Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

antixristoi
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1703

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρος έγραψε:

Πρώτο ηθικό δίδαγμα: Στη φύση τα ζώα αποφεύγουν τη δουλικότητα και προσπαθούν να εξελίσσονται και να βελτιώνονται ώστε να είναι άξιοι για αρχηγοί.


Σκοτώνοντας τον άλλον?!Ωραίο ηθικό δίδαγμα!

Θεόδωρος έγραψε:
Δεύτερο ηθικό δίδαγμα: Στη φύση το θηλυκό είναι αξιόμαχο, δυναμικό και ικανό να προστατεύει τα παιδιά της. Και όχι δούλα, υποτακτική στο αρσενικό.


Όχι πάντα.Σε πολλές περιστάσεις το αρσενικό είναι ο 'άντρας του σπιτιού'.Γιατί να πάρουμε αυτό και όχι την άλλη περίπτωση ως ηθικό?Ποιός θα το ορίσει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Σκοτώνοντας τον άλλον?!Ωραίο ηθικό δίδαγμα!


Στις περισσότερες περιπτώσεις το αρσενικό που αποδεικνύεται πιο αδύναμο υποχωρεί πριν πεθάνει. Το θέμα είναι ότι ο θάνατος δεν είναι ο αυτοσκοπός αλλά το ενδεχόμενο αποτέλεσμα μιας ηρωικής πράξης. Μη μου πεις ότι δεν έπρεπε να σκοτώνουμε Τούρκους κατά την επανάσταση.

Παράθεση:
Όχι πάντα.Σε πολλές περιστάσεις το αρσενικό είναι ο 'άντρας του σπιτιού'.Γιατί να πάρουμε αυτό και όχι την άλλη περίπτωση ως ηθικό?Ποιός θα το ορίσει?


Σε ελάχιστες περιπτώσεις. Η φυσική κοινωνία είναι καθαρά μητριαρχική.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1703

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρος έγραψε:
Μη μου πεις ότι δεν έπρεπε να σκοτώνουμε Τούρκους κατά την επανάσταση.


Ναι μπορεί να είναι λάθος να τους σκοτώνουμε.Είναι αναλόγος τι ορίζεις ως ηθικό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Tesla έγραψε:
Θεόδωρος έγραψε:
Μη μου πεις ότι δεν έπρεπε να σκοτώνουμε Τούρκους κατά την επανάσταση.


Ναι μπορεί να είναι λάθος να τους σκοτώνουμε.Είναι αναλόγος τι ορίζεις ως ηθικό.


Ηθικό στην περίπτωση αυτή ήταν η ελευθερία και η αποδέσμευση από τη δουλικότητα. Όπως και στη φύση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1703

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν έχει σχέση.Μπορείς να ορίσεις ως ηθικότερο να είσαι σκλαβωμένος απο το να σκοτώσεις έναν άνθρωπο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
.Μπορείς να ορίσεις ως ηθικότερο να είσαι σκλαβωμένος απο το να σκοτώσεις έναν άνθρωπο.


Φυσικά, η ηθική είναι υποκειμενικό πράγμα. Αυτό που περιγράφεις είναι ακριβές αποτύπωμα της χριστιανικής ηθικής. Και εναντιώνεται σθεναρά στους νόμους της φύσης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1703

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δηλαδή αυτό που θες να πεις εσύ με λίγα λόγια είναι να αντιγράψουμε την συμπεριφορά των ζώων στην δικιά μας συμπεριφορά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 28, 2009 4:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό που λέω δεν είναι να αντιγράψουμε κάτι. Απλά να ζήσουμε σε αρμονία με τη Φύση, χωρίς να την καταπατούμε και σύμφωνα με τα πρότυπα και τους κανόνες της.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Γιώργος Πολίδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 629
Τόπος: Aachen - Γερμανία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 29, 2009 1:18 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρος έγραψε:
Αυτό που λέω δεν είναι να αντιγράψουμε κάτι. Απλά να ζήσουμε σε αρμονία με τη Φύση, χωρίς να την καταπατούμε και σύμφωνα με τα πρότυπα και τους κανόνες της.


Ποιά πρότυπα και ποιούς κανόνες ρε φίλε; Για δοκίμασε να ορίσεις κάποια φυσικά πρότυπα και ορισμένους φυσικούς κανόνες και σύνδεσέ τα με την ανθρώπινη πραγματικότητα. Για πες μας όλα εκείνα τα σπουδαία που έχει να μας διδάξει η Φύση εφόσον ο άνθρωπος δεν έχει άλλο τρόπο να προσεγγίσει αυτά. Σε παρακαλώ όμως μην μπουρδολογίσεις όπως κάνεις συνήθως.

Παράθεση:
Η φράση νόμος της ζούγκλας είναι μια φράση ελεεινά προπαγανδιστική που έχει ως σκοπό να περάσει ομαλότερα στο υποσυνείδητο των ανθρώπων τις ανόητες μαρξιστικές-σοσιαλιστικές-κομμουνιστικές θεωρίες περί ισότητας των πάντων.
Στη φύση δεν επικρατεί κανένας νόμος της ζούγκλας με την έννοια που το αποδίδουν. Στη φύση επικρατεί ο νόμος της Μητέρας Θεάς Φύσης όπου ο ισχυρότερος νικά. Και αυτή είναι η επιτομή της έννοιας της δικαιοσύνης.
Αν εκλείψει αυτή η έννοια ως πρακτική, θα σταματήσει και η εξέλιξη.

