Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
shaman Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 790 Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 04, 2011 12:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χα χά, σκαπανεύ ! αυτό πού λές, θά συνέβαινε άν η συνείδησή μου εκλαμβανόταν σάν κέντρο ' γιά τήν θεωρία όμως των πολλαπλοτήτων, εγώ βρίσκομαι στήν περιφέρεια τής αντικειμενικής πραγματικότητος, ή, ακόμη καλλίτερα, δέν υφίσταμαι κάν ως ''εγώ'' !
έτσι, είανι αδύνατο τό νά ''αυτοδιαψευσθώ'', όπως είναι αδύνατο καί τό νά ''ψευσθώ'' - αφού αλήθεια κάι ψέμμα χάνουν τό νόημά τους. _________________ κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 04, 2011 7:22 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shaman έγραψε: | ράκις, θά ήθελα νά μού πής άν νομίζης ότι οι θεωρίες τής φυσικής πού ανέφεραι επί τροχάδην παραπάνω είναι συμβατές μέ τήν έννοια τής πολλαπλότητος, καί άν υπάρχουν φυσικοί εκτός από μαθηματικούς στόν κύκλο του μπαντιού.
θά τό κοιτάξω καί εγώ, αλλά δυστυχώς όχι νωρίτερα από τό σβκ πού μάς έρχεται, λόγω δουλειάς. |
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος, γιατί η θεωρία των χορδών αισιοδοξεί να αποτελέσει το άγιο δισκοπότηρο της φυσικής, δηλ. μια θεωρία που ενοποιεί τα πάντα. Κάτι τέτοιο είναι αντίθετο με τα όσα λέμε περί πολλαπλοτήτων.
Από τη μία, έχουμε μία ενοποιητική θεωρία, από την άλλη έχουμε πολλαπλότητες. _________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 6:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα έλεγα πως ναι.
Η εκκίνηση θα ήταν από τα κάτω και όχι από κάποια μορφή κατηγορικής προσταγής από τα έξω και από τα πάνω. Ο δεσμός της φιλίας είναι αρκετά σημαντικός ώστε το δέσιμο μιας νέας ευέλικτης οντότητας να αφορά οριζόντιες σχέσεις που θα εδραιώνεται στην καθημερινή ζωή , τις γειτονιές.
Οι ενωτικές σχέσεις κοινότητας δεν υπάρχουν ως ένα απέναντι αντικείμενο, αλλά γίνονται.
Συνθηματικά θα μπορούσε να ισχύει το "ένας για όλους και όλοι για έναν" όπως και η όποια "εξουσία" θα στόχευε στο να υπακούει στις αποφάσεις της κοινοτικής βούλησης και θα ήταν κατ'εναλλαγή.
Η κοινότητα δε θα κινητοποιούσε ένα κομμάτι της κοινωνίας, αλλά θα δημιουργούσε μία νέα κοινωνία σε αντιπαράθεση με την κυρίαρχη. Θα επρόκειτο για μια κοινωνία εν κινήσει. Μία κίνηση όμως αντι-συστημική και κατά συνέπεια, εναντίον του κυρίαρχου κράτους και της ιδεολογίας του. Πράγμα δύσκολο γιατί ως ένα βαθμό η ιδεολογία αυτή μας παράγει.
Αυτά για αρχή. _________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 6:54 pm Θέμα δημοσίευσης: Αξιωματα Των Πολλαπλοτητων |
|
|
Και αυτο rakis τι σχεση εχει με τις πολλαπλοτητες που συζηταμε εδω ;
Το video μαζι με την προταση σου για τις κοινωνιες, με οδηγουν σε ενα ακομα νομο για τη θεωρια των πολλαπλοτητων
3ε. Καθε πολλαπλοτητα παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα
Στη θεση 3δ τοποθετω μια ακομα αξιωση χωρις την οποια το συστημα ειναι ελλιπες, γιατι παραπεμπει στην... μοναδα, στο Εν
3δ. Καθε πολλαπλοτητα ανηκει σε μια τουλαχιστον διαφορη αυτης πολλαπλοτητα.
