Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Τι είναι ταχύτητα;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 1:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
Idea

gianiss έγραψε:
Αυτό είναι παράλογο, καθώς το όντως υπαρκτό, ήταν , είναι και θα συνεχίσει αιώνια να είναι ΠΑΝΤΑ παρόν , που θα πει πως είναι αδιανόητο και να φανταστούμε ακόμη , την απουσία του.

Ελα ομως που εσυ, οχι μονο το φανταζεσαι αλλά πας και ενα βημα παραπερα και το αποκλειεις λεγοντας οτι ειναι αδιανοητο ...
Εσυ δηλαδη το φανταζεσαι και το αποκλειεις, λογικα υποτιθεται, ενω οι αλλοι ειναι αδιανοητο να το φανταστουν καν


Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 2:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
Ouliathis

Αν δεχτούμε την ξεχωριστή ύπαρξη Ιωάννη δεν θα πρέπει να ρωτήσουμε που υπάρχει αυτό το ξεχωριστό μηδέν; Ήδη αποδείξαμε πως δεν μπορεί να υπάρξουν και τα δύο εντός κόσμου, και δεχτήκαμε τι έιναι αυτό το ένα. Συνεπώς το μηδέν θα πρέπει να υπάρχει εκτός κόσμου. Μπορούμε όμως να πούμε πως αυτό που δεν υπάρχει, υπάρχει τώρα αλλά εκτός κόσμου; Δηλαδή που; Και πως; 



Για ποιο “ξεχωριστό” μιλάς ?
Η απόλυτα επιβεβαιωμένη ύπαρξη του όντος , αποκλείει οποιαδήποτε άλλη οντότητα , - ακόμα και την “αντίθετη” έννοια της – να τεθεί , έστω και σαν “υπόθεση”



Το αρχικό ερώτημα , - “υπάρχει κάτι ή δεν υπάρχει” είναι απλά ένα σχήμα “λόγου” , ένα ρητορικό ερώτημα που τίθεται αρχικά , για να καταστεί απόλυτα σαφές πως υπάρχει “όντως κάτι” .
Η απόλυτη επιβεβαίωση του “όντως υπαρκτού” , καθιστά αδιανόητο ακόμα και σαν ενδεχόμενο το αντίθετό του , ως μια κάποια φανταστική και απόκοσμη έννοια, της απουσία του όντος.


Αυτό είναι παράλογο, καθώς το όντως υπαρκτό, ήταν , είναι και θα συνεχίσει αιώνια να είναι ΠΑΝΤΑ παρόν , που θα πει πως είναι αδιανόητο και να φανταστούμε ακόμη , την απουσία του.

Μιλάμε για ... “φιλοσοφικό μονόπολο” .
Είναι λάθος να λέμε πως το "όντως υπαρκτό" έχει αντίθετο.
Μόνο η τρέλα του μυαλού κάποιων, μπορεί να υποθέσει το αντίθετό του ως την
απουσία του “όντως υπαρκτού”


.

Δεν μίλησα για τίποτα το ξεχωριστό έκανα μια υπόθεση εργασίας γράφοντας πως αν ναι τότε τι, για να βοηθήσω στην εξαγωγή συμπεράσματος, πρόσεξε καλύτερα τι γράφω.
Όσον αφορά για το αντίθετο του υπαρκτού, πάλι έγραψα αυτό ακριβώς. Πως η ύπαρξη δεν έχει αντίθετο καθόσον το μηδέν δεν αποτελεί το αντίθετό της ύπαρξης αλλά είναι αντιφατικό προς αυτήν. Μέχρι και παράδειγμα έδωσα για να αποδείξω πως έιναι έτσι.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 2:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ouliathis έγραψε:
Γράφει καθαρά ας πούμε για το μη ον πως δηλώνει στέρηση και άρα λαμβάνει την αρχή του από το ον.



http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/paterikon/iwannhs_damaskhnos_ekdosis_akribhs.htm


Στο κεφάλαιο περί Αγίας Τριάδας λέει:


"Ἡ δὲ κτίσις ἐπὶ Θεοῦ θελήσεως ἔργον οὖσα οὐ συναΐδιός ἐστι τῷ Θεῷ, ἐπειδὴ οὐ πέφυκε τὸ ἐκ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι παραγόμενον συναΐδιον εἶναι τῷ ἀνάρχῳ καὶ ἀεὶ ὄντι. "


Εδώ προφανώς αντιφάσκει με αυτά που λες ,αφού δέχεται ότι είναι δυνατόν ο κόσμος να προέλθει απ ' το μηδέν ,επειδή έτσι του κάπνισε του θεού.

