Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 14, 2015 11:44 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
gianiss έγραψε: | Βεβαίως !!
Έχω μιλήσει με πολλούς σαλταρισμένους και όλοι τους είχαν ένα κοινό στοιχείο .
Φαντάστηκαν μια υπέρβαση , μια κατάσταση εκτός ... εαυτού .
|
Απο τη φαντασια δεν ξεκινανε ολες οι υπερβασεις ;
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση |
Βεβαίως !
Αυτό υποστηρίζω και εγώ.
Ως εκ τούτου, δεν καταλαβαίνω το “σκοπό” (αν υπάρχει) της ερώτησης σου
Γιατί ρωτάς ?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 14, 2015 11:38 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
gianiss έγραψε: | skapaneas
έγραψε: | Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
gianiss έγραψε: | Βεβαίως !!
Έχω μιλήσει με πολλούς σαλταρισμένους και όλοι τους είχαν ένα κοινό στοιχείο .
Φαντάστηκαν μια υπέρβαση , μια κατάσταση εκτός ... εαυτού .
|
Απο τη φαντασια δεν ξεκινανε ολες οι υπερβασεις ;
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση |
Βεβαίως !
Αυτό υποστηρίζω και εγώ.
Ως εκ τούτου, δεν καταλαβαίνω το “σκοπό” (αν υπάρχει) της ερώτησης σου
Γιατί ρωτάς ? |
Παραπανω φαινεται σα να "κατηγορεις" τον υπερβαση
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 15, 2015 5:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βεβαίως η “υπέρβαση” , είναι .... “κατηγορία” της φαντασίωσης
Αυτό λέω .
Τι άλλο μπορεί να είναι ?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 15, 2015 6:50 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
gianiss έγραψε: | Βεβαίως η “υπέρβαση” , είναι .... “κατηγορία” της φαντασίωσης
Αυτό λέω .
Τι άλλο μπορεί να είναι ? |
Μεταβαση σε ενα χωρο περα απο τη φαντασια
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 15, 2015 7:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
gianiss έγραψε: | Βεβαίως η “υπέρβαση” , είναι .... “κατηγορία” της φαντασίωσης
Αυτό λέω .
Τι άλλο μπορεί να είναι ? |
Μεταβαση σε ενα χωρο περα απο τη φαντασια
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση |
Δηλαδή?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 16, 2015 6:06 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | skapaneas έγραψε: | Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
gianiss έγραψε: | Βεβαίως η “υπέρβαση” , είναι .... “κατηγορία” της φαντασίωσης
Αυτό λέω .
Τι άλλο μπορεί να είναι ? |
Μεταβαση σε ενα χωρο περα απο τη φαντασια
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση |
Δηλαδή? |
Η απαντηση ειναι εδω ... _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2015 2:18 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δημοσίευση που παραθέτεις αρχίζει ως εξής
Παράθεση: | αν με ρωτάς πως είναι δυνατόν να φαντάζομαι την ύπαρξη όντων που αποκαλούνται ανύπαρκτα σου εξήγησα ήδη, μέσω του λόγου που διατυπώνουμε περί αυτών αδιαμόρφωτα, στο όντως υπαρκτό ευρισκόμενοι όλοι |
Μάλιστα! Λόγος διατυπωμένος μεν αλλά αδιαμόρφωτος δε! Μαντάρα την έκανες την ελληνική γλώσσα πάλι, αλλά ως πολιτικός θα έπαιρνες άριστα εδώ αφού στο παραπάνω απόσπασμα έχεις την ικανότητα να μιλάς χωρίς να λες τίποτα!!!
