Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Σωματίδια. Τι είναι;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 4:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κρίτων
έγραψε:
Ποιά ερώτηση σου;
Άν τα Ευαγγέλια προτρέπουν πουθενά τον θάνατο αλλοθρήσκων και την καταστροφή ξένων ναών;
Δέν το λένε πουθενά ας υποθέσουμε οτι έχεις δίκιο έλα όμως που οι χριστιανοί το έκαναν σε ίδιο ή μεγαλύτερο βαθμό με πιστούς άλλων θρησκειών, η εκκλησία των χριστιανών για να είμαστε πιό ακριβείς.

Idea

Αυτο που καταλαβαινουν και πραττουν οι χριστιανοι, δεν μπορει να "ενοχοποιουν" το Λογο Του Θεου

Οπως δεν μπορει για παραδειγμα να ενοχοποιειται το Χρημα, επειδη υπαρχουν ασυνειδητοι και ανελεητοι κερδοσκοποι

Οπως δεν μπορει να ενοχοποιειται ο Μαρξισμος για τις ανελεητες διωξεις και τα εκατομμυρια θανατους χριστιανων, λογω της μη ορθης και σε βαθος κατανοησης του απο τους λεγομενους εφαρμοστες του



Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 7:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
Αλλά για να μην τον έχει στείλει ο θεός εξ αρχής στο ....διάβολο τον διάβολο , θα πεί πως δεν ήθελε ή πως δεν μπορούσε .
Mα φυσικά και τον έστειλε εξ αρχής στο... "διάολο". Έκπτωτος άγγελος είναι ο Σατανάς.
(Κάτι που σίγουρα έπρεπε να κάνει εξ αρχής και με τον Bugman)



Εσύ μιλάς για “'άγγελο” που τον έστειλε ο θεός στο“διάολο” ενώ εγώ αναφέρομαι στον “διάολο διάολο” , έτσι όπως τον πρωτογνώρισε ο άνθρωπος, τον ..... “ώριμο” διάβολο , αυτόν που ξεγέλασε τον ίδιο το “θεό” και τρύπωσε κρυφά στον παράδεισο του, με την μορφή φιδιού, για να ξεγελάσει στην συνέχεια και το ζευγάρι των αγαθών, πρωτόβγαλτων και κυρίως παντελώς ανυποψίαστων ανθρώπων.

Ηταν αυτονόητο, πως ο παμπόνηρος διάβολος θα ξεγέλαγε τους απονήρευτους ανθρώπους, αλλά να ξεγελάσει και τον ίδιο τον θεό ο ..... αθεόφοβος? .

Μήπως τελικά εσείς οι θρησκευόμενοι, θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το ενδεχόμενο ο διάβολος σας, να είναι ......θεϊκός?
Να έχετε δηλαδή έναν “καλό” και ένα “κακό” θεό , ένα “θεϊκό δίπολο”?


.
Για τον ίδιο διάβολο μιλάμε. Δεν υπάρχει άλλος.

Το "θεικό δίπολο", "καλός" και "κακός" θεός, δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει ωστε να το εξετάσω.



Απο την .... “αρμονική” συνύπαρξη και των δύο, ως αντίθετοι πόλοι

.
Προφανώς και το ένα εδώ δεν υπάρχει εξ αιτίας του άλλου.
Ο "κακός" θεός όπως λες προέκυψε αργότερα. Δεν υπήρχε εξαρχής.
Από κει και πέρα εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω από που προκύπτει αυτός ο συλλογισμός.


Το καλό και το κακό – σύμφωνα με την θεωρία της γένεσης – υπήρχαν πριν τη δημιουργία σύμπαντος κόσμου, μια και ο διάβολος υπήρχε ήδη , όπως και ο θεός.

Η γένεση τον αναφέρει ως υπάρχοντα μαζί με τον θεό να υπάρχουν μέσα στον παράδεισο.
Η κόλαση δεν υπήρχε μέχρι τότε γιατί ο διάβολος ήταν μεσα στο ίδιο τον παράδεισο .

Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτόν τον συλλογισμό?


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 7:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτός ο "συλλογισμός" gianiss είναι απλά διατύπωση μιας δοξασίας. Δεν είναι συλλογισμός που εξάγεται από λογικά συμπεράσματα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 7:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
Αλλά για να μην τον έχει στείλει ο θεός εξ αρχής στο ....διάβολο τον διάβολο , θα πεί πως δεν ήθελε ή πως δεν μπορούσε .
Mα φυσικά και τον έστειλε εξ αρχής στο... "διάολο". Έκπτωτος άγγελος είναι ο Σατανάς.
(Κάτι που σίγουρα έπρεπε να κάνει εξ αρχής και με τον Bugman)



Εσύ μιλάς για “'άγγελο” που τον έστειλε ο θεός στο“διάολο” ενώ εγώ αναφέρομαι στον “διάολο διάολο” , έτσι όπως τον πρωτογνώρισε ο άνθρωπος, τον ..... “ώριμο” διάβολο , αυτόν που ξεγέλασε τον ίδιο το “θεό” και τρύπωσε κρυφά στον παράδεισο του, με την μορφή φιδιού, για να ξεγελάσει στην συνέχεια και το ζευγάρι των αγαθών, πρωτόβγαλτων και κυρίως παντελώς ανυποψίαστων ανθρώπων.

Ηταν αυτονόητο, πως ο παμπόνηρος διάβολος θα ξεγέλαγε τους απονήρευτους ανθρώπους, αλλά να ξεγελάσει και τον ίδιο τον θεό ο ..... αθεόφοβος? .

Μήπως τελικά εσείς οι θρησκευόμενοι, θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το ενδεχόμενο ο διάβολος σας, να είναι ......θεϊκός?
Να έχετε δηλαδή έναν “καλό” και ένα “κακό” θεό , ένα “θεϊκό δίπολο”?


