Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 11:04 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχει ενα "ρεύμα", οι οπαδοί του οποίου τεκμηριώνουν δια κεφαλαίων, bold, τεραστιων γραμματων, κοκ...
και το οποίο, προς οσους δεν "καταλαβαίνουν", προβλέπει ειρωνία και προσωπική επίθεση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 11:54 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στον εαυτό τους δεν καταλήγει αυτό τελικά ? Γιατί παρέλειψες το "χυδαιότητα" ? Κρυφό το 'χουμε ? _________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 3:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j_pap έγραψε: | Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. |
Μα νομίζω αγαπητέ πρώτα εσύ πρέπει να μας πεις οι επεξηγήσεις εντός παρενθέσεων όπως τις ανέφερες για να μας διευκολύνεις και υποτίθεται είναι κοινό μας έδαφος, τι ακριβώς εννοείς γιατί ψευδώς τις θεωρείς ως ελάχιστο υπόστρωμα συννενόησης. Κάθε λέξη και ένα επιστημονικό πεδίο.
j_pap έγραψε: | Δεν συγχέονται η ψυχή και ο εαυτός.
Άλλο η νοερή φύση μας (ψυχή) κι άλλο η νοερή υπόστασή μας (εαυτός, προσωπικότητα) πχ Κώστας, Πέτρος κλπ. που είναι η συγκέντρωση εμπειριών, ικανοτήτων-δεξιοτήτων, αδυναμιών αμφοτέρων των φύσεων σε μία υποστατική οντότητα-προσωπικότητα. |
_________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 3:56 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j_pap έγραψε: | Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. |
Αν αρχίσει ο αγαπητός rakis να σου αναφέρει τις συμβα΄σεις της ιστορίας της φιλοσοφίας θα αυτοκτονήσεις. Αυτό εμποδίζει εμάς να διερευνούμε ? _________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 4:03 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pflegeleicht έγραψε: | gianiss έγραψε: | Η «νοερή» ψυχή , ΔΕΝ είναι φύση , είναι παιχνίδι του «νου» | . j_pap έγραψε: | Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. |
Αν αρχίσει ο αγαπητός rakis να σου αναφέρει τις συμβα΄σεις της ιστορίας της φιλοσοφίας θα αυτοκτονήσεις. Αυτό εμποδίζει εμάς να διερευνούμε ? |
Διερευνήσατε όσο θέλετε. Όταν όμως ρίχνετε αφορισμούς κατά των συμβάσεων, δεν πρέπει να έχετε έτοιμο και το απολογητικό μέρος;;;Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας περιλαμβάνονται άφθονα μέρη που είναι βάσεις ρευμάτων και αποτελούν συμβάσεις. _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την j_pap στις Κυρ Οκτ 13, 2013 5:06 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 4:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j_pap έγραψε: | Pflegeleicht έγραψε: | Giannis έγραψε: | Η «νοερή» ψυχή , ΔΕΝ είναι φύση σου, είναι παιχνίδι του «νου» | . j_pap έγραψε: | Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. |
Αν αρχίσει ο αγαπητός rakis να σου αναφέρει τις συμβα΄σεις της ιστορίας της φιλοσοφίας θα αυτοκτονήσεις. Αυτό εμποδίζει εμάς να διερευνούμε ? |
Διερευνήσατε όσο θέλετε. Όταν όμως ρίχνετε αφορισμούς κατά των συμβάσεων, δεν πρέπει να έχετε έτοιμο και το απολογητικό μέρος;;;Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας περιλαμβάνονται άφθονα μέρη που είναι βάσεις ρευμάτων και αποτελούν συμβάσεις. |
εεεπ! κάτι δεν....Παρακαλώ τον κάποιον ειδικό να σβήσει το παρόν. Συγνώμη _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 10:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j_pap έγραψε: | Pflegeleicht έγραψε: | gianiss έγραψε: | Η «νοερή» ψυχή , ΔΕΝ είναι φύση , είναι παιχνίδι του «νου» | . j_pap έγραψε: | Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. |
Αν αρχίσει ο αγαπητός rakis να σου αναφέρει τις συμβα΄σεις της ιστορίας της φιλοσοφίας θα αυτοκτονήσεις. Αυτό εμποδίζει εμάς να διερευνούμε ? |
Διερευνήσατε όσο θέλετε. Όταν όμως ρίχνετε αφορισμούς κατά των συμβάσεων, δεν πρέπει να έχετε έτοιμο και το απολογητικό μέρος;;;Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας περιλαμβάνονται άφθονα μέρη που είναι βάσεις ρευμάτων και αποτελούν συμβάσεις. |
Μα νομίζω ότι το εναρκτήριο λάκτισμα των αφορισμών το έδωσες εσύ εδραζόμενος σε συμβάσεις με άλλα άγνωστα σε μας δικαιοπρακτικά μέρη :
j_pap έγραψε: | Δεν συγχέονται η ψυχή και ο εαυτός.
