Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Φως Στο Τουνελ Της Οικονομικης Κρισης...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 9:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σου εξήγησα πιο πάνω σε ποιό σημείο εισέρχετε στο σύστημα η παθογένεια. Από την άλλη, εσύ εφόσον εντοπίζεις την παθογένεια αυτήν καθ' εαυτήν στην φύση του Πράγματος, του κοινωνικού γίγνεσθαι δηλαδή, πρέπει ή να προτείνεις νέο μοντέλο ή να εξηγήσεις σε ποιά επι μέρους της φύσης διακρίνεις την παθογένεια. Έγραψες βέβαια, περιληπτικά, την ανάγκη συμμετοχής των πολιτών στις συζητήσεις και αποφάσεις δημόσιου χαρακτήρα. Εμένα δεν με καλύβει όμως ως προοπτική διότι δεν με αφορά η συμμετοχή μου αλλά με ενδιαφέρει η ορθή παρουσία και δραστηριότητα της ρυθμιστικής αρχής, διότι θέλω να είμαι αφοσιωμένος και με όλη την προσοχή μου στις συνθήκες εκείνες που μου προσφέρουν ικανοποίηση ως ύπαρξη.
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 12:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν σου είπα να μου εξηγήσεις σε ποιό σημείο εισέρχεται στο σύστημα η παθογένεια (διότι περί ρυθμιστικής αρχής θα μου έλεγες πάλι) αλλά αυτά που λες περί ρυθμιστικής αρχής, που το αναφέρεις ΑΚΟΜΗ μια φορά στο ότι αυτό που σε ενδιαφέρει δεν είναι η συμμετοχή σου στα κοινωνικά δρώμενα αλλά "η ορθή παρουσία και δραστηριότητας της ρυθμιστικής αρχής"! Τί είναι λοιπόν πια αυτό το πασπαρτού που κολλάει παντού;
Και δεν φτάσαμε ακόμη στο νέο μοντέλο. Ναι, έχω στο κεφάλι μου να προτείνω ένα νέο μοντέλο. Θα μιλήσουμε και γι' αυτό, αλλά προς το παρόν συζητάμε για τις ανισορροπίες του συστήματος που εγώ τις θεωρώ δομικές ενώ εσύ απλώς... "αναπηρίες".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 9:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Arrow
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την spyros στις Κυρ Αύγ 28, 2011 9:19 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 9:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κατ' αρχήν ας δώσουμε στον λόγο μας την πραγματική του αξιολογικά ιδιότητα διατυπώνοντας την πηγή του και τα υφειστάμενα όρια μέσα από τα οποία μορφολογείτε συνδέοντας τις έννοιες στην προσπάθεια σύνθεσης ενός πλαισίου πρακτικά, με τα υπάρχοντα δεδομένα, βιώσιμου μα κυρίως εν τη γεννέση και επι μέρους συνθέσεις του άμεσα εφαρμόσιμου, με τρόπο που να καλύπτει επίσης συνειστώσες οι οποίες εγείρουν ευρεία δορυφορικά ερωτήματα και ανάγκες.

Έτσι θα πρέπει να τονίσουμε πως ο λόγος μας είναι, δυστυχώς, αδόκιμος διότι δεν στηρίζετε στην νοητική εξειδίκευση που επιτελεί η μόρφωση δια της σπουδής της Φύσης του συγκεκριμένου αντικειμένου, της Φύσης της Πολιτικής δηλαδή και όλων των άμεσα, και έμμεσα, συνδεώμενων παραμέτρων, και οι επιχειρούμενες περιγραφές την μοναδική πρακτικά, και πραγματικά, αξία που έχουν, είναι η θέση που κατέχουν ως επι μέρους μίας γενικής Κοσμοθεώρησης.

