Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αλχημεία

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 22, 2015 2:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Αλχημεία Απάντηση με Συμπερίληψη

Αλχημεία. Μια πρακτική που διαφύλαττε σοφία εδώ και πολλούς αιώνες. Όσοι την εξασκούσαν σοβαρά δεν ήταν τσαρλατάνοι όπως οι ταινίες του Χόλυγουντ θέλουν να μας παρουσιάσουν αλλά άνθρωποι σοφοί που γνώριζαν πολλά και μετέδιδαν αυτή τη γνώση κωδικοποιημένη μόνο στους μυημένους. Για αυτό και όσα έγραφαν τα έγραφαν με κώδικες ή συμβολισμούς. Για παράδειγμα η φιλοσοφική λίθος δεν ήταν μια προσπάθεια να φτιάξουν χρυσό επειδή ήταν άπληστοι, αλλά συμβόλιζε τη μεταμόρφωση του ανθρώπου σε θεό (αποθέωση).

Στο νήμα αυτό θα προσπαθήσω να βάζω εικόνες από αλχημιστικά βιβλία και να τα σχολιάζω/ σχολιάζουμε.

Ξεκινάμε με τη Μελαγχολία Ι του Albrecht Dürer.



Βασικό του θέμα ο ευφυής άνθρωπος που στέκεται μελαγχολώντας δίπλα σε πολλά από τα γνωστά αντικείμενα των αλχημιστών, επειδή δεν μπορεί να επιτύχει την διαφώτιση και να φτάσει στη θέωση που τόσο επιθυμεί. Η ευφυϊα μόνη της φαίνεται πως δεν εγγυάται και την κατανόηση των μυστηρίων του κόσμου.

ΥΓ. Το νήμα δεν έχει στόχο το να μιλήσουμε για το χριστιανισμό ή τη θρησκεία εν γένει - έχουμε πολλά νήματα ήδη για αυτό - οπότε θα παρακαλέσω άσχετα σχόλια να περιοριστούν.
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 22, 2015 2:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη



Το Project Newton, όπου μπορεί κανείς να βρει και ορισμένα από τα αλχημιστικά κείμενα του Νεύτωνα.

http://www.newtonproject.sussex.ac.uk/prism.php?id=46

Για όσους ενδιαφέρονται να το ψάξουν λίγο παραπάνω είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης.

Ένα μέρος από το κείμενο "Keynes MS. 28, King's College Library, Cambridge University" του Νεύτωνα...

Tabula Smaragdina
Hermetis Trismegistri
Philosophorum patris

Tis true without lying, certain & most true.
That which is below is like that which is above & that which
is above is like that which is below to do the miracles of one
only thing
And as all things have been & arose from one by the
mediation of one: so all things have their birth from this
one thing by adaptation.
The Sun is its father, the moon its mother, the wind
hath carried it in its belly, the earth is its nourse. The
father of all perfection in the whole world is here. Its
force or power is entire if it be converted into earth.
Separate thou the earth from the fire, the subtile from
the gross sweetly with great indoustry. It ascends from the
earth to the heaven & again it descends to the earth
& receives the force of things superior & inferior.
By this means you shall have the glory of the whole
world & thereby all obscurity shall fly from you.
Its force is above all force. For it vanquishes every
subtile thing & penetrates every solid thing.
So was the world created.
From this are & do come admirable adaptations
whereof the means (or process) is here in this.




"That which is below is like that which is above" μας λέει ο Νεύτωνας, κάτι που θυμίζει έντονα το "ως εν ουρανώ και επί της γης". Ο άνθρωπος είναι θεός και το θείο στοιχείο εμπεριέχεται στη φύση μας - αυτό είναι/ ήταν βασικό δόγμα (με την έννοια της άποψης, όχι με την αρνητική έννοια που το φαντάζονται οι αντι-χριστιανοί σήμερα) των αλχημιστών εδώ και αιώνες.

