Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Γιαννάκου..

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για συγκεκριμένους ιθύνοντες
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Marx
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 134
Τόπος: N smyrni

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 13, 2006 8:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Γιαννάκου.. Απάντηση με Συμπερίληψη

¨Η κυβέρνηση δε μασάει...¨ Shocked
Αρκετά προκλητικές δηλώσεις της κυρίας Γιαννάκου που έχει δημιουργήσει πολλά μπερδέματα και φασαρίες..
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ???Είμαι μαθητής της Γ ' λυκείου και έχω εξαγριωθεί με την υπουργό Παιδείας..Οι καταλήψεις και οι απεργίες πρέπει να συνεχιστούν..Ο αγώνας δε πρέπει να σταματήσει..
Που είναι οι 5% δαπάνες για τη παιδεία,κύριε Καραμανλή??Που είναι η υποτιθέμενη δωρεάν παιδεία??
Ωραία χώρα..Ωραία μόρφωση και εκπαίδευση.. Sad
Ωραία δημοκρατία..Ωραία ελευθερία....
_________________
Έτσι ζούμε.Για να τραγουδούμε το τραγούδι του θανάτου.Ακουμπώντας στο λυχνοστάτη του τίποτα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
epikritis
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 404
Τόπος: αττικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 20, 2006 5:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

σωθικες τωρα φιλε! εγω ειμαι στο τεταρτο ετος στο πανεπιστημιο. δεν μπορεις να φανταστεις τι μπουρδελα ειναι τα περισσοτερα δημοσια πανεπιστημια. και αντι να κοιταξουν να τα φτιαξουν κοιτανε πως θα ιδρυσουν ιδιωτικα με τη προφαση "χοντρο ψεμα" πως τα δημοσια θα γινουν πιο "ανταγωνιστικα". γιατι δε συναιβει αυτο με τα δημοσια νοσοκομεια? ολα μουφες ειναι. βεβαια η σαπιλα ξεκινα απο την πρωτοβαθμια εκπαιδευση....
η παιδεια στη χωρα θελει ριζοσπαστικες αλλαγες που δεν παιζει να γινουνε ποτε
_________________
philosophy to the real world is what masturbation is to sex
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 16, 2006 11:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλώς τα μαθητούδια!
Καλώς τους αξιότιμους συνομιλητές μου!


Η μέση εκπαίδευση δεν παρέχει θεσμικό ρόλο στους εκπαιδευόμενους να συμμετέχουν στην διαμόρφωση της διδακτέας ύλης. Αν γίνονταν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να υπήρχαν ομάδες μαθημάτων. Τέτοιο πράγμα υπάρχει για παράδειγμα στα ΤΕΙ, όπου για κάθε μάθημα υπάρχει και μια υπόλογη ομάδα μαθημάτων, που την απαρτίζουν τρεις καθηγητές και δυο σπουδαστές.
Δυστυχώς οι ομάδες μαθημάτων δεν λειτούργησαν όπως θα έπρεπε. Στη δική μου σχολή τη δεκαετία του 80, θυμάμαι να βρίσκονται σε ομάδες μαθημάτων σπουδαστές ..συνδικαλιστές. Δυστυχώς σε τέτοιες θέσεις και χωρίς να γνωρίζουν οι λοιποί σπουδαστές, τοποθετούν οι καθηγητές δικά τους παιδιά.

Σήμερα τυχαία άκουσα σε πρωϊνή εκπομπή πως σε αριθμό δημοσιεύσεων έρχεται πρώτο το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Αυτό μου θύμησε πως σκοπός των ομάδων μαθημάτων δεν είναι ο έλεγχος της "ορθής" διδασκαλίας, γιατί η ύλη είναι συγκεκριμένη, και από τις εξετάσεις, τα γραπτά, μπορεί να φανεί το μέγεθος της εμβάνθυσης στη γνώση του σπουδαστή. Αυτό λοιπόν που πρέπει να έχει ως αντικείμενο μια ομάδα μαθήματος, είναι ο εμπλουτισμός του με δραστηριότητες γόνιμες με αποτελέσματα δημοσιεύσεις και συμμετοχή των εκπαιδευόμενων σε αυτές.

Δυστυχώς στα πανεπιστήμια, και στις σχολές γενικότερα, κοιτάνε οι νεολέες να λύσουν τα πολιτικά προβλήματα χρησιμοποιοίντας ορθώς την ιδιότητά του πολίτη, αλλά αφήνουν στο περιθώριο τα σπουδαστικά προβλήματα μη χρησιμοποιόντας την ιδιότητά τους ο σπουδαστές. Η χρήση της ιδιότητας είναι θεσμοθετημένη, όπως έδειξα και με τις ομάδες μαθημάτων.
Υπάρχουν λοιπόν και λειτουργού οι ομάδες μαθημάτων στη σχολή σου epiktiti; Ποιοί και πως συμμετέχουν σ΄αυτές; Τι αξιόλογο έχεις ακούσει να κάνουν τέτοιες ομάδες;
Πάντως το σίγουρο είναι ότι η πολιτική αντιπαράθεση για το 5% προς την παιδεία δεν είναι το κλειδί για να λειτουργήσει ο σπουδαστής ως σπουδαστής...σε όλους τους θεσμικούς του ρόλους! Δυστυχώς εκεί έχει μείνει η συζήτηση, στα κονδύλια.........
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
omikron_9
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 129

