Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 25, 2015 1:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas
έγραψε: |
Σε ποια λογικη αναφερεσαι ;
|
Οι λογικοί κανόνες δεν είναι αξιώματα που μεταβάλλονται,π.χ. αν α => β δε σημαίνει ότι και β=>α. |
Γι΄αυτο σε ρωταω ...
Ποιο ειναι το συνολο των απαραβατων και αμεταβλητων λογικων κανονων που θεωρεις οτι ειναι σωστο ;
Τελικα ποια λογικη ακολουθεις στην πραξη ;
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 25, 2015 7:03 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Αντιλαμβανεσαι οτι αυτο που εχω επισημανει αποτελει αξιωμα ( σου ) εκ του οποιου συναγεις ο,τι λες στην αρχη
Αρα αν στη θεση ενος οντος υπαρχει ενα αλλο ον ( ως συνεπεια του παραπανω αξιωματος ) αυτο σημαινει οτι εχουμε στην ιδια θεση πολλα διαφορετικα οντα, ωστε αυτη να μη μενει ποτέ κενη, οταν καποιο απο αυτα φευγει ( απουσια )
Σημαινει ακομα λογω της προηγουμενης διαπιστωσης οτι υπαρχει ιεραρχια αυτων των οντων στην ιδια θεση, ωστε παντοτε αυτη η θεση να καταλαμβανεται προσκηνιακα απο ενα και μονο ον και οχι απο πολλα ταυτοχρονα
Σημαινει τελος οτι υπαρχει και προγραμμα το οποιο και καθοριζει την ιεραρχηση των πολλων, διαφορετικων και ταυτοθεσιακων οντων
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; |
Πού είναι το πρόβλημα; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 25, 2015 7:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Γι΄αυτο σε ρωταω ...
Ποιο ειναι το συνολο των απαραβατων και αμεταβλητων λογικων κανονων που θεωρεις οτι ειναι σωστο ;
Τελικα ποια λογικη ακολουθεις στην πραξη ;
|
Μία είναι η λογική,η μαθηματική ,θα τη βρεις εύκολα ή στο διαδίκτυο ή στα βιβλιοπωλεία. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 25, 2015 9:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
skapaneas
έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas
έγραψε: | 1=καθετι με λογικο περιεχομενο
0=απουσια μοναδας
Αρα 0=απουσια καθετι με λογικο περιεχομενο
Επειδη η απουσια καθετι με λογικο περιεχομμενο εχει λογικο* περιεχομενο αλλιως δεν θα τα καταλαβαινες αρα ειναι 1
Συνεπως : 0 = απουσια καθετι με λογικο περιεχομενο =1 => 0=1 |
1=καθετί με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου όντος
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος.
Άρα 0#1 γιατί δεν μπορεί δυο διαφορετικά όντα να ταυτίζονται. |
Αυτο : απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο = παρουσία κάποιου άλλου όντος : πρεπει να το αποδειξεις
Το : 0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο : ειναι ορισμος ( σου ) και τον δεχομαι
Το συμπερασμα σου 0#1 αρα βασιζεται στην αληθεια της αποδειξης που σου ζηταω |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas
έγραψε: |
Αυτο : απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο = παρουσία κάποιου άλλου όντος : πρεπει να το αποδειξεις
|
Αν λείπει ένα ον κάποιο άλλο ον υπάρχει στη θέση του ,αφού το κενό δεν υπάρχει. |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Αντιλαμβανεσαι οτι αυτο που εχω επισημανει αποτελει αξιωμα ( σου ) εκ του οποιου συναγεις ο,τι λες στην αρχη
Αρα αν στη θεση ενος οντος υπαρχει ενα αλλο ον ( ως συνεπεια του παραπανω αξιωματος ) αυτο σημαινει οτι εχουμε στην ιδια θεση πολλα διαφορετικα οντα, ωστε αυτη να μη μενει ποτέ κενη, οταν καποιο απο αυτα φευγει ( απουσια )
Σημαινει ακομα λογω της προηγουμενης διαπιστωσης οτι υπαρχει ιεραρχια αυτων των οντων στην ιδια θεση, ωστε παντοτε αυτη η θεση να καταλαμβανεται προσκηνιακα απο ενα και μονο ον και οχι απο πολλα ταυτοχρονα
Σημαινει τελος οτι υπαρχει και προγραμμα το οποιο και καθοριζει την ιεραρχηση των πολλων, διαφορετικων και ταυτοθεσιακων οντων |
Πού είναι το πρόβλημα; |
Χμ !!