Το κείμενο ολόκληρο και οι σχετικές εικόνες μπορούν να βρεθούν στο http://webapp1.dlib.indiana.edu/newton/mss/norm/ALCH00017/.
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 22, 2015 4:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό το όπως τα από πάνω έτσι και τα από κάτω είναι πολύ αρχαία υπόθεση. Το εφαρμόζαν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι στους ναούς τους, όπως και οι αρχαίοι Έλληνες επίσης, και προφανώς και όλοι οι υπόλοιποι. Ο προσανατολισμός ενός αρχαίου Αιγυπτιακού ναού για παράδειγμα ήταν τόσο τέλειος, ώστε την συγκεκριμένη μέρα της γιορτής του θεού, ένα απλό άστρο, που ήταν αυτό που τον αντιπροσώπευε, μπορούσε παιρνώντας το λιγοστό φως του από ένα σωστα προσανατολισμένο μικρό άνοιγμα να φωτίσει τον ναό, πράγμα που έκανε τρομερή εντύπωση στους πιστούς. Παρόμοιο εφέ, και τρομερά εντυπωσιακό μάλιστα υπάρχει και στον ναό της Αφροδίτης στην Πάφο, το οποίο έχω δει με τα μάτια μου. Την ημέρα της γιορτής της θεάς, που είναι η ημέρα που ήλθε στην Κύπρο περπατώντας πάνω στα κύματα σύμφωνα με τον μύθο, αν στέκεται κανείς ακριβώς μπροστά στην πρόσοψη του ναού, την αυγή όπως ανατέλλει ο ήλιος, βλέπει να σχηματίζεται μια φωτεινή γραμμή πάνω στην θάλασσα, που σιγά σιγά, όπως αυτός υψώνεται στον ουρανό, η φωτεινή γραμμή φαίνεται να περπατάει πάνω στα αφρισμένα κύματα προς την ακτή ακριβώς όπως στον μύθο, ώσπου στο τέλος την φτάνει, ακριβώς στο σημείο που πάτησε η θεά βγαίνοντας, στην πέτρα του Ρωμιού, όπως ονομάζεται σήμερα, από τον καιρό της τουρκικής κατάκτησης. Το εκπληκτικό τοπίο, σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο φαινόμενο που λαμβάνει χώρα την συγκεκριμένη ημέρα, είναι τόσο εντυπωσιακό που πράγματι νομϊζεις πως η θεότητα επισκέπτεται την ακτή εκείνη την στιγμή. Σημειωτέον πως η Αφροδίτη στην Κύπρο λατρεύεται ως ηλιακή θεότητα, εξ ου και ο ρόλος του Ήλιου στο συγκεκριμένο φαινόμενο.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 22, 2015 10:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Το εκπληκτικό τοπίο, σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο φαινόμενο που λαμβάνει χώρα την συγκεκριμένη ημέρα, είναι τόσο εντυπωσιακό που πράγματι νομϊζεις πως η θεότητα επισκέπτεται την ακτή εκείνη την στιγμή. Σημειωτέον πως η Αφροδίτη στην Κύπρο λατρεύεται ως ηλιακή θεότητα, εξ ου και ο ρόλος του Ήλιου στο συγκεκριμένο φαινόμενο.

Δε μου λες, εκτός από αυτό, νομίζεις και τίποτε άλλο;
Σε ρωτάω γιατί ως αυτόπτης μπορείς να μου πεις, αν είναι αρκετά τα νομίσματα ίσως μπούμε στον κόπο να πάμε μέχρι εκεί. Razz
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 23, 2015 12:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
Ouliathis έγραψε:
Το εκπληκτικό τοπίο, σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο φαινόμενο που λαμβάνει χώρα την συγκεκριμένη ημέρα, είναι τόσο εντυπωσιακό που πράγματι νομϊζεις πως η θεότητα επισκέπτεται την ακτή εκείνη την στιγμή. Σημειωτέον πως η Αφροδίτη στην Κύπρο λατρεύεται ως ηλιακή θεότητα, εξ ου και ο ρόλος του Ήλιου στο συγκεκριμένο φαινόμενο.

Δε μου λες, εκτός από αυτό, νομίζεις και τίποτε άλλο;
Σε ρωτάω γιατί ως αυτόπτης μπορείς να μου πεις, αν είναι αρκετά τα νομίσματα ίσως μπούμε στον κόπο να πάμε μέχρι εκεί. Razz


Για να βρει αληθινός ο λόγος ότι ....
“ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται”