Δίχως να επιχειρήσουμε, στη συνέχεια, μία αναλυτική αιτιολογική έκθεση επιλογής και απόρριψης των ενδεδειγμένων δυνατοτήτων, πρέπει να δεχτούμε την πολιτική φύση του ανθρώπινου όντος ως φυσική ορμέμφυτη, με την έννοια του προσωπικού ενδιαφέροντος αλλά και την πρακτική συμβολή για την διαμόρφωση των όρων οι οποίοι διέπουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο υπάρχει και δραστηριοποιείτε ως ύπαρξη αλληλοεπιρρεαζόμενη με άλλες υπάρξεις, το κοινωνικό σώμα δηλαδή και την σύνθεσή του.

Η ορμέμφυτη αυτή πλευρά της φύσης του ανθρώπου, ως πολιτικό ον, εκδηλώθηκε ολοκληρωμένη δημιουργικά και ολόκληρο το μέγεθός της στην πράξη με την αρχαιοελληνική άμεση δημοκρατία σε κάποια από τις τότε κοινωνίες της. Εάν, τώρα, το ίδιο δύνατε και για την σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα θα πρέπει να το εξετάσουμε λαμβάνοντας υπ' όψιν τις τότε επικρατούσες κοινωνικές συνθήκες και ανάγκες αλλά και τις σύγχρονες.

Προσωπικά, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις σύγχρονες δυνατότητες και τα μέσα τα οποία υπάρχουν σήμερα στην διάθεση του ανθρώπου, θα ήθελα ο πολίτης να είναι απαλλαγμένος από κάθε τι που του περιορίζει την προσοχή και την δράση στους προσωπικούς όρους οργάνωσης και πραγμάτωσης της ζωής και ύπαρξης του. Αυτό σημαίνει την εξασφάλιση προηγουμένος, ενός υγιούς λειτουργικού περιβάλοντος στο πεδίο αλληλεπίδρασης και κοινών αναφορών, έτσι ώστε απρόσκοπτα πλέον και δίχως να αποσπάτε η προσοχή του από τυχόν παθογένειες που εμφανίζονται στο πεδίο των κοινών αναφορών, να εργάζεται με όλες του τις δυνάμεις, στο μέτρο του δυνατού, την προσωπική του αυτοπραγμάτωση. Και το κατάλληλο αυτό περιβάλον πρέπει να το εξασφαλίσει η ρυθμιστική αρχή.

Έχουμε βέβαια και ένα σημαντικό κομμάτι παρουσίας ανθρώπων οι οποίοι εκτός το πολιτικό ορμέμφυτο μέσα τους έχουν και μία έντονη ανάγκη αλλά και ταλέντο, διαρκούς, ή σποραδικής, ενασχόλησης με τα κοινά, το οποίο είναι χαρακτηριστικό της ψυχοσύνθεσης τους και ως ένα σημείο διαμορφώνει τους δικούς τους όρους ύπαρξης και αυτοπραγμάτωσης. Σίγουρα όμως το πληθυσμιακό ποσοστό των ανθρώπων αυτών δεν μπορεί να αιτιολογήσει την ύπαρξη ανάγκης, ή την ικανοποίηση ερωτήματος, σχετικά με την φύση της άμεσης δημοκρατίας ή την ενδεχώμενη εφαρμογή της.

Οι ρυθμιστικές αρχές, καλώς ή κακώς, είναι προϊόν πολιτικοϊδεολογικών σχημάτων. Τα κόμματα διαθέτουν τοπικές οργανώσεις. Και οι άνθρωποι οι οποίοι έχουν ανάγκη και θέλουν να ασκήσουν το πολιτικό τους ορμέμφυτο και την φυσική κλίση που έχουν με την ενασχόληση των κοινών, μπορούν να βρουν τον φυσικό τους χώρο σε μία τοπική οργάνωση πολιτικού σχηματισμού (κόμματος), συμβατή φυσικά με το προσωπικό τους ιδεολογικό περιεχόμενο.