Άλλο η νοερή φύση μας (ψυχή) κι άλλο η νοερή υπόστασή μας (εαυτός, προσωπικότητα) πχ Κώστας, Πέτρος κλπ. που είναι η συγκέντρωση εμπειριών, ικανοτήτων-δεξιοτήτων, αδυναμιών αμφοτέρων των φύσεων σε μία υποστατική οντότητα-προσωπικότητα. |
Εν κατακλείδι βρήκα αυθαίρετη την παράθεση. Δεν δε΄χομαι ως βάση συζήτησης τη σύμβαση που αναφέρεις αμεσως παραπάνω. Επί παραδείγματι θα έλεγα ότι ναι συγχεόνται και όχι άδικα ως ένα βαθμό η ψυχή με τον εαυτό. _________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 6:54 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pflegeleicht έγραψε: | Spyros αφιέρωσα πάνω από μισή ώρα για να αντικαταστήσω σε όλα τα διαμειβόμενα, τα ονόματα και να τα αντικαταστήσω με Α, Β, Γ και εξ αυτού για να μην χαλάσει η αναγνωσιμότητα μετά να προσθέσω και χρώματα. Θα έπρεπε να ήταν προφανές αυτό που επεσήμανε και ο gianiss ότι δηλαδή απλά στάθηκες ως αφορμή |
Γ έγραψε: | Β, μην αποθαρρύνεις τον A διότι έχουμε το προηγούμενο του θεατρίνου MERLIN Saruman που δήθεν τα έβαζε με τον εαυτό του.
Ο Α είναι ειλικρινής διότι είναι συνεπής. Όπως και πχ οι αλκοολικοί αυτό που προέχει είναι η αυτογνωσιακή δήλωση : ναι είμαι αλκοολικός. Κατόπιν έρχονται οι διερευνήσεις των αιτιών αν και φοβάμαι ότι αυτό που ψάχνει ο Α είναι πολύ βαθύ και αφορά τους πάντες. Λίγοι καταφέρνουν σε αυτή τη ζωή να "απελευθερωθούν". |
!
Αβλεψια ;
Δε΄ νομιζω
Υ.Γ.
"Δολωμα" ;
Μπορει
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα ≠
ο λογος του θεου ειναι κοντα ≠ ο λογος του θεου ειναι το απαν ≠ ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ≠ ο λογος του θεου ειναι το φως _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 7:39 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pflegeleicht έγραψε: | j_pap έγραψε: | Pflegeleicht έγραψε: | gianiss έγραψε: | Η «νοερή» ψυχή , ΔΕΝ είναι φύση , είναι παιχνίδι του «νου» | . j_pap έγραψε: | Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. |
Αν αρχίσει ο αγαπητός rakis να σου αναφέρει τις συμβα΄σεις της ιστορίας της φιλοσοφίας θα αυτοκτονήσεις. Αυτό εμποδίζει εμάς να διερευνούμε ? |
Διερευνήσατε όσο θέλετε. Όταν όμως ρίχνετε αφορισμούς κατά των συμβάσεων, δεν πρέπει να έχετε έτοιμο και το απολογητικό μέρος;;;Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας περιλαμβάνονται άφθονα μέρη που είναι βάσεις ρευμάτων και αποτελούν συμβάσεις. |
Μα νομίζω ότι το εναρκτήριο λάκτισμα των αφορισμών το έδωσες εσύ εδραζόμενος σε συμβάσεις με άλλα άγνωστα σε μας δικαιοπρακτικά μέρη :
j_pap έγραψε: | Δεν συγχέονται η ψυχή και ο εαυτός.
Άλλο η νοερή φύση μας (ψυχή) κι άλλο η νοερή υπόστασή μας (εαυτός, προσωπικότητα) πχ Κώστας, Πέτρος κλπ. που είναι η συγκέντρωση εμπειριών, ικανοτήτων-δεξιοτήτων, αδυναμιών αμφοτέρων των φύσεων σε μία υποστατική οντότητα-προσωπικότητα. |
Εν κατακλείδι βρήκα αυθαίρετη την παράθεση. Δεν δε΄χομαι ως βάση συζήτησης τη σύμβαση που αναφέρεις αμεσως παραπάνω. Επί παραδείγματι θα έλεγα ότι ναι συγχεόνται και όχι άδικα ως ένα βαθμό η ψυχή με τον εαυτό. |
Αναμίξαμε τώρα συμβατικούς όρους (ψυχή, προσωπικότητα, εαυτός) με έννοιες που περικλείονται στα «δικαιοπρακτικά μέρη»; Μήπως συγχέουμε τη «σύμβαση» μας με τη νομική έννοιά της (πώληση, μίσθωση κλπ); Ας μένουμε στις φιλοσοφικές αναλύσεις, εφόσον επαρκούν.
