Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 12, 2014 2:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1) Αυτά έγραψες:
"Η αληθεια ειναι οτι βλεπεις τα μισα απο οσα γραφω
Εγραψα λοιπον :
Παράθεση:
Το πρωτο θεωρημα λοιπον λεει οτι το θεϊκο αντικειμενο υπαρχει οπωσδηποτε σε ενα κοσμο, δυναμει ή ενεργεια ή και στα δυο
Το δευτερο θεωρημα λεει οτι το θεϊκο αντικειμενο υπαρχει αναγκαστικα και οπωσδηποτε
Απο το συνδυασμο των δυο θεωρηματων ο Γκεντελ συναγει οτι οτι το θεϊκο αντικειμενο, οχι μονο υπαρχει σε ενα κοσμο, αλλά οτι υπαρχει σε ολους τους κοσμους, δυναμει και ενεργεια, μια και καθε κοσμος παρεχει παντοτε τις αναγκαιες και ικανες συνθηκες για να υπαρχει "κατι"
Συνεπως :
Α΄ : Τελειο Ον = δυναμει ή ενεργεια ή και τα δυο
Β΄: Τελειο Ον = και τα δυο"
Δεχόσουν ,λοιπόν,την ισότητα...
2)Για την αντικατάσταση σου εξήγησα αλλά δεν επέμεινες ,οπότε φαντάστηκα ότι λύθηκε το πρόβλημα.Τι συνέβη τώρα;
3)Δεν υπάρχουν μέτρα του Γκέντελ και δικά μου:κι αυτός προσπαθεί με την τυπική λογική ν' αποδείξει κάτι κι εγώ βλέπω πως κάνει λάθος κι ας είναι κι ο Ευκλείδης. Εξάλλου μεταγραφή απ' τον Άνσελμο έκανε.
Για την ισότητα τώρα: (Γκέντελ)
"Από τα αξιώματα 1-4 προκύπτει λογικά ότι σε κάποιον πιθανό κόσμο υπάρχει Θεός, που περιέχει δηλαδή όλες τις θετικές ιδιότητες. Αυτό αποδεικνύεται με τη βοήθεια της λογικής: από όλους τους πιθανούς άπειρους κόσμους (αναφερόμαστε τόσο σε υπαρκτούς κόσμους, όσο και σε ανύπαρκτους οι οποίοι δεν έχουν υπάρξει ακόμα αλλά ΜΠΟΡΕΙ να υπάρξουν, είναι ΠΙΘΑΝΟ να υπάρξουν, σε κόσμους σε άλλες διαστάσεις, σε κόσμους που μοιάζουν με το σύμπαν μας, κόσμους στη φαντασία μας κλπ), λογικό είναι σε κάποιον από αυτούς να υπάρχει αυτό το πράγμα με τη θεϊκή ιδότητα. "
Απ' τα παραπάνω ορίζεται ο θεός ως δυνάμει,ενεργεία ή δυνάμει κι ενεργεία τέλεια ύπαρξη.Με άλλα λόγια "θεός=τέλεια δυνάμει ή τέλεια ενεργεία ή τέλεια δυνάμει κι ενεργεία ύπαρξη". Κάθε ορισμός είναι μια ισότητα .
Το ίδιο κάνει και πιο κάτω αλλά αυτή τη φορά συνδυάζει την τελειότητα μόνο με την ενεργεία ύπαρξη: θεός=τέλεια ενεργεία ύπαρξη
Απ' τους 2 ορισμούς-ισότητες,λοιπόν,προκύπτει με απλή αντικατάσταση η αντίφαση. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 12, 2014 9:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Χτες βράδυ στον ύπνο μου, εμφανίστηκε ο θεός σε μένα σε ένα όραμα. Ανεώχθησαν οι ουρανοί, και ο θεός βγήκε από κάτι υπερφυσικά σύννεφα και απευθύνθηκε σε μένα:
-Ρε συ iason, εκείνος ο spyros που γράφει στο filosofia.gr, τι ηλίθιος που είναι!
Εγώ αντέδρασα αμέσως, ως όφειλα:
-Σε παρακαλώ, τι είναι αυτά τώρα, είσαι απαράδεκτος! Σα δε ντρέπεσαι λέω εγώ! Στο κάτω κάτω είναι σα να προσβάλλεις τον εαυτό σου, αφού εσύ τον έφτιαξες είναι σα να λες ότι εσύ πρώτα είσαι ηλίθιος και δεν ξέρεις τι σού γίνεται!
Για να μη τα πολυλογώ, ήταν απαράδεκτος, σε έβριζε ασύστολα, έκανα ότι μπορούσα για να σε υπερασπιστώ, και μάλλον κάτι κατάφερα αφού σε μια στιγμή με έβρισε και εξαφανίστηκε χωρίς να απαντήσει στα επιχειρήματά μου.
Κοίτα, spyros, βόηθα λίγο και συ την κατάσταση, συμμαζέψου βρε παιδί, να μη του δίνουμε αφορμές... |
Οκ Ιάσων, οτιδήποτε έγραψα ήταν ψέμα.
Εντάξει τώρα; _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 12, 2014 9:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | spyros έγραψε: | gianiss έγραψε: |
Αλλά τι σοβαρή κουβέντα θα περίμενε κάποιος, από ένα “επιστήμονα του κουρελιού”?
|
Το έχω ξαναγράψει: Δεν μπορώ να υποκρίνομαι ότι δεν μου συνέβησαν τα βιώματα που μου συνέβησαν. Τι να κάνω τώρα δηλαδή. Αφού μου συνέβησαν! Προτιμάς να σε κοροϊδεύω ότι δεν μου συνέβησαν;
Δεν μπορώ λοιπόν να αρνηθώ ότι είχα το συγκεκριμένο βίωμα με το κομματάκι υφάσματος από τον Άγιο Σπυρίδωνα.