Είναι φανερό πως οποιαδήποτε μόρφωση κι αν είχε δεν μπορεί να γονιμοποιηθεί όταν παράλογα δόγματα ,όπως αυτό της απόλυτης παντοδυναμίας, δεν τίθεντα υπό αμφισβήτηση.

Γι' αυτό η φιλοσοφία στο Βυζάντιο δεν ήταν παρά η θεραπαινίδα της θρησκείας.


Ώπα Ιωάννη κάνει κράτει. https://m.youtube.com/watch?v=noSG2H6Y2Vc
Δεν είπα εγώ πως δεν είναι χριστιανός ο Δαμασκηνός. Είπα πως δεν είναι Χρυσόστομος. Από εκεί και πέρα φυσικά και διαφωνώ με τα τελικά του συμπεράσματα
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 2:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
Idea
Ouliathis έγραψε:
Γράφει καθαρά ας πούμε για το μη ον πως δηλώνει στέρηση και άρα λαμβάνει την αρχή του από το ον.

Στερηση τίνος πραγματος ;
Και ποιος ή τι το στερει απο το μη ον, ενω το διαθετει το ον ;


Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση



Τι στερεί απο το μηδέν τη στέρηση που δηλώνει το ίδιο;
Ξέρω εγώ; Εσυ τι λες;
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 3:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:


Ώπα Ιωάννη κάνει κράτει. https://m.youtube.com/watch?v=noSG2H6Y2Vc
Δεν είπα εγώ πως δεν είναι χριστιανός ο Δαμασκηνός. Είπα πως δεν είναι Χρυσόστομος. Από εκεί και πέρα φυσικά και διαφωνώ με τα τελικά του συμπεράσματα



Το ξέρω ότι δε θα δεχόσουν τέτοιες ανοησίες. Απλά συμπλήρωσα για να φανεί η βυζαντινή προσέγγιση: παίρνουμε ό,τι μας συμφέρει και δεν καταλαβαίνουμε ότι αυτό είναι ένα μπασταρδεμένο πράγμα.

Ευτυχώς ,βέβαια,για την ανθρωπότητα που έτσι σώθηκαν κι αυτά τα λίγα αρχαία συγγράματα και προχώρησε ,με την καθυστέρηση ενός μεσαίωνα, ο πολιτισμός ,αναζητώντας τον άνθρωπο ως αυταξία κι όχι ως μέσον της δόξας του θεού.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 21, 2015 10:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γιατι πρεπει ο ανθρωπος λογικα να πεθαινει ;;
Idea
Ouliathis έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
Idea
Ouliathis έγραψε:
Γράφει καθαρά ας πούμε για το μη ον πως δηλώνει στέρηση και άρα λαμβάνει την αρχή του από το ον.

Στερηση τίνος πραγματος ;
Και ποιος ή τι το στερει απο το μη ον, ενω το διαθετει το ον ;


Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση



Τι στερεί απο το μηδέν τη στέρηση που δηλώνει το ίδιο;
Ξέρω εγώ; Εσυ τι λες;

Τι λεω εγω ;

Αυτο που λες κι εσυ οταν ρωτας για δευτερη φορα Cool


Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 21, 2015 4:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
Idea

gianiss έγραψε:
Αυτό είναι παράλογο, καθώς το όντως υπαρκτό, ήταν , είναι και θα συνεχίσει αιώνια να είναι ΠΑΝΤΑ παρόν , που θα πει πως είναι αδιανόητο και να φανταστούμε ακόμη , την απουσία του.

