Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 22, 2014 5:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μη συγχέεις τα προσωπικά δεδομένα με τους δημόσιους θεσμούς:είναι κατάκτηση της δημοκρατίας αυτό...αν μίλαγε για αθεϊσμό θα είχες το ίδιο πρόβλημα "παραβίασης της ελευθερίας του λόγου"; Όχι,βέβαια! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 22, 2014 7:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Μη συγχέεις τα προσωπικά δεδομένα με τους δημόσιους θεσμούς:είναι κατάκτηση της δημοκρατίας αυτό...αν μίλαγε για αθεϊσμό θα είχες το ίδιο πρόβλημα "παραβίασης της ελευθερίας του λόγου"; Όχι,βέβαια! |
Μα και βέβαια θα είχα! Για τι με έχεις; Για λογοκριτή;
Όλοι μπορούν να λένε ό,τι θέλουν!
Και οι άθεοι το κάνουν!
Κάθε φορά που κάποιος μιλάει για τον κόσμο που υπάρχει... τυχαία, που μιλάει για το σύμπαν που έχει ύλη και... τίποτα άλλο, μιλάει σαν άθεος! Και μια χαρά του επιτρέπεται! _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 22, 2014 8:28 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τότε γιατί δε διαμαρτύρεσαι που στα σχολεία της Ελλάδας διδάσκονται μόνο τα Θρησκευτικά ως επίσημο μάθημα και όχι ο αθεϊσμός ή ο καθολικισμός π.χ.; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 12:44 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο αθεϊσμός δεν είναι θρησκεία...είναι απλά μια ιδιορρυθμία που έχουν ορισμένοι στερημένοι τύποι. Σου λέει στερήθηκα πολλά χωρίς να έχω κάνει τίποτα...γιατί ρε γαμώτο...άρα να δεν υπάρχει θεός..και μετά βάζει το μυαλό του να δείξει πόσο κακοί και "φονταμενταλιστές" είναι οι θρησκευόμενοι έως θρησκόληπτοι ενίοτε.
Ειδικά αυτή η καραμέλα με τα προσωπικά δεδομένα και τη θρησκεία μόνο μερικά διεστραμμένα Πασόκια την πιπιλίζουν! Είναι αυτά που αρνήθηκαν τα τσιπάκια στις ταυτότητες νέου τύπου. Και τελικά δυο πράγματα άλλαξαν, το να μην αναγράφεται η θρησκεία και να μην αναγράφεται το όνομα της ή του συζύγου. Όλα τα μέσα έριξαν το βάρος στο πρώτο και έκρυψαν επιμελώς το δεύτερο. Γιατί δεν χρειάζονταν οι Πασόκοι στις ταυτότητες να αναφέρουν ποια σύζυγο έχουν; Γιατί στα ξενοδοχεία που πήγαιναν με τις φιλενάδες τους έδιναν την ταυτότητα και τους κακοφαίνονταν να δικαιολογήσουν μετά τα αδικαιολόγητα...). Αυτά για την ιστορία.
Πρέπει λοιπόν ή όχι να μπορεί κανείς να μιλήσει για τη θρησκεία του; Ασφαλώς και πρέπει γιατί η θρησκευτική πεποίθηση είναι μεν προσωπική αλλά ταυτόχρονα πρέπει να αναγνωρίζεται από τον κάθε άλλο. Και αυτό γίνεται με πολλούς τρόπους όπως για παράδειγμα με σύμβολα που εμφανίζουμε σε πρώτη θέα πάνω μας, βλέπε σταυρουδάκια! Αυτό που δεν επιτρέπεται είναι να παρακινήσουμε να πιστέψει άλλος, ως απαίτηση για να είναι μαζί μας. Όμως αυτό γίνεται, όπως για παράδειγμα οι χιλιάδες βαπτίσεις Αλβανών μουσουλμάνων που έγιναν χριστιανοί για τα μάτια του Ελληνικού κόσμου...ενώ παρέμειναν μουσουλμάνοι για τα μέρη τους.
