Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 1:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eleonora έγραψε: | stefstath έγραψε: | ΤΣΙΜΠΗΣΕΣ; 3-0 |
Darkmind έγραψε: | Άμα έρθω εκεί και σου σπάσω όλα τα κόκκαλα θα δεις. Δε σου χω πει να μη πιανεις τον Επικουρο στο στόμα σου ψυχανώμαλο έκτρωμα; |
http://www.youtube.com/watch?v=OA9itQb25do
Κακά παιδιά! Δεν σας έχω πει να μην μου πειράζετε τον opyrgos μου και τον ΧΙΓΙΩΡΓΗ όταν λείπω;
Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά τόχουν και τα δυό συνήθειο να τρέχουν να κλαίνε στην ποδιά της διαχείρισης όταν είναι παραπονεμένα, και μετά πρέπει να βάζει πλυντήριο ο afham για να την καθαρίσει, και ξέρετε πόσο έχει ακριβύνει το ρεύμα αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε...
| Και έλεγα κι εγώ, ποιός λείπει, ποιός λείπει. Μα η eleonora βέβαια με τα διακοσμητικά της και τις πάντοτε ουσιαστικές και μες στο θέμα παρεμβάσεις της. Και παραφράζοντας τον Οσκαρ Ουάιλντ, πολλά διακοσμητικά και λίγη ουσία, αποτελούν πάντα ένα αλάνθαστο σημάδι απελπισίας σε μια γυναίκα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 1:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | Κύριε stefstath
Επικαλείστε ότι διαθέτετε έδρα σε φιλοσοφική διδασκαλία και όπως είδα νωρίτερα, Αν λανθάνω διορθώστε με. |
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | Θα ήθελα όμορφο διάλογο αντάαξιο επιπέδου καθηγητών φιλοσοφίας κααι όχι χλευασμούς και υβριστικό επίπεδο συζήτησης το οποίο επιδιώκουν ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ να αντιπαραθέσουν λόγο επί του θέματοςς και φροντίζουν να χαλούν τις συζητήσεις. | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 3:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | Κύριε stefstath
Επικαλείστε ότι διαθέτετε έδρα σε φιλοσοφική διδασκαλία και όπως είδα νωρίτερα, Αν λανθάνω διορθώστε με.
Στην παρακάτω σελίδα http://www.hellenicpantheon.gr/epistolhrodotou1.htm και εφόσον είστε καθηγητής μπορείτε ακόμη και χωρίς μετάφραση να αναγνώσετε τα σχετικά.
Τι λέει ο Επίκουρος για το ΥΛΙΚΟ της ψυχής;;;;
Λέει ή δεν λέει ότι διαχέται σε όλο το σώμα αυτή;;
Λέει ή δεν λέει ότι ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ όσοι πιστεύουν στο άυλο της ψυχής;;;
Μπορεί ο Καντ ο οποίος θεωρούσε ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ και όχι απλά άυλη την ψυχή να μην ανήκει σε όσους καθορίζει ως ΑΝΟΗΤΟΥΣ ο Επίκουρος;;;
Εδώ μιλάμε ΜΕ ΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ και το υβριστικό και χλευαστικό ταμπεραμέντο ορισμένων το αφήνω στην κρίση σας. |
Παρουσίασα τεκμηρίωση και αναμένω συζήτηση ανάλογου επιπέδου ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ από διδάσκοντες φιλοσοφίας.