Ίσως τεθεί, τώρα, το ερώτημα πως δεν ικανοποιείτε με όλα αυτά, με τα παραπάνω, η άμεση συμβολή του πολίτη στη λήψη απόφασης. Σαφώς. Μπορεί όμως, υπάρχει η δυνατότητα, ο πολίτης να θέσει την ικανοποίηση μιάς ανάγκης ως άμεσο ζητούμενο, μέσα από το πρόγραμμα προτιθεμένων εφαρμογών που εξαγγέλουν, ή με άλλο τρόπο προσθέτουν στους λόγους τους, οι πολιτικοϊδεολογικοί σχηματισμοί, και που ακολούθως οι ρυθμιστικές αρχές υλοποιούν, ή η ανάγκη αυτή την οποία ο πολίτης θέτει ως άμεσο κοινωνικό ζητούμενο, στα πλαίσια της βιωσιμότητας πάντα, να φτάνει στην ρυθμιστική αρχή ως ερώτημα, μέσα από τα όργανα, τέλος πάντων, του χώρου στον οποίο ανήκει ο όποιος πολίτης.

Τώρα, και να κλείσω την παπαροσαχλαμαροφλυαρία μου, ας γράψω τι εννοώ, πολύ περιεκτικά, αναφέροντας για ρυθμιστική αρχή.

Μάλλον όχι, δεν θα γράψω γιατί βαρέθηκα. Βασικά ολόκληρο το μοντέλο, με την διαμόρφωση που πήρε από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο έως σήμερα, έχει την ανάγκη επαναπροσδιορισμού και σίγουρα δεν είμαι ο κατάλληλος για την εργασία αυτή.
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 9:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πριν λίγο ένας φίλος από ένα νησί του Ανατολικού Αιγαίου, γεωπόνος, με πληροφόρησε ότι έχει φτιάξει μια ομάδα "ακτιβιστών γεωπόνων", η οποία προσπαθεί να αποτρέψει την επιβολή μεταλλαγμένων σπόρων από τα κυκλώματα της αγοράς (και του πολυεθνικού κεφαλαίου) σε βάρος ντόπιων ποικιλιών, οι οποίες και αρχίζουν να εξαφανίζονται.
Μάλιστα τον Μάιο, μοίρασε 2000 μικρές ντοματιές από ντόπιο σπόρο σε κατοίκους και μαθητές.

Γιατί όμως οι πολυεθνικές να το κάνουν αυτό;

Το πιο καλό σενάριο είναι πάλι η λαιμαργία των πολυεθνικών.

Το πιο ύποπτο σενάριο είναι η επιβολή άκρως μεταλλαγμένων καλλιεργειών, άρα γενετικά ελέγξιμων, με απότερο σκοπό (σε εύλογο χρονικό διάστημα) τον πλήρη έλεγχο αυτών που τρώμε.
Δηλαδή των μικροβίων και ιών που θα έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν οι ίδιες εταιρίες στο μέλλον, ώστε να κατευθύνουν τις αρρώστιες κατά το δοκούν, αφού θα γνωρίζουν μέσω των τροφών μας, τη γενετική δομή και της τροφής των ιών και των αντιβιοτικών τους.
Και χωρίς παρενέργειες.


http://aristeripolitiki.blogspot.com/2011/01/blog-post_13.html

http://www.antistasi.info/forum/showthread.php?t=1737
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 9:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πόκΑΑς έγραψε:
Κατ' αρχήν ας δώσουμε στον λόγο μας την πραγματική του αξιολογικά ιδιότητα διατυπώνοντας την πηγή του και τα υφειστάμενα όρια μέσα από τα οποία μορφολογείτε συνδέοντας τις έννοιες στην προσπάθεια σύνθεσης ενός πλαισίου πρακτικά, με τα υπάρχοντα δεδομένα, βιώσιμου μα κυρίως εν τη γεννέση και επι μέρους συνθέσεις του άμεσα εφαρμόσιμου, με τρόπο που να καλύπτει επίσης συνειστώσες οι οποίες εγείρουν ευρεία δορυφορικά ερωτήματα και ανάγκες.