Γιατί πρέπει να αναγνωρίζεται το τι πιστεύω θρησκευτικώς; Για πολλούς λόγους! Ένας είναι για να μην παρεξηγηθώ. Π.χ. κάποιοι έχουν γιορτή Μ. Παρασκευή...και με έχουν καλέσει...Γίνεται να πας σε γλέντι Μ. Παρασκευή; Ποιος πήγε σε γλέντι Μ. Παρασκευή; Δηλώνοντας τι πιστεύω θα έχω και μια ανάλογη αντιμετώπιση...μη προσβλητική.
Κάποιοι θεωρούν ότι το θρήσκευμα αποτελεί μειονέκτημα για να βρει κανείς εργασία. Με την ίδια έννοια και το φύλο αποτελεί μειονέκτημα, και τι θα πρέπει να κάνουμε; Να εξαφανίσουν το στήθος οι γυναίκες και να πάρουν ορμόνες να φαίνονται σαν άνδρες, ή να γίνουν όλοι "μη δηλωμένου φύλλου"...αρσενικοθήλυκοι;
Στην επιστήμη δεν μπορείς να βάλεις τον θεό. Αυτός είναι κανόνας, αλλά όχι γιατί απορρίπτουμε το Θεό, αλλά γιατί κάθε επιστημονική θέση στηρίζεται σε ευρήματα και αυτά τα καθορίζει ο επιστήμονας, άρα ο επιστήμονας δεν μπορεί να καθορίσει εκείνο το οποίο τον καθορίζει...και σε όλες τις θρησκείες, όχι τυχαία, τον άνθρωπο τον καθορίζει ο Θεός και όχι το ανάποδο.
Προσοχή στην χρήση του ρήματος καθορίζω σε σχέση με το ρήμα ορίζω. Το πρώτο αναφέρεται σε απτά πράγματα ενώ το δεύτερο σε αφηρημένα. Ορίζω σημείο, και το δείχνω για παράδειγμα δεν είναι η συγκεκριμένη κουκκίδα που δείχνω..αλλά το ότι αυτή η κουκκίδα αντιπροσωπεύει την έννοια σημείο. Ο ορισμός λοιπόν είναι η έννοια και όχι το αντικείμενο. Ορίζω λοιπόν όταν αναφέρομαι στην έννοια. Ενώ το ρήμα καθορίζω αναφέρεται στο αντικείμενο γενικά, ως πλήθος και όχι ως έννοια. Καθορίζει ο Θεός τον άνθρωπο σημαίνει ότι "προδιαγράφει" τους ανθρώπους, όλους μας, το πλήθος μας. Αν ο Θεός όριζε το τι είναι άνθρωπος τότε το πλήθος των ανθρώπων θα ήταν μια από τα ίδια., όλοι μας θα ήμασταν αντίτυπα του ενός. Συμπέρασμα ο Θεός καθορίζει τα πάντα, ενώ ο άνθρωπος φτιάχνει ορισμούς, ώστε να μπορεί να ομαδοποιεί τα αντικείμενα στη σκέψη του, για να μπορεί να μιλάει για εκείνα που δεν υπάρχουν αλλά και εκείνος με τη σειρά του θα τα καθορίσει όταν τα φτιάξει.
Ορίζω ή Define στα αγγλικά και Καθορίζω (εφαρμόζω) ή Implement επίσης στα αγγλικά. Ουσιαστικά το καθορίζω είναι το "ορίζω κάθε..τι" δηλαδή εφαρμόζω, κάνω το κάθε τι από μια ιδέα. Όταν αναφερόμαστε στο μέλλοντα ...π.χ.λέει μια γυναίκα στο γυναικολόγο της "μπορώ να καθορίσω το φύλο του μωρού", σημαίνει μπορώ να εφαρμόσω κάτι ώστε να γίνει αυτό που θέλω...Εδώ λοιπόν μπορεί να πει μια γυναίκα "μπορώ να ορίσω το φύλο το μωρού", και φυσικά έχει κάνει λάθος...στην έκφραση. Όμως αν θέλει να ορίσει όνομα μπορεί γιατί δεν "εφαρμόζει" το όνομα σε κάποιον απλά το χρησιμοποιεί ως "ο άλλος", άρα μιλάμε για ιδέα...Συμπέρασμα στο φύλο λέμε καθορίζω, επειδή απαιτούμε εφαρμογή ενώ στο όνομα ορίζω γιατί είναι "αντιπροσωπευτικό", είναι ιδέα...μπορεί να είναι ότι θέλουμε δεν αλλάζει αυτό που αντιπροσωπεύει.