Παρακάτω γράφεις πάλι
Παράθεση: | αυτά τα όντα για τα οποία μαθαίνεις τώρα και για τα οποία μπορείς να μάθεις στο μέλλον, βρίσκονται στην περιοχή του όντως υπαρκτού που αποκαλούμε μηδέν |
Εντάξει αντιλαμβάνομαι τι θες να πεις. Μιλάς για το μηδέν ως το ένα άκρο του δίπολου ύπαρξης ανυπαρξίας, οπου το μηδέν εδώ καταλαμβάνει το τελευταίο άκρο του δίπολου και είναι αντίθετο άρα και σχετικό. Μερική έλλειψη είναι που δηλώνει, με τον ίδιο τρόπο που το φως δηλώνει έλλειψη σκοταδιού,η όπως η γενναιότητα έλλειψη δειλίας η το αντίθετο κλπ. Γι αυτό και λέμε πως τα αντίθετα είναι συμπληρωματικά. Αν θεωρήσουμε όμως το μηδέν ως κάτι όχι σχετικό, αλλά σαν κάτι όντως υπαρκτό, όντως μη ον δηλαδή, τι θα συμβεί σε σχέση με το ον αν προσπαθήσουμε να το δούμε έτσι; Ας δοκιμάσουμε λοιπόν εισάγοντας το μη ον στον λόγο που είναι και το κύριο χαρακτηριστικό του όντος, ή την αταξία στην τάξη. Στα σχετικά και αντίθετα τίποτα δεν μας ενοχλεί. Να το κάνουμε αυτό. Μια δόση σκοταδιού στο φως, σημαίνει απλώς λιγότερο φως η απόγευμα να το πούμε έτσι. Το ίδιο και για κάθε σχετικό δίπολο.
Αν δοκιμάσουμε όμως να εισάγουμε το απόλυτο μηδέν στον λόγο θα έχουμε λιγότερο λόγο η καθόλου λόγο; Η αν κάνουμε το ίδιο με την τάξη θα έχουμε ταξική αταξία η αταξία σκέτη; Σαφώς η τάξη μπορεί να είναι μόνο τάξη και η αταξία μόνο αταξία. Η παραμικρή εισαγωγή αταξίας στην τάξη την μετατρέπει σε αταξία. Συνεπώς υπάρχει μόνο αταξία αν το κάνουμε αυτό. Ο λόγος η τάξη όμως είναι δεδομένος γιατί τον αντιλαμβανόμαστε ήδη τώρα. Συνεπώς αποδεικνύεται αδιαμφισβήτητα εδώ πως δεν μπορούν ως απόλυτα και ιςοδύναμα να συνυπάρχουν και τα δύο. Ον και μη ον. Μόνο το ένα μπορεί, γιατί αποδεικνύεται πως μεταξύ τους είναι αντιφατικά. Και ήδη ξέρουμε πιο ειναι αυτό το ένα ετσι δεν είναι; Είναι ένα. Γι αυτό δεν μπορεί να είναι μηδέν. Το έγραψα όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αν δεν το καταλάβεις και τώρα, δεν θα το καταλάβεις ποτέ. Η ίσως να υπάρχει ένας μόνο τρόπος όχι να το καταλάβεις αλλά να το πιστέψεις. Το επιχείρημα αυτό της τάξης και αταξίας όπως το έθεσα δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, είναι βασικό επιχείρημα ενός χριστιανού οντολόγου. Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός είναι το όνομά του. Τουλάχιστον τώρα μπορείς να το πιστέψεις. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2015 7:13 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
Ouliathis έγραψε: | Η δημοσίευση που παραθέτεις αρχίζει ως εξής
Παράθεση: | αν με ρωτάς πως είναι δυνατόν να φαντάζομαι την ύπαρξη όντων που αποκαλούνται ανύπαρκτα σου εξήγησα ήδη, μέσω του λόγου που διατυπώνουμε περί αυτών αδιαμόρφωτα, στο όντως υπαρκτό ευρισκόμενοι όλοι |
Μάλιστα! Λόγος διατυπωμένος μεν αλλά αδιαμόρφωτος δε! Μαντάρα την έκανες την ελληνική γλώσσα πάλι, αλλά ως πολιτικός θα έπαιρνες άριστα εδώ αφού στο παραπάνω απόσπασμα έχεις την ικανότητα να μιλάς χωρίς να λες τίποτα!!!
