Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΤΛ)<-Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΩΝ->(ΦΛ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 23, 2011 2:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πόκΑΑς
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:

Το ερωτημα ομως ειναι τουτο : Αν σταματησεις να μιλας για το θεο, εχεις κατι αλλο να λες και να σου ελκει απολυτα την προσοχη ;
Υπαρχουν μυριαδες ενδεχομενοι κοσμοι να ασχοληθεις...
Μπορει καποιος απο αυτους να ειναι τοσο ελκτικος για σενα ωστε να σε κανει να ξεχασεις το θεο ;





Ο έρωτας μιας γυναίκας.

Είναι πιο συγκινητικός και ανθρώπινος από την προσκόλληση στην σκεπτομορφή του Θεού.

Χτυπησες διανα ! Cool
Κι οταν αυτο το βιωνεις πραγματικα βλεπεις το προσωπο του θεου να σου χαμογελαει ! ! Smile Smile
Για καθε αντρα ο ερωτας της γυναικας ειναι ο δρομος που οδηγει στο θεο ουσιαστικα ! ! !

Το αλληλοπεριχωρουμενο ζευγος αποτελει τη θεμελιωδη ανθρΩπινη πολλαπλοτητα .



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 24, 2011 10:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:


Ο έρωτας μιας γυναίκας.

Είναι πιο συγκινητικός και ανθρώπινος από την προσκόλληση στην σκεπτομορφή του Θεού.

Παράθεση:
Χτυπησες διανα ! Cool
Κι οταν αυτο το βιωνεις πραγματικα βλεπεις το προσωπο του θεου να σου χαμογελαει ! ! Smile Smile
Για καθε αντρα ο ερωτας της γυναικας ειναι ο δρομος που οδηγει στο θεο ουσιαστικα ! ! !

Το αλληλοπεριχωρουμενο ζευγος αποτελει τη θεμελιωδη ανθρΩπινη πολλαπλοτητα .