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 16, 2006 3:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman

Δυστυχώς στα πανεπιστήμια, και στις σχολές γενικότερα, κοιτάνε οι νεολέες να λύσουν τα πολιτικά προβλήματα χρησιμοποιοίντας ορθώς την ιδιότητά του πολίτη, αλλά αφήνουν στο περιθώριο τα σπουδαστικά προβλήματα μη χρησιμοποιόντας την ιδιότητά τους ο σπουδαστές.

Ti les re file???
Poios tha asxolithei, an oxi oi neoi???
Poios gnorizei ta provlimata, an oxi oxi ekeinoi ek ton eso???


Η χρήση της ιδιότητας είναι θεσμοθετημένη, όπως έδειξα και με τις ομάδες μαθημάτων

Opos epedeikses, anarotithikes pos isos kaneis lathos kai ayto to sistima den douleyei, eksou kai ta provlimata??

Υπάρχουν λοιπόν και λειτουργού οι ομάδες μαθημάτων στη σχολή σου epiktiti; Ποιοί και πως συμμετέχουν σ΄αυτές; Τι αξιόλογο έχεις ακούσει να κάνουν τέτοιες ομάδες;

Stin diki sou sxoli bugman, ti aksiologo ekaman oi dikes sou omades??

Πάντως το σίγουρο είναι ότι η πολιτική αντιπαράθεση για το 5% προς την παιδεία δεν είναι το κλειδί για να λειτουργήσει ο σπουδαστής ως σπουδαστής...σε όλους τους θεσμικούς του ρόλους! Δυστυχώς εκεί έχει μείνει η συζήτηση, στα κονδύλια.........

Em...to 5% simainei polla. Poiotita, amoivi ergou, ergastiria, ktl ktl..
Eytixos pou iparxei kai i sizitisi gia ta kondilia.
Esi bugman,, dosta ston oplismo.Etsi tha leitourgisei o spoudasti san spoudastis..

Den ntrepomaste ligo leo ego...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 16, 2006 6:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ποιοι νέοι θα φτιάξουν την παιδεία;
Ο νέος μεταξύ 18..24; Γιατί υπάρχουν και άλλοι από τα 24+ που αναγνωρίζουν την έλλειψη γνώσης, την έλλειψη σωστής παιδείας....και δεν έχουν χρόνο να γυρίσουν για να συμπληρώσουν!
Ο νέος είναι το "υποκείμενο" που θα μάθει το αντικείμενο της εκπαίδευσης, την μάθηση, τις γνώσεις και τις δεξιότητες, κατ΄εντολή όλων των πολιτών....
Έτσι αν γίνεται καλή ή όχι εκπαίδευση θα το πουν οι εντολείς....οι πολίτες, από την αξία των νέων...στην εργασία, μετά την εκπαίδευση!

Στην εποχή μου δεν δούλευαν οι ομάδες μαθημάτων. Εν τέλει όμως καταφέραμε κάποιοι να πάρουμε ακόμα και βοηθούς σπουδαστές και να φέρουμε σε πέρας ένα πρωτοποριακό για τα δεδομένα της εποχής έργο (μια μελέτη ρύπανσης θαλασσινών νερών). Με γνώσεις ηλεκτρονικής και υπολογιστών που δεν έδινε η σχολή, καταφέραμε να στήσουμε εργαστήρια, να βελτιώσουμε μεθόδους και να δημιουργήσουμε προγράμματα επεξεργασίας στοιχείων. Από την εργασία αυτή υπήρξε και διεθνής αναγνώριση! Ευτυχώς ο καθηγητής που άκουσε το ερωτημά μας "θέλουμε μια δύσκολη εργασία με ειδικές γνώσεις", είχε την διάθεση να μας επιτρέψει να δουλέψουμε και το ΤΕΙ να χρηματοδοτήσει τις μελέτες!

Απάντησέ μου λοιπόν...φίλε:
1. Θες να κάνεις μια καλή εργασία στη σχολή σου, ταιριάζοντάς την με τα ταλέντα σου;
2. Το συζήτησες ποτέ με κάποιον καθηγητή σου;
3. Μήπως οι περισσότεροι συμφοιτητές σου ενδιαφέρονται απλά να πάρουν το πτυχίο, γνωρίζοντας ό,τι από μόνο του δίνει δικαιώματα, και οι πρόσθετες και εκτός προγράμματος εργασίες κάνουν δυσκολότερη την επίτευξη καλού βαθμού;

Περιμένω τις απαντήσεις σου, αν και νομίζω ότι οι σπουδαστές που έχεις στο μυαλό σου μάλλον με πορείες καταπιάνονται, σκεπτόμενοι τους σπουδαστές του μέλλοντος....
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
omikron_9
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 129

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 17, 2006 2:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman

Ποιοι νέοι θα φτιάξουν την παιδεία;

oi dikoi mas neoi..
Monon oi neoi mporoun!!

