Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 30, 31, 32
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 14, 2014 1:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Idea

Γιαννη

Θα συμφωνουσα μαζι σου, και εννοω με την τακτικη που τηρεις για να βρεις την ακρη, αν τα δυο σεναρια ηταν αντιθετα μεταξυ τους ...
Οπότε αν δεν ισχυει το ενα, ισχυει υποχρεωτικα το αλλο...
Και με την προϋποθεση βεβαια οτι δεν υπαρχει αλλο ( τριτο ) σεναριο ( ενδεχομενο ) εκτος απο αυτα τα δυό

Αν λοιπον εισαι βεβαιος οτι :
Ι. υπαρχουν μονο αυτα τα δυο ενδεχομενα και οτι :
ΙΙ. αυτα τα δυο ενδεχομενα ειναι αντιθετα μεταξυ τους, πραγμα που σημαινει οτι το ενα ακυρωνει το αλλο αν ισχυουν ταυτοχρονα, τοτε πας καλα...
Και αργα ή γρηγορα θα καταληξεις στην αληθεια που χρειαζεσαι πραγματικα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 14, 2014 3:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Idea

Γιαννη

Θα συμφωνουσα μαζι σου, και εννοω με την τακτικη που τηρεις για να βρεις την ακρη, αν τα δυο σεναρια ηταν αντιθετα μεταξυ τους ...
Οπότε αν δεν ισχυει το ενα, ισχυει υποχρεωτικα το αλλο...
Και με την προϋποθεση βεβαια οτι δεν υπαρχει αλλο ( τριτο ) σεναριο ( ενδεχομενο ) εκτος απο αυτα τα δυό

Αν λοιπον εισαι βεβαιος οτι :
Ι. υπαρχουν μονο αυτα τα δυο ενδεχομενα και οτι :
ΙΙ. αυτα τα δυο ενδεχομενα ειναι αντιθετα μεταξυ τους, πραγμα που σημαινει οτι το ενα ακυρωνει το αλλο αν ισχυουν ταυτοχρονα, τοτε πας καλα...
Και αργα ή γρηγορα θα καταληξεις στην αληθεια που χρειαζεσαι πραγματικα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι πως δεν αναφέρομαι σε δύο αντίθετα σενάρια .
Δεν τίθεται θέμα “αντίθεσης” , αλλά “διαφορετικότητας”

Σε όρους “κοινής λογικής” , μιλώ για “Α” , και “μη Α” .

Πρόκειται για μια περίπτωση “ουσίας”
Τρίτη περίπτωση – επι της ουσίας της πρότασης – δεν υπάρχει.

Δεν το καταλαβαίνεις?

Ή ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι) , ή όχι .

Τόσο απλό!!!

Και επαναλαμβάνω.
Δεν αγωνιώ να επιβεβαιώσω κανένα αποτέλεσμα .
Την γνώση του κόσμου μας αναζητώ , και για αυτή είμαι στον δρόμο .

Δεν κατέχω την γνώση , την αναζητώ .
Και είναι ωραίο που δεν την κατέχω , γιατί έτσι ενθουσιάζομαι κάθε φορά όταν κάτι μαθαίνω , επιβεβαιώνοντας πόσα λίγα γνωρίζω.

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 14, 2014 5:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Idea

Γιαννη

Θα συμφωνουσα μαζι σου, και εννοω με την τακτικη που τηρεις για να βρεις την ακρη, αν τα δυο σεναρια ηταν αντιθετα μεταξυ τους ...
Οπότε αν δεν ισχυει το ενα, ισχυει υποχρεωτικα το αλλο...
Και με την προϋποθεση βεβαια οτι δεν υπαρχει αλλο ( τριτο ) σεναριο ( ενδεχομενο ) εκτος απο αυτα τα δυό

