Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 25, 2013 7:50 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas
Δηλαδη η αναφορα μου στον Πλατωνα εχει καποια βαση
Το βεβαιο λοιπον ειναι οτι η φραση αυτη εχει προελευση στην προ Χριστου αρχαιοτητα
|
Επιμένεις να κάνεις τον Κινέζο?
Για ποια φράση μιλάς?
Για το "Αει ο Θεός ο Μέγας γεωμετρει" ?
Δεν καταλαβαίνεις πως είναι ένα “μνημονικό” επινόημα?
Μα τόσο δύσκολο είναι αυτό που σου λέω εξ αρχής?
Γιατί επιμένεις να εκτίθεσαι?
Και τι σχέση έχει, αν ειπώθηκε - κάπως έτσι και όχι έτσι – με την εποχή ? ( πρίν η μετά Χριστόν) ?
Μόνο εσύ ξέρεις.
Όλες οι προσπάθειές μου να σε προφυλάξω, ήταν σαν των ...... Τρώων?
Υ.Γ
Μην ξεχνάς τον Λουκά (μετά από διαβούλευση βέβαια με τον φίλο μας τον spyros)
Θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον αυτή η συζήτηση, γιατί το θέμα της εξέλιξης του ανθρώπου που θίγει ο Λουκάς είναι ΜΕΓΑ και αναιρεί την άλλη μεγάλη θεωρία της εξέλιξης του ανθρώπου, που εσείς οι θρησκόληπτοι κρίνεται και κατακρίνεται.
Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον , την δική σας τεκμηριωμένη άποψη, για ένα γόνιμο διάλογο, αντιπαραβάλλοντας την μία με την άλλη , λαμβάνοντας πάντα υπόψιν , όλα τα γνωστά επιστημονική στοιχεία που είναι διαθέσιμα , και όχι βεβαίως επιχειρήματα της “πλάκας” για .....τριχωτές γυναίκες, και .....τρίχερους άντρες.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ντίνος Μηναΐδης Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 205 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 25, 2013 8:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Ντίνος Μηναΐδης έγραψε: | Λοιπον...βρήκα κάτι.
Η φράση "Αει ο Θεός ο Μέγας γεωμετρει" δεν απαντάται σε κείμενο του Πλάτωνα. Συναντάται η φράση "Πλάτων έλεγε τον θεόν αεί γεωμετρείν" στα Συμποσιακά του Πλουτάρχου. |
Βρε Ντίνο , θεωρούσα πως θα είχες καταλάβει πως η πρόταση “Αεί ο Θεός ο Μέγας γεωμετρεί”, είναι “μνημονική” , - όπως και οι λοιπές - με πολύ συγκεκριμένο σκοπό.
Το λένε άλλωστε Οι εμπνευστές τους.
Παιχνίδι λέξεων είναι, με σκοπό μια απομνημόνευση αριθμών, στην συγκεκριμένη περίπτωση, των πρώτων 23 ψηφίων του (π) |
Ναι ρε.....το καταλαβαίνω...και φυσικά δεν έχει καμία σχέση, με το θεό.
Απλά ήθελα να ξεκαθαριστεί ποιος και τι έχει πει....
Γιατί κάποια πράγματα γίνονται από το πουθενά δεδομένα και ο καθένας λέει μια βλακεία και πετάει ότι την έχει πει ο Πλάτων.... _________________ Οι άνεργοι πεινούσαν
Τώρα πεινάνε και όσοι εργάζονται
Μπ.Μπρεχτ - Γερμανικό Εγχειρίδιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 25, 2013 10:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | spyros έγραψε: |
Δηλαδή το Άπαν Κάτι, τελικά υπάρχει; |
Υπάρχει και πάρα υπάρχει σπυράκο μου, αλλά όπως ήδη σου ανέφερα , χρειάζεται κάποια ευφυΐα, που εσύ δεν έχεις.
Στο είπα δεν στο είπα?
Έχω καταθέσει επιπλέον, την δική μου άποψη, ότι η “πίστη” στην μετά τον θάνατο συνέχιση της ζωής, ήταν απαραίτητη στον αδύναμο άνθρωπο και εξισορροπούσε την επίγνωση του επικείμενου θανάτου του.