.
Για τον ίδιο διάβολο μιλάμε. Δεν υπάρχει άλλος.

Το "θεικό δίπολο", "καλός" και "κακός" θεός, δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει ωστε να το εξετάσω.



Απο την .... “αρμονική” συνύπαρξη και των δύο, ως αντίθετοι πόλοι

.
Προφανώς και το ένα εδώ δεν υπάρχει εξ αιτίας του άλλου.
Ο "κακός" θεός όπως λες προέκυψε αργότερα. Δεν υπήρχε εξαρχής.
Από κει και πέρα εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω από που προκύπτει αυτός ο συλλογισμός.


Το καλό και το κακό – σύμφωνα με την θεωρία της γένεσης – υπήρχαν πριν τη δημιουργία σύμπαντος κόσμου, μια και ο διάβολος υπήρχε ήδη , όπως και ο θεός.

Η γένεση τον αναφέρει ως υπάρχοντα μαζί με τον θεό να υπάρχουν μέσα στον παράδεισο.
Η κόλαση δεν υπήρχε μέχρι τότε γιατί ο διάβολος ήταν μεσα στο ίδιο τον παράδεισο .

Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτόν τον συλλογισμό?


.
Ποια θεωρία της γένεσης;;;;;;
Τί λες ρε gianiss;
Ό,τι του κατέβει του καθενός!
Σύμφωνα με τη Βίβλο, ο διάβολος δηλ. αυτός που διαβάλλει ή αλλιώς Σατανάς από τα εβραιακά, είναι ένας έκπτωτος άγγελος -ο πρώην επονομαζόμενος Εωσφόρος (αυτός που έφερε το φως)- και ο παράδεισος που λες, αν δεν ξέρεις, ήταν στη γη, κατα πάσα πιθανότητα μεταξύ Τίγρη και Ευφράτη.
Οπότε δεν μιλάμε για τον άλλον τον μετα-θάνατον ούτε γι' αυτό που υπήρχε πριν τη δημιουργία του κόσμου.
Άστο λοιπόν σου 'χω ξαναπεί. Δεν το χεις.
Καλά λέει ο skapaneas ότι αφού δεν εισαι ειδικος στην αγία γραφή, μη μιλας ως ειδικος και κυριως μην αποφαινεσαι ως ειδικος, περι προσωπων και πραγματων που αναγραφονται σε αυτα.
Ασχολήσου με κάτι άλλο.
_________________
"Mόνην τε ὀρθὴν πολιτείαν εἶναι τὴν ἐν κόσμῳ."
― Διογένης


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Τετ Μάρ 06, 2013 7:56 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Κρίτων
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 632

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 7:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Αυτο που καταλαβαινουν και πραττουν οι χριστιανοι, δεν μπορει να "ενοχοποιουν" το Λογο Του Θεου

Οπως δεν μπορει για παραδειγμα να ενοχοποιειται το Χρημα, επειδη υπαρχουν ασυνειδητοι και ανελεητοι κερδοσκοποι

Οπως δεν μπορει να ενοχοποιειται ο Μαρξισμος για τις ανελεητες διωξεις και τα εκατομμυρια θανατους χριστιανων, λογω της μη ορθης και σε βαθος κατανοησης του απο τους λεγομενους εφαρμοστες του


Δέν είναι λόγος του θεού, είναι λόγος κάποιου Εβραίου προφήτη για τον οποίο δέν έχει αποδειχτεί ούτε κάν η ύπαρξη
Γιατί να πιστέψω τον Ιησού ή Τζεσούα και να μή πιστέψω τον Βούδα ή τον Μωάμεθ που έλεγαν τα ίδια ακριβώς πράγματα αλλά ήταν υπαρκτά πρόσωπα με αναφορές απο όλους τους ιστορικούς της εποχής τους;
Η ομιλία του Μωάμεθ στο όρος Αραφάτ της Παλαιστίνης δέν διαφέρει σε τίποτα απο αυτά που έλεγε ο Τζεσούα στα Ευαγγέλια τα οποία υποτίθεται οτι ήταν δικά του αλλά γράφτηκαν πολλούς αιώνες αργότερα απο την εποχή του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 8:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Idea

Κριτων

Αυτα που λεω παραπανω δεν αφορουν το Λογο Του Θεου για τον οποιο ( υγιως ) εχεις τις αμφιβολιες σου, ουτε αφορουν το Χρημα, αλλά ουτε και το Μαρξισμο...

Τονιζω μονο οτι για οσα κανουν οι ανθρωποι βασιζομενοι στο ενα ή στο αλλο ή στο τριτο, δεν ευθυνεται κανενα απο αυτα, αλλά μονο οι ιδιοι οι ανθρωποι που ενεργουν με βαση την κατανοηση τους ή την παρανοηση τους στο περιεχομενο τους

Γι΄αυτο και ειναι υποχρεωση των παντων, οσων εμπλεκονται με καποιο απο τα τρια προαναφερομενα πεδια αλλά και οποιαδηποτε άλλα, να καταλαβουν καλα και με ασφαλεια και μονοι τους τι λενε τα γραπτα κειμενα, ανεξαρτητα με το χωρο που αφορουν, και μετα να ενεργησουν, αφου παρουν βεβαια και μια δευτερη γνωμη πριν ενεργησουν
( ετσι για να μη καβαλησουν το καλαμι οτι δηθεν αυτοι ειναι και οχι αλλος Cool )



Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 9:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το θέμα μας όμως είναι τα σωματίδια...
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 06, 2013 11:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κρίτων έγραψε:
Ποιά ερώτηση σου;
Άν τα Ευαγγέλια προτρέπουν πουθενά τον θάνατο αλλοθρήσκων και την καταστροφή ξένων ναών;
Δέν το λένε πουθενά ας υποθέσουμε οτι έχεις δίκιο έλα όμως που οι χριστιανοί το έκαναν σε ίδιο ή μεγαλύτερο βαθμό με πιστούς άλλων θρησκειών, η εκκλησία των χριστιανών για να είμαστε πιό ακριβείς.


