Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ορθοδοξία εκτός Ελλάδος
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 5:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Exclamation ... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Mr. Green Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες Mr. Green .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις....Exclamation
Ο κοσμος ειναι το οντως επιταχυνομενο οχημα της ΖΩΗΣ . 0.2.2.β.β.β.β.β . Ο χρονος ειναι το αποτελεσμα της αδρανειας των ΟΝΤΩΝ

troian έγραψε:
με αρέσει αυτό το ΛτΘ, να το καθιερώσεις

Ακομα καλυτερο ειναι να καθιερωσει ο καθε σκεπτομενος ανθρωπος το ΛτΘ στη ζωη του

Οπως μπορει να ακουει και να βλεπει καποιος ειδησεις ή
μπορει να διαβαζει εφημεριδα ή
να σερφαρει στο διαδικτυο,
ετσι μπορει και να καταφευγει στο ΛτΘ

Η διαφορά ειναι οτι καταφευγει καποιος στο ΛτΘ, εφοσον πιστευει βεβαια στο θεο, μονο οταν ειναι σε αδιεξοδο ζωης και ψαχνει τη λυση

Στην ουσια τους ομως δεν υπαρχουν τα αδιεξοδα
Και σε καθε κατασταση ανθρωπινη, ο ανθρωπος γνωριζει αυτοματα τι πρεπει να κανει
Το "προβλημα" ειναι οτι η λογικη του και οι συνθηκες που ζει οι ατομικες και οι κοινωνικες τον εμποδιζουν να το πραξει
Οπότε σε αυτη την περιπτωση και εχοντας κατα νου αυτο που του υπαγορευει ο εαυτος του να πραξει αλλά εμποδιζεται οπως ειπα παραπανω, οφειλει να καταφευγει στο ΛτΘ και να ανακαλυπτει σ΄αυτον ( με βαση αυτο εχει στο νου του σαν "προθεση" πραξης ) τι πρεπει να κανει, κατανοωντας το σχετικο χωριο που αναφερεται σ΄αυτο

Κατα συνεπεια, η αναγνωση του ΛτΘ απο τον ανθρωπο ειναι αναγκαια, για να ειναι ανημερωμενος για τα περιεχομενα του ωστε ο νους του να πηγαινει ακαριαια στο ενδεδειγμενο χωρίο που εμπεριεχει τη λυση την προβαλλομενη απο το θεο, οταν βεβαια κατανοησει κανονικα τι ειναι αυτο που του ΄ρχεται να πραξει σε ζητηματα ζωης αλλά το "απορριπτει" οπως ειπα

παραδειγμα
Η γενικη φορμουλα που ανακαλυπτει "καθενας" μεσα του αυτοματα για να παει ο κοσμος καλυτερα ειναι η αγαπη
Εμποδιζεται ομως να δειχνει αγαπη στον καθενα, γιατι γνωριζει απο πειρα οτι τοτε γινεται αντικειμενο εκμεταλλευσης
Τι πρεπει λοιπον να κανει ωστε, οσο του περναει απο το χερι βεβαια και συμφωνα παντα με το ΛτΘ, να δειχνει αγαπη στον κοσμο χωρις ομως να πεφτει θυμα ;

Το σχετικο "εδαφιο" που υπαρχει στο ΛτΘ και αναφερεται με καθαροτητα στην αγαπη προς τον ανθρωπο ειναι η παραβολη του καλου Σαμαρειτη, στην οποία ο Ιησους Χριστος απανταει με σαφηνεια στο αντιστοιχο ερωτημα που του ετεθη


Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Mr. Green Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Twisted Evil Σκεψου τι πιστευεις Exclamation Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 10:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χρόνια πολλά Σκαπανέα, την χάρη του πρωτόκλητου Αγίου Ανδρέα να έχεις.

Όπως προανέφερα:

Κάθε Μεγάλη Παρασκευή, το πρωί γίνεται η αποκαθήλωση του νεκρού σώματος του Χριστού, σε όλες τις Ορθόδοξες εκκλησίες, παρουσία όλων των πιστών. Μάλιστα είναι αυστηρή ημέρα αργίας μέχρι τις 12 το μεσημέρι, για να τιμήσει η εκκλησία τον ΘΑΝΟΝΤΑ Κύριο.