Αν λοιπον εισαι βεβαιος οτι :
Ι. υπαρχουν μονο αυτα τα δυο ενδεχομενα και οτι :
ΙΙ. αυτα τα δυο ενδεχομενα ειναι αντιθετα μεταξυ τους, πραγμα που σημαινει οτι το ενα ακυρωνει το αλλο αν ισχυουν ταυτοχρονα, τοτε πας καλα...
Και αργα ή γρηγορα θα καταληξεις στην αληθεια που χρειαζεσαι πραγματικα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι πως δεν αναφέρομαι σε δύο αντίθετα σενάρια .
Δεν τίθεται θέμα “αντίθεσης” , αλλά “διαφορετικότητας”

Σε όρους “κοινής λογικής” , μιλώ για “Α” , και “μη Α” .

Πρόκειται για μια περίπτωση “ουσίας”
Τρίτη περίπτωση – επι της ουσίας της πρότασης – δεν υπάρχει.

Δεν το καταλαβαίνεις?

Ή ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι) , ή όχι .

Τόσο απλό!!!

Και επαναλαμβάνω.
Δεν αγωνιώ να επιβεβαιώσω κανένα αποτέλεσμα .
Την γνώση του κόσμου μας αναζητώ , και για αυτή είμαι στον δρόμο .

Δεν κατέχω την γνώση , την αναζητώ .
Και είναι ωραίο που δεν την κατέχω , γιατί έτσι ενθουσιάζομαι κάθε φορά όταν κάτι μαθαίνω , επιβεβαιώνοντας πόσα λίγα γνωρίζω.

Idea

Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ;


Και ενα δευτερο ερωτημα
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθεις αν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ;


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 11:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ; 


Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση:

Και ενα δευτερο ερωτημα 
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ; 


Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”

Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 1:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ; 


Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση:

Και ενα δευτερο ερωτημα 
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ; 


Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”

Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο

Idea

Δεν σε ρωτησα αν εχει ή δεν εχει θεση ενα αντιθετο σεναριο
Αυτο που σε ρωτησα ειναι : ποιο ειναι το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο
Και το αν εχει ή δεν εχει θεση αυτο το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, ασε καλυτερα να το εξετασω εγω
Και ρωτω εσενα για το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, γιατι εσυ γνωριζεις καλα το ενδεχομενο αυτο, αρα οφειλεις να γνωριζεις και το αντιθετο του

gianiss ως πρωτο ενδεχομενο έγραψε:
ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι)


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 6:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ; 


Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση:

Και ενα δευτερο ερωτημα 
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ; 


Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”

Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο

Idea

Δεν σε ρωτησα αν εχει ή δεν εχει θεση ενα αντιθετο σεναριο
Αυτο που σε ρωτησα ειναι : ποιο ειναι το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο
Και το αν εχει ή δεν εχει θεση αυτο το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, ασε καλυτερα να το εξετασω εγω
Και ρωτω εσενα για το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, γιατι εσυ γνωριζεις καλα το ενδεχομενο αυτο, αρα οφειλεις να γνωριζεις και το αντιθετο του

gianiss ως πρωτο ενδεχομενο έγραψε:
ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι)


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου !!!

Δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις αυτά που σου λέω.
Σου επαναλαμβάνω πως στο θέμα μιλάμε , δεν νοείται αντίθεση , αλλά διαφορετικότητα .
Δεν φαίνεται να δεν μπορείς να διακρίνεις την ουσιώδη διαφορά .

Κατάλαβε επιτέλους, πως η αντίθεση αναφέρεται σε ίδιες “ουσίες” .

Το “ζεστό” έχει αντίθετο του το “κρύο” , και όχι το “άσχημο” .
Το κατάλαβες ?