Άρα, αυτοί που το κάνανε (και πίστεψέ με εγώ μαζί σου είμαι, πιστεύω πως πράγματι γίνανε ακρότητες-ευτυχώς από μειοψηφίες, παρά τις ελάχιστες μαρτυρίες) δεν λειτουργούσαν καθόλου μα καθόλου χριστιανικά.

Συνεπώς η ταμπέλα "ο Χριστιανισμός προάγει το μίσος και οι Χριστιανοί την εκληματικότητα" είναι αποκύημα μόνο κακοπροαίρετων συκοφαντών, που αγνοούν εντελώς τη Χριστιανική διδασκαλία.

Cool
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Κρίτων
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 632

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 07, 2013 2:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

spyros έγραψε:
Άρα, αυτοί που το κάνανε (και πίστεψέ με εγώ μαζί σου είμαι, πιστεύω πως πράγματι γίνανε ακρότητες-ευτυχώς από μειοψηφίες, παρά τις ελάχιστες μαρτυρίες) δεν λειτουργούσαν καθόλου μα καθόλου χριστιανικά.


Στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο λέει και πολλά λόγια ακραίου μίσους, μόνο στην επί του όρους ομιλία λέει αυτά τα περί αγάπης που αναφέρεις αλλά αυτά θα τα πούμε κάπου αλλού επειδή εδώ θέμα είναι τα σωματίδια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 07, 2013 9:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο αλχημιστής! Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman
έγραψε:
Skakos,
πριν συζητήσουμε για τα σωματίδια καλό θα ήταν να δούμε τι σημαίνει ενέργεια. Τι σημαίνει όχι τι είναι! Γιατί το τι είναι ενέργεια εμείς μόνο ως συμπέρασμα θα το εξάγουμε από αυτό που σημαίνει για μας.
Η γνωστή σε όλους φυσική καθορίζει το έργο δύναμης με διάφορους τρόπους, αλλά την δύναμη δεν την καθορίζει, απλά ορίζει ότι είναι το αίτιο για κάθε παραγόμενο έργο. Όταν σε ένα σώμα μεταβάλλεται η ορμή του τότε έχουμε παραγωγή έργου. Θεωρούμε ότι η ενέργειά του μεταβλήθηκε λόγω της επίδρασης μιας δύναμης. Η μεταβολή της ορμής αναφέρεται τελικά σε μια δύναμη με φορά, σημείο εφαρμογής και ένταση. Μπλέκει δηλαδή τη διαφορά της ορμής στο χρόνο (που είναι η δύναμη) με το διάστημα όπου παρατηρείται η μεταβολή. Δεν γεννήθηκε ενέργεια από πουθενά, και δεν ξοδεύτηκε ενέργεια στο πουθενά, η συνολική ενέργεια του συστήματος σώμα και δύναμη παραμένει η ίδια. Για την ακρίβεια εμείς το σώμα γνωρίζουμε και την θέση του που μεταβλήθηκε καθώς και το χρονικό διάστημα που έγινε αυτό. Έτσι όταν αναφερόμαστε στην ενέργεια για το σώμα αυτό, για τη συγκεκριμένη μεταβολή, δεν συζητάμε για "συνολική" ενέργεια, αλλά για τη συγκεκριμένη που απέδωσε το συγκεκριμένο έργο. Όταν συζητάμε για καύσιμα ή άλλες πηγές ενέργειας, ουσιαστικά συζητάμε για το ισοδύναμο έργο που μπορούν να δώσουν πάνω σε συγκεκριμένο σώμα. Για παράδειγμα με ένα λίτρο βενζίνη μπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί συγκεκριμένα χιλιόμετρα σε μια καθορισμένη διαδρομή, με συγκεκριμένη ταχύτητα. Η φυσική ως επιστήμη έχει αναπτύξει όλα τα εργαλεία για να υπολογίσει τελικά το τι θα γίνει πριν γίνει κάτι, πάντα σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Σε κάθε περίπτωση η ενέργεια δεν μας ενδιαφέρει το τι είναι, αφού πάντα αυτό που μετράει είναι η ύλη που χρησιμοποιούμε, ο τρόπος, και το έργο που παράγεται. Ομοίως η δύναμη δεν μας ενδιαφέρει τι είναι, γιατί και αυτή βρίσκεται "υπολογιστικά" ως παράγοντας στις εξισώσεις, μετρώντας τα υπόλοιπα, όπως τη μάζα, την ταχύτητα και την μετακίνηση (το διάστημα).
Όταν λοιπόν συζητούμε για "σωματίδια", παραμένει η εικόνα μας για τη φυσική, με την μάζα, την ταχύτητα, την μετακίνηση και επιπλέον βάζουμε και την παρουσία ή απουσία, άρα το τι γειτονεύει και το πώς, ως παράγοντας συμπεριφοράς. Η συμπεριφορά δηλαδή της ύλης, ξεφεύγει από τη φυσική του σημειακού σώματος, των απλών προβλημάτων φυσικής, και μας πάει σε αυτό που λέμε ιδιότητες της ύλης. Το πρόβλημα δηλαδή που προκύπτει για τη φυσική και τον επιστήμονα ειδικότερα είναι να βρει τον παράγοντα που διαφοροποιεί τις ιδιότητες στην ύλη. Σαν ένας άλλος αλχημιστής ο φυσικός θέλει να βρει τι ελέγχει τις ιδιότητες και αν είναι δυνατόν να τροποποιήσει αυτό που τις ελέγχει για να παράγει υλικά με τις ιδιότητες που τον ενδιαφέρουν!
Έτσι φθάνουμε να κοιτάμε στα δομικά στοιχεία της ύλης, όπου περιμένουμε να βρούμε φορείς δυνάμεων, που τα ονομάζουμε σωματίδια. Γιατί όμως ψάχνουμε τους φορείς δυνάμεων μέσα στα σωματίδια; Εδώ είναι η επιτυχία της σύγχρονης φυσικής. Αφαίρεσε κάθε έννοια εξ αποστάσεως πνευματικής δύναμης επί της ύλης, και βρήκε ότι οι δυνάμεις υπάρχουν εντός της ύλης, ότι κάθε πραγματάκι έχει τα στοιχεία που του καθορίζουν τις δυνάμεις για να συμπεριφέρεται (ή να δρα όπως θέλουμε το βλέπουμε) μέσα στο περιβάλλον του. Το άτομο λοιπόν είναι άτομο πράγματι, δεν τεμαχίζεται. Είναι το μικρότερο τμήμα συγκεκριμένης ύλης που έχει συγκεκριμένη συμπεριφορά σε συγκεκριμένα πειράματα, άρα σε καθορισμένα περιβάλλοντα. Όμως μέσα σε αυτό υπάρχουν στοιχεία απαραίτητα για τη λειτουργία του. Αυτά είναι τα σωμάτια. Αφού λοιπόν είδαμε πως μια από τις ιδιότητες της ύλης είναι να διασπάτε υπό κάποιες συνθήκες και το βρήκαμε αυτό για συγκεκριμένα άτομα, καταλάβαμε πως τα σωμάτια με κάποιο τρόπο μπορούν να διακινηθούν ανεξάρτητα από την ύλη, από τα άτομα. Βρήκαμε επίσης πως η απόδοση ενέργειας, στη διάσπαση του ατόμου είναι τεράστια, και υπολογίσαμε πως είναι ανάλογη της μάζας και του τετραγώνου της ταχύτητας του φωτός. Στη διάσπαση του ατόμου ένα σωμάτιο προκαλεί την διάρρηξη (σχάση) του πυρήνα και αυτός παράγει σωμάτια μεγάλης ενέργειας και υποπροϊόντα, ελαφρύτερα άτομα. Η ύλη που διασπάσθηκε δεν μπορεί να λογαριαστεί ως έργο μιας μάζας που μεταβλήθηκε η ορμή της για συγκεκριμένο χρόνο...αφού η μάζα της δεν υφίσταται πια! Υπολογίζουν δηλαδή μια ελαττωμένη μάζα, και ένα τεράστιο ποσό ενέργειας που σχετίζεται άμεσα με την μάζα που χάθηκε! Το ποσό ενέργειας είναι όμως μετρήσιμο, σε πειραματικές διατάξεις, όπως μετράμε κανονικά την μεταβολή της ενέργειας σε ένα οποιοδήποτε έργο. Ομοίως την συμπεριφορά των σωματιδίων είμαστε υποχρεωμένοι (δεν γίνεται αλλιώς) να την καταγράψουμε με κρούσεις (αλλαγή ορμής) επί στόχων σε επιταχυντές. Οι επιταχυντές είναι διατάξεις που επιταχύνουν σωματίδια με προσφορά ενέργειας μέσω μαγνητών, και αφού αυτά πάρουν την ενέργεια που θέλουμε τα αφήνουμε να πέσουν σε έναν στόχο, μια πλάκα (να το πούμε χοντρικά), όπου καταγράφουμε τα συμβάντα σε αυτήν. Εξετάζοντας λοιπόν τα συμβάντα, βλέπουμε τροχιές και εξάγουμε συμπεράσματα για τα σωματίδια που έκαναν αυτές τις τροχιές. Έτσι μαθαίνουμε ποια σωμάτια και πόσα βρίσκονταν...επαληθεύοντας ή όχι τις αρχικές εκτιμήσεις, τους υπολογισμούς μας. Αν κάτι δεν επαληθεύει τους υπολογισμούς τότε λέμε ότι κάτι νέο υπάρχει και το ψάχνουμε. Από εκεί και πέρα υπάρχει πολύ ψωμί, για πνευματική κατανάλωση, το πώς δηλαδή ο κάθε ερευνητής θα εξηγήσει το τι βρέθηκε και θα δείξει γιατί υπάρχει εκεί.