Το δε απόγευμα της ίδια ημέρας, ψάλλονται τα υπέροχα νεκρικά τροπάρια προς τον ΘΑΝΟΝΤΑ Κύριο, ανώ ακολουθεί με τον πιο επίσημο τρόπο από την εκκλησία, η δημόσια περιφορά του ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ του.

Στις παραπάνω ακολουθίες συμμετέχει δημοσίως με τον πιο επίσημο τρόπο ΟΛΟΣ ο κλήρος και ο λαός της εκκλησίας.
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 12:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Exclamation ... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Mr. Green Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες Mr. Green .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις....Exclamation
Ο κοσμος ειναι το οντως επιταχυνομενο οχημα της ΖΩΗΣ . 0.2.2.β.β.β.β.β . Ο χρονος ειναι το αποτελεσμα της αδρανειας των ΟΝΤΩΝ

spyros έγραψε:
Χρόνια πολλά Σκαπανέα, την χάρη του πρωτόκλητου Αγίου Ανδρέα να έχεις.

Όπως προανέφερα:

Κάθε Μεγάλη Παρασκευή, το πρωί γίνεται η αποκαθήλωση του νεκρού σώματος του Χριστού, σε όλες τις Ορθόδοξες εκκλησίες, παρουσία όλων των πιστών. Μάλιστα είναι αυστηρή ημέρα αργίας μέχρι τις 12 το μεσημέρι, για να τιμήσει η εκκλησία τον ΘΑΝΟΝΤΑ Κύριο.

Το δε απόγευμα της ίδια ημέρας, ψάλλονται τα υπέροχα νεκρικά τροπάρια προς τον ΘΑΝΟΝΤΑ Κύριο, ανώ ακολουθεί με τον πιο επίσημο τρόπο από την εκκλησία, η δημόσια περιφορά του ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ του.

Στις παραπάνω ακολουθίες συμμετέχει δημοσίως με τον πιο επίσημο τρόπο ΟΛΟΣ ο κλήρος και ο λαός της εκκλησίας.

Σπυρο, ευχαριστω για τις ευχες Smile


Και την πρωτη φορα, απεφυγα να σχολιασω την αναφορα σου στη Μ. Παρασκευη, για λογους ευνοητους που θα καταλαβεις παρακατω

Σε καμια λοιπον περιπτωση, εγω, δεν εξεφρασα την παραμικρη αμφιβολια για το τυπικο της εκκλησιας στο ζητημα των ακολουθιων ( αποκλειστικα )

Και η ( επισημη ) ορθοδοξη εκκλησια καλως εχει θεσπισει και γιορταζει ( με την εννοια της αδιαλλειπτης και ακριβους ενθυμησης ) και μαζι της ολοι μας ( αν και ολοι αποτελουμε την εκκλησια, οι βαπτισμενοι στο ονομα της αγιας τριαδος εννοω ) την πορεια του Ιησου προς τη Σταυρωση με ολα της τα επακολουθα

Αυτο που "καταγγελω" εδω, ειναι η ανακολουθια της επισημης ορθοδοξης εκκλησιας μεταξυ πρακτικης και δογματος

Κι ενω εορταζει με πανηγυρικο τροπο και αναλογο με το υφος των ημερων τη Μ. Εβδομαδα, με αποκορυφωμα τη Σταυρωση του Χριστου και τον οικειοθελη θανατο του και την επακολουθη ανασταση του εκ νεκρων, ωστοσο επισημως δεν ομολογει το θανατο του Χριστου ( στο συμβολο της πιστεως )

Η αναφορα σου λοιπον στη Μεγαλη Εβδομαδα στη διαρκεια της συζητησης, "δειχνει" οτι δεν εχεις καταλαβει περι τινος προκειται και σε τι αναφερομαι και ... μια προσπαθεια "αποπροσανατολισμου" της συζητησης

