Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2014 11:25 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: |
Κατάφεραν μετά από έρευνα 40 ετών να αποδείξουν ότι δεν κρύβουν τα αξιώματα κρυφές αντιφάσεις.
|
Το είδαμε ,μην ταράζεσαι! Το αμφισβητώ...έχεις τώρα κάποιο σχόλιο να αντικρούσεις την αντίφαση που ανέφερα στον Άνσελμο ή όχι;Καλά,δεν εμπιστεύεσαι καθόλου τον εαυτό σου κι έχεις ανάγκη μαθηματικές αυθεντίες,που δε γνωρίζεις κιόλας τι ακριβώς έκαναν αλλά μόνο από ένα άρθρο έβγαλες συμπέρασμα ότι είχαν δίκιο;
Είναι αυτή επιστημονική συμπεριφορά; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
troian Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 2267 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 10, 2014 2:09 am Θέμα δημοσίευσης: Re: Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός. |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Εξεταζοντας την αποδειξη του ομως βρισκουμε οτι εχει εισαγαγει ενα αξιωμα που τον βοηθαει να φτασει στην αληθεια που θελει
Κι αυτο ειναι οτι, θεωρει ( σιωπηρα και εν "αγνοια" του ;; ) απολυτως ισοδυναμο ενα αντικειμενο της αισθητηριακα αντιληπτης πραγματικοτητας με την ιδεα του αντικειμενου στη διανοια μας
Η αληθεια που καταληγει δεν μας απασχολει
Ο τροπος ομως που την συναγει εχει ενδιαφερον |
Καλώς, όμως δεν είναι ένα οποιοδήποτε ον είναι το τελειότερο ον
skapaneas έγραψε: |
Οπως και το θεωρημα της μη πληροτητας του Γκεντελ
Τι λες για το θεωρημα αυτο ;
Ειναι σωστο ή λαθος ;
Οπως το εχω καταλαβει εχει ως εξης :
Αν μια θεωρια ειναι συνεπης τοτε δεν ειναι πληρης και αν ειναι πληρης τοτε δεν ειναι συνεπης
| Δεν έχω εμβαθύνει στο ζήτημα. Έτσι όπως το λές είναι εύλογο και λογικοφανες αλλά δεν ξέρω αν είναι λογικό
πάντως στα επιχειρήματα υπερ της ύπαρξης του θεού ρίξτε μια ματιά στο σύνδεσμο και ψάξτε τα
http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=143950#143950 _________________ μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 10, 2014 10:14 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | spyros
Επίσης, δεν σε προβληματίζει το πόσο εύκολα και συχνά ο γιανηςς ο οποίος δεν είναι επιστήμονας, βάζει σε απαξιωτικά "εισαγωγικά" επώνυμους επιστήμονες, οι οποίοι διαφωνούν κάθετα με τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις και μάλιστα αποδεικνύουν ξεκάθαρα τα λάθη του;
|
Αυτό που προβληματίζει ψευδεπιστήμονα σπύρο μου , είναι η συχνή αναφορά σου σε “καθηγητάδες” ως μόνη απόδειξη / επιβεβαίωση της δογματικής πίστης σου.'
Αν παπασπύρο μου, η παράθεση κάθε αρλούμπας που κάθε πικραμένος “επώνυμος επιστήμονας” λέει, αρκούσε για να αποδείξει την δική σου δογματική αλήθεια , τότε αυτή θα είχε γίνει προ πολλού “παγκόσμια αλήθεια” .
Αυτό δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα, - και είναι λογικό.
Επιβεβαιώνεις συνεχώς την ελλειπή “επιστημονική” σου κατάρτιση , παραθέτοντας ανεξέλεγκτα όποια μπούρδα βρεις στο διαδίκτυο να συμφωνεί με την δική σου τυφλή δογματική πίστη
Δυστυχώς σου αρέσει να εκτίθεσαι παραθέτοντας άκριτα τις απόψεις τρίτων , χωρίς καν να μπορείς έστω ο ίδιος τις υποστηρίξεις, με δικά σου λογικά επιχειρήματα.
Αντί ακλόνητων δικών σου επιχειρημάτων , περιγελάς απόψεις των συνομιλητών σου , παραθέτοντας ώς απόδειξη της δικής σου “επιστημονικής” επάρκειας ρήσεις “πατέρων” , “μητέρων” και “άσχετων σχετικών επιστημόνων” του δικού σου βεληνεκούς.
