Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 02, 2017 12:59 am Θέμα δημοσίευσης: ΑΥΤΟΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΚΡΑΤΙΑ |
|
|
_________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Δευ Οκτ 02, 2017 8:59 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 02, 2017 8:58 am Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΥΤΟΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΚΡΑΤΙΑ |
|
|
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ/MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
'Αρθρο 7: (Καμιά ποινή χωρίς νόμο, απαγόρευση βασανιστηρίων)
...
2. Tα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει.
...
'Αρθρο 11: (Δικαίωμα του συνέρχεσθαι)
1. Oι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.
2. Mόνο στις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις μπορεί να παρίσταται η αστυνομία. Oι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει.
Για να καταλάβω τώρα...οι σιίτες που αυτομαστιγώνονται στον Πειραιά είναι Έλληνες που συνέρχονται ήσυχα και ειρηνικά χωρίς να υπάρχει κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια αφού δεν πρόκειται για βασανιστήρια; Το ίδιο ερώτημα ισχύει,βέβαια, και για τους "Έλληνες" που προχωρούν στα τέσσερα μέσα στον καύσωνα ημιλιπόθυμοι στην Τήνο (και μάλιστα γι' αυτούς είναι ακόμα πιο έντονο,αφού θα μπορούσαν αν ήθελαν να έχουν πρόσβαση στη γνώση ή σ' έναν ψυχολόγο).
Η απάντηση είναι "όχι",το λέει και ο Ιμάμης
http://www.ant1news.gr/news/Society/article/455506/to-aytomastigoma-ton-siiton-ston-peiraia-gia-tin-asoyra-foto-
...Όχι,δεν υπάρχει Σύνταγμα σ' αυτή τη χώρα,δεν υπάρχει έθνος,δεν υπάρχει ιστορική μνήμη :στην Τήνο την ελληνική η λατρεία του Ποσειδώνα και της Αμφιτρίτης δεν απαιτούσε αυτοβασανισμό ενώ στον Πειραιά τον ελληνικό ο αυτοβασανισμός των Περσών δούλων του αυτοκράτορα συντρίφτηκε στα νερά του Σαρωνικού. Τότε! Τώρα μιλάει ο ιμάμης...ο ίδιος ,όμως,δεν αυτομαστιγώνεται ούτε οι μητροπολίτες ανεβαίνουν με τα γόνατα στην Τήνο...σαν τον Ξέρξη που παρακολουθούσε απ' το Αιγάλεω όρος τη ναυμαχία ...και σαν τον Ξέρξη και οι σημερινοί θεοκράτες την ίδια τύχη θα έχουν,αργά ή γρήγορα! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 02, 2017 9:55 am Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΥΤΟΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΚΡΑΤΙΑ |
|
|
... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις ...
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | ούτε οι μητροπολίτες ανεβαίνουν με τα γόνατα στην Τήνο...σαν τον Ξέρξη που παρακολουθούσε απ' το Αιγάλεω όρος τη ναυμαχία ...και σαν τον Ξέρξη και οι σημερινοί θεοκράτες την ίδια τύχη θα έχουν,αργά ή γρήγορα! |
Τι ειναι αυτο τωρα ;
Ονειρο θερινης νυκτος ;
Μπηκαμε στο φθινοπωρο ...
Για να φτασει καποιος να γινει μητροπολιτης, εχει "περπατησει" στα γονατα εκατονταδες χιλιαδες ωρες
Μην εθελοτυφλεις ...
... παραβλεποντας τον ατομικο αγωνα τελειωσης μερικων προσωπων μεσα στην κοινωνια μας !
Αν καποιος θελει να αυτοβασανιζεται με τασεις αυτοκαταστροφης, ειναι ελευθερος ( ανθρωπινως συμβατικα ) να το κάνει ...
