Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Πας μη Ελλην βαρβαρος
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
qwerty
Καθηγητής


Εγγραφή: 30 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 68
Τόπος: Πυργος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 12:13 am    Θέμα δημοσίευσης: Πας μη Ελλην βαρβαρος Απάντηση με Συμπερίληψη

Τις πυραμιδες τις εφτιαξαν σκλαβοι.
Τον Παρθενωνα στην Αθηνα χαρουμενοι πολιτες.Να η διαφορα...
Αυτη ειναι η αποψη του Σωκρατη για την διαχωρισμο ελληνων και βαρβαρων.
Ποια η αποψη σας για τοτε;
Ποια η αποψη σας για το γεγονος οτι οι Ελληνες τωρα εχουν πεσει στα ματια ολου του κοσμου και δεν δημιουργουν πολιτιστικα θαυματα;
Γιατι η Ελλαδα εχασε την αιγλη,την δυναμη της αρχαιοτητας;
_________________
Ολα ειναι θεμα ελεγχου και επιλογης!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 2:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πας μη Ελλην βαρβαρος.
Να το κάνουμε αλλιώς:

Πας μη βάρβαρος Έλλην.

Εκεί είναι η διαφορά... Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 6:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

«Τον Παρθενωνα στην Αθηνα χαρουμενοι πολιτες.Να η διαφορα.»
Όπως το είπες.
Πόσους χαρούμενους πολίτες βλέπει κανείς σήμερα; Προφανώς το αντίθετο είναι που βλέπει. Καταναλωτικά όντα είναι που βλέπει και διεφθαρμένα, με ένα διεφθαρμένο κράτος να σέρνει πρώτο το χωρό.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 2:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο κάθε λαός έχει το δικό του μέτρο για την "αίγλη". Όμως αυτό το μέτρο δεν είναι σταθερό. Βρίσκονται καμιά φορά άνθρωποι που προωθούν την κοινωνία σε άλλα επίπεδα. Δεν είναι το "εύπορο" του τόπου που κάνει την διαφορά αλλά οι ικανότητες των πολιτών και ο τρόπος που τις αυξάνουν. Έτσι στην αρχαιότητα, ο τρόπος αυτός, η παιδεία δηλαδή, ήταν το πρώτο θέμα σύγκρισης δυο λαών.
Το κακό της σημερινής εποχής είναι η στροφή προς το σύστημα. Δηλαδή νομίζουν πολλοί πως ετοιμάζοντας ένα ικανοποιητικό σύστημα παιδείας χωρίς να λογαριάσουν το ανθρώπινο στοιχείο θα έχουν καλά αποτελέσματα. Η σχέση δάσκαλου με μαθητή ήταν μια ιδιαίτερη σχέση από τα αρχαία χρόνια. Ο τάδε είχε δάσκαλο τον τάδε...Σήμερα λέμε για το "καλό" σχολείο, την δομή δηλαδή, το σύστημα. Προσπαθεί δηλαδή κανείς να βρει σχολείο που το σύστημα να δουλεύει καλά! Εν τέλει οι περισσότεροι καταφεύγουν στον "φροντιστή", αυτόν δηλαδή που επιθυμούν να είναι ο πραγματικός δάσκαλος του παιδιού τους. Το κακό εδώ είναι ο σκοπός του φροντιστή: Να προετοιμάσει το παιδί να ενταχτεί στο σύστημα...(όπου ο καθηγητής είναι σε δεύτερη μοίρα, ενώ πρώτη έχει η φήμη της σχολής, από το πόσο κοντά είναι στο σύστημα).

Αν είχαν την δύναμη οι καθηγητές να επιλέξουν τους μαθητές τους τότε η κοινωνία θα πήγαινε περισσότερο μπροστά.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 4:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