Τα κινούμενα σχέδια είναι στην παιδική ζώνη και ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται στο θέμα που αφορά την μεταφυσική και την σχέση του Καντ με την φιλοσοφία αλλά και με την γνώση αυτού της αρχαίας Ελληνικής φιλοσοφίας. Αν είχε κατανοήσει ΕΣΤΩ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ τον Πυθαγόρα (ψάχνω κάτι από τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ φιλόσοφο και μαθηματικό και θα σας το φέρω αν δω επίπεδο συζήτησης αντάξιο στοχαστών και όχι καθηγητών καθώς ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΔΑΣΚΩΝ). Αν είχε κατανοήσει έστω και στο ελάχιστο τον λόγο του Στησίμαχου που χρησιμοποιεί ο Σωκράτης διδάσκοντας τον Φαίδρο και αν είχε κατανοήσει ΕΣΤΩ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ τις επιστολές προς Μενοικέα και προς Ηρόδοτο, τότε ο Καντ θα μπορούσε να αναδειχθεί όντως σε φιλόσοφο καθώς δεν ήταν ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ από ένα τυχαίο και ΑΣΗΜΑΝΤΟ λόγιο της εποχής του που διέπρεψε γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να τον καταλάβουν και να αναιρέσουν τις σοφιστείες του όπως αυτήν περί ελευθερίας ή το έκτρωμα που έγραψε και παρουσίασε ως διατριβή περί ηθικής.
Η ηθική στην αρχαιότητα ήταν αυτή που ρέπει προς τις Αρετές ενώ η ανηθικότητα αντίθετα προς τις κακίες και όπως αυτές διαχωρίστηκαν από τον Αριστοτέλη. Για να σας προλάβω οι απόψεις είναι του καθηγητού Γεωργούλη που διέπρεψε προ του 1958(τότε απεβίωσε) και συμπεριλαμβάνονται σε μία από τις διατριβές που αφορούν θέματα ηθικής.
Η ηθική του Καντ όπως και του Λιαντίνη καλλιεργούν ψευτοαρετές όπως η έπαρση η οποία ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ για τους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους που γνώριζαν την Κλίμακα ολοκλήρωσης της ψυχής στην οποία ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ αναφέρονται ΟΛΟΙ οι μεγάλοι φιλόσοφοι με κορυφαίες αναφορές κάποιες του Ηρόδοτου ή του Πυθαγόρα. θυμίζω ότι η Κλίμακα υπάρχει στους Ερμητικούς διαλόγους και επίσης είναι Η ΙΔΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ που είναι γνωστή ως κλίμακα του Κέβη. _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Darkmind Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1671
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 4:00 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | ο Καντ δεν ήταν ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ από ένα τυχαίο και ΑΣΗΜΑΝΤΟ λόγιο της εποχής του που διέπρεψε γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να τον καταλάβουν και να αναιρέσουν τις σοφιστείες του
Η ηθική του Καντ όπως και του Λιαντίνη καλλιεργούν ψευτοαρετές όπως η έπαρση. |
_________________ Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος
«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 4:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Πυθαγόρας έλεγε ότι η ψυχή είναι ΑΘΑΝΑΤΗ επειδή και αυτό από το οποίο αποσπάστηκε είναι αθάνατο.
(Στο 50 από 62 θα βρείτε την αναφορά αυτή)
http://www.mousa.gr/html/pythagoras.html
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ αυτό;;;;; _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ στις Κυρ Νοέ 28, 2010 4:11 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 4:11 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | Ο Πυθαγόρας έλεγε ότι η ψυχή είναι ΑΘΑΝΑΤΗ επειδή και αυτό από το οποίο αποσπάστηκε είναι αθάνατο.