... οπως ... οι καμικαζι αυτοκτονιας για παραδειγμα ... που εκπαιδευονται σκληρα ... για να ... πεθανουν
Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Σκεψου τι πιστευεις Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 02, 2017 8:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=RLKUp3P1UXM
...Tα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει...
(από το Σύνταγμα που δεν εφαρμόζεται επειδή οι θεοκράτες μαζί με το κράτος κάνουν χρυσές δουλειές στην Τήνο) _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 03, 2017 10:05 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις ...
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | ...Tα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει... |
Το αρθρο του συνταγματος που ( επιμενεις στειρα να ) επικαλεισαι, ( χωρις παραπομπη επαληθευσης σημειωτεον ... ενω δινεις παραπομπες για άλλα "επουσιωδη" ζητηματα ), μιλαει για βασανιστηρια, σωματικη κακωση, βλαβη υγειας, ασκηση ψυχολογικης πιεσης, καθως και καθε τι άλλο που προκαλει γενικα κακο συμφωνα με τα κρατουντα σημερα κοινωνικα προτυπα, αναφερομενο σε πραξεις απο ανθρωπο σε ανθρωπο και οχι απο ανθρωπο στον εαυτο του
Κατα συνεπεια τα αυτοβασανιστηρια δεν εμπιπτουν στο γραμμα αλλά ουτε και στο νοημα ( πνευμα ) του νομου
Διοτι στην περιπτωση αυτη, που ... υπονοει και τον αυτοβασανισμο ( οπως εσφαλμενα θεωρεις οτι εμπεριεχεται στο σχετικο αρθρο ), θα πρεπει να οριζει ρητα ( το συνταγμα ) τι εστι αυτοβασανισμος
Και δεδομενου οτι ο βαρυτερος βασανισμος ειναι αυτος της αφαιρεσης της ζωης ( σε καθε μορφη της ), το ... συνταγμα ... θα πρεπει να προβλεπει ποινη ... και ... για οσους αυτοκτονουν
Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Σκεψου τι πιστευεις Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 03, 2017 8:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=E_ApMEEEqUE
Γιατί πρέπει ένα ανυπεράσπιστο βρέφος να δεχτεί τέτοια βία; Στο εμβόλιο υπάρχει ένας αντικειμενικός σκοπός προς όφελος της υγείας του.Εδώ τι υπάρχει; Η ανωμαλία κι ο σαδισμός των ενηλίκων ;
...Tα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει... _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2017 9:54 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις ...
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | https://www.youtube.com/watch?v=E_ApMEEEqUE
Γιατί πρέπει ένα ανυπεράσπιστο βρέφος να δεχτεί τέτοια βία; Στο εμβόλιο υπάρχει ένας αντικειμενικός σκοπός προς όφελος της υγείας του.Εδώ τι υπάρχει; Η ανωμαλία κι ο σαδισμός των ενηλίκων ; |
Το θεμα σου ειναι αυτοβασανισμος και θεοκρατια ...
Μην ξεφευγεις απο αυτο ...
Και με το οποίο θεμα σου θελεις να καταγγειλεις την υπερβολη κατα τη γνωμη σου ( και οχι μόνο ) στην εκδηλωση της πιστης στο θεο μερικων ατομων, που φθανουν μεχρι τα λεγομενα ορια του ( συμβατικου και αθεου εν πολλοις ) αυτοβασανισμου, χαριν της υποταγης τους αυτοβουλως στο θεο
Λαβε υποψη σου οτι υπαρχουν πιστοι στο θεο ( κι αυτοι ειναι η πλειοψηφια ) οι οποίοι δεν καταφευγουν με τιποτα σε τετοιου ειδους "ακροτητες"
Οπως και να ΄χει το ζητημα, και οι μεν και οι δε, ελευθερως αποφασιζουν να ακολουθησουν τον ενα ή τον άλλο δρομο, χωρις αυτο να σημαινει οτι αυτοι που δεν "αυτοβασανιζονται" με φυσικο τροπο, δεν εχουν ( και αυτοι ) τις δικες τους "ακροτητες", που ειναι λιγοτερο χτυπητες δημοσια αλλά εξ ισου αποτελεσματικες οσον αφορα στην χειροπιαστη εκφραση της πιστης του στο θεο, οπως ειναι π.χ. η νηστεια ή η γονυκλινης προσευχη ή η αγρύπνια ή "κατι" άλλο που απτεται της ειδικης προσεγγισης του καθε ατομου στο θεο ...