Γραφεις
Παράθεση: | 1=καθετί με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου όντος
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος. |
Και στηριζεις την τελευταια ισοτητα της δευτερης γραμμης, στο ( παρακατω ) αξιωμα
Παράθεση: | Αν λείπει ένα ον κάποιο άλλο ον υπάρχει στη θέση του ,αφού το κενό δεν υπάρχει |
Επομενως απο την πρωτη γραμμη και τη δευτερη γραμμη προκυπτει
1=καθετί με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου όντος
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος
....................................................................................................................
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος = 1 => 1 = 0 ( αντιφαση )
Η οποία αντιφαση στηριζεται στο αξιωμα που δεχεσαι οτι : το κενο δεν υπαρχει ( δευτερη παραθεση )
Και εχω επαληθευσει την αποδοχη σου του αξιωματος : το κενο δεν υπαρχει : δειχνοντας σου τις συνεπειες του ( τριτη παραθεση ) τις οποιες και αποδεχεσαι
Αρα η παραγομενη αντιφαση 1 = 0, που ζητησα να αποδειξεις ( δευτερη παραθεση ), και την οποία αποδεχεσαι αναφανδον, βασιζεται στο αξιωμα σου περι της ανυπαρξιας του κενου και εχει προσωπικη ισχυ ( για σενα και μονο δηλαδη ) και οχι γενικη
Δεν μπορεις να επικαλεστεις "κατι" αλλο τωρα, εισαγοντας ενα νεο στοιχειο στο συστημα κατα παραβαση του 4ου νομου της Κοινης Λογικης η οποια σημειωτεον και εμπεριεχει την Τυπικη Λογικη στην οποία βασιζεται η παραπανω αποδειξη
Αρα ο αποδοχη του αξιωματος : το κενο δεν υπαρχει : ( το οποιο επιτρεπεται βασει του 2ου νομου της Κοινης Λογικης οταν φτανουμε ομως πραγματικα σε αδιεξοδο ) οφειλεται σε αδιεξοδο και πρεπει να προβληματιστουμε για το ειδος και τη φυση του αδιεξοδου αυτου
Κατα τη γνωμη μου το αδιεξοδο αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι ειναι αδυνατο να διαχειριστουμε λογικα ( συμβατικα κατανοητικα ) την αντιφαση 1 = 0 και ετσι αναγκαζομαστε να αποδεχτουμε : το κενο δεν υπαρχει : για να μπορεσουμε να προχωρησουμε συμβατικα
Φτανουμε, επαναλαμβανω, στο σημειο να "ντυσουμε" αξιωματικα την αδυναμια της κατανοησης της αντιφασης 1 = 0 ( αλλά και καθε αντιφασης ), για να ειμαστε σιγουροι (τυπικο)λογικα ( τα οποία και αποδεχεσαι γενικα ως πανάκεια ) οτι "ετσι" ειναι τα πραγματα
Και ησυχαζουμε "δινοντας" και μια μαθηματικη βαση(χροια) στην παραδοχη μας, λες και τα μαθηματικα τα συμβατικα ειναι "κατι" παραπανω απο ενα αξιωματικο συστημα, που εμεις εχουμε επιλεξει γενικως με βαση το 2ο νομο της Κοινης Λογικης, για να κανουμε πρακτικα της δουλειά μας και τίποτα άλλο
Γιατι τα λεω αυτα και γιατι εγινε ολη αυτη η παραπανω διαδικασια ;
Για δειξω αναγλυφα οτι η οποιαδηποτε κριτικη στην κατανοηση μιας αντιφασης ειναι αδυνατη με βαση το τυπικολογικο συστημα λειτουργιας της σκεψης, διοτι το συστημα αυτο δεν μπορει να επιτρεψει στη σκεψη να πορευτει περα απο τη διαπιστωση και μονο της ( όποιας ) αντιφασης και απορριψης ( φυσικα συνεπως προς αυτο ) των προϋποθεσεων που παραγουν την αντιφαση
Η κατανοηση μιας αντιφασης ( και οχι μονο ) ακολουθει άλλους νομους, μεσα στα πλαισια ομως της Κοινης Λογικης η οποια ειναι πολυ ευρυτερη της Τυπικης Λογικης ( η οποία θυμιζω και παλι εμπεριεχεται ολοκληρη στον τριτο νομο της Κοινης Λογικης ) και αρα το μυαλο πρεπει να ειναι ανοιχτο σε δυνατοτητες που υπερβαινουν την τυπικη λογικη
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 7:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | ..........
