Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 11:36 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι άγνωστοι παράγοντες στο θέμα είναι σώμα & συνείδηση .
Την ψυχή Ιωάννη προτείνω να την αφήσουμε στο Background,τουλάχιστον μέχρι να τα διευκρινίσουμε επαρκώς (σώμα & συνείδηση).
Που εδρεύει η συνείδηση ,στο σώμα ,και συγκεκριμένα στο όργανο εγκέφαλος, η π.χ (λέω τώρα εγώ ) έξω από το σώμα ;
Αν δεχτούμε ότι η συνείδηση εδρεύει στον εγκέφαλο ,τότε να ξεκινήσουμε από το σώμα ,του οποίου είναι μέρος αναπόσπαστο.
Έτσι θα έχουμε ένα άρτιο ξεκίνημα .
Ξεκινάμε με το λογικό δεδομένο που ανέφερες στην εισήγηση ότι , O άνθρωπος είναι βιοχημική ενέργεια .
Δεν νομίζω να διαφωνήσει κάποιο μέλος με αυτήν την επιστημονική άποψη ???????????
Ο.Κ.
Από πού ξεκινάμε από την σύλληψη ,η πριν από αυτήν .
Το πριν θα μας μπερδέψει ,διότι είναι αφηρημένο.
Ξεκινώντας από την σύλληψη ,δημιουργούμε τις καλύτερες προϋποθέσεις ,για να το μελετήσουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 12:00 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου φαίνεται το μπερδέψατε ήδη. Την ψυχή πρέπει να την αφήσουμε απέξω, γιατί είναι ένας όρος γενικός και ασαφής και επιδέχεται ερμηνεία κατά το δοκούν. Επίσης και τη συνείδηση, γιατί η συνείδηση αφορά όλα τα επίπεδα του προσώπου ταυτόχρονα, τα επηρεάζει, και σχετίζεται, άρα δεν συνδέεται με το σώμα.
Ο εγκέφαλος είναι το όργανο, το υλικό, το hardware. Ο *νους* είναι το software που τρέχει στον εγκέφαλο, τα προγράμματα συν τα αρχεία.
Η βιοχημική ενέργεια δεν είναι η λειτουργία. Είναι αυτό που εμείς παρατηρούμε, διαπιστώνουμε, αντιλαμβανόμαστε, ερμηνεύουμε, κατανοούμε. Τη λειτουργία του εγκεφάλου η επιστήμη δεν τη γνωρίζει. Αυτό που γνωρίζουμε είναι η τοπογραφία των λειτουργιών, δηλ. ποια μέρη σχετίζονται με διάφορες λειτουργίες.
https://www.youtube.com/watch?v=LNHBMFCzznE
(Έπεται συνέχεια ελπίζω, αυτά έτσι στα πρόχειρα.) _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 12:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Μου φαίνεται το μπερδέψατε ήδη. Την ψυχή πρέπει να την αφήσουμε απέξω, γιατί είναι ένας όρος γενικός και ασαφής και επιδέχεται ερμηνεία κατά το δοκούν. Επίσης και τη συνείδηση, γιατί η συνείδηση αφορά όλα τα επίπεδα του προσώπου ταυτόχρονα, τα επηρεάζει, και σχετίζεται, άρα δεν συνδέεται με το σώμα.
Ο εγκέφαλος είναι το όργανο, το υλικό, το hardware. Ο *νους* είναι το software που τρέχει στον εγκέφαλο, τα προγράμματα συν τα αρχεία.
Η βιοχημική ενέργεια δεν είναι η λειτουργία. Είναι αυτό που εμείς παρατηρούμε, διαπιστώνουμε, αντιλαμβανόμαστε, ερμηνεύουμε, κατανοούμε. Τη λειτουργία του εγκεφάλου η επιστήμη δεν τη γνωρίζει. Αυτό που γνωρίζουμε είναι η τοπογραφία των λειτουργιών, δηλ. ποια μέρη σχετίζονται με διάφορες λειτουργίες.
https://www.youtube.com/watch?v=LNHBMFCzznE
(Έπεται συνέχεια ελπίζω, αυτά έτσι στα πρόχειρα.) |
Δηλαδή εσύ τώρα το ξεμπέρδεψες τ?