Ξερεις εσυ βρεφος που να πιστευει στο θεο και να "αυτοβασανιζεται" φυσικα ή με άλλο τροπο μη εμφανη δημοσια ; ; ; ; ; ; ;
( αυτοβασανισμος = ασκηση βιας ενος ανθρωπου προς το φυσικο του σωμα)
Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Σκεψου τι πιστευεις Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2017 7:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.huffingtonpost.gr/2017/09/29/theos-lathi-mhtera-moro-iktero-eidiseis-deithnes_n_18135344.html
Εδώ εφαρμόζεται ο νόμος...
Amendment 8 - Cruel and Unusual Punishment. Ratified 12/15/1791.
Excessive bail shall not be required, nor excessive fines imposed, nor cruel and unusual punishments inflicted. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2017 5:02 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις ...
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | http://www.huffingtonpost.gr/2017/09/29/theos-lathi-mhtera-moro-iktero-eidiseis-deithnes_n_18135344.html
Εδώ εφαρμόζεται ο νόμος...
Amendment 8 - Cruel and Unusual Punishment. Ratified 12/15/1791.
Excessive bail shall not be required, nor excessive fines imposed, nor cruel and unusual punishments inflicted. |
Εξακολουθεις να εισαι εκτος θεματος ...
Και το θεμα σου ειναι, σου ξαναθυμιζω, αυτοβασανισμος και θεοκρατια
Τουλαχιστον τιμησε το
Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Σκεψου τι πιστευεις Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2017 7:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
" Οἱ οἰκέται ὑποτασσόμενοι ἐν παντὶ φόβῳ τοῖς δεσπόταις, οὐ μόνον τοῖς ἀγαθοῖς καὶ ἐπιεικέσιν, ἀλλὰ καὶ τοῖς σκολιοῖς." (Α΄Επιστολή Πέτρου-2,18 )
MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
**'Αρθρο 22: (Προστασία της εργασίας)
...
4. Oποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής εργασίας απαγορεύεται. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 4:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις ...
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | " Οἱ οἰκέται ὑποτασσόμενοι ἐν παντὶ φόβῳ τοῖς δεσπόταις, οὐ μόνον τοῖς ἀγαθοῖς καὶ ἐπιεικέσιν, ἀλλὰ καὶ τοῖς σκολιοῖς." (Α΄Επιστολή Πέτρου-2,18 )
MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
**'Αρθρο 22: (Προστασία της εργασίας)
...
4. Oποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής εργασίας απαγορεύεται. |
Δεν σε υποχρεωνει απολυτως κανείς να πιστεψεις στο θεο
Αλλά αν και οταν αποφασισεις να πιστεψεις σ΄Αυτον οφειλεις να εισαι συνεπης με την αποφαση σου
Και συμφωνα παντα με το πλαισιο της πιστης ( θρησκειας ) που επιλεγεις
Παραδειγμα εσυ, που ακολουθεις ενα διαφορετικο δρομο προσανατολισμου της πιστης σου σχετικα με το θεο
Χωρις ωστοσο, κατα τη γνωμη μου παντα, να εισαι συνεπης με αυτη σου την επιλογη, διοτι ως αθεος ασχολεισαι σταθερα και επιμονα με το θεο
Και το χωρίο που παραθετεις απο τον Αποστολο Πετρο αυτο ακριβως πραγματευεται κατα τη γνωμη και παλι : τη συνεπεια στην πιστη στο θεο που επιλεγεις να ακολουθησεις, χωρις να θεωρεις και πολυ περισσοτερο να πιστευεις οτι σου επιτρεπονται διαλειμματα, οταν "δεν" ... εχεις αναγκη το Θεο
Όπως και παλι για παραδειγμα, κανείς δεν σε υποχρεωνει να διαλεξεις την μια ή την αλλη δουλειά
Αλλά οταν επιλεξεις μιά που θεωρεις οτι σου ταιριαζει και ειναι στα μετρα σου, με την εννοια οτι μπορεις να την κάνεις χωρις προσωπικη δυσκολια εργασιακη, τοτε εργαζεσαι χωρις "εκπτωσεις" στην επιλογη σου και χωρις να αναζητας "παραθυρακια" κοπάνας απο αυτη.
