Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αναγνώριση κέντρων ελευθέρων σπουδών στην Ελλάδα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
wgb14
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 07 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 02, 2003 6:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Αναγνώριση κέντρων ελευθέρων σπουδών στην Ελλάδα Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλησπέρα σε όλους

Διαβάζοντας τις σημερινές εφημερίδες μου έκανε τρομερή εντύπωση η κόντρα που έχει ξεσπάσει για άλλη μια φορά για το θέμα των κέντρων ελευθέρων σπουδών στην Ελλάδα. Παρακάτω σας παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα του άρθρου που διάβασα

<<Σε μείζον ζήτημα διακομματικής αντιπαράθεσης, με κυρίαρχη τη σκληρή κόντρα μεταξύ κυβέρνησης και Νέας Δημοκρατίας, εξελίσσεται η αποδοχή από την Επιτροπή Νομικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της τροπολογίας για τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών, καθώς εκτιμάται ότι συνδέεται με την ιδιωτικοποίηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης στη χώρα μας. >>

Θα ήθελα λοιπόν αφού εκθέσω τις δικές μου απόψεις για το ζήτημα να ακούσω και τις δικές σας μιας και νομίζω ότι είναι ένα ζήτημα που αφορά τους πάντες.

Το ζήτημα αυτό νομίζω ότι έχει τις ρίζες του πολύ πιο βαθιά και είναι πολύ πιο παλιό από ότι μπορεί να φανταστεί κάνεις. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα το Ντιρι (το αμερικάνικο κολέγιο) άνοιξε τις πόρτες του στην Ελλάδα εάν θυμάμαι κάλα κάπου στην δεκαετία του 70. Από τότε μέχρι τώρα εκατοντάδες ιδιωτικά κέντρα Ελεύθερον σπουδών είτε με την ονομασία κολέγια η πανεπιστήμια έχουν ανοίξει στην χώρα μας. Κάθε κυβέρνηση μέχρι τώρα αρνούνταν να τα αναγνωρίσει με την αιτιολογία ότι ¨ η παιδιά δεν είναι προϊόν που μπορεί να πωλείται¨. Δυστυχώς όμως η κάθε κυβέρνηση εσκεμμένα η όχι (ένας θεός ξέρει τι παιχνίδια παίζονται πίσω από αυτά) αρνείται ακόμα να δει πια είναι η πραγματικότητα με αυτά τα εκπαιδευτικά ιδρύματα ταλαιπωρώντας έτσι χιλιάδες νέους που σπουδάζουν σε αυτά και στέλνοντας άλλους τόσους για πρώτο πτυχίο σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Με λίγα λόγια, η κάθε κυβέρνηση κρύβετε πίσω από το δάχτυλο της βάζοντας έτσι άλλο ένα καρφί στην ήδη καταπληγωμένη σάρκα τις εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Παρακάτω αποσαφηνίζω με λεπτομέρεια την λέξη πραγματικότητα:

Όλα τα ΚΕΣ που λειτουργούν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα είναι αναγνωρισμένα από κορυφαία ιδρύματα του εξωτερικού, με αποτέλεσμα οι φοιτητές που τελειώνουν σε αυτά να έχουν άμεσα πρόσβαση σε αντίστοιχα μεταπτυχιακά προγράμματα των πανεπιστημίων. Τελειώνοντας λοιπόν ένα «μη αναγνωρίσιμο πτυχίο στην Ελλάδα» βγαίνουν στο εξωτερικό και αποκτούν ένα μεταπτυχιακό το οποίο στην συνέχεια καταθέτουν στο ΔΙΚΑΤΣΑ για αναγνώριση. Η αναγνώριση που περνούν από το ΔΙΚΑΤΣΑ δεν είναι φυσικά ως μεταπτυχιακό αλλά ως ένας προ-πτυχιακός τίτλος ισάξιος τον ελληνικών ιδρυμάτων. Οπότε λοιπόν αναρωτιέμαι προς τι ο λόγος που η ελληνική πολιτεία δεν αναγνωρίζει αυτά τα ιδρύματα αφού οι φοιτητές τους με πλάγιο τρόπο αποκτούν πτυχία αναγνωρισμένα στην Ελλάδα και στην ευρωπαϊκή ένωση. Για να σας πω ένα παράδειγμα έχω μια φίλη που τελείωσε το πρώτο τις πτυχίο στο DIRI στην Αθήνα, φυσικά ένα πτυχίο όχι αναγνωρισμένο από το ελληνικό κράτος. Η φίλη μού λοιπόν αυτή έφυγε πρώτα Αγγλία και μετά Αμερική όπου τελείωσε 2 μάστερ στην ειδικότητα της. Τα πανεπιστήμιο της Αγγλίας και της Αμερικής φυσικά και τα δυο αναγνωρισμένα από το ελληνικό κράτος. Δεν μπήκε καν στον κόπο να καταθέσει τα χαρτιά της στο ΔΙΚΑΤΣΑ, άλλα από μια ερώτηση που έκανε της είπαν ότι ένα από τα δυο μάστερ το αναγνωρίζουν ως ισότιμο ελληνικού πανεπιστημίου αλλά όχι το πτυχίο της από το DIRI στην Αθήνα και το απολυτήριο λυκείου της (μιας και το είχε από ιδιωτικό αμερικάνικο λύκειο/Γυμνάσιο στην Ελλάδα). Άρα αυτό την έκανε αυτομάτως απόφοιτη δημοτικού με απολυτήριο πανεπιστημίου. Γελοίο έτσι;

Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι έτσι ελέγχετε η κατάσταση της εισαγωγείς πληθώρας αναγνωρισμένων πτυχίων στην ελληνική αγορά εργασίας, ότι τα ιδρύματα αυτά δεν παρέχουν την ίδια ποιότητα εκπαίδευσης με τα αντίστοιχα ελληνικά και άλλα πολλά. Φαντάζομαι ότι πολλοί θα συμφωνείται μαζί του. Ας δούμε όμως τι έχετε όμως να πείτε για το παρακάτω.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση τα τελευταία χρόνια έχει προωθήσει πειραματικά αρκετά προγράμματα μεταπτυχιακών στα οποία μπορούν να εμπλακούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί φορείς της Ευρώπης ανεξάρτητα εάν είναι ιδιωτικοί η κρατικοί. Σε ένα από αυτά τα προγράμματα συμμετείχε μέχρι πριν ένα χρόνο και το πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα μέσων Μαζικής ενημέρωσης και ένας ιδιωτικός ελληνικός εκπαιδευτικός φορέας στην Αθήνα (δεν θα ήθελα να αναφέρω το όνομα του). Μερικά από τα άλλα συνεργαζόμενα ιδρύματα ήταν πανεπιστήμια του Βελγίου, Γαλλίας, Φιλανδίας και Πορτογαλίας. Η βάση του προγράμματος ήταν το Βέλγιο. Οι κύριοι λοιπόν αυτοί παρείχαν ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα πάνω στα πολυμέσα στην Ελλάδα με την οικονομική υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα δίδακτρα που έπαιρναν από τους φοιτητές (1 εκατομμύριο δραχμές). Τα μαθήματα γινόντουσαν στο μεγαλύτερο μέρος τους στην Ελλάδα σε αίθουσες του ιδιόκτητου φορέα και του πανεπιστημίου Αθηνών. Μέχρι εδώ καλά, αλλά τώρα αρχίζει η παράνοια, σε αυτό το μεταπτυχιακό ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥΣ (ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΚΕΣ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΤΛ). Το πτυχίο δεν αναγνωρίζεται από το ελληνικό κράτος παρόλο που παρέχετε σε συνεργασία με ένα από τα αναγνωρισμένα ιδρύματα του. Με ποια δικαιολογία να μου πείτε; Σίγουρα όχι ποιότητας εκπαίδευσης μιας και υποτίθεται ότι τα ελληνικά ιδρύματα παρέχουν κορυφαία ποιότητας εκπαίδευσης. ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΤΥΧΙΩΝ ΑΠΟ ΙΔΡΥΜΑΤΑ (ΚΕΣ) ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΑΕΙ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ


ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΚΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΠΤΥΧΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΕΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΚΕΣ; Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ.


ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΙΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΤΛ). ΑΥΤΟ ΦΙΣΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ.

ΑΦΟΥ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΑΡΠΑΞΑΝΕ ΚΑΛΑ, ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΕ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ COMMISSION.

Το παράδειγμα βέβαια που σας φέρνω είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα ψευδό- μεταπτυχιακών που τρέχουν σε διάφορα τμήματα της χώρας μας με μοναδικό σκοπό να κάνουν τους επικεφαλής καθηγηταράδες του κάθε τμήματος που τυχαίνει να μπορούν να έχουν μερικές διασυνδέσεις στον ιδιωτικό τομέα καθώς και στην εκάστοτε κυβέρνηση, ακόμα πιο πλούσιους από ότι είναι.

Άρα λοιπόν η ελληνική κυβέρνηση κάνει απλά τα στραβά μάτια σε όλα αυτά τα παράδοξα που συμβαίνουν αυτή την στιγμή στον χώρο της παιδείας και αφήνει έτσι κάποιους ανεγκέφαλους καθηγητές να κάνουν ότι θέλουν εις βάρος των παιδιών και του κόσμου.


