Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η απόρριψη της αιτιακής αναγκαιότητας και οι συνέπειές της
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 32, 33, 34  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
shaman
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 790
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 04, 2011 12:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

χα χά, σκαπανεύ ! αυτό πού λές, θά συνέβαινε άν η συνείδησή μου εκλαμβανόταν σάν κέντρο ' γιά τήν θεωρία όμως των πολλαπλοτήτων, εγώ βρίσκομαι στήν περιφέρεια τής αντικειμενικής πραγματικότητος, ή, ακόμη καλλίτερα, δέν υφίσταμαι κάν ως ''εγώ'' !

έτσι, είανι αδύνατο τό νά ''αυτοδιαψευσθώ'', όπως είναι αδύνατο καί τό νά ''ψευσθώ'' - αφού αλήθεια κάι ψέμμα χάνουν τό νόημά τους.
_________________
κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 04, 2011 7:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

shaman έγραψε:
ράκις, θά ήθελα νά μού πής άν νομίζης ότι οι θεωρίες τής φυσικής πού ανέφεραι επί τροχάδην παραπάνω είναι συμβατές μέ τήν έννοια τής πολλαπλότητος, καί άν υπάρχουν φυσικοί εκτός από μαθηματικούς στόν κύκλο του μπαντιού.
θά τό κοιτάξω καί εγώ, αλλά δυστυχώς όχι νωρίτερα από τό σβκ πού μάς έρχεται, λόγω δουλειάς.


Δεν είμαι και τόσο σίγουρος, γιατί η θεωρία των χορδών αισιοδοξεί να αποτελέσει το άγιο δισκοπότηρο της φυσικής, δηλ. μια θεωρία που ενοποιεί τα πάντα. Κάτι τέτοιο είναι αντίθετο με τα όσα λέμε περί πολλαπλοτήτων.

Από τη μία, έχουμε μία ενοποιητική θεωρία, από την άλλη έχουμε πολλαπλότητες.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 5:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.youtube.com/watch?v=zc8rKvxedrA&feature=player_embedded

Θα μπορούσε να γίνει ένα πολιτικό/λαϊκό κίνημα όπως στο παραπάνω βίντεο;

Δηλ. μια πολιτική δυναμική πολλαπλότητα χωρίς κέντρο.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 6:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα έλεγα πως ναι.

Η εκκίνηση θα ήταν από τα κάτω και όχι από κάποια μορφή κατηγορικής προσταγής από τα έξω και από τα πάνω. Ο δεσμός της φιλίας είναι αρκετά σημαντικός ώστε το δέσιμο μιας νέας ευέλικτης οντότητας να αφορά οριζόντιες σχέσεις που θα εδραιώνεται στην καθημερινή ζωή , τις γειτονιές.

Οι ενωτικές σχέσεις κοινότητας δεν υπάρχουν ως ένα απέναντι αντικείμενο, αλλά γίνονται.

Συνθηματικά θα μπορούσε να ισχύει το "ένας για όλους και όλοι για έναν" όπως και η όποια "εξουσία" θα στόχευε στο να υπακούει στις αποφάσεις της κοινοτικής βούλησης και θα ήταν κατ'εναλλαγή.

Η κοινότητα δε θα κινητοποιούσε ένα κομμάτι της κοινωνίας, αλλά θα δημιουργούσε μία νέα κοινωνία σε αντιπαράθεση με την κυρίαρχη. Θα επρόκειτο για μια κοινωνία εν κινήσει. Μία κίνηση όμως αντι-συστημική και κατά συνέπεια, εναντίον του κυρίαρχου κράτους και της ιδεολογίας του. Πράγμα δύσκολο γιατί ως ένα βαθμό η ιδεολογία αυτή μας παράγει.

Αυτά για αρχή.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 6:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Αξιωματα Των Πολλαπλοτητων Απάντηση με Συμπερίληψη

Και αυτο rakis τι σχεση εχει με τις πολλαπλοτητες που συζηταμε εδω ;

Το video μαζι με την προταση σου για τις κοινωνιες, με οδηγουν σε ενα ακομα νομο για τη θεωρια των πολλαπλοτητων

3ε. Καθε πολλαπλοτητα παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα

Στη θεση 3δ τοποθετω μια ακομα αξιωση χωρις την οποια το συστημα ειναι ελλιπες, γιατι παραπεμπει στην... μοναδα, στο Εν

3δ. Καθε πολλαπλοτητα ανηκει σε μια τουλαχιστον διαφορη αυτης πολλαπλοτητα.

