Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 14, 2014 1:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη
Θα συμφωνουσα μαζι σου, και εννοω με την τακτικη που τηρεις για να βρεις την ακρη, αν τα δυο σεναρια ηταν αντιθετα μεταξυ τους ...
Οπότε αν δεν ισχυει το ενα, ισχυει υποχρεωτικα το αλλο...
Και με την προϋποθεση βεβαια οτι δεν υπαρχει αλλο ( τριτο ) σεναριο ( ενδεχομενο ) εκτος απο αυτα τα δυό
Αν λοιπον εισαι βεβαιος οτι :
Ι. υπαρχουν μονο αυτα τα δυο ενδεχομενα και οτι :
ΙΙ. αυτα τα δυο ενδεχομενα ειναι αντιθετα μεταξυ τους, πραγμα που σημαινει οτι το ενα ακυρωνει το αλλο αν ισχυουν ταυτοχρονα, τοτε πας καλα...
Και αργα ή γρηγορα θα καταληξεις στην αληθεια που χρειαζεσαι πραγματικα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 14, 2014 3:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Γιαννη
Θα συμφωνουσα μαζι σου, και εννοω με την τακτικη που τηρεις για να βρεις την ακρη, αν τα δυο σεναρια ηταν αντιθετα μεταξυ τους ...
Οπότε αν δεν ισχυει το ενα, ισχυει υποχρεωτικα το αλλο...
Και με την προϋποθεση βεβαια οτι δεν υπαρχει αλλο ( τριτο ) σεναριο ( ενδεχομενο ) εκτος απο αυτα τα δυό
Αν λοιπον εισαι βεβαιος οτι :
Ι. υπαρχουν μονο αυτα τα δυο ενδεχομενα και οτι :
ΙΙ. αυτα τα δυο ενδεχομενα ειναι αντιθετα μεταξυ τους, πραγμα που σημαινει οτι το ενα ακυρωνει το αλλο αν ισχυουν ταυτοχρονα, τοτε πας καλα...
Και αργα ή γρηγορα θα καταληξεις στην αληθεια που χρειαζεσαι πραγματικα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι πως δεν αναφέρομαι σε δύο αντίθετα σενάρια .
Δεν τίθεται θέμα “αντίθεσης” , αλλά “διαφορετικότητας”
Σε όρους “κοινής λογικής” , μιλώ για “Α” , και “μη Α” .
Πρόκειται για μια περίπτωση “ουσίας”
Τρίτη περίπτωση – επι της ουσίας της πρότασης – δεν υπάρχει.
Δεν το καταλαβαίνεις?
Ή ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι) , ή όχι .
Τόσο απλό!!!
Και επαναλαμβάνω.
Δεν αγωνιώ να επιβεβαιώσω κανένα αποτέλεσμα .
Την γνώση του κόσμου μας αναζητώ , και για αυτή είμαι στον δρόμο .
Δεν κατέχω την γνώση , την αναζητώ .
Και είναι ωραίο που δεν την κατέχω , γιατί έτσι ενθουσιάζομαι κάθε φορά όταν κάτι μαθαίνω , επιβεβαιώνοντας πόσα λίγα γνωρίζω.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 14, 2014 5:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | skapaneas
έγραψε: |
Γιαννη
Θα συμφωνουσα μαζι σου, και εννοω με την τακτικη που τηρεις για να βρεις την ακρη, αν τα δυο σεναρια ηταν αντιθετα μεταξυ τους ...
Οπότε αν δεν ισχυει το ενα, ισχυει υποχρεωτικα το αλλο...
Και με την προϋποθεση βεβαια οτι δεν υπαρχει αλλο ( τριτο ) σεναριο ( ενδεχομενο ) εκτος απο αυτα τα δυό
Αν λοιπον εισαι βεβαιος οτι :
Ι. υπαρχουν μονο αυτα τα δυο ενδεχομενα και οτι :
ΙΙ. αυτα τα δυο ενδεχομενα ειναι αντιθετα μεταξυ τους, πραγμα που σημαινει οτι το ενα ακυρωνει το αλλο αν ισχυουν ταυτοχρονα, τοτε πας καλα...
Και αργα ή γρηγορα θα καταληξεις στην αληθεια που χρειαζεσαι πραγματικα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι πως δεν αναφέρομαι σε δύο αντίθετα σενάρια .
Δεν τίθεται θέμα “αντίθεσης” , αλλά “διαφορετικότητας”
Σε όρους “κοινής λογικής” , μιλώ για “Α” , και “μη Α” .