se sygkrish me tous ksenous isxuei akoma to rhto,milwntas genika kai kanonika panta.se sygkrish me autous pou vgalane to rhto oi twrinoi ellines einai varvaroi.se sxesh me tous ksenous ta katanalwtika onta pou vlepei o ouliathis stin ellada einai koutavakia,opoios exei zhsei eksw ligo to kserei ayto.h diafora s ayto einai oti o ellinas akoma kai arpaktiko pou exei ginei exei diathrhsei panta mia elafrothta kai to kanei san paixnidi,gia to xavale kai na pernaei kala.o ksenos ayto to katanalwtiko to pairnei sta sovara,opws kai ton eayto tou,kai katalhgei na ginetai sklavos tou oloklhrwtika me olo to varos pou tou dinei(varvaros=varos eis to tetragwno).
se sxesh me toys arxaious vevaia to paixnidi einai teleios antitheto,tote plironane ton ergath gia na paei sto theatro,tora h paideia einai thysia.h alithini psixagogia exei ginei martyrio,pws na yparxoun xaroumenoi polites etsi...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
qwerty
Καθηγητής


Εγγραφή: 30 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 68
Τόπος: Πυργος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 6:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η καλυτερη απαντηση ηρθε απο τον Kaneis.Παρα πολυ ωραια.Οπως ειπες κι οπως εννοουσα εγω με αυτα που ειπα οι Ελληνες ειναι ενα μηδενικο μπροστα στους αρχαιους.Υπερηφανευομαστε για κατι που δεν μπορουμε να συνεχισουμε.Εχουμε ενα παρελθον,χωρις παρον και πολυ φοβαμαι αν συνεχισουμε ετσι χωρις μελλον.Καλο θα ηταν να αφησουμε τους εθνικισμους και να κοιταξουμε τα πραγματα οπως εχουν.Παρ'οτι οι ξενοι ηταν παρα πολυ πισω τωρα εχουν μπει μπροστα.Και δεν μιλαω για στρατιωτικους εξοπλισμους.Οι ξενοι εκαναν κατι τα τελευταια χρονια εμεις ως Ελληνες,ως συνεχιστες του αρχαιου πνευματος(κοιτιδας ολου του ευρωπαικου πολιτισμου) τι καναμε.Μειναμε πισω λησμονοντας τα κατορθωματα των προγονων μας.Εμεις τι θα κανουμε;Ποτε θα το κανουμε;Ποτε θα ξυπνησει εκ νεου ο Ελληνας;
_________________
Ολα ειναι θεμα ελεγχου και επιλογης!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 7:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

oxi mono yperhfaneyomaste gia kati pou de mporoume na synexisoume,alla tis liges stigmes pou katalavainoume thn diafora mas apo tote milame gia xamena megaleia,les kai to pneyma exei imerominia liksis.exoume dhladh xasei thn pisth kiolas sthn ethnikh synexeia.ola ayta vevaia giati kapws mas exei rizwthei mesa oti eimaste dikaiomatika,logw gennhshs ston sygkekrimeno topo,oi theoi sth gh,variomaste dhladh na prospathisoume kai milame gia xamena megaleia.
etsi to arxaio pneyma anti na mas ekseliksei mas exei kanei san tous klhronomous pou epanapayontai sthn periousia,thn trwne oli se ena xrono kai katalhgoun na daneizontai lefta(sthn periptosh ayth pneyma) gia na diathrhsoun thn eikona kai mono twn doksasmenwn epoxwn.tragika pragmata!

sthn anagkh paei o anthropos sto giatro.mallon otan de tha pigenei allo ayth h katastash kai yparksei h anagkh gia rizikh allagh mallon tote tha ksipnisoume.ksipnima me foverous ponous dhladh.isws,gia na kanoume ligo tous profhtes,na prepei na ftasoume sta oria tou ethnikou pneymatikou afanismou gia na sikothoume.einai poly makria ap thn twrinh eikona ayto?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 31, 2005 7:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Από τη στιγμή που λέμε ότι το γυμνάσιο σήμαινε διδασκαλία με τα παιδιά γυμνά, στην ψυχή και στο σώμα, ενώ τώρα είναι βαθμοθηριάσιο, τότε γιατί να συνεχίσουμε να μιλάμε;

Έχουμε φτάσει σε σημείο, κυρίως στις πρωτεύουσες, να ανταλλάσσονται cd μεταξύ των μαθητών με πορνικό περιεχόμενο, αλλά τι περιεχόμενο; Να βιάζονται και να σκίζονται ανήλικα 5χρονα και 3χρονα παιδιά και να τρέχουν τα έντερά τους.

