Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 20, 2013 9:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απόψε το ξαναέχουν σε μία ώρα στις 23:00 στον Alpha το μέρος Α' και αύριο το μέρος Β'.
Όποιος το έχασε τον Απρίλιο, ας το δει, είναι κρίμας να μην το δούνε όλοι οι Έλληνες ..
Η πρώην Ελληνική Δημοκρατία στο μικροσκόπιο της Ιστορίας.
Η πατρίδα που ξέραμε και νομίζουν πολλοί πως έχουμε ακόμα, χάθηκε για πάντα. _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 10:36 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικά με την αντιβίωση και την μη λήψη της Νεοφώτιστε προφανώς κάποιοι τα "μιλάνε" πολύ ανώτερα λόγω σπουδών :
Σε ποια βάση άραγε μπορεί μια φιλελεύθερη κοινωνία να απαγορεύσει τον μισαλλόδοξο λόγο χωρίς να αντιφάσκει με τη θεμελιώδη σημασία που αποδίδει στην ελευθερία της έκφρασης; **** Οχι ασφαλώς στη βάση ότι η πλειοψηφία διαφωνεί ριζικά με το περιεχόμενό του ή ότι αποτελεί μια βαθύτατα λανθασμένη ιδέα που διακηρύσσει μια αποκρουστική άποψη κοινωνικής οργάνωσης. Η ελευθερία της έκφρασης συνεπάγεται την ελεύθερη διακίνηση όλων των ιδεών και των απόψεων ανεξαρτήτως του περιεχομένου τους. Δεν νοείται ελεύθερος δημόσιος διάλογος αν αυτός προσληφθεί ως αποκαθαρμένος από τις λανθασμένες, εξωφρενικές ή απεχθείς ιδέες. Η ρήση ότι νομικά δεν υπάρχουν ορθές ή λανθασμένες απόψεις δεν σημαίνει ότι το «η γη είναι πιάτο» περιέχει την ίδια αλήθεια με το «η γη είναι στρογγυλή». Σημαίνει απλούστατα ότι και οι δύο απόψεις έχουν θέση στον δημόσιο διάλογο, ότι και οι δύο προστατεύονται εξίσου.
Τα επιχειρήματα για το πόσο κακός και λανθασμένος είναι ο μισαλλόδοξος λόγος είναι μεν ορθά, δεν βοηθούν όμως να απαντήσουμε στο ερώτημα που θέσαμε. Προσωπικά, δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι οι μισαλλόδοξες απόψεις, δηλαδή οι απόψεις που εκφράζουν μίσος προς άλλους ανθρώπους εξαιτίας κάποιων χαρακτηριστικών τους (της φυλής, του φύλου, των πεποιθήσεων ή των ερωτικών προτιμήσεων), αποτελούν βαθύτατα λανθασμένες ιδέες. Εφόσον εξ ορισμού αντιστρατεύονται την ίση αξία των ανθρώπων και διακηρύσσουν τον αποκλεισμό κάποιων από την κοινωνική οργάνωση, είναι ασυμβίβαστες με την ίδια την έννοια της κοινωνικής συμβίωσης. Υπό αυτή την έννοια είναι ακόμη πιο διαστροφικές από τις αντιδημοκρατικές απόψεις, αφού δεν αρνούνται σε κάποιους την πολιτική συμμετοχή αλλά την ίδια την ανθρώπινη ιδιότητά τους. Αλλά, όπως ακριβώς η διαφωνία ή το λανθασμένο των αντιδημοκρατικών ιδεών δεν αποτελούν επαρκή δικαιολογία για τον εξοβελισμό τους από τον δημόσιο διάλογο, το ίδιο ισχύει και με τον μισαλλόδοξο λόγο και αυτό δεν αλλάζει αν προσθέσουμε κάποιο επίθετο, αν π.χ. πούμε ότι είναι ιδιαίτερα κακός λόγος.
Σταθερή βάση για την απαγόρευση του μισαλλόδοξου λόγου μπορεί να αναζητηθεί μόνο όταν στοιχειοθετείται άμεσος και επικείμενος κίνδυνος επέλευσης κάποιου κακού. Αυτό συμβαίνει όταν υπάρχει άμεση υποκίνηση σε παράνομες πράξεις ή κατά πρόσωπο λεκτικές επιθέσεις κατά συγκεκριμένων προσώπων. Στις περιπτώσεις αυτές δεν ενδιαφέρει τόσο το περιεχόμενο του μηνύματος όσο μια συμπεριφορά που χρησιμοποιεί τον λόγο ως μέσο για να επιφέρει άμεση βλάβη. Τέτοιες συμπεριφορές, όμως, τιμωρούνται ούτως ή άλλως, ανεξαρτήτως αν ο λόγος (το μέσο) που χρησιμοποιείται είναι μισαλλόδοξος ή όχι.
