Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η απόρριψη της αιτιακής αναγκαιότητας και οι συνέπειές της
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 32, 33, 34  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 25, 2011 12:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skakos,

Σε αυτό μου το ποστ επιδιώκω να διασώσω το λόγο βλέποντάς τον ως υπόσχεση και όχι ως περιορισμό.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
shaman
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 790
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 25, 2011 10:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

καλέμου ράκις, δές ... ο ίδιος παραδέχεσαι ότι, εν τέλει, τό τόπικ δέν ταλαντούται μεταξύ ιδεαλισμού καί υλισμού (παρά τό γεγονός ότι ο πρώτος ήταν πού ά πριόρι απέκλεισες, ευνοώντας προφανώς τό δεύτερο).
καί βεβαίως, εντελώς κατανοητή η δήλωσή σου ότι ''μάλλον πρός ΄τον ρεαλισμό αισθάνεσαι νά πρόσκεισαι στήν παρουσα συζητήση''.

έτσι όμως, πάει περίπατο η οντολογία, τήν οποία ήδη επικαλέσθηκες στήν πρώτη - πρώτη απάντηση πού μού έδωσες - εκεί όπου αναφερόμουν στόν χιούμ, θυμάσαι ;

επί πλέον, ενδιαφέροντες οι νεολογισμοί, όπως ''ιδιαιτέρωση'' καί ''ήδη ετέρωση'', πλήν όμως, στερούν από τό λόγο τήν άρθρωση μερικές φορές.

μένει νά καθορισθή άν ''ο λόγος ως υπόσχεσις'' είναι λιγώτερο περιωρισμένος από ''τό λόγο ως περιορισμό'', καί ''πώς συγκεκριμμένα καί σαφώς τό αντιλαμβάνεσαι αυτό''.

τό ''υπ-εσχημένον'', είτε ως υπόσχεσις, είτε ως ''προ-μέσσουμ'', είναι ήδη περιορισμός, που εκπηγάζει από τό συγκυριακό τής συνάντησης μέ τόν ''άλλο''.

ίσως θά μπορούσαμε νά συνεννοηθούμε καλλίτερα, άν, πλήν του΄κειμένου, θά ήθελες νά σκαριφήσης τό πνεύμα ή τόπλαισιο τής οντολογίας καί τής επιστημολογίας, πάνω στά οποία θά έβλεπες τή συζητήση νά κινήται, άλλως, ασφαλώς καί θά κάνουμε μόνο μιά απλή στιχομυθία οριοθετήσεων καί ετεροπροσδιορισμών αλλήλων.
_________________
κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 12:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

"στερούν από τό λόγο τήν άρθρωση μερικές φορές. "

Φίλε Σάμαν,
εξήγησέ μου λίγο το παραπάνω και θα προσπαθήσω να παρουσιάσω τις σκέψεις μου πιο ξεκάθαρα, και να συμπεριλάβω και το παραπάνω.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 12:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis....
όταν η γλώσσα πλεονάζει, τότε είναι σαν να έχεις έναν σκελετό με καρκινώματα...και τα καρκινώματα χαλάνε τις αρθρώσεις...
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
shaman
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 790
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 9:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

μά, καλέ μου ράκις, νομίζω πως μέ απλά λόγια τό εξέφρασε μιά χαρά ο μπάγκ ' ο πληθωρισμός τού λόγου, όπως καί ο πληθωρισμός τής πληροφορίας, σκιάζουν τήν σαφήνεια τού πρώτου, ή τήν ευκρίνεια τής γνώσης.

τέλος πάντων, έχουμε ξανασυζητήσει στό τόπικ περί αποδομήσεως, καί μπορώ νά καταλάβω αρκετά καλά τό πώς είναι δυνατόν κάπως νά χαθή στήν ''τεξτυαλιτέ''.

η παράκλησή μου πάντως, ισχύει (δηλαδή, νά σκαριφήσης, άν νομίζης καί σύ ότι εξυπηρετεί τή συζήτηση, ένα πλαίσιο συζητήσεως μέ κάποιες σαφέστερες αναφορές στήν οντολογία καί τήν επιστημολογία της. Φαντάζομαι νά μήν έχης αντίρρηση, ότι αυτές ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρεισφρούν άμμεσα ή έμμεσα σέ κάποια φιλοσοφική εισήγηση, έτσι δέν είναι Wink
_________________
κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
timestotimes
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 1951

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 11:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman,
μάλλον μιλάς για αρθρίτιδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 11:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
skakos,

Σε αυτό μου το ποστ επιδιώκω να διασώσω το λόγο βλέποντάς τον ως υπόσχεση και όχι ως περιορισμό.