(Στο 50 από 62 θα βρείτε την αναφορά αυτή)
http://www.mousa.gr/html/pythagoras.html
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ αυτό;;;;; |
Πόσο σεβασμό μπορεί να είχε ο Καντ στην αρχαία Ελληνική φιλοσοφία όταν είχε απομακρυνθεί παρασάγκας από αυτή;;;; _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 4:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει κανείς να παραθέτει κάτι πέρα από κινούμενα σχέδια που είναι για μικρά παιδάκια;;;; _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 4:16 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Darkmind έγραψε: | ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | ο Καντ δεν ήταν ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ από ένα τυχαίο και ΑΣΗΜΑΝΤΟ λόγιο της εποχής του που διέπρεψε γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να τον καταλάβουν και να αναιρέσουν τις σοφιστείες του
Η ηθική του Καντ όπως και του Λιαντίνη καλλιεργούν ψευτοαρετές όπως η έπαρση. |
|
Στην κλίμακα του Κέβηντα ή του Ερμή του τρισμέγιστου στο 9ο στάδιο περιλαμβάνεται η ταπεινότητα. Μπορεί να συνυπάρχει η ταπεινοφροσύνη με την έπαρση;;;;;; _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 4:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικά και υπάρχει, αλλά προυποθέτει και ένα επίπεδο για εκείνον που θα το διαβάσει - και ας είναι μεγάλο παιδάκι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Darkmind Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1671
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 4:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | Μπορεί να συνυπάρχει η ταπεινοφροσύνη με την έπαρση;;;;;; |
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | ο Καντ δεν ήταν ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ από ένα τυχαίο και ΑΣΗΜΑΝΤΟ λόγιο της εποχής του που διέπρεψε γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να τον καταλάβουν και να αναιρέσουν τις σοφιστείες του |
_________________ Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος
«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stefstath Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 777 Τόπος: ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 7:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά, ποτέ δεν είπα ότι έχω έδρα ως καθηγητής σε Πανεπιστήμιο. Είμαι υποψήφιος προς διδακτορικό στην Φιλοσοφία, έχω ένα Μάστερ στη φιλοσοφική Αθηνών (για την περίοδο της Πληθωνικής αναγέννησης) και και ένα προηγούμενο ως μετεκπαίδευση στην γενική αγωγή του ΠΤΔΕ Πατρων. Είμαι εκπαιδευτικός Αθμιας και έχω διδάξει και υπολογιστές στα Ολοήμερα προγράμματα των ΔΣ και ....πολλά άλλα.
Όσο για αυτά που με ρωτάτε, έχω να πω τα εξής:
Ο Επίκουρος, σε επιστολή του προς Ηρόδοτο, πίστευε ότι η ψυχή αποτελείται από ιδιαίτερα υλικά άτομα μεταξύ άλλων, λέει :
«Επιπλέον, είναι ανάγκη να έχουμε κατά νου ότι ως ‘ασώματος’, στην καθομιλουμένη, εννοούμε κάτι που είναι αυθύπαρκτο. Όμως δεν μπορούμε να διανοηθούμε τίποτε αυθύπαρκτα ασώματο εξόν από το κενό. Μα το κενό δεν μπορεί ούτε να κάνει ούτε να πάθει τίποτα. Απλώς και
μόνο επιτρέπει στα σώματα να κινούνται εντός του. Συνεπώς, όσοι λένε πως η ψυχή είναι ασώματη, απλώς ματαιοπονούν. Αν ήταν έτσι, δεν θα μπορούσε η ψυχή ούτε να ενεργήσει ούτε να πάθει. Όμως το βλέπουμε ολοκάθαρα ότι η ψυχή έχει και τις δυο ιδιότητες...
Λέω πρώτον πως ο νους – που συχνά τον λέμε ‘λογικό’ – όπου έχει την έδρα της η φρόνηση κι η διακυβέρνηση της ζωής, είναι μέρος του ανθρώπινου σώματος, όχι λιγότερο απ’ ότι το χέρι και το πόδι και τα μάτια, που είναι μέρη ολάκερου του έμβιου όντος...
Βασική επιδίωξη και σκοπός καθενός είναι τα ευχάριστα συναισθήματα που επέρχονται με την μετριασμένη εκπλήρωση των ηδονών οι οποίες οδηγούν και στην αταραξία της ψυχής. Την επιδίωξη οποιασδήποτε ευχαρίστησης ονόμασε ο Αρίστιππος Ηδονισμό με τη διαφορά ότι την πρότεινε στο έπακρο ως αυτοσκοπό, ενώ ο Επίκουρος την πρότεινε ως φάρμακο στον πόνο.
Ο Καντ ταξινόμησε την ψυχή στις ουσίες εκείνες που είναι μη εμπειρικές ως προς το σκέλος της γνώσης, στο λεγόμενο ''ΟΝ ΚΑΘΕΑΥΤΟ'' το οποίο υπάρχει μεν αλλά θα είναι πάντα έξω από κάθε εμπειρία, συνεπώς η οποιαδήποτε αναφορά σε αυτήν θα είναι παρακινδυνευμένη αφού γνήσια γνώση είναι μόνο αυτή που επαληθεύεται από την εμπειρία.