Η φράση ο <<νόμος της ζούγκλας>> δεν είναι καθόλου προπαγανδιστικός καθώς θέλει να πει πως το ένα είδος θα φάει το άλλο για να επιβιώσει. Το μικρό ψάρι τρώγετε από ένα μεγαλύτερο και το μεγαλύτερο από ένα άλλο ακόμη πιο μεγάλο.

Παράθεση:
Στη φύση επικρατεί ο νόμος της Μητέρας Θεάς Φύσης όπου ο ισχυρότερος νικά. Και αυτή είναι η επιτομή της έννοιας της δικαιοσύνης.
Αν εκλείψει αυτή η έννοια ως πρακτική, θα σταματήσει και η εξέλιξη.

Μεγαλύτερη βλακεία δεν διάβασα εδώ μέσα. Δηλαδή εάν αυτό που λες το εκλάβουμε ως πρότυπο και κανόνα για τα ανθρώπινα μέτρα, θα πρέπει μια μητέρα με 2 παιδιά ή και περισσότερα, να προσφέρει πιο πολλά στα ισχυρότερα παιδιά της και να τα έχει σε μεγαλύτερη υπόληψη από τα ασθενέστερα. Ή όταν μαλώνουν μεταξύ τους να μην κοιτάζει η μητέρα τους με όχημα την Φρόνηση και το Λογικό ποιό είναι το δίκιο και τι ευθύνετε για την διαφορά τους έτσι ώστε να χειριστεί το θέμα καθώς πρέπει, μα να δίνει το δίκιο στο ισχυρότερο παιδί ασυζητητή. Έτσι επειδή είναι ισχυρότερο εφόσον η Φύση αυτό μας διδάσκει ως πρότυπο και κανόνα.

Παράθεση:
Έχεις δει ποτέ κάποιο ζώο να σκοτώνει για κάποιο άλλο λόγο εκτός της τροφής/επιβίωσης;

Έχω δει σε ντοκιμαντέρ με θέμα τα ζώα. Λιοντάρι να πνίγει τα μικρά του και ιπποπόταμο να κυνηγάει και να σκοτώνει το λίγων ημερών νεογέννητο.

Παράθεση:
Πρώτο ηθικό δίδαγμα: Στη φύση τα ζώα αποφεύγουν τη δουλικότητα και προσπαθούν να εξελίσσονται και να βελτιώνονται ώστε να είναι άξιοι για αρχηγοί.

Ρε τι πίνεις και δεν μας δίνεις; Τι θα πει αποφεύγουν; Μήπως έχουν την ικανότητα να εξετάζουν τις συνθήκες και ανάλογα να αποφασίζουν; Θα μας τρελάνεις εσύ ρε φίλε. Προχθές είδα σε ένα φιλμ με θέμα ένα είδος μυρμηγκιών πως αυτά υπηρετούσαν την βασίλισσα. Γιατί αυτά δεν αποφεύγουν την δουλικότητα; Και τι πάει να πει: προσπαθούν να εξελίσσονται και να βελτιώνονται . Τι είδους προσπάθεια κάνουν; Γυμνάζονται για να γίνονται δυνατά; Κάνουν ασκήσεις για να μαθαίνουν κόλπα στην πάλη για να νικάνε; Φροντίζουν την εμφάνισή τους; Για πες μας πως είναι αυτή η προσπάθειά τους.

Παράθεση:
Δεύτερο ηθικό δίδαγμα: Στη φύση το θηλυκό είναι αξιόμαχο, δυναμικό και ικανό να προστατεύει τα παιδιά της. Και όχι δούλα, υποτακτική στο αρσενικό.

Σταμάτα να γράφεις για λίγο καιρό γιατί γίνεσαι ρόμπα και ακολούθα την συμβουλή που σου έδωσα σε άλλη συζήτηση, να μελετήσεις ανθρωπολογία. Που βλέπεις ηθικό δίδαγμα ρε πολιτισμικέ κανίβαλε; Η έννοια της προστασίας στα ζώα αφορά αποκλειστικά περιπτώσεις όπου υπάρχει κίνδυνος για τα μικρά. Είναι καθαρά ενστικτώδεις και το ίδιο ισχύει και για τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος όμως έχει αναπτύξει και μία δεύτερη Φύση, μέσα στη Φύση. Τον πολιτισμό. Και στη δεύτερη αυτή φύση η έννοια της προστασίας του μικρού από την μάνα δεν αφορά μόνο ενστικτώδεις παρορμήσεις, μπροστά σε κινδύνους, μα ανάγετε και στην ψυχοπνευματική ανάπτυξη του παιδιού, κάτι που δεν συμβαίνει στα ζώα.

Παράθεση:
Η φυσική κοινωνία είναι καθαρά μητριαρχική.

Γιατί; Είναι η γυναίκα πιο ικανή να χειρίζετε τα ζητήματα που παρουσιάζει η καθημερινότητα στο οικογενειακό περιβάλλον και στο κοινωνικό;

Παράθεση:
Ηθικό στην περίπτωση αυτή ήταν η ελευθερία και η αποδέσμευση από τη δουλικότητα. Όπως και στη φύση.