Ετσι λοιπον συνολικα εχουμε τις ακολουθες αξιωσεις στη θεωρια πολλαπλοτητων
Αξιωματα Της Θεωριας Των Πολλαπλοτητων
α. Καθε πολλαπλοτητα αποτελειται παντοτε απο πολλαπλοτητες
β. Δεν υπαρχει πολλαπλοτητα αποτελουμενη απο ολες τις πολλαπλοτητες
γ. Η πολλαπλοτητα ειναι αοριστη και μυστηριωδης και αυτονοητη
δ. Καθε πολλαπλοτητα ανηκει σε μια τουλαχιστον διαφορη αυτης πολλαπλοτητα
ε. Καθε πολλαπλοτητα παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 6:58 pm Θέμα δημοσίευσης: Ενα ακομα αξιωμα στη θεωρια των πολλαπλοτητων |
|
|
Και κατ΄ακολουθια προστιθεται και ενα ακομα αξιωμα που καθιστα την θεωρια πραγματικη
3στ
Υπαρχει μια τουλαχιστον συγκεκριμενη πολλαπλοτητα στην πραγματικοτητα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:03 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βίντεο θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει ένα κίνημα που παράγεται από τις καταστάσεις με σκοπό να αλλάξει όλες τις σχέσεις. Είναι ευμετάβλητο γιατί δεν έχει σταθερό κέντρο και οι θέσεις αλλάζουν μέσα σε αυτό διαρκώς. _________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:21 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσθετω ενα ακομα αξιωμα στη θεωρια και νομιζω οτι ειναι πληρης !
3ζ
Καθε πολλαπλοτητα δυναται να διαμελισθει στα συστατικα της ως μη υφισταμενη πλεον _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:25 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rakis έγραψε: | Το βίντεο θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει ένα κίνημα που παράγεται από τις καταστάσεις με σκοπό να αλλάξει όλες τις σχέσεις. Είναι ευμετάβλητο γιατί δεν έχει σταθερό κέντρο και οι θέσεις αλλάζουν μέσα σε αυτό διαρκώς. |
Το κινημα ειναι μια πολλαπλοτητα η οποια παραγεται απο την πολλαπλοτητα των καταστασεων που αναφερεσαι.
Αυτο προβλεπεται απο το αξιωμα ε : Καθε πολλαπλοτητα παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:38 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να προσθέσω ότι η έννοια "παράγεται" είναι μη-αναγώγιμη σε μία απόλυτη σχέση αιτίου-αιτιατού, με την έννοια ότι κάτι που έγινε , θα μπορούσε και να μην είχε γίνει.
Αφού δεν υπάρχει κάτι σταθερό και αυθυπόστατο, αλλά κάτι που διαρκώς αλλάζει αλλά είναι και το ίδιο, θα πρέπει να δεχτούμε ότι κάθε στιγμή το παρόν ήδη δεν είναι παρόν, ότι το παρόν πάντα έχει ένα χώρο γα το μέλλον και ότι το παρόν πάντα έχει ήδη παρέλθει. Επομένως, καταλήγουμε στην αποδοχή ενός ανέκαθεν απριορικού παρελθόντος. Από αυτό θα μπορούσε να ειπωθεί ότι η δυνητικότητα του αντικειμένου, ως ένα οντολογικό a priori, είναι το αντικείμενο, δηλ. το ανέκαθεν αποσυρόμενο, μαζί με αυτό που ανέκαθεν εκφαίνεται ως δια-κείμενο, αντιμετωπίζοντας το διαντικείμενο ως μία προς-εν-αναγωγή πολλαπλότητα.(δια- ως αυτό που αναδύεται μέσα από καταστασιακή σχέση, ενώ αντι- κείμενο ως αυτό το απέναντι και ανεξάρτητο από εμάς).
Με αυτήν την οπτική θα μπορούσαμε να δούμε (ενδεικτικά αναφέρω) τον ίδιο μας τον εαυτό, τη διαδικασία υποκειμενοποίησης, ένα σωματίδιο, ή και ένα κίνημα.
