Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΠΙΣΤΗ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 75, 76, 77  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

JollyRoger έγραψε:
χαχα, τι είναι παλι αυτό, νομίζω κι εμένα μου το ειχες φορτώσει καποτε

μήπως κάποιος που δεν απαντάει στο : είσαι σίγουρος ότι υπαρχεις;

μήπως κάποιος που δεν ερεθιζεται στο άκουσμα : αινσταν, ηρακλειτος, πλατωνας;

αλλη περίπτωση;


Βρε συ, έχεις μύγα?

Δεν θα βάλεις μυαλό ?
Σοβαρέψου λίγο
Αυτό θα το καταφέρεις , αν κάθε φορά που αποφασίσεις να πεις κάτι , κάτσεις να διαβάσεις ξανά και ξανά την θέση του άλλου , και μετά σκεφτείς δυο-τρεις φορές , τι θα γράψεις.

Υ.Γ

Σε έχω ρωτήσει τόσες φορές .
Το θέμα το είχαμε κουβεντιάσει και παλιά αν θυμάσαι.
Στο τέλος εκείνης της κουβέντας , είχες παραδεχθεί πως δεν είσαι “απόλυτα” σίγουρος αν πράγματι υπάρχεις.
Δεν έχει νόημα να κουβεντιάζουμε σοβαρά τέτοια θέματα , τόσο δύσκολα για σένα.

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing
_________________
"επανάληψη μήτηρ μαθήσεως"
Reboot!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

JollyRoger έγραψε:
Laughing



Τι λες ?
Είσαι για γέλια?

Είναι κάτι και αυτό , μια και το κατάλαβες


./
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas

Φλυαριες ασκοπες

Πότε ειπα οτι σταθεροτητα = μηδεν ;

Κοιτα στην παραθεση και μαθε να διαβαζεις

Η θεωρια Μ και ολες οι παραλαγες της ...
... που δεχονται τη σταθεροτητα τηε ενεργειας των παντων με ο,τι και να συμβαινει,
στην ουσια λενε οτι ολα γινονται για το τιποτα = μηδεν ...
... εφοσον ουδεμια αλλαγη επερχεται στη συνολικη ενεργεια των παντων


Παράθεση:
skapaneasΟλα οσα συμβαινουν στον κοσμο δεν εχουν κανενα απολυτως αποτελεσμα πανω στη συνολικη ενεργεια των παντων,
η οποία ενεργεια απο την αρχη μεχρι το τελος ( οπως λεει η θεωρια ) διατηρειται σταθερη

Αρα ολα οσα λαμβανουν χωρα γυρω μας ειναι ... μηδεν


Δες την δική μου θέση , αυτή που εσύ ο ίδιος μου παραθέτεις ποιο πάνω, για να με εκθέσεις τάχα..και διάβασε ξανά εσύ τι λες

Εγώ μιλώ για “σταθερότητα” της ύπαρξης , και εσύ την βαφτίζεις αυθαίρετα σε “τίποτα/μηδέν”
Έχεις τόσο πολύ παρασυρθεί από τον παραλογισμό “τίποτα/μηδέν” , που δεν μπορείς να διακρίνει την τεράστια διαφορά
Σου εξήγησα ότι προσπαθείς με “σοφίσματα” ( λάθος παραδοχές) να κτίσεις νοητικό οικοδόμημα , και οδηγείσαι σε μπούρδες , και ξανά μπούρδες
Να γιατί όλα τα άλλα είναι δυσθεώρητα για σένα


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
timestotimes
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 1951

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
timestotimes έγραψε:
gianiss έγραψε:


Τι σχέση έχει η “αιτία” με τον “λόγο” ?
Ο “λόγος” είναι υπαρκτός και τον επιβεβαιώνει η σταθερότητα του “Όντος” , όχι η “αιτία”.
ΔΕΝ υπάρχει “αιτία” του “Όντως υπαρκτού” .