Τα επιχειρήματα της κυβέρνησης σε αυτό το ζήτημα είναι φυσικά γνωστά σε όλους. Η παιδεία δεν είναι προϊόν και δεν πουλιέται. Κάθε φορά που το ακούω αυτό εξοργίζομαι γιατί πραγματικά αναρωτιέμαι εάν η άνθρωποι που κινούν τα νήματα σε αυτή την χωρά είναι από άλλη εποχή. Είναι δυνατόν η παιδιά στην σημερινή της μορφή στην Ελλάδα να μην είναι προϊόν, έτσι όπως τουλάχιστον κάποιοι την έχουνε φτιάξει;

Σας ανάφερα ήδη μερικά παράδειγμα και σε πρώτο πτυχίο (DIRI) αλλά και σε ελληνικό μεταπτυχιακό επίπεδο που είναι καθαρά προϊόντα και μάλιστα με την ανοχή του ελληνικού κράτους. Να σας αναφέρω και άλλα; Πόσοι χιλιάδες φοιτητές των ελληνικών πανεπιστημίων καταφεύγουν σε φροντιστήρια επειδή απλά δεν μπορούν να περάσουν ένα μάθημα; Πόσα εκατομμύρια έχει δώσει σε φροντιστήρια (πολλές φορές και ιδιαίτερα) η κάθε Ελληνική οικογένεια στο λύκειο για να αυξήσει τις πιθανότητες να περάσει το παιδί της στο πανεπιστήμιο? Έχω ακούσει τώρα πρόσφατα περιπτώσεις που τα φροντιστήρια αρχίζουν από το γυμνάσιο. Ακόμα πόσα εκατομμύρια δίνει η ελληνική οικογένεια κάθε χρόνο για να μάθει ο φοιτητής της τα βασικα της πληροφορικης σε ΚΕΣ γιατι απλα τίποτα από όλα αυτά δεν παρέχετε από το πανεπιστήμιο; Ακόμα πόσα εκατομμύρια δίνουν φοιτητές σε ΑΕΙ για να κάνουν μάστερ στην Ελλάδα (για να κάνει κάποιος για παράδειγμα μάστερ στην ΑΣΟΕ θέλει δίδακτρα πιο πολλά από οποιοδήποτε Αγγλικό πανεπιστήμιο); Το κάθε ΙΕΚ έχει κανείς ιδέα τι χρεώνει σε δίδακτρα στους φοιτητές του; Ποια παιδεία λοιπόν δεν πρέπει να γίνει προϊόν; Μας κοροϊδεύουνε μπροστά στα μάτια μας μου φαίνεται.

Η Εκπαίδευση είναι λοιπόν ήδη προϊόν στην Ελλάδα με η χωρίς την ύπαρξη τον ΚΕΣ και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη απλά κανείς δεν θέλει να το δει. Το ζήτημα λοιπόν είναι τι θα κάνουμε για να καταστήσουμε την παιδεία πιο ανταγωνιστική στην Ελλάδα και στην Ευρώπη σε μια κοινωνία που συνεχώς μεταβάλετε, και όχι πως θα την διατηρήσουμε στα επίπεδα που είναι τα τελευταία 10 χρόνια (όπως προσπαθούν πολλοί καρεκλάδες να την διατηρήσουν γιατί απλά τους συμφέρει). Για να γίνει λοιπόν αυτό νομίζω ότι θα πρέπει να αρχίσει όλη η διαδικασία από τα ΚΕΣ μιας και αυτά λειτουργούν ήδη με τους κανόνες μιας επιχείρησης και θα μπόρεσαν να αποτελέσουν μοντέλο για τα κρατικά ΑΕΙ (δεν λεω σε καμιά τον περιπτώσεων ότι τα κρατικά ΑΕΙ πρέπει να γίνουν επιχείρησης, λέω ότι θα πρέπει να αποκτήσουν πολλά από τα χαρακτηριστικά μιας επιχείρησης (για παράδειγμα, αξιολόγηση προσωπικού, σεμινάρια για το προσωπικό, αναγκαστικές συναντήσεις με την διοικητική ομάδα του κάθε τμήματος και την παρουσίαση όλων τον προβλημάτων , συμβουλευτικά κέντρα για επιχειρήσεις που θα μπόρεσαν να αποφέρουν τεράστιο έσοδα στο ίδιο το πανεπιστήμιο κτλ). Θα πρέπει να αναγνωρισθούν ως μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί ισότιμοι των ελληνικών εφόσον πρώτα εκλεχθούν για την ποιότητα τους όσο το δυνατότερο περισσότερο. Έπειτα η διαδικασία θα πρέπει να προχωρήσει στην δημόσια παιδεία άλλα για αυτό το θέμα θα ανοίξω άλλο forum.