Οσοι υποστηρίζουν την απαγόρευση του μισαλλόδοξου λόγου δεν έχουν, βέβαια, κατά νου το κακό που προκαλείται σε εξατομικευμένες περιπτώσεις. Περιγράφουν την οδύνη, τον τρόμο και την ανασφάλεια που αισθάνονται τα θύματα ως μέλη μιας ομάδας από την προπαγάνδιση μιας διεστραμμένης και βλαβερής ιδεολογίας και προσβλέπουν στην απαγόρευση για να τους απαλλάξει από αυτά τα δεινά. Πρόκειται, όμως, για δεινά που συνδέονται με τις επιπτώσεις του λόγου, με την επίδραση που έχει στην κοινωνική ζωή ο εκθειασμός της ανισότητας. Το πρόβλημα είναι ότι όσο πιο πολύ εντοπίζεται το κακό στον ιδεολογικό ρόλο του μισαλλόδοξου λόγου, τόσο πιο πολύ συγκρούεται με μια αντίληψη ισχυρής προστασίας της έκφρασης που επιβάλλει την προστασία κάθε μηνύματος, ακόμη και του πλέον απεχθούς.
Αν περιορίζουμε την έκφραση βάσει των πραγματικών ή εικαζόμενων επιπτώσεων που έχει το περιεχόμενο του μηνύματος σε κάποιους ανθρώπους, τότε προσυπογράφουμε την πιο άγρια λογοκρισία. Κάθε ιδέα, ακόμη και η πλέον «ευγενής», μπορεί να προκαλέσει πόνο, φοβία ή διάφορα άλλα ανεπιθύμητα συναισθήματα σε κάποιον άνθρωπο. Ακόμη και η εκδήλωση αγάπης, μια ερωτική εξομολόγηση, μπορεί να προκαλέσει αηδία, αποστροφή, οδύνη. Αν επιδιώξουμε να φιμώσουμε κάθε λόγο που έχει δυσάρεστες επιπτώσεις σε κάποιον, στην πραγματικότητα ανάγουμε τη σιωπή ως βασική αρχή της κοινωνικής οργάνωσης (κρείττον το σιγάν). Αντίθετα, αν συμφωνούμε με την αρχή της ελευθερίας της έκφρασης, τότε οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η διαφωνία, η εναντίωση, η προσβολή, η οργή, η αγανάκτηση, η ψυχική οδύνη δεν είναι θεμιτές δικαιολογίες περιορισμού του λόγου.
Γινόμαστε έτσι αναίσθητοι στο ιδεολογικό κακό που προκαλεί ο μισαλλόδοξος λόγος; Η απάντηση είναι ότι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με τον μόνο ορθό και αποτελεσματικό τρόπο, που είναι ο αντίλογος. Ο αντίλογος στον μισαλλόδοξο λόγο δεν αποσκοπεί στην ανακάλυψη της αλήθειας αλλά στην ενδυνάμωση των δικών μας απόψεων, στην εξέταση των ζητημάτων σε βάθος, στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τη ζωή και την κοινωνία μας. Πριν από λίγα χρόνια βαυκαλιζόμασταν ότι ήμασταν οι μεγαλύτεροι αντιρατσιστές του κόσμου και η δυναμική εμφάνιση της Χρυσής Αυγής μάς προσγείωσε στην πραγματικότητα. Επιφανειακά ήμασταν αντιρατσιστές, όπως επιφανειακά ήμασταν χιλιάδες άλλα πράγματα. Δεν θα καταφέρουμε ποτέ να αποκτήσουμε ως κοινωνία συνείδηση της κακίας του μισαλλόδοξου λόγου, αν επιδιώξουμε να τον απαγορεύσουμε, αν θελήσουμε να τον αφήσουμε να λειτουργεί υπόγεια.
Τέλος, όσοι πιστεύουν ότι οι νομοθετικές απαγορεύσεις μπορούν αποτελεσματικά να υποκαταστήσουν τα επιχειρήματα, ας έχουν κατά νου ότι μπορεί να φέρουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Οι αντιρατσιστικοί νόμοι της Βαϊμάρης και οι διώξεις χιτλερικών χρησιμοποιήθηκαν προπαγανδιστικά από τον Χίτλερ και μάλλον ευνόησαν παρά απέτρεψαν την άνοδό του.