Ο νέος μεταξύ 18..24; Γιατί υπάρχουν και άλλοι από τα 24+ που αναγνωρίζουν την έλλειψη γνώσης, την έλλειψη σωστής παιδείας....και δεν έχουν χρόνο να γυρίσουν για να συμπληρώσουν!

Kai loipon ti??
Poios mporei na katexei tin gnosi?? esi??
Xronos panta iparxei gia tin gnosi..


Ο νέος είναι το "υποκείμενο" που θα μάθει το αντικείμενο της εκπαίδευσης, την μάθηση, τις γνώσεις και τις δεξιότητες, κατ΄εντολή όλων των πολιτών....

tststststs...
Mpa,, den antilamvanomai ton neo os " ipokeimeno"..
To mperdepses ligo me ton strato to thema, ekpaideysi..

Έτσι αν γίνεται καλή ή όχι εκπαίδευση θα το πουν οι εντολείς....οι πολίτες, από την αξία των νέων...στην εργασία, μετά την εκπαίδευση!

Diladi esi ta vlepeis kala ta pragmata???
Poios entoleas to eipe mexri stigmis??
oi goneis pou plironoun ena soro xrimata sta frontistiria??
oi anergoi??
ta tameia anergeias??
oi amathois??
oi goneis ton eynoomounon paidion??
oi kefaloouxoi??
na eimaste stin pragmatikotita!!

mpla mpla mpla.... και το ΤΕΙ να χρηματοδοτήσει τις μελέτες!
ayto sizitoume gia ta kondilia.
Einai kathikon tis politeias kai oxi dorea. Einai ta dika mas xrimata, kai oloi aytoi stis apergeies apaitoun kaliteri paidia! perissotera kondilia!!
I Ellada, 3 xora ston kosmo pou dinei tosa xrimata se eksoplistika programmata. se oplismo!! kai otan kapoios fonazei, doste lefta gia tin paideia, ekeini apanta: Den masame!!
Tha trelathoume me tous fasistes..

Na sou apantiso..
Thelo na didaskontai ta ellinopoula sosta.
Thelo na dothoun xrimata gia pio eksidikeymeni mathisi.
Thelo na zisei to ellinopoulo tin mathitiki - foititiki zoi kai epeita na ginei epistimon.

Den xreiazomaste mite rombot, mite anikanopoiitous. exoume arketous apo daytous!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 17, 2006 8:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνούμε απόλυτα! Στο θέλουμε....
Το πρόβλημα της πολιτικής δεν είναι το θέλουμε αλλά το μπορούμε!
Ποιός έχει την ευθύνη της παιδείας; Η κυβέρνηση.
Τι είπε η κυβέρνηση; Θα αξιολογήσω την εκπαίδευση..........
Τι έγινε;
Ξεσηκώθηκαν όλοι να δείξουν πόσο χάλια είναι η παιδεία!
Ζητάνε δηλαδή να λυθούν όλα τα προβλήματα και μετά η αξιολόγηση....γιατί αυτό καίει....
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
omikron_9
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 129

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 21, 2006 2:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman

Tin eythini tis paidias tin exoume oloi..
Iper tis aksiologiseis 100%!!
Kai tis aystiris aksiologisis!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Adreo
Καθηγητής


Εγγραφή: 23 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 08, 2007 12:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

omikron_9 έγραψε:
Bugman

Tin eythini tis paidias tin exoume oloi..
Iper tis aksiologiseis 100%!!
Kai tis aystiris aksiologisis!!



Μπαίνω τυχαία στην συζήτηση.
Σίγουρα δεν υπάρχει παιδεία στην Ελλάδα. Άμα γίνουν τα ιδιωτικά πιστεύω πως θα υπάρχουν καλύτερες συνθήκες. Πάντως στην εποχή μου οι φοιτητές πληρώνανε τα πάντα και πεινασμένοι ήταν, και απείρως πιο ενημερωμένοι ήταν σε σχέση με τους σημερινούς. Όπερ σημαίνει. Καθήστε και διαβάστε παιδιά για να μορφωθείτε. Και να ξέρετε πως δεν επικροτώ την κ. Γιαννάκου που έχει χάσει και τα αυγά και τα καλάθια. Ας προσέχει ο Πρωθυπουργός γενικώς τι συνεργάτες επιλέγει.
Adreo
_________________
Έχω και εγώ να πω κάτι. Προσεχώς!. .
Γιάννης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nassosxlvbros
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Φεβ 2012
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 11:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα συμφωνήσω πέραν των προβλημάτων το διάβασμα είναι ιεραρχικά πρώτο,και ο (καλοδεχούμενος)προβληματισμός έπεται.
_________________
ferro noscentius aurum
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για συγκεκριμένους ιθύνοντες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center