Παρακάτω γράφεις πάλι
Παράθεση: | αυτά τα όντα για τα οποία μαθαίνεις τώρα και για τα οποία μπορείς να μάθεις στο μέλλον, βρίσκονται στην περιοχή του όντως υπαρκτού που αποκαλούμε μηδέν |
Εντάξει αντιλαμβάνομαι τι θες να πεις. Μιλάς για το μηδέν ως το ένα άκρο του δίπολου ύπαρξης ανυπαρξίας, οπου το μηδέν εδώ καταλαμβάνει το τελευταίο άκρο του δίπολου και είναι αντίθετο άρα και σχετικό. Μερική έλλειψη είναι που δηλώνει, με τον ίδιο τρόπο που το φως δηλώνει έλλειψη σκοταδιού,η όπως η γενναιότητα έλλειψη δειλίας η το αντίθετο κλπ. Γι αυτό και λέμε πως τα αντίθετα είναι συμπληρωματικά. Αν θεωρήσουμε όμως το μηδέν ως κάτι όχι σχετικό, αλλά σαν κάτι όντως υπαρκτό, όντως μη ον δηλαδή, τι θα συμβεί σε σχέση με το ον αν προσπαθήσουμε να το δούμε έτσι; Ας δοκιμάσουμε λοιπόν εισάγοντας το μη ον στον λόγο που είναι και το κύριο χαρακτηριστικό του όντος, ή την αταξία στην τάξη. Στα σχετικά και αντίθετα τίποτα δεν μας ενοχλεί. Να το κάνουμε αυτό. Μια δόση σκοταδιού στο φως, σημαίνει απλώς λιγότερο φως η απόγευμα να το πούμε έτσι. Το ίδιο και για κάθε σχετικό δίπολο.
Αν δοκιμάσουμε όμως να εισάγουμε το απόλυτο μηδέν στον λόγο θα έχουμε λιγότερο λόγο η καθόλου λόγο; Η αν κάνουμε το ίδιο με την τάξη θα έχουμε ταξική αταξία η αταξία σκέτη; Σαφώς η τάξη μπορεί να είναι μόνο τάξη και η αταξία μόνο αταξία. Η παραμικρή εισαγωγή αταξίας στην τάξη την μετατρέπει σε αταξία. Συνεπώς υπάρχει μόνο αταξία αν το κάνουμε αυτό. Ο λόγος η τάξη όμως είναι δεδομένος γιατί τον αντιλαμβανόμαστε ήδη τώρα. Συνεπώς αποδεικνύεται αδιαμφισβήτητα εδώ πως δεν μπορούν ως απόλυτα και ιςοδύναμα να συνυπάρχουν και τα δύο. Ον και μη ον. Μόνο το ένα μπορεί, γιατί αποδεικνύεται πως μεταξύ τους είναι αντιφατικά. Και ήδη ξέρουμε πιο ειναι αυτό το ένα ετσι δεν είναι; Είναι ένα. Γι αυτό δεν μπορεί να είναι μηδέν. Το έγραψα όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αν δεν το καταλάβεις και τώρα, δεν θα το καταλάβεις ποτέ. Η ίσως να υπάρχει ένας μόνο τρόπος όχι να το καταλάβεις αλλά να το πιστέψεις. Το επιχείρημα αυτό της τάξης και αταξίας όπως το έθεσα δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, είναι βασικό επιχείρημα ενός χριστιανού οντολόγου. Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός είναι το όνομά του. Τουλάχιστον τώρα μπορείς να το πιστέψεις. |
Ο λογος ( σου ) που εχω επισημανει, ειναι διατυπωμενος
Το οτι δε λες αυτο που σημαινει, τον καθιστα αδιαμορφωτο
Κατα τα άλλα μπορω να εκλαβω το ο,τι λες ως ενα δειγμα των καλων ελληνικων σου
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2015 5:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ouliathis έγραψε: | Συνεπώς αποδεικνύεται αδιαμφισβήτητα εδώ πως δεν μπορούν ως απόλυτα και ιςοδύναμα να συνυπάρχουν και τα δύο. Ον και μη ον. Μόνο το ένα μπορεί, γιατί αποδεικνύεται πως μεταξύ τους είναι αντιφατικά. Και ήδη ξέρουμε πιο ειναι αυτό το ένα ετσι δεν είναι; Είναι ένα. Γι αυτό δεν μπορεί να είναι μηδέν. |
Αυτό ,όμως, δεν παράγει ως λογική συνέπεια ότι επιτρέπεται όχι η ταυτόχρονη ύπαρξή τους αλλά η ξεχωριστή;
Δηλαδή τώρα το Ον έχει το πάνω χέρι αλλά δεν αποκλείεται ,θεού θέλοντος,η εξουσία να μεταβιβαστεί στο μηδέν.