Ετσι λοιπον συνολικα εχουμε τις ακολουθες αξιωσεις στη θεωρια πολλαπλοτητων


Αξιωματα Της Θεωριας Των Πολλαπλοτητων

α. Καθε πολλαπλοτητα αποτελειται παντοτε απο πολλαπλοτητες
β. Δεν υπαρχει πολλαπλοτητα αποτελουμενη απο ολες τις πολλαπλοτητες
γ. Η πολλαπλοτητα ειναι αοριστη και μυστηριωδης και αυτονοητη
δ. Καθε πολλαπλοτητα ανηκει σε μια τουλαχιστον διαφορη αυτης πολλαπλοτητα
ε. Καθε πολλαπλοτητα παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 6:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ενα ακομα αξιωμα στη θεωρια των πολλαπλοτητων Απάντηση με Συμπερίληψη

Και κατ΄ακολουθια προστιθεται και ενα ακομα αξιωμα που καθιστα την θεωρια πραγματικη

3στ
Υπαρχει μια τουλαχιστον συγκεκριμενη πολλαπλοτητα στην πραγματικοτητα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το βίντεο θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει ένα κίνημα που παράγεται από τις καταστάσεις με σκοπό να αλλάξει όλες τις σχέσεις. Είναι ευμετάβλητο γιατί δεν έχει σταθερό κέντρο και οι θέσεις αλλάζουν μέσα σε αυτό διαρκώς.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Προσθετω ενα ακομα αξιωμα στη θεωρια και νομιζω οτι ειναι πληρης !


Καθε πολλαπλοτητα δυναται να διαμελισθει στα συστατικα της ως μη υφισταμενη πλεον

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Το βίντεο θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει ένα κίνημα που παράγεται από τις καταστάσεις με σκοπό να αλλάξει όλες τις σχέσεις. Είναι ευμετάβλητο γιατί δεν έχει σταθερό κέντρο και οι θέσεις αλλάζουν μέσα σε αυτό διαρκώς.

Το κινημα ειναι μια πολλαπλοτητα η οποια παραγεται απο την πολλαπλοτητα των καταστασεων που αναφερεσαι.

Αυτο προβλεπεται απο το αξιωμα ε : Καθε πολλαπλοτητα παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 05, 2011 7:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να προσθέσω ότι η έννοια "παράγεται" είναι μη-αναγώγιμη σε μία απόλυτη σχέση αιτίου-αιτιατού, με την έννοια ότι κάτι που έγινε , θα μπορούσε και να μην είχε γίνει.
Αφού δεν υπάρχει κάτι σταθερό και αυθυπόστατο, αλλά κάτι που διαρκώς αλλάζει αλλά είναι και το ίδιο, θα πρέπει να δεχτούμε ότι κάθε στιγμή το παρόν ήδη δεν είναι παρόν, ότι το παρόν πάντα έχει ένα χώρο γα το μέλλον και ότι το παρόν πάντα έχει ήδη παρέλθει. Επομένως, καταλήγουμε στην αποδοχή ενός ανέκαθεν απριορικού παρελθόντος. Από αυτό θα μπορούσε να ειπωθεί ότι η δυνητικότητα του αντικειμένου, ως ένα οντολογικό a priori, είναι το αντικείμενο, δηλ. το ανέκαθεν αποσυρόμενο, μαζί με αυτό που ανέκαθεν εκφαίνεται ως δια-κείμενο, αντιμετωπίζοντας το διαντικείμενο ως μία προς-εν-αναγωγή πολλαπλότητα.(δια- ως αυτό που αναδύεται μέσα από καταστασιακή σχέση, ενώ αντι- κείμενο ως αυτό το απέναντι και ανεξάρτητο από εμάς).
Με αυτήν την οπτική θα μπορούσαμε να δούμε (ενδεικτικά αναφέρω) τον ίδιο μας τον εαυτό, τη διαδικασία υποκειμενοποίησης, ένα σωματίδιο, ή και ένα κίνημα.

