Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η απόρριψη της αιτιακής αναγκαιότητας και οι συνέπειές της
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 32, 33, 34  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 6:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ηρθα να πώ την μπούρδα μου,

με το συμπάθειο,

έχετε κατα τη ταπεινή μου λογική το ''κενό'' ώς μη υπάρχον και καταλήγετε σε άνύπαρκτο συμπέρασμα,

το κενό ατμόσφαιρικού αέρα ως εικόνα δεν καλύπτει τον ορισμό τον παλλαπλοτήτων αφου συνάγει την οντότητά του μέσα στο σύμπαν,

δηλαδη,

το ''κενό'' του ατμοσφαιρικού αέρα διαφέρει απο το ''κενό'' στο διάστημα ως έννοια υλική,και άδυνατεί να δώσει πλήρη εικόνα και ορισμό για το θέμα των πολλάπλοτήτων.


το ''κενό'' ως μή υπάρχον αποτελέι εξίσου μιά πολλάπλότητα στις γήινες έννοιες αφού σε σύνολο είναι όπως μιά πάυση σε ένα μουσικό έργο ή στο λόγο

ανεξάρτητα λοιπόν απο τις ιδιότητες του ''κενού'' που δεν καθορίζονται οπτικά απο τους ανθ΄ρωπους αλλα και ουσιασικά απο τον εγκέφαλό του ,θεωρώ πως αποτελεί μοναδική πολλαπλότητα και μόνον στην γήινη επιφάνεια στις κατάλληλες ατμοσφαιρικές συνθήκες.

μπούρδα μπορεί να είναι αλλα τό πα
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 6:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μιλάμε πιο αφηρημένα σε επίπεδο μαθηματικής λογικής φίλε.

Στα μαθηματικά του Μπαντιού το κενό είναι η-προς-εν-αναγωγή. Είναι η συνθήκη που κάνει μία κατάσταση να υπάρχει.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 6:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

\Επειδή παρακολουθώ μέρες τώρα τις συζητήσεις σας ,νομίζω και καλά κάνετε πως με τον εκφραστικό μαθηματικό λόγο προσπαθείτε να αποδώσετε την έννοια του κενού.

Κάποτε μιά δασκάλα μου μου είχε πεί

απο τα λεγόμενα σου Βαγγέλη ,μου δημιουργείτε ένα κενό.

Πράγμα που σημαίνει πως υφίσταται ,δημιουργείται και γεννά .

ειναι αποτέλεσμα ,εστω και αφηρημένο και δημιουργός αλλων εννοιών

αρα πολλαλοτήτων αμέσως.

Με την διαφορά ,ότι εγω υποστήριξα παραπάνω πως υπάρχουν διαφορετικά ''κενά''΄και αναλόγως και μαθηματικά ''κενά'' καθώς και εννοιολογικά.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 7:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

οκ. η συμμετοχη απαραιτητη παντως
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 7:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Tetragonos
έγραψε:
Καλή συνέχεια στο δυσκολο έργο που επέλεξες.

Τετραγωνε σε ευχαριστω και για τα δυο αλλά θεωρω οτι ειναι συλλογικη δουλεια...

Και ενα ερωτημα για σενα ως τετραγωνης λογικης που εισαι !

Λες :

Παράθεση:
Σύμφωνα με τον G. Cantor
ως σύνολο θα εννοούμε << μια συλλογή αντικειμένων διακεκριμένων και πλήρως καθορισμένων που λαμβάνονται από τον κόσμο είτε της εμπειρίας μας είτε της σκέψης μας >>.
Τα αντικείμενα ενός συνόλου τα ονόμασε it στοιχεία του συνόλου και θεώρησε ότι δύο σύνολα είναι ίσα όταν έχουν ακριβώς τα ίδια στοιχεία.
Επίσης, έδωσε τον ορισμό του
κενού συνόλου, το οποίο συμβόλισε  , ως ένα σύνολο που δεν περιέχει κανένα στοιχείο.


Πως ειναι λοιπον δυνατον να υπαρξει κενο συνολο, και πολυ περισσοτερο να οριστει κενο συνολο, αφου εξ ορισμου το συνολο ειναι συλλογη αντικειμενων διακεκριμενων και πληρως καθορισμενων ;
Φαινεται οτι ο ορισμος του κενου συνολου αντιφασκει με τον ορισμο του συνολου.

μια συλλογή αντικειμένων διακεκριμένων και πλήρως καθορισμένων που λαμβάνονται από τον κόσμο είτε της εμπειρίας μας είτε της σκέψης μας
ειναι κενη, οταν ειναι ( ;;; )
μια συλλογη η οποια δεν περιεχει αντικειμένα διακεκριμένα και πλήρως καθορισμένα που λαμβάνονται από τον κόσμο είτε της εμπειρίας μας είτε της σκέψης μας.