Έτσι θα πρέπει να τονίσουμε πως ο λόγος μας είναι, δυστυχώς, αδόκιμος διότι δεν στηρίζετε στην νοητική εξειδίκευση που επιτελεί η μόρφωση δια της σπουδής της Φύσης του συγκεκριμένου αντικειμένου, της Φύσης της Πολιτικής δηλαδή και όλων των άμεσα, και έμμεσα, συνδεώμενων παραμέτρων, και οι επιχειρούμενες περιγραφές την μοναδική πρακτικά, και πραγματικά, αξία που έχουν, είναι η θέση που κατέχουν ως επι μέρους μίας γενικής Κοσμοθεώρησης.

Δίχως να επιχειρήσουμε, στη συνέχεια, μία αναλυτική αιτιολογική έκθεση επιλογής και απόρριψης των ενδεδειγμένων δυνατοτήτων, πρέπει να δεχτούμε την πολιτική φύση του ανθρώπινου όντος ως φυσική ορμέμφυτη, με την έννοια του προσωπικού ενδιαφέροντος αλλά και την πρακτική συμβολή για την διαμόρφωση των όρων οι οποίοι διέπουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο υπάρχει και δραστηριοποιείτε ως ύπαρξη αλληλοεπιρρεαζόμενη με άλλες υπάρξεις, το κοινωνικό σώμα δηλαδή και την σύνθεσή του.

Η ορμέμφυτη αυτή πλευρά της φύσης του ανθρώπου, ως πολιτικό ον, εκδηλώθηκε ολοκληρωμένη δημιουργικά και ολόκληρο το μέγεθός της στην πράξη με την αρχαιοελληνική άμεση δημοκρατία σε κάποια από τις τότε κοινωνίες της. Εάν, τώρα, το ίδιο δύνατε και για την σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα θα πρέπει να το εξετάσουμε λαμβάνοντας υπ' όψιν τις τότε επικρατούσες κοινωνικές συνθήκες και ανάγκες αλλά και τις σύγχρονες.

Προσωπικά, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις σύγχρονες δυνατότητες και τα μέσα τα οποία υπάρχουν σήμερα στην διάθεση του ανθρώπου, θα ήθελα ο πολίτης να είναι απαλλαγμένος από κάθε τι που του περιορίζει την προσοχή και την δράση στους προσωπικούς όρους οργάνωσης και πραγμάτωσης της ζωής και ύπαρξης του. Αυτό σημαίνει την εξασφάλιση προηγουμένος, ενός υγιούς λειτουργικού περιβάλοντος στο πεδίο αλληλεπίδρασης και κοινών αναφορών, έτσι ώστε απρόσκοπτα πλέον και δίχως να αποσπάτε η προσοχή του από τυχόν παθογένειες που εμφανίζονται στο πεδίο των κοινών αναφορών, να εργάζεται με όλες του τις δυνάμεις, στο μέτρο του δυνατού, την προσωπική του αυτοπραγμάτωση. Και το κατάλληλο αυτό περιβάλον πρέπει να το εξασφαλίσει η ρυθμιστική αρχή.

Έχουμε βέβαια και ένα σημαντικό κομμάτι παρουσίας ανθρώπων οι οποίοι εκτός το πολιτικό ορμέμφυτο μέσα τους έχουν και μία έντονη ανάγκη αλλά και ταλέντο, διαρκούς, ή σποραδικής, ενασχόλησης με τα κοινά, το οποίο είναι χαρακτηριστικό της ψυχοσύνθεσης τους και ως ένα σημείο διαμορφώνει τους δικούς τους όρους ύπαρξης και αυτοπραγμάτωσης. Σίγουρα όμως το πληθυσμιακό ποσοστό των ανθρώπων αυτών δεν μπορεί να αιτιολογήσει την ύπαρξη ανάγκης, ή την ικανοποίηση ερωτήματος, σχετικά με την φύση της άμεσης δημοκρατίας ή την ενδεχώμενη εφαρμογή της.

