Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Διαπαιδαγώγηση - Εκπαίδευση

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
tai
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 3:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ένας δάσκαλος παραμένει δάσκαλος όσο μαθαίνει από τους μαθητές του. Βεβαίως ωρίμασα ΑΠΟ τα παιδιά μου.
Η εγκυμοσύνη είναι αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση απλώς ο σύντροφος συμπαραστέκεται. Δεν μπορούμε να το βιώσουμε, άρα μόνο η γυναικεία άποψη μετρά.
Το μεγάλωμα ή αλλιώς διαπαιδαγώγηση είναι άλλο θέμα. Για να μπορέσουμε να την εφαρμόσουμε
1ον θα πρέπει οι αρχές των συντρόφων να είναι κοινές όσο δύναται.
2ον Να προσπαθούν συνεχώς να ενημερώνονται και να βελτιώνονται.
3ον Να μην προσπαθούν να αναπαράγουν τους εαυτούς τους
4ον Να μην προσπαθήσουν να βγάλουν τα απωθημένα τους (μόρφωση κ.α.)
5ον Να μην ξεχάσουν ποτέ ότι τους ενοχλούσε όταν ήταν και αυτοί παιδιά και να μην το αναπαράγουν
6ον Να είναι πάντα αυστηροί αλλά ποτέ άδικοι.
7ον Να είναι παραδείγματα οι ίδιοι Δεν μπορείς να απαιτείς κάτι που δεν το έχεις προσπαθήσει έστω εσύ.
8ον Να μην ξεχνούν ποτέ ότι το παιδί είναι ο καθρέπτης τους
9ον Να μην ξεχάσουν επειδή τους βολεύει, ότι το παιδί είναι δικό τους και όχι των γονιών τους
και 10ον Να μην ξεχνάνε να τα αγαπούν. Όσο και αν φαίνεται περίεργο οι περισσότεροι για να τα στρώσουν, ξεχνάνε να τα αγαπούν.
Με την ευχή μου να βγάλετε σκεπτόμενους πολίτες. Very Happy
_________________
ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 3:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

στις 10 εντολές σου προσθέτω μερικά λόγια του σύγχρονου παιδαγωγού Δ. Λιαντίνη σχετικά όχι με τους φυσικούς γονείς, αλλά με τους θεσμοθετημένους "γονείς", τους δασκάλους:

Παράθεση:
Γιατί αυτή είναι η δουλειά του δάσκαλου. Να δουλεύει το μυαλό όπως ο καλαντζής δουλεύει το καλάι του. Και να παράγει ανθρώπους όπως ο χαλκιάς κατασκευάζει χαλκώματα.



Παράθεση:
εμείς με τον καιρό εχάσαμε τον ιδρυτικό χαρακτήρα της λειτουργίας του δασκάλου. Και τη δουλειά του την επήραμε σα μια από τις πολλές δουλειές των ανθρώπων. Ένα επάγγελμα ρουτίνας. Μια μονάδα εργασίας όμοια με τις άλλες βλέπουμε και στο δάσκαλο.


Παράθεση:
Ώσπου σήμερα έχουμε πλάσει σταθερό το δείγμα του δάσκαλου. Μια αξιοδάκρυτη σώρεψη από μαζώματα κι ένα ριντίκολο ηχηρό.

Είναι ο σχολαστικός, ο ταβλαδόρος και ο αργόσχολος, ο καματερός στην παραπαιδεία, ο οσφυοκάμπτης, ο ψοφοδεής και ο ληρολόγος, ο δευτεροτριτοβάθμιος και ψιλικαντζής δάσκαλος. Μίζερος και κακομοίρης, με την ομπρέλα και το γιλέκο, και με το ξεβλαστωμένο χαμόγελο. Είναι ο αεί πενόμενος και ο μύωψ, με τα ραιβά σκέλη και τα βρώμικα νύχια, που, όπως είπε κάποιος, ποτέ του δεν είχε ερωμένη ούτε ιδέα.

Οι περήφανοι δάσκαλοι εστάθηκαν πάντα η εξαίρεση. Μιλάμε για τους δυνατούς και τους πόριμους, Τους ικτίνους και τα γεράκια, τους καλουργούς και καλλιτέχνες και καλλικράτες δάσκαλους, που κάτω από την ταπεινή καροσσερί της Φάου-Βε κρύβουνε προσεχτικά τη μηχανή της Πόρσε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tai
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 4:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αφού το κείμενο μου σε ωθεί να παραθέτεις συγκρίσιμες απόψεις του Λιαντινη, τότε θα μου βρεις και παρκινκ για το καλάμι που θα καβαλήσω. Cool


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 20, 2003 5:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

μωρέ καβάλα κι όπου πάει. Μια ζωή την έχουμε Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 21, 2003 1:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μονάχα τέτοια πάρκινγκ να είναι μακριά από τα παιδιά μας... Laughing
Μωρέ μη φοβάστε ούτε τα καλάμια! Αν ένας Λιαντίνης (αν τον δεχόμαστε ως δάσκαλό μας) δεν τα καβάλησε, έχουμε ελπίδες να μην τα καβαλήσουμε κι εμείς. Rolling Eyes
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center