Έτσι είναι , αν έτσι νομίζεις
Απλοποιώντας λες το “θέμα” που έθεσε για συζήτηση ο ΙΩΑΝΝΗΣ , πετάμε έξω την “συνείδηση” και την “ψυχή” (στο τίτλο είναι “σώμα και συνείδηση”) και εξετάζουμε μόνο το ένα από τα δύο το “σώμα”, που είναι τελικά .... ο εγκέφαλος (μόνο του ανθρώπου άραγε?)
Τι είναι ο εγκέφαλος?
Ο δικός σου ορισμός .....
“Ο εγκέφαλος είναι το όργανο, το υλικό, το hardware. Ο *νους* είναι το software που τρέχει στον εγκέφαλο, τα προγράμματα συν τα αρχεία”.
Τον περιγράφεις δηλαδή με όρους “μηχανικής υπολογιστών” , εισάγοντας όμως ένα “περίεργο” όρο τον “νου” που είναι , λες , το “πρόγραμμα”
Το πρόγραμμα στους Η/Υ κάποιος το γράφει , .... εκτός του Η/Υ, και χωρίς αυτό ο Η/Υ είναι ..... “κλινικά” νεκρός. .
Να υποθέσω ότι θεωρείς να υπάρχει κάποιος .... έξωθεν “προγραμματιστής” του ανθρώπινου “εγκεφάλου”?
Βέβαια αυτά που γράφεις , είναι τα ... “πρόχειρα”.
Καλό θα ήταν να περιμένω την πλήρη τοποθέτησή σου.
Δεν σε πιέζω...
Πάρε το χρόνο σου ...
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 4:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μίλησα για το ποιος το έβαλε το λογισμικό, απλά για το τι υπάρχει εκεί. Για να το καταλάβεις όμως αυτό πρέπει και το δικό σου υλικό να έχει και λογισμικό. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 4:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Δεν μίλησα για το ποιος το έβαλε το λογισμικό, απλά για το τι υπάρχει εκεί. Για να το καταλάβεις όμως αυτό πρέπει και το δικό σου υλικό να έχει και λογισμικό. |
Λαμπράααααα!!!
Να συμπεράνω πως για να το λες εσύ , το δικό σου υλικό έχει αυτό το “λογισμικό” που αναφέρεσαι , άρα “δουλεύει” το δικό σου υλικό (σωστά ή λάθος , είναι άλλου παπά βαγγέλιο )
Για πες λοιπόν μια και το έχεις το .. σωστό “λογισμικό”.
Πόθεν Έσχες!!!
Μην βιαστείς να απαντήσεις...
Πάρε το χρόνο σου και ψάξε το καλά , αν χρειαστεί – καλού κακού - κάνε και καμία ποιο πρόσφατη αναβάθμιση , γιατί μάλλον έχεις κάποια ξεπερασμένη έκδοση
Μην με παραπέμψεις σε κάποιο σύνδεσμο στο διαδίκτυο.
Αν δεν μπορείς , ή δεν έχεις κάποιο σοβαρό δικό σου αντίλογο επί της ουσίας , μην μπεις στον κόπο με .... τα πρόχειρα σου..
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 6:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωχ τι έγινε ρε παιδιά, πλάκωσε ο ΣΔΟΕ στο filosofia.gr? _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 7:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Λάθος κατάλαβες .
Πως θα μπορούσα να δεχθώ κάποιο από τα σενάρια σου, όταν αυτά (όλα) είναι ασαφή ? |
Ή το υλικό υπόστρωμα προκαθορίζει τα συνειδησιακά φαινόμενα ή το αντίστροφο ή κανένα απ' τα δύο.Υπάρχει τρίτη λύση;
gianiss έγραψε: |
Όσο για το άλλο που ρωτάς , σχετικά με την διαφορετικότητα που παρουσιάζουν “πανομοιότυποι γενετικά άνθρωποι”, υπάρχει επιστημονική εξήγηση που προφανώς σου διαφεύγει . |
Εννοείς την διαφορετική ανταπόκριση του ίδιου γενετικού υλικού σε διαφορετικές συνθήκες; Τότε,όμως,το πρώτο σενάριο εξασθενεί .Η βιοχημεία δέχεται επιδράσεις από τη μάθηση,ένα ψυχολογικό φαινόμενο.