Τώρα, ότι είπαν αυτοί παραπάνω για την ψυχή δεν σημαίνει ότι συμφωνώ σε όλα μαζί τους. Αν θέλετε τη δική μου άποψη, ζητήστε μου να σας την πω..........
Κάτι άλλο που με στεναχωρεί, είναι η μανία που έχουν ορισμένοι να συγκρίνουν φιλοσόφους τελείως διαφορετικών εποχών και συστημάτων σκέψης. Μην κάνετε π.χ. το τραγικό λάθος να συγκρίνετε τον Καντ με τον Επίκουρο και άλλους. Η σύγκριση είναι αδόκιμη. Είναι σαν να συγκρίνω ένα χάμερ με μια πόρσε. Είναι και τα δύο πολύ καλά αλλά είναι ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ. Ο Επίκουρος ανήκει στους κοσμολόγους και ο Καντ στους εδοσκόπους φιλόσοφους. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό;
Ακούστε: Οι αρχαίοι φιλόσοφοι απαντούσαν καυτευθείαν στα κοσμολογικά ζητήματα χωρίς περιστροφές (κοσμολόγοι). Από την Αναγέννηση μέχρι τον διαφωτισμό δεν ρωτούσαν τι είναι ο κόσμος, για παράδειγμα, αλλά ρωτούσαν τι και ποιος είναι αυτός που ρωτάει στρέφοντας την οπτική προς το υποκείμενο. (ενδοσκόποι) Οι φιλόσοφοι του 20ου αι. στρέψαν αλλού την φιλοσοφική σκέψη: Υπάρχει όντως αυτό για το οποίο ρωτάω με τον τρόπο που το αντιλαμβάνομαι ή συμμετέχω και γω σε μια αλλοίωση στην προσπάθειά μου να το καταλάβω;
Και κάτι ακόμα: Μην βάζετε μέσα στην σκέψη σας ίχνος από θρησκευτική σκέψη γιατί όλα θα τα βλέπετε αλλοιωμένα. Ότι και να ρωτάτε θα είναι λάθος διατυπωμένο και η απάντηση θα θέλετε να είναι μόνο δογματική, δηλαδή συνυφασμένη με την ερώτηση. _________________ The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools
KING CRIMSON-EPITAPH 1969 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 8:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου stefstath
Αρχικά οφείλω να υποκλιθώ γιατί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ είδα ααπόψεις να παρατίθενται προς κεντρισμό της σκέψης και προς παραγωγή φιλοσοφίας.
Σχετικά με την σύγκριση φιλοσόφων έχω να πω μόνο ότι η σύγκριση φιλοσόφων μπορεί να γίνει με γνώμονα ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ που στην περίπτωση του Επίκουρου έχουμε ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ λόγο ενώ ο Καντ παρουσίασε μία φλυαρία η οποία άγγιξε τις έννοιες που διαπραγματεύτηκε και ΟΥΔΕΠΟΤΕ έφτασε την ανάλυση σε βάθος.
Ο ορθολογισμός είναι διαχρονικός και έτσι η σύγκριση μπορεί να γίνει ακόμη και σε διαφορετικές σχολές. Αν δεν συγκρίνεις σκέψη, τότε δεν θα μπορέσεις να αγγίξεις την φιλοσοφία σε βάθος κααι να αποκτήσεις νοήσεις οι οποίες θα σε οδηγήσουν στα μικράα τμήματα σοφίας τα οποία θα πρέπει να αντλήσεις από τους στοχαστές τους οποίους θα μελετήσεις.
Ο Καντ ήταν πραγματικά μεγάλος στοχαστής, αλλά δεν κατάφερε να μείνει στην πραγματικότητα καθώς ΠΟΤΕ ΤΟΥ δεν κατάφερε να κατανοήσει τον Πυθαγόρα ή τον Αριστοτέλη τους οποίους κάποιες φορές είδα να χλευάζει με όχι και τόσο φανερό τρόπο.