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος = 1 => 1 = 0 ( αντιφαση )
|
Μη διαστρεβλώνεις αυτά που είπα:
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠ 'ΤΟ ΟΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ 1.
Κι επειδή τα δυο όντα είναι διαφορετικά ,δεν ισχύει 0=1 αλλά 0#1. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 11:42 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas
έγραψε: | ..........
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος = 1 => 1 = 0 ( αντιφαση )
|
Μη διαστρεβλώνεις αυτά που είπα:
0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου άλλου όντος ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠ 'ΤΟ ΟΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ 1.
Κι επειδή τα δυο όντα είναι διαφορετικά ,δεν ισχύει 0=1 αλλά 0#1. |
Ειδες ;
Αυτα παθαινει οταν δεν σεβεσαι τα αξιωματα σου και τα εξ αυτων συμπερασμτα και προσπαθεις να τα φερεις στα μετρα σου εισαγοντας νεες παραδοχες κατα παραβαση του 4ου νομου της Κοινης Λογικης για να αποφυγεις τους "σκοπέλους"
Πραγμα που σου τονισα στην προηγουμενη δημοσιευση μου οτι ειναι μονιμη πρακτικη σου
Αυτο που λες παραπανω στην παραθεση ειναι ακομα χειροτερο ...
Διοτι αν η απουσια ενος οντος ( 1 ), που ειναι μηδεν ( 0 ), ισοδυναμει με την παρουσια ενος αλλου οντος υπαρκτου οσο και το αρχικο υπαρκτο ον ( 1 ), αρα και αυτο ( το άλλο ον ) ειναι ομοιως ( 1 ), το οποιο ομως διαφερει του πρωτου ( που απουσιαζει ), τοτε προφανως οφειλει να ισχυει 1#1 γιατι και τα δυο οντα ειναι υπαρκτα με λογικο περιεχομενο, και γραφεις
Παράθεση: | 1=καθετί με λογικό περιεχόμενο=παρουσία κάποιου όντος | Το οποιο καταφανως 1#1 παραβιαζει την τυπικη λογικη ( 1ος νομος της Τυπικης Λογικης ) την οποια υποστηριζεις
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 6:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι,βέβαια: αν έχεις 1 πορτοκάλι και 1 μήλο δε σημαίνει ότι 1#1 επειδή το μήλο είναι διαφορετικό απ' το πορτοκάλι. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 7:06 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Όχι,βέβαια: αν έχεις 1 πορτοκάλι και 1 μήλο δε σημαίνει ότι 1#1 επειδή το μήλο είναι διαφορετικό απ' το πορτοκάλι. |
Τοτε γιατι διαφωνεις με την αντιφαση
skapaneas
έγραψε: | 0=απουσία όντος με λογικό περιεχόμενο = παρουσία κάποιου άλλου όντος = 1 => 1 = 0 ( αντιφαση ) |
αφου η απουσια ( 0 ) του "πορτοκαλιου" ( 1 ) σημαίνει την παρουσια ( 1 ) του "μηλου", οπότε 0=1, συναγεται απο τις παραδοχες σου ;
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 7:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα πορτοκάλι κι ένα μήλο έχουν κοινό το 1.
Η παρουσία του μήλου ισοδυναμεί με 1 ενώ η παρουσία του πορτοκαλιού πάλι με 1.
Αν απουσιάζει το πορτοκάλι έχουμε 1 (παρουσία πορτοκαλιού) -1=0 (απουσία πορτοκαλιού),δηλ. 1-1=0 κι όχι 1=0.
Στην πράξη 1-1=0,όμως,το μηδέν είναι συμβατικό γιατί εξαρτάται απ΄ την παρουσία του πορτοκαλιού (1=1 κι όχι 1#1) κι επειδή ,λοιπόν,δεν έχει δική του υπόσταση δεν είναι το κενό αλλά κάποιο άλλο ον:
(1-1) +1 (παρουσία μήλου) =0+1=1.
Βλέπεις,λοιπόν,ότι το μηδέν δεν ισούται με τη μονάδα; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 8:22 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ένα πορτοκάλι κι ένα μήλο έχουν κοινό το 1.