Στη φύση ρε φίλε δεν μπορείς να αποδώσεις έννοιες όπως την ελευθερία γιατί όλα λειτουργούν αιτιοκρατικά. Όλα τα φαινόμενα τα δημιουργούν αιτίες. Χωρίς κάποια αιτία δεν υπάρχει τίποτε. Ο άνθρωπος όμως μπορεί να κατακτήσει την ελευθερία του και να αποδεσμευτή από την αιτιοκρατία. Για παράδειγμα, έρχεσαι και μου δίνεις μια μπουνιά. Στο χέρι μου είναι το τι θα ακολουθήσει. Αν θέλω σε κάνω τόπι στο ξύλο και σου σχίζω τη σούφρα, αν θέλω σου ρίχνω μία μπουνιά μόνο, αν θέλω απλά δεν ανταποδίδω και φεύγω. Για δοκίμασε όμως να ενοχλήσεις με τον ίδιο τρόπο ένα θηρίο, ένα λιοντάρι ή ένα αλιγάτορα. Εκεί δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής από το θηρίο. Δουλικό καθώς είναι στα ένστικτά του θα σε ξεσκίσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 29, 2009 5:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Ποιά πρότυπα και ποιούς κανόνες ρε φίλε; Για δοκίμασε να ορίσεις κάποια φυσικά πρότυπα και ορισμένους φυσικούς κανόνες και σύνδεσέ τα με την ανθρώπινη πραγματικότητα. Για πες μας όλα εκείνα τα σπουδαία που έχει να μας διδάξει η Φύση εφόσον ο άνθρωπος δεν έχει άλλο τρόπο να προσεγγίσει αυτά. Σε παρακαλώ όμως μην μπουρδολογίσεις όπως κάνεις συνήθως.


Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό ως φυσικό πρότυπο, μιας και είσαι εσύ αυτός που ρωτάς, είναι ο Παγκόσμιος Συμπαντικός Νους, ο οποίος λειτουργεί πάντα δια της οδού της καθαρής λογικής απαλλαγμένης από δεισιδαιμονίες και παράλογες δοξασίες. Όλα στη φύση λειτουργούν με βάση τη Συμπαντική Λογική της Μητέρας Θεάς Φύσης, τίποτα δεν δημιουργείται στη Φύση εκ του Μηδενός, τίποτα δε γίνεται χωρίς να υπάρχει σκοπός, τίποτα δε γεννιέται επειδή κάποπιος κάπου αποφάσισε ότι θα πρέπει να γίνει αυτό ή εκείνο, τίποτα δε γίνεται με τρόπο που να παραβιάζει τους ίδιους τους Φυσικούς Νόμους.
Για παράδειγμα ένα από τα σημαντικότερα πρότυπα που θα έπρεπε να έχουμε αφομοιώσει από τη Ύψιστη θεά Φύση, είναι η Λογική. Εάν δεν είχαμε αποτραβηχτεί από τα πρότυπα της Φύσης, θα είμασταν πλήρως απαλλαγμένοι από δεισιδαιμονίες, από το φόβο του θανάτου, από παράλογες φοβίες περί ελεύσεως ενός ανύπαρκτου και εκδικητικού εξωκοσμικού όντος που θα έρθει τάχα να μας κρίνει λες και έχουμε καμιά υποχρέωση να λειτουργούμε σύμφωνα με τους δικούς του νόμους, που τα διεστραμμένα μυαλά των "κατασκευαστών" του έχουν γεννήσει και "αμολήσει" στο ανθρώπινο γίγνεσθαι για να το έχουν αιωνίως υποταγμένο στις δικές τους ορέξεις και επιδιώξεις. Τίποτα στη Φύση και στους κανόνες της δε συνηγορεί στην ιδέα ότι μπορεί και να υπάρχει κάποιος εξωκοσμικός μπαμπούλας ο οποίος διαρκώς απειλεί ότι θα καταστρέψει το σύμπαν εάν τα ανθρωπίδια δεν τηρήσουν τους εκφυλιστικούς του κανόνες.

"Για τη μελέτη της Φύσης, ο Επίκουρος ήταν κατηγορηματικός. Δεν δεχόταν αντιεπιστημονικές υποθέσεις που δεν στηρίζονταν σε δεδομένα. Όλα τα φυσικά φαινόμενα στηρίζονται σε φυσικά αίτια, αν δεν τα αναγνωρίσουμε έτσι κινούμαστε μέσα στο ψεύδος και στην πλάνη. Αυτός ήταν και ο λόγος που ασχολήθηκε με τα μετέωρα προκειμένου να καταδείξει τις αιτίες των ουρανίων φαινομένων.

Ένας άλλος λόγος ήταν, να απομυθοποιήσει αυτά τα φαινόμενα από τη θεοποίηση που υπέστησαν, ώστε ο άνθρωπος να απαλλαγεί από τις δεισιδαιμονίες και το φόβο που τα προκαλεί (άγνοια και αμάθεια) που τον κρατά δέσμιο σε όλη του τη ζωή. Όποιος κατανοήσει ότι το κάθε φαινόμενο οφείλεται σε κάποια φυσικά αίτια αποδεσμεύεται από τους φόβους του και διασφαλίζει την ιδανική κατάσταση της ζωής, την ψυχική γαλήνη (αταραξία).

Κατανοώντας τη Φύση, ο άνθρωπος ολοκληρώνεται, διαλύει το μύθο και λυτρώνεται από την άγνοια και την αμάθεια. "


http://el.science.wikia.com/wiki/%CE%95%CF%80%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%82_%5C%CE%A3%CE%AC%CE%BC%CE%BF%CF%82

Aυτά για αρχή.