Αν είναι δυνατόν. Αυτή είναι η παιδεία μας; Και ξέρετε πως χτυπάνε το πρόβλημα στη «ρίζα» του; Με την απαγόρευση. Προσοχή μη λαβώσουν τίποτα παραμάσχαλα.

Όπως και στον αθλητισμό. Βγαίνουν αράδα οι πολιτικάντες και λένε ότι η λύση για τα επεισόδια είναι η καταγραφή των ονομάτων στις καρέκλες! Ειλικρινά δεν ξέρω που πάμε.


Το Σάββατο έπαιζα με κάτι φίλους μια σειρά από ρεμπέτικα και παραδοσιακά τραγούδια σε μια μουσική σκηνή. Αγωνιζόμαστε μήνες γα την διασκέδαση και την αγωγή της ψυχής, ατόμων που πασχίζουμε να τα κερδίσουμε, και να έρθουν για αυτή τη μιάμιση ώρα γαλήνης.

Και μόλις σχολάσαμε και πήγα να πάρω το λεωφορείο με τον αδερφό μου, ήταν σε μια σειρά τα στριπτιτζάδικα πιο πάνω (τα λουλούδια στην κοπριά φυτρώνουν), και τα αμάξια δεν έβρισκαν πάρκινγκ. Και πόσα ζευγάρια έμπαιναν και έβγαιναν. Τι ρομαντικά… Μου θυμίζει τις παλιές ολονύχτιες καντάδες στο χωριό… Με το άρωμα των γιασεμιών…

Το μόνο αισιόδοξο που βλέπω είναι ότι το σάπιο πράγμα δεν επιβιώνει και δεν πολλαπλασιάζεται. Η φύση έχει προνοήσει για όλα. Για το θάνατο της μόνης ανεξάρτητης γυναίκας. Για τον θάνατο του αρσενικού ανθρώπου που δεν έχει την τιμή να λέγεται άντρας.

Τίποτα κάτω από το φως.
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 01, 2005 2:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να μην τα παραλέμε κιόλας!

Κανένας "πολίτης" δεν είναι "χαρούμενος" όταν δουλεύει στον ντάλα ήλιο να κουβαλάει μάρμαρα. ... Και στον αττικό ήλιο κιόλας... Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
qwerty
Καθηγητής


Εγγραφή: 30 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 68
Τόπος: Πυργος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 01, 2005 2:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλα ρε iason εκει πηγες και κολλησες;Ενας σχηματικος τροπος για να πει οσα ηθελε ο ανθρωπος ειναι οχι και απολυτα κυριολεκτικα.Το θεμα ειναι η βαθυτερη εννοια,το βαθυτερο νοημα.
_________________
Ολα ειναι θεμα ελεγχου και επιλογης!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 01, 2005 2:51 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

egw nomizw oti kyriolektika xairontousan.skepsou mia proswpikh kourash katw apo kayto hlio iason.yparxei periptwsh na to fxaristitheis pote?otan kaneis erwta kalokairi meshmeriatika se paralia se xalaei o idrwtas?kapws etsi to vlepane mou fenetai...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 01, 2005 1:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είναι καλό να σκεφτόμαστε τα παλιά. Εφόσον βέβαια αναλάβουμε δράση. Διαφορετικά είναι κακό...μας οδηγεί δηλαδή στην αδράνεια.
qwerty, ποιο είναι το ζήτημα "δράσης" που θα πρότεινες;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 01, 2005 2:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ton ourano ton thaumazeis kai otan vrexei..
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 01, 2005 4:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εν τέλει αν αγαπάς, καλό και κακό δεν υπάρχει! Αν αγαπάς τον διπλανό σου, το ότι βρέχει θα σου δώσει την δυνατότητα να του προσφέρεις ένα αδιάβροχο, θα χαρεί ο άνθρωπος και θα χαρείς και συ. Οπότε η κακή βροχή έγινε το αίτιο για να εκδηλωθεί η αγάπη! Άρα δεν ήταν κακή!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 01, 2005 5:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παίδες, τα όνειρα όλοι τα αγαπάνε. Απλώς ήθελα να πω, ότι δούλοι δούλευαν.

Εκτός αν νομίζει κανείς ότι στην αθηναϊκή δημοκρατία δεν υπήρχαν δούλοι!!! Shocked Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center