Αλλά τι σοβαρή κουβέντα θα περίμενε κάποιος, από ένα “επιστήμονα του κουρελιού”?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 10, 2014 10:15 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | spyros έγραψε: |
Κατάφεραν μετά από έρευνα 40 ετών να αποδείξουν ότι δεν κρύβουν τα αξιώματα κρυφές αντιφάσεις.
|
Το είδαμε ,μην ταράζεσαι! Το αμφισβητώ...έχεις τώρα κάποιο σχόλιο να αντικρούσεις την αντίφαση που ανέφερα στον Άνσελμο ή όχι;Καλά,δεν εμπιστεύεσαι καθόλου τον εαυτό σου κι έχεις ανάγκη μαθηματικές αυθεντίες,που δε γνωρίζεις κιόλας τι ακριβώς έκαναν αλλά μόνο από ένα άρθρο έβγαλες συμπέρασμα ότι είχαν δίκιο;
Είναι αυτή επιστημονική συμπεριφορά; |
Όλος ο συλλογισμός του Ανσέλμου “μπάζει” , όχι μόνο στο σημείο που αναφέρεις.
Το αστείο είναι πως Ο “επιστήμων” σπυρος τον προτείνει , σαν μαθηματική – λέει- απόδειξη ύπαρξης θεού, ενώ πρόκειται για μιά θεολογική πρόταση (όχι απόδειξη) , που και ώς τέτοια , είναι της πλάκας.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 10, 2014 11:29 am Θέμα δημοσίευσης: Re: Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός. |
|
|
troian έγραψε: | skapaneas
έγραψε: |
Εξεταζοντας την αποδειξη του ομως βρισκουμε οτι εχει εισαγαγει ενα αξιωμα που τον βοηθαει να φτασει στην αληθεια που θελει
Κι αυτο ειναι οτι, θεωρει ( σιωπηρα και εν "αγνοια" του ;; ) απολυτως ισοδυναμο ενα αντικειμενο της αισθητηριακα αντιληπτης πραγματικοτητας με την ιδεα του αντικειμενου στη διανοια μας
Η αληθεια που καταληγει δεν μας απασχολει
Ο τροπος ομως που την συναγει εχει ενδιαφερον |
Καλώς, όμως δεν είναι ένα οποιοδήποτε ον είναι το τελειότερο ον |
Μαλλον ο ορος τελειοτερο ειναι ασαφης
Ο καθενας μπορει να ορισει το περιεχομενο του οπως του αρεσει και μετα να αποδειξει οτι αυτο που ορισε και το οποιο θεωρει ιδιωμα του θεου υπαρχει
Αυτη ομως η αποδειξη βασιζεται παντοτε σε αξιωματα που ο ιδιος εισαγει στο λογιαμο του αυθαιρετα προκειμενου να φτασει στην αληθεια της υπαρξης αυτου που ορισε ως θεο
Και ειναι βεβαιο οτι καθενας μπορει να φτασει λογικα εκει που θελει, αφου δεν υπαρχει περιορισμος ως προς τα αξιωματα που μπορει να θεσει
Αυτο ακριβως εφαρμοσε και ο Γκεντελ αποδεικνυοντας την υπαρξη του θεου...
Και όποιος άλλος εχει επιχειρησει να αποδειξει με συνεπεια λογικη την υπαρξη του θεου αυτη την τακτικη ακολουθει
Τι εχει να κανει ομως αυτο με τον Ιδιο το Θεο, θεωρωντας βεβαια οτι υπαρχει ;
Ο θεος σε καμια περιπτωση δεν αποδεικνυεται λογικα οτι υπαρχει, μια και παντα ( ευτυχως ) βρισκεται καποιος που αμφισβητει τα αξιωματα που εισαγονται για τη λογικη αποδειξη
Η μονη "αποδειξη" της υπαρξης του θεου που ειναι αληθης για τον καθενα ειναι η βιωματικη
Γιατι το μονο αναντιρρητο στη ζωη του πραγματικου ανθρωπου ειναι ο,τι βιωνει
Αν λοιπον καποιος πιστευει στην ορθοτητα και στην αληθεια της αποδειξης του της υπαρξης του θεου ή της αθεϊας του, δεν εχει παρα να βιωσει στην πραξη την αποδειξη του, οικοδομωντας ενα συνεπες προς την αποδειξη του υποδειγμα πραγματικης ζωης
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 10, 2014 1:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ιωαννη, εδω ειναι τα πεντε αξιωματα του Γκεντελ, με τα οποία αποδεικνυει την υπαρξη του Θεου
Παράθεση: | Αξίωμα 1: Υπάρχουν θετικές ιδιότητες ανάμεσα σε όλες τις ιδιότητες που υπάρχουν στον κόσμο.