Στο θέμα που κουβεντιάζουμε , ο “λόγος” θα μπορούσε να είναι διακριτό αδιάσπαστο κατηγόρημα του όντως υπαρκτού , διαφορετικής ουσίας , ένα δηλαδή “άλλο κάτι”, τον που ορίζει τον τρόπο που η υλο-ενέργεια αλληλεπιδρά στο χωροχρόνο .
Αυτό είναι ένα ενδεχόμενο.
Θα μπορούσε όμως να προκύπτει εκ του αποτελέσματος που είναι η απόλυτη ύπαρξη, και επιβεβαιώνεται από την αιώνια σταθερότητα του όντως υπαρκτού.
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν , ο “λόγος” προκύπτει απροσδιόριστα , και προσδιορίζεται από την αιώνια σταθερότητα της ύπαρξης , είναι δηλαδή υλικο-ενεργειακής “ουσίας/φύσης” και όχι ένα “άλλο κάτι” , ένα άλλο αναπόσπαστο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού” .

Δεν νομίζω πως κατάλαβες .
Τα ανέφερα μόνο για όσους ενδεχομένως μπορούν να τα καταλάβουν αυτά .

Έχω την γνώμη πως και οι αρχαίοι φιλόσοφοι , αν γνώριζαν όσα στις μέρες μας γνωρίζουμε , θα είχαν οδηγηθεί στον ίδιο συλλογισμό.
Δεν απαιτεί πολύ ... “σοφία”


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 8:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ; 


Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση:

Και ενα δευτερο ερωτημα 
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ; 


Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”

Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο

Idea

Δεν σε ρωτησα αν εχει ή δεν εχει θεση ενα αντιθετο σεναριο
Αυτο που σε ρωτησα ειναι : ποιο ειναι το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο
Και το αν εχει ή δεν εχει θεση αυτο το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, ασε καλυτερα να το εξετασω εγω
Και ρωτω εσενα για το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, γιατι εσυ γνωριζεις καλα το ενδεχομενο αυτο, αρα οφειλεις να γνωριζεις και το αντιθετο του

gianiss ως πρωτο ενδεχομενο έγραψε:
ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι)


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου !!!

Δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις αυτά που σου λέω.
Σου επαναλαμβάνω πως στο θέμα μιλάμε , δεν νοείται αντίθεση , αλλά διαφορετικότητα .
Δεν φαίνεται να δεν μπορείς να διακρίνεις την ουσιώδη διαφορά .

Κατάλαβε επιτέλους, πως η αντίθεση αναφέρεται σε ίδιες “ουσίες” .

Το “ζεστό” έχει αντίθετο του το “κρύο” , και όχι το “άσχημο” .
Το κατάλαβες ?

Στο θέμα που κουβεντιάζουμε , ο “λόγος” θα μπορούσε να είναι διακριτό αδιάσπαστο κατηγόρημα του όντως υπαρκτού , διαφορετικής ουσίας , ένα δηλαδή “άλλο κάτι”, τον που ορίζει τον τρόπο που η υλο-ενέργεια αλληλεπιδρά στο χωροχρόνο .
Αυτό είναι ένα ενδεχόμενο.
Θα μπορούσε όμως να προκύπτει εκ του αποτελέσματος που είναι η απόλυτη ύπαρξη, και επιβεβαιώνεται από την αιώνια σταθερότητα του όντως υπαρκτού.
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν , ο “λόγος” προκύπτει απροσδιόριστα , και προσδιορίζεται από την αιώνια σταθερότητα της ύπαρξης , είναι δηλαδή υλικο-ενεργειακής “ουσίας/φύσης” και όχι ένα “άλλο κάτι” , ένα άλλο αναπόσπαστο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού” .

Idea

Το μπερδεμα σου βρισκεται στο οτι δεν εχεις ορισει με σαφηνεια και στις δυο περιπτωσεις τι ειναι ο "λογος"
Στην πρωτη λες οτι ειναι κατηγορημα του οντως υπαρκτου... Κατανοητο !
Στη δευτερη ομως τι ειναι ;
( λαβε υποψη σου τη σημειωση στο τελος )

