Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Επίκουρος,ο μεγάλος ορθολογιστής φιλόσοφος..
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Marx
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 134
Τόπος: N smyrni

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 02, 2006 12:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Επίκουρος,ο μεγάλος ορθολογιστής φιλόσοφος.. Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο Επίκουρος πολύ λαθεμένα κατά την γνώμη μου συνδυάζεται μόνο με τον μετριοπαθή ηδονισμό.Ο άνθρωπος ήταν ορθολιγιστής(όλα τα ανέλυε με τη λογική και δεν πίστευε στις θρησκευτικομαγικές αντιλήψεις της εποχής του πιστεύοντας ότι μετά τον θάνατο δεν υπάρχει τίποτα και πως όλα εξηγούνται με τις επιστήμες).Επηρεασμένος από φιλοσόφους όπως ο Λεύκιππος και ο Δημόκριτος,ασχολήθηκε με την φυσικη και με άλλες επιστήμες..Ο Επίκουρος υπήρξε για την εποχή του μέγας άνθρωπος.Είδε εκείνο το οποίο ο Καρτέσιος έθετε υπό αμφισβήτηση,αλλά το δέχτηκε ο Γκασσέντι και το απέδειξε ο Νεύτων,ότι δηλαδή δεν μπορεί να υπάρχει κίνηση αν δεν υπάρχει κενός χώρος..Ο Επίκουρος έχει επηρεάσει πάρα πολύ.Ο ωφελισμός του 19ου αιώνα οφείλεται σ'αυτόν.Ακόμη κι ο Νίτσε επηρεάστηκε από τις θεωρίες του.Ο Μαρξ έδωσε μεγάλη σημασία στο γνωσιολογικό μέρος της φιλοσοφίας του Επίκουρου,το οποίο και ενσωμάτωσε στη θεωρία του διαλεκτικού υλισμού.Μέγας φιλόσοφος,και για μένα μαζί με τον Ηράκλειτο και τον Δημόκριτο υπήρξαν οι μεγαλύτεροι φιλόσοφοι της αρχαιότητας..
_________________
Έτσι ζούμε.Για να τραγουδούμε το τραγούδι του θανάτου.Ακουμπώντας στο λυχνοστάτη του τίποτα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 02, 2006 9:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το ότι ο Επίκουρος έχει "περάσει" ως ηδονιστής είναι δουλειά των χριστιανών απολογητών, καθαρά. Οι επικούρειοι δεν είχαν ουδεμία σχέση με οποιονδήπτε ηδονισμό. Ο χριστιανισμός πολέμησε με εξαιρετική λύσσα τους Επικούρειους, διότι διέβλεψε "εκ φύσεως" ότι ο "πραγματισμός" της επικούρειας διδασκαλίας καταρρίπτει τον χριστιανικό (και γενικά τον θρησκευτικό) ιδεαλισμό και τον αφήνει ανεπανόρθωτα έκθετο απέναντι στον ορθό λόγο.

Ο Επίκουρος προέτεινε τον ορθότερο "υλισμό" που υπήρξε ποτέ. Ήταν άνθρωπος εξαιρετικής ηθικής, αλλά ως φιλόσοφος στάθηκε ιδιαίτερα αδικημένος καθώς οι αιώνιοι οπαδοί του μεγάλου του "αντιπάλου" Πλάτωνος και Πλατωνισμού ανέκαθεν τον φοβούνταν, και τον έθαβαν συστηματικά.

Στη σημερινή ιστορική συγκυρία -όπου ο άνθρωπος έχει διαφθείρει τον πλανήτη, τις κοινωνίες του, τα πάντα- μόνο μια τέτοια φιλοσοφία, πραγματιστική και προσγειωμένη στον "αντικειμενικό" κόσμο (όσο και ας υπόκειται στον υποκειμενισμό του αισθητού) θα μπορούσε να μας βοηθήσει, πέρα από τις φαντασιοπληξίες της μεταφυσικής και τον στείρο ιδεαλισμό που έχει απομακρύνει τον άνθρωπο από την πραγματικότητά του.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
epikritis
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 404
Τόπος: αττικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 05, 2006 11:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