Παρόλα αυτά η θεωρία του πληθωρισμού εχει αποδειχθει και επιβεβαιωθει εδω και κατι χρονια, Σωστα?



Τι σχέση έχει αυτό , με όσα είπα και παραπάνω παραθέτεις?

Αν με ρωτάς για τον “πληθωρισμό” , ναι!
Ο πληθωρισμός ήταν μια αναγκαιότητα , ένα έλλειμμα του καθιερωμένου μοντέλου της μεγάλης έκρηξης
Οι σύγχρονες θεωρίες φυσική , που πάνε “πίσω” από το “σημείο” της έκρηξης , ξεπερνούν με άλλο τρόπο το πρόβλημα.

Πέραν αυτών, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την σχέση της ερώτησης σου , με όσα εγώ ανέφερα μέρος των οποίων παραθέτεις.
Παράθεση:


Σχετικά με τον κόσμο μας , αυτό που λες να λέει ο Ηράκλειτος......
Ο κόσμος αυτός (κατά τον Ηράκλειτο) , μπορεί να ... σβήσει όπως λες , αλλά θα ανάψει ξανά και ξανά , καθώς το πυρ ήταν για αυτόν , “αείζωον”.
Σου εξήγησα και την ΑΠΟΛΥΤΗ βεβαιότητα του για αυτό .
Δες με τι σαφήνεια το λέει “ήν αεί και εστίν και έσται” (ήταν ΠΑΝΤΑ και είναι και ΘΑ ΕΙΝΑΙ) το “πυρ”, που, “απτόμενον μέτρα και αποσβεννύμενον μέτρα” (δημιουργεί και όταν ανάβει και όταν σβίνει.

Τρομερή ευφυΐα


Ε, αμα του ρθει θα ξαναναψει. Ποιος μας λεει οτι αμα σβησει δεν θα ξαναναψει.

Δεν εχουν σχεση αυτα που ειπες με αυτα που ειπα, ε? Τουλαχιστον μου το εξηγησες, κατι ειναι κι αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
                            ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

    ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
    Σκαπανέα,

    δεν είναι όλοι οι ορισμοί λογικοί,π.χ. αν ορίσω το σύννεφο ως βροχή,θα έχω έναν παράλογο ορισμό,γιατί δεν μπορώ ν' απαντήσω στην ερώτηση "πώς προκύπτει η βροχή".
    Το ίδιο συμβαίνει και με κάθε αιτία αν δεν είναι εξωτερική του αποτελέσματος

    Ορισμος 1
    Συμπαν ονομαζεται το συνολο ολων οσων υπαρχουν, ενεργεια και δυναμει

    ..........

    Θεωρημα 1
    Ουδεν υπαρχει εκτος του συμπαντος

    Αποδειξη
    Εστω οτι υπαρχει κατι εκτος του συμπαντος
    Αυτο σημαινει οτι ενα αντικειμενο, ενεργεια ή δυναμει, δεν περιλαμβανεται στο συνολο που εχουμε ορισει ως συμπαν
    Το οποιο ομως ειναι αδυνατο
    Διοτι εξ ορισμου το συμπαν οριζεται ως το συνολο παντων οσων υπαρχουν
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
    Συνεπως ουδεν υπαρχει εκτος του συμπαντος ο.ε.δ.

    ..........

    Θεωρημα 2
    Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη δεν δυναται να ειναι εξωτερικη του συμπαντος

    Αποδειξη
    Εστω οτι το συμπαν εχει αιτια και οτι αυτη δεν περιεχεται στο συμπαν ουτε και ταυτιζεται με αυτο
    Αλλά τοτε η αιτια του συμπαντος ως υπαρχουσα, ειναι αντικειμενο εκτος αυτου
    Το οποίο ομως αποκλειεται ( θεωρημα 1 )
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
    Επομενως αν το συμπαν εχει αιτια αυτη δεν δυναται να ειναι εκτος αυτου ο.ε.δ.