Ελα ομως που εσυ, οχι μονο το φανταζεσαι αλλά πας και ενα βημα παραπερα και το αποκλειεις λεγοντας οτι ειναι αδιανοητο ...
Εσυ δηλαδη το φανταζεσαι και το αποκλειεις, λογικα υποτιθεται, ενω οι αλλοι ειναι αδιανοητο να το φανταστουν καν


Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση



Αν αυτό κατάλαβες πως είπα ...
Ουδέν σχόλιον


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 21, 2015 4:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
gianiss έγραψε:
Παράθεση:
Ouliathis

Αν δεχτούμε την ξεχωριστή ύπαρξη Ιωάννη δεν θα πρέπει να ρωτήσουμε που υπάρχει αυτό το ξεχωριστό μηδέν; Ήδη αποδείξαμε πως δεν μπορεί να υπάρξουν και τα δύο εντός κόσμου, και δεχτήκαμε τι έιναι αυτό το ένα. Συνεπώς το μηδέν θα πρέπει να υπάρχει εκτός κόσμου. Μπορούμε όμως να πούμε πως αυτό που δεν υπάρχει, υπάρχει τώρα αλλά εκτός κόσμου; Δηλαδή που; Και πως; 



Για ποιο “ξεχωριστό” μιλάς ?
Η απόλυτα επιβεβαιωμένη ύπαρξη του όντος , αποκλείει οποιαδήποτε άλλη οντότητα , - ακόμα και την “αντίθετη” έννοια της – να τεθεί , έστω και σαν “υπόθεση”



Το αρχικό ερώτημα , - “υπάρχει κάτι ή δεν υπάρχει” είναι απλά ένα σχήμα “λόγου” , ένα ρητορικό ερώτημα που τίθεται αρχικά , για να καταστεί απόλυτα σαφές πως υπάρχει “όντως κάτι” .
Η απόλυτη επιβεβαίωση του “όντως υπαρκτού” , καθιστά αδιανόητο ακόμα και σαν ενδεχόμενο το αντίθετό του , ως μια κάποια φανταστική και απόκοσμη έννοια, της απουσία του όντος.


Αυτό είναι παράλογο, καθώς το όντως υπαρκτό, ήταν , είναι και θα συνεχίσει αιώνια να είναι ΠΑΝΤΑ παρόν , που θα πει πως είναι αδιανόητο και να φανταστούμε ακόμη , την απουσία του.

Μιλάμε για ... “φιλοσοφικό μονόπολο” .
Είναι λάθος να λέμε πως το "όντως υπαρκτό" έχει αντίθετο.
Μόνο η τρέλα του μυαλού κάποιων, μπορεί να υποθέσει το αντίθετό του ως την
απουσία του “όντως υπαρκτού”


.

Δεν μίλησα για τίποτα το ξεχωριστό έκανα μια υπόθεση εργασίας γράφοντας πως αν ναι τότε τι, για να βοηθήσω στην εξαγωγή συμπεράσματος, πρόσεξε καλύτερα τι γράφω.
Όσον αφορά για το αντίθετο του υπαρκτού, πάλι έγραψα αυτό ακριβώς. Πως η ύπαρξη δεν έχει αντίθετο καθόσον το μηδέν δεν αποτελεί το αντίθετό της ύπαρξης αλλά είναι αντιφατικό προς αυτήν. Μέχρι και παράδειγμα έδωσα για να αποδείξω πως έιναι έτσι.


Ενδέχεται να κατάλαβα λάθος αυτό που λες .
Η δική μου άποψη είναι , πως το “μηδέν / τίποτα” δεν μπορεί να τεθεί ούτε καν σαν υπόθεση εργασίας, σαν η απουσία του όντος .
Η απόλυτη επιβεβαίωση της ύπαρξης “κάτι όντως υπαρκτού” , αρκεί για να θέσει εκτός “λόγου” την απουσία του.

Αν αυτό εννοούσες , τότε χαίρομαι που συμφωνούμε.
Καμία ένσταση !!!

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 21, 2015 5:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο λογικος ανθρωπος δεν χρειαζεται να πεθαινει
Idea

gianiss έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
Idea

gianiss έγραψε:
Αυτό είναι παράλογο, καθώς το όντως υπαρκτό, ήταν , είναι και θα συνεχίσει αιώνια να είναι ΠΑΝΤΑ παρόν , που θα πει πως είναι αδιανόητο και να φανταστούμε ακόμη , την απουσία του.

Ελα ομως που εσυ, οχι μονο το φανταζεσαι αλλά πας και ενα βημα παραπερα και το αποκλειεις λεγοντας οτι ειναι αδιανοητο ...
Εσυ δηλαδη το φανταζεσαι και το αποκλειεις, λογικα υποτιθεται, ενω οι αλλοι ειναι αδιανοητο να το φανταστουν καν


Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση



Αν αυτό κατάλαβες πως είπα ...
Ουδέν σχόλιον

Ευτυχως !!


Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TΡΙΟΜΗΔΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 28, 2015 6:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Επανερχομαι μετα από καιρο στη γεννητρια ιδεων
• Θεωρωντας σκοπιμο αρχικα να δωσω τις οδηγιες χρησης της
• Ωστε να χρησιμοποιειται με ασφαλεια
• Απο ολους σας
• Από ολους μας
• Ανεξαιρέτως
• Λοιπον ...
• Μη σας ξεγελαει η μορφη της
• Μη τη χρησιμοποιειτε ασκοπα παρα μονο οταν εχετε προβλημα
• Αμεσο, και προσωπικο
• Και πιεστικο
• Αλυτο
• Όπως είναι ο χωρος σας
• Εχετε παντοτε κοντα σας χαρτι και μολυβι
• Οταν προκειται να τη διαβασετε
• Μη τη διαβαζετε μονοκομματα
• Μελετατε την αλματικα
• Σταματηστε να τη διαβαζετε οταν λαβετε την πρωτη ιδεα
• Όποια και αν ειναι
• Ασκοπη χρηση της γεννητριας θα περιπλεξει τις ζωες σας
• Μη τη διαφημιζετε
• Ακολουθειτε αυστηρα τις οδηγιες χρησης
• Οι οδηγιες χρησης της γεννητριας ιδεων αποτελουν μερος της
• Η σημανση επιπλεον εχει και αυτή το σκοπο της
• Και δεν πρεπει να παρακαμπτεται
• Εστω κι αν αυτό φαινεται χωρις συνεπειες
• Και χωρις αποτελεσματα
• Και χωρις επιδρασεις αρνητικες
• Φυσικο
• Και απλο
• Και ευκολο
• Και ως κατι που επιβαλλεται από τη ροη
• Των λεξεων
• Των φρασεων
• Και των ιδεων
• Που εν τω μεταξυ των βαθμιδων κυλανε
• Και κατακλυζουν το νου
• Και τον γεμιζουν με δυναμη
• Αγνωστη
• Και ισχυρη
• Και δραστικη
• Και αποτελεσματικη ...
• Και το πρωτο ερωτημα παραμενει παντοτε ενεργο
• Το τι είναι δηλαδη η γεννητρια ιδεων
• Τι είναι αυτό που αποκαλειται γεννητρια ιδεων
• Τι είναι αυτο που θεωρειται ως πηγη ιδεων
• Και ως αιτια των δρασεων
• Είναι μια συσκευη που γενναει ιδεες
• Δηλαδη κατασκευασματα του νου
• Σχηματα μη υλικα με τη συμβατικη εννοια
• Και αρα μη υποκειμενα στους συνηθεις φυσικους νομους
• Εφ΄οσον δεν εχουν υλη συμβατή με τα αντικειμενα
• Τα φυσικα ...
• Αλλά εγκλειονται στο νου
• Στο κεφαλι
• Στη διανοια
• Που θεωρειται η εδρα των διεργασιων
• Των λογικων
• Και της σκεψης
• Εκει λοιπον βρισκεται η συσκευη
• Αποτελουμενη από υλη του εκει πλαισιου
• Και λειτουργουσα με τη δυναμη της σκεψης
• Δηλαδη της παρορμησης που κινει τη διανοια
• Και τη θετει σε συγκεκριμενη διεργασια δομικη
• Με σκοπο τη σχηματοποιηση των ωθησεων
• Που δεχεται από το υπερπεραν
• Και το οποίο εμπεριεχει τα παντα
• Μια και είναι περα από το περα
• Και αρα περα από τα γνωστα
• Και τα τετριμμενα
• Και αρα εμπεριεχει παν ο,τι είναι αγνωστο
• Και συνεπως μη υλοποιημενο
• Γιατι γνωστο είναι ο,τι εχει επενδυθει με υλη
• Ασχετα αν το γνωριζουμε προσωπικα ή όχι
• Και αρα αγνωστο είναι καθε τι που δεν βρισκεται στο φυσικο πεδιο
• Εννοωντας τωρα με τον ορο αυτό και το πεδιο του μυαλου
• Όπου εδραζονται οι φυσικες διεργασιες της σκεψης
• Και επιτρεπουν την εκδηλωση των ιδεων στο συμβατικο φυσικο πεδιο
• Δινοντας ωθηση για περαιτερω εμπλοκες των πραγματων
• Μεσω της αποδοχης τους από τους αποδέκτες
• Και τη χρηση τους από αυτους καταλληλως
• Αρα πολλα αντικειμενα αποτελουν ιδεες για καποιους
• Οι οποίοι δεν σκεφτονται με το μυαλο αλλά με άλλα μερη του σωματος