Και λεω "δειχνει", γιατι πολυ απλα μπορει να μη θελεις να αναμιχθεις προσωπικα σε ενα τοσο λεπτο ζητημα οπως ειναι η δογματικη αποκλιση ( κατα τη γνωμη μου ) της εκκλησιας 17 αιωνες τωρα, με την εισαγωγη του παθοντα στο συμβολο της πιστεως και την εμμονη της στον ορο αυτο αντι του ορθου θανοντα που αποδιδει με πληροτητα τα παθη του Χριστου

Η χρηση του ορου παθοντα στη θεση αυτου που πιστευουμε και που ειναι θανοντα δειχνει ( χωρις εισαγωγικα ) οτι "κατι" γνωριζει ( ενδεχομενως, ..., η επισημη ορθοδοξη εκκλησια ) σχετικα με το θανατο του Χριστου και το αποκρυπτει επιμελως

Αν εχω λαθος, ας βγει καποιος να διαψευσει αυτο τον "ισχυρισμο" μου και να αποκαταστησει την αληθεια για τη σκοπιμοτητα της χρησης του ορου παθοντα στο συμβολο της πιστεως και για το πως ακριβως ο ορος αυτος αποδιδει το θανατο τον αναμφισβητητο ( και οικειοθελη επαλαμβανω για μια ακομα φορα ) του Ιησου Χριστου


Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Mr. Green Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Twisted Evil Σκεψου τι πιστευεις Exclamation Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 12:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

"...και παθόντα και ταφέντα..."

Αφού δε λέει "θανόντα" μάλλον τον έθαψαν ζωντανό... Laughing
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 12:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Exclamation ... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Mr. Green Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες Mr. Green .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις....Exclamation
Ο κοσμος ειναι το οντως επιταχυνομενο οχημα της ΖΩΗΣ . 0.2.2.β.β.β.β.β . Ο χρονος ειναι το αποτελεσμα της αδρανειας των ΟΝΤΩΝ

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
"...και παθόντα και ταφέντα..."

Αφού δε λέει "θανόντα" μάλλον τον έθαψαν ζωντανό... Laughing

"Κατι" τετοιο αφηνεται να υπονοηθει με τη χρηση του ορου παθοντα

Το οποίο ομως υπονοουμενο, προσωπικα εγω, αποδιδω σε σκευωρια πνευματικη ή δολιοφθορα δογματικη που συνεβη εκ των υστερων


Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Mr. Green Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Twisted Evil Σκεψου τι πιστευεις Exclamation Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 1:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 6:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

δεν υποφερεις να εχει ο αλλος αποψη ε;

ισως δεν ειναι τυχαια η επιλογη της φωτο Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 6:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 30, 2017 6:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ξερω ξερω... αυτοι οι φαντασιοπληκτοι νομιζουν οτι μπορουν να εχουν δικες τους αποψεις... ευκολοπιστοι συνομοσιολογοι! δεν γνωριζουν την νεοφωτιστη μοναδικη αληθεια!! μην πτοείσαι εσυ, θα μαθουν!!!

Mr. Green
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 01, 2017 8:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σκαπανέα, το "παθόντα" υπενθυμίζει τα Άγια Πάθη και την άκρα ταπείνωση που υπέστη ο Θεός από το δημιούργημά του, τον άνθρωπο, ενώ το "θανόντα" εξυπακούεται εφόσον υπάρχει σταύρωση και ταφή και ανάσταση.

Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα, θα συμφωνήσεις ότι το "παθόντα" είναι πολύ πιο εύστοχο από οτιδήποτε άλλο.

Και μην μπερδεύεσαι. Η εκκλησία όχι μόνο δεν αποκρυπτει, αλλά έχει ως καύχημα την σταυρικη θυσία του Θεού.
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 01, 2017 10:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Exclamation ... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Mr. Green Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες Mr. Green .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις....Exclamation
Ο κοσμος ειναι το οντως επιταχυνομενο οχημα της ΖΩΗΣ . 0.2.2.β.β.β.β.β . Ο χρονος ειναι το αποτελεσμα της αδρανειας των ΟΝΤΩΝ

spyros έγραψε:
Σκαπανέα, το "παθόντα" υπενθυμίζει τα Άγια Πάθη και την άκρα ταπείνωση που υπέστη ο Θεός από το δημιούργημά του, τον άνθρωπο, ενώ το "θανόντα" εξυπακούεται εφόσον υπάρχει σταύρωση και ταφή και ανάσταση.

Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα, θα συμφωνήσεις ότι το "παθόντα" είναι πολύ πιο εύστοχο από οτιδήποτε άλλο.

Και μην μπερδεύεσαι. Η εκκλησία όχι μόνο δεν αποκρυπτει, αλλά έχει ως καύχημα την σταυρικη θυσία του Θεού.

Ακομα και αυτο τον ισχυρισμο σου να δεχθω Σπυρο, υπαρχει ανακολουθια μεταξυ των ορων σταυρωθεντα και παθοντα

"Κατι" το οποίο δεν επιτρεπεται για ενα κειμενο που μελλει ( με βαση την εποχη που αποφασισθηκε ) να αποτελεσει το βασικο ομολογιακο Στοιχειο των χριστιανων που μετειχαν δια των Αντιπροσωπων τους ( κι αυτο δεν πρεπει να το παραβλεπουμε ) στη Α΄ Οικουμενικη Συνοδο

Το σταυρωθεντα σε καμια περιπτωση δεν προηγειται των πολυ-ημερων παθων του Κυριου Ημων Ιησου Χριστου

Πραγμα που, οπως και στο παρελθον εχω επισημανει συνηγορει υπερ της δολιοφθορας στο συμβολο της πιστεως ...
... διοτι ο υπαρχων ορος σταυρωθεντα μπορει ( να θεωρηθει οτι ) κατα ενα τροπο οικονομιας ( ανθρωπινης αποκλειστικα ) συνοψιζει τα παθη του Κυριου, οπότε, ο ορος παθοντα λογικα προερχεται απο τον φυσιολογικα υπαρχοντα εκει ορο θανοντα ο οποίος αντικατεσταθη με αυτον


Οσο για τον ισχυρισμο σου οτι ο Θανατος εξυπακουεται των Παθων ( οπως λες ) συμπεριλαμβανομενης και της Σταυρωσης, σε καμια περιπτωση δεν ισχυει για τον Θεανθρωπο

Ισχυει για τους δυο ληστες οπως ειναι καταγραμμενο στα Ευαγγελια, και ειναι μια πρακτικη που ακολουθουσαν ( ως μαλλον φαινεται ) οι Ρωμαιοι για οσους αντεχαν ζωντες πανω στο σταυρο παραπανω απο ενα ευλογο για αυτους χρονικο διαστημα, αλλά οχι για το Χριστο οπως ειναι επισης καταγραμμενο στα Ευαγγελια

Και μπορουμε να προσαψουμε πληθος κατηγοριων στους Ιουδαιους της εποχης εκεινης σχετικα με τη συμπεριφορα τους προς το Χριστο και τις πραξεις τους προς Αυτον, αλλά σε καμια περιπτωση δεν μπορουμε να ισχυριστουμε οτι τον θανατωσαν

Ο Χριστος δεν τους εκανε αυτη τη χαρη, να τους αφησει να τον θανατωσουν

Αποχωρησε μονος του με το "τετελεσται" δειχνοντας εμπρακτα και διαχρονικα σε ολους οτι Οντως Ειναι Ο Κυριος Της Ζωης και Του Θανατου


Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Mr. Green Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Twisted Evil Σκεψου τι πιστευεις Exclamation Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 01, 2017 1:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas
Ο Ιησους Χριστος παντα ελεγε και λεει τα ιδια, σταθερα ...

Αιτια των αιρεσεων ειναι το οτι άλλα καταλαβαινει ο ενας και άλλα ο αλλος

Και επειδη ο καθενας νομιζει οτι εχει καταλαβει καλά ο,τι λεει ο Χριστος, το εφαρμοζει στην πραξη και χαραζει ετσι απολυτως αυθαιρετα το δικο του μονοπατι προς το θεο



Αυτό λέω και εγώ .
Στα ίδια τα βαγγέλια , άλλα λέει σταθερά οο ίδιος στην αρχή και άλλα λέει λίγο ποιο κάτω .
Δες ένα από τα παραδείγματα , όπου εκεί που μιλά για μαχαίρι και μίσος παρακάτω λέει για αγάπη .
Αυτά μαζί δεν πάνε .
Εκτός και αν εσύ νογάς να λέει , ότι θα πρέπει να σφάζουμε τους αλλόδοξους με ...αγάπη

