Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Εκκλησιαστικό ανέκδοτο: Ο «Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός»
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 13, 2010 1:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Εκκλησιαστικό ανέκδοτο: Ο «Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός» Απάντηση με Συμπερίληψη

Εκκλησιαστικό ανέκδοτο: Ο «Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός»
Ο όρος αυτός (Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός) δεν σημαίνει τίποτε, και δεν υπάρχει στα λεξικά. Και δεν σημαίνει τίποτα, γιατί Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός δεν υπήρξε ποτέ. Στα 1.000 και περισσότερα χρόνια του βυζαντινορθοδόξου κράτους ο Ελληνισμός εξωβελίσθη, εχλευάσθη και κατεστράφη με λύσσα από τον ορθόδοξο κλήρο και τις κρατικές αρχές του Βυζαντίου.

Ο όρος είναι μάλλον χαλκευμένο σύνθημα ορισμένων ορθοδόξων κύκλων και ρητόρων και εμφανίζεται μετά την απελευθέρωση της Ελλάδος*, άρχισε δε τελευταίως να καταχωρείται δειλά μεν άλλα επίμονα και στα σχολικά βιβλία. Σε όλη την διάρκεια της βυζαντινής εποχής, αλλά και της τουρκοκρατίας, δηλαδή επί 1500 περίπου χρόνια, δεν ανεφέρθη ποτέ τέτοια λέξη. Χρησιμοποιείται όμως τώρα τελευταία και με την επανάληψη αρχίζει σιγά-σιγά να πιάνει. Μαζί μ’ αυτόν ακούγονται δειλά -δειλά και άλλοι οροί όπως Έλληνας ορθόδοξος, Ελληνισμός και Ορθοδοξία, κ.λπ. πού και αυτοί, για τους ιδίους λόγους, είναι κενοί περιεχομένου.

Σκοπός της δημιουργίας και διαδόσεως τέτοιων όρων-συνθημάτων είναι να πεισθούν απλοί πολίτες ότι σωστός Έλλην είναι μόνο ο ορθόδοξος χριστιανός! Αν λ.χ. κάποιος Έλληνας πολίτης θελήσει να πιστεύει ας πούμε στους Ολύμπιους θεούς των αρχαίων Ελλήνων, ή σε οποιαδήποτε αίρεση και θρησκεία, ή αν θελήσει να μην εμπλέκει το θρησκευτικό του συναίσθημα με την Εκκλησία και τον κλήρο, ή να πιστεύει στο δικό του θεό, ή ακόμη να είναι άθεος κ.λπ. αυτός δεν είναι σωστός Έλληνας! Έχουν επιτύχει δηλαδή να οικοδομηθεί μέσα μας η εντύπωση ότι, αν δεν είναι κανείς χριστιανός ορθόδοξος, δεν είναι σωστός Έλληνας!

Είναι όμως γνωστό ότι σωστός Έλληνας είναι ο πολίτης εκείνος πού μετέχει της Ελληνικής παιδείας, αρχαίας και νέας, και ας πιστεύει σε οποιαδήποτε θρησκεία αυτός επιθυμεί. Τα κατεστραμμένα δε από τους ορθοδόξους χριστιανούς του Βυζαντίου αρχαία ελληνικά καλλιτεχνήματα και μνημεία μαρτυρούν ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν μετείχαν της ελληνικής παιδείας. Και πράγματι ουσιαστικώς δεν μετείχαν. Γνωρίζουμε ότι ο πολιτισμός είναι δημιούργημα αιώνων ενός λαού η λαών πού έζησε σε έναν ορισμένο χώρο. Ο πολιτισμός αυτός λαμβάνει το όνομα του αρχηγού η το όνομα του λαού η λαών η ακόμη και το όνομα της περιοχής πού έζησαν η ζουν αυτοί οι λαοί. Λέμε λ.χ. Μινωικός Πολιτισμός, Κυκλαδικός Πολιτισμός, Ελληνικός Πολιτισμός, Γαλλικός, Ινδικός, Κινεζικός, Αραβικός Πολιτισμός. Επίσης λέμε Ελληνορωμαϊκός, Ευρωπαϊκός, Δυτικός Πολιτισμός. Ποτέ δεν ακούσθηκαν οι όροι Ισπανοχριστιανικός Πολιτισμός, Ιταλοχριστιανικός Πολιτισμός, Ρωμαιοχριστιανικός Πολιτισμός, Περσικομωαμεθανικός Πολιτισμός, Αραβομωαμεθανικός Πολιτισμός, Ταϋλανδοβουδιστικός Πολιτισμός, Κινεζικοκομφουκικός Πολιτισμός, Χριστιανοευρωπαϊκός Πολιτισμός. Παρ’ όλα αυτά μερικοί επιμένουν να μιλούν για Ελληνοχριστιανικό Πολιτισμό.