Έχεις όλο το σκεπτικό του; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Τρι Μάϊ 19, 2015 7:12 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2015 5:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόνο θεού θέλοντος λες ?
Χωρίς να βάλει το χεράκι της και η Παναγιά , το θαύμα δεν πρόκειται να γίνει
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2015 7:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,ναι,χωρίς το θηλυκό στοιχείο ο θεός είναι νερόβραστος,δεν τρώγεται με τίποτα,όσα θαύματα κι αν κάνει.Ενώ μια γυναίκα από μόνη της είναι ένα θαύμα! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2015 9:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ouliathis έγραψε: | Συνεπώς αποδεικνύεται αδιαμφισβήτητα εδώ πως δεν μπορούν ως απόλυτα και ιςοδύναμα να συνυπάρχουν και τα δύο. Ον και μη ον. Μόνο το ένα μπορεί, γιατί αποδεικνύεται πως μεταξύ τους είναι αντιφατικά. Και ήδη ξέρουμε πιο ειναι αυτό το ένα ετσι δεν είναι; Είναι ένα. Γι αυτό δεν μπορεί να είναι μηδέν. |
Αυτό ,όμως, δεν παράγει ως λογική συνέπεια ότι επιτρέπεται όχι η ταυτόχρονη ύπαρξή τους αλλά η ξεχωριστή;
Δηλαδή τώρα το Ον έχει το πάνω χέρι αλλά δεν αποκλείεται ,θεού θέλοντος,η εξουσία να μεταβιβαστεί στο μηδέν.
Έχεις όλο το σκεπτικό του; |
Αν δεχτούμε την ξεχωριστή ύπαρξη Ιωάννη δεν θα πρέπει να ρωτήσουμε που υπάρχει αυτό το ξεχωριστό μηδέν; Ήδη αποδείξαμε πως δεν μπορεί να υπάρξουν και τα δύο εντός κόσμου, και δεχτήκαμε τι έιναι αυτό το ένα. Συνεπώς το μηδέν θα πρέπει να υπάρχει εκτός κόσμου. Μπορούμε όμως να πούμε πως αυτό που δεν υπάρχει, υπάρχει τώρα αλλά εκτός κόσμου; Δηλαδή που; Και πως;
Όσον αφορά τον Δαμασκηνό τώρα. Το σκεπτικό του το αναπτύσσει στο κατά των μανιχαίων διάλογος. Ψάξε στο διαδύκτιο και θα βρεις πολλά αποσπάσματα. Συνήθως ασχολείται με την αντίθεση καλού κακού και εκεί είναι το λάθος του κατά την γνώμη μου, γιατί συγχέει το κακό με το μη ον. Όταν όμως επιτίθεται κατά του μηδενός- παράξενο πράγμα για χριστιανό- χρησιμοποιεί πολύ δυνατά επιχειρήματα. Ο Δαμασκηνός είναι το τελείως αντίθετο του Χρυσόστομου. Σίγουρα έχει διαβάσει και μάλιστα πολύ καλά τον Πλάτωνα, σίγουρα δεν είναι αμόρφωτος, ούτε φανατικός, και καλλιτέχνης ο ίδιος αφού γράφει μουσική, εκκλησιαστική έστω. Γενικά αξίζει να εξετάσει κανείς τις φιλοσοφικές του απόψεις, γιατί ναι έχει τέτοιες. Γράφει καθαρά ας πούμε για το μη ον πως δηλώνει στέρηση και άρα λαμβάνει την αρχή του από το ον. Βάλε στο Google search κατά μανιχαίων διάλογος και θα βρεις πολλά _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 7:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο λογικος ανθρωπος καταληγει θνητος οταν δεν ξερει τι να κανει με την αιωνιοτητα