    ..........

    θεωρημα 3
    Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη θα ειναι υποχρεωτικα ή εσωτερικη στο συμπαν ή θα ταυτιζεται με το συμπαν

    Αποδειξη
    Με δεδομενο οτι οι σχετικες θεσεις "στοιχειου" και συνολου ειναι τρεις
    α. εντος του συνολου
    β. εκτος του συνολου και
    γ. ταυτιζομενο με το συνολο
    αν το συμπαν το οποίο εξ ορισμου ειναι συνολο, εχει αιτια, αποκλειεται για αυτην η περιπτωση β ( θεωρημα 2 )
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
    Επομενως η αιτια του συμπαντος αν υπαρχει θα ειναι ή εσωτερικη στο συμπαν ή ταυτιζομενη με το συμπαν ο.ε.δ.


    .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............


    Ωραία τα πας
    Εύγε !
    Βελτιώνεσαι

    Ξέχασες όμως , την ποιο ενδιαφέρουσα περίπτωση την ποιο βασική
    ........... Θεώρημα 4 .... (που είναι θεώρημα 1)
    Θα μπορούσε το “όντως υπαρκτό” (σύμπαν), να έχει μη υπαρκτή αιτία (μηδέν/τίποτα)

    Ποια λογική λύση προτείνεις?


    .
    Επιστροφή στην κορυφή
    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
    gianiss
    Πρύτανης


    Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
    Δημοσιεύσεις: 6073

    ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 8:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

    Παράθεση:
    timestotimes

    Ε, αμα του ρθει θα ξαναναψει. Ποιος μας λεει οτι αμα σβησει δεν θα ξαναναψει.


    Ο Ηράκλειτος , αν βέβαια κατάλαβες τι σου έγραψα

    Παράθεση:
    Δεν εχουν σχεση αυτα που ειπες με αυτα που ειπα, ε?


    Αυτό εγώ κατάλαβα.
    Για πες τι σχέση έχει .... ο “πληθωρισμός” του χώρου (στο καθιερωμένο μοντέλο) , με το απόσπασμα όσων είπα και που εσύ παρέθεσες πριν .

    Μπορείς να γίνεις ποιο σαφής?
    Με ρωτάς κάτι , ή διατυπώνεις μια άλλη άποψη?


    .


    Έχει επεξεργασθεί απο τον/την gianiss στις Πεμ Ιαν 17, 2019 8:26 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
    Επιστροφή στην κορυφή
    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
    ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
    Πρύτανης


    Εγγραφή: 15 Φεβ 2010
    Δημοσιεύσεις: 798

    ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 8:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

    gianiss έγραψε:
    JollyRoger έγραψε:
    χαχα, τι είναι παλι αυτό, νομίζω κι εμένα μου το ειχες φορτώσει καποτε

    μήπως κάποιος που δεν απαντάει στο : είσαι σίγουρος ότι υπαρχεις;

    μήπως κάποιος που δεν ερεθιζεται στο άκουσμα : αινσταν, ηρακλειτος, πλατωνας;

    αλλη περίπτωση;


    Βρε συ, έχεις μύγα?

    Δεν θα βάλεις μυαλό ?
    Σοβαρέψου λίγο
    Αυτό θα το καταφέρεις , αν κάθε φορά που αποφασίσεις να πεις κάτι , κάτσεις να διαβάσεις ξανά και ξανά την θέση του άλλου , και μετά σκεφτείς δυο-τρεις φορές , τι θα γράψεις.

    Υ.Γ

    Σε έχω ρωτήσει τόσες φορές .
    Το θέμα το είχαμε κουβεντιάσει και παλιά αν θυμάσαι.
    Στο τέλος εκείνης της κουβέντας , είχες παραδεχθεί πως δεν είσαι “απόλυτα” σίγουρος αν πράγματι υπάρχεις.
    Δεν έχει νόημα να κουβεντιάζουμε σοβαρά τέτοια θέματα , τόσο δύσκολα για σένα.