ΥΓ
Έχω δε κατά νου πως κάθε μία από τις δύο φύσεις μας έχει και από μία υπόσταση:
(1)Τον «εαυτό»-πρόσωπο που σχηματίσθηκε από εξωγενή και ενδογενή ερεθίσματα με έναρξη από τη μικρή μας ηλικία,για την υλική φύση μας,
και (2)την ψυχική μας υπόσταση που παραμένει άγνωστη σε μας. «βλέπει», «ακούει», «γεύεται», «οσφραίνεται», «πεινά», «διψά», «υποφέρει», «ευφραίνεται», «νυστάζει», «κοιμάται», «αφυπνίζεται», «τελεί εν εγρηγόρσει», «αγωνιά», «θλίβεται», «αγάλλεται», «οδυνάται», «χαίρεται»,«σκοτεινιάζει», «αισχύνεται», «στενάζει», «κοπιάζει», «θάλλει», «λερώνεται», «αποπλύνεται», «όζει», «ευωδιάζει», καθίσταται «ανάλαφρη» ή αντίθετα «δυσκίνητη», «δύσμορφη», «περικαλλής», «δύσθυμη», «επίφθονη» κλπ _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 9:32 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j_pap
έγραψε: | ΥΓ
Έχω δε κατά νου πως κάθε μία από τις δύο φύσεις μας έχει και από μία υπόσταση:
(1)Τον «εαυτό»-πρόσωπο που σχηματίσθηκε από εξωγενή και ενδογενή ερεθίσματα με έναρξη από τη μικρή μας ηλικία,για την υλική φύση μας,
και (2)την ψυχική μας υπόσταση που παραμένει άγνωστη σε μας. «βλέπει», «ακούει», «γεύεται», «οσφραίνεται», «πεινά», «διψά», «υποφέρει», «ευφραίνεται», «νυστάζει», «κοιμάται», «αφυπνίζεται», «τελεί εν εγρηγόρσει», «αγωνιά», «θλίβεται», «αγάλλεται», «οδυνάται», «χαίρεται»,«σκοτεινιάζει», «αισχύνεται», «στενάζει», «κοπιάζει», «θάλλει», «λερώνεται», «αποπλύνεται», «όζει», «ευωδιάζει», καθίσταται «ανάλαφρη» ή αντίθετα «δυσκίνητη», «δύσμορφη», «περικαλλής», «δύσθυμη», «επίφθονη» κλπ
|
!
Εφ' οσον ο ανθρωπος ειναι πλασμενος κατ΄εικονα και ομοιωση θεου j_pap ειναι αδυνατο να ειναι "δισυποστατος"
Στην προκειμενη περιπτωση θα διαχωριζα τον "εαυτο" απο το προσωπο
Και ο Θεος ειναι Τριπροσωπος χωρις φυσικο εαυτο, αν εξαιρεσουμε το γεγονος οτι ολοκληρη η δημιουργια ( μπορει να θεωρηθει οτι ) αποτελει τη Φυσικη Υποσταση Του Θεου
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα ≠
ο λογος του θεου ειναι κοντα ≠ ο λογος του θεου ειναι το απαν ≠ ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ≠ ο λογος του θεου ειναι το φως _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 9:48 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j_pap έγραψε: | Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. |
Αναφέρομαι στην έννοια της “ψυχής” , όπως νοείται και προσεγγίζεται στον Δυτικό πολιτισμό, από την επιστήμη που πήρε και το όνομά της, την ψυχολογίας.
Οι φιλοσοφικές προσεγγίσεις οφείλουν να στηρίζονται σε λογική τεκμηρίωση και σύγχρονη γνώση, διαφορετικά είναι μπουρδολογίες .
Στην εποχή μας οι νευροεπιστήμες και η ψυχολογία, έχουν κάνει σημαντικές προόδους στην κατανόηση των εγκεφαλικών λειτουργιών, εντοπίζοντας και περιγράφοντας τις υλικές αιτίες συναισθημάτων και ψυχικών καταστάσεων.