Αυτό το φοβερό γεγονός της γνώσης του θανάτου, θα οδηγούσε κατα την γνώμη μου, σε εξαφάνιση το είδος, αν δεν ανέπτυσσε τυχαία το “πνευματικό γονίδιο” , αυτό που οδήγησε μετέπειτα στην δημιουργία διαφόρων θεοτήτων.
Υπό αυτή την έννοια η πίστη στην μετά θάνατο ζωή (κατά κύριο λόγο) και σε μια οποιαδήποτε θεότητα στην συνέχεια , υπήρξε το αντίδοτο στην ματαιότητα της πάλης για επιβίωση (που ενστικτωδώς υπάρχει σε όλα τα ζώα και λειτουργεί “μηχανικά”, και υπήρχε και στον άνθρωπο εξ αρχής, και συνεχίζει να υπάρχει ενστικτωδώς)
Έτσι λοιπόν , ναι! συμφωνώ με τον Μαρξ, η θρησκεία μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος ηρεμιστικού, παραισθησιογόνου, που λειτουργεί κατευναστικά στο άτομο που εγωιστικά αδυνατεί να δεχθεί την ουσιαστική εκμηδένιση του “εγώ” του, που επιφέρει ο θάνατος.
Η διαφορά μου με τον Μαρξ είναι, πως εγώ θεωρώ απαραίτητη την πίστη σε κάτι πνευματικό (οτιδήποτε είναι αυτό) για όσους δεν μπορούν να αντέξουν συναισθηματικά την γνώση του θανάτου, που ουσιαστικά είναι (ό θάνατος) το “θαύμα” της εξέλιξης της ζωής.
|
Δηλαδή τελικά, είσαι μεν απόλυτα πεπεισμένος στην ύπαρξη του "υπερβατικού", αναγνωρίζεις δε την διαχρονική προσφορά της θρησκείας στον άνθρωπο και την κοινωνία γενικότερα. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 25, 2013 11:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντίνος
Μηναΐδης
έγραψε: | Λοιπον...βρήκα κάτι.
Η φράση "Αει ο Θεός ο Μέγας γεωμετρει" δεν απαντάται σε κείμενο του Πλάτωνα. Συναντάται η φράση "Πλάτων έλεγε τον θεόν αεί γεωμετρείν" στα Συμποσιακά του Πλουτάρχου. |
!
Τελικα Ντινο τη φραση Αει Ο Θεος Ο Μεγας Γεωμετρει ανηκει στους Πυθαγορειους, στον Πλατωνα ή στον Πλουταρχο ;
Το βεβαιο ομως ειναι οτι εχει προελευση προχριστιανικη
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ντίνος Μηναΐδης Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 205 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 12:14 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φράση "Αει ο Θεός ο Μέγας γεωμετρει" είναι ο μνημονικός κανόνας του καθηγητή Χατζηδάκη (1872-1942).
Η φράση "Πλάτων έλεγε τον θεόν αεί γεωμετρείν" στα Συμποσιακά του Πλουτάρχου (45-120μΧ).
Στον Πλάτωνα ή Πυθαγόρειους δεν υπάρχει κάτι.
Σε κάθε περίπτωση το κείμενο έχει γραφεί μεταχριστιανικά. Επιπλέον τα χειρόγραφα έχουν γραφεί ακόμα αργότερα από τους αντιγραφείς του 14ου-15ου αι.