Όσο και να προσπαθείς να το χλευάσεις, συνέβει ακριβώς αυτό που περιέγραψα.
Συνέβη έτσι ακριβώς όπως το περιέγραψα.
Πρέπει να νοιώθω άβολα ή να ντρέπομαι γιαυτό; |
Δεν θα πω εγώ πως θα πρέπει να νιώθεις, γιατί δεν σε γνωρίζω ακριβώς .
Ένας άσχετος , ευκολόπιστος, φαντασιόπληκτος ανθρωπάκος , χωρίς γνώση των νόμων της φύσης , θα πίστευε αυτό που εσύ πίστεψες , και θα σταυροκοπιέται για μέρες για το “θαύμα” μέσω του οποίου , φανερώθηκε η δύναμη του θεού του.
Ένας “επιστήμονας” όμως και μάλιστα φυσικός – όπως εσύ λες οτι είσαι – θα το “έψαχνε” το θέμα, για να εντοπίσει το “φυσικό αίτιο” .
Δεν θα τολμούσε να “διαφημίζει” το θαύμα, αν ήταν σε κάποιο βαθμό σοβαρός.
Δεν σε χλευάζω φίλε μου για αυτά που “πιστεύεις” , αλλά σε κατηγορώ ότι διαδίδεις τις φαντασιώσεις σου , φορώντας “επιστημονικό μανδύα”
Γιατί το κάνεις και το κάνεις συστηματικά , επικαλούμενος “επιστήμονες” ως επιβεβαίωση των δικών σου δογματικών “πιστεύω” , όπως έκανες πρόσφατα θριαμβολογόντας πως τάχα υπάρχει “λογική απόδειξη” ύπαρξης θεού , κάτι παντελώς ψευδές και αντιεπιστημονικό.
Δεν υπάρχει καμία λογική απόδειξη ύπαρξης ούτε και μη ύπαρξης θεού.
Υπάρχει λογική απόδειξη μη ύπαρξης “δημιουργού” σύμπαντος κόσμου εκ του μηδενός μία και μοναδική στιγμή.
Δεν πρόκειται όμως να χάσω το χρόνο μου να στο αποδείξω.
Δεν πρόκειται να καταλάβεις την λογική της δικής μου απόδειξης.
|
Πως ξέρεις ότι είναι φαντασιώσεις μου, αφού δεν ήσουν μαζί μου; _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2014 9:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | 1) Αυτά έγραψες:
"Η αληθεια ειναι οτι βλεπεις τα μισα απο οσα γραφω
Εγραψα λοιπον :
Παράθεση:
Το πρωτο θεωρημα λοιπον λεει οτι το θεϊκο αντικειμενο υπαρχει οπωσδηποτε σε ενα κοσμο, δυναμει ή ενεργεια ή και στα δυο
Το δευτερο θεωρημα λεει οτι το θεϊκο αντικειμενο υπαρχει αναγκαστικα και οπωσδηποτε
Απο το συνδυασμο των δυο θεωρηματων ο Γκεντελ συναγει οτι οτι το θεϊκο αντικειμενο, οχι μονο υπαρχει σε ενα κοσμο, αλλά οτι υπαρχει σε ολους τους κοσμους, δυναμει και ενεργεια, μια και καθε κοσμος παρεχει παντοτε τις αναγκαιες και ικανες συνθηκες για να υπαρχει "κατι"
Συνεπως :
Α΄ : Τελειο Ον = δυναμει ή ενεργεια ή και τα δυο
Β΄: Τελειο Ον = και τα δυο"
Δεχόσουν ,λοιπόν,την ισότητα...
2)Για την αντικατάσταση σου εξήγησα αλλά δεν επέμεινες ,οπότε φαντάστηκα ότι λύθηκε το πρόβλημα.Τι συνέβη τώρα;
3)Δεν υπάρχουν μέτρα του Γκέντελ και δικά μου:κι αυτός προσπαθεί με την τυπική λογική ν' αποδείξει κάτι κι εγώ βλέπω πως κάνει λάθος κι ας είναι κι ο Ευκλείδης. Εξάλλου μεταγραφή απ' τον Άνσελμο έκανε.
Για την ισότητα τώρα: (Γκέντελ)
"Από τα αξιώματα 1-4 προκύπτει λογικά ότι σε κάποιον πιθανό κόσμο υπάρχει Θεός, που περιέχει δηλαδή όλες τις θετικές ιδιότητες. Αυτό αποδεικνύεται με τη βοήθεια της λογικής: από όλους τους πιθανούς άπειρους κόσμους (αναφερόμαστε τόσο σε υπαρκτούς κόσμους, όσο και σε ανύπαρκτους οι οποίοι δεν έχουν υπάρξει ακόμα αλλά ΜΠΟΡΕΙ να υπάρξουν, είναι ΠΙΘΑΝΟ να υπάρξουν, σε κόσμους σε άλλες διαστάσεις, σε κόσμους που μοιάζουν με το σύμπαν μας, κόσμους στη φαντασία μας κλπ), λογικό είναι σε κάποιον από αυτούς να υπάρχει αυτό το πράγμα με τη θεϊκή ιδότητα. "
Απ' τα παραπάνω ορίζεται ο θεός ως δυνάμει,ενεργεία ή δυνάμει κι ενεργεία τέλεια ύπαρξη.Με άλλα λόγια "θεός=τέλεια δυνάμει ή τέλεια ενεργεία ή τέλεια δυνάμει κι ενεργεία ύπαρξη". Κάθε ορισμός είναι μια ισότητα .
Το ίδιο κάνει και πιο κάτω αλλά αυτή τη φορά συνδυάζει την τελειότητα μόνο με την ενεργεία ύπαρξη: θεός=τέλεια ενεργεία ύπαρξη
Απ' τους 2 ορισμούς-ισότητες,λοιπόν,προκύπτει με απλή αντικατάσταση η αντίφαση. |
Ιωαννη, λιγο μπερδεμενα μου τα λες.....
