Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tai Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 123 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 3:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένας δάσκαλος παραμένει δάσκαλος όσο μαθαίνει από τους μαθητές του. Βεβαίως ωρίμασα ΑΠΟ τα παιδιά μου.
Η εγκυμοσύνη είναι αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση απλώς ο σύντροφος συμπαραστέκεται. Δεν μπορούμε να το βιώσουμε, άρα μόνο η γυναικεία άποψη μετρά.
Το μεγάλωμα ή αλλιώς διαπαιδαγώγηση είναι άλλο θέμα. Για να μπορέσουμε να την εφαρμόσουμε
1ον θα πρέπει οι αρχές των συντρόφων να είναι κοινές όσο δύναται.
2ον Να προσπαθούν συνεχώς να ενημερώνονται και να βελτιώνονται.
3ον Να μην προσπαθούν να αναπαράγουν τους εαυτούς τους
4ον Να μην προσπαθήσουν να βγάλουν τα απωθημένα τους (μόρφωση κ.α.)
5ον Να μην ξεχάσουν ποτέ ότι τους ενοχλούσε όταν ήταν και αυτοί παιδιά και να μην το αναπαράγουν
6ον Να είναι πάντα αυστηροί αλλά ποτέ άδικοι.
7ον Να είναι παραδείγματα οι ίδιοι Δεν μπορείς να απαιτείς κάτι που δεν το έχεις προσπαθήσει έστω εσύ.
8ον Να μην ξεχνούν ποτέ ότι το παιδί είναι ο καθρέπτης τους
9ον Να μην ξεχάσουν επειδή τους βολεύει, ότι το παιδί είναι δικό τους και όχι των γονιών τους
και 10ον Να μην ξεχνάνε να τα αγαπούν. Όσο και αν φαίνεται περίεργο οι περισσότεροι για να τα στρώσουν, ξεχνάνε να τα αγαπούν.
Με την ευχή μου να βγάλετε σκεπτόμενους πολίτες. _________________ ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 3:58 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στις 10 εντολές σου προσθέτω μερικά λόγια του σύγχρονου παιδαγωγού Δ. Λιαντίνη σχετικά όχι με τους φυσικούς γονείς, αλλά με τους θεσμοθετημένους "γονείς", τους δασκάλους:
Παράθεση: | Γιατί αυτή είναι η δουλειά του δάσκαλου. Να δουλεύει το μυαλό όπως ο καλαντζής δουλεύει το καλάι του. Και να παράγει ανθρώπους όπως ο χαλκιάς κατασκευάζει χαλκώματα. |
Παράθεση: | εμείς με τον καιρό εχάσαμε τον ιδρυτικό χαρακτήρα της λειτουργίας του δασκάλου. Και τη δουλειά του την επήραμε σα μια από τις πολλές δουλειές των ανθρώπων. Ένα επάγγελμα ρουτίνας. Μια μονάδα εργασίας όμοια με τις άλλες βλέπουμε και στο δάσκαλο. |
Παράθεση: | Ώσπου σήμερα έχουμε πλάσει σταθερό το δείγμα του δάσκαλου. Μια αξιοδάκρυτη σώρεψη από μαζώματα κι ένα ριντίκολο ηχηρό.
Είναι ο σχολαστικός, ο ταβλαδόρος και ο αργόσχολος, ο καματερός στην παραπαιδεία, ο οσφυοκάμπτης, ο ψοφοδεής και ο ληρολόγος, ο δευτεροτριτοβάθμιος και ψιλικαντζής δάσκαλος. Μίζερος και κακομοίρης, με την ομπρέλα και το γιλέκο, και με το ξεβλαστωμένο χαμόγελο. Είναι ο αεί πενόμενος και ο μύωψ, με τα ραιβά σκέλη και τα βρώμικα νύχια, που, όπως είπε κάποιος, ποτέ του δεν είχε ερωμένη ούτε ιδέα.
Οι περήφανοι δάσκαλοι εστάθηκαν πάντα η εξαίρεση. Μιλάμε για τους δυνατούς και τους πόριμους, Τους ικτίνους και τα γεράκια, τους καλουργούς και καλλιτέχνες και καλλικράτες δάσκαλους, που κάτω από την ταπεινή καροσσερί της Φάου-Βε κρύβουνε προσεχτικά τη μηχανή της Πόρσε. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tai Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 123 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 4:34 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού το κείμενο μου σε ωθεί να παραθέτεις συγκρίσιμες απόψεις του Λιαντινη, τότε θα μου βρεις και παρκινκ για το καλάμι που θα καβαλήσω.
_________________ ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 5:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μωρέ καβάλα κι όπου πάει. Μια ζωή την έχουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 21, 2003 1:11 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μονάχα τέτοια πάρκινγκ να είναι μακριά από τα παιδιά μας...
Μωρέ μη φοβάστε ούτε τα καλάμια! Αν ένας Λιαντίνης (αν τον δεχόμαστε ως δάσκαλό μας) δεν τα καβάλησε, έχουμε ελπίδες να μην τα καβαλήσουμε κι εμείς. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|