Αξίωμα 2: Αν το Π είναι θετικό και το Π περιέχει το Ρ, τότε και το Ρ είναι θετικό.
Αξίωμα 3: Αν τα Π1, Π2, … Π100 είναι θετικές ιδιότητες, τότε και η σύνθεση (Π1 και Π2 και … και Π100) είναι θετική ιδότητα.
Αξίωμα 4: Αν το Π είναι μια ιδιότητα, τότε ή το Π είναι θετική ιδιότητα ή το όχι-Π (η άρνηση του Π), αλλά όχι και τα δύο.
Αξίωμα 5: Η “αναγκαστική ύπαρξη” είναι θετική ιδιότητα. |
Επι πλεον στο εισαγωγικο σημειωμα που παρουσιαζει ο Σπυρος, γραφεται το ακολουθο :
Παράθεση: | Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, πέρα από το καθαρά μαθηματικό μέρος, η βάση της απόδειξης του Γκέντελ περί της υπάρξεως του Θεού δεν ήταν εντελώς καινούργια αφού έμοιαζε με το επιχείρημα του άγγλου θεολόγου και φιλοσόφου του 11ου αιώνα Ανσέλμου του Καντέρμπουρι, το οποίο, με τη σειρά του, βασίζεται στη μέθοδο της «εις άτοπον απαγωγής» των αρχαίων ελλήνων φιλοσόφων και μαθηματικών. |
Το ερωτημα μου λοιπον ειναι το εξης ευθεως :
Αν τα αξιωματα του Γκεντελ εκπηγαζουν κατα καποιο τροπο απο τα αξιωματα του Ανσελμου και στα τελευταια εντοπιζεις αντιφαση, δεν ειναι λογικο αυτη η αντιφαση να "μεταφερεται" και ατα αξιωματα του Γκεντελ ;
Προφανως και δε σε ρωταω να κρινεις τον παραπανω συλλογισμο μου τον οποιο και πρεπει να θεωρησεις ως το σκεπτικο μου για να σε καλεσω να κρινεις τα αξιωματα του μαθηματικου Γκεντελ ως προς την συμβατοτητα τους οπως επραξες και με τα αξιωματα του θεολογου Ανσελμου
Η σχετικη αποδειξη "Γκεντελ", συνεχεια των αξιωματων του, οπως υπαρχει στον παραπανω ιστοτοπο ειναι η παρακατω :
Παράθεση: | Σαν “Θεϊκό” ορίζεται ένα αντικείμενο που έχει όλες τις θετικές ιδιότητες. Η ιδότητα του να είναι ένα αντικείμενο “Θεϊκό” είναι και αυτή μια θετική ιδότητα.
Από τα αξιώματα 1-4 προκύπτει λογικά ότι σε κάποιον πιθανό κόσμο υπάρχει Θεός, που περιέχει δηλαδή όλες τις θετικές ιδιότητες. Αυτό αποδεικνύεται με τη βοήθεια της λογικής: από όλους τους πιθανούς άπειρους κόσμους (αναφερόμαστε τόσο σε υπαρκτούς κόσμους, όσο και σε ανύπαρκτους οι οποίοι δεν έχουν υπάρξει ακόμα αλλά ΜΠΟΡΕΙ να υπάρξουν, είναι ΠΙΘΑΝΟ να υπάρξουν, σε κόσμους σε άλλες διαστάσεις, σε κόσμους που μοιάζουν με το σύμπαν μας, κόσμους στη φαντασία μας κλπ), λογικό είναι σε κάποιον από αυτούς να υπάρχει αυτό το πράγμα με τη θεϊκή ιδότητα.
Ορίζουμε τώρα την έννοια της “ουσίας”: Η “Ο” είναι η ουσία ενός αντικειμένου, αν η Ο περιέχει όλες τις ιδιότητες του εν λόγω αντικειμένου.