Προσωπικά πιστεύω ότι τον Πλούταρχο δεν μπορεί κανείς να τον πάρει σαν αξιόπιστη πηγή στην ιστορική έρευνα. Πέρα από μια γενική εικόνα, πολλές από τις πληροφορίες του έχουν αποδειχτεί εσφαλμένες. Τώρα για τα Συμποσιακά φαντάζομαι ότι θα ήταν συνεπέστερος ως μαθητής της Ακαδημίας, αλλά δεν το έχω μελετήσει καθόλου. _________________ Οι άνεργοι πεινούσαν
Τώρα πεινάνε και όσοι εργάζονται
Μπ.Μπρεχτ - Γερμανικό Εγχειρίδιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
troian Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 2267 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 12:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντίνος Μηναΐδης έγραψε: |
Προσωπικά πιστεύω ότι τον Πλούταρχο δεν μπορεί κανείς να τον πάρει σαν αξιόπιστη πηγή στην ιστορική έρευνα. Πέρα από μια γενική εικόνα, πολλές από τις πληροφορίες του έχουν αποδειχτεί εσφαλμένες. Τώρα για τα Συμποσιακά φαντάζομαι ότι θα ήταν συνεπέστερος ως μαθητής της Ακαδημίας, αλλά δεν το έχω μελετήσει καθόλου. |
είχε και μαγαζί γωνία λεν. _________________ μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 5:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss
έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas
Δηλαδη η αναφορα μου στον Πλατωνα εχει καποια βαση
Το βεβαιο λοιπον ειναι οτι η φραση αυτη εχει προελευση στην προ Χριστου αρχαιοτητα
|
Επιμένεις να κάνεις τον Κινέζο?
Για ποια φράση μιλάς?
Για το "Αει ο Θεός ο Μέγας γεωμετρει" ?
Δεν καταλαβαίνεις πως είναι ένα “μνημονικό” επινόημα?
Μα τόσο δύσκολο είναι αυτό που σου λέω εξ αρχής?
Γιατί επιμένεις να εκτίθεσαι?
Και τι σχέση έχει, αν ειπώθηκε - κάπως έτσι και όχι έτσι – με την εποχή ? ( πρίν η μετά Χριστόν) ?
Μόνο εσύ ξέρεις.
Όλες οι προσπάθειές μου να σε προφυλάξω, ήταν σαν των ...... Τρώων?
Υ.Γ
Μην ξεχνάς τον Λουκά (μετά από διαβούλευση βέβαια με τον φίλο μας τον spyros)
Θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον αυτή η συζήτηση, γιατί το θέμα της εξέλιξης του ανθρώπου που θίγει ο Λουκάς είναι ΜΕΓΑ και αναιρεί την άλλη μεγάλη θεωρία της εξέλιξης του ανθρώπου, που εσείς οι θρησκόληπτοι κρίνεται και κατακρίνεται.
Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον , την δική σας τεκμηριωμένη άποψη, για ένα γόνιμο διάλογο, αντιπαραβάλλοντας την μία με την άλλη , λαμβάνοντας πάντα υπόψιν , όλα τα γνωστά επιστημονική στοιχεία που είναι διαθέσιμα , και όχι βεβαίως επιχειρήματα της “πλάκας” για .....τριχωτές γυναίκες, και .....τρίχερους άντρες. |
!
Τι ακριβως ρωτας δηλαδη...
Ενα ενα για να βγαλουμε ακρη...
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 6:07 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντίνος
Μηναΐδης
έγραψε: | Η φράση "Αει ο Θεός ο Μέγας γεωμετρει" είναι ο μνημονικός κανόνας του καθηγητή Χατζηδάκη (1872-1942).
Η φράση "Πλάτων έλεγε τον θεόν αεί γεωμετρείν" στα Συμποσιακά του Πλουτάρχου (45-120μΧ).
Στον Πλάτωνα ή Πυθαγόρειους δεν υπάρχει κάτι.
Σε κάθε περίπτωση το κείμενο έχει γραφεί μεταχριστιανικά. Επιπλέον τα χειρόγραφα έχουν γραφεί ακόμα αργότερα από τους αντιγραφείς του 14ου-15ου αι.
Προσωπικά πιστεύω ότι τον Πλούταρχο δεν μπορεί κανείς να τον πάρει σαν αξιόπιστη πηγή στην ιστορική έρευνα. Πέρα από μια γενική εικόνα, πολλές από τις πληροφορίες του έχουν αποδειχτεί εσφαλμένες. Τώρα για τα Συμποσιακά φαντάζομαι ότι θα ήταν συνεπέστερος ως μαθητής της Ακαδημίας, αλλά δεν το έχω μελετήσει καθόλου. |
!
