Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Κάποιοι αγωνίζονται ακόμα
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 08, 2005 12:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Κάποιοι αγωνίζονται ακόμα Απάντηση με Συμπερίληψη

Η βαθμοθηρία είναι μάστιγα. Και όντως μερικοί επιδιώκουν το καλύτερο για τα παιδιά τους.


Παράθεση:
Αντιδρούν στη μαθητική αξιολόγηση Έλληνες της Γερμανίας

Αντιδρώντας στην προωθούμενη ταξική αξιολόγηση των μαθητών που οδηγεί στην πρόωρη εξώθησή τους στην τεχνικοεπαγγελματική εκπαίδευση, συνεχίζουν τον αγώνα η Ομοσπονδία Γονέων Βαυαρίας, οι Σύλλογοι Γονέων Μονάχου και Νταχάου και οι Σχολικές Επιτροπές. Χτες, στο χώρο του Τμήματος Εκπαίδευσης του Γενικού Προξενείου Μονάχου όπου πραγματοποίησαν κατάληψη για 9η ημέρα, δέχτηκαν και την επίσκεψη της γερμανικής αστυνομίας που κατέγραψε τα όσα συμβαίνουν εκεί.


Πηγή: edra.gr, που το πήρε από Ριζοσπάστης.
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dim mam
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 1711
Τόπος: καλαματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 08, 2005 1:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνω απολυτα πως μια μεγαλη μαστιγα(που αυξανεται συνεχως) ειναι αυτη της βαθμοθηριας.Εκτος αυτων δεν θεωρω το γεγονος τυχαιο αλλα σκοπιμο.Η κοινωνια προετοιμαζει τον νεο να αγωνιζεται για κατι το οποιο τελικα δεν ειναι θετικο.Οταν ειναι μαθητης θα αγωνιζεται για την διακριση των βαθμων και αφου εχει προετοιμασθει, οταν ενηλικιωθει θα αγωνιζεται για την κατοχη μεγαλου οικονομικου κερδους, εχοντας δει ηδη πολλους ΄΄ανταγωνιστες΄΄(τους ιδιους τους συνανθρωπους του δυστυχως).Εχουμε αναπτυξη ετσι μιας αντι-ανθρωπιστικης κοινωνιας που νοιαζεται μονο για το εχειν και ποτε σχεδον για το ειναι.
_________________
''Οταν λέω ποίηση δεν εννοώ κάποιο λογοτεχνικό είδος. Ποίηση είναι ένας ξεχωριστός τρόπος να συνειδητοποιείς τον κόσμο...'' (Αντρέι Ταρκόφσκι)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Υφηγητής


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 17
Τόπος: Φωτακάδο Χανίων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 10, 2005 2:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάποιοι αγωνίζονται ακόμα Απάντηση με Συμπερίληψη

[quote="Vaggos"]Η βαθμοθηρία είναι μάστιγα. Και όντως μερικοί επιδιώκουν το καλύτερο για τα παιδιά τους.
[quote]

Τι κρίμα που επιδιώκουν το χειρότερο για τα παιδιά τους ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
dim mam
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 1711
Τόπος: καλαματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 10, 2005 4:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ακριβως φιλε Κωνσταντινε η αγνοια(ή η κατ΄επιλογην χρηση της) ειναι αυτη που οδηγει στα μεγιστα λαθη, που οταν διεξαγονται απο γονεις εχουν ως θυματα τα παιδια.
_________________
''Οταν λέω ποίηση δεν εννοώ κάποιο λογοτεχνικό είδος. Ποίηση είναι ένας ξεχωριστός τρόπος να συνειδητοποιείς τον κόσμο...'' (Αντρέι Ταρκόφσκι)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nicole
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 191
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 21, 2005 8:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάποιοι αγωνίζονται ακόμα Απάντηση με Συμπερίληψη

Vaggos έγραψε:
Η βαθμοθηρία είναι μάστιγα. Και όντως μερικοί επιδιώκουν το καλύτερο για τα παιδιά τους.