Οι ρυθμιστικές αρχές, καλώς ή κακώς, είναι προϊόν πολιτικοϊδεολογικών σχημάτων. Τα κόμματα διαθέτουν τοπικές οργανώσεις. Και οι άνθρωποι οι οποίοι έχουν ανάγκη και θέλουν να ασκήσουν το πολιτικό τους ορμέμφυτο και την φυσική κλίση που έχουν με την ενασχόληση των κοινών, μπορούν να βρουν τον φυσικό τους χώρο σε μία τοπική οργάνωση πολιτικού σχηματισμού (κόμματος), συμβατή φυσικά με το προσωπικό τους ιδεολογικό περιεχόμενο.

Ίσως τεθεί, τώρα, το ερώτημα πως δεν ικανοποιείτε με όλα αυτά, με τα παραπάνω, η άμεση συμβολή του πολίτη στη λήψη απόφασης. Σαφώς. Μπορεί όμως, υπάρχει η δυνατότητα, ο πολίτης να θέσει την ικανοποίηση μιάς ανάγκης ως άμεσο ζητούμενο, μέσα από το πρόγραμμα προτιθεμένων εφαρμογών που εξαγγέλουν, ή με άλλο τρόπο προσθέτουν στους λόγους τους, οι πολιτικοϊδεολογικοί σχηματισμοί, και που ακολούθως οι ρυθμιστικές αρχές υλοποιούν, ή η ανάγκη αυτή την οποία ο πολίτης θέτει ως άμεσο κοινωνικό ζητούμενο, στα πλαίσια της βιωσιμότητας πάντα, να φτάνει στην ρυθμιστική αρχή ως ερώτημα, μέσα από τα όργανα, τέλος πάντων, του χώρου στον οποίο ανήκει ο όποιος πολίτης.

Τώρα, και να κλείσω την παπαροσαχλαμαροφλυαρία μου, ας γράψω τι εννοώ, πολύ περιεκτικά, αναφέροντας για ρυθμιστική αρχή.

Μάλλον όχι, δεν θα γράψω γιατί βαρέθηκα. Βασικά ολόκληρο το μοντέλο, με την διαμόρφωση που πήρε από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο έως σήμερα, έχει την ανάγκη επαναπροσδιορισμού και σίγουρα δεν είμαι ο κατάλληλος για την εργασία αυτή.
Δεν κατάλαβα ΤΙΠΟΤΑ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 1:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν κατάλαβες τίποτε επειδή τα γραφώμενα είναι, όπως έγραψα και στην προτελευταία παράγραφο, παπαροσαχλαμαροφλυαρομπουρδολογία.
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 7:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

A, ωραία!
Ααααυυτάάάά! Τί άλλα νέα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 9:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι νέα να σου πω;;; Πες μου εσύ για την δομική παθογένεια του σύγχρονου τρόπου οργάνωσης της κοινωνίας.
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 11:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Το προβλημα με τη ρυθμιστικη αρχη, με την οποια κατ' αρχην συμφωνω ως ελεγκτικο μηχανισμο της κοινωνικης θεσμικης ζωης, ειναι να κρατηθει στο υψος των περιστασεων σε καθε περιπτωση.
Και αρα
ή θα πρεπει να αποτελειται ατομα υπερανω των συμβατικων απαιτησεων του μεσου ανθρωπου
ή θα πρεπει τα ατομα που τη συνθετουν να αλλαζουν σε τακτα και "ευγλωττα μικρα" χρονικα διαστηματα, ωστε η εξουσια να μη προλαβει να τα διαφθειρει με την αιγλη της και με τη δυναμη την οποια προσφερει.
Αρα η κοινωνια θα πρεπει να διαθετει οπωσδηποτε αντιστοιχους μηχανισμους "παραγωγης" αδιαφθορων ατομων με βασικο
γνωμονα στην εκπαιδευση τους και τις δυο εναλλακτικες οδους που διατυπωθηκαν παραπανω.