Απο που προκυπτει οτι η φραση Αει Ο Θεος Ο Μεγας Γεωμετρει ειναι δημιουργημα του καθηγητη τον οποιο αναφερεις ;
Οσο για τα υπολοιπα που γραφεις, "συμπεραινω" οτι μπορει ( ;; ) καποιος να πιστεψει ή και να υποθεσει μονο απο τα λεγομενα σου οτι ο Πλουταρχος ισως ηταν χριιστιανος και θελησε με τον τροπο αυτο, αποδιδοντας στον Πλατωνα την παραπανω φραση, να περασει μια δογματικη θεση των χριστιανων ( οτι δηλαδη ο θεος υπαρχει προφανως αυθυπαρκτος, ειναι αθανατος και επιπλεον ειναι και αλαθητος κατασκευαστης εν σοφια των παντων, το τελευται διοτι η Γεωμετρια δεν επιτρεπει λαθη κατασκευαστικα αλλά υποχρεωνει στη μεγιστη ακριβεια ) εστω και με τη μορφη συτη στην προχριστιανικη ελληνικη αρχαιοτητα
Προσωπικα δεν με απασχολει εδω ποιος και γιατι ειπε τη φραση αυτη
Την εφερα στο προσκηνιο και την επικαλεστηκα ως πηγη ιδιοτητων που αποδιδονται στο θεο, ( επειδη ειναι γνωστη και γενικα θεωρειται ως μη χριστιανικης προελευσης ), ως ενα πεδιο εφαρμογης της Θεωριας Της Αντικειμενικης Αισθητηριακης Πραγματικοτητος
Και αναφερομαι παντα στο Αει Ο Θεος Ο Μεγας Γεωμετρει
Εξ ισου καλα ομως θα μπορουσα να αξιοποιησω και τον ισχυρισμο - ιδεολογημα του gianiss για το απειρο "Απαν Κατι"
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 7:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι πρόβλημα έχει πάλι ο Γιάννης με τον Λουκά;
_________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 8:44 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
!
Προαπαθει ο δολιος με τη φτωχη του τη λογικη να κατανοησει τα ζητηματα που θεμελιωνονται στη φυσικη ιδιοτητα του λογικου ανθρωπου : την πιστη
Την οποια βεβαιως και αγνοει...
Γινεται ομως χωρις την πιστη να προσεγγισεις ζητηματα υπερβατικα ; ; ;
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 12:21 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | gianiss έγραψε: | spyros έγραψε: |
Δηλαδή το Άπαν Κάτι, τελικά υπάρχει; |
Υπάρχει και πάρα υπάρχει σπυράκο μου, αλλά όπως ήδη σου ανέφερα , χρειάζεται κάποια ευφυΐα, που εσύ δεν έχεις.
Στο είπα δεν στο είπα?
Έχω καταθέσει επιπλέον, την δική μου άποψη, ότι η “πίστη” στην μετά τον θάνατο συνέχιση της ζωής, ήταν απαραίτητη στον αδύναμο άνθρωπο και εξισορροπούσε την επίγνωση του επικείμενου θανάτου του.
Αυτό το φοβερό γεγονός της γνώσης του θανάτου, θα οδηγούσε κατα την γνώμη μου, σε εξαφάνιση το είδος, αν δεν ανέπτυσσε τυχαία το “πνευματικό γονίδιο” , αυτό που οδήγησε μετέπειτα στην δημιουργία διαφόρων θεοτήτων.
Υπό αυτή την έννοια η πίστη στην μετά θάνατο ζωή (κατά κύριο λόγο) και σε μια οποιαδήποτε θεότητα στην συνέχεια , υπήρξε το αντίδοτο στην ματαιότητα της πάλης για επιβίωση (που ενστικτωδώς υπάρχει σε όλα τα ζώα και λειτουργεί “μηχανικά”, και υπήρχε και στον άνθρωπο εξ αρχής, και συνεχίζει να υπάρχει ενστικτωδώς)
Έτσι λοιπόν , ναι! συμφωνώ με τον Μαρξ, η θρησκεία μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος ηρεμιστικού, παραισθησιογόνου, που λειτουργεί κατευναστικά στο άτομο που εγωιστικά αδυνατεί να δεχθεί την ουσιαστική εκμηδένιση του “εγώ” του, που επιφέρει ο θάνατος.