σημειωση
Θα ελεγα οτι κάνεις ενα πολυ σοβαρο λαθος, οταν προσπαθεις να αντλησεις επιχειρηματα εναντια στην πιστη γενικα των ανθρωπων στο θεο ανατρεχοντας στα αρθρα του ( εκαστοτε : τοσο ανά χωρα οσο και ανά εποχη ) συνταγματος
Το συνταγμα ειναι ενα πολιτικο κειμενο, που άλλαζει προσαρμοζομενο με τις συνθηκες που διαμορφωνονται σε καθε κοινωνια, και θεωρειται και μαλλον ειναι κατακτηση βασιζομενη στην κοινωνικη εξελιξη του καθε λαου
Ο ΛτΘ ( Λογος Του Θεου ) ειναι ενα σταθερο και αναλλοιωτο εξ αποκαλυψεως κειμενο που δεν επιδεχεται ανθρωπινες αναπροσαρμογες κατα τα γουστα του καθε πολιτικου ή εξουσιαστη ανθρωπου των ανθρωπων και των λαων
Επιδεχεται βεβαιως ερμηνεια προσωπικη απο τον καθενα, αλλά αυτη η ερμηνεια δεν αλλαζει ( και δεν πρεπει να άλλαζει ) το βασικο κειμενο ( όπως εσφαλμενα το άλλαζουν οι μαρτυρες του Ιεχωβα θεωρωντας τη στο ΛτΘ μεταφραση τους στη θεση του πρωτοτυπου ) ωστε να παραμενει διαχρονικα διαθεσιμο ως εχει και όπως παραδοθηκε αρχικα για ολες τις επερχομενες γενιές
Και αυτο γιατι δεν αποτελει μια ανθρωπινη κατακτηση, αλλά ενα οδοδεικτη υπερβασης του ανθρωπου απο τα καθημερινα και τα ανθρωπινα προς ενα κοσμο που μπορει να αποτελεσει ιδανικο για καθε ανθρωπινο ατομο στη Γη
Και ο οποίος κοσμος θεωρω οτι ειναι ο ιδιος για καθε θρησκεια, προσεγγιζομενος ( υποσχετικα ) απο διαφορετικη "γωνία" απο καθε μία, γιατι ο Θεος ειναι Μοναδικος
Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Σκεψου τι πιστευεις Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2017 9:51 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις ...
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | http://news247.gr/eidiseis/mixani-tou-xronou/mhxanh-toy-xronoy-askhtes-poy-emeinan-gia-50-xronia-demenoi-panw-se-stuloys.4196086.html
Στυλίτες ψυχασθενείς "άγιοι" κάποτε...σήμερα επεμβαίνει η αστυνομία για στοιχειώδη θεραπευτική παρακολούθηση.