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ


Τώρα στα γεράματα όμως πάει πέταξε το πουλάκι... Κακό πράγμα τα γηρατειά... Sad
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 24, 2011 11:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα της Ισοτητος
    Αν πολλαπλοτης Β δεν διαφερει απο πολλαπλοτητες Α, Γ τοτε και οι πολλαπλοτητες Α, Γ δεν δυνανται να διαφερουν μεταξυ τους
    ( Τα προς τριτον μη διαφορα ειναι και μεταξυ τους μη διαφορα )
    Αποδειξη
    Εστω η πολλαπλοτης Β μη διαφορη προς μια εκαστη των πολλαπλοτων Α, Γ.
    Υποθετουμε οτι οι πολλαπλοτητες Α, Γ ειναι διαφορες μεταξυ τους.
    Πραγμα που σημαινει εξ ορισμου οτι αυτες δεν δυνανται να εχουν κοινη πολλαπλοτητα.
    Ομως επειδη η Α ειναι μη διαφορη της Β, καθε πολλαπλοτης της Β ειναι πολλαπλοτης της Α και καθε πολλαπλοτης της Α ειναι πολλαπλοτης της Β.
    Και ομοιως επειδη η Γ ειναι μη διαφορη της Β, καθε πολλαπλοτης της Β ειναι πολλαπλοτης της Γ και καθε πολλαπλοτης της Γ ειναι πολλαπλοτης της Β.
    Αλλά τοτε καθε πολλαπλοτης της Α ως πολλαπλοτης της Β ειναι και πολλαπλοτης της Γ και ουδεμια υπαρχει πολλαπλοτης της Β ανηκουσα στην Α η οποια δεν ανηκει στην Γ.
    Οπως και καθε πολλαπλοτης της Γ ως πολλαπλοτης της Β ειναι και πολλαπλοτης της Α και ουδεμια υπαρχει πολλαπλοτης της Β ανηκουσα στην Γ η οποια δεν ανηκει στην Α.
    Αρα καθε πολλαπλοτης της Α ειναι και πολλαπλοτης της Γ οπως και καθε πολλαπλοτης της Γ ειναι και πολλαπλοτης της Α.
    Συνεπως η υποθεση οτι πολλαπλοτητες Α, Γ διαφερουν δεν ευσταθει.
    Και αρα οι μη διαφορες προς την πολλαπλοτητα Β πολλαπλοτητες Α, Γ, ως εχουσες καθε πολλαπλοτητα κοινη δεν δυνανται να διαφερουν μεταξυ τους. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τρι Μάρ 29, 2011 10:50 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 24, 2011 1:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα της Διαφορας
    Αν δυο πολλαπλοτητες Α, Γ διαφερουν, τοτε διαφερουν και οι αντιστοιχες αλληλεπιδρασεις που τις δημιουργουν
    Αποδειξη
    Θεωρουμε τις διάφορες πολλαπλοτητες Α, Γ ( Α=/=Γ ) καθως και τις αντιστοιχες αλληλεπιδρασεις <-α->, <-γ-> που τις δημιουργουν.
    Υποθετουμε οτι οι αλληλεπιδρασεις <-α->, <-γ-> δεν δυνανται να ειναι διαφορες.
    Οποτε, γνωριζοντας απο το θεωρημα των αλληλεπιδρασεων οτι αυτες οι αλληλεπιδρασεις <-α->, <-γ-> ειναι πολλαπλοτητες, ως μη διαφορες που θεωρουνται εξ υποθεσεως δεν δυνανται να υπαρχει γι' αυτες μη κοινο μελος.
    Αρα καθε μελος της <-α-> ειναι μελος της <-γ-> και καθε μελος της <-γ-> ειναι μελος της <-α->.
    Βασει του Θεωρηματος της Ταυτισης ομως, καθε μια των αλληλεπιδρασεων <-α->, <-γ-> δεν δυναται να διαφερει ως πολλαπλοτης που ειναι απο την αντιστοιχη πολλαπλοτητα που δημιουργει.
    Οποτε καθε μελος της αλληλεπιδρασης <-α-> ειναι μελος της Α και αντιστροφως.
    Οπως και καθε μελος της αλληλεπιδρασης <-γ-> ειναι μελος της Γ και αντιστροφως.
    Κατα συνεπεια αφου καθε μελος της Α ειναι μελος της <-α-> και αντιστροφως, και λογω της υποθεσης καθε μελος της <-α-> ειναι μελος της <-γ-> και αντιστροφως, τοτε βασει του θεωρηματος της ισοτητος οι πολλαπλοτητες Α, <-γ-> δεν δυνανται να διαφερουν.
    Και αρα καθε μελος της Α ειναι μελος της <-γ-> και αντιστροφως.
    Και ομοιως δοθεντος οτι καθε μελος της Α ειναι μελος της <-γ-> και αντιστροφως και οτι καθε μελος της αλληλεπιδρασης <-γ-> ειναι μελος της Γ, τοτε και παλι με βαση το θεωρημα της ισοτητος οι πολλαπλοτητες Α, Γ δεν δυναναται να διαφερουν.
    Πραγμα ομως ατοπο γιατι αυτες ειναι ηδη διαφορες.
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει.
    Και συνεπως οι αλληλεπιδρασεις <-α->, <-γ-> ως μη δυναμενες να μη διαφερουν ειναι διαφορες. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 24, 2011 1:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα του Αποκλεισμου 5 ή Ε
    Τα μελη δυο διαφορων πολλαπλοτητων δεν δυνανται να αλληλεπιδρουν
    Αποδειξη
    Εστω οι διαφορες πολλαπλοτητες Α, Γ και δυο μελη αυτων Α1, Γ1 αντιστοιχα.
    Εστω <-α->, <-γ-> οι αλληλεπιδρασεις στις οποιες τα μελη Α1, Γ1 μετεχουν και δημιουργουν τις πολλαπλοτητες Α, Γ.
    Επειδη οι Α, Γ ειναι διαφορες μεταξυ τους τοτε βασει του θεωρηματος της διαφορας και οι αντιστοιχες αλλληλεπιδρασεις <-α->, <-γ-> που τις δημιουργουν ειναι διαφορες.
    Ητοι <-α->=/=<-γ-> .
    Υποθετουμε τωρα οτι τα μελη Α1, Γ1 ειναι δυνατο να αλληλεπιδρουν μεταξυ τους.
    Οπότε επειδη καθε πολλαπλοτητα μπορει να μετεχει σε ενα και μονο ενα τυπο αλληλεπιδρασης ( Θεωρημα μοναδικοτητος 2 ), ή η Α1 αλληλεπιδρα με την Γ1 με τυπο <-γ-> στον οποιο η Γ1 μετεχει, πραγμα ομως που ειναι ατοπο διοτι ηδη η Α1 μετεχει στον τυπο <-α->=/=<-γ-> ή η Γ1 αλληλεπιδρα με την Α1 με τυπο <-α-> πραγμα που επισης ειναι ατοπο, διοτι ηδη η Γ1 μετεχει στον τυπο <-γ->=/=<-α->.
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει.
    Και συνεπως οι Α1, Γ1 δεν δυνανται να αλληλεπιδρουν. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 24, 2011 4:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πόκΑΑς
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:

Παράθεση:


Ο έρωτας μιας γυναίκας.

Είναι πιο συγκινητικός και ανθρώπινος από την προσκόλληση στην σκεπτομορφή του Θεού.

Χτυπησες διανα ! Cool
Κι οταν αυτο το βιωνεις πραγματικα βλεπεις το προσωπο του θεου να σου χαμογελαει ! ! Smile Smile
Για καθε αντρα ο ερωτας της γυναικας ειναι ο δρομος που οδηγει στο θεο ουσιαστικα ! ! !

Το αλληλοπεριχωρουμενο ζευγος αποτελει τη θεμελιωδη ανθρΩπινη πολλαπλοτητα .

ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ


Τώρα στα γεράματα όμως πάει πέταξε το πουλάκι... Κακό πράγμα τα γηρατειά... Sad

Αν σε πηραν το χρονια, οπως αφηνεις να εννοηθει, τοτε το παραδειγμα σου ειναι μαλλον ατυχες...
Θα πρεπει μαλλον να καταφυγεις σε κατι διαχρονικο...



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Μάρ 28, 2011 8:37 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 26, 2011 4:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα του νοημονος οντος 1
    Καθε νοημον ον υφισταται ως πολλαπλοτης
    Αποδειξη
    Εξ ορισμου του νοημονος οντος ( “Παν ο,τι υπαρχει, βιωνει, αισθανεται, αντιλαμβανεται, φανταζεται, σκεπτεται, αποφασιζει και δρα, καλειται νοημον ον” ) καθε νοημον ον υπαρχει.
    Και δεδομενου του 1ου αξιωματος : παν ο,τι υπαρχει υφισταται ως πολλαπλοτης, εφ’ οσον το νοημον ον υπαρχει αρα υφισταται ως πολλαπλοτης. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τρι Μάρ 29, 2011 1:19 pm, επεξεργάσθηκε 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 27, 2011 11:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Θα πρεπει μαλλον να καταφυγεις σε κατι διαχρονικο...


Κατάλαβα... Κάτι που αντέχει πολλές γενιές εννοείς... Ας πούμε, η αγγαλιά μιας εβδομηνταπεντάχρονης καυτής γιαγιάς;;; Rolling Eyes Sad Laughing
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 27, 2011 11:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πόκΑΑς έγραψε:
skapaneas έγραψε:
Θα πρεπει μαλλον να καταφυγεις σε κατι διαχρονικο...


Κατάλαβα... Κάτι που αντέχει πολλές γενιές εννοείς... Ας πούμε, η αγγαλιά μιας εβδομηνταπεντάχρονης καυτής γιαγιάς;;; Rolling Eyes Sad Laughing

Ναι

Και με την ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ να ταξιδευεις μαζι της μεσα στο ΠΥΡ για ΜΙΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ !!!



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Μάρ 28, 2011 8:38 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
πόκΑΑς
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 27, 2011 11:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Razz Razz Laughing Razz Razz Laughing Razz Razz
_________________