• Δημιουργωντας συμπλεγματα νεα
• Αποτελουμένα από παλια και γνωστα αντικειμενα
• Τα οποία δεν ειχαν αντιληφτει ως προς τη χρηση τους
• Και τα οποία ως εκ τουτου παρεμεναν στα αζητητα
• Μεχρι να βρεθει καποιος να τα αξιοποιησει
• Και να τα προσαρμοσει στον εαυτο του
• Και γενικοτερα στον ανθρωπινο κοσμο
• Γιατι ο ανθρωπος εχει την ιδιοτητα να σκεφτεται
• Και να αναγνωριζει την αξια των πραγματων
• Που στοι χ ε ι ω νουν τον κοσμο
• Και τον καθιστουν μια αστειρευτη πηγη δυναμης
• Που καταλληλα εκμαιευομενη γινεται χρησιμη
• Και αποτελεσματικη
• Σε ολους
• Και ειδικα
• Στον καθενα που θελει απαντηση
• Σε καποιο προβλημα
• Ανθρωπινο
• Γιατι ειπαμε ...
• Μονο ο ανθρωπος αναγνωριζει τα προβληματα
• Και τα λυνει
• Εφαρμοζοντας συνταγες της φυσης
• Γιατι αυτος είναι ο προορισμος του
• Μεσα στη φυση
• Και στον κοσμο
• Να παραλαμβανει τα ετοιμα
• Και να τους δινει χροια λογικη
• Προσαρμοζοντας τα στον εαυτο του
• Και αναμορφωνοντας τον κοσμο
• Μεσα από ένα και μονο στοιχειο του
• Τη λογικη
• Που είναι ιδιον του ανθρωπου
• Και όχι μονο
• Μονο που τα άλλα λογικα ειδη δεν εχουν επακολουθα
• Και συνεπως παραμενουν αφανη
• Και μενουν στην αφανεια
• Γιατι ετσι τα εξυπηρετει
• Μια και με τον τροπο αυτό λειτουργουν χωρις ανταγωνιστες
• Εμφανως
• Γιατι ολο και κατι τους καταφερνει ο ανθρωπος
• Λειτουργωντας και αυτος λογικα
• Και φτιαχνοντας τις δικες του καταστασεις
• Στον κοινο χωρο που χρησιμοποιουμε ολοι
• Αξιοποιωντας την ιδια βασικη δονηση
• Και προσαρμοζοντας την ο καθενας στο λογικο του
• Παραγοντας ετσι τα δικα του αντικειμενα
• Χρησιμα στον ιδιο
• Και σε οσους χρησιμοποιουν την τεχνολογια του
• Και αρα προσεγγιζουν με τον ιδιο τροπο τα πραγματα
• Και κατανοουν με τον ιδιο τροπο τη φυση
• Εγειροντας εξ αυτης ερωτηματα
• Και χειριζομενοι αυτά με τον ιδιο τροπο
• Ώστε να καταληξουν στο ιδιο αποτελεσμα
• Γιατι αυτό είναι το ιδιον κάθε ειδους
• Η κοινη απαντηση των ατομων του στο αυτό ερωτημα
• Πραγμα που δηλωνει ότι μοιραζονται την ιδια ιδιαιτερη δονηση
• Προς χειρισμο της φυσης
• Και της εκμαιευσης εξ αυτης της δυναμεως
• Της αναγκαιας για το ειδος τους
• Γιατι η φυση διαθετει δυναμεις για κάθε ειδος της
• Ασχετα αν εχει υπαρξει, υπαρχει ή θα υπαρξει
• Γιατι υπαρχουν πολλοι τυποι λογικης
• Στο χειρισμο της φυσης
• Και ο καθενας εχει τα δικα του πλεονεκτηματα
• Χωρις μειονεκτηματα
• Όταν ακολουθουν τους φυσικους νομους
• Μια και οι φυσικοι νόμοι δεν εκβιαζονται
• Ουτε παραβιαζονται
• Αλλά λειτουργουν
• Εσκεμμενα ή μη
• Και αναλογα οδηγουν καπου
• Εξαρτώμενου τουτου από τη συνθεση τους
• Και τη συχνοτητα της εφαρμογης τους
• Των συνθεσεων
• Διοτι δεν αρκει μονο να συνθεσεις μερικους φυσικους νόμους
• Πρεπει και να τους εφαρμοσεις
• Αλλιως η σύνθεσή τους είναι αχρειαστη
• Και επικινδυνη
• Αν παραμεινει στα αζητητα
• Ώστε να εφαρμοστει άχρι καιρού
• Μεχρι δηλαδη να ελθει το πληρωμα του χρονου
• Δηλαδη τα ειδη που θα είναι σε θεση να τα αναγνωρισουν
• Και να δουν τη χρησιμοτητα τους
• Γιατι αυτος ειναι ο κοσμος