ΕΝΟΤΗΤΑΤΩΝΠΑΝΤΩΝ


Όχι μόνο ελεγκτικό ρόλο πρέπει να δώσουμε στη Φύση της ρυθμιστικής αρχής μα κυρίως αυτόν καθ' εαυτόν ρυθμιστικό, διότι καλείτε να ασκήσει την ισχύ του (λέμε τώρα, πορδές αλλά τέλος πάντων) κυρίως, σε εξισορροπιστικές δυνατότητες μέσα στην διαστρωμάτιση του κοινωνικού σώματος.

Εξ' υπακούεται η ανάγκη ανθρώπων με ιδιαίτερα ανεπτυγμένες εσωτερικές αισθήσεις, κυρίως όμως αυτήν της Πολιτικής Συνείδησης.
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 1:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
που το αναφέρεις ΑΚΟΜΗ μια φορά στο ότι αυτό που σε ενδιαφέρει δεν είναι η συμμετοχή σου στα κοινωνικά δρώμενα αλλά "η ορθή παρουσία και δραστηριότητας της ρυθμιστικής αρχής"!


Το ζητούμενο δεν είναι να φορτώσουμε ένα ακόμη βάρος, μία ακόμη ευθύνη και έγνοια στον ήδη παραφορτωμένο πολίτη, αλλά να του εξασφαλίσουμε συνθήκες στο μέγιστο δυνατό ευνοϊκές για την ατομική του πρωτίστως ψυχοπνευματική εξέλιξη και πρόοδο προς την ολοκλήρωση, συνθήκες ευνοϊκές για την όσο το δυνατό απρόσκοπτη ενασχόληση με την οικογένειά του και την ανατροφή και διαπαιδαγώγιση, για όσους έχουν, των παιδιών του, και γενικά πρέπει το ζητούμενο να είναι όλα εκείνα που υπηρετούν τον εξανθρωπισμό. Με άλλα λόγια, θέλω μετά το οκτάωρο μου, όλο μου τον χρόνο να τον αφιερώνω σε εκείνα που δίνουν νόημα στην δική μου ύπαρξη. Ίσως μέσα σε αυτά να είναι ή να μην είναι η έγνοια και η ανάγκη συμμετοχής στα κοινωνικά δρώμενα, με τον τρόπο που τα δίνεις. Η ρυθμιστική αρχή, τώρα, που εμφανίζετε;;; 1. Ρυθμίζοντας το ύψος των απολαβών μου από την εργασία μου ορθολογικά έτσι ώστε να μην τίθετε θέμα συμπηρωματικής ανάγκης που είτε θα με οδηγήσει στην αναζήτηση δεύτερης εργασίας είτε θα με υποχρεώσει σε οικογενειακές περικοπές και στο ανάλογο ψυχικό φόρτο, αποδυναμώνοντας έτσι τις υπόλοιπες μου ανάγκες απομακρύνοντάς με από την ενασχόληση με τον εαυτό την σύντροφο τα παιδιά κ.λ.π. Και πως εξουθενωμένος με το ανορθολογικό βάρος από την δεύτερη εργασία θα βρω αποθέματα διάθεσης για τα υπόλοιπα αναγκαία;;;