Ouliathis έγραψε: | Γράφει καθαρά ας πούμε για το μη ον πως δηλώνει στέρηση και άρα λαμβάνει την αρχή του από το ον. |
Στερηση τίνος πραγματος ;
Και ποιος ή τι το στερει απο το μη ον, ενω το διαθετει το ον ;
Οι Νομοι Της Κοινης Λογικης γινονται χρησιμοι με την κατανοηση _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάϊ 20, 2015 11:51 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 10:11 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Ouliathis
Αν δεχτούμε την ξεχωριστή ύπαρξη Ιωάννη δεν θα πρέπει να ρωτήσουμε που υπάρχει αυτό το ξεχωριστό μηδέν; Ήδη αποδείξαμε πως δεν μπορεί να υπάρξουν και τα δύο εντός κόσμου, και δεχτήκαμε τι έιναι αυτό το ένα. Συνεπώς το μηδέν θα πρέπει να υπάρχει εκτός κόσμου. Μπορούμε όμως να πούμε πως αυτό που δεν υπάρχει, υπάρχει τώρα αλλά εκτός κόσμου; Δηλαδή που; Και πως;
|
Για ποιο “ξεχωριστό” μιλάς ?
Η απόλυτα επιβεβαιωμένη ύπαρξη του όντος , αποκλείει οποιαδήποτε άλλη οντότητα , - ακόμα και την “αντίθετη” έννοια της – να τεθεί , έστω και σαν “υπόθεση”
Το αρχικό ερώτημα , - “υπάρχει κάτι ή δεν υπάρχει” είναι απλά ένα σχήμα “λόγου” , ένα ρητορικό ερώτημα που τίθεται αρχικά , για να καταστεί απόλυτα σαφές πως υπάρχει “όντως κάτι” .
Η απόλυτη επιβεβαίωση του “όντως υπαρκτού” , καθιστά αδιανόητο ακόμα και σαν ενδεχόμενο το αντίθετό του , ως μια κάποια φανταστική και απόκοσμη έννοια, της απουσία του όντος.
Αυτό είναι παράλογο, καθώς το όντως υπαρκτό, ήταν , είναι και θα συνεχίσει αιώνια να είναι ΠΑΝΤΑ παρόν , που θα πει πως είναι αδιανόητο και να φανταστούμε ακόμη , την απουσία του.
Μιλάμε για ... “φιλοσοφικό μονόπολο” .
Είναι λάθος να λέμε πως το "όντως υπαρκτό" έχει αντίθετο.
Μόνο η τρέλα του μυαλού κάποιων, μπορεί να υποθέσει το αντίθετό του ως την απουσία του “όντως υπαρκτού”
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 20, 2015 10:38 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ouliathis έγραψε: | Γράφει καθαρά ας πούμε για το μη ον πως δηλώνει στέρηση και άρα λαμβάνει την αρχή του από το ον. |
http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/paterikon/iwannhs_damaskhnos_ekdosis_akribhs.htm
Στο κεφάλαιο περί Αγίας Τριάδας λέει:
"Ἡ δὲ κτίσις ἐπὶ Θεοῦ θελήσεως ἔργον οὖσα οὐ συναΐδιός ἐστι τῷ Θεῷ, ἐπειδὴ οὐ πέφυκε τὸ ἐκ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι παραγόμενον συναΐδιον εἶναι τῷ ἀνάρχῳ καὶ ἀεὶ ὄντι. "
Εδώ προφανώς αντιφάσκει με αυτά που λες ,αφού δέχεται ότι είναι δυνατόν ο κόσμος να προέλθει απ ' το μηδέν ,επειδή έτσι του κάπνισε του θεού.
Είναι φανερό πως οποιαδήποτε μόρφωση κι αν είχε δεν μπορεί να γονιμοποιηθεί όταν παράλογα δόγματα ,όπως αυτό της απόλυτης παντοδυναμίας, δεν τίθεντα υπό αμφισβήτηση.
Γι' αυτό η φιλοσοφία στο Βυζάντιο δεν ήταν παρά η θεραπαινίδα της θρησκείας. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|