- Πώς λοιπόν σχετίζεται η ενέργεια με τα σωματίδια μέσα στα άτομα; Η απάντηση δόθηκε πριν, αλλά εδώ συνοψίζω: Η ενέργεια σχετίζεται με τα πειράματα, ως απαιτούμενη για να γίνουν κρούσεις σε επιταχυντές.
- Τι περιμένουμε να μάθουμε από τα σωματίδια; Περιμένουμε να δούμε πώς αυτά επιδρούν στις ιδιότητες της ύλης, σε διάφορα άτομα.
- Γιατί μας ενδιαφέρουν οι ιδιότητες της ύλης; Γιατί ο τεχνολογικός μας κόσμος στηρίζεται στη εκμετάλλευση της ύλης, αναγνωρίζοντας τις ιδιότητές της, για να στηρίξει τις ανάγκες του ανθρώπου, τόσο τις άμεσες όσο και τις μελλοντικές, προετοιμαζόμενοι για παν ενδεχόμενο.
- Θα μάθουμε ποτέ τι είναι ενέργεια; Όχι δεν μας ενδιαφέρει τι είναι ενέργεια. Είναι καθαρά μια φανταστική ποιότητα, απαραίτητη όμως να υπάρχει στους υπολογισμούς όπου ένα έργο...καυσίμου παράγει ένα ωφέλιμο έργο. Ουσιαστικά ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για ωφέλιμα έργα και πώς θα τα παράγει!
- Θα μάθουμε ποτέ τι είναι δύναμη; Όχι ακριβώς. Θα μάθουμε όμως τι σωματίδια δίνουν τι δυνάμεις, άρα τι σωματίδια μας δίνουν τι ιδιότητες. Τη δύναμη δηλαδή την βλέπουμε τελικά ως ιδιότητα, για να μπορούμε να την δούμε ωφελιμιστικά.