Τοτε δεν ειναι συλλογη, δεν μπορει να νοηθει ως συλλογη

Και πραγματικα στην θεωρια των πολλαπλοτητων, οπως φαινεται παραπανω στο Θεωρημα Της Μη Κενοτητας, το κενο δεν μπορει να υπαρξει οπως το εννοουμε...
Κατι αδειο δηλαδη...

Η γνωμη σου ;



Σκαπανέα, το κενό σύνολο αποτελεί αξίωμα στην θεωρία συνόλων.
Και γνωρίζεις τι σημαίνει αξίωμα.

Είναι το μπιχλιμπιδάκι όπου στηρίζονται οι θεωρίες.
Δεν αποδεικνύεται. Αλλά αποτελεί βάση για το ξεκίνημα των θεωριών.

Οι Zermelo - Fraenkel ή ZF έδειξαν ότι υπάρχει μόνον ένα κενό σύνολο και αυτό γιατί
Στην ZF θεωρία τα σύνολα μπορούν να έχουν στοιχεία μόνο άλλα σύνολα οπότε υπάρχει η ανάγκη του κενού συνόλου. Για αυτό και είναι απαραίτητο.

Σου δίνω ένα λινκ το οποίο ανοίγει word document αν το κάνω copy εδώ το κείμενο θα χάσει.
Προσπάθησε να εφαρμόσεις τα θεωρήματα των ZF στην θεωρία του Rakis.

Προσωπικά παρατηρώ πολύ καλή δουλειά.

Θα ήθελα πάντως την απεικόνιση του καντόρ «Υπάρχουν άπειρα μεγαλύτερα από κάποια άλλα» στην θεωρία του Rakis.

Αν θες βοήθεια για το παραπάνω θα χαρώ να βοηθήσω.

O καντόρ το απέδειξε με ένα μαγικό τρόπο, ψάξε ιντερνετικά αν δεν βρεις πες μου, να βοηθήσω.

Ο τρόπος που το σκέφτηκε θα πρέπει να διδάσκεται στα γυμνάσια ώστε να μάθουν τα παιδιά να σκέφτονται


Τότε θα καταλάβω έμπρακτα πόσο άπειρος είσαι.

http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCAQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.math.uoc.gr%3A1080%2FMembers%2Fasirokof%2FZERMELLO-teliki.doc&ei=yHRRTcTGK8WY8QO7_cGjCw&usg=AFQjCNEIo1d287380gfW1nkUjuMlyUYo9g
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 9:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Ορισμος
    Μια πολλαπλοτητα ονομαζεται ευρυτερη αλλης αν η δευτερη συμβαλλει αλληλεπιδραστικα στη δημιουργια της πρωτης

    Ορισμος
    Πολλαπλοτητα Α καλειται υποπολλαπλοτητα μιας πολλαπλοτητας Γ, αν η Α περιλαμβανεται στη Γ

    Ορισμος
    Δυο πολλαπλοτητες ονομαζονται διαφορες αν και μονο αν ουδεμια εχουν κοινη υποπολλαπλοτητα

    Ορισμος
    Μια πολλαπλοτητα θα ονομαζεται απομονωμενη αν και μονο αν ουδεμια αλληλεπιδραση διαφορων πολλαπλοτητων υφισταται με την μετοχη της


    Το Θεωρημα Του Ζευγους
    " Για καθε πολλαπλοτητα Α υπαρχει εκτος αυτης μια τουλαχιστον διαφορη της Α πολλαπλοτητα Γ με την οποια η Α συνθετει μια ευρυτερη πολλαπλοτητα Ε"

    Αποδειξη
    Εστω η πολλαπλοτητα Α
    Και εστω οτι εκτος αυτης δεν υπαρχει διαφορη αυτης πολλαπλοτητα Γ με την οποια η Α να αλληλεπιδρα.
    Τοτε ομως η πολλαπλοτητα Α ειναι εξ ορισμου απομονωμενη
    Το οποιο ομως αποκλειεται απο το αξιωμα 5, βασει του οποιου ουδεμια πολλαπλοτης νοειται απομονωμενη
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
    Και αρα για την Α υπαρχει εκτος αυτης μια τουλαχιστον πολλαπλοτητα Γ μετα της οποιας η Α αλληλεπιδρα.
    Αλλα τοτε οι αλληλεπιδρωσες πολλαπλοτητες Α και Γ, αποτελουν εξ ορισμου υποπολλαπλοτητες πολλαπλοτητας Ε, η οποια αποτελειται απο αυτες και αρα ειναι ευρυτερη αυτων. ο.ε.δ

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Πεμ Φεβ 10, 2011 11:16 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kain
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 620

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 9:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να πω απλώς μια γνώμη ως περαστικός, σχετικά με το "κενό" και το "μη υπάρχον".