Σχετικά με τον Επίκουρο στην παραπομπή που έδωσα και στις πρώτες παραγράφους υπάρχει η ααναφορά περί ψυχής. Θα ήθελα πριν προχωρήσουμε σε όσα παρουσίασες από τον Επίκουρο να μείνουμε στην αναφορά αυτή και αφού κλείσουμε το θέμα σχετικά να προχωωρήσουμε σε όσα ΤΕΛΕΙΑ μας παρουσίασες σχετικά με τον Επίκουρο ... για να προσθέσω και εγώ με την σειρά μου τα δέοντα αργότερα. _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 8:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρεπιπτόντως μία φίλη μου ζητάει κάποιο πρόγραμμα γραφής σε πολυτονικό. Θα παρακαλούσα να την βοηθήσετε αν σας είναι εύκολο και αν γνωρίζετε κάποιο καλό πρόγραμμα γιατί το χρειάζεται πραγματικά. _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stefstath Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 777 Τόπος: ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 9:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο.Κ. αφού επιμένεις να κάνεις συγκρίσεις δεν μπορώ να πω κάτι άλλο.
θελεις μια εναλλακτική θεωρία για να αλλάξουμε κουβέντα;
Ο Καντ ήταν συστηματικός φιλόσοφος. Έπιασε όλες τις φιλοσοφικές έννοιες από την αρχή και τις ανάλυσε αλυσιδωτά και σχολαστικά με ένα δικό του τρόπο ιδρύοντας μια δικιά του φιλοσοφία. Κάπου γίνεται κουραστικός, κάπου έχει ξύλινη γλώσσα αλλά και σε πολλά όταν τον καταλάβεις θα πάθεις....πλάκα.
Ο Πυθαγόρας δεν ήταν ακριβώς φιλόσοφος. Ανήκε σε άλλες σφαίρες. Είχε γνώσεις που είναι πέρα από αυτόν τον κόσμο. Μην ξεχνάς τον δάσκαλό του Άβαρι τον Υπερβόρειο που ήταν σαν θεός και άνθρωπος μαζί. Γνώριζε να ίπταται (α-βαρις= ο χωρίς βαρύτητα), να γίνεται αόρατος, να ανασταίνει νεκρούς (όπως και ο μαθητής του ο Εμπεδοκλής που ανέστησε την μισοπεθαμένη Πανθεία, πράγμα που μας διασώζει ο Διογένης ο Λαέρτιος), να μεταφέρεται σε δύο σημεία ταυτόχρονα (πράγμα που έκανε πολύ αργότερα ο νεοπυθαγόρειος Απολλώνιος ο Τυανεύς, κάτι που μας διασώζει ο Φλάβιος Φιλόστρατος τον 2ο μ.Χ. αιώνα και για το οποίο κατηγορήθηκε ως μάγος από την εκκλησία) και πολλά άλλα που χρειάζονται πολύ κουβέντα.
Πως λοιπόν θα συγκρίνω το Πυθαγόρα με έναν ασθενικό γραφειοκράτη της Καινυξμβέργης του 17ου αιώνα, τον Καντ;
Παιδιά ....... μην μπερδεύεστε, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά αλλά ούτε τόσο πρόχειρα συνδεδεμένα. Κάντε συγκεκριμένες τοποθετήσεις και εμπεριστατωμένες επισημάνσεις.
Όσο για το πολυτονικό, θα σου στείλω στο ε-μαιλ σου έναν τρόπο καθότι δε χρειάζεσαι πρόγραμμα μ΄αυτόν. Στείλε μου στο ε-μαιλ μου το ε-μαιλ σου γιατί μέσω του φόρουμ δεν είναι αναγνώσιμα μερικά σύμβολα του μηνύματός μου. _________________ The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools
KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την stefstath στις Κυρ Νοέ 28, 2010 10:09 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 28, 2010 9:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία τα είπες, Stefstath _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|