Επίσης η αναγνώριση και ο συστηματικός έλεγχος των ΚΕΣ θα αυξήσει των ανταγωνισμό στον χώρο της παιδείας, με αποτέλεσμα την δημιουργία περισσότερων ΚΕΣ και την μείωση των διδάκτρων τους. Πολλά κρατικά ΑΕΙ, ξέροντας ότι υπάρχουν ανταγωνιστές θα βγαίναν από τον λήθαργο τους και θα τρέχαν με μεγάλες ταχύτητες να προλάβουν τον μαραθώνιο της παιδιάς. Τέλος η αναγνώριση θα αύξανε την πρόσβαση στην εκπαίδευση σε πολλούς περισσότερους ανθρώπους από ότι σήμερα. Δεν είναι δυνατόν στην Ελλάδα του 21 αιώνα να έχουν πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση ένα εκατομμύριο άνθρωποι, τέσσαρα περίπου να έχουν τελειώσει το λύκειο και το υπόλοιπο ούτε καν την βασική εκπαίδευση.

Όλη αυτή η διαδικασία θα βελτίωνε την εικόνα της εκπαίδευσης στην χώρα μας και θα την έκανε αρκετά ανταγωνιστική στην Ευρώπη. Αλλά αυτό φυσικά θα έθιγε τα συμφέροντα κάποιον καρεκλάδων στους χώρους τον ελληνικών ΑΕΙ που θα σκότωναν και την μάνα τους για να κρατήσουν την θεσούλα τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2003 3:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν δώσουμε χώρο στην ιδιωτική πρωτοβουλία στο χώρο της εκπαίδευσης, όλοι γνωρίζουμε ότι τα δημόσια Πανεπιστήμια δεν έχουν κίνητρο ούτε διάθεση να μπουν στον ανταγωνισμό. Είναι σα να λες σε ένα δημόσιο υπάλληλο των ΕΛΤΑ ότι οι ιδιωτικοί courrier κάνουν καλύτερη δουλειά. Σιγά που τον ένοιαξε.

Έτσι θα μαραζώσει η δημόσια παιδεία, και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια -που θα τα έχουν πάρει Κόκκαλης, Βαρδινογιάννης κλπ,- θα μαζέψουν όλους τους αξιόμαχους καθηγητές με παχυλούς μισθούς.

Το αποτέλεσμα θα είναι να σπουδάζουν μόνο αυτοί που έχουν χρήματα. Αυτοί που ούτως ή άλλως δηλ. θα σπούδαζαν σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Μην τα θέλουν και όλα δικά τους...

Η λύση σε μια χάλια δημόσια παιδεία δεν είναι να την καταργήσουμε αλλά να την αναβαθμίσουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2003 9:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος σπoυδάζει δωρεάν, δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει.
Bugman
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2003 11:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman με κούφανες.

Από τη μια λες: Όποιος σπoυδάζει δωρεάν, δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει.

Από την άλλη: Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!

Και επιπλέον είσαι σίγουρος ότι τα σημερινά ελληνικά Πανεπιστήμια είναι δωρεάν;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2003 3:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνώ με τον Afham, όχι όμως προς τη δικαιολόγηση!

Αναγνωρίζω κάποια (1, το πολύ 2) σωστά επιχειρήματα στον wgb14, στα περισσότερα από αυτά που λέει έχω απαντήσει σε άλλο θέμα, αν δεν κάνω λάθος σε αυτό με τα Αγγλικα vs Ελληνικά (0-1 χεχε) Πανεπιστήμια.

Μόνο που στην τότε επιχειρηματολογία μου, θέλω να προσθέσω μία ερώτηση...

Όοοοολους αυτούς τους επιστήμονες τους χρειαζόμαστε;;;

Σκέψου την ερώτηση μου και είμαι σίγουρος πως θα ζητήσεις να κλείσουν και κάποια από τα Δημόσια...
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
wgb14
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 07 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2003 5:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

<<Αν δώσουμε χώρο στην ιδιωτική πρωτοβουλία στο χώρο της εκπαίδευσης, όλοι γνωρίζουμε ότι τα δημόσια Πανεπιστήμια δεν έχουν κίνητρο ούτε διάθεση να μπουν στον ανταγωνισμό. Είναι σα να λες σε ένα δημόσιο υπάλληλο των ΕΛΤΑ ότι οι ιδιωτικοί courrier κάνουν καλύτερη δουλειά. Σιγά που τον ένοιαξε. >>

Akribos ayto pou enoo. Siga min mas noiazei pou xiliades pedia kathe xrono, taleporoynte me tis apergies sta penepistimia kai kyndineoyn na xasoyn tin xronia tous, siga na min mas noiazei to ean kanoyme kala thn doulia mas mesa sto panepistimio afou emeis eimaste bolemenoi kai kaneis den mas kounaei,............... etsi einai sosta sthn ellada zoume giati na mas noiaxei na mpoume se adagonismo gia na kalitereyoyme ayto pou rposferoume, afou emeis brexei xionisei tha exoume ton mistho sthn tsepi mas...... den pane na kourebontai oi alloi e? Em! distixos ston ypoloipo kosmo ta pragmata den einai etsi.

