αυτα που δεχεται εν γενει απο τους οργανισμους που "φιλοξενει" ειναι πεπερασμενα στη χρησιμοτητα τους χρονικα
Αρα ...
... το φαινομενο του θανατου ειναι το διαχρονικο σημαντρο ...
... των οριων της ανεκτικοτητας του περιβαλλοντος ...
... εναντι των ξενιστων του
φιλοσοφικος λογισμος
Η διαχρονικη χρησιμοτητα ενος οργανισμου επιφερει αναποδραστα και την αντιστοιχη αειζωϊα του
19008 _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 05, 2019 9:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατί όταν έχουμε πολλές πιθανες αιτιες, λες είναι καλύτερο το "ουδεν" απο το "ολα"? _________________ "επανάληψη μήτηρ μαθήσεως"
Reboot! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 05, 2019 9:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
JollyRoger έγραψε: | γιατί όταν έχουμε πολλές πιθανες αιτιες, λες είναι καλύτερο το "ουδεν" απο το "ολα"? |
Το "ολα" με την εννοια : και το α και το β και το γ και το δ και το ..., δεν ισχυει
Αλλά με την εννοια της συνθεσης σε μια συνολικη απαντηση που ξεπερνα τις επι μερους απαντησεις, ναι !!!
Ομως αυτη η συνθετικη απαντηση δεν εχει καμια σχεση νοηματικα με καθε μια απο τις επι μερους
Ειναι κατι απολυτως διαφορετικο και ... ασυλληπτο χωρις τη συνθεση των μεμονωμενων απαντησεων
Αυτο το "ουδεν" λοιπον παραπεμπει στη συνθεση των επι μερους
Με δεδομενο παντα οτι η απαντηση η τελεσιδικη μας ειναι αναγκαια
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 05, 2019 10:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
είναι δυνατόν να είναι απολύτως! διαφορετικη η σύνθεση από τα επιμέρους;
does not compute εδώ _________________ "επανάληψη μήτηρ μαθήσεως"
Reboot! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 06, 2019 6:09 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
JollyRoger έγραψε: | είναι δυνατόν να είναι απολύτως! διαφορετικη η σύνθεση από τα επιμέρους; |
Ειναι δυνατον απο δυο δηλητηρια για τον ανθρωπο να παραχθει κατι ευεργετικο ;
ακραιο το ερωτημα αλλά χαρακτηριστικο
Η απαντηση ειναι ναι !!!
παραδειγμα
απο το νατριο ( Na ) και το χλωριο ( cl ) ...
( καταστροφικα για τον ανθρωπο οταν τα χρησιμοποιει διακριτα και απ΄ευθειας στον οργανισμο του )
... παραγεται το χλωριουχο νατριο ( Νacl = αλατι )
Νa ≠ Νacl ≠ cl
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 06, 2019 11:22 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδή το μωβ το λες το λες απολύτως διαφορετικό από τα μπλε και κόκκινο; _________________ "επανάληψη μήτηρ μαθήσεως"
Reboot! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 06, 2019 11:27 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
Με βαση την εντυπωση που προκαλει στο ανθρωπο μεσω του νου, ναι !!!
........................................
Αλλά ... μη ξεχνας οτι μιλαμε για το λογο
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 06, 2019 11:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περι ορέξεως, κολοκυθόπιτα
εγω ξέρω ότι πχ το άσπρο περιέχει όλα τα χρώματα _________________ "επανάληψη μήτηρ μαθήσεως"
Reboot! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 06, 2019 2:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
JollyRoger έγραψε: | εγω ξέρω ότι πχ το άσπρο περιέχει όλα τα χρώματα |
Δηλαδη οι παλιοτεροι που ασπριζαν τους τοιχους του σπιτιου τους με ασβεστη,
λογω αγνοιας,
τους εκαναν πολυχρωμους και δεν το καταλαβαιναν
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|