"Κενό": Έχεις ένα άδειο δωμάτιο.
"Μη υπάρχον": Δεν έχεις ούτε καν το δωμάτιο.

Όπως είπε κάποιος, ένα δοχείο δεν είναι χρήσιμο αυτό κάθε αυτό. Αυτό που είναι χρήσιμο είναι το "κενό" που υπάρχει μέσα του. Η διαφορά από το "Μη υπάρχον" είναι πως το "κενό" είναι το δοχείο που μπορείς να γεμίσεις, ενώ το "μη υπάρχον" δεν μπορείς να το γεμίσεις, καθώς δεν έχεις καν το δοχείο.

Συγγνώμη αν είμαι εκτός θέματος, αλλά με το που διάβασα για "κενό" και "μη υπάρχον" αυτές οι σκέψεις μου πέρασαν κατ' ευθείαν από το μυαλό.
_________________
"Αν κάποιος νομίζει πως είναι σκαντζόχοιρος, του δίνεις έναν καθρέφτη και μερικές φωτογραφίες σκαντζόχοιρων και του λες να τα βγάλει πέρα μόνος του." - Douglas Adams

"Ο εχθρός που νικάς παραμένει εχθρός σου. Ο εχθρός που πείθεις γίνεται φίλος σου."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 10:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kain,
το κενό σύνολο χρειάζεται εφόσον θέλουμε να ορίσουμε πράξεις συνόλων. Η τομή δυο συνόλων θα δώσει ένα σύνολο...αν όμως δεν υπάρχουν κοινά στοιχεία στα δυο σύνολα τότε το σύνολο που θα δώσει θα είναι το κενό.

Το κενό σύνολο δεν είναι μηδέν ή μηδενικό...ανήκει στα σύνολα για δηλώνει ότι δεν έχει στοιχεία. Έτσι ένα σύνολο μπορεί να έχει ή να μην έχει στοιχεία. Ένα σύνολο όμως έχει πάντα κάτι...έχει ένα όνομα, μια δηλαδή ιδιότητα που δεν είναι μηδενική.
Το ζήτημα με τις πολλαπλότητες και τα σύνολα είναι ότι αυτά τα δύο δεν έχουν σχέση γιατί στις πολλαπλότητες δεν υπάρχει όνομα, που δόθηκε από κάπου, όπως δίνουμε ονόματα σε σύνολα (αν ξέρει κανείς ένα σύνολο χωρίς όνομα να μας πει ποιο είναι - και αυτόματα θα το έχει ονομάσει).
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 10:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

To synoλακι της Μargaret Thatser ...το περσινό......bugman δεν του έδωσε όνομα,

πέρα απο τα αστεία ,


οι πολλαπλότητες ως σύνολα κλείνουν μέσα τους ως υποσύνολα το κενό το οποίο και αυτο δημιουργεί αλληλεπιδράσεις,

και αυτο προσδιορίζεται συμπερασματικά απο τον ορισμό που έδωσε ο Σκαπανέας

Ορισμος
Μια πολλαπλοτητα ονομαζεται ευρυτερη αλλης αν η δευτερη συμβαλλει αλληλεπιδραστικα στη δημιουργια της πρωτης

οπως είπαν οι φίλοι συνομιλητές προηγούμενα,οτι το ''κενό'' ορίζεται ως πολλαπλότητα ,είναι αυτο που εξέταζαν σε άλλοι παράγραφο περί κύκλου και πως ορίζεται ενδελεχως απο το εσωτερικό του η εκτός αυτού.

Το ουσιαστικό της υπόθεσης λοιπόν δεν είναι αν δημιουργείται κενό η πολλαπλότητες αυτού ,-για να συμπληρώσω-αλλα τελικά το αν ενμπεριέχεται αυτούσια στην ήδη υπάρχουσα(πολλάπλότητα) και κάτα πόσο αλληλεπιδρά.
Ενα άλλο πρόβλημα είναι το κάτα πόσαν αλληλεπιδρά (αλλα είναι ξεχωριστή τοποθέτηση)αναφορικά θα το δούμε για τις ποσότητες που δεν μας αφορούν στο τώρα ,
αλλα και το αν τελικά η ποσότητα αυτή παίζει ΄ρολο δηλαδή ο όγκος της επίδρασης την καθορίζει.