Sxedon se oloi ton kosmo o igihs antagonismos entharinete se olous tous tomeis, pros ofelos tou politi. Sthn monadiki xora pou parateirite akoma to monopolio se toso megalo bathmo einai sthn ellada. Giati arage?

Ston xoro ths paidias pantoy yparxoyn idiothka kai kratika panepistimia. Parte, to paradeigma ths amerikhs pou ola ths ta panepistimiaka idrymata einai idiothka. Opos fantazomai xerete to megalytero pososto R&D se pagkosmio epipedo paragete apo ayta ta ydrimata giati arage? Nomizo oti h apantish se ayto to erothma einai oti poly apla epeidei einai idiothka kai leitoyrgoyn me xarakthristika epeixeirhsshs kai me liga logia kai apla PARAGOYN ERGO.

As fero kai to paradeigma ths agglias opou pali ta panepistimia ths leitoyrgoyn me ta xarakthristika epeixirhshs alla oxi omos epeidh einai idiothka alla epeidh apla einai polla (130 panephstimia) kai entharhnete kai pali edo o antagonismos. Bash aytou, to kathe panepistimio kathe xrono ependiei ekatomiria lires apo ta kondilia tou gia na kalitereyei ths prosferomenes toy ekpedeytikes yphresies, ths ipodomes toy ktl prokeimenoy na proselkisei perisoterous foithtes. To apotelesma einai oti pali bgenei kerdismenos o foithths.

Afou sthn ellada mas einai adoinaton na ftoiaxoyme perisotera krathka penepistimia oste na ginei pragmatikothta to parapano giati loipon na mhn entharinume thn idiothkh protoboylia kai etsi na krathsoyme oloys aytoys toys foithttes poy feygoyn sto exoteriko?

Afham moy les oti ean anagnoristoyn ta idiothka tha marazosei h dhmiosia pedia kai oloi tha pane sta idiothka. Giati arage na symbei ayto? mhpos ean ta krathka panephsthmia proseferan analoges yphresies ayto to pragma den yphrxe pote periptosh na ginei? Mhpos ean ta krathka panepisthmia eixan katoxeirosei to onoma tous os xorei kaliergias ths gnoshs kai oxi os xorei kaliergeis ths ntempelias, toy mesoy kai ths taleporeis tha ginotan to antitheto? Gia anarothsouta ola ayta?

Mohda mou les oti exeis apanthisei se alla themata gia thn kontra ellhnikon - agglikon AEI kai h maxh elixe (0-1). Den tha to ellega oti ta pragmata einai akribos etsi kai skopeyo na anoixo kainurgio thema gia ayto to zhthma.

Nomizo oti ayth h maxh panta tha einai 1 yper ton agglikon kai 0 yper ton ellinikon. O logos einai enas se ayto (sigura oxi mathimata, egatastaseis h otidhpote allo pou exoun pei diaforei kata kairous) alla oi kathigites. Oi perisoteroi kathigites ton ellinikon AEI exoun apla enan skopo, na edreosun thn thesula tous oso perisotero mporoun (synithos me meso) kai na katastreyoun oso to perisotero ginete thn eikona ths dhmosias pedias sthn xora mas. Distixos kai aytoi, pou theloun ontos na prosferoun ergo, arga oi grigora katapinontai apo thn sapila. Den tha ithela na fero paradeigmata sapilas kathigiton sta ellhnika panepistimia mias kai einai ligo poli gnosta se olous.

Ta pragmata sthn agglia einai poli diafforetika. Oi kathigites exoyn aisthsh ths doulias pou kanoun, kai prospathun na thn kanoun oso kalitera mporoun. Periptoseis san kai ayth pou diabazo sto site (Ο αξιότιμος καθηγητής Μανώλης ή Μανόλης Βλάχος) den yphrxan pote kai oute tha yparxoyn pote. Mias kai anaferthika se ayto to paradeigma, na sas po poli poli apla oti ta didaktorika ths agglias den krinontai apo to idio to panepistimio mono opos simbenei sthn ellada alla kai apo exoterikoys akadhmaikous pou mporei na einai apo opoiodhpote allo akadhmaiko idrima. Ara loipon gia na kloiso to thema me agglia-ellada tha ithela poli apla na po oti otan kapote bgei mia kybernhsh eikanh na exigianei ton xoro ths dhmosias pedia apo ta xiliades parasita tou tote ontos to skor ellada-agglia tha ginei 1-0. Mexri tote omos exoume poliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dromo.