Ο κ. Σταύρος Τσακυράκης είναι καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
πηγή :
Το αντίπαλον δέος της ομορφιάς του τέρατος πάντα θα προωθείται αλλά άσκοπα αν εμείς έχουμε θεωρητικοποιήσει τα δεδομένα.
http://www.youtube.com/watch?v=u1sEt3NjHNA
Erika - famous german marching song of WW2 (θα μπορούσε να είναι τραγουδάκι για χαρούμενα παιδάκια ... πόσους εκτελεσμένους μετράει αυτή η ομορφιά όμως ..)
http://www.youtube.com/watch?v=17UZhpx5hsA
World War 2-The true unseen side of German Soldiers
mark έγραψε: |
Όπως λέγεται και στο Dark Knight, η συνομιλία του Μπατμαν με τον μπάτλερ του, αναφορικά με τους εγκληματίες που ο Μπατμαν εξόντωσε:
Bruce Wayne: Ήξερα ότι θα αντισταθούν, αλλά αυτό είναι διαφορετικό. Ξεπέρασαν τα όρια.
Alfred: Εσύ πρώτος τα ξεπέρασες. Τους πίεσες σε σημείο που απελπίστηκαν. Και μέσα στην απελπισία τους, στράφηκαν σε κάποιον που δεν κατανοούσαν πλήρως.
|
Πολύ ψαγμένος ο διάλογος. Παραπέμπει στο πνεύμα γραφής του Μπέρτολτ Μπρεχτ. Ακόμα τους κυνηγάνε στον ύπνο τους οι Ερυθροί Χμέρ και Βιετκόγκ
**** Το ότι κλήθηκε ο φρούραχος να πετάξει έξω από τη Βουλή εκλεγμένους θεωρώ ως μεγάλο ατόπημα της σύγχρονης δημοκρατίας _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 11:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με το άρθρο, διαφωνώντας σε δύο σημεία.
1. "Ο αντίλογος στον μισαλλόδοξο λόγο δεν αποσκοπεί στην ανακάλυψη της αλήθειας.
Ίσα ίσα, εκεί και μόνο αποσκοπεί, άσχετα αν δεν το βλέπει ο κ. Τσακυράκης."
2. "Οι αντιρατσιστικοί νόμοι της Βαϊμάρης και οι διώξεις χιτλερικών χρησιμοποιήθηκαν προπαγανδιστικά από τον Χίτλερ και μάλλον ευνόησαν παρά απέτρεψαν την άνοδό του."
Διαφωνώ κάθετα. Οι πολιτικοί της κυβέρνησης της Βαϊμάρης είχαν αφήσει πάρα πολλές ελευθερίες και ήταν πάρα μα πάρα πολύ διαλλακτικοί, συγκαταβατικοί και δημοκρατικοί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Χίτλερ ο οποίος το 1923 δοκίμασε να κάνει πραξικόπημα, απέτυχε, συνελήφθη, καταδικάστηκε 5 χρόνια και αφέθηκε τελικά ελεύθερος, με χάρη, μερικούς μήνες μετά! Για ποιες διώξεις μιλάμε και ποιοι αντιρατσιστικοί νόμοι;;; Τους τράβαγαν λίγο το αυτί και τους έλεγαν να μην το ξανακάνουν. Ελευθερία της έκφρασης, του τύπου, ισότητα, διαλλακτικότητα. Εν μέσω κρίσης. Ε, φάτα τώρα. Και έφτασαν οι Ναζί να έχουν 37% του εκλογικού σώματος και να εκμεταλλεύονται το άρθρο 48, για να αποκτήσουν την απόλυτη εξουσία.