κι εμενα ο ηρακλειτος κι ο επικουρος μου φαινονται οι πιο προσγειωμενοι και προσιτοι φιλοσοφοι. ειναι εκπληκτικοι και οι σκεψη τους παραμενει ακομα περα για περα επικαιρη!
_________________
philosophy to the real world is what masturbation is to sex
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 05, 2006 4:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Επικουρος. Ενας ακομη παρεξηγημενος φιλοσοφος.Οπως ειναι φυσικο δεν περασε απαρατηρητος απο το ματι του χριστιανισμου με αποτελεσμα να κανουν οτι ειναι δυνατοτερο για να αλλοιωσουν τη φιλοσοφια του σε τετοιο σημειο, που ακομη και σημερα οταν ακουει καποιος το ονομα του να σκεφτεται οτι εχει σχεση με ηδονες κλπ.....

"Λαθε βιωσας"
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
analytis
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: Hamburg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 08, 2006 7:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Sxetika me ton Epikouro

Anamfisvhthta poly shmantikos filosofos, ta grapta tou exafanistikan sthn pleionothta tous(ta taktopoihsan oi xriatianoi, oi opoioi xrhsimopoiousan ton platwna gia na antiparatethoun ston epikourismo meta apo ena shmeio) antloume gnwsh apo apospasmata epistoles, poihmata, kai apo kritikh allwn arxaiwn filosofwn(eirwnia ths tyxhs) gia ton epikourismo.

Oi antilhpseis tou apisteuta proodeutikes gia thn epoxh tou, h fysikh, h hthikh tou alla kai h antilhpsh tou gia to theio xanaankalhfthikan meta apo dyo xiliethrides.Gynaikes kai sklavoi mporousan na parakolouthoun tis syzhhseis ston khpo tou.O thanatos antimetwpizotan xwris fovo.

H hthikh filosofia tou epikourou pisteuw oti kakws tautizetai me ton hdonismo se opoiadhpote morfh tou kai tha elega oti ligo apexei apo tis wfelimistikes thewries tou Bentham kai tou Mill. H apodesmeush apo ta theia kai to atomo-anthrwpos ws kentro ths theorias tou antikatoptrizoun se megalo vathmo ton sygxrono wfelimismo.


Ostoso o Epikouros prwspathei na anadixei ton tropo pou o idios odhghthike sthn eutyxia se antikeimenikh pananthrwpinh alhtheia.
Auto mporei na exei fenomenika doseis alhtheis alla enexei pagides. Telika o idios o epikouros kateleixe na latreuetai san hmitheos. Epishs dystyxws nomizw oti den kallierghse tis synthikes wste na anadixei ikanous mathites oi opoioi tha phgainan th filosofia tou akoma pio makria.
Den xerw an mporoume na to xrewsoume auto apolyta ston epikouro sthn istorikh sygyria h se otidhpote allo. Pantws mou fenetai oti dhmiourghse ena dogma sto opoio provalotan poly h idia h proswpikothta tou kai den emeine xwros gia thn synexeia.Antimetwpise thn episthmh san na vrhke to telos ths kai pisteuw oti o tropos pou oi epikourikoi anazhtousan thn euthxia htan arketa pathitikos.


O epikouros leei xarakthristika dwste mou faghto kai nero kai mporw na synagwnisto se eytixia me ton Dia!!Epishmenei epishs oti h eutyxia kataktatai otan niwthoume asfaleis, exoume dhladh trofh , kai prostateumenh stegh, apo ekei kai pera pisteuei oti h eutyxia diaforopoieite!!! kai den auxanetai allo. Nomizw oti auth h frash exei polla na dwsei stis koinonikes episthmes akoma kai shmera!!!O wfelimismos pleon exei sxedon tautistei me ton fileleutherismo(!). Apisteuto!!