Αυτό ναι , είναι χριστιανική αγάπη , αγάπη πραγματική δεν είναι.
Παράθεση:
Γι΄ αυτο και σου ελεγα στο παρελθον οτι, ειναι αναγκαιο για το μελετητη του ΛτΘ, που πιστευει εννοειται στο θεο, να κατανοει τι λεει ο ΛτΘ και πριν το εφαρμοσει ( αυτο που νομιζει ο,τι λεει ο ΛτΘ ) να το υποβαλλει για εγκριση στο ιδιο το θεο και κατα συνεπεια σε διορθωση του ( του νοουμενου ) οπως ΑΥΤΟΣ γνωριζει για να αποφευγεται κατα θεον το φαινομενο των χριστιανικων αιρεσεων

Χωρις εγκριση απο τον ιδιο το θεο σχετικα με το νοημα που αποκομιζει ο καθε πιστος απο το ΛτΘ η εφαρμογη οδηγει οπωσδηποτε σε αιρεση

Έλα όμως που άλλα λέει σε σένα ο θεός σου όταν συνομιλείς μαζί του και άλλα στον θεοσεβούμενο σπύρο, - για αυτό και η διαφορετικότητα της αίρεσης του καθενός σας.

Την δραματική εξέλιξη με την παπαδιά που της ζήτησε να πετάξει το παιδί της στον γκρεμό , και υπάκουσε στο θέλημά του, την έχεις ακουστά ?
Με λάθος θεό μίλαγε αυτή , λάθος θεό εσύ , λάθος ο σπύρος?
Με λάθος θεό μίλαγαν οι οπλαρχηγοί, όταν του βλόγαγε τα σπαθιά που θα έσφαζαν του αλλόδοξους?
Ήταν γνήσιος εκείνος ή πέτσικος θεός .

Ποιο το κριτήριο της γνησιότητας , το δικό σου?
Και γιατί να μην είναι του άλλου ή του παράλλου και του κάθε παραλού ?
Παράθεση:
Κι ενω εορταζει με πανηγυρικο τροπο και αναλογο με το υφος των ημερων τη Μ. Εβδομαδα, με αποκορυφωμα τη Σταυρωση του Χριστου και τον οικειοθελη θανατο του και την επακολουθη ανασταση του εκ νεκρων, ωστοσο επισημως δεν ομολογει το θανατο του Χριστου ( στο συμβολο της πιστεως )


Μου αρέσει η δήλωση σου περί “οικειοθελούς θανάτου του”.
Σε τι διαφέρει από την ... αυτοκτονία , ή την εκούσια ευθανασία , μόνο εσύ ξέρεις.

Θα μου πεις πως στη περίπτωση του Ιησού , το σενάριο ήταν εξαρχής κανονισμένο και από πριν συμφωνημένη ή ανάστασης του, που παραδόξως δεν περιγράφεται ρητά σαν γεγονός , και με τον ίδιο τρόπο από τους τέσσερις συγγραφείς.
Έχουμε τέσσερις διαφορετικές εκδοχές , όχι αυτής καθεαυτής της ανάστασης – κανείς δεν την είδε να γίνεται- αλά της απουσίας του πτώματος .



.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 01, 2017 7:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 01, 2017 8:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Exclamation ... Ουδεις φιλοσοφος αθεος .... Mr. Green Ολα τα ... ονομαζομενα νοητικα πειραματα ειναι ... απατες Mr. Green .... Η Ζωη Εχει Το Νοημα Που Της Δινεις....Exclamation
Ο κοσμος ειναι το οντως επιταχυνομενο οχημα της ΖΩΗΣ . 0.2.2.β.β.β.β.β . Ο χρονος ειναι το αποτελεσμα της αδρανειας των ΟΝΤΩΝ

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas
Ο Ιησους Χριστος παντα ελεγε και λεει τα ιδια, σταθερα ...