Idea

Θα μαθουμε ποτέ τι ειναι τα σωματιδια ; Οχι δεν θα μαθουμε ποτέ τι ειναι τα σωματιδια, οσο εστιαζουμε σε μεγεθη τα οποια δεν τα πιανει το ματι μας και συμπεραινουμε την υπαρξη τους εκ των αποτελεσματων που θεωρουμε οτι επιφερουν στις πειραματικες διαταξεις που στηνουμε για να μελετησουμε την αορατη συμπεριφορα τους. Για να μαθουμε τι ειναι πραγματικα τα σωματιδια θα πρεπει να δουμε με νεο ματι την πραγματικοτητα που μας περιβαλλει και να κατανοησουμε τι συμβαινει γυρω μας σωματι(δια)κα. Το ιδιο επραξε και ο Πλανκ και δημιουργησε την κβαντομηχανικη.



Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 07, 2013 12:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
Αλλά για να μην τον έχει στείλει ο θεός εξ αρχής στο ....διάβολο τον διάβολο , θα πεί πως δεν ήθελε ή πως δεν μπορούσε .
Mα φυσικά και τον έστειλε εξ αρχής στο... "διάολο". Έκπτωτος άγγελος είναι ο Σατανάς.
(Κάτι που σίγουρα έπρεπε να κάνει εξ αρχής και με τον Bugman)



Εσύ μιλάς για “'άγγελο” που τον έστειλε ο θεός στο“διάολο” ενώ εγώ αναφέρομαι στον “διάολο διάολο” , έτσι όπως τον πρωτογνώρισε ο άνθρωπος, τον ..... “ώριμο” διάβολο , αυτόν που ξεγέλασε τον ίδιο το “θεό” και τρύπωσε κρυφά στον παράδεισο του, με την μορφή φιδιού, για να ξεγελάσει στην συνέχεια και το ζευγάρι των αγαθών, πρωτόβγαλτων και κυρίως παντελώς ανυποψίαστων ανθρώπων.

Ηταν αυτονόητο, πως ο παμπόνηρος διάβολος θα ξεγέλαγε τους απονήρευτους ανθρώπους, αλλά να ξεγελάσει και τον ίδιο τον θεό ο ..... αθεόφοβος? .

Μήπως τελικά εσείς οι θρησκευόμενοι, θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το ενδεχόμενο ο διάβολος σας, να είναι ......θεϊκός?
Να έχετε δηλαδή έναν “καλό” και ένα “κακό” θεό , ένα “θεϊκό δίπολο”?


.
Για τον ίδιο διάβολο μιλάμε. Δεν υπάρχει άλλος.

Το "θεικό δίπολο", "καλός" και "κακός" θεός, δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει ωστε να το εξετάσω.



Απο την .... “αρμονική” συνύπαρξη και των δύο, ως αντίθετοι πόλοι

.
Προφανώς και το ένα εδώ δεν υπάρχει εξ αιτίας του άλλου.
Ο "κακός" θεός όπως λες προέκυψε αργότερα. Δεν υπήρχε εξαρχής.
Από κει και πέρα εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω από που προκύπτει αυτός ο συλλογισμός.


Το καλό και το κακό – σύμφωνα με την θεωρία της γένεσης – υπήρχαν πριν τη δημιουργία σύμπαντος κόσμου, μια και ο διάβολος υπήρχε ήδη , όπως και ο θεός.

Η γένεση τον αναφέρει ως υπάρχοντα μαζί με τον θεό να υπάρχουν μέσα στον παράδεισο.
Η κόλαση δεν υπήρχε μέχρι τότε γιατί ο διάβολος ήταν μεσα στο ίδιο τον παράδεισο .

Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτόν τον συλλογισμό?


.
Ποια θεωρία της γένεσης;;;;;;
Τί λες ρε gianiss;
Ό,τι του κατέβει του καθενός!
Σύμφωνα με τη Βίβλο, ο διάβολος δηλ. αυτός που διαβάλλει ή αλλιώς Σατανάς από τα εβραιακά, είναι ένας έκπτωτος άγγελος -ο πρώην επονομαζόμενος Εωσφόρος (αυτός που έφερε το φως)- και ο παράδεισος που λες, αν δεν ξέρεις, ήταν στη γη, κατα πάσα πιθανότητα μεταξύ Τίγρη και Ευφράτη.
Οπότε δεν μιλάμε για τον άλλον τον μετα-θάνατον ούτε γι' αυτό που υπήρχε πριν τη δημιουργία του κόσμου.
Άστο λοιπόν σου 'χω ξαναπεί. Δεν το χεις.
Καλά λέει ο skapaneas ότι αφού δεν εισαι ειδικος στην αγία γραφή, μη μιλας ως ειδικος και κυριως μην αποφαινεσαι ως ειδικος, περι προσωπων και πραγματων που αναγραφονται σε αυτα.
Ασχολήσου με κάτι άλλο.



Τι λέω?
Αναφέρομαι στην ιστορία της γένεσης που , φέρεται να έγραψε ο Μωυσής και μεταφράστηκε από τους “εβδομήκοντα” .

Την γνωρίζεις ?

Αυτό που λέω λοιπόν είναι ξεκάθαρο για κάθε αναγνώστη αυτής της ιστορίας.
Στην γένεση περιγράφεται (από τον Μωυσή) η δημιουργία του κόσμου εκ του ΜΗΔΕΝΟΣ, από ένα παντοδύναμο, παντογνώστη, πάνσοφο, πανάγαθο δημιουργό.

