Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η λέσχη Μπίλντερμπεργκ Νοιάζεται.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 30, 2013 10:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δηλ.
Στο πρόβλημα του ιδιωτικού πλουτισμού μπορεί να αντιταχθεί μία μορφή οικονομικής Δημοκρατίας όπου ο εργάτης/εργαζόμενος συμμετέχει στις αποφάσεις της εταιρείας και χρηματικά καθορίζονται ποσοστά για τον καθένα.

Στο θέμα των απολύσεων, μία πολιτική όπου ο εργάτης/εργαζόμενος ταυτίζεται με την εταιρεία είναι αυτός που αναβαθμίζεται για να χειριστεί την καινούργια τεχνολογία και δεν απολύεται για να προσληφθούν άλλοι με μεγαλύτερη εξειδίκευση.

Αυτό συσχετίζεται με το θέμα της ανεργίας ή και "υποχρεωτικής αεργίας" δηλ. με την ανάπτυξη της τεχνολογίας όλο και λιγότεροι άνθρωποι χρειάζονται για δουλειά. Εδώ, θα ταίριαζε η πρόταση του Δοξιάδη για στροφή στην καινοτομία με μορφή οικογενειακή-περιορισμένη. Όπως προείπα, να δουλεύουν για την καινοτομία μικρο-"δήμοι" όπως συμβαίνει με την επιστημονική κοινότητα.
Δηλ. η καινοτομία παύει να έχει αξία όταν
1. υπάρχει ένας κεντρικός σχεδιασμός που ορίζει εκ των προτέρων τι μέλλει γενέσθαι. αλλά και
2. όταν υπάρχει ένα σύστημα όπως το σημερινό όπου όλα λειτουργούν πανομοιότυπα απολύτως εξαρτώμενα από τη χρηματιστηριακή αγορά. Αυτό που δημιουργείται στο 2 είναι κλώνοι εταιρειών-προϊόντων που με τη συνδρομή της αγοράς σπανίζει κάθε πραγματική απόκλιση.

Ένα έθος του "μαθαίνω από τον άλλο" είναι γονιμότερο για την ποικιλία στην καινοτομία.

Φαίνεται πως οι πολυαρχικές οργανώσεις τείνουν να δέχονται περισσότερο κακά projects ενώ οι ιεραρχικές οργανώσεις τείνουν να απορρίπτουν περισσότερο τα καλά projects.
Αυτό σημαίνει ότι οι πρώτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να πάνε καλύτερα από τις δεύτερες στο ότι δεν απορρίπτουν τα καλά projects.
Ένα ιστορικό παράδειγμα είναι ότι ο Κολόμβος αν και απορρίφθηκε από τον Βασιλέα της Πορτογαλίας το πρότζεκτ του εγκρίθηκε από το 1492 από τον Φερνδινάνδο και την Ιζαμπέλα. Αυτό συνέβη σε μία αποκεντρωμένη Ευρώπη και λόγω γεωγραφίας, όπου αναπτύσσονταν περισσότερες πιθανότητες κάτι που απορρίπτεται εδώ να εγκρίνεται από αλλού. Στην ιεραχική Κίνα, στην Αίγυπτο ή στην ΕΣΣΔ πχ ο Κολόμβος δε θα είχε δεύτερη ευκαιρία.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 23, 2013 1:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis καλές οι προτάσεις σου αλλά κυρίως αφορούν τους μέσα. Όταν γύρω σου κυκλοφορούν δεκάδες σαραβαλάκια τείνεις να νοιώθεις κάπως άβολα με τη BMW σου.
Επίσης υπάρχουν κάποια ιερά θέματα όπως πχ οι τύποι τοκισμού ανατοκισμού και γενικότερα του χρήματος οι οποίοι φτιάχτηκαν με έναν τρόπο που δεν συνάδει πλέον με τα ορατά τους άσχημα αποτελέσματα και τις νέες επιδιώξεις για κοινωνική ειρήνη.
Συνολικά ο καπιταλισμός θέλει ρεκτιφιέ και η Αριστερά να καταθέσει λόγο και θέσεις όμως με γνώμονα το παγκοσμιοποιημενο περιβάλλον - δεν μπορεί πια να γίνει τίποτε επιτυχως αν δεν το υιοθετήσουν όλοι.
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 23, 2013 11:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν κατάλαβα αυτό το για τους μέσα κι αυτό το για τους τόκους
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 18, 2013 3:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Δεν κατάλαβα αυτό το για τους μέσα κι αυτό το για τους τόκους


Οι μέσα είναι αυτοί που έχουν τις άκρες και συμπορεύονται με το σύστημα. πχ οι συντεχνίες του ΤΕΕ
Για τους τόκους εννοούσα ότι οι τύποι υπολογισμού δεν ήταν γραμμένοι στις πλάκες του Μωϋσή - παρέχουν στα τραπεζικά ιδρύματα μια "επιταχυνόμενη" πορεία συσσώρευσης χρεών η οποία εάν δεν ακουλείται από μία όμοιας επιτάχυνσης απομείωση από μεριάς δανειζομένων εξωθούνται σε υπερχρέωση κατόπιν αδυναμία αποπληρωμής κλπ όπως στην Ελληνική περίπτωση.
Αυτοί οι τύποι τοκισμού θα πρέπει να βρεθούν τρόποι διεθνώς (όπως Κιότο) συμφωνημενοι ώστε να παρέχουν μικρότερη επιτάχυνση τοκοχρέωσης ή μια "οροφή".

Άκουσα ένα ωραίο : γιατί οι πλούσιοι διαμαρτύρονται για τους κανόνες μόνο αφότου γίνουν πλούσιοι κι όχι πιο πριν ?
Γι'αυτό τηρούν όλοι σιγή ? Laughing
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center