Αν εφαρμοσω κατα γραμμα της συνταγη σου της "αντικαταστασης", προκυπτει το ακολουθο :
Α΄ διαπιστωση : Σκαπανεας = Κατοικος Αθηνας
Β΄ διαπιστωση : Σκαπανεας = Μελος του foroum filosofia.cr
Με αντικατασταση στην 2η οπου Σκαπανεας το ισοδυναμο του Κατοικος Αθηνας προκυπτει :
Κατοικος Αθηνας = Μελος του foroum filosofia.gr
Σου φαινεται λογικο ;
Μαλλον οχι !!!
Αρα η παραπανω ισοτητα συνιστα αντιφαση
Ή κανω λαθος ;
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2014 10:11 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάνεις λάθος! Ο Σκαπανέας δεν ισούται με την έννοια "κάτοικος Αθήνας" ούτε με την έννοια "μέλος του filosofia.gr" .Oι 2 προτάσεις σου δεν είναι ορισμοί της έννοιας "Σκαπανέας" αλλά κατηγορικές κρίσεις,προσδίδεις ιδιότητες στο υποκείμενο.Έτσι,λοιπόν, κάνεις κατάχρηση του συμβόλου της ισότητας ενώ θα έπρεπε να χρησιμοποιείς το σύμβολο "∈" (ανήκει):
α) Σκαπανέας ∈ στους κατοίκους της Αθήνας
β) Σκαπανέας ∈ στα μέλη του filosofia.gr.
Και φυσικά δεν ισχύει η αντικατάσταση εδώ αλλά στον Γκέντελ ισχύει και παραϊσχύει. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2014 10:58 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και γιατι εγω κανω καταχρηση της ισοτητας στο παραπανω παραδειγμα κι εσυ οχι στις "ισοτητες" Γκεντελ ;
Το ιδιο κανεις κι εσυ και μαλιστα παραβλεποντας αρχικα την τριτη εναλλακτικη : ενεργεια και δυναμει : για να σου βγει πιο ευκολα η δηθεν αντιφαση, πραγμα βεβαια που παρατηρησα αμεσως και διορθωσα
Και ουτε βεβαια διαμαρτυρηθηκες αλλά ουτε και προβληματιστηκες για την αβλεψια σου και τη διορθωση μου και το νοημα της διορθωσης
Και σου ξαναλεω για 5η ή 6η φορα οτι η αντικατασταση στην οποια στηριζεις τη δηθεν αντιφαση ειναι λαθος
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2014 12:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Αυτό που προβληματίζει ψευδεπιστήμονα σπύρο μου , είναι η συχνή αναφορά σου σε “καθηγητάδες” ως μόνη απόδειξη / επιβεβαίωση της δογματικής πίστης σου.' |
Λάθος κάνεις.
Δεν χρησιμοποιώ την πίστη των κορυφαίων επιστημόνων στον Θεό, (όπως Νεύτων, Φάραντεη, Όιλερ, Γκάους, Αϊνστάιν κλπ) ως επιβεβαίωση της πίστη μου. Η πίστη μου επιβεβαιώνεται από τον Ορθολογισμό, την έρευνα και τη μελέτη του κόσμου και του σύμπαντος, τις άπειρες μαρτυρίες αξιόλογων (και όχι φανατικών υβριστών και πωρωμένων φονταμενταλιστών) και τέλος από τα βιώματά μου.
Παράθεση: | Αν παπασπύρο μου, η παράθεση κάθε αρλούμπας που κάθε πικραμένος “επώνυμος επιστήμονας” λέει, αρκούσε για να αποδείξει την δική σου δογματική αλήθεια , τότε αυτή θα είχε γίνει προ πολλού “παγκόσμια αλήθεια” .
Αυτό δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα, - και είναι λογικό.
Επιβεβαιώνεις συνεχώς την ελλειπή “επιστημονική” σου κατάρτιση , παραθέτοντας ανεξέλεγκτα όποια μπούρδα βρεις στο διαδίκτυο να συμφωνεί με την δική σου τυφλή δογματική πίστη. |
Εφόσον νοιώθεις την ψυχολογική ανάγκη να χαρακτηρίζεις απαξιωτικά (παπασπύρο, αρλούμπες, μπούρδες, "επιστήμονες" κλπ) οτιδήποτε έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύεις, σημαίνει ότι μέσα σου "καταλαβαίνεις" ότι έχεις λάθος στη θρησκευτική σου επιλογή και προσπαθείς να αμυνθείς, με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο. Διότι γνωρίζεις καλά ότι, οι χαρακτηρισμοί
είναι μεν δωρεάν, αλλά ποτέ δεν είναι επιχείρημα. Και αυτό είναι ενθαρρυντικό διότι "προετοιμάζεσαι εσωτερικά" να περάσεις σε ένα άλλο στάδιο και δίνεις τις τελευταίες σου μάχες με τον εαυτό σου.
Η πτώση του κάστρου είναι θέμα χρόνου..
Παράθεση: | Δυστυχώς σου αρέσει να εκτίθεσαι παραθέτοντας άκριτα τις απόψεις τρίτων , χωρίς καν να μπορείς έστω ο ίδιος τις υποστηρίξεις, με δικά σου λογικά επιχειρήματα.
Αντί ακλόνητων δικών σου επιχειρημάτων , περιγελάς απόψεις των συνομιλητών σου , παραθέτοντας ώς απόδειξη της δικής σου “επιστημονικής” επάρκειας ρήσεις “πατέρων” , “μητέρων” και “άσχετων σχετικών επιστημόνων” του δικού σου βεληνεκούς.