gianiss έγραψε: |
Εγώ στην προηγούμενη τοποθέτησή μου απλά ανέφερα , για να σε βάλω σε σκέψεις, μια περίπτωση βιοχημικής αιτίας στην διαμόρφωση του “χαρακτήρα” κάποιων ανθρώπων , που δεν σχετίζεται (η αιτία) με την κοινή αντίληψη αυτών των φαινομένων, και ανάγονται – από πολλούς , λόγω άγνοιας- σε ασαφή και αντιεπιστημονικά “μη υλικά” αίτια , |
Ναι,υπάρχει τέτοια σχέση,την υπογράμμισα κι εγώ στην εισαγωγή αλλά δεν εξαντλεί το εύρος των διαπλοκών σώματος-συνείδησης. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 7:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Ωχ τι έγινε ρε παιδιά, πλάκωσε ο ΣΔΟΕ στο filosofia.gr? |
_________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 7:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Ετυμολογικά προσεγγίζοντας την λέξη “συνείδηση” , διαπιστώνουμε πως σχετίζεται με τη γνώση , την κατανόηση του ίδιου εαυτού ενός ζώντος οργανισμού, και την σχέση του με τον εξω κόσμο
|
Μα κι ο ορισμός αυτός αυτοαναφορικός είναι,αφού δεν υπάρχει γνώση χωρίς κάποιο υποκείμενο που έχει συνείδηση.
Τι θα έλεγες να πούμε πως συνείδηση είναι τα μακροσκοπικά φαινόμενα που δεν έχουν μέγεθος,σχήμα και κίνηση στον χώρο;(κατά Ντεκάρτ) _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 7:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε: |
Ξεκινάμε με το λογικό δεδομένο που ανέφερες στην εισήγηση ότι , O άνθρωπος είναι βιοχημική ενέργεια .
Ξεκινώντας από την σύλληψη ,δημιουργούμε τις καλύτερες προϋποθέσεις ,για να το μελετήσουμε. |
Αν δεχτείς το πρώτο,συνεπάγεται το δεύτερο...οπότε μιλάμε για το πρώτο σενάριο. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 7:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τρίτο σενάριο,προφανώς! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 7:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: |
Ωχ τι έγινε ρε παιδιά, πλάκωσε ο ΣΔΟΕ στο filosofia.gr? |
gianiss έγραψε: | κάνε και καμία ποιο πρόσφατη αναβάθμιση , γιατί μάλλον έχεις κάποια ξεπερασμένη έκδοση
. |
Παιδιά,εντάξει ωραία τα λογοπαίγνια αλλά μην το παρακάνουμε και χάσουμε την ουσία μιας μέχρι τώρα εποικοδομητικής συζήτησης. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 8:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Για πες λοιπόν μια και το έχεις το .. σωστό “λογισμικό”.
Πόθεν Έσχες!!!
|
Εδώ είναι το μυστήριο.Χωρίς εγκέφαλο δεν έχεις συνείδηση αλλά ακόμα κι αν γνωρίζαμε κάθε νευρωνική δραστηριότητα,δεν θα ξέραμε τι σκέφτεται ο εγκέφαλος-αντικείμενο που παρατηρούμε,παρά μόνο μέσω της συμπεριφοράς του.
Οι νευρώνες κωδικοποιούν αυτό που η συμπεριφορά μας παράγει:το νόημα. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 8:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Ωχ τι έγινε ρε παιδιά, πλάκωσε ο ΣΔΟΕ στο filosofia.gr? |
Βρε βρε καλώς μου τον ....τον “έχοντα”.
Δήλωσε βρε , “πόθεν έσχες” όσα λες πως .....έσχεσες ?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 01, 2019 9:00 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Η επιθυμία να υπάρχει θεός έχει να κάνει περισσότερο με την προσπάθεια του ανθρώπου να κατανοήσει τι συμβαίνει γύρω του παρά με το ένστικτο επιβίωσης. Ο θεός είναι σε τελική ανάλυση η γνώση που δεν έχει ανακαλύψει ακόμη. |
Δεν υπήρχε εξ αρχής στον πρωτόγονο τέτοια επιθυμία (θεού) , αλλά ελπίδα για συνέχιση της ζωής του “εγώ” του , μετά θάνατο, αρχικά μάλιστα με την ασαφή μορφή μιας μετενσάρκωσης, που “γέννησε” η διαπίστωση των σπόρων που πέφτοντας στην γη , αναδύουν νέα όμοια φυτά .