Παράθεση:
Η φράση ο <<νόμος της ζούγκλας>> δεν είναι καθόλου προπαγανδιστικός καθώς θέλει να πει πως το ένα είδος θα φάει το άλλο για να επιβιώσει. Το μικρό ψάρι τρώγετε από ένα μεγαλύτερο και το μεγαλύτερο από ένα άλλο ακόμη πιο μεγάλο.


"Νόμος της Ζούγκλας" είναι μια φράση που δημιουργήθηκε από κάποιους τυχάρπαστους πρπαγανδιστές που θέλησαν να υποβαθμίσουν το ρόλο της Φύσης σε μια ολότητα, σε ένα σύνολο λειτουργιών και αξιών που αντί να προάγει τον πολιστισμό τον υποβιβάζει. Και αφού το κατάφεραν μας έπεισαν ότι οι διεστραμμένες τους θεωρίες μπορούν να αποδειχθούν σωτήριες για την ψυχική και κοινωνική και πολιτισμική αξία του ανθρώπου. Βλέπε ισότητα (κομμουνισμός, Στάλιν), αναχωρητισμός (σε μια κοινωνία Ζούγκλα το παραμυθιασμένο εύπλαστο σπονδυλωτό τετράποδο κατέφυγε στα μοναστήρια, απαξιώνοντας τον κοινωνικό και πολιτικό του ρόλο). Βέβαια τα τρελάδικα ολοένα και γεμίζουν, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα, άλλωστε υπάρχουν και τα ψυχοφάρμακα που παράγει η φανταστική επιστήμη του 21ου αιώνα του πνεύματος και του πολιτισμού.

Παράθεση:
Μεγαλύτερη βλακεία δεν διάβασα εδώ μέσα. Δηλαδή εάν αυτό που λες το εκλάβουμε ως πρότυπο και κανόνα για τα ανθρώπινα μέτρα, θα πρέπει μια μητέρα με 2 παιδιά ή και περισσότερα, να προσφέρει πιο πολλά στα ισχυρότερα παιδιά της και να τα έχει σε μεγαλύτερη υπόληψη από τα ασθενέστερα. Ή όταν μαλώνουν μεταξύ τους να μην κοιτάζει η μητέρα τους με όχημα την Φρόνηση και το Λογικό ποιό είναι το δίκιο και τι ευθύνετε για την διαφορά τους έτσι ώστε να χειριστεί το θέμα καθώς πρέπει, μα να δίνει το δίκιο στο ισχυρότερο παιδί ασυζητητή. Έτσι επειδή είναι ισχυρότερο εφόσον η Φύση αυτό μας διδάσκει ως πρότυπο και κανόνα.


Ισχυρός δεν είναι μια έννοια που αναφέρεται αποκλειστικά στη ρώμη, στη μυική ισχύ. Προσπάθησε για μια στιγμή να ανοίξεις τους διανοητικούς-πνευματικούς σου ορίζοντες. Ισχυρότερος μπορεί να είναι αυτός που είναι πιο δυνατός σωματικά, πιο ισχυρός πνευματικά, πιο άξιος στην επιστήμη του, πιο έξυπνος, πιο θαρραλέος, λιγότερο επιρρεπής σε ανόητες μεταφυσικές δοξασίες..

Παράθεση:
Έχω δει σε ντοκιμαντέρ με θέμα τα ζώα. Λιοντάρι να πνίγει τα μικρά του και ιπποπόταμο να κυνηγάει και να σκοτώνει το λίγων ημερών νεογέννητο.


Αδυνατείς να κατανοήσεις τις εξισορροπιστικές αντοχές και λειτουργίες της φύσης. Εάν σε ορισμένα είδη ζώων το αρσενικό δεν απειλούσε τη ζωή των παιδιών, η μητέρα η οποία είναι η κατ'εξοχής κυρίαρχη στη φυσική οικογενειακή ζωή θα ήταν αδύναμη να υπερασπιστεί τα παιδιά της. Δε θα είχε αναπτύξει ποτέ στο υποσεινήδητό της την ανάγκη απόλυτης προστασίας των παιδών ότυαν αυτά ακόμη είναι αδύναμα εμπρός στους κινδύνους που επιφυλάσσει η φύση. Και όταν τα μικρά φτάσουν πλέον σε ηλικία τέτοια που να μπορούν φυσιολογικά να υπερασπιστούν μόνα τους τον εαυτό τους, τα αφήνουν ελεύθερα για να μπορέσουν να αντιμετωπίζουν μόνα τους τους κινδύνους χωρίς να αποτελούν παράσιτα της ισχυρής μητέρας. Κάτι που δυστυχώς στη σύγχρονη υπερπροστατευτική κοινωνία δε συμβαίνει, τα παιδιά μένουν αιώνια με τουε γονείς τους και έτσι αδύναμα να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της ζωής, γίνονται εύκολα θύματα ορισμένων ατόμων που υπόσχονται αιώνια ζωή, παραδείσους και λαγούς με πετραχήλια.