Αλλά τι σοβαρή κουβέντα θα περίμενε κάποιος, από ένα “επιστήμονα του κουρελιού”?
|
Σου έγραψα στο πρώτο μου σχόλιο τη βάση της πίστεώς μου:
Ορθολογισμός,
Έρευνα,
Μαρτυρίες αξιόλογων ανθρώπων και όχι καραγκιόζηδων,
προσωπικά βιώματα.
Η παράθεση των πατερικών κειμένων γίνεται προς προβληματισμό και βοήθεια, όπως κάνουμε και με τις φιλοσοφικές ρήσεις και αποφθέγματα.
Άλλωστε οι Άγιοι της εκκλησίας μας δεν ήσαν συνηθισμένοι άνθρωποι και μπορούν να μας διδάξουν πολλά ακόμα και με τη ζωή τους.
Για παράδειγμα, ο φίλος μου Ιάσων (μπορεί να είμαστε αλλόπιστοι, αλλά ξέρω ότι απευθύνεται καλοπροαίρετα σε μένα) μου ανέφερε μια ιστοριούλα με ένα όνειρο.
Θα μπορούσα να του γράψω την πατερική νουθεσία "μην παίρνετε ποτέ υπ' όψιν τα όνειρα". Προτίμησα όμως μια άλλη αντίδραση.
ΥΓ.
Σκαπανέα δεν θυμάμαι πια που είχα γράψει το συγκεκριμένο, αλλά δεν έχει και τόση σημασία.
Κάπου διάβασα ότι περιμένεις με ενδιαφέρον μια απάντησή μου.
Μπορείς να ξαναγράψεις σε τι ακριβώς; _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2014 3:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Και γιατι εγω κανω καταχρηση της ισοτητας στο παραπανω παραδειγμα κι εσυ οχι στις "ισοτητες" Γκεντελ ;
Το ιδιο κανεις κι εσυ και μαλιστα παραβλεποντας αρχικα την τριτη εναλλακτικη : ενεργεια και δυναμει : για να σου βγει πιο ευκολα η δηθεν αντιφαση, πραγμα βεβαια που παρατηρησα αμεσως και διορθωσα
Και ουτε βεβαια διαμαρτυρηθηκες αλλά ουτε και προβληματιστηκες για την αβλεψια σου και τη διορθωση μου και το νοημα της διορθωσης
Και σου ξαναλεω για 5η ή 6η φορα οτι η αντικατασταση στην οποια στηριζεις τη δηθεν αντιφαση ειναι λαθος |
1) Γιατί ο Γκέντελ δίνει ορισμούς ενώ εσύ κατηγορικές κρίσεις,πάλι τα ίδια θα λέμε;
2) Δεν την παρέβλεψα αλλά όπως είδες και μ' αυτή δε σώζεται γιατί η σύζευξη δεν ταυτίζεται με την αποκλειστική διάζευξη,έστω κι αν αυτή έχει 3 επιλογές.
3)Δεν είναι λάθος γιατί πρόκειται για ορισμούς -ισότητες και στις ισότητες μπορούμε να κάνουμε αντικατάσταση. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 14, 2014 12:24 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | iason έγραψε: | Χτες βράδυ στον ύπνο μου, εμφανίστηκε ο θεός σε μένα σε ένα όραμα. Ανεώχθησαν οι ουρανοί, και ο θεός βγήκε από κάτι υπερφυσικά σύννεφα και απευθύνθηκε σε μένα:
-Ρε συ iason, εκείνος ο spyros που γράφει στο filosofia.gr, τι ηλίθιος που είναι!
Εγώ αντέδρασα αμέσως, ως όφειλα:
-Σε παρακαλώ, τι είναι αυτά τώρα, είσαι απαράδεκτος! Σα δε ντρέπεσαι λέω εγώ! Στο κάτω κάτω είναι σα να προσβάλλεις τον εαυτό σου, αφού εσύ τον έφτιαξες είναι σα να λες ότι εσύ πρώτα είσαι ηλίθιος και δεν ξέρεις τι σού γίνεται!
Για να μη τα πολυλογώ, ήταν απαράδεκτος, σε έβριζε ασύστολα, έκανα ότι μπορούσα για να σε υπερασπιστώ, και μάλλον κάτι κατάφερα αφού σε μια στιγμή με έβρισε και εξαφανίστηκε χωρίς να απαντήσει στα επιχειρήματά μου.
Κοίτα, spyros, βόηθα λίγο και συ την κατάσταση, συμμαζέψου βρε παιδί, να μη του δίνουμε αφορμές... |
Οκ Ιάσων, οτιδήποτε έγραψα ήταν ψέμα.
Εντάξει τώρα; |
Το εάν είναι "εντάξει τώρα" εξαρτάται από το τι καταλαβαίνεις από αυτό που λέει ο άλλος. Πάντως σε σχέση με εκείνο το αχτύπητο "άσε μας βρε iason" που πέταξες σε άλλη συζήτηση, φαίνεται ότι σημείωσες κάποια πρόοδο στη φιλοσοφική ατάκα. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 14, 2014 1:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | spyros
Λάθος κάνεις.
Δεν χρησιμοποιώ την πίστη των κορυφαίων επιστημόνων στον Θεό, (όπως Νεύτων, Φάραντεη, Όιλερ, Γκάους, Αϊνστάιν κλπ) ως επιβεβαίωση της πίστη μου. Η πίστη μου επιβεβαιώνεται από τον Ορθολογισμό, την έρευνα και τη μελέτη του κόσμου και του σύμπαντος, τις άπειρες μαρτυρίες αξιόλογων (και όχι φανατικών υβριστών και πωρωμένων φονταμενταλιστών) και τέλος από τα βιώματά μου.
|
Δεν κάνω λάθος
Και τώρα αυτό κάνεις εμμέσως , αρνούμενος πως χρησιμοποιείς “την πίστη των κορυφαίων επιστημόνων στον Θεό, (όπως Νεύτων, Φάραντεη, Όιλερ, Γκάους, Αϊνστάιν κλπ)”
Μην μου πεις πως όλοι αυτοί ήταν χριστιανοί ορθόδοξοι ?