Σκαπανέα,
καλοδεχούμενο αυτό που κάνεις, αλλά ίσως ενδιαφέρει περισσότερο τι σημαίνει κάτι τέτοιοστην πράξη. Για πχ στην Αίγυπτο έχουμε να κάνουμε με ένα συμβάν, απέναντι στο οποίο απαιτείται μία πίστη και θάρρος για τη δημιουργία ενός νέου υποκειμένου. Η πίστη στο συμβάν θα μπορούσε να εννοηθεί με το να επιδιωχθούν νέοι τρόποι αυτοθέσμισης, σε αντίθεση με το κράτος και αντίθετα με μια απλή εναλλαγή προσώπων από τον Μουμπάρακ σε κάποιον άλλον.

Η ευμεταβλητότητα του κινήματος θα μπορούσε να χαρακτηρίζεται από επιθέσεις, αμυντικές τακτικές, συνελεύσεις , ενημέρωση των αιγυπτίων θεατών, άλλοι να συγκρούονται , άλλοι να τους ταΐζουν, άλλοι να έχουν την ενημέρωση, ένα ραδιοφωνικό σταθμό κτλ κτλ
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 11:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Αφού δεν υπάρχει κάτι σταθερό και αυθυπόστατο, αλλά κάτι που διαρκώς αλλάζει αλλά είναι και το ίδιο, θα πρέπει να δεχτούμε ότι κάθε στιγμή το παρόν ήδη δεν είναι παρόν, ότι το παρόν πάντα έχει ένα χώρο γα το μέλλον και ότι το παρόν πάντα έχει ήδη παρέλθει. Επομένως, καταλήγουμε στην αποδοχή ενός ανέκαθεν απριορικού παρελθόντος. Από αυτό, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι η δυνητικότητα του αντικειμένου, ως ένα οντολογικό a priori, είναι το αντικείμενο, δηλ. το ανέκαθεν αποσυρόμενο, μαζί με αυτό που ανέκαθεν εκφαίνεται ως δια-κείμενο, αντιμετωπίζοντας το διαντικείμενο ως μία προς-εν-αναγωγή πολλαπλότητα.(δια- ως αυτό που αναδύεται μέσα από καταστασιακή σχέση, ενώ αντι- κείμενο ως αυτό το απέναντι και ανεξάρτητο από εμάς).
Με αυτήν την οπτική θα μπορούσαμε να δούμε (ενδεικτικά αναφέρω) τον ίδιο μας τον εαυτό, τη διαδικασία υποκειμενοποίησης, ένα σωματίδιο, ή και ένα κίνημα.


Όπως μας λέει και η ταινία inception, ποτέ δε θυμάσαι πώς βρέθηκες εδώ, για να ευθυμήσουμε και λίγο.

Laughing Very Happy Smile Sad Crying or Very sad
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
shaman
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 790
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 2:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

μισό λεπτό, αγαπητέ μου ράκις, διότι μέ τό τελευταίο (πρίν τό ''ινσέψιον''΄εννοώ) μήνυμά σου, διολισθαίνεις επικίνδυνα πρός τήν ανατολική φιλοσοφία κατά τρόπο μή λογικά ή λεκτικά προσπελάσιμο.

άν εννοήσουμε τά συμβαίνοντα καί τό χρόνο σάν ένα ή ενιαίο ρευστό, έστω καί εκφραζόμενο μέ πολλαπλότητες, τότε δέν υπάρχει κανένας λόγος ή καί δυνατότητα νά οριοθετηθούμε από τίς αρχαίες φιλοσοφίες τής ανατολής, πού επίσης ξεκίνησαν αποδεσμευμένες από κάθε είδους αναγκαιοκρατία καί αιτιοκρατία.

άν τά πράγματα είναι έτσι, δέν υπάρχει κανένας λόγος νά αναφέρεται κανείς σέ πολλαπλότητες, αλλά μόνο σέ πιθανότητες.

σέ επίπεδο επιστημονικό πάντως, δέν βλέπω γιατί νά θεωρής ότι η ''ενοποιητική θεωρία'' είναι τόσο ασύμβατη μέ τίς ''πολλαπλότητες'', πού, στή φυσική, φαίνεται νά αποτελούν μιά πραγματικότητα σέ επίπεδο μικροκόσμου καί μακροκόσμου. η ''ενοποίηση'' είναι μιά διαδικασία τού ανθρώπινου μυαλού, πού εκπηγάζει από τή συμβατική ανάγκη τού ανθρώπου νά κατατάξη καί νά εξηγήση ή νά ερμηνεύση μέ όρους συμβατούς μέ τήν εμπειρία κάι τό νού του.