Στην περιγραφή αυτή αναφέρεται η δημιουργία των πάντων, και του ανθρώπου στο τέλος τέλος της δημιουργίας που ολοκληρώνεται με αυτόν τον τρόπο .

ΟΛΑ τα ζωντανά δημιουργήματα ζούσαν μαζί με τον δημιουργό, κατά ένα περίεργο και “παρά φύση” τρόπο, σε ένα ιδανικά διαμορφωμένο περιβάλλον / περιοχή – τον παράδεισο - και στο μέρος αυτό, παρουσιάζεται ξαφνικά – κατά τον Μωυσή - ο διάβολος, χωρίς να αναφέρεται πουθενά στην γένεση η δημιουργία του.

Αυτό θα πει – για κάθε λογικά και καλοπροαίρετα σκεπτόμενο άτομο – πως ο διάβολος προϋπήρχε της δημιουργίας σύμπαντος κόσμου.

Πέραν αυτών , αν θεωρήσουμε – σύμφωνα με την δική σας άποψη – πως ο διάβολος είναι η αιτία του κακού στον κόσμο, και ο δημιουργός η αιτία του καλού, τότε ο διάβολος δεν μπορεί να έχει αιτία (να έχει δημιουργηθεί) από τον θεό.

Έτσι το καλό και το κακό υπήρχαν πάντα ως δίπολο, δεν μπορούν δηλαδή να δημιουργήθηκαν από έναν παντοδύναμο , παντογνώστη, πάνσοφο, πανάγαθο , δημιουργό, από τον οποίο ΜΟΝΟ το καλό θα μπορούσε να προέλθει και να υπάρχει.

Μόνο πιστοί και “τυφλοί τα τ΄ωτα τον τε νουν τα τ΄όμματα” , δέχονται αυτά που λέτε.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 07, 2013 2:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εσύ μάλλον δεν την γνωρίζεις απ' ό,τι φαίνεται την ιστορία της γένεσης.
Γιατί η ιστορία της γένεσης δεν αναφέρεται ολοκληρωμένη και μόνο στη Γένεση.
Αναφέρεται και σε άλλα χωρία της Π.Δ. πχ. Ιώβ.
Και δεν υπήρχε εξ αρχής ο παράδεισος. O παράδεισος πολύ μετά φτιάχτηκε για να κατοικήσουν εκεί τα πλάσματα του Θεού (σσ. ο άνθρωπος) που αποφάσισε να φτιάξει «κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν» ως έκφραση της αγάπης Του προς τα έξω, επειδή η αγάπη είναι ο τρόπος ύπαρξης του Θεού και όπως είναι μες στην Τριάδα, δηλ. ο Πατήρ αγαπά τον Υιό, ο Υιός αγαπά το Πνεύμα, το Πνεύμα και ο Υιός αγαπούν τον Πατέρα, έτσι είναι και προς τα έξω.
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ με την ασχετοσύνη της κοινής άποψης πάνω σε αυτά τα θέματα.
Και δεν υπάρχει άλλη άποψη, η δικιά σου και η δικιά μας.
Δεν περιμένω να γνωρίζεις θεολογία αλλά αν δεν γνωρίζεις κάτι -ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΥΤΟ- ΜΗΝ διατυπώνετε άποψη για κάτι που δεν γνωρίζετε, και στη δική σου περίπτωση μην το παίζεις επαίων.
Συνεχώς μου έρχονται τα λόγια του skapaneas στο μυαλό μου όταν βλέπω να γράφεις γι' αυτά τα θέματα με ύφος χιλίων καρδιναλίων... και να πετάς και τις εξυπνάδες σου στο τέλος.
_________________
"Mόνην τε ὀρθὴν πολιτείαν εἶναι τὴν ἐν κόσμῳ."
― Διογένης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 07, 2013 3:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
Εσύ μάλλον δεν την γνωρίζεις απ' ό,τι φαίνεται την ιστορία της γένεσης.
Γιατί η ιστορία της γένεσης δεν αναφέρεται ολοκληρωμένη και μόνο στη Γένεση.
Αναφέρεται και σε άλλα χωρία της Π.Δ. πχ. Ιώβ.
Και δεν υπήρχε εξ αρχής ο παράδεισος. O παράδεισος πολύ μετά φτιάχτηκε για να κατοικήσουν εκεί τα πλάσματα του Θεού (σσ. ο άνθρωπος) που αποφάσισε να φτιάξει «κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν» ως έκφραση της αγάπης Του προς τα έξω, επειδή η αγάπη είναι ο τρόπος ύπαρξης του Θεού και όπως είναι μες στην Τριάδα, δηλ. ο Πατήρ αγαπά τον Υιό, ο Υιός αγαπά το Πνεύμα, το Πνεύμα και ο Υιός αγαπούν τον Πατέρα, έτσι είναι και προς τα έξω.
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ με την ασχετοσύνη της κοινής άποψης πάνω σε αυτά τα θέματα.
Και δεν υπάρχει άλλη άποψη, η δικιά σου και η δικιά μας.
Δεν περιμένω να γνωρίζεις θεολογία αλλά αν δεν γνωρίζεις κάτι -ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΥΤΟ- ΜΗΝ διατυπώνετε άποψη για κάτι που δεν γνωρίζετε, και στη δική σου περίπτωση μην το παίζεις επαίων.
Συνεχώς μου έρχονται τα λόγια του skapaneas στο μυαλό μου όταν βλέπω να γράφεις γι' αυτά τα θέματα με ύφος χιλίων καρδιναλίων... και να πετάς και τις εξυπνάδες σου στο τέλος.



Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κανείς θεολογία , αλλά ανάγνωση, μια και πρόκειται για μια ιστορία που ελέγχεται λογικά και όχι θεολογικά.
Ο τριαδικός θεός είναι καθαρά θεολογικό δικό σου θέμα , που δεν με απασχολεί (δεν ξέρω γιατί τον αναφέρεις μια και τότε – πριν την δημιουργία - ΔΕΝ υπήρχε ο Ιησούς)

Η ιστορία του Μωυσή είναι πολύ συγκεκριμένη και ξεκάθαρη, και σε αυτή ΜΟΝΟ αναφέρομαι.

Ο “απόκρυφος” Ιώβ, δεν με ενδιαφέρει.

Τα υπόλοιπα που λες εσύ, είναι αόριστα και ατεκμηρίωτα.



.
Παράθεση:
βλέπω να γράφεις γι' αυτά τα θέματα με ύφος χιλίων καρδιναλίων...


ΔΕΝ έχω καμία σχέση ή συνάφεια με τους καθολικούς.
Και αυτούς και όλους τους πιστούς κάθε δόγματος και θρησκείας, τους αναγνωρίζω ως συνανθρώπους μου, άσχετα αν δεν συμμερίζομαι τα “πιστεύω” τους.
Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, πίστις είναι θέμα προσωπικό του.


,
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 07, 2013 6:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
Εσύ μάλλον δεν την γνωρίζεις απ' ό,τι φαίνεται την ιστορία της γένεσης.
Γιατί η ιστορία της γένεσης δεν αναφέρεται ολοκληρωμένη και μόνο στη Γένεση.
Αναφέρεται και σε άλλα χωρία της Π.Δ. πχ. Ιώβ.
Και δεν υπήρχε εξ αρχής ο παράδεισος. O παράδεισος πολύ μετά φτιάχτηκε για να κατοικήσουν εκεί τα πλάσματα του Θεού (σσ. ο άνθρωπος) που αποφάσισε να φτιάξει «κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν» ως έκφραση της αγάπης Του προς τα έξω, επειδή η αγάπη είναι ο τρόπος ύπαρξης του Θεού και όπως είναι μες στην Τριάδα, δηλ. ο Πατήρ αγαπά τον Υιό, ο Υιός αγαπά το Πνεύμα, το Πνεύμα και ο Υιός αγαπούν τον Πατέρα, έτσι είναι και προς τα έξω.
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ με την ασχετοσύνη της κοινής άποψης πάνω σε αυτά τα θέματα.
Και δεν υπάρχει άλλη άποψη, η δικιά σου και η δικιά μας.
Δεν περιμένω να γνωρίζεις θεολογία αλλά αν δεν γνωρίζεις κάτι -ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΥΤΟ- ΜΗΝ διατυπώνετε άποψη για κάτι που δεν γνωρίζετε, και στη δική σου περίπτωση μην το παίζεις επαίων.
Συνεχώς μου έρχονται τα λόγια του skapaneas στο μυαλό μου όταν βλέπω να γράφεις γι' αυτά τα θέματα με ύφος χιλίων καρδιναλίων... και να πετάς και τις εξυπνάδες σου στο τέλος.



Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κανείς θεολογία , αλλά ανάγνωση, μια και πρόκειται για μια ιστορία που ελέγχεται λογικά και όχι θεολογικά.
Ο τριαδικός θεός είναι καθαρά θεολογικό δικό σου θέμα , που δεν με απασχολεί (δεν ξέρω γιατί τον αναφέρεις μια και τότε – πριν την δημιουργία - ΔΕΝ υπήρχε ο Ιησούς)

Η ιστορία του Μωυσή είναι πολύ συγκεκριμένη και ξεκάθαρη, και σε αυτή ΜΟΝΟ αναφέρομαι.

Ο “απόκρυφος” Ιώβ, δεν με ενδιαφέρει.

Τα υπόλοιπα που λες εσύ, είναι αόριστα και ατεκμηρίωτα.

Φυσικά και χρειάζεται να γνωρίζεις θεολογία όταν αναφέρεσαι σε τέτοια θέματα.
Η απλή ανάγνωση δεν κάνει τίποτε.
Και φυσικά δεν ελέγχεται ξερά λογικά η κοσμογονία της βίβλου!
Αλλά αν δεν σε απασχολεί όπως λες, ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΑΥΤΑ;

Δεν αναφέρεσαι στην ιστορία του Μωυσή αλλά στην ιστορία της γένεσης είπες.
Το αλλάζουμε τώρα;

Απόκρυφος ο Ιώβ;;;;;
Καλά, άστο φίλε!
Πραγματικά άστο!

Παράθεση:
βλέπω να γράφεις γι' αυτά τα θέματα με ύφος χιλίων καρδιναλίων...


gianiss έγραψε:
ΔΕΝ έχω καμία σχέση ή συνάφεια με τους καθολικούς.
Και αυτούς και όλους τους πιστούς κάθε δόγματος και θρησκείας, τους αναγνωρίζω ως συνανθρώπους μου, άσχετα αν δεν συμμερίζομαι τα “πιστεύω” τους.
Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, πίστις είναι θέμα προσωπικό του.