Πρόκειται για μια περίπτωση “ουσίας”
Τρίτη περίπτωση – επι της ουσίας της πρότασης – δεν υπάρχει.
Δεν το καταλαβαίνεις?
Ή ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι) , ή όχι .
Τόσο απλό!!!
Και επαναλαμβάνω.
Δεν αγωνιώ να επιβεβαιώσω κανένα αποτέλεσμα .
Την γνώση του κόσμου μας αναζητώ , και για αυτή είμαι στον δρόμο .
Δεν κατέχω την γνώση , την αναζητώ .
Και είναι ωραίο που δεν την κατέχω , γιατί έτσι ενθουσιάζομαι κάθε φορά όταν κάτι μαθαίνω , επιβεβαιώνοντας πόσα λίγα γνωρίζω. |
Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ;
Και ενα δευτερο ερωτημα
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθεις αν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ;
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 11:43 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ;
|
Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση: |
Και ενα δευτερο ερωτημα
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ;
|
Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”
Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 1:00 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ;
|
Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση: |
Και ενα δευτερο ερωτημα
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ;
|
Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”
Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο |
Δεν σε ρωτησα αν εχει ή δεν εχει θεση ενα αντιθετο σεναριο
Αυτο που σε ρωτησα ειναι : ποιο ειναι το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο
Και το αν εχει ή δεν εχει θεση αυτο το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, ασε καλυτερα να το εξετασω εγω
Και ρωτω εσενα για το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, γιατι εσυ γνωριζεις καλα το ενδεχομενο αυτο, αρα οφειλεις να γνωριζεις και το αντιθετο του
gianiss ως πρωτο ενδεχομενο έγραψε: | ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι) |
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 6:11 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ;
|
Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση: |
Και ενα δευτερο ερωτημα
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ;
|
Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”
Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο |
Δεν σε ρωτησα αν εχει ή δεν εχει θεση ενα αντιθετο σεναριο
Αυτο που σε ρωτησα ειναι : ποιο ειναι το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο
Και το αν εχει ή δεν εχει θεση αυτο το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, ασε καλυτερα να το εξετασω εγω
Και ρωτω εσενα για το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, γιατι εσυ γνωριζεις καλα το ενδεχομενο αυτο, αρα οφειλεις να γνωριζεις και το αντιθετο του
gianiss ως πρωτο ενδεχομενο έγραψε: | ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι) |
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου !!!
Δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις αυτά που σου λέω.
Σου επαναλαμβάνω πως στο θέμα μιλάμε , δεν νοείται αντίθεση , αλλά διαφορετικότητα .
Δεν φαίνεται να δεν μπορείς να διακρίνεις την ουσιώδη διαφορά .
Κατάλαβε επιτέλους, πως η αντίθεση αναφέρεται σε ίδιες “ουσίες” .
Το “ζεστό” έχει αντίθετο του το “κρύο” , και όχι το “άσχημο” .
Το κατάλαβες ?
Στο θέμα που κουβεντιάζουμε , ο “λόγος” θα μπορούσε να είναι διακριτό αδιάσπαστο κατηγόρημα του όντως υπαρκτού , διαφορετικής ουσίας , ένα δηλαδή “άλλο κάτι”, τον που ορίζει τον τρόπο που η υλο-ενέργεια αλληλεπιδρά στο χωροχρόνο .
Αυτό είναι ένα ενδεχόμενο.
Θα μπορούσε όμως να προκύπτει εκ του αποτελέσματος που είναι η απόλυτη ύπαρξη, και επιβεβαιώνεται από την αιώνια σταθερότητα του όντως υπαρκτού.
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν , ο “λόγος” προκύπτει απροσδιόριστα , και προσδιορίζεται από την αιώνια σταθερότητα της ύπαρξης , είναι δηλαδή υλικο-ενεργειακής “ουσίας/φύσης” και όχι ένα “άλλο κάτι” , ένα άλλο αναπόσπαστο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού” .
Δεν νομίζω πως κατάλαβες .
Τα ανέφερα μόνο για όσους ενδεχομένως μπορούν να τα καταλάβουν αυτά .
Έχω την γνώμη πως και οι αρχαίοι φιλόσοφοι , αν γνώριζαν όσα στις μέρες μας γνωρίζουμε , θα είχαν οδηγηθεί στον ίδιο συλλογισμό.