Ο χώρος των ιδεών και ο χώρος της αισθητής πραγματικότητας..

Ακολουθεί ένα βιντεάκι παρμένο από τον χώρο των ιδεών (φράκταλ μαθηματικά), το οποίο δίνει μια συνεχή μεγέθυνση ενός σχήματος.
Αξίζει να σημειώσω ότι, ότι βλέπετε μετά το 5ο λεπτό είναι ανύπαρκτο ως αισθητική πραγματικότητα.
Είναι απαγορευμένο από τους φυσικούς νόμους.

Απαγορευμένο, ή περιορισμένο;

http://www.youtube.com/watch?v=foxD6ZQlnlU&feature=related
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
timestotimes
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 1951

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 12:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΩΩΩΩ... spyro.. τι μου θυμησες τωρα..!


http://www.youtube.com/watch?v=0fKBhvDjuy0


Δειτε το, νομιζω, θα σας αρεσει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 3:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεωρώ προβληματική μια έννοια της πρώτης αρχής στη σχέση αίσθησης και αντικειμένου αίσθησης ως αιτιακά αναγκαστικής σχέσης για τους εξής λόγους:
Μεταφέρω από άλλο μου ποστ:
«η μεταφυσική της πρώτης αρχής: Μια θεωρία που βλέπει αναγκαστικά να υπάρχει οντολογική αιτιακή σχέση σε αίσθηση και αντικείμενο αίσθησης θυμίζει το απριορικά προθετικό υποκείμενο. Οι αναπαραστάσεις προϋπάρχουν οντολογικά ; τότε ποιος τις δημιούργησε ;

Μετά, άλλο πρόβλημα είναι πώς το υποκείμενο μπορεί να ξέρει τι βρίσκεται στην άλλη άκρη αυτής της αντιστοιχίας και η αναπαράσταση δεν λύνει το πρόβλημα. Αντίθετα το επιχείρημα είναι κυκλικό. Οι θεωρίες αναπαράστασης προϋποθέτουν αυτό που πάνε να αποδείξουν. Προϋποθέτουν φαινόμενα αναπαράστασης – σύμβολα που έχουν περιεχόμενο – στην προσπάθειά τους να ερμηνεύσουν την αναπαράσταση.

Έπειτα η κωδικοποίηση δεν αποφεύγει την κριτική του homunculus. : έχουμε λειτουργισμό του πρώτου κινούντος που οδηγείται σε επ' άπειρον αναγωγή.και ποιος έκανε την πρωταρχική κωδικοποίηση για την αίσθηση; και ποιος έκανε αυτόν που έκανε την πρωταρχική κωδικοποίηση; κοκ Κατά συνέπεια δεν μπορεί να υπάρξει μία θεμελιώδης κωδικοποίηση.

Εν τέλει, μία θεωρία της αναπαράστασης δεν ξεφεύγει από έναν σκεπτικισμό,: αν τα αναπαραστατικά περιεχόμενα συνίστανται από κωδικοποιήσεις, τότε πώς είναι δυνατόν να ελέγξουμε την ακρίβεια των αναπαραστάσεών μας ; Δεν υπάρχει επιστημική έξοδος προς τα έξω παρά μόνο με τους κωδικούς μας.

Επίσης παγιδεύεται και στον ιδεαλισμό και πιο συγκεκριμένα στον ατομικό ή γλωσσικό σολιψισμό.
Ακόμη όχι μόνο δεν μπορούμε να ελέγξουμέ τις αναπαραστάσεις μας χωρίς μιαν ανεξάρτητη επιστημική έξοδο στον κόσμο αλλά και δεν μπορούμε να κατασκευάσουμε και τους κωδικούς χωρίς μια ανεξάρτητη επιστημική έξοδο στον κόσμο.
Επιπλέον, θεωρίες ενδοκωδικισμού (encodingism) είναι ασύμβατες με τη θεωρία της ανάδυσης. : (theory of emergence) : Πώς η προϋπάρχουσα ενδοκωδικοποίηση παράγει κάτι νέο, τη συνείδηση ; Οι εσωτερικοί κωδικοί είναι κάτι σαν "άτομα". Πώς αυτά παράγουν νέες αναπαραστάσεις και την ανάδυση της συνείδησης ; Το ότι κάτι αναδύεται δεν έχει από μόνο του εξηγητική αξία.»
Άρα, δεν μπορεί να σταθεί λογικά μία αναγκαστική αιτιακή σχέση σε αίσθηση και αισθητό.