http://www.stoxos.gr/2015/08/blog-post_6201.html |
Εκει που επενεβη η αστυνομια, καλως επενεβη
Κι αυτο το συμβαν ειναι ασχετο με τη θρησκεια και το θεο
Στο αλλο με το στυλιτη ειναι φανερο, αν διαβασεις προσεκτικα το κειμενο που παραπεμπεις οτι, δεν υπαρχει ο παραμικρος εξαναγκασμος αλλά η απολυτως ελευθερη αποφαση
Οπότε δεν εισαι υποχρεωμενος να τον μιμηθεις
Ακολουθησε το δικο σου "μετεριζι" προς το θεο
Αρκει να εχεις την εγκριση απο Αυτον
Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Σκεψου τι πιστευεις Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2017 11:38 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
«Δέσποτα Κύριε, που τον Νώε διέσωσες και τον δικαιότατο Αβραάμ ελευθέρωσες από θλίψεις. Που τον Μωυσή κάλεσες εξ Αιγύπτου και τον Ισραήλ εκ του Φαραώ διέσωσες... βοήθησον και την δούλη σου (κάποια) Μαρία. Σβήσε τον πυρετό της, πράυνον το άλγος της, πάσαν πονηράν ασθένειαν απέλασον απ’ αυτής και έγειρον την (κατάκοιτη) δούλη σου (Μαρία) από της οδυνηρής κλίνης.
Εσύ που τον Ιακώβ εκ χειρός Ησαύ διέσωσες... τον πάγκαλον Ιωσήφ... τον πάνσοφο Δαυίδ... τον δικαιότατο Δανιήλ εκ των λεόντων διέσωσες... Τους τρεις παίδας... το πυρ εις δρόσον μετέβαλες... Άγιοι τρεις παίδες. Άγιοι επτά παίδες. Άγιε Θεράπων... άγιε Ακίνδυνε πρόφτασε... άγιε Ελπιδιφόρε ανάστησον... άγιε Βασίλειε Καισαρείας... άγιε Επιφάνιε Κύπρου... αγία Αναστασία φαρμακολύτρια... όλες οι ουράνιες δυνάμεις των αγίων αγγέλων και αρχαγγέλων, πολυόμματα χερουβείμ και εξαπτέρυγα σεραφείμ... δωρίστε στην δούλη του θεού (Μαρία) υγεία και απαλλάξτε την από την χαλεπή ασθένεια, διώξτε τον πυρετό, το ρίγος της κακιάς τάυτης ασθένειάς της.
Εδώ ο τόνος από παρακλητικός, αλλάζει και ο εξορκιστής γίνεται προστακτικός: Εξορκίζω τις οβ΄ (72) ασθένειες (πρώτη φορά απαριθμώνται με ακρίβεια οι ανθρώπινες ασθένειες!) τις οποίες έχει ο άνθρωπος, (! ) αναχωρήστε από την δούλη του θεού... απ’ όπου κι αν προήλθε η ασθένειά της, από αστέρων, ηλίου ή σελήνης, ζοφερού νέφους, αέρος, βροντής ή αστραπής αν κατήλθε, από σεισμού, κτύπου, ορέων, κοιλάδων, κάμπου ή πεδιάδων, από λίθου, ύδατος, πηγής, ή ποταμού, χωριού, αγρού, περιβολιού ή κήπου, σε διόδους τριόδους, εισόδους, εξόδους, αυλές, λουτρά ή φούρνους, πόρτες, παράθυρα, ανώγια ή κατώγια, αυλής ή αλωνίου και ήλθες να πειράξεις την δούλη του θεού.