Όσο για τα δικά σου προσωπικά βιώματα, δεν επιβεβαιώνουν καμιά αντικειμενική αλήθεια.
Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο, αλλά ανάλογα με τα δικά σου βιώματα, έχει πλήθος ανθρώπων, που τους επιβεβαιώνουν τα δικά τους “πιστεύω” , πολύ διαφορετικά όμως από τα δικά σου.
Μην μου πεις πως εσύ μόνο έχεις το “χάρισμα” να βιώνεις την μοναδική αλήθεια....
Και μην θυμώσεις όταν θα σε αποκαλέσω “ονειροπαρμένο” , “πωρωμένο” κλπ κλπ , γιατί τέτοιος θα είσαι , αδυνατώντας να διακρίνεις την υποκειμενικότητα των φαντασιώσεων σου.
Παράθεση: | Εφόσον νοιώθεις την ψυχολογική ανάγκη να χαρακτηρίζεις απαξιωτικά (παπασπύρο, αρλούμπες, μπούρδες, "επιστήμονες" κλπ) οτιδήποτε έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύεις, σημαίνει ότι μέσα σου "καταλαβαίνεις" ότι έχεις λάθος στη θρησκευτική σου επιλογή και προσπαθείς να αμυνθείς, με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο. Διότι γνωρίζεις καλά ότι, οι χαρακτηρισμοί
είναι μεν δωρεάν, αλλά ποτέ δεν είναι επιχείρημα. Και αυτό είναι ενθαρρυντικό διότι "προετοιμάζεσαι εσωτερικά" να περάσεις σε ένα άλλο στάδιο και δίνεις τις τελευταίες σου μάχες με τον εαυτό σου.
Η πτώση του κάστρου είναι θέμα χρόνου.. |
Τώρα δηλώνεις πως έχεις και επιστημονική ψυχολογική ιδιότητα ?
Χα!χα!χα!
Ψυχολόγε παπασπύρο μου , όταν θα λες μπούρδες και ιστορίες για αγρίους, με στόχο να παραπλανάς νεαρά ανυποψίαστα άτομα που διαβάζουν στο φόρουμ τις κουβέντες μας , πως υπάρχουν τάχα θαυματουργά κουρέλια , ιστορίες δηλαδή που παραπέμπουν σε θαυματουργά ματζούνια, φυλακτά , και ξόρκια , και όλα αυτά τα πλασάρεις, επικαλούμενος μια τάχα επιστημονική σου ιδιότητα, τότε ο χαρακτηρισμός “μπούρδα” είναι πολύ επικής.
Παράθεση: |
Σου έγραψα στο πρώτο μου σχόλιο τη βάση της πίστεώς μου:
Ορθολογισμός,
Έρευνα,
Μαρτυρίες αξιόλογων ανθρώπων και όχι καραγκιόζηδων,
προσωπικά βιώματα.
Η παράθεση των πατερικών κειμένων γίνεται προς προβληματισμό και βοήθεια, όπως κάνουμε και με τις φιλοσοφικές ρήσεις και αποφθέγματα.
Άλλωστε οι Άγιοι της εκκλησίας μας δεν ήσαν συνηθισμένοι άνθρωποι και μπορούν να μας διδάξουν πολλά ακόμα και με τη ζωή τους.
Για παράδειγμα, ο φίλος μου Ιάσων (μπορεί να είμαστε αλλόπιστοι, αλλά ξέρω ότι απευθύνεται καλοπροαίρετα σε μένα) μου ανέφερε μια ιστοριούλα με ένα όνειρο.
Θα μπορούσα να του γράψω την πατερική νουθεσία "μην παίρνετε ποτέ υπ' όψιν τα όνειρα". Προτίμησα όμως μια άλλη αντίδραση. |
Τίποτα από αυτά δεν αληθεύει .
Δεν είδα κάπου να αναφέρεσαι σε δική σου έρευνα , και ούτε διέκρινα υποψία ορθολογισμού στα γραπτά σου , πάρεξ τυφλό θρησκευτικό δογματισμό.
Οι άγιοι της δικής σου πίστης , είναι οι "καραγκιόζηδες" για τους πιστούς των άλλων δογμάτων .
Αυτή την μεγάλη αλήθεια δεν μπορείς να την διακρίνεις , γιατί οι παρωπίδες σου δεν στο επιτρέπουν.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 14, 2014 5:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: |
Το εάν είναι "εντάξει τώρα" εξαρτάται από το τι καταλαβαίνεις από αυτό που λέει ο άλλος. Πάντως σε σχέση με εκείνο το αχτύπητο "άσε μας βρε iason" που πέταξες σε άλλη συζήτηση, φαίνεται ότι σημείωσες κάποια πρόοδο στη φιλοσοφική ατάκα. |
Ναι και εγώ διαπιστώνω ότι προοδεύω στις φιλοσοφικές ατάκες.
γιανηςς έγραψε: | Δεν κάνω λάθος
Και τώρα αυτό κάνεις εμμέσως , αρνούμενος πως χρησιμοποιείς “την πίστη των κορυφαίων επιστημόνων στον Θεό, (όπως Νεύτων, Φάραντεη, Όιλερ, Γκάους, Αϊνστάιν κλπ)”
Μην μου πεις πως όλοι αυτοί ήταν χριστιανοί ορθόδοξοι ? |
Ποτέ δεν θα σου έλεγα ψέμα. Οι άνθρωποι αυτοί πίστευαν στον Θεό αλλά δεν ήταν Ορθόδοξοι. Για την ακρίβεια, δεν είχαν ποτέ ακούσει ή ασχοληθεί με την Ορθοδοξία. Απλά οι περισσότεροι ήσαν χριστιανοί, είτε Καθολικοί είτε Προτεστάντες.