Sxetika me ton Marx twra

Den diafwno oti prokeite gia poly megalo dianohth. Ekane th diatrivh tou panw stis diafores twn filosofiwn tou Dhmokritou kai tou epikourou. Katafere omws na xekinhsei apo ton ylismo kai na dhmiourghsei mia thewria h opoia ermhneutike me tropo tetoio wste otan efarmosthke prosomoiaze poly perissotero sthn platwnikh apolytarxikh poleitia kai kamia ma kamia sxesh den eixe me ton epikouro. Edwse axiakh morfh sthn ergasia parallhla me to xrono authereta(!!!) kai sthn paragwgh otan o Epikouros estiaze sto atomo kai thn hdonh h eyhmeria tou, dhladh sthn katanalwsh.


Gia auto syntrofe Marx tha sou elega na prosexeis. Den xerw an psaxnesai filosofika monos sou. H politikh diadikasia pantws einai paralogh pantws kai thelei prosoxh otan entasesai se "grafeiokrateies". Ta lew giati exw pathei sto parelthon kai exw mathei. Ena megalo kommati ths politikhs skepshs akoma kathodigite apo Marxistikes idees(an mporei na tis pei kaneis marxistikes etsi opws exoun paramorfothei). Nomizw oti h proodeutikh politikh skepsi prepei na xekolhsei apo kapoia pragmata gia na vrai pragmatika to dromo ths. To pragma pou prepei na allaxei einai oi anthrwpoi kai apo autous h politikh diadikasia kai meta h politikh kai meta h koinwnia. Oi apopseis sou sto Foroum einai arketa doulemenes.....wstso exe to nou sou.

Yliko Vivliografeia gia ton epikouro


Yparxei ena vivlio tou Theodoridh nomizw oti legetai epikourismos h allh opsh tou arxaiou kosmou.
Epishs exei kykloforhsei ena vivlio me prwtotypa swsmena keimena sxetika me ton epikouro. Nomizw Epikouros einai o titlos
H lilh zwgrafou sto Antignwsh Dekanikia tou kapitalismou xrhsimopoiei poly ton theodoridh kai anaferetai ston epikouro arketa.
Internet-wikipedia kai apo ekei emfanizontai diafora alla site
Kapoios exei xanaanoiksei to khpo sthn athina twra den xerw ti rolo pezei kai ti prwtovoulia einai auth, pantws isws na aksizei ligo psaksimo

Sygnwmh gia ta greeklish alla den exw th dynatothta na grapsw ellhnika, En anamonh newn apopsewn.
_________________
Η ηλιθιότητα είναι παγκόσμιο φαινόμενο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Marx
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 134
Τόπος: N smyrni

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 09, 2006 12:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ προτείνω ανεπιφύλακτα τις Εκδόσεις Κάκτος..Πολλά σχόλια και πολύ καλή δουλειά γενικά.Ειδικά το βιβλίο του Ηρακλείτου απο τον Κάκτο είναι φοβερό..
_________________
Έτσι ζούμε.Για να τραγουδούμε το τραγούδι του θανάτου.Ακουμπώντας στο λυχνοστάτη του τίποτα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 15, 2006 11:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καθως ξεφυλλιζα εχθες τον Αντιχριστο του Νιτσε διαβαζω το εξης:

"Ο Επικουρος ειναι ενας παρακμαζων τυπος: Για πρωτη φορα εχει χαρακτηριστει ετσι απο εμενα.Ο φοβος για τη λυπη, ακομα και στην ελαχιστη λυπη, αυτος ο φοβος δε μπορει να καταληξει αλλου, παρα μονο σε μια αγαπη της θρησκειας."
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
epikritis
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 404
Τόπος: αττικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 15, 2006 3:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