Αιτια των αιρεσεων ειναι το οτι άλλα καταλαβαινει ο ενας και άλλα ο αλλος

Και επειδη ο καθενας νομιζει οτι εχει καταλαβει καλά ο,τι λεει ο Χριστος, το εφαρμοζει στην πραξη και χαραζει ετσι απολυτως αυθαιρετα το δικο του μονοπατι προς το θεο

Αυτό λέω και εγώ .
Στα ίδια τα βαγγέλια , άλλα λέει σταθερά οο ίδιος στην αρχή και άλλα λέει λίγο ποιο κάτω .
Δες ένα από τα παραδείγματα , όπου εκεί που μιλά για μαχαίρι και μίσος παρακάτω λέει για αγάπη .
Αυτά μαζί δεν πάνε .
Εκτός και αν εσύ νογάς να λέει , ότι θα πρέπει να σφάζουμε τους αλλόδοξους με ...αγάπη

Αυτό ναι , είναι χριστιανική αγάπη , αγάπη πραγματική δεν είναι.

Λαθος χρησιμοποιεις το πρωτο πληθυντικο

Ο ΛτΘ δε σε αφορα ...

Οπως δεν αφορα και τον καθενα που λεει οτι ειναι αθεος

Κατα συνεπεια, αντιλαμβανεσαι λαθος το νοημα του ΛτΘ επειδη εισαι προκατειλημμενος και εξ αρχης αδυναμος να τον κατανοησεις πραγματικα
Smile


Παράθεση:
Γι΄ αυτο και σου ελεγα στο παρελθον οτι, ειναι αναγκαιο για το μελετητη του ΛτΘ, που πιστευει εννοειται στο θεο, να κατανοει τι λεει ο ΛτΘ και πριν το εφαρμοσει ( αυτο που νομιζει ο,τι λεει ο ΛτΘ ) να το υποβαλλει για εγκριση στο ιδιο το θεο και κατα συνεπεια σε διορθωση του ( του νοουμενου ) οπως ΑΥΤΟΣ γνωριζει για να αποφευγεται κατα θεον το φαινομενο των χριστιανικων αιρεσεων

Χωρις εγκριση απο τον ιδιο το θεο σχετικα με το νοημα που αποκομιζει ο καθε πιστος απο το ΛτΘ η εφαρμογη οδηγει οπωσδηποτε σε αιρεση

Έλα όμως που άλλα λέει σε σένα ο θεός σου όταν συνομιλείς μαζί του και άλλα στον θεοσεβούμενο σπύρο, - για αυτό και η διαφορετικότητα της αίρεσης του καθενός σας.

Την δραματική εξέλιξη με την παπαδιά που της ζήτησε να πετάξει το παιδί της στον γκρεμό , και υπάκουσε στο θέλημά του, την έχεις ακουστά ?
Με λάθος θεό μίλαγε αυτή , λάθος θεό εσύ , λάθος ο σπύρος?
Με λάθος θεό μίλαγαν οι οπλαρχηγοί, όταν του βλόγαγε τα σπαθιά που θα έσφαζαν του αλλόδοξους?
Ήταν γνήσιος εκείνος ή πέτσικος θεός .

Ποιο το κριτήριο της γνησιότητας , το δικό σου?
Και γιατί να μην είναι του άλλου ή του παράλλου και του κάθε παραλού ?

Ο θεος ειναι Ενας, οσο και να προσπαθεις να τον παρουσιασεις πολλαπλο

Ο Λογος Του ειναι Ενας, οσο και αν σου φαινεται ακατανοητο

Το τι καταλαβαινει ο καθε μελετητης του γενικα και ειδικοτερα ο καθε πιστος στο θεο, ειναι ζητημα του ιδιου του αναγνωστη που προσπαθει να εντρυφησει σ΄Αυτον

Το "ζητημα" της ανευλογητης εφαρμογης του ΛτΘ ειναι η πηγη των αιρεσεων

Αυτο καταλαβε το

Αν εσυ αντιλαμβανεσαι οτι τα νοηματα Του ειναι ουσιαστικα αντιφατικα, δεν εχεις παρα να καταφυγεις προσευχητικα στο Θεο ( λεμε τωρα ) και να του ζητησεις το λογο σχετικα με το γιατι σου συμβαινει αυτο