Mohda mou les episis oti posoi epistimones xreiazonte se ayth thn xora???? Nomizo oti ta statistika milane apo mona tous. 1 ekatomirio anthropoi einai sthn xora mas me panepistimiakh morfosh. Esei to theoreis poli ayto? to theoreis poli se mia koinonia pou exelisete toso ragdea? (ayta pou xereis shmera, ayrio einai xeperasmena). Ma einai dynaton na to pistebeis ayto? Edo se liga xronia oi anthropoi oi opoioi oxi mono den einai apofoitoi panepistimiou alla den milane kai 3 apo tis basikes glosses ths eyropis den tha na exoun prosbash sthn agora ergasias.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2003 11:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1. Λίγο φιλοσοφία:
Άλλο η γνώση και άλλο η βοήθεια απόκτησής της. Γιατί να χρειάζεσαι βοήθεια;
Απλά επειδή υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των εκπαιδευόμενων για το σκοπό που σπουδάζουν. Κάθε μέσο προς την απόκτηση πλεονεκτήματος έναντι του ανταγωνιστή είναι στο παιχνίδι, ακόμα και η αντιγραφή στις εξετάσεις!
Μπορείς μετά την απόκτηση του πτυχίου να μετανοιώσεις για την αντιγραφή αλλά το πτυχίο θα συνεχίζει να δουλεύει για σένα!

2. Γιατί όμως όποιος σπουδάζει δωρεάν δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει;
2.1. Η επιστημονική απάντηση:
Γιατί στο δωρεάν μαζεύονται αδύναμοι ανταγωνιστές με συνέπεια να μην σε νοιάζει ο κόπος για την απόκτηση της γνώσης ως πλεονέκτημα έναντι των άλλων. Άρα αφού υπάρχει μικρή ανταγωνιστικότητα, υπάρχει άνεση. Και τι καλύτερο από το να σπουδάζεις με άνεση!(και ο βλάκας την άνεση θέλει!)
Από την άλλη πλευρά: αν είχε κανείς χρήματα θα μπορούσε να κάνει τις επιλογές του και να έχει πρόσβαση σε καλύτερες σχολές. Θα αξιοποιούσε καλύτερα τον χρόνο του. Και πάλι η γνώση που θα λάμβανε θα ήταν στο μέτρο του και όχι στο μέτρο των καθηγητών του.

2.2. Η απάντηση με παραλληλισμό:
Η γνώση είναι σαν το φαϊ. Πρέπει να έχεις και γερό στομάχι και καλή συνταγή. Άμα φας το φαϊ δεν μπορείς να το επιστρέψεις! Αλλά φαντάσου έναν να τρώει από συσσύτιο και έναν άλλο να επιλέγει τι θα φάει! Όμως φαντάσου κάποιον να έχει δυνατότητα να επιλέγει και να επιλέξει το συσσύτιο. Τότε λόγω μυαλού δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 04, 2003 12:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και επειδή έχουμε μια τάση στην Ελλάδα να βλέπουμε θέματα ταμπού όταν μιλάμε για την παιδεία, ας σταθούμε στον σκοπό της δωρεάν παιδείας.
Σκοπός παλιά ήταν να προσφέρει το κράτος (και έτσι να λέει ότι υπάρχει) εκπαίδευση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό.
Βέβαια κάποιοι ίσως πιστέψουν ότι η ίδια εκπαίδευση δίνονταν στο χωριό και στην πόλη. Όχι! μόνο η εκπαιδευτική ύλη ήταν -υποτίθεται- ίδια και αυτή όχι ως ύλη απόκτησης αλλά ύλη προς απόκτηση! Μάλιστα μερικά σχολεία είχαν και επιπλέον ύλη π.χ. μουσική -π.χ. στα σχολεία Χολαργού (υπήρχε και λεωφορείο με αυτό το όνομα, ως πρώην Χολαργιώτης τα γνωρίζω)!
Άρα με τα παραπάνω βλέπουμε ότι το τσάμπα προϊόν αναλογούσε διαφορετικά από περιοχή σε περιοχή. Το σχολείο είναι και κτίριο αλλά μεγαλύτερη σημασία παίζει το έμψυχο υλικό. Στο εξωτερικό λένε σε κάποιον επιστήμονα: Ποιόν είχες καθηγητή;
Λοιπόν το μυστικό με την δωρεάν παιδεία και ειδικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι:
1. Να μην φύγουν καλοί καθηγητές σε καλά -ιδιωτικά τριτοβάθμια σχολεία- (που έχουν φύγει αλλά σε ξένες χώρες).
2. Οι μισθοί των καθηγητών δεν έχουν αντίστοιχο με άλλων ιδιωτικών εδώ στηνελλάδα τριτοβάθμιων ιδρυμάτων. Όταν θα έχουν τότε θα υπάρχει ένα φυσικό εμπόδιο στην αύξηση αυτών. Δεν θα νοήται μισθός δημοσίου θέσης καθηγητή μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Με τα παραπάνω φαίνεται ότι το θέμα των ιδιωτικών ή μη τριτοβάθμιων ιδρυμάτων είναι στο χέρι των καθηγητών -για την ώρα.