Επομένως, για να βρω λύση ανατρέχω στα μαθηματικά του Μπαντιού :
http://badioumathematics.blogspot.com/
που μιλούν για το είναι καλύτερα από τη γλώσσα. Υπάρχουν λοιπόν πολλαπλότητες και το Εν δεν υπάρχει.
Μέχρι εδώ μιλώ οντολογικά.

Σε σχέση με το πρώτο κειμενάκι μου στο ποστ με το επιχείρημα
του κόσμου ως ανεξάρτητου πέραν των ανθρώπινων μηχανισμών :

«Τώρα, ποια η σχέση ανθρώπου και εξωτερικότητας; Αν υπάρχει αιτιακή αναγκαιότητα ως προς τη σχέση τους, τότε δε δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα για να μπορεί ο άνθρωπος να μιλά για τον κόσμο που προϋπήρξε από τη δημιουργία του; Αν δεχτούμε την αιτιακή αναγκαιότητα, ξέρουμε μόνο ό,τι μας παρέχουν οι μηχανισμοί και δεν νομιμοποιούμαστε να κάνουμε δηλώσεις για έναν ανεξάρτητο από εμάς προϋπάρξαντα κόσμο. Για να μιλούμε για έναν ανεξάρτητο κόσμο πρέπει να εγκαταλείψουμε την έννοια της αιτιακής αναγκαιότητας. Αυτό δε σημαίνει ότι δε δεχόμαστε την ύπαρξη νόμων. Απλώς δεν χάνεται η κατ'αρχήν τους οργάνωση.

Συνέπειες: Η ανθρώπινη γνώση ΔΕΝ ανάγεται σε μηχανισμούς που συνδέουν υποκείμενο και αντικείμενο αιτιακά αναγκαστικά, αφού ήδη έχει απορριφθεί μια αυθυπόστατη πρωταρχική νομοθεσία. Επομένως, ο κόσμος είναι ανεξάρτητος από εμάς, τυχαιακός και κατά συνέπεια γεγονικός.

Παράλληλα, το γεγονός ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί έχει αυτούς τους γνωσιακούς μηχανισμούς και όχι κάποιους άλλους, πχ γιατί έχει 5 αισθήσεις κι όχι 10, ενισχύει την τυχαιακότητα ύπαρξης του ανθρώπου. Δηλ. ο άνθρωπος ενδέχεται να ήλθε, να είδε, και να απέλθει.

Δεδομένου λοιπόν ότι υπάρχει μία ανεξάρτητη πραγματικότητα αδιάφορη προς τον άνθρωπο, συνάγουμε πως τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι εντελώς διαφορετικά από ό,τι είναι τώρα. Διαπιστώνουμε οντολογικά την ύπαρξη μιας πολλαπλότητας που εκκεντρώνει τον άνθρωπο. Άπειρες πολλαπλότητες που προσφέρουν άπειρες τυχαιακές δυνατότητες.»

Άρα, οντολογικά δέχομαι ότι δεν υπάρχει η αρχή της αιτιακής αναγκαιότητας, δεν υπάρχει το Εν και υπάρχουν πολλαπλότητες. Οντολογικά, ο κόσμος είναι ανεξάρτητος από τον άνθρωπο και αδιάφορος προς τις αισθήσεις του. Αυτό ενισχύεται και από το ψυχαναλυτικό επιχείρημα της συνείδησης ως συμπτώματος(βλ. παραπάνω:Μπορεί να ξεφύγεις από αυτό που λες ως το αναγκαίο. Πχ Μπορούμε να δούμε τη συνείδηση όχι ως κάποιου είδους ανάδυση αλλά σύμπτωμα, όταν η πραγματικότητα γίνεται απαιτητική από το υποκείμενο και του λέει όχι. Δεν υπάρχει δηλ. διαμεσολάβηση. Αντίθετα, υπάρχει χάσμα. Η συνείδηση είναι η ναρκισσιστική επένδυση που στερείται διαμεσολάβησης αφού η πραγματικότητα της λέει όχι. Είτε η συνείδηση είτε η αντίληψη είτε η γλώσσα όπως λες, έχουν να κάνουν με την ψυχική εγγραφή του πένθους του θανάτου του αντικειμένου. Με αυτόν τον τρόπο και τα τρία καθίστανται τελεστές εναδικής τροποδότησης και η μονάδα μπορεί να ιδωθεί ως φορέας εξατομίκευσης, ως ηδη-ετέρωση και όχι μονιστικά ως ιδιαιτέρωση.
Το Εν δεν είναι αυθυπόστατο αλλά αντιπροσωπεύει μια έγκλιση οποιουδήποτε σημαίνοντος υπό καθεστώς αποσύνδεσης από τον άλλο. )