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 23, 2015 2:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιάσωνα ο νους σου στον παρά εσένα ε; Very Happy Μπορεί πάντως να έχω ήδη ψάξει, αλλά ακόμα και αν βρήκα κάτι θα στο έλεγα; Rolling Eyes
Αυτό που σίγουρα κατάλαβα πάντως, είναι την ψυχική υγεία αυτών των ανθρώπων, που είχαν θεοποιήσει αυτήν την απέραντη ομορφιά της φύσης που ξέρει να την σκορπά απλόχερα όταν θέλει. Όταν θέλει πάλι μπορεί να κάνει και το ακριβώς αντίθετο. Αυτό το πραγματικό μυστήριο γνώριζαν και το βίωναν τόσο έντονα αυτοί οι "αρχαίοι" άνθρωποι, πράγμα που τους χάριζε θεωρώ την απαραίτητη ψυχική υγεία, αυτή ακριβώς που λείπει από τον μοντέρνο άνθρωπο, που ακόμα και αν θελήσει να ηρεμίσει για λίγο και να θαυμάσει απλά ένα ηλιοβασίλεμα, προφανώς κάποιος έξυπνος θα έλθει από πίσω να τον ρωτήσει αν αισθάνεται ερωτευμένος, αν έχει πυρετό, η κάτι τέτοιο. Στην καλύτερη περίπτωση θα του συστήσει να φορέσει γυαλιά μην τυχόν και πειραχτούν τα μάτια του. Καμία αίσθηση μυστηρίου, τίποτα το περίεργο δεν συμβαίνει, όλα είναι υπό έλεγχο. Και αυτό το τελευταίο είναι που τον σκοτώνει. Αυτό το βρήκα ναι, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να στο δώσω.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 25, 2015 9:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και να είχε βρει κάτι, οι κανόνες της σιωπής της Αλχημείας απαγορεύουν να στο πει. Ο αμύητος πρέπει μόνος του να ανακαλύψει το δρόμο...


_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 25, 2015 10:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αμάν! Τι έκανα ρε παιδιά!
Πως μικραίνει?!?!?

Laughing
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 26, 2015 1:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για να μαθαίνουμε κιόλας:
https://www.google.gr/?gfe_rd=cr&ei=QhMuVsSQBtSz8weyzIjACA&gws_rd=ssl#q=phpbb+image+resize+bbcode

Δεν ξέρω αν δουλεύει σε αυτή την έκδοση, αλλά είπαμε, να μαθαίνουμε!
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 2267
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 26, 2015 3:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν και άθελα μας παρατηρούμε και την παραμικρή λεπτομέρια
_________________
μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 27, 2015 8:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Άρα τι βάζω ρε παλικάρι αντί για απλά [img][/img]?
Προσπάθησα να βάλω [dimg=600][/dimg] αλλά δεν έπιασε.
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 27, 2015 1:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ε μη τα θες όλα στο πιάτο, σού έδειξα την οδό.
Ίσως σε αυτή την παλιά έκδοση του phpbb δεν πιάνει αυτό.
Το πιο σίγουρο είναι, ανοίγεις την εικόνα, την μικραίνεις ως άλλο αρχείο, αυτό το ανεβάζεις σε κανένα upload site που επιτρέπει hotlinking, βάζεις στο φόρουμ τη νέα εικόνα.

Ακόμα καλύτερα, για να μη χαλάει η σελίδα του φόρουμ, βάζεις απλώς το σύνδεσμο στην εικόνα, όχι την εικόνα την ίδια. Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 28, 2015 8:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ πάλι το βρίσκω ενδιαφέρον που η φωτογραφία φαίνεται υπερμεγέθης γιατί καθιστά φανερή την Λατινική επιγραφή πάνω από το κεφάλι του Ερμή που λέει MONAS MANET IN SE που σημαίνει πως η μονάδα, το Ον μόνο του στον εαυτό του κείται. Η κλασική δήλωση του Παρμενίδη και των πυθαγόρειων βέβαια. Για να μην μιλήσω και για την εβραϊκή επτάφωτη λυχνία που κρατάει εδω ο Ερμής, που φυσικά παραπέμπει πάλι στην πυθαγόρεια σημασία του αριθμού επτά. Υποθέτω πως θα είναι γνωστά αυτά να μην τα επαναλάβω. Όσο για το πρώτο αλχημικό κείμενο, η πηγή όλων των αλχημιστών, αυτό δεν είναι άλλο από τον Τίμαιο του Πλάτωνα.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 2267
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 29, 2015 12:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


_________________
μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 16, 2015 12:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Εγώ πάλι το βρίσκω ενδιαφέρον που η φωτογραφία φαίνεται υπερμεγέθης γιατί καθιστά φανερή την Λατινική επιγραφή πάνω από το κεφάλι του Ερμή που λέει MONAS MANET IN SE που σημαίνει πως η μονάδα, το Ον μόνο του στον εαυτό του κείται. Η κλασική δήλωση του Παρμενίδη και των πυθαγόρειων βέβαια. Για να μην μιλήσω και για την εβραϊκή επτάφωτη λυχνία που κρατάει εδω ο Ερμής, που φυσικά παραπέμπει πάλι στην πυθαγόρεια σημασία του αριθμού επτά. Υποθέτω πως θα είναι γνωστά αυτά να μην τα επαναλάβω. Όσο για το πρώτο αλχημικό κείμενο, η πηγή όλων των αλχημιστών, αυτό δεν είναι άλλο από τον Τίμαιο του Πλάτωνα.


Όλα είναι ένα.
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center