Ο κόσμος δεν θα χάσει με τα ιδιωτικά τριτοβάθμια ιδρύματα. Διότι ο κόσμος δεν είναι μόνο ο φτωχός, αλλά και αυτός που έχει δυνατότητες. Συνήθως δε αυτοί που λαμβάνουν πτυχία δεν έχουν προσβάσεις σε εργασία διότι δεν μπορούν να δείξουν ότι είναι άτομα εμπιστοσύνης. Για να το κάνεις αυτό θες γνωριμίες. Τα λεφτά από γνωριμίες γίνονται. Έτσι ένας φτωχός παραμένει φτωχός γιατί δεν έχει γνωριμίες και το πιθανότερο είναι ότι μετά την απόκτηση του πτυχίου θα συνεχίζει να έχει ελάχιστες γνωριμίες.

Εν τέλει το δημόσιο προσφέρει θέσεις σε άτομα αμφιβόλου εμπιστοσύνης. Και΄με αυτόν τον τρόπο βλέπουμε ένα κρατικό μηχανισμό μπάχαλο. Ο καθένας νομίζει ότι είναι το σπίτι του και κάνει ότι θέλει. Υπάρχει δημόσιος υπάλληλος να βγάζει φωτοτυπίες για τα παιδιά του έξω από την δουλειά;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 04, 2003 6:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Mohda mou les episis oti posoi epistimones xreiazonte se ayth thn xora???? Nomizo oti ta statistika milane apo mona tous. 1 ekatomirio anthropoi einai sthn xora mas me panepistimiakh morfosh. Esei to theoreis poli ayto? to theoreis poli se mia koinonia pou exelisete toso ragdea? (ayta pou xereis shmera, ayrio einai xeperasmena). Ma einai dynaton na to pistebeis ayto? Edo se liga xronia oi anthropoi oi opoioi oxi mono den einai apofoitoi panepistimiou alla den milane kai 3 apo tis basikes glosses ths eyropis den tha na exoun prosbash sthn agora ergasias.


Τι λες;!;

Το Πανεπιστήμιο δηλαδή πρέπει να γίνει προπαρασκευαστικό στάδιο της αγοράς εργασίας;;;

Σοκάρομαι από κάτι τέτοιες ιδέες..!

Αυτό το ένα εκατομμύριο προέρχεται από τότε που στο Πανεπιστήμιο έμπαιναν 20000 άνθρωποι!
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
Αντωνης
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 05 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: καλλιθεα-αττικης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 6:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συγγνωμη αλλα μηπως κανουμε πλακα?

Να αναγνωριστουν τα ΚΕΣ ως τι ?Ως πανεπιστημια?

ΘΑ τρελαθουμε τελειως

ΤΟ επιπεδο των ΚΕΣ ειναι τελειως εξαθλιωμενο.Οσοι βγαινουν απο αυτο ξερουν ελαχιστα πραγματα απο καποια προγραμματα εφαρμογων στους υπολογιστες,πως να κολλανε καποιο ηλεκτρονικο στοιχειο ,τετοια απλα τα οποια πληρωνεις και 1,5 εκατομμυρια το χρονο για να τα μαθεις!!!!

Εξαλλου οποιος θελει να μπει σε σχολη αναγνωρισιμη απο το κρατος μπορει να δωσει εξετασεις και να μπει σε καποιο ΤΕΙ ,αφου και με 8 μεσο ορο μπαινουν,πραγμα το οποιο δεν ειναι δυσκολο

ΑΛΛΑ μαλλον δυσκολο ειναι να κατσεις και να διαβασεις!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΚΟΜΑ οι ικανοτητες των φοιτητων ειναι υψηλες και δεν ειναι δυνατον να γραφεται μπαινουν εκεινοι που δεν εχουν να κανουν τιποτα!

Arrow ΤΑ πανεπιστημια που συνεργαζονται τα ΙΕΚ ειναι κατα βαση κολλεγια ,οποτε δεν εχεις αναγνωριση,αλλα και αν ειναι πανεπιστημια ειναι τα χειροτερα και κατ'επεκταση να επιζητουν τις συνεργασιες ωστε να εχει πολλους φοιτητες και να λαμβανουν μεγαλυτερη επιδοτηση!