pol gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2011 8:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα του Αποκλεισμου 6 ή ΣΤ
    Ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να εμπεριεχει ως μελος τον εαυτο της
    Αποδειξη
    Υποθετουμε οτι υπαρχει μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Α, η οποια δυναται να εμπεριεχει ως μελος τον εαυτο της.
    Οποτε ειναι βεβαιο οτι αυτη η εμπεριεχομενη στον εαυτο της πολλαπλοτης Α, αποτελει το ενα απο τα δυο τουλαχιστον μελη τα οποια καθε πολλαπλοτης εμπεριεχει ( Θεωρημα ελαχιστου πληθους ).
    Εστω λοιπον οτι το αλλο μελος της πολλαπλοτητας Α που αλληλεπιδρα με την ιδια και παραγει την Α ειναι το Α΄.
    Αλλά τοτε η πολλαπλοτης Α΄ ως μελος της Α, βρισκεται εντος της της Α και αλληλεπιδρωντας μαζι της προς παραγωγη της ιδιας της Α βρισκεται εκτος της Α, εφ’ οσον εξ ορισμου της πολλαπλοτητος : πολλαπλοτης ειναι καθε πληθος ευδιακριτων αντικειμενων αλληλεπιδρωντων μεταξυ τους με τον ιδιο τροπο
    Δηλαδη η πολλαπλοτητς Α΄ βρισκεται και εντος της Α και εκτος της Α.
    Πραγμα ατοπο ομως απο το 2ο Νομο της Τυπικης Λογικης.
    Επομενως η υποθεση δεν ευσταθει.
    Και αρα ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να εμπεριεχει ως μελος τον εαυτο της. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 29, 2011 10:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα του Αποκλεισμου 7 ή Ζ
    Ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να αλληλεπιδρα με αλλη διαφορη αυτης πολλαπλοτητα με τον αυτο τυπο αλληλεπιδρασης που αλληλεπιδρουν τα μελη της μιας εξ αυτων
    Αποδειξη
    Θεωρουμε την πολλαπλοτητα Α με εσωτερικο τυπο αλληλεπιδρασης των μελων της <-α->.
    Υποθετουμε οτι υπαρχει μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Γ διαφορη της Α, μετα της οποιας η Α αλληλεπιδρα με τυπο αλληλεπιδρασης <-α->.
    Η πολλαπλοτης Α<-->Γ που δημιουργουν οι Α, Γ αλληλεπιδρωντας με τυπο <-α->, εξ ορισμου ευρυτερη μιας εκαστης των Α, Γ τις οποιες εμπεριεχει βεβαιως ως μελη και οντως ευρυτερη αυτων ( θεωρημα των μελων ), δεν δυναται να ειναι διαφορη αυτης της αλληλεπιδρασης <-α-> με βαση το Θεωρημα της Ταυτισης ( η αλληλεπιδραση δυο πολλαπλοτητων που αλληλεπιδρουν δεν δυναται να διαφερει απο την πολλαπλοτητα που συνιστουν ).
    Ητοι : Α<-->Γ = <-α->
    Ομως το αυτο Θεωρημα της Ταυτισης ισχυει ομοιως και για την Α.
    Ητοι : Α = <-α->
    Οπότε οι πολλαπλοτητες Α<-->Γ, Α ως μη διαφορες προς την πολλαπλοτητα <-α-> ειναι και μεταξυ τους μη διαφορες ( Θεωρημα Ισοτητος ).
    Ητοι : Α<-->Γ = Α
    Και αρα η Α ειναι ευρυτερη του εαυτου της.
    Πραγμα βεβαιως ατοπο ( Θεωρημα Αποκλεισμου 6 ή ΣΤ ).
    Επομενως η υποθεση δεν ευσταθει
    Και συνεπως η Γ δεν δυναται να αλληλεπιδρα με την Α ομοιως οπως αλληλεπιδρουν τα μελη της της Α .ο.ε.δ.