Αν κάτι είναι θεϊκό, τότε πρέπει να περιέχει και την ιδιότητα της “αναγκαστικής ύπαρξης” (αφού και η τελευταία είναι μια θετική ιδιότητα και το θεϊκό αντικείμενο περιέχει όλες τις θετικές ιδιότητες). Αφού το θεϊκό αντικείμενο υπάρχει σε έναν κόσμο τότε – εξαιτίας του ίδιου του ορισμού της ιδιότητας της “αναγκαστικής ύπαρξης” που αυτό το αντικείμενο έχει – ένα τέτοιο θεϊκό αντικείμενο υπάρχει σε κάθε κόσμο.
Για να δείξουμε ότι αυτά τα “θεϊκά” αντικείμενα που υπάρχουν σε κάθε κόσμο είναι μοναδικά, σκεφτόμαστε ως εξής: Δύο διαφορετικά αντικείμενα δεν μπορούν να έχουν ακριβώς τις ίδιες ιδιότητες. Άρα μόνο ένα αντικείμενο σε κάθε κόσμο μπορεί να έχει την ιδιότητα της “θεϊκότητας”.
|
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 10, 2014 1:29 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός. |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Τι εχει να κανει ομως αυτο με τον Ιδιο το Θεο, θεωρωντας βεβαια οτι υπαρχει ;
Ο θεος σε καμια περιπτωση δεν αποδεικνυεται λογικα οτι υπαρχει, μια και παντα ( ευτυχως ) βρισκεται καποιος που αμφισβητει τα αξιωματα που εισαγονται για τη λογικη αποδειξη
Η μονη "αποδειξη" της υπαρξης του θεου που ειναι αληθης για τον καθενα ειναι η βιωματικη
Γιατι το μονο αναντιρρητο στη ζωη του πραγματικου ανθρωπου ειναι ο,τι βιωνει
Αν λοιπον καποιος πιστευει στην ορθοτητα και στην αληθεια της αποδειξης του της υπαρξης του θεου ή της αθεϊας του, δεν εχει παρα να βιωσει στην πραξη την αποδειξη του, οικοδομωντας ενα συνεπες προς την αποδειξη του υποδειγμα πραγματικης ζωης
|
Ακριβώς!
Γιαυτό και ο τίτλος είναι "Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός."
Για τη Μαθηματική Λογική. Για τη Μαθηματική Λογική!
(Όπως έχω καταλάβει πρέπει κάποια πράγματα να τα γράφουμε απανωτά τουλάχιστον 3 φορές γιατί ο θρησκοληπτικός δογματισμός και ο αντιχριστιανισμός (ακόμα και με τον "ανώδυνο" μανδύα της αθεΐας), διαστρεβλώνει μια χαρά και τις προθέσεις και τα κείμενα, στο μυαλουδάκι μερικών μερικών..)
Υ.Γ το πρόβλημά σου Ιωάννη δεν είναι το να αμφισβητείς τα αξιώματα, αλλά το να επιμένεις ότι είναι αντιφατικά.
Δεν μπορείς να καταλάβεις το ανόητο της θέσης σου, οπότε σου αρκεί αυτό το σχόλιο. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 10, 2014 6:00 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός. |
|
|
spyros έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Τι εχει να κανει ομως αυτο με τον Ιδιο το Θεο, θεωρωντας βεβαια οτι υπαρχει ;
Ο θεος σε καμια περιπτωση δεν αποδεικνυεται λογικα οτι υπαρχει, μια και παντα ( ευτυχως ) βρισκεται καποιος που αμφισβητει τα αξιωματα που εισαγονται για τη λογικη αποδειξη
Η μονη "αποδειξη" της υπαρξης του θεου που ειναι αληθης για τον καθενα ειναι η βιωματικη
Γιατι το μονο αναντιρρητο στη ζωη του πραγματικου ανθρωπου ειναι ο,τι βιωνει
Αν λοιπον καποιος πιστευει στην ορθοτητα και στην αληθεια της αποδειξης του της υπαρξης του θεου ή της αθεϊας του, δεν εχει παρα να βιωσει στην πραξη την αποδειξη του, οικοδομωντας ενα συνεπες προς την αποδειξη του υποδειγμα πραγματικης ζωης
|
Ακριβώς!