Υ.Γ bugman το διάβασα το μύνημά σου
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vag_el στις Τρι Φεβ 08, 2011 10:46 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 10:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105762#105762
ουδείς όμως διάβασε αυτό που έγραψα στο σύνδεσμο.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 11:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Α1: Υπάρχει ένας τουλάχιστον φυσικός αριθμός, το μηδέν 0.

Α2: Κάθε φυσικός αριθμός n έχει ένα επόμενο φυσικό αριθμό, που τον συμβολίζουμε με n+1.

Αυτο για πρόσθεση ,ως ερώτημα στα γραφόμενα του Τετράγωνος .
Δηλαδή δεν κατανόησα σωστά η δεν κατανοησα καθόλου γιατί αναφέρεται Ο Peano στον επόμενο φυσικό αριθμό και τον ονομάζει n+1.

Apo thν στιγμή που έχει ονομάσει φυσικό αριθμό το 0 ,παρακάτω για ποιόν λόγο του δίνει την ονομασία ''n'' ,
h Ονομασία έχει ήδη δοθεί .Αυτή είναι δεύτερη ονομασία?
Ερώτημα 1ον,
Και αν ναι όπως προκύπτει ως φυσικό διαφοροποιεί τον αριθμό 0 της αριθμητικής απο τον φυσικό 0.
Ερωτημα 2ον .

Καθε απάντηση δεκτή.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 11:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να κάνω άλλη μία απόπειρα, για να τα συμμαζέψουμε λίγο.
Στη θεωρία των συνόλων(γιατί κατά κει πήγε το θέμα):
Οτιδήποτε μπορούμε να το δούμε ως συλλογή, και κάθε συλλογή είναι την ίδια στιγμή συλλογή στοιχείων ( τα οποία ανήκουν) και συλλογές υποσυνόλων ( τα οποία περιέχονται).
Παράδειγμα:
Έχεις μία συλλογή : τα τρόφιμα που έχεις στο καλάθι του μάρκετ και τα πας στο ταμείο για πληρωμή. Το καλάθι αποτελείται από στοιχεία-τα τρόφιμα. Αυτά ανήκουν στο σύνολο. Η ταμίας τα καταμετρά με την ταμειακή κτό. Για την ταμία τα τρόφιμα είναι περιεχόμενα του συνόλου-συλλογής.
Τα τρόφιμα "ανήκουν" στη συλλογή, για την ταμία "περιέχονται" δηλ. καταμετριούνται ως μονάδα.

Από την οπτική της ταμία τη στιγμή που κάνει τη δουλειά της δημιουργείται η-συλλογή-των-τροφίμων-του-πελάτη-που-σκανάρω-τώρα. Από την πλευρά σου είναι η-συλλογή-που-θέλω-να-καταναλώσω.
Άρα, Το "ανήκειν" προηγείται του "περιέχεσθαι", και κάθε συλλογή αποτελείται από "στοιχεία" και "υποσύνολα" σύμφωνα όμως πάντα με την κυρίαρχη διαδικασία.
Αξίωμα : ό,τι "περιέχεται" στη συλλογή,αναγκαστικά "ανήκει" στη συλλογή.

Η πρωτοτυπία του Μπαντιού είναι ότι το "ανήκω" και "περιέχομαι" περνάνε στην πολιτική.
Για να δούμε πώς αναλύει μαθηματικά ο Μπαντιού, το Κράτος:
Παραθέτω:

"Σύμφωνα με την γενική πεποίθηση το κράτος αναφέρεται σε άτομα και πολίτες και ρυθμίζει τις σχέσεις τους. Αν όμως σκεφτούμε τους πολίτες ως στοιχεία ενός συνόλου, τότε ξέρουμε από την θεωρία συνόλων ότι ταυτόχρονα αυτοί γίνονται πολλαπλάσια υποσύνολα , δηλαδή γίνονται περιεχόμενα που μπορούμε να διαχειριστούμε. Αν σε ένα κράτος πχ ανήκουν τρεις πολίτες όπως είδαμε και στο παράδειγμα του πρώτου μαθήματος τα υποσύνολα είναι πολλά περισσότερα.
Ο ΑΒ λοιπόν μας λέει ότι το κράτος λειτουργεί, διαχειρίζεται, επεξεργάζεται, αναφέρεται όχι σε στοιχεία αυτού του συνόλου, αλλά στα υποσύνολα. Όπως έχουμε πει και στο πρώτο ότι ο αριθμός των υποσυνόλων είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των στοιχείων. Πχ σε κράτος με τρεις πολίτες (Κώστας , Ελένη, Ανδρέας) το κράτος διαχειρίζεται τους τρεις ατομικά (Κώστας, Ελένη, Ανδρέας) αλλά και τους συνδυασμούς τους πχ (Κώστας-Ελένη, Ελένη –Ανδρέας, Κώστας –Ανδρέας, τον τριπλό συνδυασμό Κώστας-Ελένη-Ανδρέας κλπ) .Το κράτος λοιπόν είναι «αναπαράσταση» και το κατανοούμε με όρους «περιεχομένου» και δεν είναι «παρουσίαση» την οποία κατανοούμε με όρους του «ανήκω». Επειδή το κράτος διαχειρίζεται υποσύνολα και όχι στοιχεία, τότε αυθαίρετα ομαδοποιεί, ταξινομεί . Αυτό που ο Μαρξ ανακάλυψε ότι το κράτος είναι το κράτος μιας τάξης, γίνεται τώρα κατανοητό (ελπίζω) από μια μαθηματική οπτική. Οι τάξεις του Μαρξ γίνονται κατανοητές ως υποσύνολα. Κράτος σημαίνει διαχείριση υποσυνόλων ,ομάδων , συσπειρώσεων, αλλά και ατόμων νοουμένων ως υποσύνολα. Κράτος δεν σημαίνει μόνο διαχείριση ατόμων ως στοιχείων.
Αν υποθέσουμε ότι αυτή η θεώρηση του ΑΒ είναι ορθή τότε καταλαβαίνουμε ότι μπορούμε να αναλύσουμε όλα τα ζητήματα της πολιτικής και του κράτους ,αφού πρώτα τα αποτυπώσουμε με τα μαθηματικά σύμβολα της θεωρίας των συνόλων.
Για να το κάνουμε το ζήτημα κάπως πιο παραστατικό και ανεκδοτολογικό παραθέτω μια «πολιτική» εξίσωση του ΑΒ σε μαθηματική γλώσσα.
π(π(ε))→1
Στην εξίσωση το Π σημαίνει πολιτική λειτουργία , ε σηματοδοτεί ως ένας ειδικός αριθμός (άπειρος πληθικός) την υπερβάλλουσα ισχύ του κράτους και το 1 την ισότητα. Το νόημα της εξίσωσης είναι ότι η πολιτική για να επιτύχει μια πολιτική ισότητας τότε αυτή πρέπει να γίνει σε δύο στάδια. Κατ’ αρχάς η πολιτική να ασκηθεί σε απόσταση από το κράτος π(ε) και αφού δημιουργηθεί αυτό το χάσμα τότε η πολιτική που περιλαμβάνει αυτό το χάσμα π(π(ε)) θα οδηγήσει στην ισότητα 1
Προφανώς είναι αδύνατο τώρα να εξηγήσουμε σε ανάλυση το ακριβές νόημα των συμβόλων και την αντιστοιχία τους , γιατί περιλαμβάνει μερικές πιο σύνθετες έννοιας της θεωρίας συνόλων, αλλά το παράδειγμα τίθεται για να δείξει το τι τελικά επιτυγχάνεται.
Το πλεονέκτημα αυτής της μεθοδολογίας είναι ότι βασίζεται σε μια πολύ αυστηρή μαθηματική θεωρία η οποία θεμελιώνεται σε αξιώματα ,και μπορεί να αναδείξει κοινωνικά φαινόμενα με ένα μαθηματικό τρόπο ακριβή και σαφή."

http://badioumathematics.blogspot.com/2011/01/badioumathematics_13.html
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 11:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για τα παραπάνω, δείτε και αυτό :

http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105875#105875
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 11:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Απλό είναι και κατανοητό αυτό που λές ,αλλα προωπική αποψη οτι είναι πιο μεγάλη μπούρδα απο αυτές που ΄λέω εγώ.


Και για να στο εξηγήσω θα στο κάνω απλό.

Μου λές Ππ+ε =1

Εγω ξέρω πως Ππ+ε =2

Μιά μονάδα η Πολιτεία αυτοτελή αφού ξεχώρισε αυτοβούλως τον εαυτό της και 1 μονάδα για τους πολίτες.

Εχουμε δηλαδη ως προσοδιορισμο το Κράτος για σύνολο και ως υποσύνολο θεωρεί τους πολίτες.

Και συμπάθα με για το χαρακτηριμσο μπούρδα αλλα ολη η αριθμητική που μάθαμε πάει περίπατο με αυτή τη θεωρία του Μπαντιού.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 08, 2011 11:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Βιάζεσαι vag_el, βιάζεσαι.
Smile
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 32, 33, 34  Επόμενο
Σελίδα 16 από 34

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center