Η διαφορά μου με τον Μαρξ είναι, πως εγώ θεωρώ απαραίτητη την πίστη σε κάτι πνευματικό (οτιδήποτε είναι αυτό) για όσους δεν μπορούν να αντέξουν συναισθηματικά την γνώση του θανάτου, που ουσιαστικά είναι (ό θάνατος) το “θαύμα” της εξέλιξης της ζωής.
|
Δηλαδή τελικά, είσαι μεν απόλυτα πεπεισμένος στην ύπαρξη του "υπερβατικού", αναγνωρίζεις δε την διαχρονική προσφορά της θρησκείας στον άνθρωπο |
Μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου.
Είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ πεπεισμένος πως υπάρχει το “υλικό κάτι” , και έχω αποδείξει πως προκύπτει αυτή η ΑΠΟΛΥΤΗ γνώση.
Θεωρώ πως λογικά δεν αποκλείεται να υπάρχει και κάτι άλλο που δεν γνωρίζουμε , ένα “άλλο κάτι” .
Δεν ανέφερα πως αυτό πρέπει να έχει κάποια “πνευματική” φύση, αλλά θα μπορούσε να είναι απλά “κάτι άλλο” που δεν μπορεί να προσδιορισθεί αντικειμενικά.
Αν αυτό το “άλλο κάτι” πράγματι υπάρχει , τότε υπάρχει και αποτελεί μαζί με το απόλυτα βεβαιωμένο υπαρκτό “υλικό κάτι”, το “Άπαν κάτι”.
Αν όμως δεν υπάρχει κάποιο “άλλο κάτι”, τότε το “υλικό κάτι” και το “Άπαν κάτι” , είναι ένα και το αυτό.
Αν διαβάσεις την μακρά συζήτηση με τον φίλο μας skapaneas, για την “φύση” του “κάτι”, και έχεις την απαιτούμενη ευφυΐα , θα διαπιστώσεις επιπλέον, πως ΔΕΝ μπορεί να υπάρχει δημιουργός του “υλικού κάτι”, και αυτό ανεξάρτητα αν υπάρχει ή όχι και κάποιο “άλλο κάτι”.
Έτσι η ύπαρξη κάποιου προσωπικού θεού δημιουργού (τύπου Γιαχβέ) δεν δικαιολογείται “λογικά”.
Η ύπαρξη ενός προσωπικού θεού δημιουργού, δικαιολογείται ΜΟΝΟ με την “πίστη” και όχι με την “λογική”.
Λογικά ΔΕΝ υπάρχει.
Βεβαίως ο καθένας μπορεί να πιστεύει σε ένα (ή σε ποιο πολλούς) τέτοιους θεούς.
Η πίστη είναι αναφέρετο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου, και κατά την γνώμη μου ( δική μου θεωρία), χωρίς την “πίστη” πως υπάρχει μια συνέχιση της ζωής μετά τον βιολογικό θάνατο, και μια "ανακύκλωση” του εγώ (μετενσάρκωση) , το είδος “άνθρωπος ο σοφός σοφός” θα είχε εκλείψει.
Από εκεί και μετά δημιουργείται η πίστη σε μία “άλλη οντότητα” , δημιουργείται ο θεός απο τον άνθρωπο.
Η “πίστη” αυτή, “πέρασε” τυχαία σαν μετάλλαξη, και εξισορρόπησε την επίγνωση του θανάτου, που ήταν επακόλουθο της αύξησης του μεγέθους του εγκεφάλου του.
Την άποψη αυτή τη έχω καταθέσει με μεγαλύτερες λεπτομέρειες πριν κάποιους μήνες.
Δυστυχώς λόγο περιορισμένου χρόνου, δεν μπορώ να ψάξω σε ποιο θέμα και πότε έγιναν αυτές οι συζητήσεις. ρωπο και την κοινωνία γενικότερα.