Γιαυτό και ο τίτλος είναι "Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός."
Για τη Μαθηματική Λογική. Για τη Μαθηματική Λογική!
(Όπως έχω καταλάβει πρέπει κάποια πράγματα να τα γράφουμε απανωτά τουλάχιστον 3 φορές γιατί ο θρησκοληπτικός δογματισμός και ο αντιχριστιανισμός (ακόμα και με τον "ανώδυνο" μανδύα της αθεΐας), διαστρεβλώνει μια χαρά και τις προθέσεις και τα κείμενα, στο μυαλουδάκι μερικών μερικών..)
Υ.Γ το πρόβλημά σου Ιωάννη δεν είναι το να αμφισβητείς τα αξιώματα, αλλά το να επιμένεις ότι είναι αντιφατικά.
Δεν μπορείς να καταλάβεις το ανόητο της θέσης σου, οπότε σου αρκεί αυτό το σχόλιο. |
Τι εννοείς ακριβώς?
Που συμφωνείς?
Στην (σωστή) άποψη του σκαπανέα πως “ο θεος σε καμια περιπτωση δεν αποδεικνυεται λογικα οτι υπαρχει”?
ή
στην άλλη άποψη του ιδίου (και αυτή σωστή) ότι “Η μονη "αποδειξη" της υπαρξης του θεου που ειναι αληθης για τον καθενα ειναι η βιωματικη”?
Τι σχέση έχουν αυτές οι απόψεις με τις δικές σου εμμονές?
Γιατί παπαγαλίζεις ξανά και ξανά .........
“Γιαυτό και ο τίτλος είναι "Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός."
“Για τη Μαθηματική Λογική. Για τη Μαθηματική Λογική!”
Άλλα λέει ο σκαπανέας , αλλά εσύ.
Έχεις την νοημοσύνη να το καταλάβεις ?
Φίλε μου, - με πόνο ψυχής το λέω - είσαι για γέλια και για κλάματα
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 11, 2014 1:31 am Θέμα δημοσίευσης: Re: Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός. |
|
|
spyros έγραψε: |
Υ.Γ το πρόβλημά σου Ιωάννη δεν είναι το να αμφισβητείς τα αξιώματα, αλλά το να επιμένεις ότι είναι αντιφατικά.
|
Γιατί δεν μου εξηγείς ,λοιπόν,γιατί έχω λάθος; Για τόσο βλάκα με περνάς ή απλά δεν μπορείς; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 11, 2014 1:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
_________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Σαβ Ιούλ 12, 2014 2:00 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 11, 2014 2:07 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Η σχετικη αποδειξη "Γκεντελ", συνεχεια των αξιωματων του, οπως υπαρχει στον παραπανω ιστοτοπο ειναι η παρακατω :
Σαν “Θεϊκό” ορίζεται ένα αντικείμενο που έχει όλες τις θετικές ιδιότητες. Η ιδότητα του να είναι ένα αντικείμενο “Θεϊκό” είναι και αυτή μια θετική ιδότητα.
Από τα αξιώματα 1-4 προκύπτει λογικά ότι σε κάποιον πιθανό κόσμο υπάρχει Θεός, που περιέχει δηλαδή όλες τις θετικές ιδιότητες. Αυτό αποδεικνύεται με τη βοήθεια της λογικής: από όλους τους πιθανούς άπειρους κόσμους (αναφερόμαστε τόσο σε υπαρκτούς κόσμους, όσο και σε ανύπαρκτους οι οποίοι δεν έχουν υπάρξει ακόμα αλλά ΜΠΟΡΕΙ να υπάρξουν, είναι ΠΙΘΑΝΟ να υπάρξουν, σε κόσμους σε άλλες διαστάσεις, σε κόσμους που μοιάζουν με το σύμπαν μας, κόσμους στη φαντασία μας κλπ), λογικό είναι σε κάποιον από αυτούς να υπάρχει αυτό το πράγμα με τη θεϊκή ιδότητα.
Ορίζουμε τώρα την έννοια της “ουσίας”: Η “Ο” είναι η ουσία ενός αντικειμένου, αν η Ο περιέχει όλες τις ιδιότητες του εν λόγω αντικειμένου.