Η παρουσία του μήλου ισοδυναμεί με 1 ενώ η παρουσία του πορτοκαλιού πάλι με 1.
Αν απουσιάζει το πορτοκάλι έχουμε 1 (παρουσία πορτοκαλιού) -1=0 (απουσία πορτοκαλιού),δηλ. 1-1=0 κι όχι 1=0.
Στην πράξη 1-1=0,όμως,το μηδέν είναι συμβατικό γιατί εξαρτάται απ΄ την παρουσία του πορτοκαλιού (1=1 κι όχι 1#1) κι επειδή ,λοιπόν,δεν έχει δική του υπόσταση δεν είναι το κενό αλλά κάποιο άλλο ον:
(1-1) +1 (παρουσία μήλου) =0+1=1.
Βλέπεις,λοιπόν,ότι το μηδέν δεν ισούται με τη μονάδα; |
Ετσι που τα λες λοιπον, εισαγεις ενα ακομα πολυ ενδιαφερον αξιωμα ...
Πραγματικα πολυ ενδιαφερον ...
1 πορτοκαλι - 1 πορτοκαλι = (1-1)πορτοκαλιου = 0πορτοκαλιου
και
1 μηλο - 1 μηλο = (1-1)μηλου = 0μηλου
Ποιο ειναι το αξιωμα που εισαγεις ;
0πορτοκαλιου = 0μηλου
Ωστε : 0 πορτοκαλιου + 1 = 1 = 0 μηλου + 1
Δηλαδη αναγνωριζεις τη διαφορετικοτητα του μηδενος αναλογα με το αντικειμενο που αφαιρειται και αναγκαζεσαι να εισαγεις την ισοτητα των διαφορετικων μηδενικων για να συμβιβασιες τα πραγματα με τα ηδη γνωστα, οπου το μηδεν ειναι μοναδικα
Σε βρισκω πολυ προχωρημενο οντως
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Απρ 27, 2015 12:09 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 9:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτή είναι η έννοια του αριθμού,να είναι η απώτατη αφαίρεση σε διαφορετικά πράγματα.
Αυτό προϋποθέτει,όμως,ότι θα υπάρχουν πράγματα κι όχι το απόλυτο κενό. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 5:55 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αυτή είναι η έννοια του αριθμού,να είναι η απώτατη αφαίρεση σε διαφορετικά πράγματα.
Αυτό προϋποθέτει,όμως,ότι θα υπάρχουν πράγματα κι όχι το απόλυτο κενό. |
Άλλο ειναι το αξιωμα σου περι της ισοτητας σου ολων των μηδενικων ( πραγμα που αντικειται στα μαθηματικα τα οποια δεχονται την υπαρξη μοναδικου μηδενος ) καί αλλο ειναι αυτο που λες για τον αριθμο το οποιο ειναι ασαφες και δυσνοητο
Ο αριθμος κατα τη γνωμη μου και συμβατικα παντα ειναι απλα ενα συμβολο πληθους διαφορετικων πραγματων, για τα οποια δεν χρειαζεται η προϋποθεση οτι υπαρχουν, εφοσον η πραγματικοτητα μας πληροφορει γι΄αυτο
Εκτος και αν θεωρεις την πραγματικοτητα αναξιοπιστη ...
Το περιεργο με το αξιωμα σου περι των πολλων μηδενικων, ενα για καθε πραγμα, ειναι οτι ολα τα διαφορετικα πραγματα πρεπει να βρισκονται τελικα στην ιδια θεση, ωστε το καθενα να αντικαθιστα το αλλο διαδοχικα οπως εχω ηδη σημειωσει και αμεσα ( διοτι "απουσια τινος=παρουσια άλλου" οπως λες ), οταν γινεται η αφαιρεση
Γιατι βεβαια δεν μπορει να περιμενεις οτι γινεται η εμφανιση ενος πραγματος με τηλεμεταφορα στη θεση καποιου αλλου πραγματος απο τη θεση του οταν αφαιρουμε το δευτερο απο κει που ειναι ...
Εκτος κι αν αυτη η αντικατασταση πιστευεις οτι ετσι γινεται εστω και αργα ( οχι δηλαδη ακαριαια), πραγμα το οποιο εξηγει και την κινηση στον κοσμο
Σε αυτη την περιπτωση ομως, στο μεσοδιαστημα, στη θεση που εγινε η αφαιρεση υπαρχει το κενο, η απουσια δηλαδη ειναι αισθητη
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Πεμ Απρ 30, 2015 1:25 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 11:16 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα το πλήθος είναι η απώτατη αφαίρεση ,ευχαριστώ για τη διευκρίνηση!