Το παλιό φυτό εξαφανίζεται , αλλά νεαρά φυτά αναδύονται ξανά και ξανά.
Η ιδέα του θεού δημιουργήθηκε πολύ αργότερα , όταν ο πρωτόγονος αντιμετώπιζε φυσικές δυνάμεις αδιανόητα πολλαπλάσιες από τις δικές του.
Αυτός – ο πρωτόγονος – προσπαθούσε για παράδειγμα με πολύ κόπο να ανάψει μια φωτιά , ενώ κάποιος άλλος – πολύ κοντά του , που όμως δεν έβλεπε -, πυρπολούσε δάση στο τσακ μπαμ.
Έτσι φαντάστηκε κάποιο αόρατο ον υπήρχε εκεί κοντά του, με τρομερές δυνάμεις.
Έτσι για να έχει την εύνοια του , του πρόσφερε ότι ο ίδιος θεωρούσε ποιο πολύτιμο για τον εαυτό του, ακόμα και τα παιδιά του.
Ο θεός αυτός , είναι δημιούργημα του ανθρώπου και μάλιστα “κατ εικόνα και ομοίωση ανθρώπου”
Ένας τέτοιος θεός , προσωπικός , δεν έχει λογική ύπαρξης
Υπάρχει κάτι άλλο?
Μπορεί και ναι, μπορεί και όχι .
Αυτό που σίγουρα γνωρίζουμε να υπάρχει είναι ο “λόγος” και βεβαίως οι φυσικοί νόμοι που “οργανώνουν” τον κόσμο μας.
Υπάρχουν άραγε αυτά ξεχωριστά από την υλοενέργεια και τον χωροχρόνο?
Λογικά όχι.
Λογικό είναι να υπάρχουν όλα μαζί , αυθύπαρκτα και αιώνια , οτιδήποτε άλλο , οδηγεί σε παράδοξα.
Αυτό καταλαβαίνω , αυτό λέω .
Αν υπάρχει αντίλογος , ακούω.
Παράθεση: | Μα κι ο ορισμός αυτός αυτοαναφορικός είναι,αφού δεν υπάρχει γνώση χωρίς κάποιο υποκείμενο που έχει συνείδηση.
| Δεν έδωσα κάποιο ορισμό, παρά μόνο μια ετυμολογική προσέγγιση της λέξης “συνείδηση”.
Όσο για το δεύτερο που λες , προϋπόθεση σχηματισμού της συνείδησης είναι η γνώση που αποκτάτε από την δοκιμή και εμπειρία , όχι το αντίθετο
Είναι προφανές ότι κάτι άλλο ονομάζεις “συνείδηση” .
Σε ρώτησα -για να καταλάβω τι εννοείς- αν αυτό που εσύ ονομάζεις συνείδηση , έχει σχέση με αυτό που η επιστήμη σήμερα (η δυτική επιστήμη) ονομάζει “συνειδητό” και “ασυνείδητο”.
Έχεις κάποια άποψη ?
Παράθεση: | Ή το υλικό υπόστρωμα προκαθορίζει τα συνειδησιακά φαινόμενα ή το αντίστροφο ή κανένα απ' τα δύο.Υπάρχει τρίτη λύση;
|
Το πρώτο μόνο θα μπορούσε να ισχύει υπό την προϋπόθεση του ορισμού , της “συνείδησης”.
Τα άλλα , με οποιαδήποτε ερμηνεία της λέξης , δεν ισχύουν
Παράθεση: | Εννοείς την διαφορετική ανταπόκριση του ίδιου γενετικού υλικού σε διαφορετικές συνθήκες; |
Ναι βεβαίως αυτή είναι η μία περίπτωση που έχω υο όψιν μου, αλλά όχι η μοναδική.
Άλλη αιτία είναι οι μεταλλάξεις που ακολουθούν , και από την φύση τους δεν θα μπορούσαν να είναι πανομοιότυπες , ακόμα και αν εγκλωβίσουμε τα δύο όντα με το ίδιο εξ αρχής γενετικό υλικό , ακριβώς και συνεχώς στον ίδιο χώρο , να βλέπουν και να αισθάνονται ακριβώς τα ίδια ερεθίσματα, κάτι παντελώς αδιανόητο να συμβεί , αλλά και πάλι θα υπάρχει η “απροσδιοριστία” των μεταλλάξεων.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|