Ποια η επιστημολογική σχέση αντικειμένου – υποκειμένου;
Το αντικείμενο υπάρχει ανεξάρτητα από τον άνθρωπο αλλά ο άνθρωπος μπορεί να το γνωρίσει μέσα από σχέσεις. Πχ το νετρίνο διαρκώς ξεφεύγει από την παρατήρηση και η προσπάθεια να εντοπισθούν τουλάχιστον τα ίχνη του προϋποθέτει μια ολόκληρη προετοιμασία που δημιουργεί τις κατάλληλες σχέσεις για τον εντοπισμό του. Αυτό είναι επιχείρημα για την ανεξάρτητη ύπαρξή του. Και η κατάλληλη πλαισιοποίηση δείχνει την ύπαρξή του. Το αντικείμενο δεν είναι σταθερό με σταθερές ιδιότητες είναι πχ πώς γνωρίζω έναν άνθρωπο μέσα από ένα σύνολο σχέσεων; Αλλά αυτός είναι ανεξάρτητος προς εμένα; Δεν είναι στατικό λοιπόν το αντικείμενο και το γνωρίζουμε πλαισιακά :


http://www.youtube.com/watch?v=zc8rKvxedrA&feature=player_embedded

Κάπως έτσι μπορεί να γνωσθεί το αντικείμενο και να βγάλουμε οντολογικά συμπεράσματα για τη δομική πολλαπλότητα του κόσμου.

Ελπίζω να βοήθησα.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 9:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το έφτιαξα λίγο, οπότε όποιος ενδιαφέρεται ας το ξαναδιαβάσει.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 10:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis
δες λίγο το πείραμα εδώ http://videolectures.net/mit801f99_lewin_lec24/
Δείχνει ότι υπάρχουν θέματα που η διαίσθηση δεν μπορεί να τα επιβεβαιώσει. Θέματα που βγήκαν μαθηματικά..δηλαδή υπολογίστηκαν ότι θα έχουν μια απόκριση και το πείραμα το επιβεβαίωσε.
Είναι εκπληκτικό το παράδειγμα με την ρόδα που περιστρέφεται στον άξονά της (της είχε δοθεί από ένα μηχάνημα η περιστροφή) και ο άξονάς της είναι δεμένος από ένα σχοινί στη μια πλευρά ενώ στην άλλη είναι στον αέρα...δεν το κρατάει "τίποτα" και όμως η ρόδα δεν πέφτει κάτω αλλά γυρίζει με άξονα το σχοινί. Όταν πέσει η περιστροφή της ρόδας στον άξονά της τότε πέφτει και η ρόδα και από κάθετη θέση βρίσκεται σε οριζόντια!
Επίσης ωραίο είναι ακόμα ένα πείραμα με μια "βαλίτσα"...που έχει ένα σφόνδυλο μέσα...και ο καθηγητής βάζει έναν μαθητή να περπατάει με αυτήν και καθώς στρίβει η βαλίτσα σηκώνεται μόνη της στον αέρα...χωρίς να το θέλει ο μαθητής, στρίβει αλλιώς σηκώνεται από την άλλη πλευρά!
Η γνώση μπορεί να είναι αποτέλεσμα παρατήρησης ή να είναι μαθηματικώς διατυπωμένη και κατόπιν να αποδειχτεί με πείραμα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 26, 2011 11:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

To είδα. Καλό!
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 27, 2011 1:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν δεν έχετε αντίρρηση να περάσουμε στο πολιτικό τότε.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
timestotimes
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 1951

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 27, 2011 2:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

raki... Very Happy

προσωπικά, καθοτι αργόστροφη, χρειάζομαι χρόνο να το επεξεργαστω.. Αν και δεν ξερω αν πρεπει να περιμενεις πολλα απο μενα, επι του θέματος.. Τέλος πάντων, θα δείξει..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 27, 2011 2:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ελεύθερα βρε συ. Δεν υπάρχει θέμα. Εκτιμώ κάθε απάντηση πάντως.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 32, 33, 34  Επόμενο
Σελίδα 6 από 34

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center