Αν εσύ μπορείς να στηρίξεις με λογικά επιχειρήματα αυτήν την “δεύτερη φύση” σου, που ονομάζεις “ψυχή” και την προσδιορίσεις, εξηγώντας ταυτόχρονα , που και πως την εντόπισες , με μεγάλη χαρά να σε ακούσω.
Η επίκληση του τι είπε ο ένας και ό άλλος μεγάλος φιλόσοφος πριν από 100 , 1000, ή 3000 δεν αποτελεί απόδειξη οποιασδήποτε αλήθειας , μόνο και μόνο γιατί ..... “ούτος (το) έφα” .
Αλήθειες εξ αποκαλύψεως ΔΕΝ υπάρχουν.
Αυτές που λέγεται να υπάρχουν, υπάρχουν αναπόδεικτα και ΜΟΝΟ στο νού των “πιστών” τους , χωρίς καμία λογική τεκμηρίωση,
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 10:30 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss
έγραψε: | Αλήθειες εξ αποκαλύψεως ΔΕΝ υπάρχουν.
Αυτές που λέγεται να υπάρχουν, υπάρχουν αναπόδεικτα και ΜΟΝΟ στο νού των “πιστών” τους , χωρίς καμία λογική τεκμηρίωση,
|
!
Υπαρχουν και παρα υπαρχουν...
Οπως αυτες που σου υπαγορευει ο εαυτος σου...
Και καθε φορα που τις εκφραζεις ισχυριζεσαι οτι λες την αποψη σου χωρις δευτερη σκεψη...
Αρα γεννιωνται στο νου σου εκεινη τη στιγμη ( που τα γραφεις ) εκ του μηδενος και μετα... τελος
Σενα ποιος στις αποκαλυπτει αυτες ;
Υ.Γ.
αναφερεσαι υποθετω στα "αντικειμενικα - αισθητηριακα" πειραματα που εχουν πραγματοιποιησει οι νευροεπιστημες και η ψυχολογια και οι πειραματικες-αισθητηριακες γνωσεις που εχουν προκυψει και οι οποιες "ουδεμια" σχεση εχουν με αληθειες που εχουν επινοηθει ( και οχι "αποκαλυφθει" ) για να ερμηνευσουν τα ανεξηγητα δρωμενα της ψυχης οπως φαινονται στα "πειραματα"
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα ≠
ο λογος του θεου ειναι κοντα ≠ ο λογος του θεου ειναι το απαν ≠ ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ≠ ο λογος του θεου ειναι το φως _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Οκτ 14, 2013 10:37 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 10:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν έχει κάποιος σκοπό να σεβεται τις συμβάσεις των Επιστημών δεν έχει θέση η «απαίτησή»του περί υπάρξεως αποδείξεων στο χώρο των συμβάσεων, αξιωμάτων, πεποιθήσεων, δογμάτων. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο και λέγονται «συμβάσεις»στις διάφορες επιστήμες, επειδή δεν έχουν δεσμευθεί με την αναγκαιότητα της απόδειξης, έως ότου ευρεθούν στοιχεία αποδεικτικά που είτε ακυρώνουν, είτε αναπληρώνουν, είτε συμπληρώνουν τις συμβάσεις. Πρόκειται πάντα για «ανοικτά» θέματα που τυγχάνουν συνεχούς αναζήτησης-αναδίφησης. Όταν μας παρουσιάσει κάποιος (εκτός από ξερούς «αφορισμούς» κατά συμβάσεων) κάποια άδεια να ακυρώνει φιλοσοφικές συμβάσεις...
Οι σοφοί του φόρουμ ελπίζω να ρίξουν και κάποια ματιά και να ξεκαθαρίσουν το τοπίο, δε μπορεί να επανεφευρίσκουμε πάντοτε τον τροχό στις φιλοσοφικές βάσεις που ισχύουν βάσει συμβάσεων, ειδικά όταν άπτονται υπερβατολογικών στοιχείων. _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 11:10 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | gianiss
έγραψε: | Αλήθειες εξ αποκαλύψεως ΔΕΝ υπάρχουν.
Αυτές που λέγεται να υπάρχουν, υπάρχουν αναπόδεικτα και ΜΟΝΟ στο νού των “πιστών” τους , χωρίς καμία λογική τεκμηρίωση,
|
!
Υπαρχουν και παρα υπαρχουν...
Οπως αυτες που σου υπαγορευει ο εαυτος σου...
Και καθε φορα που τις εκφραζεις ισχυριζεσαι οτι λες την αποψη σου χωρις δευτερη σκεψη...