Επανερχομαι μετα από καιρο στη γεννητρια ιδεων
_________________
Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TΡΙΟΜΗΔΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 04, 2015 1:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

«Ω ΜΟΥΣΑ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ
Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΝΕΑ ΑΔΕΛΦΕΣ
Ω ΕΣΕ ΝΑ ΠΑΛΙΝΩΔΙΑ
ΕΠΙ ΚΑ ΛΟΥΜΑΙ
ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΕΔ ΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙ ΔΩ
ΜΕ ΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟ ΤΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΔΗ
ΝΑ ΑΝ ΑΣ ΤΗΘΩ
ΟΜ ΗΡΟΣ ΘΝΗΤΟΣ ΝΑ ΝΟΙΩΣΩ
ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΙ ΩΝΙΟ ΧΟ ΡΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΜΕΡΑ ΒΓΑΛΜΕΝΟ
ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΟΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΔΕΣ
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΠΩ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΑ»

Η ΩΔΗ ΤΟΥ ΕΚΑΛΕΙΟΥ ΔΙΟΣ ΠΟΥ ΔΟΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ
ΚΑΙ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΕΝΘΑΔΕ ΚΕΙΤΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΕΙ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΕΠΛΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ

ΠΟΙ ΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙ ΜΑΙ, ΜΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟ ΡΑ
ΚΑ Ι Τ ΙΣ ΙΣΤ,ΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΕΡΑΣΕΤΕ Κ ΟΜ ΠΟΛΟ Ϊ ΣΤΟ ΛΑΙ ΜΟ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΙΩΝΕΣ ΘΑ ΔΙΑΒΗΤΕ ΣΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΤΗΝ ΜΠΟ ΡΑ
ΠΑΡ ΤΕ ΤΟΝ ΑΝΗ ΦΟΡ Ο ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑ ΤΑ ΠΟΥ Δ ΕΝ Ε ΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩ ΜΟ

ΗΤΑΝ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΝΕ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ
ΜΑ ΗΤΑΝ ΔΩΔΕΚΑ ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ
ΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΜΟΝ ΑΧ Α ΔΙΑ-ΒΑΙΝΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΚΑΙ ΕΙΧ Ε ΣΤΥ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ
_________________
Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΚΛΙΟΚΑΣΤΗ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 11 Αύγ 2012
Δημοσιεύσεις: 87

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 04, 2015 2:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη



Πολυαγαπημενε μου Τριομηδη,
Ενας και μοναχα εσυ!!!

_________________
«ὁ νοήσας ἑεαυτον εις αυτον χωρειῖ»
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TΡΙΟΜΗΔΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 04, 2015 2:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

https://www.youtube.com/watch?v=mSlPVFABF9Q
_________________
Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TΡΙΟΜΗΔΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 04, 2015 3:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

https://www.youtube.com/watch?v=AuiFVsp0Q-Y
_________________
Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TΡΙΟΜΗΔΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 04, 2015 3:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη



https://www.youtube.com/watch?v=LmxHpPzrA-U
_________________
Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Επόμενο
Σελίδα 19 από 20

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center