στο περα απο το καλο και το κακο ο νιτσε ονομαζει τον επικουρο κηποθεο και τον εξυψωνει με πολυ καλα λογια. λεει μαλιστα πως οι ελληνες δεν τον καταλαβαν και δεν αποκομισαν οτι καλο ειχε να τους δωσει. στον αντιχριστο, οντως τα λεει αυτα. εκει ομως ο νιτσε θελοντας να φερει τα πανω κατω (πχ να ταχθει υπερ του πονου, του πολεμου, υπερ της αντιθεσης στην ευσπλαχνια, στον οικτο, στον αλτρουισμο, και σε ολα γενικοτερα που θεωρουν οι πολλοι ως "καλα πραγματα" και "σωστα" ) χανει λιγο την μπαλα με αποτελεσμα να τους περνει ολους ο διαολος σ'αυτο το βιβλιο του και να τους κατηγορει ολους...
_________________
philosophy to the real world is what masturbation is to sex
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 15, 2006 8:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παντως δεν εχει και καποιο δικιο, ασχετα με τον Επικουρο, οταν λεει πως ο φοβος για τη λυπη καταληγει σε μια αγαπη της θρησκειας;
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Marx
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 134
Τόπος: N smyrni

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 17, 2006 7:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο Νίτσε κατέκρινε το γεγονός ότι ο Επίκουρος ήταν ηδονιστής,διότι πίστευε πως είναι ανούσιο και ανόητο να φοβάσαι στη ζωή σου τους πόνους..Δηλαδή πίστευε πως υπάρχουν πιο σημαντικά και σοβαρά πράγματα για να ασχοληθεί ένας φιλόσοφος.Σε κάποια σημεία τον υμνεί και σε άλλα τον κατακρίνει..Αντιφατικός όπως πάντα..
_________________
Έτσι ζούμε.Για να τραγουδούμε το τραγούδι του θανάτου.Ακουμπώντας στο λυχνοστάτη του τίποτα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 17, 2006 7:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μα αν αποφευγεις τον πονο, πως να "καταλαβεις" την ηδονη; Εκτος αυτου, επειδη αναφερθηκε πιο πανω "ο μετριοπαθης ηδονισμος"...γινεται να υπαρχει κατι τετοιο;; Η ηδονη δεν εχει βαθμιδες, η' ειναι ηδονη η' δεν ειναι.
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouros
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 639
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 17, 2006 8:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pandora έγραψε:
Μα αν αποφευγεις τον πονο, πως να "καταλαβεις" την ηδονη; Εκτος αυτου, επειδη αναφερθηκε πιο πανω "ο μετριοπαθης ηδονισμος"...γινεται να υπαρχει κατι τετοιο;; Η ηδονη δεν εχει βαθμιδες, η' ειναι ηδονη η' δεν ειναι.


Ίσως γι'αυτό να μην είναι τυχαίο ότι η ηδονή είναι αναγραμματισμός της οδύνης.
Αλλά όλες οι ηδονές είναι το ίδιο; Ίδια η ηδονή του φαγητού με αυτήν του σεξ;
Ανέπτυξέ το αν θέλεις, μ'ενδιαφέρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 18, 2006 10:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[quote="Kouros"][Ίσως γι'αυτό να μην είναι τυχαίο ότι η ηδονή είναι αναγραμματισμός της οδύνης.
Αλλά όλες οι ηδονές είναι το ίδιο; Ίδια η ηδονή του φαγητού με αυτήν του σεξ;
Ανέπτυξέ το αν θέλεις, μ'ενδιαφέρει.[/quote]

Δεν ειναι ολες το ιδιο, ειναι διαφορετικες μεταξυ τους, αλλα αν ηδονη ειναι η υπερτατη ευχαριστηση που νιωθεις απο κατι, δεν μπορεις να πεις π.χ "ενιωσα λιγη ηδονη" κ.λ.π...αυτο ενοοω οταν λεω πως δεν εχει βαθμιδες.
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
epikritis
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 404
Τόπος: αττικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 19, 2006 8:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

εχει δικιο σε αυτο ο νιτσε. εγω ειπα πως υπερξε αντιφατικος σχετικα με τον επικουρο
_________________
philosophy to the real world is what masturbation is to sex
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 19, 2006 9:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καταρχην να πω για την προηγουμενη απαντηση μου (σχετικα με την ηδονη) οτι εχω κανει κατι λαθος, μπερδευτηκα τελειως. Exclamation Τωρα σχετικα με το Νιτσε ειναι αντιφατικος οχι μονο με τον Επικουρο, αλλα Νιτσε ειναι αυτος τι να κανουμε... Laughing
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center