Παράθεση: | Όσο για τα δικά σου προσωπικά βιώματα, δεν επιβεβαιώνουν καμιά αντικειμενική αλήθεια.
Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο, αλλά ανάλογα με τα δικά σου βιώματα, έχει πλήθος ανθρώπων, που τους επιβεβαιώνουν τα δικά τους “πιστεύω” , πολύ διαφορετικά όμως από τα δικά σου.
Μην μου πεις πως εσύ μόνο έχεις το “χάρισμα” να βιώνεις την μοναδική αλήθεια....
Και μην θυμώσεις όταν θα σε αποκαλέσω “ονειροπαρμένο” , “πωρωμένο” κλπ κλπ , γιατί τέτοιος θα είσαι , αδυνατώντας να διακρίνεις την υποκειμενικότητα των φαντασιώσεων σου. |
Άρα παραδέχεσαι ότι υπάρχουν βιώματα υπερβατικά, σε όλους τους ανθρώπους.
(Νάτη η πρώτη ρωγμή στο κάστρο).
Και βέβαια συμφωνούμε.
Μάλιστα ένας φυσικός, ο Ρακοβαλής Αθανάσιος είχε πρώτα έντονες υπερβατικές εμπειρίες με τον Ινδουϊσμό, οι οποίες τον οδήγησαν σε μια προσωπική 10ετή επίπονη έρευνα και αναζήτηση (έφτασε μέχρι τα ασραμ του θιβέτ) για να καταλήξει στον Ορθόδοξο χριστιανισμό.
Γνωρίζω πολύ καλά τι είδους εμπειρίες μπορεί να υπάρχουν, διότι το ψάχνω αρκετά. Μη ξεχνάς ότι εγώ είμαι αυτός που έφερα εδώ δύο παράξενες εμπειρίες "αλλόπιστων"..
http://www.youtube.com/watch?v=3F3ovb2kZ9Q
http://www.youtube.com/watch?v=fH-kBqec_K4
Αρα, αυτά που θέλεις να πιστεύεις για εμένα και τα δικά μου πιστεύω είναι αποκυήματα της φαντασίας σου.
Επίσης, αποκύημα της φαντασίας σου, είναι η πεποίθησή σου πως ότι γράφω δεν μου συνέβη. Διότι δεν ήσουν συνεχώς μαζί μου για να ξέρεις τι μου συνέβη και τι όχι. Απλά η επιθυμία σου είναι να μην μου έχει συμβεί και προσπαθείς να αυθυποβάλλεις τον εαυτό σου σε ένα ψέμα.
Εγώ και μόνον εγώ έχω το προνόμιο να γνωρίζω αν οι εμπειρίες μου είναι αληθινές ή ψεύτικες και αυτήν την πραγματικότητα δεν μπορείς να τη δεις, διότι λειτουργείς συναισθηματικά και όχι λογικά.
(Είναι η φυσιολογική πάλη σου με εσένα, όπως έγραψα πιο πάνω)
Παράθεση: | Ψυχολόγε παπασπύρο μου , όταν θα λες μπούρδες και ιστορίες για αγρίους, με στόχο να παραπλανάς νεαρά ανυποψίαστα άτομα που διαβάζουν στο φόρουμ τις κουβέντες μας , πως υπάρχουν τάχα θαυματουργά κουρέλια , ιστορίες δηλαδή που παραπέμπουν σε θαυματουργά ματζούνια, φυλακτά , και ξόρκια , και όλα αυτά τα πλασάρεις, επικαλούμενος μια τάχα επιστημονική σου ιδιότητα, τότε ο χαρακτηρισμός “μπούρδα” είναι πολύ επικής. |
Μπορούν πάντα να δοκιμάσουν να το κάνουν.
"Έρχου και ίδε."
Δεν υποτιμώ τους αναγνώστες του φορουμ, μάλλον εσύ τους υποτιμάς αν νομίζεις ότι "παρασύρονται" τόσο εύκολα. Εγώ αν τους προτείνω κάτι, τους προτείνω ένα βίωμα.
Παράθεση: | Τίποτα από αυτά δεν αληθεύει .
Δεν είδα κάπου να αναφέρεσαι σε δική σου έρευνα , και ούτε διέκρινα υποψία ορθολογισμού στα γραπτά σου , πάρεξ τυφλό θρησκευτικό δογματισμό.
Οι άγιοι της δικής σου πίστης , είναι οι "καραγκιόζηδες" για τους πιστούς των άλλων δογμάτων .
Αυτή την μεγάλη αλήθεια δεν μπορείς να την διακρίνεις , γιατί οι παρωπίδες σου δεν στο επιτρέπουν. |
Και μόνο το γεγονός ότι με κατηγορείς πως γράφω συχνά με πατερικές αναφορές, αποδεικνύει πως ασχολούμαι με την έρευνα και δεν αρκούμαι στο να αποδέχομαι απλά το "πατερ ημών" και τέλειωσε η ιστορία.
Ακόμα και το παρόν νήμα, που αφορά μια άκρως μαθηματικοποιημένη διαδικασία λογικής, εγώ το έψαξα και το βρήκα και το δημοσίευσα και όχι εσύ.
Συνεπώς, άλλος ερευνά και ασχολείται ουσιαστικά και προτείνει και άλλος αρκείται σε χαρακτηρισμούς και ύβρεις.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν τώρα, πόσο διαστρεβλωμένα σε κάνει το εγώ σου να βλέπεις τα πράγματα και τους ανθρώπους;
(Αν το κατανοήσεις, θα είναι μια μεγάλη απελευθέρωση από τον τοίχο που έχεις χτίσει γύρω σου.