    .


    Παρατηρώ με ιδιαίτερη χαρά την αλλαγή συμπεριφοράς σου.
    Αν φτάσεις σε σημείο να μην μπορείς να αντέξεις ένα μέλος, επειδή φέρι πιν δεν έχει φτάσει στο επίπεδο γνώσης το δικό σου, άφησε τον εκεί που τον βρήκες, αντί να τον χαρακτηρίσεις αρνητικά.
    Εύχομαι να μην προσποιείσαι και να κρατηθείς εδώ σε αυτό το υψηλό επίπεδο συμπεριφοράς.
    Επιστροφή στην κορυφή
    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
    timestotimes
    Πρύτανης


    Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
    Δημοσιεύσεις: 1951

    ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 10:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

    gianiss έγραψε:
    Παράθεση:
    timestotimes

    Ε, αμα του ρθει θα ξαναναψει. Ποιος μας λεει οτι αμα σβησει δεν θα ξαναναψει.


    Ο Ηράκλειτος , αν βέβαια κατάλαβες τι σου έγραψα

    Παράθεση:
    Δεν εχουν σχεση αυτα που ειπες με αυτα που ειπα, ε?


    Αυτό εγώ κατάλαβα.
    Για πες τι σχέση έχει .... ο “πληθωρισμός” του χώρου (στο καθιερωμένο μοντέλο) , με το απόσπασμα όσων είπα και που εσύ παρέθεσες πριν .

    Μπορείς να γίνεις ποιο σαφής?
    Με ρωτάς κάτι , ή διατυπώνεις μια άλλη άποψη?


    .


    "Modern physics is in some way extremely near to the doctrines of Heraclitus. If we replace the word "fire" by the word "energy" we can almost repeat his statements word for word for our modern point of view. Energy is in fact that substance from which all elementary particles, all atoms and therefore all things are made, and energy is that which moves . Energy is a substance, since its total amount does not change and the elementary particles can actually be made from this substance as is seen from many experiments on the creation of elementary particles. Energy can be change in to motion, in to heat, in to light and into tension."

    Αυτα ειπε ο Werner Heisenberg. Φυσικος και ενας απο τους δημιουργους του CERN. http://cds.cern.ch/record/45834


    Για το αν μπορω να γινω ακομα πιο σαφης, ας απαντησει ο Ηρακλειτος...

    O Ηρακλειτος λοιπον υποστηριζει οτι το παν ειναι διαιρετο και αδιαιρετο, γενητο και αγενητο, θνητο και αθανατο, λογος και χρονος, πατερας και γιος, θεος και δικαιο. "Οσοι ακουσαν οχι εμενα, αλλα τον λογο, ειναι σοφο να συμφωνησουν οτι τα παντα ειναι ενα", λεει ο Ηρακλειτος.

    ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ


    Έχει επεξεργασθεί απο τον/την timestotimes στις Παρ Ιαν 18, 2019 8:49 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
    Επιστροφή στην κορυφή
    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
    skapaneas
    Πρύτανης


    Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
    Δημοσιεύσεις: 12421
    Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

    ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 18, 2019 4:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                              ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

      gianiss έγραψε:
      skapaneas έγραψε:
                                ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

        ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
        Σκαπανέα,

        δεν είναι όλοι οι ορισμοί λογικοί,π.χ. αν ορίσω το σύννεφο ως βροχή,θα έχω έναν παράλογο ορισμό,γιατί δεν μπορώ ν' απαντήσω στην ερώτηση "πώς προκύπτει η βροχή".
        Το ίδιο συμβαίνει και με κάθε αιτία αν δεν είναι εξωτερική του αποτελέσματος

        Ορισμος 1
        Συμπαν ονομαζεται το συνολο ολων οσων υπαρχουν, ενεργεια και δυναμει

        ..........