Αρα γεννιωνται στο νου σου εκεινη τη στιγμη ( που τα γραφεις ) εκ του μηδενος και μετα... τελος
Σενα ποιος στις αποκαλυπτει αυτες ;
Υ.Γ.
αναφερεσαι υποθετω στα "αντικειμενικα - αισθητηριακα" πειραματα που εχουν πραγματοιποιησει οι νευροεπιστημες και η ψυχολογια και οι πειραματικες-αισθητηριακες γνωσεις που εχουν προκυψει και οι οποιες "ουδεμια" σχεση εχουν με αληθειες που εχουν επινοηθει ( και οχι "αποκαλυφθει" ) για να ερμηνευσουν τα ανεξηγητα δρωμενα της ψυχης οπως φαινονται στα "πειραματα"
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα ≠
ο λογος του θεου ειναι κοντα ≠ ο λογος του θεου ειναι το απαν ≠ ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ≠ ο λογος του θεου ειναι το φως |
Βρε skapaneas ... “υπάρχεις”?
Ουφ!!
Είχα αρχίσει να διερωτώμαι , μετά τις “ανησυχίες” του spyros
Παίδες !
Χαρμόσυνα νέα!!!
Εδώ είναι!!
Αχ! αυτές οι κακές συναναστροφές ........
Παράθεση: |
Υπαρχουν και παρα υπαρχουν...
Οπως αυτες που σου υπαγορευει ο εαυτος σου...
Και καθε φορα που τις εκφραζεις ισχυριζεσαι οτι λες την αποψη σου χωρις δευτερη σκεψη...
Αρα γεννιωνται στο νου σου εκεινη τη στιγμη ( που τα γραφεις ) εκ του μηδενος και μετα... τελος
Σενα ποιος στις αποκαλυπτει αυτες ;
|
Μάλλον μπλέκεις την “λογική σου σκέψη” με τις “προσωπικές σου φαντασιώσεις”
Μπερδεύεις την λογική του “ελεύθερου συνειρμού” , με τον παραλογισμό του .... “συνειρμικού λογισμού”
Δες το θέμα ξανά , και εξέτασέ το σε βάθος.
Μπορεί να καταφέρεις τελικά ,να διακρίνεις την διαφορά, που είναι ξεκάθαρα εμφανής και διακριτή, για ΟΛΑ τα νοήμονα όντα.
Παράθεση: |
αναφερεσαι υποθετω στα "αντικειμενικα - αισθητηριακα" πειραματα που εχουν πραγματοιποιησει οι νευροεπιστημες και η ψυχολογια και οι πειραματικες-αισθητηριακες γνωσεις που εχουν προκυψει και οι οποιες "ουδεμια" σχεση εχουν με αληθειες που εχουν επινοηθει ( και οχι "αποκαλυφθει" ) για να ερμηνευσουν τα ανεξηγητα δρωμενα της ψυχης οπως φαινονται στα "πειραματα"
|
Τίποτα από αυτά τα “μπερδεμένα” που λες, και μόνο εσύ γνωρίζεις.
Εγώ αναφέρομαι σε έρευνες επιστημονικές, που περιγράφουν και ερμηνεύουν, πολύ συγκεκριμένα ανθρώπινα “ψυχικά” συναισθήματα (χαράς , λύπης, αγάπης , μίσους, απόγνωσης , ελπίδας, διάθεσης(καλής ή κακής) κλπ κλπ )
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 14, 2013 11:25 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Εγώ αναφέρομαι σε έρευνες επιστημονικές, που περιγράφουν και ερμηνεύουν, πολύ συγκεκριμένα ανθρώπινα “ψυχικά” συναισθήματα (χαράς , λύπης, αγάπης , μίσους, απόγνωσης , ελπίδας, διάθεσης(καλής ή κακής) κλπ κλπ ) |
Aυτά ναι. Είναι παράγωγα των μηχανισμών του ανθρώπου, αλλά οι αιτίες που τα παράγουν είναι είτε εξωτερικές , είτε εσωτερικές. Μπορεί το νοερό μας φυσικό στοιχείο (λέγε με και ψυχή) να στείλει ερεθίσματα για την παραγωγή τους, όπως κάνουν οι αισθήσεις από τα έξω ερεθίσματα, ή όπως κάνουν τα ένδον νοήματα, φαντασίες, πάθη κλπ.
Αν κατάλαβα καλά ο Σκαπανεύς έλειπε, όπως και η χάρη μου. Έπρεπε να το καταλάβω από συμφραζόμενα.
Καλώς μας και στους δυο Σκαπανεύ και σιδερένιος. _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|