σέ επίπεδο κοινωνικό, η θεωρία θά πρέπη νά εξηγήση τήν εμφάνιση τών ''τροπισμών'', δηλαδή, τών κυματοειδών / ασυμμέτρων ημιτονοειδών νορμών συμπεριφοράς σέ πληθυσμούς : τό γεγονός, άς πούμε, ότι, σέ ώρα αιχμής, πάλι η κυκλοφορία είναι πιό αργή ή πιό γρήγορη κατά κύματα, ή πώς γιά ένα προϊόν ή εκδήλωση ή δραστηριότητα τό ενδιαφέρον χάνεται, επανεμφανίζεται, ξαναχάνεται, ξαναεμφανίζεται, μέ περιοδικότητα πού συχνά δημιουργεί τήν απορία τού ''μά, καλά, τί τούς έπιασε όλους σήμερα''.

μήπως οι πολλαπλότητες, εκφραζόμενες μαθηματικά, θά πρέπη νά ερευνηθούν καί υπό τό πρίσμα τών ''πιθανοτήτων συντονισμού'' τους ; τότε όμως, τί θά καθώριζε τίς δυνάμεις τού συντονισμού ;

δέν ξέρω άν έγινα κατανοητός .
_________________
κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 6:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε Σάμαν,

δεν καταλαβαίνω γιατί διολισθαίνω στην ανατολική φιλοσοφία. Δε νομίζω ότι το κάνω, αφού αναγνωρίζω αντικείμενα.

Μετά, η θεωρία των χορδών έχει πολλά θετικά ίσως και μόνο θετικά. Η αισιοδοξία όμως στα λόγια των υποστηρικτών της είναι φανερή για να λειτουργήσει ενοποιητικά.

Για τα τελευταία δεν ξέρω αν έδειξα ότι με απασχολεί κάτι τέτοιο. Δεν έχω πρόβλημα να το δεχτώ αυτό που λες. Αυτό που με απασχολεί είναι το επιστημολογικό, δηλ. το γνώσιμο αντικείμενο και το οντολογικό, το αντικείμενο ανεξάρτητο από τις μεθόδους γνώσης του.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την rakis στις Κυρ Φεβ 06, 2011 8:22 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 6:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Shaman,
η ενοποίηση των δυνάμεων μας δείχνει ένα χώρο δέκα διαστάσεων όπου σε κάθε τετραδιάστατο πράγμα αντιστοιχούν άλλες έξι διαστάσεις, που σημαίνει ότι αν αυτές έχουν διάφορα μέτρα το τετραδιάστατο είναι το σημείο ενώ τα υπόλοιπα ένα κύβος (απλοποιώντας εδώ), έτσι ώστε ενώ δυο σημεία τα βλέπουμε ίδια...οι κύβοι τους (οι άλλες διαστάσεις) είναι διαφορετικοί. Η ενοποίηση μπορεί να δείχνει το κοινό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ταυτότητα για καθετί στο κόσμο. Η ταυτότητα είναι αυτό που το καθετί κάνει μοναδικό.
Ακόμα όμως δεν έχω εικόνα στο τι είναι αυτή η πολλαπλότητα του Rakis...Εκεί δε που το είδες ως πιθανότητα...με έκανες να σκεφθώ την "μεταβλητότητα", ώστε κάθε πράγμα να είναι μια συλλογή μεταβλητών...τις οποίες παρέχει η πολλαπλότητα που μπορώ να φανταστώ ως μια τεράστια αυγοθήκη και τα αυγά να υπάρχουν σε μερικές θέσεις σε αυτήν, ως οι μεταβλητές ποσότητες. Αυτή η ιδέα κάνει "κβάντα" τις θέσεις και μη κβάντα τις τιμές στις θέσεις.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 7:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μίλησα για πιθανότητα; Δε νομίζω. Αν το κανα, εκ παραδρομής.

Για δυνητικότητα μίλησα και ενδεχομενικότητα παλιότερα.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 32, 33, 34  Επόμενο
Σελίδα 13 από 34

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center