Τέλος πάντων μην αρχίσω πάλι τις φλυαρίες. Το παραπάνω είναι παράδειγμα και με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να αναφέρουμε και όλα τα υπόλοιπα. Όμως δεν τρέφω ψευδαισθήσεις και αυταπάτες. Τίποτε δεν μπορεί να αλλάξει. Δυστυχώς. Εκτός αν δεχτεί ξανά και βιώσει η ανθρωπότητα ένα ισχυρό σοκ παγκόσμιου πολέμου και έτσι επαναπροσδιορίσει όσα πρέπει. Και φυσικά, βασικότατο, σε παγκόσμια συννενόηση και προοπτική. Γιατί ρε μαλάκες ανόητοι ηλίθιοι βλάκες πολιτικοί, δεν στέκει με καμία λογική, να συνδράμεις επιβάλλοντας τους όρους εκείνους που θα σώσουν μία χώρα βγάζοντας την, δήθεν, από οικονομικό, αλλά και γενικότερο, αδιέξοδο εξασφαλίζοντας την σταθερή πρόοδο της, εις βάρος όμως της δικής σου ή άλλης και άλλων χωρών. Ομιλώ για την Κίνα και την ανεργία της Ευρώπης. Τα εισαγώμενα στην Ευρώπη αγαθά που κατασκευάζονται στην Κίνα εάν τα παρήγαγαν οι ευρωπαϊκές χώρες, χωρίς να έχω μελετήσει αλλά με μία αίσθηση, μπορώ να πω πως το ποσοστό ανεργίας θα κυμαινόταν πολύ χαμηλά και ίσως μόνο σε εκείνους που δεν θέλουν να εργαστούν.

Κανείς δεν λέει να μην βοηθήσεις μια χώρα με τις όποιες συνθήκες και ανάγκες. Όχι όμως εις βάρος της δικής σου. Και για την συγκεκριμένη, την Κίνα, να φροντίζατε να αποκτούσε τις υποδομές εκείνες που θα εξυπηρετούσαν την παραγωγή και την διάθεση των αγαθών μέσα στην ίδια την δική της κοινωνία πρωτίστως. Και όχι για να μην λοιμοκτήσουν οι κινέζοι να φορτώσεις δεκάδες προβλήματα στη δική σου κοινωνία. Γιατί η ανεργία έχει παραμέτρους διάφορους. Τέλος πάντων ξέφυγα και φλυαρώ και λέγοντας δεν λέγω τίποτε. Κάτι ακόμη και να κλείσω. Και εντάξει ας δεχτούμε πως η ηλιθιότητά σας έγινε ανεπιστρεπτή, που υπάρχουν περιθώρια τεράστια αλλαγών όπως κατάλαβα μέσα από ντοκιμαντέρ με αναφορές στην Κινέζικη πραγματικότητα, αλλά ας το αγνοήσουμε αυτό, ας έρθουμε στο δικό μας χώρο. Τι κάνετε;;; Που προσανατολίζετε η παρεμβατική σας ισχύ για την ικανοποίηση μίας κοινωνικής ανάγκης;;; Ας την ονομάσουμε ανάγκη την καταπολέμηση της ανεργίας. Τι κάνετε;;; Με ποιά οράματα χτίζετε τις απαραίτητες προϋποθέσεις;;; Τρίχες κατσαρές. Κοροϊδεύουν και τον κόσμο εξαγγέλοντας δήθεν προγράμματα και τρίχες σγουρές αυτή τη φορά. Μα αφού ήδη η κοινωνία παράγει, λέμε τώρα, μάλλον ας το πω αλλοιώς, αφού ήδη τα διαθέσιμα αγαθά σε προϊόντα ή άλλες υπηρεσίες υπερκαλύπτουν τις τρέχουσες ανάγκες, τι νεότερο θα παράγεις το οποίο θα απορροφήσει εργασιακή, μη ενεργή, δύναμη;;; Τρίχες με ψαλίδα αυτή τη φορά. Δεν υπάρχει προοπτική. Γιατί ενώ οι συνθήκες είναι ώριμες αλλά και εξυπηρετούν άλλες πάρα πολύ σοβαρές παραμέτρους, κανείς δεν φένετε να έχει την πολιτική τόλμη, το πολιτικό θάρρος, την πολιτική συνείδηση, να θέσει έστω ως ερώτημα, την εξάωρη εργασία ως βασικό ημερίσιο ωράριο, εισάγωντας έτσι μία βάρδια ακόμη, τουλάχιστον στην βιομηχανία, απορροφώντας έτσι μεγάλο ποσοστό ανέργων. Βέβαια συνεκτιμώντας τις όποιες ανακατατάξεις σε μισθούς, στο κόστος των κοινωνικών συμβολαίων (σύνταξη κλπ.), εφορία και όλα τα άλλα που εσείς οι εγγράματοι και μορφωμενοσπουδαγμένοι κατέχετε και διαχειρίζεσται.