Σκαπανέα,
καλοδεχούμενο αυτό που κάνεις, αλλά ίσως ενδιαφέρει περισσότερο τι σημαίνει κάτι τέτοιοστην πράξη. Για πχ στην Αίγυπτο έχουμε να κάνουμε με ένα συμβάν, απέναντι στο οποίο απαιτείται μία πίστη και θάρρος για τη δημιουργία ενός νέου υποκειμένου. Η πίστη στο συμβάν θα μπορούσε να εννοηθεί με το να επιδιωχθούν νέοι τρόποι αυτοθέσμισης, σε αντίθεση με το κράτος και αντίθετα με μια απλή εναλλαγή προσώπων από τον Μουμπάρακ σε κάποιον άλλον.
Η ευμεταβλητότητα του κινήματος θα μπορούσε να χαρακτηρίζεται από επιθέσεις, αμυντικές τακτικές, συνελεύσεις , ενημέρωση των αιγυπτίων θεατών, άλλοι να συγκρούονται , άλλοι να τους ταΐζουν, άλλοι να έχουν την ενημέρωση, ένα ραδιοφωνικό σταθμό κτλ κτλ _________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 11:39 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rakis έγραψε: | Αφού δεν υπάρχει κάτι σταθερό και αυθυπόστατο, αλλά κάτι που διαρκώς αλλάζει αλλά είναι και το ίδιο, θα πρέπει να δεχτούμε ότι κάθε στιγμή το παρόν ήδη δεν είναι παρόν, ότι το παρόν πάντα έχει ένα χώρο γα το μέλλον και ότι το παρόν πάντα έχει ήδη παρέλθει. Επομένως, καταλήγουμε στην αποδοχή ενός ανέκαθεν απριορικού παρελθόντος. Από αυτό, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι η δυνητικότητα του αντικειμένου, ως ένα οντολογικό a priori, είναι το αντικείμενο, δηλ. το ανέκαθεν αποσυρόμενο, μαζί με αυτό που ανέκαθεν εκφαίνεται ως δια-κείμενο, αντιμετωπίζοντας το διαντικείμενο ως μία προς-εν-αναγωγή πολλαπλότητα.(δια- ως αυτό που αναδύεται μέσα από καταστασιακή σχέση, ενώ αντι- κείμενο ως αυτό το απέναντι και ανεξάρτητο από εμάς).
Με αυτήν την οπτική θα μπορούσαμε να δούμε (ενδεικτικά αναφέρω) τον ίδιο μας τον εαυτό, τη διαδικασία υποκειμενοποίησης, ένα σωματίδιο, ή και ένα κίνημα. |
Όπως μας λέει και η ταινία inception, ποτέ δε θυμάσαι πώς βρέθηκες εδώ, για να ευθυμήσουμε και λίγο.
_________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
shaman Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 790 Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 2:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μισό λεπτό, αγαπητέ μου ράκις, διότι μέ τό τελευταίο (πρίν τό ''ινσέψιον''΄εννοώ) μήνυμά σου, διολισθαίνεις επικίνδυνα πρός τήν ανατολική φιλοσοφία κατά τρόπο μή λογικά ή λεκτικά προσπελάσιμο.
άν εννοήσουμε τά συμβαίνοντα καί τό χρόνο σάν ένα ή ενιαίο ρευστό, έστω καί εκφραζόμενο μέ πολλαπλότητες, τότε δέν υπάρχει κανένας λόγος ή καί δυνατότητα νά οριοθετηθούμε από τίς αρχαίες φιλοσοφίες τής ανατολής, πού επίσης ξεκίνησαν αποδεσμευμένες από κάθε είδους αναγκαιοκρατία καί αιτιοκρατία.
άν τά πράγματα είναι έτσι, δέν υπάρχει κανένας λόγος νά αναφέρεται κανείς σέ πολλαπλότητες, αλλά μόνο σέ πιθανότητες.
σέ επίπεδο επιστημονικό πάντως, δέν βλέπω γιατί νά θεωρής ότι η ''ενοποιητική θεωρία'' είναι τόσο ασύμβατη μέ τίς ''πολλαπλότητες'', πού, στή φυσική, φαίνεται νά αποτελούν μιά πραγματικότητα σέ επίπεδο μικροκόσμου καί μακροκόσμου. η ''ενοποίηση'' είναι μιά διαδικασία τού ανθρώπινου μυαλού, πού εκπηγάζει από τή συμβατική ανάγκη τού ανθρώπου νά κατατάξη καί νά εξηγήση ή νά ερμηνεύση μέ όρους συμβατούς μέ τήν εμπειρία κάι τό νού του.