        Θεωρημα 1
        Ουδεν υπαρχει εκτος του συμπαντος

        Αποδειξη
        Εστω οτι υπαρχει κατι εκτος του συμπαντος
        Αυτο σημαινει οτι ενα αντικειμενο, ενεργεια ή δυναμει, δεν περιλαμβανεται στο συνολο που εχουμε ορισει ως συμπαν
        Το οποιο ομως ειναι αδυνατο
        Διοτι εξ ορισμου το συμπαν οριζεται ως το συνολο παντων οσων υπαρχουν
        Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
        Συνεπως ουδεν υπαρχει εκτος του συμπαντος ο.ε.δ.

        ..........

        Θεωρημα 2
        Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη δεν δυναται να ειναι εξωτερικη του συμπαντος

        Αποδειξη
        Εστω οτι το συμπαν εχει αιτια και οτι αυτη δεν περιεχεται στο συμπαν ουτε και ταυτιζεται με αυτο
        Αλλά τοτε η αιτια του συμπαντος ως υπαρχουσα, ειναι αντικειμενο εκτος αυτου
        Το οποίο ομως αποκλειεται ( θεωρημα 1 )
        Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
        Επομενως αν το συμπαν εχει αιτια αυτη δεν δυναται να ειναι εκτος αυτου ο.ε.δ.

        ..........

        θεωρημα 3
        Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη θα ειναι υποχρεωτικα ή εσωτερικη στο συμπαν ή θα ταυτιζεται με το συμπαν

        Αποδειξη
        Με δεδομενο οτι οι σχετικες θεσεις "στοιχειου" και συνολου ειναι τρεις
        α. εντος του συνολου
        β. εκτος του συνολου και
        γ. ταυτιζομενο με το συνολο
        αν το συμπαν το οποίο εξ ορισμου ειναι συνολο, εχει αιτια, αποκλειεται για αυτην η περιπτωση β ( θεωρημα 2 )
        Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
        Επομενως η αιτια του συμπαντος αν υπαρχει θα ειναι ή εσωτερικη στο συμπαν ή ταυτιζομενη με το συμπαν ο.ε.δ.


        .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............

        Ωραία τα πας
        Εύγε !
        Βελτιώνεσαι

        Ξέχασες όμως , την ποιο ενδιαφέρουσα περίπτωση την ποιο βασική
        ........... Θεώρημα 4 .... (που είναι θεώρημα 1)
        Θα μπορούσε το “όντως υπαρκτό” (σύμπαν), να έχει μη υπαρκτή αιτία (μηδέν/τίποτα)

        Ποια λογική λύση προτείνεις?

        Και βεβαια θα μπορουσε οσο εσυ δεν αποδεικνυεις λογικα οτι οντως υπαρχεις


        .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
        _________________
        Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
        Επιστροφή στην κορυφή
        Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
        skapaneas
        Πρύτανης


        Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
        Δημοσιεύσεις: 12421
        Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

        ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 18, 2019 4:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                                  ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

          ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
          Ότι έχεις κόλλημα με την λογική είναι γεγονός,γι' αυτό την γ...άς κανονικότατα!

          Τουλαχιστον αναγνωριζεις οτι "εχω" αυτογνωσια Smile Cool Rolling Eyes Twisted Evil Mr. Green


          Σειρα σου να προσδιορισεις με σαφηνεια το δικο σου κολλημα Question
          Εκτος και σου αρκει οτι εισαι μαστορας στην αυθαιρεσια Laughing



          .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
          _________________
          Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
          Επιστροφή στην κορυφή
          Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
          ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
          Πρύτανης


          Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
          Δημοσιεύσεις: 18523

          ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 18, 2019 7:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

          skapaneas έγραψε:

          θεωρημα 3
          Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη θα ειναι υποχρεωτικα ή εσωτερικη στο συμπαν ή θα ταυτιζεται με το συμπαν