,
Δυστυχώς άνθρωποι που μιλάνε με ύφος χιλίων καρδιναλίων δεν υπάρχουν μόνο στην καθολική εκκλησία!
O καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει. Σύμφωνοι.
Γι' αυτό λέει και ό,τι θέλει.
_________________
"Mόνην τε ὀρθὴν πολιτείαν εἶναι τὴν ἐν κόσμῳ."
― Διογένης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 07, 2013 7:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
gianiss έγραψε:
opyrgos έγραψε:
Εσύ μάλλον δεν την γνωρίζεις απ' ό,τι φαίνεται την ιστορία της γένεσης.
Γιατί η ιστορία της γένεσης δεν αναφέρεται ολοκληρωμένη και μόνο στη Γένεση.
Αναφέρεται και σε άλλα χωρία της Π.Δ. πχ. Ιώβ.
Και δεν υπήρχε εξ αρχής ο παράδεισος. O παράδεισος πολύ μετά φτιάχτηκε για να κατοικήσουν εκεί τα πλάσματα του Θεού (σσ. ο άνθρωπος) που αποφάσισε να φτιάξει «κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν» ως έκφραση της αγάπης Του προς τα έξω, επειδή η αγάπη είναι ο τρόπος ύπαρξης του Θεού και όπως είναι μες στην Τριάδα, δηλ. ο Πατήρ αγαπά τον Υιό, ο Υιός αγαπά το Πνεύμα, το Πνεύμα και ο Υιός αγαπούν τον Πατέρα, έτσι είναι και προς τα έξω.
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ με την ασχετοσύνη της κοινής άποψης πάνω σε αυτά τα θέματα.
Και δεν υπάρχει άλλη άποψη, η δικιά σου και η δικιά μας.
Δεν περιμένω να γνωρίζεις θεολογία αλλά αν δεν γνωρίζεις κάτι -ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΥΤΟ- ΜΗΝ διατυπώνετε άποψη για κάτι που δεν γνωρίζετε, και στη δική σου περίπτωση μην το παίζεις επαίων.
Συνεχώς μου έρχονται τα λόγια του skapaneas στο μυαλό μου όταν βλέπω να γράφεις γι' αυτά τα θέματα με ύφος χιλίων καρδιναλίων... και να πετάς και τις εξυπνάδες σου στο τέλος.



Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κανείς θεολογία , αλλά ανάγνωση, μια και πρόκειται για μια ιστορία που ελέγχεται λογικά και όχι θεολογικά.
Ο τριαδικός θεός είναι καθαρά θεολογικό δικό σου θέμα , που δεν με απασχολεί (δεν ξέρω γιατί τον αναφέρεις μια και τότε – πριν την δημιουργία - ΔΕΝ υπήρχε ο Ιησούς)

Η ιστορία του Μωυσή είναι πολύ συγκεκριμένη και ξεκάθαρη, και σε αυτή ΜΟΝΟ αναφέρομαι.

Ο “απόκρυφος” Ιώβ, δεν με ενδιαφέρει.

Τα υπόλοιπα που λες εσύ, είναι αόριστα και ατεκμηρίωτα.

Φυσικά και χρειάζεται να γνωρίζεις θεολογία όταν αναφέρεσαι σε τέτοια θέματα.
Η απλή ανάγνωση δεν κάνει τίποτε.
Και φυσικά δεν ελέγχεται ξερά λογικά η κοσμογονία της βίβλου!
Αλλά αν δεν σε απασχολεί όπως λες, ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΑΥΤΑ;

Δεν αναφέρεσαι στην ιστορία του Μωυσή αλλά στην ιστορία της γένεσης είπες.
Το αλλάζουμε τώρα;

Απόκρυφος ο Ιώβ;;;;;
Καλά, άστο φίλε!
Πραγματικά άστο!

Παράθεση:
βλέπω να γράφεις γι' αυτά τα θέματα με ύφος χιλίων καρδιναλίων...


gianiss έγραψε:
ΔΕΝ έχω καμία σχέση ή συνάφεια με τους καθολικούς.
Και αυτούς και όλους τους πιστούς κάθε δόγματος και θρησκείας, τους αναγνωρίζω ως συνανθρώπους μου, άσχετα αν δεν συμμερίζομαι τα “πιστεύω” τους.
Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, πίστις είναι θέμα προσωπικό του.


,
Δυστυχώς άνθρωποι που μιλάνε με ύφος χιλίων καρδιναλίων δεν υπάρχουν μόνο στην καθολική εκκλησία!
O καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει. Σύμφωνοι.
Γι' αυτό λέει και ό,τι θέλει.



Έχεις αναφερθεί ανάκατα , αόριστα και ανώφελα , σε τριαδικό θεό, Ιώβ, καρδινάλιους και πάπες, και όλα αυτά με αυστηρό ύφος ξερόλα ειδικού θεολόγου , χωρίς να αναφέρεις τίποτε ουσιαστικό, στην κουβέντα για το ρόλο του διαβόλου , την παρουσία του στον παράδεισο, την συμμετοχή του στο .... αμάρτημα σου – το δικό σου αμάρτημα - , και τον λόγο που δεν μπορεί ο παντοδύναμος να τον στείλει οριστικά στο ......διάολο..

Ναι ρε φίλε , αν είσαι τόσο πολύ ....θεολόγος ξερόλας , αναφέρομαι εξ αρχής ξεκάθαρα , στην ιστορία της γένεσης που έγραψε ο Μωυσής, δεν άλλαξα σε όλη την διάρκεια της κουβέντας.

Εσύ τα έχεις χαμένα και δεν ξέρεις τι λες, πέραν από το να επαναλαμβάνεις πως τα ξέρεις αλά δεν τα λες , γιατί δεν ξέρεις τι λες.

Είναι δυνατόν να κάνω κουβέντα με ένα ..... θεολόγο που πετά μπουρδες χωρίς να λέει τίποτα επι της ουσίας, πέραν απο το να επαναλαμβάνει και να εμπλέκει άλλα μέλη στην κουβέντα ( skapaneas , bugman, & Co)

Αν χρειάζεσαι την βοήθεια των bugman, skapaneas για να απαντήσεις, μια που δεν έχεις δικά σου επιχειρήματα (τουλάχιστον αυτοί επιχειρηματολογούν επι των θεμάτων της εκάστοτε συζήτησης), γιατί εμπλέκεσαι στις συζητήσεις ?

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
Σελίδα 4 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center