Παράθεση:
Σταμάτα να γράφεις για λίγο καιρό γιατί γίνεσαι ρόμπα και ακολούθα την συμβουλή που σου έδωσα σε άλλη συζήτηση, να μελετήσεις ανθρωπολογία. Που βλέπεις ηθικό δίδαγμα ρε πολιτισμικέ κανίβαλε; Η έννοια της προστασίας στα ζώα αφορά αποκλειστικά περιπτώσεις όπου υπάρχει κίνδυνος για τα μικρά. Είναι καθαρά ενστικτώδεις και το ίδιο ισχύει και για τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος όμως έχει αναπτύξει και μία δεύτερη Φύση, μέσα στη Φύση. Τον πολιτισμό. Και στη δεύτερη αυτή φύση η έννοια της προστασίας του μικρού από την μάνα δεν αφορά μόνο ενστικτώδεις παρορμήσεις, μπροστά σε κινδύνους, μα ανάγετε και στην ψυχοπνευματική ανάπτυξη του παιδιού, κάτι που δεν συμβαίνει στα ζώα.


Και ποιός σου είπε βρε ξερακιανέ καλόγερε της ερήμου ότι ο Πολιτισμός είναι κάτι που θα πρέπει να αντιτίθεται προς τη Φύση;
Πάρε ως παράδειγμα τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων όπου τίποτα δε γινόταν ενάντια στη φύση καταπατώντας και βιάζοντάς τη όπως γίνεται σήμερα.
Και από πού κι ως πού είσαι εσύ ικανός να μιλήσεις για Πολιτισμό; Mήπως εννοείς τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό τρομάρα στο κεφάλι σου;


Παράθεση:
Γιατί; Είναι η γυναίκα πιο ικανή να χειρίζετε τα ζητήματα που παρουσιάζει η καθημερινότητα στο οικογενειακό περιβάλλον και στο κοινωνικό;


Ναι βρε μιcoγύνη θεοκράτη, ευλογημένη κατcαρίδα του Ιεχωβά, γνήcιε απόγονε του έκφυλου απόcτολου Cαούλ-Cαύλου.
Ναι, η γυναίκα είναι κατά πολύ ικανότερη να διαφυλάξει τον οικογενειακό και κοινωνικό ιστό.

Παράθεση:
Στη φύση ρε φίλε δεν μπορείς να αποδώσεις έννοιες όπως την ελευθερία γιατί όλα λειτουργούν αιτιοκρατικά. Όλα τα φαινόμενα τα δημιουργούν αιτίες. Χωρίς κάποια αιτία δεν υπάρχει τίποτε. Ο άνθρωπος όμως μπορεί να κατακτήσει την ελευθερία του και να αποδεσμευτή από την αιτιοκρατία. Για παράδειγμα, έρχεσαι και μου δίνεις μια μπουνιά. Στο χέρι μου είναι το τι θα ακολουθήσει. Αν θέλω σε κάνω τόπι στο ξύλο και σου σχίζω τη σούφρα, αν θέλω σου ρίχνω μία μπουνιά μόνο, αν θέλω απλά δεν ανταποδίδω και φεύγω. Για δοκίμασε όμως να ενοχλήσεις με τον ίδιο τρόπο ένα θηρίο, ένα λιοντάρι ή ένα αλιγάτορα. Εκεί δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής από το θηρίο. Δουλικό καθώς είναι στα ένστικτά του θα σε ξεσκίσει.


Δουλικός, δουλοπρεπότατος είσαι ΕΣΥ που όταν σου ρίξω ένα μπουκετίδι θα γυρίσεις να σου σπάσω και το άλλο τσαούλι. Έτσι δε διδάσκει ο ραββίνοc Τσεcουά που προcκυνάc;
Aντίθετα το άγριο θηρίο είναι τόσο "μάγκας" που δεν πρόκειται να χαριστεί σε κανένα μαλάκα που θα προσπαθήσει να του χαλάσει τη φυσική του γαλήνη. Έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί η κοινωνία. Να μην είναι συμβιβαστική, δουλική, να είναι ώριμη και σκεπτόμενη, και να μη χαρίζει κάστανο στο κάθε τυχάρπαστο σπονδυλωτό που θα προσπαθήσει να της πουλήσει παραμύθι με σκοπό να την υποτάξει στα αφύσικα και αρρωστημένα σχέδιά του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Γιώργος Πολίδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 629
Τόπος: Aachen - Γερμανία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 29, 2009 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θοδωράκη έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου αγόρι μου. Θα μεγαλώσεις θα ωριμάσεις και τότε θα έχεις, ίσως, και συγκροτημένη κατανόηση αλλά και λόγο. Laughing


Παράθεση:
Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό ως φυσικό πρότυπο, μιας και είσαι εσύ αυτός που ρωτάς, είναι ο Παγκόσμιος Συμπαντικός Νους, ο οποίος λειτουργεί πάντα δια της οδού της καθαρής λογικής απαλλαγμένης από δεισιδαιμονίες και παράλογες δοξασίες.

Χριστιανοορθοδοξίζεις μα δεν το καταλαβαίνεις. Πες μου όμως, ποιό είναι το αποτέλεσμα της λειτουργίας του συμπαντικού νου; Με την λογική τι παράγει; Και που εδράζει ο νους αυτός; Στον άνθρωπο έδρα έχει τον εγκέφαλο, του συμπαντικού νου η έδρα που είναι;

Παράθεση:
Όλα στη φύση λειτουργούν με βάση τη Συμπαντική Λογική της Μητέρας Θεάς Φύσης, τίποτα δεν δημιουργείται στη Φύση εκ του Μηδενός, τίποτα δε γίνεται χωρίς να υπάρχει σκοπός, τίποτα δε γεννιέται επειδή κάποπιος κάπου αποφάσισε ότι θα πρέπει να γίνει αυτό ή εκείνο, τίποτα δε γίνεται με τρόπο που να παραβιάζει τους ίδιους τους Φυσικούς Νόμους.