    Θεωρημα του αποκλεισμου 8 ή Η
    Ουδεμια πολλαπλοτης Α διαφορη αλλης πολλαπλοτητος Γ και εκτος αυτης δυναται να αλληλεπιδρα με μελος αυτης
    Αποδειξη
    Εστω η πολλαπλοτης Γ με μελη Γ1, Γ2 και η διαφορη και εκτος αυτης πολλαπλοτης Α
    Υποθετουμε οτι υπαρχει μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Α η οποια αλληλεπιδρα με το μελος Γ1 της Γ.
    Υποχρεωτικα λοιπον για το Γ1, και εκ του Θεωρηματος της Μοναδικοτητας 2 ( καθε πολλαπλοτης μετεχουσα σε πολλαπλοτητα αλληλεπιδρα παντοτε με μοναδικο τροπο ), συναγουμε οτι η αλληλεπιδραση του με την Α ειναι του τυπου <-γ-> με τον οποιο αυτο ( το Γ1 ) αλληλεπιδρα με το Γ2 και δημιουργουν την Γ.
    Για την πολλαπλοτητα Γ ομως, ισχυει το θεωρημα του ζευγους ( Για καθε πολλαπλοτητα Α υπαρχει εκτος αυτης μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Γ διαφορη της Α, με την οποια η Α αλληλεπιδρα ) και συνεπως αναζητουμε εκτος αυτης μια τουλαχιστον υπαρχουσα πολλαπλοτητα διαφορη αυτης με την οποια η Γ οφειλει να αλληλεπιδρα.
    Και επειδη ηδη εκτος της Γ υπαρχει η Α, η αναζητουμενη πολλαπλοτης ειναι η Α.
    Αρα η Γ αλληλεπιδρα με την Α.
    Και ο τυπος αυτης της αλληλεπιδρασης των δυο Α, Γ, λογω του Θεωρηματος της Μοναδικοτητος 2 για την Α, ειναι ο τυπος με τον οποιο αλληλεπιδρα ηδη η Α, ο οποιος οπως προεκυψε νωριτερα ειναι ο <-γ->, εφ' οσον η Α αλληλεπιδρα εξ υποθεσεως με το μελος Γ1 της Γ.
    Αρα η πολλαπλοτητα Γ, αλληλεπιδρωντας με την εκτος αυτης πολλαπλοτητα Α, αλληλεπιδρα μαζι της με τον ιδιο τυπο αλληλεπιδρασης <-γ-> που αλληλεπιδρουν τα μελη της.
    Το οποιο ομως ειναι ατοπο λογω του Θεωρηματος του Αποκλεισμου 7 ή Ζ
    Επομενως η υποθεση δεν ευσταθει
    Και συνεπως ουδεμια υπαρχει πολλαπλοτης Α ευρισκομενη εκτος της πολλαπλοτητας Γ δυναμενη να αλληλεπιδρα με μελος της πολλαπλοτητος Γ. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 05, 2011 9:01 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα του Αποκλεισμου 9 ή Θ
    Ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να ειναι ευρυτερη μιας ευρυτερης της
    Αποδειξη
    Εστω οτι υπαρχει μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Α που ειναι ευρυτερη μιας ευρυτερης της πολλαπλοτητας Ε
    Αρα υπαρχει ( θεωρημα ελαχιστου πληθους ) μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Γ εκτος της Α μετα της οποιας η Α αλληλεπιδρωσα παραγει την Ε.
    Αφου λοιπον η Α ειναι και ευρυτερη της Ε, τοτε υπαρχει εκτος της Ε (και παλι θεωρημα ελαχιστου πληθους ), μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Γ΄ μετα της οποιας αλληλεπιδρωσα η Ε παραγει την Α υπο την ευρυτερη της θεωρηση.
    Και επειδη ηδη υπαρχει μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Γ διαφορη των Α, Ε, η Γ΄δεν μπορει να ειναι αλλη απο αυτη.
    Δηλαδη Γ΄ = Γ.
    Αλλά τοτε εφ’ οσον Γ=Γ΄, η Γ βρισκεται και εντος και εκτος της Ε.
    Πραγμα το οποιο αποκλειεται απο το 2ο Νομο της Τυπικης Λογικης
    Αρα η Α δεν δυναται να ειναι ευρυτερη της Ε
    Και αρα ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να υπαρχει ευρυτερη μιας ευρυτερης της. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τρι Απρ 05, 2011 11:04 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 05, 2011 10:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Πορισμα στον ορισμο του ευρυτερου
    Καθε πολλαπλοτης Γ αλληλεπιδρωσα με δοθεισα διαφορη αυτης πολλαπλοτητα Α συνιστα μετ’ αυτης παντοτε ευρυτερη και των δυο πολλαπλοτητα
    Αποδειξη
    Εστω η πολλαπλοτης Α και η τυχουσα διαφορη αυτης πολλαπλοτης Γ αλληλεπιδρωσα με την Α.
    Εξ ορισμου της πολλαπλοτητας οι Α, Γ ως αλληλεπιδρωσες συνιστουν πολλαπλοτητα Ε.
    Και επειδη καθε μια των Α, Γ συμβαλλει αλληλεπιδραστικα στη δημιουργια της Ε, η Ε εξ ορισμου και παλι ειναι ευρυτερη μιας εκαστης αυτων. ο.ε.δ.