Οποιος αμφισβητει τα προηγουμενα ,ας μου λυσει την παρακατω απορια:
Εφ'οσον τα ΚΕΣ εχουν προγραμματα σπουδων ισαξια των πανεπιστημιων ΤΟΤΕ γιατι μπαινουν σε κατι πανεπιστημια της κακιας ωρας?ΕΧΕι μπει κανεις αποφοιτος του πχ ΚΕΣ Ξυνη στο ΜΙΤ ή στο Imperial? ΔΕ νομιζω και ουτε προκειται


ΤΟ θεμα ειναι ενα : Οποιος δε θελει να ξεστραβωθει και να διαβασει για να δωσει πανελληνιες ας κρατησει τα χρηματα του και να παει στην Αγγλια να σπουδασει οπου τουλαχιστον αναγνωριζονται κιολας τα πτυχια (μιλαμε για τριετη φοιτηση τουλαχιστον ,σε πανεπιστημιο ,οχι σε κολλεγιο).Τα χρηματα που θα δωσει στα ΚΕΣ θα ειναι τεραστια κοροιδια

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ


ΥΣ:ΔΕΝ μπορω να καταλαβω το επιχειρημα οτι τα πανεπιστημια τα ελληνικα μαζευουν υπερπληθωρα μελλοντικων ανεργων και κατα συνεπεια ειναι αχρηστα ,τοτε θα πρεπει να αναγνωριστουν τα ΚΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 10:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αντώνη, στο εξωτερικό δεν μιλάνε για τη σχολή που έβγαλε κάποιος αλλά για τον καθηγητή που είχε. Ήταν μαθητής του τάδε.
Αν σήμερα έρθει ένας από το Χ πανεπιστήμιο και μου πει ότι είναι καθηγητής του άγνωστου Υ, που θα δώσω βάση; Μόνο στην λέξη πανεπιστήμιο. Αυτό κάνεις και συ. Σου είναι παντελώς άγνωστος ο Υ Καθηγητής.
Τα ιδιωτικά το μόνο που μπορούν να προσφέρουν είναι μια άλλη μορφή συνεργασίας σχολής-καθηγητών. Έτσι να φέρουν καθηγητές αναγνωρισμένης αξίας από τον ιδιωτικό χώρο με σύμβαση, ώστε να μην φεύγει ο κάθε τέτοιος κύριος από την δουλειά του.
Και εν τέλει ο χρακτήρας των ιδιωτικών μπορεί να διαφέρει από τα δημόσια. Ας πούμε ότι στα δημόσια γίνεται το κομάτι που λέμε έρευνα δημόσιας δαπάνης. Στα ιδιωτικά δεν θα υπάρχει κομάτι έρευνας διότι αυτή επειδή θα χρηματοδοτήται από ιδιωτικά κεφάλαια θα βρίσκεται στους χώρους δουλειάς.
Ας δούμε όμως σε τι μπορεί να διαφέρει η εκπαίδευση μεταξύ δυο ιδρυμάτων: Στην γνώση που θέλει να μεταφέρει και στον τρόπο μεταφοράς.
Αντώνη η ένστασή σου σε ποιο σημείο βρίσκεται; Στην γνώση ή στον τρόπο μεταφοράς;
Η δική μου άποψη είναι ότι κάποιοι καθηγητές βάζουν ανούσια ύλη (πλατιάζουν) για να φέρνουν δυσκολία στους φοιτητές, και να τους υποχρεώνουν δοσμένης τέτοιας ύλης να προσέχουν περισσότερο, αλλά δυστυχώς λιγότεροι στα αμφιθέατρα. Με αυτήν την έννοια δεν μπορεί λόγω αυτής της πρακτικής να πλασάρει η δημόσια εκπαίδευση ως την προσφέρουσα τα μέγιστα στην γνώση. Διότι μέγιστο είναι το σημαντικό και βαθύ και όχι το πολύ και ρηχό.
Να σημειώσω ότι δεν έχουμε μιλήσει ακόμα καλά για τους καθηγητές!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αντωνης
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 05 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: καλλιθεα-αττικης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2003 12:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η ενσταση μου ειναι ως προς τη γνωση

Η γνωση που απορρεει απο τα προγραμματα σπουδων ειναι της πλακας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2003 10:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Άρα συμφωνείς μαζί μου, ότι στην σημαντική γνώση κολλούν ασήμαντη αρκεί να γράφει ώρες; Ώστε να βαραίνουν το μάθημα, και κατ΄επέκταση το πρόγραμμα σπουδών;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αντωνης
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 05 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: καλλιθεα-αττικης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 16, 2003 5:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

και σε αυτο που λες δεν εχεις αδικο

Ενδεχομενως θα επρεπε σε καποια πανεπιστημια κυριως θετικων επθστημων να ανβαθμιζεται η υλη ωστε οιβασικες γνωσεις να υπαρχουν αλλα οι επιπλεον να ειναι επικαιρες

Ως προς τα ΙΕΚ θελω να πω οτι η γνωση δεν ειναι πανεπιστημιακου επιπεδου ,απλως η διδακτεα υλη ειναι επικεντρωνεται σε εφαρμογες πχ στον τομεα πληροφορικης διεξαγονται μαθηματα αναφερομενα στα προγρμματα συγκεκριμενων εταιριειων οπως της microsoft ή γλωσσες για κατασκευη ιστοσελιδων και δεν υπεισερχοτναι στη λογικη της πληροφορικης και της επιστημης της παρα μονο των πιο επικαιρων εφαρμογων της
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center