Ο άνθρωπος ξεπέρασε αυτήν την κατάσταση. Δημιουργεί από το μηδέν κι επειδή το αποφασίζει, γράφει ένα ποίημα αποδεσμεύμενο από τις μέχρι τότε εμπειρίες και γνώσεις του (έχει αυτήν την ικανότητα) ή ο ζωγράφος δημιουργεί κάτι παρόμοιο.

Παράθεση:
Νόμος της Ζούγκλας" είναι μια φράση που δημιουργήθηκε από κάποιους τυχάρπαστους πρπαγανδιστές που θέλησαν να υποβαθμίσουν το ρόλο της Φύσης σε μια ολότητα, σε ένα σύνολο λειτουργιών και αξιών που αντί να προάγει τον πολιστισμό τον υποβιβάζει. Και αφού το κατάφεραν μας έπεισαν ότι οι διεστραμμένες τους θεωρίες μπορούν να αποδειχθούν σωτήριες για την ψυχική και κοινωνική και πολιτισμική αξία του ανθρώπου. Βλέπε ισότητα (κομμουνισμός, Στάλιν), αναχωρητισμός (σε μια κοινωνία Ζούγκλα το παραμυθιασμένο εύπλαστο σπονδυλωτό τετράποδο κατέφυγε στα μοναστήρια, απαξιώνοντας τον κοινωνικό και πολιτικό του ρόλο). Βέβαια τα τρελάδικα ολοένα και γεμίζουν, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα, άλλωστε υπάρχουν και τα ψυχοφάρμακα που παράγει η φανταστική επιστήμη του 21ου αιώνα του πνεύματος και του πολιτισμού.

Ασχολίαστο. Προσωπική γνώμη πρέπει να έχουν και τα ανήλικα. αναχωρητισμός (σε μια κοινωνία Ζούγκλα το παραμυθιασμένο εύπλαστο σπονδυλωτό τετράποδο κατέφυγε στα μοναστήρια, απαξιώνοντας τον κοινωνικό και πολιτικό του ρόλο). Μην ξεχνάς πως ο αναχωρητισμός έχει τις ρίζες του στην αρχαία ελλάδα όπου κάποιες φιλοσοφικές σχολές το είχαν ως τρόπο ζωής. Laughing


Παράθεση:
Ισχυρός δεν είναι μια έννοια που αναφέρεται αποκλειστικά στη ρώμη, στη μυική ισχύ. Προσπάθησε για μια στιγμή να ανοίξεις τους διανοητικούς-πνευματικούς σου ορίζοντες. Ισχυρότερος μπορεί να είναι αυτός που είναι πιο δυνατός σωματικά, πιο ισχυρός πνευματικά, πιο άξιος στην επιστήμη του, πιο έξυπνος, πιο θαρραλέος, λιγότερο επιρρεπής σε ανόητες μεταφυσικές δοξασίες..

Άλλο έγραψα. Τι μπούρδες μου γράφεις άσχετες. Απάντησε σε αυτό που έγραψα.


Παράθεση:
Αδυνατείς να κατανοήσεις τις εξισορροπιστικές αντοχές και λειτουργίες της φύσης. Εάν σε ορισμένα είδη ζώων το αρσενικό δεν απειλούσε τη ζωή των παιδιών, η μητέρα η οποία είναι η κατ'εξοχής κυρίαρχη στη φυσική οικογενειακή ζωή θα ήταν αδύναμη να υπερασπιστεί τα παιδιά της. Δε θα είχε αναπτύξει ποτέ στο υποσεινήδητό της την ανάγκη απόλυτης προστασίας των παιδών ότυαν αυτά ακόμη είναι αδύναμα εμπρός στους κινδύνους που επιφυλάσσει η φύση. Και όταν τα μικρά φτάσουν πλέον σε ηλικία τέτοια που να μπορούν φυσιολογικά να υπερασπιστούν μόνα τους τον εαυτό τους, τα αφήνουν ελεύθερα για να μπορέσουν να αντιμετωπίζουν μόνα τους τους κινδύνους χωρίς να αποτελούν παράσιτα της ισχυρής μητέρας. Κάτι που δυστυχώς στη σύγχρονη υπερπροστατευτική κοινωνία δε συμβαίνει, τα παιδιά μένουν αιώνια με τουε γονείς τους και έτσι αδύναμα να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της ζωής, γίνονται εύκολα θύματα ορισμένων ατόμων που υπόσχονται αιώνια ζωή, παραδείσους και λαγούς με πετραχήλια.


Βλακείες γράφεις. Αλλά δεν θα σχολιάσω. Έχω ένα παιδί να καθοδηγώ δεν θέλω ένα ακόμη, εσένα δηλαδή μικρούλι... Laughing



Παράθεση:
Και ποιός σου είπε βρε ξερακιανέ καλόγερε της ερήμου ότι ο Πολιτισμός είναι κάτι που θα πρέπει να αντιτίθεται προς τη Φύση;
Πάρε ως παράδειγμα τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων όπου τίποτα δε γινόταν ενάντια στη φύση καταπατώντας και βιάζοντάς τη όπως γίνεται σήμερα.
Και από πού κι ως πού είσαι εσύ ικανός να μιλήσεις για Πολιτισμό; Mήπως εννοείς τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό τρομάρα στο κεφάλι σου;

Ο πολιτισμός εξελίχτηκε ξύπνα. Τα διαστημικά προγράματα καταπατούν την φύση καθώς ο άνθρωπος δεν είναι φτιαγμένος να ζει έξω από τα όρια του πλανήτη και της φύσης του, πρέπει λοιπόν να σταματήσουν οι έρευνες επειδή φεύγει ο άνθρωπος έξω από τα όρια;

Παράθεση:
Ναι, η γυναίκα είναι κατά πολύ ικανότερη να διαφυλάξει τον οικογενειακό και κοινωνικό ιστό.