    Το Θεωρημα του Αποκλεισμου 10 ή Ι
    Ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να αλληλεπιδρα με μελος της
    Αποδειξη
    Υποθετουμε οτι υπαρχει μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Α η οποια δυναται να αλληλεπιδρα με ενα μελος της, εστω το Α1.
    Οπότε οι Α, Α1 με την αλληλεπιδραση τους παραγουν εξ ορισμου την πολλαπλοτητα Ε, η οποια ειναι ευρυτερη και των δυο( Πορισμα στον ορισμο του ευρυτερου ) και η οποια πολλαπλοτης Ε αποτελει προφανως την μια τουλαχιστον υπαρχουσα ευρυτερη των Α, Α1 οπως βεβαιωνει το Ασφαλες Θεωρημα ( Καθε πολλαπλοτης αποτελει τη μια τουλαχιστον υπαρχουσα ευρυτερη καθε μελους της ).
    Αλλά ομως ηδη η Α1, οπως και καθε αλλο μελος της Α, εχει την Α ως την μια τουλαχιστον υπαρχουσα ευρυτερη της, βασει και παλι του Ασφαλους Θεωρηματος.
    Και αρα η μια τουλαχιστον υπαρχουσα ευρυτερη της Α1, η Ε, και η μια τουλαχιστον υπαρχουσα ευρυτερη της Α1, η Α, δεν μπορει να ειναι διαφορετικες.
    Ητοι : Α = Ε
    Και συνεπως, η ευρυτερη της Α πολλαπλοτης Ε συμπιμπτουσα με την Α, καθιστα την Α ευρυτερη του εαυτου της.
    Το οποιο ομως ειναι ατοπο ( Θεωρημα Αποκλεισμου 6 ή ΣΤ ).
    Επομενως η υποθεση δεν ευσταθει.
    Και αρα ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να αλληλεπιδρα με το μελος της Α1. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τρι Απρ 05, 2011 11:07 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 05, 2011 10:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα του Αποκλεισμου 11 ή ΙΑ
    Ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να αλληλεπιδρα με μελος μελους της
    Αποδειξη
    Υποθετουμε οτι υπαρχει μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Α, η οποια εχουσα ως μελος την πολλαπλοτητα Α1, δυναται να αλληλεπιδρα με το μελος Α11 του μελους της Α1 και να παραγει μαζι του την πολλαπλοτητα Ζ.
    Δηλαδη Α<-->Α11 = Ζ.
    Εξεταζουμε τη σχεση της Ζ με την Α1.
    Αν η Ζ ειναι διαφορη της Α1 τοτε, λογω του Θεωρηματος της Ταυτισης που θελει τις αλληλεπιδρασεις που παραγουν τις πολλαπλοτητες να μην δυνανται να ειναι διαφορες απο τις παραγομενες πολλαπλοτητες, η Α11 ως μελος της Ζ και ως μελος της Α1 μετεχει σε δυο τυπους αλληλεπιδρασης διαφορετικους <-α1->=/=<-ζ->.
    Πραγμα βεβαιως που ειναι αδυνατο ( Θεωρημα μοναδικοτητος 2 ).
    Αρα η Ζ δεν δυναται να ειναι διαφορη της Α1.
    Ητοι : Ζ = Α1
    Και αρα καθε μελος της Ζ αποτελει μελος της Α1.
    Οπότε η πολλαπλοτης Α ως μελος της Ζ αποτελει μελος της Α1.
    Πραγμα που σημαινει οτι η πολλαπλοτης Α1 ειναι ευρυτερη της ευρυτερης της Α.
    Το οποιο ομως αποκλειεται απο το θεωρημα του αποκλεισμου 9 ή Θ ( Ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να ειναι ευρυτερη μιας ευρυτερης της )
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
    Και συνεπως ουδεμια πολλαπλοτης δυναται να αλληλεπιδρα με μελος μελους της. ο.ε.δ.



ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Δεκ 28, 2011 7:44 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Επόμενο
Σελίδα 15 από 16

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center