Δεν απαιτεί πολύ ... “σοφία”
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2014 8:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | skapaneas
έγραψε: | gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas Δηλαδη αν ( υποθετικα ) μιλαγες για το αντιθετο σεναριο του πρωτου ενδεχομενου, τι ακριβως θα ελεγες ;
|
Στην περίπτωση που εξετάζω , δεν έχει “θέση” ένα αντίθετο σενάριο .
Παράθεση: |
Και ενα δευτερο ερωτημα
Πριν αναρωτηθεις αν ο λογος εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ( εννοεις μαλλον απο το οντως υπαρκτο ), πρεπει να αναρωτηθειςαν μπορει να εχει διακριτη διαφορετικη ουσια ;
|
Αυτό που εξετάζω – στην παρούσα φάση - είναι το ενδεχόμενο ο “λόγος” να είναι ο τρόπος που η ουσία του “όντως υπαρκτού” αυτοοργανώνεται “απροσδιόριστα” , διατηρώντας την αιώνια σταθερότητά της .
Συγκριτικά με το άλλο ενδεχόμενο που λογικά δεν μπορώ να αποκλείσω, η εξέταση του , μοιάζει – σε μένα- ποιο εύκολα προσβάσιμο καθώς η έρευνα του στρέφεται σε “κάτι όντως υπαρκτό” που θα μπορούσε να μελετηθεί και να αποδειχθεί πειραματικά .
Η λύση του θα δοθεί , όταν καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα να εντοπίσουμε όλα τα δομικά στοιχεία της υλοενέργειας .
Αυτό – θεωρητικά – είναι κάτι εφικτό , τεχνολογικά όμως είναι ακόμα πολύ δύσκολο να γίνει.
Η γνώση αυτή , θα απαντήσει στο ερώτημα για την “φύση/ουσία” του “λόγου”
Προσωπικά, δεν βλέπω “λόγο” , που να αποκλείει ο “λόγος” να είναι μια “άλλη ουσία κάτι” η “φύση” της οποίας να μην “ορίζεται/κωδικοποιείται” από την “φύση” της υλοενέργειας στο χωροχρόνο |
Δεν σε ρωτησα αν εχει ή δεν εχει θεση ενα αντιθετο σεναριο
Αυτο που σε ρωτησα ειναι : ποιο ειναι το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο
Και το αν εχει ή δεν εχει θεση αυτο το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, ασε καλυτερα να το εξετασω εγω
Και ρωτω εσενα για το αντιθετο σεναριο στο πρωτο σου ενδεχομενο, γιατι εσυ γνωριζεις καλα το ενδεχομενο αυτο, αρα οφειλεις να γνωριζεις και το αντιθετο του
gianiss ως πρωτο ενδεχομενο έγραψε: | ο “λόγος” ( που προκύπτει από την σταθερότητα/αιωνιότητα της ύπαρξης ) έχει διακριτή διαφορετική ουσία (ένα άλλο κάτι) |
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου !!!
Δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις αυτά που σου λέω.
Σου επαναλαμβάνω πως στο θέμα μιλάμε , δεν νοείται αντίθεση , αλλά διαφορετικότητα .
Δεν φαίνεται να δεν μπορείς να διακρίνεις την ουσιώδη διαφορά .
Κατάλαβε επιτέλους, πως η αντίθεση αναφέρεται σε ίδιες “ουσίες” .
Το “ζεστό” έχει αντίθετο του το “κρύο” , και όχι το “άσχημο” .
Το κατάλαβες ?
Στο θέμα που κουβεντιάζουμε , ο “λόγος” θα μπορούσε να είναι διακριτό αδιάσπαστο κατηγόρημα του όντως υπαρκτού , διαφορετικής ουσίας , ένα δηλαδή “άλλο κάτι”, τον που ορίζει τον τρόπο που η υλο-ενέργεια αλληλεπιδρά στο χωροχρόνο .
Αυτό είναι ένα ενδεχόμενο.
Θα μπορούσε όμως να προκύπτει εκ του αποτελέσματος που είναι η απόλυτη ύπαρξη, και επιβεβαιώνεται από την αιώνια σταθερότητα του όντως υπαρκτού.
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν , ο “λόγος” προκύπτει απροσδιόριστα , και προσδιορίζεται από την αιώνια σταθερότητα της ύπαρξης , είναι δηλαδή υλικο-ενεργειακής “ουσίας/φύσης” και όχι ένα “άλλο κάτι” , ένα άλλο αναπόσπαστο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού” .
|
Το μπερδεμα σου βρισκεται στο οτι δεν εχεις ορισει με σαφηνεια και στις δυο περιπτωσεις τι ειναι ο "λογος"
Στην πρωτη λες οτι ειναι κατηγορημα του οντως υπαρκτου... Κατανοητο !