Ρε κουραμπιέ σε ρώτησα γιατί είναι πιο ικανή η γυναίκα και όχι τι μπορεί να κάνει. Κουραμπιοτουλουμπάκη... Laughing

Παράθεση:
Δουλικός, δουλοπρεπότατος είσαι ΕΣΥ που όταν σου ρίξω ένα μπουκετίδι θα γυρίσεις να σου σπάσω και το άλλο τσαούλι. Έτσι δε διδάσκει ο ραββίνοc Τσεcουά που προcκυνάc;
Aντίθετα το άγριο θηρίο είναι τόσο "μάγκας" που δεν πρόκειται να χαριστεί σε κανένα μαλάκα που θα προσπαθήσει να του χαλάσει τη φυσική του γαλήνη. Έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί η κοινωνία. Να μην είναι συμβιβαστική, δουλική, να είναι ώριμη και σκεπτόμενη, και να μη χαρίζει κάστανο στο κάθε τυχάρπαστο σπονδυλωτό που θα προσπαθήσει να της πουλήσει παραμύθι με σκοπό να την υποτάξει στα αφύσικα και αρρωστημένα σχέδιά του.


Κουραμπιέ... Laughing Μεγάλωσες και κατάλαβες τι έχεις μέσα στο βρακάκι σου; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 29, 2009 9:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Θοδωράκη έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου αγόρι μου. Θα μεγαλώσεις θα ωριμάσεις και τότε θα έχεις, ίσως, και συγκροτημένη κατανόηση αλλά και λόγο.

Τι μπούρδες μου γράφεις άσχετες

Βλακείες γράφεις.

Ρε κουραμπιέ

Κουραμπιοτουλουμπάκη...

Κουραμπιέ...


Τελείωσαν τα επιχειρήματα; Κιόλας;




Παράθεση:
Χριστιανοορθοδοξίζεις μα δεν το καταλαβαίνεις. Πες μου όμως, ποιό είναι το αποτέλεσμα της λειτουργίας του συμπαντικού νου; Με την λογική τι παράγει; Και που εδράζει ο νους αυτός; Στον άνθρωπο έδρα έχει τον εγκέφαλο, του συμπαντικού νου η έδρα που είναι;


To αποτέλεσμα της λειτουργίας του συμπαντικού νου είναι η εύτακτη λειτουργία του σύμπαντος, η αρχή διατήρησης των νόμων του.
Η λογική του συμπαντικού νου είναι οι ίδιοι οι φυσικοί κανόνες.
Η έδρα του συμπαντικού νου είναι η ίδια η φύση, οπουδήποτε και αν κοιτάξεις υπάρχει η λογική του συμπαντικού νου. Σταθερά εδραιωμένος εντός του φυσικού κόσμου.

Παράθεση:
Ο άνθρωπος ξεπέρασε αυτήν την κατάσταση. Δημιουργεί από το μηδέν κι επειδή το αποφασίζει, γράφει ένα ποίημα αποδεσμεύμενο από τις μέχρι τότε εμπειρίες και γνώσεις του (έχει αυτήν την ικανότητα) ή ο ζωγράφος δημιουργεί κάτι παρόμοιο.


Ο άνθρωπος δημιουργεί γιατί είναι ίδιον της φύσης του. Στη φύση τίποτα δε μένει στάσιμο, όλα εξελίσσονται, όλα μεταβάλλονται. Τίποτα δε δημιουργείται όμως από ένα κομμάτι λάσπης, τίποτα δε δημιουργείται από ένα κομμάτι από το σώμα ενός άνδρα, μόνο τροφή για τα κοράκια.
Τίποτα δε δημιουργείται από το μηδέν, ακόμη κι όταν γράφεις ένα ποίημα το δημιουργείς μέσω της σκέψης σου. Καταναλώνεις ενέργεια, ώστε να συντελεστούν οι διεργασίες εκείνες του εγκεφάλου σου που θα σου επιτρέψουν να σκεφτείς και να γράψεις ένα ποίημα ή να ζωγραφίσεις ένα πρόσωπο ή ένα τοπίο. Ακόμη και το χαρτί και το μολύβι ή η μπογιά είναι απαραίτητα για να τα δημιουργήσεις όλα αυτά.


Παράθεση:
Μην ξεχνάς πως ο αναχωρητισμός έχει τις ρίζες του στην αρχαία ελλάδα όπου κάποιες φιλοσοφικές σχολές το είχαν ως τρόπο ζωής.


"Ο αναχωρητισμός παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά στην Ανατολική και Κεντρική Ασία. Πήρε μορφή θρησκευτικής ζωής με τη διάδοση του χριστιανισμού."

http://el.science.wikia.com/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

Παράθεση:
Βλακείες γράφεις. Αλλά δεν θα σχολιάσω. Έχω ένα παιδί να καθοδηγώ δεν θέλω ένα ακόμη, εσένα δηλαδή μικρούλι...