Αν ήλθες (δαίμονα) από φθόνο επαοιδού ή φαρμακού ή φθόνου ή ζήλιας, από βαρέων και αισχρών οφθαλμών, από βασκοσύνης ή άλλης συμφοράς, πρηστηριακόν, (πρήξιμο; ) βουβιατικόν, (βουβαμάρα; ) φασματικόν, (; ) ονοσκελιακόν (να... και η γνωστή μας σολομωνική γαϊδουροπόδαρη καλλονή η ονοσκελού!) ή νεραϊδών και ήλθατε να αδικήσετε την δούλη του θεού με κεφαλόπονο, οφθαλμόπονο, οδοντόπονο, στηθόπονο, φρενόπονο, (;! ) χειρόπονο, δυσουρία ή τρισουρίας (; ) ενσόχασιν (; ) εξόχασιν (; ) υστέραν (; ) στρόφου (; ) αρμόπονου, τζίρματος (σπασμών!) ομαλικόν, (; ) αϋπνία ή πολυυπνία, εξορκίζω υμάς, ότι (απ’ όλα αυτά) κι αν είσαι (δαίμονα) που αδικεί την δούλη του θεού αναχωρήστε και απέλθετε στα άγρια όρη, όπου κι αν είσαι κατακείμενον και αδικών την δούλη του θεού (Μαρία) απέλθετε εις τα άγρια όρη και μη στις τρίχες της κεφαλής της, μη εν μυελού κεφαλής, μη εν κρανίου ή ημικράνου (; ) όχι στο μέτωπο ή στους κροτάφους, στα βλέφαρα, στους μυκτήρες, τα αυτιά, στόμα, χείλια, δόντια, τράχηλο, ωμοπλάτη, στήθος ή φλεγμονή καρδιάς (; ) ράχη, καπούλια, ομφαλό, υπογάστριο, γόνατα ποδών ή αστραγάλους, δάκτυλα, νύχια... όπου κι αν βρίσκεσαι (πονηρό πνεύμα) κατακείμενον (ξαπλωμένο) και αδικών αυτήν αναχώρησον και άπελθε.
Εξορκίζω υμάς πάντα τα ακάθαρτα παθήματα, εξορκίζω στο όνομα του Ιησού Χριστού και δώσε Κύριε την δούλην σου Μαρία (το μέγα πανανθρώπινο ζητούμενο και το βασικό εμπόρευμα της θρησκείας!) υγεία, ζωή, ειρήνη, μακροημέρευση...» Oratio in infirmos in servam dei Maria. Ι. Χρυσόστομος αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως. Ή TLG: Joannes Chrysostomus Scr. 417. 325…
Η επιστήμη προόδευσε...τα σκουπίδια παρέμειναν ανενεργά και περιμένουν κανέναν αμόρφωτο και φανατικό να τους δώσει αξία! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2017 10:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις ...
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | «Δέσποτα Κύριε, που τον Νώε διέσωσες και τον δικαιότατο Αβραάμ ελευθέρωσες από θλίψεις. Που τον Μωυσή κάλεσες εξ Αιγύπτου και τον Ισραήλ εκ του Φαραώ διέσωσες... βοήθησον και την δούλη σου (κάποια) Μαρία. Σβήσε τον πυρετό της, πράυνον το άλγος της, πάσαν πονηράν ασθένειαν απέλασον απ’ αυτής και έγειρον την (κατάκοιτη) δούλη σου (Μαρία) από της οδυνηρής κλίνης.
Εσύ που τον Ιακώβ εκ χειρός Ησαύ διέσωσες... τον πάγκαλον Ιωσήφ... τον πάνσοφο Δαυίδ... τον δικαιότατο Δανιήλ εκ των λεόντων διέσωσες... Τους τρεις παίδας... το πυρ εις δρόσον μετέβαλες... Άγιοι τρεις παίδες. Άγιοι επτά παίδες. Άγιε Θεράπων... άγιε Ακίνδυνε πρόφτασε... άγιε Ελπιδιφόρε ανάστησον... άγιε Βασίλειε Καισαρείας... άγιε Επιφάνιε Κύπρου... αγία Αναστασία φαρμακολύτρια... όλες οι ουράνιες δυνάμεις των αγίων αγγέλων και αρχαγγέλων, πολυόμματα χερουβείμ και εξαπτέρυγα σεραφείμ... δωρίστε στην δούλη του θεού (Μαρία) υγεία και απαλλάξτε την από την χαλεπή ασθένεια, διώξτε τον πυρετό, το ρίγος της κακιάς τάυτης ασθένειάς της.