Πάλι πολλά είπα και νοιώθω γυμνός μιλώντας χωρίς να λέω τίποτα. Μα, κάπως σκέφτηκα να σκοτώσω την ώρα μου, κι ο τρόπος αρχίζει να γίνετε κουραστικός. Δεν με νοιάζει τίποτα ας κόψουν τον λαιμό τους. Ούτε θα λυπηθώ εάν 3 ευρωπαϊκά κοινοβούλια τα ανατινάξουν σε στιγμή ολομέλειας. Θα πω πως λογικό είναι να θυσιάζονται οι λίγοι για το όφελος των πολλών. Διότι μετά από ένα τέτοιο γεγονός, η πολιτική φύση θα αποκτήσει από τους νεότερους που θα θελήσουν να υπηρετήσουν τα κοινά από εκείνες τις τάξεις, ορισμένες προοπτικές οι οποίες δυστυχώς απουσιάζουν σήμερα.
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 5:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πόκΑΑς έγραψε:
Πάλι πολλά είπα και νοιώθω γυμνός μιλώντας χωρίς να λέω τίποτα. Μα, κάπως σκέφτηκα να σκοτώσω την ώρα μου, κι ο τρόπος αρχίζει να γίνετε κουραστικός.
Και είπες να κουράσεις εμάς. Καλά που το κατάλαβες πάντως ότι γράφεις πολλά χωρίς να λες τίποτα. Τουλάχιστον μέσα σε όλα αυτά δεν θα μπορούσες να μας πεις γι' αυτή τη ριμάδα τη "ρυθμιστική αρχή" σου;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 5:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σου γράφω πιο πάνω περιεκτικά ορισμένα. Βάλε κι εσύ λίγο την αίσθηση και το μυαλό σου να δουλέψει προσθέτοντας εκείνα που θα σου επιτρέψουν μία πιο πλατειά και ξεκάθαρη εικόνα. Τι μου τα περιμένεις όλα μα όλα έτοιμα;;; Έτσι θα βγεις να συμμετάσχεις στα κοινωνικά δρώμενα;;; Και τι είναι δηλαδή αυτό, που νομίζεις απουσιάζει και η παρουσία και δράση σου θα το φέρει και θα το προσθέσει ;;; Έχουμε κάτι νέο με δύναμη προόδου και βελτίωσης ή απαρχαιομένα θεωρήματα που κάλυπταν αιτήματα των καιρών και συνθηκών κάποιων εποχών όπως λέει και η φράση μια φορά κι έναν καιρό;;;
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 6:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πόκΑΑς έγραψε:
Βάλε κι εσύ λίγο την αίσθηση και το μυαλό σου να δουλέψει προσθέτοντας εκείνα που θα σου επιτρέψουν μία πιο πλατειά και ξεκάθαρη εικόνα. Τι μου τα περιμένεις όλα μα όλα έτοιμα;;;
Πλάκα κάνεις!!! Άμα ήταν έτσι δεν θα χρειαζόταν να συζητάμε καν. Θα λέγαμε 2 κουβέντες κι ο άλλος θα έπρεπε να καταλάβει τί εννοούμε. Εμένα φίλε μου μού αρέσουν οι ξεκάθαρες κουβέντες... αν έχεις όρεξη βέβαια για κουβέντα. Αλλιώς άστο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 7:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το αφήνω!
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Επόμενο
Σελίδα 3 από 25

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center