Άκου εκεί αντιρατσιστικοί νόμοι. Ίσα ίσα που οι Ναζί εκμεταλλεύτηκαν τον ρατσισμό κατά των Εβραίων και των μαύρων για να γίνουν αρεστοί και να ανέβουν στην εξουσία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 11:50 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σου διαφεύγει όμως ίσως το γεγονός της πείνας λόγω υπερπληθωρισμού. Κάπου είχα διαβάσει πως κουβαλούσανε με καροτσάκια τα δισεκατομύυρια και τα καίγανε να ζεσταθούνε. Το υπόστρωμα υπήρχε για οποιονδήποτε. Έτυχε να είναι αυτός. Το ιστορικο λάθος ήταν αυτό πάνω από όλα που μνημόνευσες με τον Μπατμαν :
όταν εξωθείς ανθρώπους στην απελπισία θα ξεφύγει από κάθε έλεγχο κατάσταση ακόμα και αν περάσουν δεκαετιες γιατί θα στραφούν στο άγνωστο χωρίς κριτήρια. (αυτό το έπραξαν οι Σύμμαχοι παρερμηνεύοντας την νίκη τους με απωθημένη εξολόθεθρευση - από μία πλευρά τα μετέπειτα ήταν θεία δίκη για τους ηλίθιους όλου του κόσμου) _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 12:24 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ayrton Senna έγραψε: | Σου διαφεύγει όμως ίσως το γεγονός της πείνας λόγω υπερπληθωρισμού. Κάπου είχα διαβάσει πως κουβαλούσανε με καροτσάκια τα δισεκατομύυρια και τα καίγανε να ζεσταθούνε. Το υπόστρωμα υπήρχε για οποιονδήποτε. Έτυχε να είναι αυτός. Το ιστορικο λάθος ήταν αυτό πάνω από όλα που μνημόνευσες με τον Μπατμαν :
όταν εξωθείς ανθρώπους στην απελπισία θα ξεφύγει από κάθε έλεγχο κατάσταση ακόμα και αν περάσουν δεκαετιες γιατί θα στραφούν στο άγνωστο χωρίς κριτήρια. (αυτό το έπραξαν οι Σύμμαχοι παρερμηνεύοντας την νίκη τους με απωθημένη εξολόθεθρευση - από μία πλευρά τα μετέπειτα ήταν θεία δίκη για τους ηλίθιους όλου του κόσμου) |
Ναι, έτσι θα γίνει με μαθηματική ακρίβεια, εκτός και αν είσαι πολύ σκληρός δικτάτορας, όπως Σαντάμ, Καντάφι, Πολ Ποτ, Πινοσέτ. Το θέμα όμως είναι αν τους εξωθείς στην απελπισία επίτηδες ή αν δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 12:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mark έγραψε: | Το θέμα όμως είναι αν τους εξωθείς στην απελπισία επίτηδες ή αν δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. |
Μα αυτό είναι φιλοσοφικό το ερώτημα !!
Νομίζω την απάντηση την έδωσε ο Ε.Βενιζέλος το 1920
Με τις "παράλογες" σε λάθος timing εκλογές το 1920 έθεσε τη δημοκρατική παρακαταθήκη που υπερβαίνει ακόμη και την πιο σκληρή μοίρα : τίποτε δεν πρέπει να κυβερνάται καταπιεζόμενο (10 χρόνια εκστρατεία) πέραν ενός σημείου εάν δεν μιλάμε για τυρρανία (πολύ επίκαιρο .. συμφωνείς ? ) _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 12:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ, ποιο είναι αυτό το σημείο όμως;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 12:50 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mark έγραψε: | Συμφωνώ, ποιο είναι αυτό το σημείο όμως;;; |
έλα δεν βοηθάς καθόλου ! (ενώ ξέρεις ποιο είναι το σημείο ! )
Το σημείο είναι εκεί που η διαφορά του διαφαινόμενου κέρδους (από την επίτευξη του εν λόγω στόχου) από την ζημία από την συνεχιζόμενη υπερπροσπάθεια, αρχίσει και γίνεται δυσδιάκριτη.
Σε αυτό το σημείο μια δημοκρατική διακυβέρνηση ζητά ανανέωση της "πίστης"/δέσμευσης στον στόχο ενώ ένας τύρρανος αδιαφορεί.
Η Σμύρνη έπεσε.
Το Στάλινγκραντ σώθηκε.
Η επιλογή είναι δική μας.
_________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Ayrton Senna στις Τρι Μάϊ 21, 2013 1:18 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 1:16 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τώρα, βρισκόμαστε κοντά σε αυτό το σημείο πιστεύεις ή απομακρυνόμαστε;
Η κυβέρνηση ζητά πίστωση χρόνου, πρέπει να της την δώσουμε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 1:20 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απομακρυνόμαστε φυσικά, με τον αγαπημένο ιστορικό τρόπο των Ελλήνων _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 1:38 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπάρχει το Στάλινγκραντ? _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 1:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν όνομα όχι. Σαν πόλη ναι. Μήπως εννοείς κάτι άλλο και δεν το κατάλαβα Μαρία. _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 2:00 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...άρα δεν σώθηκε το στάλνγκραντ... _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ayrton Senna Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 2:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MARIA έγραψε: | ...άρα δεν σώθηκε το στάλνγκραντ... |
Ξέρεις πολύ καλά ότι σώθηκε. Εκεί σταμάτησε η επίθεση των Ναζί.
Όπως υπάρχει και η Σμύρνη και η Κωνσταντινούπολη ασχέτως που τις λένε αλλιώς διεθνώς. _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 21, 2013 2:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άρα έπρεπε να πουμε ότι το στάλινγκραντ και η σμυρνη σώθηκαν με άλλα ονόματα? _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|