Έχουμε μία -ας το πούμε- ακατάλληλη υπουργό Παιδείας (κα.Γιαννάκου)....
έχουμε από την άλλη τους καθηγητές που δεν νοιάζονται....
έχουμε τους γονείς που έχουν πειστεί ότι οι βαθμοί αντιπροσώπεύουν την εξυπνάδα των παιδιών τους...
έχουμε και τα θύματα -τους μαθητές- που στο τέλος αποβλακώνονται τελείως από την πολύ "παπαγαλία"...

Ο Σ.Τ.Έλιοτ είχε πει...(αυτό είναι μία πολύ αγαπημένη μου φράση και πιστεύω ότι αντικατοπτρίζει αυτήν την κατάσταση σήμερα....)

"Πού είναι η σοφία που χάθηκε μέσα στις γνώσεις,
πού είναι οι γνώσεις που χάθηκαν μέσα στις πληροφορίες..."

Πόσο καλύτερο θα ταν αν όλα στο σχολείο -και όχι μόνον εκεί- ήσαν "χαλαρά"....θα καθόμασταν και θα παρατηρούσαμε, θα παρατηρούσαμε και θα καθόμασταν, θα αρχίζαμε πάλι να σκεφτόμαστε όπως οι Αρχαίοι Έλληνες...όπου η γνώση ακολουθούσε μετά την παρατήρηση και τη σκέψη...αυτό θα τα έλυνε όλα...
_________________
"Ούτε ένα βήμα πίσω, ούτε για να πάρεις φόρα."

Άντυ Γκαρσία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 21, 2005 3:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Προφορική εξέταση στο Πανεπιστήμιο …

Καθηγητής – Πως θα δίδασκες σε μαθητές δημοτικού το μάθημα των βασικών νόμων της φυσικής;
Παιδαγωγός (Εκκολαπτόμενος) – Θα ακολουθούσα σύμφωνα με τα πρότυπα διδασκαλίας, το ανακαλυπτικό μοντέλο μάθησης και το κουνστροκτιβιστικό τρόπο πειράματος… Μπλα… Μπλα…
Κ – Δεν σε ρώτησα τι κάνει το ανακαλυπτικό μοντέλο. Εσύ πως θα δίδασκες; Πες μου «αυτό θα κάνω γιατί έτσι θέλω εγώ». Τώρα πια ότι έμαθες, έμαθες. Ότι μπόρεσες και πήρες από μεθόδους διδασκαλίας, το πήρες. Δεν γίνεται όμως να μπούμε σε καλούπια και όλοι να διδάσκουμε με τον ίδιο τρόπο! Πες μου λοιπόν εσύ τι θα έκανες;
Π – Θα πήγαινα τα παιδιά μια εκδρομή στη φύση και θα παίρναμε μαζί μας τα κατάλληλα σύνεργα για το μάθημα.
Κ – Εκδρομή; Και γιατί θα έκανες κάτι τέτοιο;
Π – Γιατί έτσι θέλω εγώ.


Και ο φίλος μου πήρε 10 στο μάθημα αυτό.
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dim mam
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 1711
Τόπος: καλαματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 23, 2005 11:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ακριβως.Αυτο ειναι το ιδανικο προτυπο διδασκαλιας.Δεν ειναι συνθετο αλλα μονο... απλο.Στην αληθινη, ουσιαστικη διδασκαλια δεν υπαρχουν διδασκαλοι και μαθητες.Ολοι τους πρεπει να ειναι αντικειμενικοι παρατηρητες.Θα αγνοουν καθε πληροφορια περι του εξεταζομενου ζητηματος και ολοι τους θα βρισκουν την λυση.Το παραδειγμα-απαντηση με την φυση ηταν το ιδανικοτερο.Για να καταλαβω καποιο μαθημα το μονο που πρεπει να κανω ειναι να κοιταξω γυρω μου.Ας μην ξεχναμε πως οι διδασκαλιες δημιουργηθηκαν απο ανθρωπους, αρα ανθρωποι ειναι αυτοι και που θα τις αντιληφθουν.
_________________
''Οταν λέω ποίηση δεν εννοώ κάποιο λογοτεχνικό είδος. Ποίηση είναι ένας ξεχωριστός τρόπος να συνειδητοποιείς τον κόσμο...'' (Αντρέι Ταρκόφσκι)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Το αυγό
Υφηγητής


