Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΕΞΙΣΩΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2015 2:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skapaneas
έγραψε:

Η απωτατη αφαιρεση τίνος ;




α=γ σημαινει τη μετακινηση του α στο γ ακριβως και αντιστροφως


Εχεις μια ταξη γεματη μαθητες
Για δειξε οτι τα πραγματικα μηδενικα που δημιουργουνται στη θεση τους με αφαιρεση οταν βγαινουν διαλειμμα ειναι ενα ;



α) Της εμπειρίας.


β) Όχι γιατί και στην ισοδυναμία συμβαίνει το ίδιο αλλά δεν ταυτίζεται με την ισότητα.


γ) "Η αίθουσα δεν περιέχει το σύνολο των μαθητών".Δεν είναι πολλά τα μηδενικά ,λοιπόν.

α)Απο τι αφαιρεις την εμπειρια και μενει ο αριθμος ;

β) Λαθος διαφωνεις με τον ορισμο που εδωσα στην ισοτητα διοτι συμφωνησες προκαταβολικα με ο,τι πω σχετικα

γ) Ειναι πολλα τα μηδενικα γιατι ειναι πολλοι και οι μαθητες κι οταν απουσιαζει καθε μαθητης στο διαλειμμα η θεση του μενει άδεια=κενη=μηδεν


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2015 3:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1) Απ' όλα τ' άλλα χαρακτηριστικά της.Η απώτατη αφαίρεση είναι ο αριθμός.

2) Όχι,δεν υπέγραψα κανένα συμβόλαιο τέτοιο.

3) Οι αδειανές θέσεις είναι πολλές ,όχι τα μηδενικά,γιατί οι θέσεις είναι όντα που μπορούν να διαφοροποιηθούν ενώ τα μηδενικά δεν μπορούν.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2015 6:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
1) Απ' όλα τ' άλλα χαρακτηριστικά της.Η απώτατη αφαίρεση [[ της εμπειριας ] δικη μου προσθηκη αυτου που εχεις πει] είναι ο αριθμός.

2) Όχι,δεν υπέγραψα κανένα συμβόλαιο τέτοιο.

3) Οι αδειανές θέσεις είναι πολλές ,όχι τα μηδενικά,γιατί οι θέσεις είναι όντα που μπορούν να διαφοροποιηθούν ενώ τα μηδενικά δεν μπορούν.

1)
Αφαιρεις την εμπειρια απο ολα τα άλλα χαρακτηριστικα της και μενει ο αριθμος ...
Δεν βγαινει νοημα ...
Διοτι σε ρωτησα
Παράθεση:
α)Απο τι αφαιρεις την εμπειρια και μενει ο αριθμος ;


2)
skapaneas
έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
1= καθετί με λογικό περιεχόμενο
0=απουσία της μονάδας

Άρα 0=1 σημαίνει ότι καθετί με λογικό περιεχόμενο δεν έχει λογικό περιεχόμενο. (παράλογο)

Περιμένω πώς θα αποδείξεις ότι το παραπάνω είναι κατανοητό κι όχι παράλογο.

Προφανως σου διεφυγε να πεις τι σημαινει μονοσημαντα το = και γραφεις αυθαιρεσιες

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Αυτό που εννοείς κι εσύ όταν έλεγες

"Διατυπωσε λοιπον οπως θελεις εσυ σε λεξεις την ισοτητα 0=1".


3)
Ο πληθυντικος που χρησιμοποιεις ειναι η παραδοχη σου για το αξιωμα σου της ισοτητας των πολλων μηδενικων
Στην ουσια ειναι δυο αξιωματα : α) τα πολλα μηδενικα ( σε διαφοροποιει απο τα συμβατικα μαθηματικα) β) η ισοτητα των πολλων μηδενικων ( σε ευθυγραμμιζει, κατα τη γνωμη σου, με τα συμβατικα μαθηματικα )
Οσο πιο νωρις το παραδεχτεις τοσο καλυτερα για σενα
Η εισαγωγη ενος νεου αξιωματος, σου θυμιζω, ειναι συμφωνη με τον 2ο νόμο της Κοινης Λογικης οταν τα αξιωματα που εχουν τεθει δεν σε εκφραζουν
skapaneas
έγραψε:

2
Η Εσαγωγη Των Αξιωματων
Οταν η ελευθερη ροη του λογου οδηγει σε λογικο αδιεξοδο, τοτε εισαγεται αναγκαστικα παραδοχη η οποία εχει πλεον θεση αξιωματος και αρα αληθειας της οποίας η πραγματωση δεν ειναι απαραιτητα παντοτε και απο ολους ορατη στον περιβαλλοντα κοσμικο χωρο



Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2015 7:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1) Αν αφαιρέσεις τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά από την εμπειρία ,αυτό που μένει είναι ο αριθμός.

2) Αφού,λοιπόν,με ρωτούσες μη ενδιαφερόμενος για το σύμβολο της ισότητας αλλά για το περιεχόμενό της ,άρα εννοούσαμε το ίδιο πράγμα.

3) Άδειες θέσεις δεν είναι μηδενικά,είπαμε,είναι όντα,τα βλέπεις εκεί μπροστά σου.Και οι μαθητές που λείπουν δεν έγιναν μηδενικά,βέβαια,είναι έξω.

Η απουσία πληρώνεται πάντα από ένα ον,άρα το 0 δεν υπάρχει απόλυτα αλλά ως έτερο ον.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
eleonora
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 910
Τόπος: Των Ονείρων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2015 9:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Razz

http://en.wikipedia.org/wiki/Ayn_Rand

https://www.aynrand.org/novels/atlas-shrugged



Evil or Very Mad Twisted Evil Razz Twisted Evil Evil or Very Mad
_________________
Εδώ, στην αγκαλιά της δυνατής τούτης γης που οι θαλασσινοί άνεμοι σέρνονται πάνω της...
Rainer Maria Rilke
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Σελίδα 19 από 19

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center