          H υπόθεση αυτή είναι αντιφατική λογικά γιατί εξ ορισμού κάθε αιτία είναι εξωτερική του αποτελέσματος.Η αιτία της βροχής είναι το σύννεφο και οι ατμοσφαιρικές συνθήκες ,όχι η βροχή.
          _________________
          Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
          με μάτια να σε χαίρομαι θολά
          και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
          πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
          (Κώστας Βάρναλης)
          Επιστροφή στην κορυφή
          Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
          skapaneas
          Πρύτανης


          Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
          Δημοσιεύσεις: 12421
          Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

          ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 18, 2019 8:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                                    ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

            ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
            skapaneas έγραψε:
            θεωρημα 3
            Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη θα ειναι υποχρεωτικα ή εσωτερικη στο συμπαν ή θα ταυτιζεται με το συμπαν

            H υπόθεση αυτή είναι αντιφατική λογικά γιατί εξ ορισμού κάθε αιτία είναι εξωτερική του αποτελέσματος.Η αιτία της βροχής είναι το σύννεφο και οι ατμοσφαιρικές συνθήκες ,όχι η βροχή.

            Αν δεν το καταλαβαινεις, αυτο που λες οτι ειναι εξ ορισμου ειναι αξιωμα

                1ο παραδειγμα ορισμου
                Καθε τι που ανηκει στο συμπαν ονομαζεται συμπαντικο

                2ο παραδειγμα ορισμου
                Μηδεν ονομαζεται παν ο,τι θεωρειται μην ανηκον στο συμπαν

                παραδειγμα αξιωματος
                απο σημειου εκτος ευθειας αγεται μια και μόνο μια παραλληλος προς την ευθεια επι του επιπεδου σημειου και ευθειας

            Οπως μπορεις ευκολα να δεις, το αξιωμα αποτελει απαιτηση ( αξιωση ) : οτι ετσι συμβαινει

            Ενω οι ορισμοι ειναι απλα και μονο συμβασεις επικοινωνιας οι οποίες καλλιστα μπορουν να αλλαξουν

            Οταν λες λοιπον : κάθε αιτία είναι εξωτερική του αποτελέσματος : απαιτεις ( αξιωνεις ) να συμβαινει αυτο ...
            ... και δεν δεχεσαι με τιποτα να άλλαξει


            .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
            _________________
            Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
            Επιστροφή στην κορυφή
            Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
            ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
            Πρύτανης


            Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
            Δημοσιεύσεις: 18523

            ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 18, 2019 8:18 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

            Το αξίωμα στην επιστήμη είναι μια λογική πρόταση που δεν αντιφάσκει με τον εαυτό της...στον δικό σου κόσμο είναι κάθε αυθαιρεσία που θα κατέβει στο κεφάλι σου,όπως το ότι η αιτία της βροχής είναι η βροχή.

            Να σοβαρευτούμε λιγάκι;
            _________________
            Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
            με μάτια να σε χαίρομαι θολά
            και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
            πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
            (Κώστας Βάρναλης)
            Επιστροφή στην κορυφή
            Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
            skapaneas
            Πρύτανης


            Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
            Δημοσιεύσεις: 12421
            Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

            ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 18, 2019 8:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                                      ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

              ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
              Το αξίωμα στην επιστήμη είναι μια λογική πρόταση που δεν αντιφάσκει με τον εαυτό της...στον δικό σου κόσμο είναι κάθε αυθαιρεσία που θα κατέβει στο κεφάλι σου,όπως το ότι η αιτία της βροχής είναι η βροχή.

              Να σοβαρευτούμε λιγάκι;

              Αυτο ειναι αποκλειστικα δικο σου και μόνο και καμια σχεση δεν εχει μενα


              .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
              _________________
              Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
              Επιστροφή στην κορυφή
              Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
              Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
              Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
              Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 75, 76, 77  Επόμενο
              Σελίδα 28 από 77

               
              Μετάβαση στη:  
              Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
              Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
              Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
              Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
              Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





              Μηχανισμός forum: PHPBB

              © filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

              Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center