Αν κάτι είναι θεϊκό, τότε πρέπει να περιέχει και την ιδιότητα της “αναγκαστικής ύπαρξης” (αφού και η τελευταία είναι μια θετική ιδιότητα και το θεϊκό αντικείμενο περιέχει όλες τις θετικές ιδιότητες). Αφού το θεϊκό αντικείμενο υπάρχει σε έναν κόσμο τότε – εξαιτίας του ίδιου του ορισμού της ιδιότητας της “αναγκαστικής ύπαρξης” που αυτό το αντικείμενο έχει – ένα τέτοιο θεϊκό αντικείμενο υπάρχει σε κάθε κόσμο.
Για να δείξουμε ότι αυτά τα “θεϊκά” αντικείμενα που υπάρχουν σε κάθε κόσμο είναι μοναδικά, σκεφτόμαστε ως εξής: Δύο διαφορετικά αντικείμενα δεν μπορούν να έχουν ακριβώς τις ίδιες ιδιότητες. Άρα μόνο ένα αντικείμενο σε κάθε κόσμο μπορεί να έχει την ιδιότητα της “θεϊκότητας”.
|
Υπάρχει η ίδια αντίφαση,όπως και στον Άνσελμο:
Ορίζεται πως κάτι μπορεί να έχει τη θεϊκή ιδιότητα χωρίς να υπάρχει αναγκαστικά τώρα.(1)
Η θεϊκή ιδιότητα περιλαμβάνει αναγκαστικά και την τωρινή ύπαρξη .(2)
Η θεϊκή ιδιότητα τύπου 2 είναι ανώτερη της θεϊκής ιδιότητας τύπου 1. (3)
(αντίφαση γιατί η θεϊκή ιδιότητα δεν μπορεί να είναι ανώτερη του εαυτού της) _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Παρ Ιούλ 11, 2014 12:39 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 11, 2014 6:11 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν αντιλαμβανομαι ακριβως τις λες Ιωαννη
Αλλο οι ορισμοι και αλλο τα αξιωματα
Αν θες παραθεσε μαζι με τα σχολια σου και τα αντιστοιχα σημεια της αποδειξης ή των αξιωματων του Γκεντελ στα οποια αναφερεσαι
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 11, 2014 7:41 am Θέμα δημοσίευσης: Re: Για τη Μαθηματική Λογική, υπάρχει Θεός. |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | spyros έγραψε: |
Υ.Γ το πρόβλημά σου Ιωάννη δεν είναι το να αμφισβητείς τα αξιώματα, αλλά το να επιμένεις ότι είναι αντιφατικά.
|
Γιατί δεν μου εξηγείς ,λοιπόν,γιατί έχω λάθος; Για τόσο βλάκα με περνάς ή απλά δεν μπορείς; |
Υπάρχει και τρίτη επιλογή:
Επειδή είσαι (ακόμα, διότι στο μέλλον πιστεύω θα αλλάξεις) παθιασμένα εγωιστής και δεν μπορείς να παραδεχτείς οτι κάνεις λάθος (ειδικά σε θέματα που έχουν κάποια σχέση με τη θρησκεία). _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 11, 2014 10:01 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Αλλά τι σοβαρή κουβέντα θα περίμενε κάποιος, από ένα “επιστήμονα του κουρελιού”?
|
Το έχω ξαναγράψει: Δεν μπορώ να υποκρίνομαι ότι δεν μου συνέβησαν τα βιώματα που μου συνέβησαν. Τι να κάνω τώρα δηλαδή. Αφού μου συνέβησαν! Προτιμάς να σε κοροϊδεύω ότι δεν μου συνέβησαν;
Δεν μπορώ λοιπόν να αρνηθώ ότι είχα το συγκεκριμένο βίωμα με το κομματάκι υφάσματος από τον Άγιο Σπυρίδωνα.
Όσο και να προσπαθείς να το χλευάσεις, συνέβει ακριβώς αυτό που περιέγραψα.
Συνέβη έτσι ακριβώς όπως το περιέγραψα.
Πρέπει να νοιώθω άβολα ή να ντρέπομαι γιαυτό; _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 11, 2014 10:58 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σπυρο, που ακριβως το εχεις αναφερει αυτο, γιατι ακουω να γινεται πολυς λογος απο το Γιαννη γι΄ αυτο, αλλά δεν το εχω δει...
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|