Στη δευτερη ομως τι ειναι ;
( λαβε υποψη σου τη σημειωση στο τελος )
Aποτελεσμα λοιπον της παραπανω αοριστιας ειναι να νομιζεις οτι, εκτος απο το οντως υπαρκτο κατι ( το Απαν Κατι ), αυτο το απροσδιοριστο που ονομαζεις "λογο" μπορει ( υπαρχει το ενδεχομενο ) να ειναι ενα αλλο "κατι" διαφορετικο απο το οντως υπαρκτο κατι το οποιο ειναι μοναδικο
Η ουσια ειναι μοναδικη στο οντως υπαρκτο κατι, εσυ το εχεις πει
Αυτο που αλλαζει ειναι η μορφη της καθε φορα, οπως εχεις ξαναπει
Τι ψαχνεις λοιπον ;
Σημειωσε οτι η απολυτη υπαρξη δεν ειναι αποτελεσμα...
Δεν προερχεται δηλαδη απο καποια διεργασια οποιασδηποτε φυσης
Η απολυτη υπαρξη ειναι το θεμελιωδες κατηγορημα του οντως υπαρκτου κατι
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 28, 2015 11:02 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την λογική μπορεί κάθε ανθρώπινη μονάδα να εξηγήσει τα πάντα ,με την προϋπόθεση να μπορεί να βλέπει πέρα από την διάσταση του δυαδικού μας κόσμου .
Η επιστήμη μετράει την αντί ύλη ,αλλά αδυνατεί προς το παρών να την ερμηνεύσει ,διότι εισπράττει σε κάθε νέο στοιχείο που ανακαλύπτει ,νέες απορίες και ερωτηματικά .
Είναι δυνατόν να ξεπεράσεις τον χρονοχώρο και να δεις τι συμβαίνει λίγο παραπέρα με αντικειμενικό τρόπο ;
Αν ότι συμβαίνει παραπέρα έχει σχέση με τον δυαδικό μας κόσμο ,θα πρέπει να υπάρχει συνδετικό στοιχείο ,η στοιχεία .
Η ανιδιοτέλεια για παράδειγμα ,που είναι υπαρκτό στοιχείο στον κόσμο μας ,έχει κάποια σχέση με τον άλλον ,η τους άλλους αόρατους κόσμους ;
Μπορεί να δοθεί απάντηση ,αν ένα άτομο προσπαθήσει σοβαρά να την υλοποιήσει στην ζωή του .
Έλα όμως που μια ζωή είναι μικρή ,για να περάσεις από τον ιδιοτελή χαρακτήρα στον ανιδιοτελή .
Σημασία έχει η προσπάθεια μέχρι που σε οδηγεί .
Πρακτικά αν οι άνθρωποι κατάφερναν να υλοποιήσουν τον ανιδιοτελή χαρακτήρα σε καθολικό επίπεδο και να συμπεριφέρονται ανιδιοτελώς , θα μοιραζόταν αυθόρμητα τα πάντα μεταξύ τους ,διότι θα ήτανε μια μονάδα .
Αντίθετα η ιδιοτέλεια είναι η συμπεριφορά που ακόμη εφαρμόζεται σε κάθε γωνιά του πλανήτη .
Το αποτέλεσμα αυτής της συμπεριφοράς το βιώνουμε όλοι και είναι να παραμένουν οι ανθρώπινες μονάδες διχασμένες ,υπηρετώντας η κάθε μια το ιδιοτελές ατομικό της συμφέρον .
Με αυτό το σκεπτικό ήθελα να σας δείξω ,ότι το στοιχείο της ανιδιοτέλειας ,είναι ανύπαρκτο στον δυαδικό μας κόσμο και υπαρκτό πέρα από αυτόν και είναι υπαρκτό στον αόρατο κόσμο πέρα από τον δικό μας ,διότι η ανιδιοτέλεια είναι το στοιχείο ,που οδηγεί ένα σύνολο ,μια ομάδα ,σε μια και μοναδική μονάδα .
...,πράγμα αδιανόητο για τον κόσμο μας ,διότι ακόμη διανύουμε την εξέλιξη της ιδιοτέλειας . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|