Εγγραφή: 16 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 16, 2005 7:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πρώτα απ'όλα καλησπερίζω ως νέο μέλος όλους σας εδώ.
Νομίζω πως το αρχικό post δεν έχει καμία σχέση με την κατεύθυνση που πήρε η περαιτέρω συζήτηση,δηλαδή βαθμοθηρία και τρόπους διδασκαλίας.

Μάλλον για το σύστημα κατηγοριοποίησης των μαθητών σύμφωνα με τις κλίσεις τους και για το κατά πόσο πρόωρο και αντιπαιδαγωγικό είναι κάτι τέτοιο.Δηλαδή κατά πόσο είναι σωστό και δίκαιο ένα εκπαιδευτικό σύστημα να ''ξεσκαρτάρει'' τους μαθητές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dim mam
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 1711
Τόπος: καλαματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 16, 2005 11:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλησπερα και σε εσενα φιλε/η ΄΄Το αυγο΄΄.Ευχομαι εκ βαθεων καλη διαμονη και περιηγηση στο εν λογω πραγματικολογικο(φιλοσοφικο) forum.Οσον αφορα το ζητημα της βαθμοθηριας.Η λυση που προτεινεις για την αντιμετωπιση της εχει σιγουρα μεγιστο ενδιαφερον και τεραστιο ωφελος εαν εφαρμοσθει.Εαν δεν κανω λαθος εφαρμοζεται εδω και χρονια στο εξωτερικο.Η βαθμοθηρια πηγαζει απο τα σχολεια.Τα ιδια αλλωστε την καλλιεργουν.Το ζητημα ειναι πως οι μαθητες δεν χρησιμοποιουν ΚΑΘΟΛΟΥ την κριτικη ικανοτητα τους με αποτελεσμα να μην εμφανιζουν ολοκληρωμενη σκεψη.Ενα σχολειο που μας προετοιμαζει(ετοιμαζε) μονο και μονο για την κατακτηση βαθμων και την διακριση μεταξυ των μαθητων σιγουρα δεν επιτελει στην ουσια του παιδαγωγικο εργο.Η κριτικη οδηγει στην βαθυτερη σκεψη και γνωση των πραγματων.Αναμενω εαν θελεις και την αποψη σου...
_________________
''Οταν λέω ποίηση δεν εννοώ κάποιο λογοτεχνικό είδος. Ποίηση είναι ένας ξεχωριστός τρόπος να συνειδητοποιείς τον κόσμο...'' (Αντρέι Ταρκόφσκι)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 17, 2005 9:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι "ελεύθερο", αλλά εντάσσεται στο ήδη υπάρχον αυταρχικό και ετεροκαθοριστικό κοινωνικό πλαίσιο. Επομένως... πώς να καλλιεργήσει την κριτική ικανότητα; Χαζό είναι να υπονομεύσει τον εαυτό του; Το πρακτικό εξουσιαστικό πρότυπο --αυτό που έχει κυριαρχήσει στις κοινωνίες δυτικού τύπου-- δεν θέλει πολίτες ενεργούς αλλά σκλάβους που δουλεύουν χωρίς να αντιδρούν, και λένε ευχαριστώ κι από πάνω για το ξεροκόματο.