Ομοίως και με τη θρησκεία στο ζήτημα του θέματος...Το πρόβλημα με τον νεαρό δεν είναι ο ορισμός του τι είναι Θεός ή γιατί πιστεύει, αλλά ότι εφάρμοσε τα περί θρησκείας σε έναν λόγο που δεν χρειάζονταν αυτή η εφαρμογή. Αν όμως η αναφορά του ήταν χωρίς να προβάλει μια κάποια συγκεκριμένη θρησκεία αλλά πως για να πετύχει στο σχολείο βοηθήθηκε από τον πνευματικό του, τον ιερέα της ενορίας του...τότε η αναφορά περί θρησκείας είναι δευτερεύουσα ενώ το πρωτεύον είναι ο άνθρωπος, ο ιερέας και η συμβολή του. Θα αρκούσε δηλαδή να μιλήσει για τον άνθρωπο ιερέα που του στάθηκε και έμμεσα για την θρησκεία του. Ομοίως εκείνοι που "ξεφτιλίζουν" τους ιερείς περιμένουν πως με το τρόπο τους θα χαλάσουν την πίστη των άλλων...Σε καμία εκ των δυο περιπτώσεων δεν είναι το πρωτεύον η θρησκεία...αλλά ο άνθρωπος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 7:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: | Ο αθεϊσμός δεν είναι θρησκεία...είναι απλά μια ιδιορρυθμία που έχουν ορισμένοι στερημένοι τύποι...Ειδικά αυτή η καραμέλα με τα προσωπικά δεδομένα και τη θρησκεία μόνο μερικά διεστραμμένα Πασόκια την πιπιλίζουν! |
Ξέχασα,εκτός από φασίστας είσαι και χριστιανός φασίστας! Δυστυχώς για σένα και τους ομοίους σου,η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι απαίτηση και γεγονός εδώ και χιλιάδες χρόνια (Απ' τον "Επιτάφιο" του Περικλή) και παραβιάζονται όταν παραβιάζεται η δημοκρατία κι όταν το κάθε φασιστάκι νιώθει ευτυχισμένο όταν ανήκει σε μια πλειοψηφία που θέλει να εκμεταλλεύεται μια μειοψηφία. Ονειρεύεσαι το Μεσαίωνα,ε; Ονειρέψου! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 9:17 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς τα περί φασίστα τα βγάζεις από το μυαλό σου ή τα βρήκες στα προσωπικά δεδομένα μου; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 12:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τόσα χρόνια που διδάσκεται ο μη υλισμός στα σχολεία γιατί δεν κατάφερε να εμποδίσει τον υλιστικό αυτό κόσμο; Άρα τα Θρησκευτικά απέτυχαν! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 12:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα εγώ δεν είμαι υλιστής,ούτ' εσύ φαντάζομαι: αφού δεν είναι πνευματικό αγαθό κι απλά καταναλώνεται υλιστικά δε χρειάζεται κι άλλο υλισμό η εκπαίδευση. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 1:03 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: | Προφανώς τα περί φασίστα τα βγάζεις από το μυαλό σου ή τα βρήκες στα προσωπικά δεδομένα μου; |
Η δεύτερη εκδοχή δεν πρέπει να σ' απασχολεί γιατί δε σ' ενδιαφέρουν τα προσωπικά δεδομένα,εκτός κι αν είσαι πασοκάκι.Η πρώτη να σ' απασχολεί,όμως,γιατί το μυαλό μου συντονίζεται με τα ιστορικά δεδομένα ενώ εσύ είσαι ανιστόρητος. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vedder Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 132
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 2:03 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποτέ να μην ανοίγεις διάλογο με βλάκα. Θα κατέβει το επίπεδο της συζήτησης. και φυσικά θα σε νικήσει λόγω πείρας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 23, 2014 9:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού τα Θρησκευτικά δεν αποτελούν πνευματικό αγαθό αλλά καταναλώνονται για υλιστικούς σκοπούς (βαθμούς και προαγωγή σε άλλη τάξη),ας τα καταργήσουμε και να βάλουμε κάτι πραγματικά πνευματικό:εκδρομές στο Άγιο Όρος,όπου οι μαθητές θα έχουν άμεση εμπειρία θαυμάτων. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|