Εδώ ο τόνος από παρακλητικός, αλλάζει και ο εξορκιστής γίνεται προστακτικός: Εξορκίζω τις οβ΄ (72) ασθένειες (πρώτη φορά απαριθμώνται με ακρίβεια οι ανθρώπινες ασθένειες!) τις οποίες έχει ο άνθρωπος, (! ) αναχωρήστε από την δούλη του θεού... απ’ όπου κι αν προήλθε η ασθένειά της, από αστέρων, ηλίου ή σελήνης, ζοφερού νέφους, αέρος, βροντής ή αστραπής αν κατήλθε, από σεισμού, κτύπου, ορέων, κοιλάδων, κάμπου ή πεδιάδων, από λίθου, ύδατος, πηγής, ή ποταμού, χωριού, αγρού, περιβολιού ή κήπου, σε διόδους τριόδους, εισόδους, εξόδους, αυλές, λουτρά ή φούρνους, πόρτες, παράθυρα, ανώγια ή κατώγια, αυλής ή αλωνίου και ήλθες να πειράξεις την δούλη του θεού.
Αν ήλθες (δαίμονα) από φθόνο επαοιδού ή φαρμακού ή φθόνου ή ζήλιας, από βαρέων και αισχρών οφθαλμών, από βασκοσύνης ή άλλης συμφοράς, πρηστηριακόν, (πρήξιμο; ) βουβιατικόν, (βουβαμάρα; ) φασματικόν, (; ) ονοσκελιακόν (να... και η γνωστή μας σολομωνική γαϊδουροπόδαρη καλλονή η ονοσκελού!) ή νεραϊδών και ήλθατε να αδικήσετε την δούλη του θεού με κεφαλόπονο, οφθαλμόπονο, οδοντόπονο, στηθόπονο, φρενόπονο, (;! ) χειρόπονο, δυσουρία ή τρισουρίας (; ) ενσόχασιν (; ) εξόχασιν (; ) υστέραν (; ) στρόφου (; ) αρμόπονου, τζίρματος (σπασμών!) ομαλικόν, (; ) αϋπνία ή πολυυπνία, εξορκίζω υμάς, ότι (απ’ όλα αυτά) κι αν είσαι (δαίμονα) που αδικεί την δούλη του θεού αναχωρήστε και απέλθετε στα άγρια όρη, όπου κι αν είσαι κατακείμενον και αδικών την δούλη του θεού (Μαρία) απέλθετε εις τα άγρια όρη και μη στις τρίχες της κεφαλής της, μη εν μυελού κεφαλής, μη εν κρανίου ή ημικράνου (; ) όχι στο μέτωπο ή στους κροτάφους, στα βλέφαρα, στους μυκτήρες, τα αυτιά, στόμα, χείλια, δόντια, τράχηλο, ωμοπλάτη, στήθος ή φλεγμονή καρδιάς (; ) ράχη, καπούλια, ομφαλό, υπογάστριο, γόνατα ποδών ή αστραγάλους, δάκτυλα, νύχια... όπου κι αν βρίσκεσαι (πονηρό πνεύμα) κατακείμενον (ξαπλωμένο) και αδικών αυτήν αναχώρησον και άπελθε.
Εξορκίζω υμάς πάντα τα ακάθαρτα παθήματα, εξορκίζω στο όνομα του Ιησού Χριστού και δώσε Κύριε την δούλην σου Μαρία (το μέγα πανανθρώπινο ζητούμενο και το βασικό εμπόρευμα της θρησκείας!) υγεία, ζωή, ειρήνη, μακροημέρευση...» Oratio in infirmos in servam dei Maria. Ι. Χρυσόστομος αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως. Ή TLG: Joannes Chrysostomus Scr. 417. 325…
Η επιστήμη προόδευσε...τα σκουπίδια παρέμειναν ανενεργά και περιμένουν κανέναν αμόρφωτο και φανατικό να τους δώσει αξία! |
Ανασυροντας εσυ απο την "αφανεια" αυτα που αποκαλεις σκουπιδια τους δινεις αξια
Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Σκεψου τι πιστευεις Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|