Aποτελεσμα λοιπον της παραπανω αοριστιας ειναι να νομιζεις οτι, εκτος απο το οντως υπαρκτο κατι ( το Απαν Κατι ), αυτο το απροσδιοριστο που ονομαζεις "λογο" μπορει ( υπαρχει το ενδεχομενο ) να ειναι ενα αλλο "κατι" διαφορετικο απο το οντως υπαρκτο κατι το οποιο ειναι μοναδικο

Η ουσια ειναι μοναδικη στο οντως υπαρκτο κατι, εσυ το εχεις πει

Αυτο που αλλαζει ειναι η μορφη της καθε φορα, οπως εχεις ξαναπει

Τι ψαχνεις λοιπον ;


Σημειωσε οτι η απολυτη υπαρξη δεν ειναι αποτελεσμα...
Δεν προερχεται δηλαδη απο καποια διεργασια οποιασδηποτε φυσης
Η απολυτη υπαρξη ειναι το θεμελιωδες κατηγορημα του οντως υπαρκτου κατι



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 15 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 798

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 28, 2015 11:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Με την λογική μπορεί κάθε ανθρώπινη μονάδα να εξηγήσει τα πάντα ,με την προϋπόθεση να μπορεί να βλέπει πέρα από την διάσταση του δυαδικού μας κόσμου .
Η επιστήμη μετράει την αντί ύλη ,αλλά αδυνατεί προς το παρών να την ερμηνεύσει ,διότι εισπράττει σε κάθε νέο στοιχείο που ανακαλύπτει ,νέες απορίες και ερωτηματικά .
Είναι δυνατόν να ξεπεράσεις τον χρονοχώρο και να δεις τι συμβαίνει λίγο παραπέρα με αντικειμενικό τρόπο ;
Αν ότι συμβαίνει παραπέρα έχει σχέση με τον δυαδικό μας κόσμο ,θα πρέπει να υπάρχει συνδετικό στοιχείο ,η στοιχεία .
Η ανιδιοτέλεια για παράδειγμα ,που είναι υπαρκτό στοιχείο στον κόσμο μας ,έχει κάποια σχέση με τον άλλον ,η τους άλλους αόρατους κόσμους ;
Μπορεί να δοθεί απάντηση ,αν ένα άτομο προσπαθήσει σοβαρά να την υλοποιήσει στην ζωή του .
Έλα όμως που μια ζωή είναι μικρή ,για να περάσεις από τον ιδιοτελή χαρακτήρα στον ανιδιοτελή .
Σημασία έχει η προσπάθεια μέχρι που σε οδηγεί .
Πρακτικά αν οι άνθρωποι κατάφερναν να υλοποιήσουν τον ανιδιοτελή χαρακτήρα σε καθολικό επίπεδο και να συμπεριφέρονται ανιδιοτελώς , θα μοιραζόταν αυθόρμητα τα πάντα μεταξύ τους ,διότι θα ήτανε μια μονάδα .
Αντίθετα η ιδιοτέλεια είναι η συμπεριφορά που ακόμη εφαρμόζεται σε κάθε γωνιά του πλανήτη .
Το αποτέλεσμα αυτής της συμπεριφοράς το βιώνουμε όλοι και είναι να παραμένουν οι ανθρώπινες μονάδες διχασμένες ,υπηρετώντας η κάθε μια το ιδιοτελές ατομικό της συμφέρον .
Με αυτό το σκεπτικό ήθελα να σας δείξω ,ότι το στοιχείο της ανιδιοτέλειας ,είναι ανύπαρκτο στον δυαδικό μας κόσμο και υπαρκτό πέρα από αυτόν και είναι υπαρκτό στον αόρατο κόσμο πέρα από τον δικό μας ,διότι η ανιδιοτέλεια είναι το στοιχείο ,που οδηγεί ένα σύνολο ,μια ομάδα ,σε μια και μοναδική μονάδα .
...,πράγμα αδιανόητο για τον κόσμο μας ,διότι ακόμη διανύουμε την εξέλιξη της ιδιοτέλειας .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 30, 31, 32
Σελίδα 32 από 32

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center