Και υπαρχουν πολλοι τροποι για να το πραξεις αυτο

Βεβαια σε ολους τους τροπους προσευχητικης προσεγγισης στο Θεο ενεργα, βασικη προϋποθεση ειναι η πιστη σε Αυτον



Παράθεση:
Κι ενω εορταζει με πανηγυρικο τροπο και αναλογο με το υφος των ημερων τη Μ. Εβδομαδα, με αποκορυφωμα τη Σταυρωση του Χριστου και τον οικειοθελη θανατο του και την επακολουθη ανασταση του εκ νεκρων, ωστοσο επισημως δεν ομολογει το θανατο του Χριστου ( στο συμβολο της πιστεως )

Μου αρέσει η δήλωση σου περί “οικειοθελούς θανάτου του”.
Σε τι διαφέρει από την ... αυτοκτονία , ή την εκούσια ευθανασία , μόνο εσύ ξέρεις.

Θα μου πεις πως στη περίπτωση του Ιησού , το σενάριο ήταν εξαρχής κανονισμένο και από πριν συμφωνημένη ή ανάστασης του, που παραδόξως δεν περιγράφεται ρητά σαν γεγονός , και με τον ίδιο τρόπο από τους τέσσερις συγγραφείς.
Έχουμε τέσσερις διαφορετικές εκδοχές , όχι αυτής καθεαυτής της ανάστασης – κανείς δεν την είδε να γίνεται- αλά της απουσίας του πτώματος

Λογικο το ερωτημα σου περι της αυτοκτονιας


Ακου λοιπον για να καταλαβεις καλα


Σε ολες τις περιπτωσεις αυτοκτονιας του ανθρωπου, το λεγομενο μοιραιο επερχεται με καταλυση κατα καποιο τροπο του σωματος του επιδοξου αυτοχειρα ( και υπαρχουν χιλιαδες ή εκατομμυρια τροποι για να συμβει αυτο ) με την προσωπικη του επεμβαση σε καποιο σημειο του ( του σωματος του ) με αποφασιστικο και καταστροφικο αποτελεσμα για την συνεχιση της φυσικης και ορθης του λειτουργιας ( του σωματος αυτου ξαναλεω που ο ιδιος κατεχει )

Και σε ολες ανεξαιρετως τις περιπτωσεις αυτοκτονιας αυτο συμβαινει

Οταν ομως συμβαινει θανατος φυσικος ενος ανθρωπου χωρις τη φυσικη προσωπικη επεμβαση του στο γεγονος και χωρις εννοειται την καθ΄οιονδηποτε τροπο παρεμβαση τριτων, τοτε δεν μιλαμε για αυτοκτονια και ουτε και ειναι αυτοκτονια, αλλά θανατος φυσιολογικος

Εξαιρουμενης βεβαια της περιπτωσης εκεινης στην οποία ο θανων ηταν ηδη αποφασισμενος οτι η ζωη δεν αξιζει να τη ζει κανείς και ειναι καλυτερα να τελειωνει μια και καλη ο ιδιος μαζι της

Σ΄αυτη την περιπτωση δεν μιλαμε για φυσικη αυτοκτονια αλλά για ηθικη αυτοκτονια

Δηλαδη στην πρωτη περιπτωση ο αυτοχειρας ειναι ο φυσικος αυτουργος και στη δευτερη περιπτωση ο ηθικος αυτουργος της αυτοκτονιας του


Στην Περιπτωση του Ιησου Χριστου, δεν συνεβη ουτε το ενα ουτε και το άλλο

Το σωμα του Ιησου παρεμεινε ανεπαφο, σε ολη τη διαρκεια του φαινομενου φυσικου γεγονοτος της απουσιας Του απο αυτο, και απολυτα αρτιμελες σε ολη του την εκταση οπως αρτιμελες ( και υγιεστατο ) ηταν και σε ολη τη διαρκεια της επιγειας ζωης Του

Αρα αποκλειεται η φυσικη αυτοκτονια

Και ηθικα ομως ο Ιησους Χριστος ηταν αντιθετος με το θανατο Του το φυσικο, αφου αρνηθηκε εντονα αυτο το ενδεχομενο, να υποκυψει δηλαδη σε αυτον με δικη του εσωτερικη επιλογη και αφηνοντας βεβαια άλλους να τον σκοτωσουν
( η προσευχη του στον κηπο της Γεθσημανη ειναι χαρακτηριστικη και αποκαλυπτικη της στασης του εναντι της φυσικης του ζωης )