σέ επίπεδο κοινωνικό, η θεωρία θά πρέπη νά εξηγήση τήν εμφάνιση τών ''τροπισμών'', δηλαδή, τών κυματοειδών / ασυμμέτρων ημιτονοειδών νορμών συμπεριφοράς σέ πληθυσμούς : τό γεγονός, άς πούμε, ότι, σέ ώρα αιχμής, πάλι η κυκλοφορία είναι πιό αργή ή πιό γρήγορη κατά κύματα, ή πώς γιά ένα προϊόν ή εκδήλωση ή δραστηριότητα τό ενδιαφέρον χάνεται, επανεμφανίζεται, ξαναχάνεται, ξαναεμφανίζεται, μέ περιοδικότητα πού συχνά δημιουργεί τήν απορία τού ''μά, καλά, τί τούς έπιασε όλους σήμερα''.
μήπως οι πολλαπλότητες, εκφραζόμενες μαθηματικά, θά πρέπη νά ερευνηθούν καί υπό τό πρίσμα τών ''πιθανοτήτων συντονισμού'' τους ; τότε όμως, τί θά καθώριζε τίς δυνάμεις τού συντονισμού ;
δέν ξέρω άν έγινα κατανοητός . _________________ κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 6:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Σάμαν,
δεν καταλαβαίνω γιατί διολισθαίνω στην ανατολική φιλοσοφία. Δε νομίζω ότι το κάνω, αφού αναγνωρίζω αντικείμενα.
Μετά, η θεωρία των χορδών έχει πολλά θετικά ίσως και μόνο θετικά. Η αισιοδοξία όμως στα λόγια των υποστηρικτών της είναι φανερή για να λειτουργήσει ενοποιητικά.
Για τα τελευταία δεν ξέρω αν έδειξα ότι με απασχολεί κάτι τέτοιο. Δεν έχω πρόβλημα να το δεχτώ αυτό που λες. Αυτό που με απασχολεί είναι το επιστημολογικό, δηλ. το γνώσιμο αντικείμενο και το οντολογικό, το αντικείμενο ανεξάρτητο από τις μεθόδους γνώσης του. _________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την rakis στις Κυρ Φεβ 06, 2011 8:22 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 6:56 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Shaman,
η ενοποίηση των δυνάμεων μας δείχνει ένα χώρο δέκα διαστάσεων όπου σε κάθε τετραδιάστατο πράγμα αντιστοιχούν άλλες έξι διαστάσεις, που σημαίνει ότι αν αυτές έχουν διάφορα μέτρα το τετραδιάστατο είναι το σημείο ενώ τα υπόλοιπα ένα κύβος (απλοποιώντας εδώ), έτσι ώστε ενώ δυο σημεία τα βλέπουμε ίδια...οι κύβοι τους (οι άλλες διαστάσεις) είναι διαφορετικοί. Η ενοποίηση μπορεί να δείχνει το κοινό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ταυτότητα για καθετί στο κόσμο. Η ταυτότητα είναι αυτό που το καθετί κάνει μοναδικό.
Ακόμα όμως δεν έχω εικόνα στο τι είναι αυτή η πολλαπλότητα του Rakis...Εκεί δε που το είδες ως πιθανότητα...με έκανες να σκεφθώ την "μεταβλητότητα", ώστε κάθε πράγμα να είναι μια συλλογή μεταβλητών...τις οποίες παρέχει η πολλαπλότητα που μπορώ να φανταστώ ως μια τεράστια αυγοθήκη και τα αυγά να υπάρχουν σε μερικές θέσεις σε αυτήν, ως οι μεταβλητές ποσότητες. Αυτή η ιδέα κάνει "κβάντα" τις θέσεις και μη κβάντα τις τιμές στις θέσεις. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 7:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίλησα για πιθανότητα; Δε νομίζω. Αν το κανα, εκ παραδρομής.
Για δυνητικότητα μίλησα και ενδεχομενικότητα παλιότερα. _________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|