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα). _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 15, 2014 11:48 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | Και μόνο το γεγονός ότι με κατηγορείς πως γράφω συχνά με πατερικές αναφορές, αποδεικνύει πως ασχολούμαι με την έρευνα...
...Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα). |
Πήδημα μπόλικο, η Ρόδος πού είναι!
Ώστε οι μαυροφορεμένοι μουτζαχεντίν κάνουν "έρευνα"! Ετσι εξηγείται η υψηλή χριστιανική φιλοσοφία... _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 15, 2014 11:54 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | spyros
Ποτέ δεν θα σου έλεγα ψέμα. Οι άνθρωποι αυτοί πίστευαν στον Θεό αλλά δεν ήταν Ορθόδοξοι. Για την ακρίβεια, δεν είχαν ποτέ ακούσει ή ασχοληθεί με την Ορθοδοξία. Απλά οι περισσότεροι ήσαν χριστιανοί, είτε Καθολικοί είτε Προτεστάντες.
|
Δεν σε κατηγόρησα για ψεύτη, αλλά για αντιεπιστημονική συμπεριφορά. Οι επιστήμονες που ανέφερες , κάποιοι τουλάχιστον από αυτούς, δεν πίστευαν σε κάποιο προσωπικό θεό ( σαν τον Γιαχβέ), όπως εσύ πιστεύεις , επομένως ΔΕΝ επιβεβαιώνουν την δική σου “δογματική πίστη”.
Μην τους επικαλείσαι , μην τους “καπηλεύεσαι” και κυρίως , μη τους ..... “σπιλώνεις” .
Παράθεση: | Άρα παραδέχεσαι ότι υπάρχουν βιώματα υπερβατικά, σε όλους τους ανθρώπους.
|
Γνωρίζω – μου έχουν περιγραφεί – πολλές βιωματικές ψευδαισθήσεις .
Έχω γνωρίσει άτομα που υποστηρίζουν πως μιλούν με τον θεό ή με τον διάβολο.
Και αυτοί δεν λένε ψέματα , όπως καλή ώρα και εσύ με το “θαυματουργό κουρέλι”.
Αυτά που λένε τα “πιστεύουν”
Δεν έχω ακούσει ΠΟΤΕ κανένα σοβαρό επειστήμονα να περιγράφει τέτοια βιώματα , ούτε έχω διαβάσει κάτι σχετικό με υπερβατικά βιώματα, σε κάποιο επίσημο επιστημονικό περιοδικό ή επιστημονικό φόρουμ.
Θα γέλαγε και το παρδαλό κατσίκι με τον φαντασιόπληκτο “επιστήμονα”
Μόνο “θαύματα του νου” υπάρχουν , και αυτά φαίνονται σε μας σαν “θαύματα” , γιατί δεν έχουν μελετηθεί πλήρως όλες οι δυνατότητες του ανθρώπινου εγκεφάλου και οι αλληλεπιδράσεις του με το ανθρώπινο σώμα και τις εκκρίσεις των αδένων που καθορίζουν την ψυχοσωματική συμπεριφορά κάθε μεμονωμένου ατόμου.
Προφανώς δεν έχεις κάνει ή δεν γνωρίζεις πειράματα υποβολής σε εγρήγορση ή σε ύπνωση.
Παράθεση: |
Μπορούν πάντα να δοκιμάσουν να το κάνουν.
"Έρχου και ίδε."
Δεν υποτιμώ τους αναγνώστες του φορουμ, μάλλον εσύ τους υποτιμάς αν νομίζεις ότι "παρασύρονται" τόσο εύκολα. Εγώ αν τους προτείνω κάτι, τους προτείνω ένα βίωμα. |
Είναι θέμα “πίστης” και υποβολής.
Να φανταστείς πως ο ούτε ο ίδιος ο Ιησούς – αν τα βαγγέλια λένε αλήθεια – δεν μπορούσε να κάνει κανένα “θαύμα” μπροστά στα μάτια των συγχωριανών του , γιατί γνώριζαν πως δεν έχει την δύναμη να κάνει θαύματα.
Ούτε κουρέλια εξαφάνισε , ούτε ζυμάρια φούσκωσε, ούτε τυφλός είδε , ούτε πεθαμένους ανάστησε κλπ κλπ
Πλήρης αποτυχία υπερφυσικού / μεταφυσικού φαινομένου στην ευρύτερη περιοχή που ήταν γνωστός από κούνια .
Εσύ βεβαίως το κουρέλι σου το “έχασες” και το ζυμάρι σου φούσκωσε , - αλήθεια λές πως αυτά τα βίωσες ο ίδιος - , γιατί έτσι πίστεψες πως έγιναν όλα αυτά.
Μόνο μην τα αναφέρεις σε κανένα σοβαρό επιστήμονα (εκτός και αν όσους γνωρίζεις είναι του ίδιου βεληνεκούς με το δικό σου)
Παράθεση: |
Και μόνο το γεγονός ότι με κατηγορείς πως γράφω συχνά με πατερικές αναφορές, αποδεικνύει πως ασχολούμαι με την έρευνα και δεν αρκούμαι στο να αποδέχομαι απλά το "πατερ ημών" και τέλειωσε η ιστορία.
Ακόμα και το παρόν νήμα, που αφορά μια άκρως μαθηματικοποιημένη διαδικασία λογικής, εγώ το έψαξα και το βρήκα και το δημοσίευσα και όχι εσύ.
Συνεπώς, άλλος ερευνά και ασχολείται ουσιαστικά και προτείνει και άλλος αρκείται σε χαρακτηρισμούς και ύβρεις.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν τώρα, πόσο διαστρεβλωμένα σε κάνει το εγώ σου να βλέπεις τα πράγματα και τους ανθρώπους;
(Αν το κατανοήσεις, θα είναι μια μεγάλη απελευθέρωση από τον τοίχο που έχεις χτίσει γύρω σου.