Οι υγιείς τάσεις που υπάρχουν δεν εκπορεύονται από τον πυρήνα αυτού του συστήματος (κεντρικός σχεδιασμός) αλλά από την περιφέρεια, από τις όποιες πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών της πράξης, από τη βάση της πυραμίδας όχι από την κορυφή της. Πάντως νομίζω η εκπαίδευση είναι από τα πεδία μάχης που ακόμα κρατιούνται σχετικά ζωντανά, και στη χώρα μας, καθώς υπάρχουν ακόμα ζωντανές ιδέες.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 17, 2005 9:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το αυγό έγραψε:
Μάλλον για το σύστημα κατηγοριοποίησης των μαθητών σύμφωνα με τις κλίσεις τους και για το κατά πόσο πρόωρο και αντιπαιδαγωγικό είναι κάτι τέτοιο.Δηλαδή κατά πόσο είναι σωστό και δίκαιο ένα εκπαιδευτικό σύστημα να ''ξεσκαρτάρει'' τους μαθητές.


Χαίρε αυγό! Πράγματι, αυτό είναι καίριο θέμα, που όλο το αποφεύγουν...
Πώς να βρεθεί η χρυσή τομή; Δύσκολα πράγματα.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nicole
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 191
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 11:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η χρησιμότητα του σχολείου είναι πια μηδαμινή...
Στο σχολείο το μόνο πράγμα που πρέπει οπωσδήποτε και με κάθε τρόπο να επιτευχθεί είναι το να μάθει κανείς σ ένα παιδί να αγαπάει το διάβασμα...Πράγμα πολύ δύσκολο για κάποιον που σκέφτεται με παρωπίδες, πράγμα γελοίο από άποψη ευκολίας για ένα "ανοιχτό" μυαλό...
Με όλη αυτήν την εντατικοποίηση στα σχολεία και στα φροντιστήρια πώς μπορεί ένα παιδί όταν γυρίσει σπίτι του να πάει στη βιβλιοθήκη του, ν αρπάξει μία π.χ. βιογραφία του Σωκράτη και να την "αράξει" στον καναπέ διαβάζοντας...?????
Πόσα πολλά μπορεί να σου δώσει ένα εξωσχολικό βιβλίο...πόσα λίγα μπορεί να σου δώσει σήμερα ένας που τυχαίνει και ονομάζεται "καθηγητής"....

Όλα είναι αρχικά ζήτημα παιδείας...δυστυχώς για μας...
_________________
"Ούτε ένα βήμα πίσω, ούτε για να πάρεις φόρα."

Άντυ Γκαρσία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Το αυγό
Υφηγητής


Εγγραφή: 16 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 2:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
Το αυγό έγραψε:
Μάλλον για το σύστημα κατηγοριοποίησης των μαθητών σύμφωνα με τις κλίσεις τους και για το κατά πόσο πρόωρο και αντιπαιδαγωγικό είναι κάτι τέτοιο.Δηλαδή κατά πόσο είναι σωστό και δίκαιο ένα εκπαιδευτικό σύστημα να ''ξεσκαρτάρει'' τους μαθητές.


Χαίρε αυγό! Πράγματι, αυτό είναι καίριο θέμα, που όλο το αποφεύγουν...
Πώς να βρεθεί η χρυσή τομή; Δύσκολα πράγματα.


Χαίρε και εσύ iason!
Δε νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει χρυσή τομή σε αυτό το θέμα,για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιες στατιστικές μονάδες ή με κάποιους ψυχρούς αριθμούς που περιμένουν τη σωστή πράξη για να βγει το σωστό αποτέλεσμα.
Έχουμε να κάνουμε με παιδιά,με ζωντανούς ανθρώπους και μάλιστα στο αποκορύφωμα αυτής της ζωντάνιας (ηλικιακά).

Το βρίσκω άσχημο να καθοδηγήσω από το χέρι ένα παιδί και να του πω εκεί ταιριάζεις,πάει,τελείωσε,πόσο περισσότερο να το κατατάξω πρόωρα σε κάπια ειδική κατηγορία επαγγελματικής κατευθυνσης΄.

Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν μας εκπλήσσουν.Έχουν τύχει μαθητές που ενώ λες ''τι ντουβάρι ειν'τούτο δω'' ξαφνικά να κάνει μια στροφή που δεν πιστέυεις στα μάτια σου.
Έχει τύχει και το ανάποδο.Μαθητές που είναι άριστοι,πρώτοι κτλ κτλ,ξαφνικά σημειώνουν μία κάμψη άνευ προηγουμένου ,και μιλάμε για κάμψη μόνιμη.

Βέβαια όχι ότι τα παραπάνω συνιστούν τον κανόνα αλλά και οι εξαιρέσεις πρεπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν όταν μιλάμε για παιδιά και δη στη δυσκολότερη φάση της ζωής τους, που είναι η εφηβεία.

Πως να πεις σε έναν έφηβο -και στα αλήθεια πως είναι δυνατόν να το πεις- ''εσυ για εκεί είσαι και όχι για αλλού'';;

Εδώ εμείς και δεν ξέρουμε για που τελικά είμαστε..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dim mam
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 1711
Τόπος: καλαματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 4:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

nicole έγραψε:
Η χρησιμότητα του σχολείου είναι πια μηδαμινή...
Στο σχολείο το μόνο πράγμα που πρέπει οπωσδήποτε και με κάθε τρόπο να επιτευχθεί είναι το να μάθει κανείς σ ένα παιδί να αγαπάει το διάβασμα...Πράγμα πολύ δύσκολο για κάποιον που σκέφτεται με παρωπίδες, πράγμα γελοίο από άποψη ευκολίας για ένα "ανοιχτό" μυαλό...
Με όλη αυτήν την εντατικοποίηση στα σχολεία και στα φροντιστήρια πώς μπορεί ένα παιδί όταν γυρίσει σπίτι του να πάει στη βιβλιοθήκη του, ν αρπάξει μία π.χ. βιογραφία του Σωκράτη και να την "αράξει" στον καναπέ διαβάζοντας...?????
Πόσα πολλά μπορεί να σου δώσει ένα εξωσχολικό βιβλίο...πόσα λίγα μπορεί να σου δώσει σήμερα ένας που τυχαίνει και ονομάζεται "καθηγητής"....

Όλα είναι αρχικά ζήτημα παιδείας...δυστυχώς για μας...




Οντως φιλη nicole,οντως.Η παιδεια ειναι ορος ο οποιος πλεον δεν αρμοζει να αναφερεται στο σημερινο συστημα.Αποδεικνυεται απο τις πρωτες ταξεις του δημοτικου και επειτα συνεχιζεται με το απολυτο ΄΄πνευματικο΄΄ μεγαλειο.Το ιδιο το συστημα σπρωχνει τους ανθρωπους(τους νεους) στην στροφη προς το μη διαβασμα και την μη γνωση.Στα σχολεια μας ζητουν απο τα παιδια να διαβαζουν διχως ομως οι ιδιοι να γνωριζουν τι ουσιαστικα σημαινει διαβασμα....
_________________
''Οταν λέω ποίηση δεν εννοώ κάποιο λογοτεχνικό είδος. Ποίηση είναι ένας ξεχωριστός τρόπος να συνειδητοποιείς τον κόσμο...'' (Αντρέι Ταρκόφσκι)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Παύλος
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 112
Τόπος: Καλαμάτα - Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 07, 2006 9:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ίσως το καλύτερο να ήταν η αντικατάσταση της βαθμολογίας από το αγγλικό σύστημα pass-no pass που απλά διακρίνει την επάρκεια ή μη των γνώσεων, παράλληλα με ένα διαφορετικό μηχανισμό βράβευσης των άριστων, π.χ. μέσω του αποτελέσματος εργασιών ομαδικών ή ατομικών.

Από την άλλη με φοβίζει και η απαίτηση να μη κρίνεται κανείς ως προς την απόδοσή του. Τυπικό παράδειγμα οι δημόσιοι μας υπάλληλοι με την ανεπάρκεια τους και την αδιαφορία τους προς τον πολίτη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center