0

Παράθεση:
Ο πολιτισμός εξελίχτηκε ξύπνα. Τα διαστημικά προγράματα καταπατούν την φύση καθώς ο άνθρωπος δεν είναι φτιαγμένος να ζει έξω από τα όρια του πλανήτη και της φύσης του, πρέπει λοιπόν να σταματήσουν οι έρευνες επειδή φεύγει ο άνθρωπος έξω από τα όρια;


Και ποιός είπε ότι στα διαστημικά προγράμματα καταπατούνται οι νόμοι της φύσης; Ουσιαστικά η μελέτη των νόμων της Φύσης ήταν εκείνο που επέτρεψε στους ανθρώπους να το καταφέρουν.

Παράθεση:
σε ρώτησα γιατί είναι πιο ικανή η γυναίκα και όχι τι μπορεί να κάνει.


Γιατί είναι από τη φύση της χαρισματική ως Μητέρα και διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την κάνουν ικανότερη του άνδρα να ορανώσει και να διαμορφώσει μια κοινωνία, πόσω μάλλον την ίδια της την οικογένεια.
Η Μεγάλη Μητέρα των θεών είναι ουσιαστικά αυτή από την οποία προέρχονται όλα, ακόμη και οι θεοί.
Η Μήτις ήταν η συνετή σύμβουλος των θεών. Λέγεται ότι ο Ζευς διάλεξε την Μήτιν σαν πρώτη του γυναίκα διότι ήταν σοφότερη ανάμεσα σε θεούς και ανθρώπους. Όταν γεννήθηκε η θεά Αθηνά από το κεφάλι του πατέρα της, στη θέα της φοβήθηκαν όλοι οι αθάνατοι θεοί. Συγκλονίστηκε ολόκληρος ο Όλυμπος, η γη έτρεμε ολόκληρη και η θάλασσα φούσκωσε μανιασμένη.
Σύμφωνα με πανεπιστημιακές έρευνες η γυναίκα έχει το ιδιαίτερο χάρισμα να αναγνωρίζει στον άνδρα την επιθυμία του για τεκνοποίηση και με βάση αυτό είναι σε θέση να επιλέγουν τον κατάλληλο άνδρα για συμβίωση και παιδοποιία. Άρα είναι πολύ ικανότερη του άνδρα να στοιχειοθετήσει μια επιτυχημένη οικογενειακή ζωή. Η γυναίκα είναι από τη φύση της πιο σκληρή, πιο δυναμική και πιο διεκδικητική.
Ο χριστιανισμός προσπάθησε να κουκουλώσει αυτά τα χαρακτηριστικά της για να οικοδομήσει την ανδροκρατούμενη κοινωνία που επιθυμούσε, με απόλυτο ηγέτη τον "άνδρα" Γιαχβέ.
"Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 29, 2009 9:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Ρε τι πίνεις και δεν μας δίνεις;


Νέκταρ

Παράθεση:
Τι θα πει αποφεύγουν; Μήπως έχουν την ικανότητα να εξετάζουν τις συνθήκες και ανάλογα να αποφασίζουν; Θα μας τρελάνεις εσύ ρε φίλε. Προχθές είδα σε ένα φιλμ με θέμα ένα είδος μυρμηγκιών πως αυτά υπηρετούσαν την βασίλισσα. Γιατί αυτά δεν αποφεύγουν την δουλικότητα;


Είναι στη φύση τους η ανυπαρξία δουλικότητας. Όσο η φύση τους το αποφεύγει τόσο και αυτά τα ίδια τα ζώα εφόσον ζουν εναρμονισμένα με τη φύση, την αποφεύγουν.
Όσον αφορά για τα μηρμύγκια. Η δουλειά, ο μόχθος, η προσπάθεια επιβίωσης και διατήρησης της κοινωνικής δομής και υγείας δεν είναι δουλεία. Είναι συνειδητή ελευθερία.
Αντιθέτως δουλεία είναι το να υπηρετείς έναν αφέντη ο οποίος σου υπόσχεται σε προσωπικό επίπεδο μυθικά αγαθά χωρίς να σου καίγεται καρφί για το κοινό συμφέρον.

Παράθεση:
Και τι πάει να πει: προσπαθούν να εξελίσσονται και να βελτιώνονται . Τι είδους προσπάθεια κάνουν; Γυμνάζονται για να γίνονται δυνατά; Κάνουν ασκήσεις για να μαθαίνουν κόλπα στην πάλη για να νικάνε; Φροντίζουν την εμφάνισή τους; Για πες μας πως είναι αυτή η προσπάθειά τους.


Έχεις δει παγώνι να προσπαθεί να εντυπωσιάσει το θηλυκό;


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Θεόδωρος στις Δευ Ιούν 29, 2009 9:51 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Γιώργος Πολίδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 629
Τόπος: Aachen - Γερμανία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 29, 2009 9:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρος έγραψε:
Τελείωσαν τα επιχειρήματα; Κιόλας;






Ε, ναι... Βαριέμαι αφού δεν μου λες κάτι καινούργιο και επίσης άλλα σου λέω άλλα καταλαβαίνεις και απαντάς... Laughing Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1703

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 30, 2009 12:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρε,αυτό που θέλεις ουσιαστικά να πεις είναι να εμπιστευόμαστε τα ενστικτά μας και να πράτουμε βάση αυτών και της λογικής μας,σωστά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Επόμενο
Σελίδα 32 από 33

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center