Είπα εγώ ότι υπάρχουν πολλά μηδενικά; Αφού είναι ίσα ,δε θα είναι πολλά.
Για δείξε ένα κενό ,δηλαδή ένα μέρος του χώρου όπου να μην υπάρχει απολύτως τίποτα! Ούτε στη Φυσική υπάρχει τέτοιο πράγμα ούτε στα Μαθηματικά. (ακόμα και η αφαίρεση μ εαποτέλεσμα 0 προϋποθέτει την πρόσθεση ,δηλαδή την ύπαρξη μιας τουλάχιστον θετικής οντότητας) _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2015 3:58 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Μα το πλήθος είναι η απώτατη αφαίρεση ,ευχαριστώ για τη διευκρίνηση!
Είπα εγώ ότι υπάρχουν πολλά μηδενικά; Αφού είναι ίσα ,δε θα είναι πολλά.
Για δείξε ένα κενό ,δηλαδή ένα μέρος του χώρου όπου να μην υπάρχει απολύτως τίποτα! Ούτε στη Φυσική υπάρχει τέτοιο πράγμα ούτε στα Μαθηματικά. (ακόμα και η αφαίρεση μ εαποτέλεσμα 0 προϋποθέτει την πρόσθεση ,δηλαδή την ύπαρξη μιας τουλάχιστον θετικής οντότητας) |
Η απωτατη αφαιρεση τίνος ;
Τα πολλα μηδενικα εξυπακουοντσι εφοσον υπαρχει η ισοτητα
Καποτε σε ρωτησα για το νοημα της ισοτητας κσι ... με παρεπεμψες σε μενα
Τωρα ηρθε η ωρα χρησης του ορισμου ( μου ) της ισοτητας : α=γ σημαινει τη μετακινηση του α στο γ ακριβως και αντιστροφως
Τα πολλα μηδενικα λοιπον, καθενα εξαρτωμενο απο τη φυση του πραγματος που αφαιρειται, σημαινει οτι με την ισοτητα τους παραγουν κινηση, με την οποια το ενα επερχεται επι του αλλου ακριβως
Αρα η ισοτητα των πολλων μηδενικων σημαινει οτι υπαρχει η καταλληλη κινηση με την οποια τα διαφορετικα μηδενικα κατα περιπτωση γινονται ισα και μπορουν ετσι μετα να λογιζονται ως ενα ( μηδενικο )
Εχεις μια ταξη γεματη μαθητες
Για δειξε οτι τα πραγματικα μηδενικα που δημιουργουνται στη θεση τους με αφαιρεση οταν βγαινουν διαλειμμα ειναι ενα ;
Νομιζω οτι δεν εχεις καταλαβει οτι τα μαθηματικα ( των πολλων μηδενικων που ειναι ή γινονται ισα ) που προτεινεις απεχουν πολυ απο τα θεωρητικα μαθηματικα ( του ενος και μονο μηδενικου για ολους τους αριθμους αδιακριτως ) που δεχονται οι μαθηματικοι
Στην ουσια εισηγεισαι τη δημιουργια νεων μαθηματικων, γιατι με την αλλαγη και ενος μονο αξιωματος σε ενα συστημα αλλαζεις το συστημα
Και μονη η αναφορα σου οτι : το μηδεν εξαρταται απο το αντικειμνο που αφαιρειται : συνιστα νεο αξιωμα και δειχνει οτι αντιλαμβανεσαι και εκλαμβανεις το μηδεν με διαφορετικο τροπο απο ο,τι τα κλασσικα μαθηματικα
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2015 12:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Η απωτατη αφαιρεση τίνος ;
α=γ σημαινει τη μετακινηση του α στο γ ακριβως και αντιστροφως
Εχεις μια ταξη γεματη μαθητες
Για δειξε οτι τα πραγματικα μηδενικα που δημιουργουνται στη θεση τους με αφαιρεση οταν βγαινουν διαλειμμα ειναι ενα ;
|
α) Της εμπειρίας.
β) Όχι γιατί και στην ισοδυναμία συμβαίνει το ίδιο αλλά δεν ταυτίζεται με την ισότητα.
γ) "Η αίθουσα δεν περιέχει το σύνολο των μαθητών".Δεν είναι πολλά τα μηδενικά ,λοιπόν. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|