.
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την gianiss στις Παρ Απρ 26, 2013 12:46 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TΡΙΟΜΗΔΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 12:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΣΑΜΠΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ
ΑΣ ΕΡ8ΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ Α8ΕΟΙ ΣΕ ΕΜΕ
ΑΣ ΕΡ8ΟΥΝ
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ
ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΜΕΤΑ
ΤΟΝ
ΗΛΙΟ _________________ Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 12:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | !
Προαπαθει ο δολιος με τη φτωχη του τη λογικη να κατανοησει τα ζητηματα που θεμελιωνονται στη φυσικη ιδιοτητα του λογικου ανθρωπου : την πιστη
Την οποια βεβαιως και αγνοει...
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει |
Την δόλια σας πρόθεση, που αποδεικνύεται περίτρανα από τον παρατεταμένο γλωσσοδέτη , και την αδυναμία σχολιασμού, μιας απλής αναφοράς στο γενεαλογικό δέντρο του Ιησού, που κατέγραψε ο Λουκάς, πότε θα την σχολιάσετε?
Είναι προφανές πως μιλώ σε άτομα περιορισμένης νοημοσίνης, αυτό τουλάχιστον προκύπτει όταν ο ένας σας ρωτά τον άλλο , αν κατάλαβε μια πολλή σαφή και απλή ερώτηση.
Αυτή η αδυναμία κατανόησης μια απλής ερώτησης, δηλώνει τα όρια του νου σας.
Δεν σας κατηγορώ για αυτό, αλλά για το γεγονός πως άτομα της δικής σας νόησης , είναι δυνατόν να έχεται καταλάβει μια σπουδαία επιστημονική θεωρία , ώστε να μπορείτε ν α την κατακρίνετε.
Δεν έχω λοιπόν άδικο όταν λέω πως δεν ξέρετε τι σας γίνεται,
Καταπίνεται την καραμέλα της ιστοριούλας του Λουκά, και βγάζετε “δόλιο” αυτόν που σας δείχνει την κατάφορη αντίθεση του Λουκά – όσον αφορά την καταγωγή του ανθρώπου – με την επιστημονική πραγματικότητα.
Σας ρωτώ λοιπόν και τους δυο για άλλη μια φορά, έτσι για να επιβεβαιώσω τον δείκτη νοημοσύνης σας.
Ο Λουκάς αναφέρει έναν προς έναν τους πρόγονους του Ιησού, αρχίζοντας από τον πρώτο άνθρωπο , δημιούργημα κατ ευθείαν από τον θεό.
Δίνει ακριβώς ένα προς ένα τα ονόματα από τον Αδάμ, έως τον Ιωσήφ τον άντρα της Μαρίας, μητέρας του Ιησού.
Τα ονόματα αυτά ο Λουκάς ΔΕΝ μπορούσε να τα γνωρίζει, επομένως του τα απεκάλυψε το πνεύμα το άγιο.
Η ερώτηση!!
Είναι σωστά αυτά ονόματα , κυρίως ώς προς το πλήθος?
Συμφωνείτε με αυτά που λέει ο Λουκάς για την εξέλιξη του ανθρώπου?
Η ευφράδεια σας εξαντλείται ΜΟΝΟ σε πικρόχολες αναφορές κατα επιστημονικών ερευνών, και έχετε επιπλέον το απαράμιλλο θράσος να επικαλείσθε επιστήμονες του ΜΙΤ, πως τάχατες συμφωνούν με τον Λουκά, παραπλανόντας τους ανυποψίαστους αναγνώστες της συζήτησης?
Πρέπει να φτάσω στο σημείο να σας “κράξω”, για να αρθρώσετε ένα αξιοπρεπή αντίλογο?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 12:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Είναι προφανές πως μιλώ σε άτομα περιορισμένης νοημοσίνης, αυτό τουλάχιστον προκύπτει όταν ο ένας σας ρωτά τον άλλο , αν κατάλαβε μια πολλή σαφή και απλή ερώτηση.