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα).
|
Χαχαχα !
Πλάκα κάνεις έτσι?
Το παρόν νήμα είναι μία ακόμη επιβεβαίωση αυτών που λέω.
Ονομάζεις μια “clopy paste” καταχώρηση , ως παράθεση δικών σου απόψεων?
Έχεις μεγάλη πλάκα φίλε μου.
Αυτές τις απόψεις των άλλων που παρέθεσες , δεν είχες καν την επάρκεια να στηρίξεις εσύ ο ίδιος , και όταν ρωτήθηκες , παρέπεμψες αλλού για τις εξηγήσεις.
Έτσι θεωρείς πως κάνεις έρευνες ?
Έρευνα στο διαδίκτυο και αντιγραφή απόψεων που δεν την δυνατότητα ο ίδιος να συζητήσεις?
Είσαι ωραίος .... ερευνητής σπυρο μου.
Και μετά με κατηγορείς που σπάω πλάκα μαζί σου?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 15, 2014 1:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | spyros έγραψε: | Και μόνο το γεγονός ότι με κατηγορείς πως γράφω συχνά με πατερικές αναφορές, αποδεικνύει πως ασχολούμαι με την έρευνα...
...Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα). |
Πήδημα μπόλικο, η Ρόδος πού είναι!
Ώστε οι μαυροφορεμένοι μουτζαχεντίν κάνουν "έρευνα"! Ετσι εξηγείται η υψηλή χριστιανική φιλοσοφία... |
Απεναντίας, εγώ βλέπω Ρόδο, αλλά πήδημα δεν βλέπω.
Τώρα όσον αφορά την έρευνα, προφανώς θεωρείς μαυροφορεμένους μουτζαχεντίν τους καλόγερους, όπως εγώ θεωρώ μη μαυροφορεμένο μουτζαχεντίν τον κάθε φανατικό αντιθεϊστή. (Είναι η άλλη όψη του ίδιου ακριβώς νομίσματος).
Ωστόσο, είναι μια έρευνα.
Ο έντιμος καλόγερος παίρνει μια απόφαση να ασχοληθεί με κάτι το οποίο δεν το ξέρει ή το ξέρει ελάχιστα (όπως κάνει ένας έντιμος επιστήμονας).
Γίνεται λοιπόν ασκητής, ασκείται με όλη την δύναμη του σώματος, του νου και της ψυχής, να προσεγγίσει και να καταλάβει αυτό το οποίο αποφάσισε να γνωρίσει και να προσεγγίσει (όπως ακριβώς και ο καλός επιστήμονας).
Απομονώνεται για να αφοσιωθεί απερίσπαστος στο έργο του (όπως ο επιστήμονας).
Χρησιμοποιεί την βιβλιογραφία, την παράδοση και την σοφία, προγενέστερων Αγίων που ακολούθησαν και κατέγραψαν την ίδια διαδρομή (όπως ο επιστήμονας χρησιμοποιεί τη βιβλιογραφία και τις αναφορές προγενέστερων ερευνών που ασχολήθηκαν με την δική του έρευνα)
Συζητά και μοιράζεται τα βιώματα και την εμπειρία του με άλλους ασκητές ή τον γέροντά του, για ασφαλέστερη καθοδήγηση και συμβουλή (όπως ο επιστήμονας που αναγκαστικά συζητά την δουλειά του με συναδέλφους, ή τους supervisors του, για ασφαλέστερη καθοδήγηση και συμβουλή).
Δημοσιοποιεί την εμπειρία του συμβάλλοντας και αυτός στο οικοδόμημα που ονομάζεται "πατερική παράδοση" (όπως ο επιστήμονας δημοσιεύει την έρευνά του και γίνεται το εφαλτήριο για νεότερους).
Πρόκειται όπως καταλαβαίνεις για μια σκληρή και επίπονη έρευνα, με πολύ σωματικό και ψυχικό κόπο και χωρίς κανένα υλικό όφελος. Δεν υπάρχει μισθός, ή μπονους παραγωγικότητας ή παχυλή σύνταξη, ή δημόσιες σχέσεις (σε αντίθεση με τον καλό επιστήμονα που όλα τα παραπάνω τα απολαμβάνει).
Και μιλάμε πάντα για τον έντιμο ερευνητή, τον αυθεντικό ασκητή (για να μην ξεχνιώμαστε).
@γιανηςς
Νομίζω το ξεκαθάρισα: οι άνθρωποι αυτοί (Νευτων, Φαραντέι, Όιλερ, Γκάους, Γκέντελ, Μπορ) ήσαν χριστιανοί αλλά όχι ορθόδοξοι, ο Αϊνστάιν πίστευε στον Θεό αλλά δεν ήταν χριστιανός, ο μέγας Χάιζεμπεργκ πίστευε επίσης στον χριστιανικό Θεό και μάλιστα έδινε διαλέξεις συμφιλίωσης και αλληλοσυμπλήρωσης της επιστήμης με τη θρησκεία, ο Σρέντιγκερ πίστευε στον Θεό με την Ινδουϊστική έννοια, κλπ.
Όπως βλέπεις έχω κάνει και εδώ την έρευνά μου ( ) και είμαι απόλυτα σαφής και ξεκάθαρος. Δεν εννοώ κάτι άλλο από αυτό που γράφω.
Τώρα, όπως το θέμα του έρωτα ή της αγάπης είναι πολύ δύσκολο να έχει επιστημονική βάση, έτσι και το θέμα της θρησκείας είναι επίσης δύσκολο. Ωστόσο, στο παρόν νήμα διακηρύσσεται πως αποδεικνύεται για πρώτη φορά επιστημονικά, ότι το ζήτημα Θεός είναι απόλυτα συνεπές με την επιστήμη.
_________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|