Ωστοσο Εκανε υπακοη στον θεο που Του το ζητουσε, παρα τις προσωπικες Του αντιρρησεις, και οταν εφτασε η καταλληλη στιγμη, απλα Αποχωρησε φυσιολογικα ( για Τον Ιδιο βεβαια ) χωρις να παραβλαψει στο ελαχιστο το σωμα Του το φυσικο

Και αποδειξη της απολυτης αρτιμελειας του φυσικου του σωματος ειναι το γεγονος οτι αυτο ( το φυσικο Του σωμα δηλαδη ) επαναχρησιμοποιηθηκε απο Τον Ιδιο Το Χριστο την επισης καταλληλη Στιγμη και εξ ισου αποτελεσματικα οπως και πριν


Τι μας διδασκει λοιπον ( ολους μας γενικα ) αυτη η "ιστορια", η παρουσιασμενη αναλυτκα μεσα στα Ευαγγελια, με το "κολλημα" του Ιησου Χριστου στη φυσικη του ζωη ;

Οτι το δωρο της φυσικης ζωης που δινεται στον καθενα απο μας απο γεννησιμιου μας πρεπει να προστατευεται απο τον καθενα μας με καθε νομιμο και ηθικο τροπο
Και να μην αφηνουμε τη ζωη μας ( τη φυσικη παντα ) να τελειωνει και να σβηνει ( σαν τα "κερια" του Καβαφη ) και εμεις να ειμαστε απλα οι παρατηρητες που υποκυπτουν ανημποροι σε αυτον τον θεωρουμενο αναποτρεπτο "φυσικο" νόμο
Διοτι ο καθενας που παραδεχεται ως αναποτρεπτο το νομο του φυσικου θανατου ειναι, συμφωνα με αυτα που επισημαινω παραπανω, ο ηθικος αυτουργος του φυσικου του θανατου κι αρα στην ουσια ο καθενας με αυτη την παραδοχη του αυτοκτονει ηθικα

Η διαφορά ειναι οτι ο πιστος στο θεο εχει τα μεσα να αποτρεψει το φυσικο θανατο του, ενω ο αθεος οχι ...

Οσο για αυτον που λεει οτι ειναι αθεος, αυτος ειναι το τραγικο προσωπο της ζωης, διοτι παρ΄ οτι εχει το στα χερια του φαρμοκο της επ΄απειρο διατηρησης της φυσικης του ζωης το απεμπολει οικειοθελως "κολλημενος" στο αναποτρεπτο του φυσικου θανατου, λες και ο ανθρωπος μια ζωη δεν "παραβαινει" τους φυσικους νόμους συνδυαζοντας τους βεβαια καταλληλα και κατα περιπτωση με τον ορθο τροπο για να επιτυχει σταθερα και μονιμα το επιθυμητο αποτελεσμα


Θεωρωντας λοιπον το φυσικο θανατο αναποτρεπτο, δεν κανουμε τιποτα για να τον αποφυγουμε και ζουμε συνεπως τον πολιτισμο του θανατου

Θεωρωντας ομως το φυσικο θανατο αποτρεπτεο μεσω της ορθης αναβαθμισης του και εργαζομενοι στην υλοποιηση αυτης της θεωριας, εισερχομαστε στον πολιτισμο της ζωης


Ο ανθρωπος ανακαλυπτει οντως παντοτε ο,τι πιστευει Mr. Green Σε ποιο υπαρκτο επιστημονικο ερωτημα απανταει ο Αϊνσταϊν με την ειδικη σχετικοτητα ; ;
Η υποθεση γινεται πίστη οταν της αφιερωνεις ενεργεια Twisted Evil Σκεψου τι πιστευεις Exclamation Η διαφορά μεταξυ του ειναι και του γιγνεσθαι ειναι η συνειδηση

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Σαβ Δεκ 02, 2017 11:16 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 02, 2017 4:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Επόμενο
Σελίδα 11 από 12

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center