Αυτή η αδυναμία κατανόησης μια απλής ερώτησης, δηλώνει τα όρια του νου σας. | εδω δεν παρατηρείται καποιο [μεγαλειο το εθεσες?]..? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 26, 2013 12:56 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss
έγραψε: | skapaneas έγραψε: | !
Προαπαθει ο δολιος με τη φτωχη του τη λογικη να κατανοησει τα ζητηματα που θεμελιωνονται στη φυσικη ιδιοτητα του λογικου ανθρωπου : την πιστη
Την οποια βεβαιως και αγνοει...
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει |
Την δόλια σας πρόθεση, που αποδεικνύεται περίτρανα από τον παρατεταμένο γλωσσοδέτη , και την αδυναμία σχολιασμού, μιας απλής αναφοράς στο γενεαλογικό δέντρο του Ιησού, που κατέγραψε ο Λουκάς, πότε θα την σχολιάσετε?
Είναι προφανές πως μιλώ σε άτομα περιορισμένης νοημοσίνης, αυτό τουλάχιστον προκύπτει όταν ο ένας σας ρωτά τον άλλο , αν κατάλαβε μια πολλή σαφή και απλή ερώτηση.
Αυτή η αδυναμία κατανόησης μια απλής ερώτησης, δηλώνει τα όρια του νου σας.
Δεν σας κατηγορώ για αυτό, αλλά για το γεγονός πως άτομα της δικής σας νόησης , είναι δυνατόν να έχεται καταλάβει μια σπουδαία επιστημονική θεωρία , ώστε να μπορείτε ν α την κατακρίνετε.
Δεν έχω λοιπόν άδικο όταν λέω πως δεν ξέρετε τι σας γίνεται,
Καταπίνεται την καραμέλα της ιστοριούλας του Λουκά, και βγάζετε “δόλιο” αυτόν που σας δείχνει την κατάφορη αντίθεση του Λουκά – όσον αφορά την καταγωγή του ανθρώπου – με την επιστημονική πραγματικότητα.
Σας ρωτώ λοιπόν και τους δυο για άλλη μια φορά, έτσι για να επιβεβαιώσω τον δείκτη νοημοσύνης σας.
Ο Λουκάς αναφέρει έναν προς έναν τους πρόγονους του Ιησού, αρχίζοντας από τον πρώτο άνθρωπο , δημιούργημα κατ ευθείαν από τον θεό.
Δίνει ακριβώς ένα προς ένα τα ονόματα από τον Αδάμ, έως τον Ιωσήφ τον άντρα της Μαρίας, μητέρας του Ιησού.
Τα ονόματα αυτά ο Λουκάς ΔΕΝ μπορούσε να τα γνωρίζει, επομένως του τα απεκάλυψε το πνεύμα το άγιο.
Η ερώτηση!!
Είναι σωστά αυτά ονόματα , κυρίως ώς προς το πλήθος?
Συμφωνείτε με αυτά που λέει ο Λουκάς για την εξέλιξη του ανθρώπου?
Η ευφράδεια σας εξαντλείται ΜΟΝΟ σε πικρόχολες αναφορές κατα επιστημονικών ερευνών, και έχετε επιπλέον το απαράμιλλο θράσος να επικαλείσθε επιστήμονες του ΜΙΤ, πως τάχατες συμφωνούν με τον Λουκά, παραπλανόντας τους ανυποψίαστους αναγνώστες της συζήτησης?
Πρέπει να φτάσω στο σημείο να σας “κράξω”, για να αρθρώσετε ένα αξιοπρεπή αντίλογο?
|
!
Το ειπαμε και το ξαναειπαμε "χιλιαδες" φορες : με την απλη κοινη φυσικη λογικη του 1 και 1 κανει 2 τα "κουκια" δεν βγαινουν...
Πλην ομως Η Αγια Γραφη ειναι Βιβλος Πιστεως και Επιστημονικη Διατριβη οπως τη γνωριζουμε
Τι ακριβως δεν καταλαβαινεις απο αυτο ;
Και κυριως γιατι επιμενεις ;
Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|