Ο Χριστιανισμός, όπως ο Βουδισμός, ο Μωαμεθανισμός κ.λπ. είναι θρησκείες και αποτελούν στοιχεία του πολιτισμού των λαών πού τις πρεσβεύουν, όπως είναι σήμερα οι Λαοί της Ελλάδος, Ευρώπης, Ινδίας, Τουρκίας, Αραβίας. Ο όρος «Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός» επομένως είναι εφεύρημα της νέας εποχής και αποσκοπεί στο να σύνδεση το Χριστιανισμό με τον Ελληνισμό, πού όμως είναι δύο μεγέθη τελείως διαφορετικά και αντίθετα.

Στην βυζαντινή εποχή οι ιεράρχες χλεύαζαν τον Ελληνικό Πολιτισμό και αναθεμάτιζαν τους Έλληνες από του άμβωνα. Σήμερα δεν μπορούν πλέον να κάνουν κάτι τέτοιο και προσπαθούν με διάφορα εφευρήματα να βρουν και αυτοί μία θέση μέσα στην Νέα Ελλάδα, πού δημιούργησε η επανάσταση του 1821. Διαδίδεται ότι για τις καταστροφές του Ελληνικού Πολιτισμού και τις σφαγές των Ελλήνων κατά την βυζαντινή περίοδο, είναι υπεύθυνοι μερικοί φανατικοί ιεράρχες και αυτοκράτορες. Δεν είναι όμως αυτή η αλήθεια. Οι τότε αρχιερείς και οι Σύνοδοι, ως σώμα, αλλά και όλοι οι τότε μοναχοί είναι υπεύθυνοι για το διαπραχθέν ανοσιούργημα.

Είναι αναμφισβήτητη αλήθεια ότι μετά την πτώση του Βυζαντίου, κατά την διάρκεια της τουρκοκρατίας και στα προ της επαναστάσεως του 1821 χρόνια, οι απλοϊκοί κατώτεροι κληρικοί, πού ζούσαν καθημερινώς μαζί με τον ραγιά Έλληνα τα βάσανα, τα όνειρα, τις πίκρες και τις χάρες του, τον πόθο και τους αγώνες του για ελευθερία, αλλά και οι ιεράρχες εκείνοι, πού είχαν μυηθεί από την Φιλική Εταιρεία, όπως ο Παπαφλέσσας, ο επίσκοπος Μεθώνης Γρηγόριος, ασφαλώς δε και πολλοί άλλοι, συμπαραστάθηκαν, αγωνίστηκαν και μερικοί έπαθαν και μαρτύρησαν για την πατρίδα τους.

Όμως πρέπει να τονισθεί ότι όλοι αυτοί οι άξιοι ιερωμένοι ενήργησαν κατά την επανάσταση του 1821 ως άτομα και όχι ως σώμα. Το Σώμα του οργανωμένου ανωτέρου κλήρου, ενώ μπορούσε, δεν συμμετείχε στην μετάδοση συγχρόνου και ελευθέρας παιδείας στους σκλαβωμένους Έλληνες και δεν θέλησε να γίνει η Επανάσταση των Ελλήνων, για ν’ απελευθερωθούν από τον τουρκικό ζυγό.

Όμως, μετά την απελευθέρωση της Πατρίδος, έπρεπε να βρεθεί κάποιος τρόπος ώστε να ξεχασθούν τα παλιά. Να μη θυμόμαστε τον Αλάριχο, τον Κυνήγιο, τον Θεοδόσιο Α’, τον επίσκοπο Θεσσαλονίκης Αχόλιο, τον Αρκάδιο, τον Θεοδόσιο Β’, τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Κύριλλο, τον Ιουστινιανό Α’ τους αρχιεπισκόπους και επισκόπους, τους μοναχούς και όλους τους άλλους κληρικούς, πού εγκλημάτησαν κατά του Ελληνισμού. Να μη μιλάμε καθόλου για την αρνητική στάση των ιεραρχών πριν κηρυχθεί η επανάσταση του 1821. Έπρεπε λοιπόν οπωσδήποτε να βρεθεί ένα «Modus viventi» αμέσως μετά την απελευθέρωση, ώστε όλοι μαζί, ιεράρχες και Ελληνισμός, θύτες και θύματα, να μπορέσουν να ενωθούν και να ζήσουν μέσα στη νέα κατάσταση πραγμάτων, που διαμορφώθηκε μετά την Αναγέννηση, την Γαλλική Επανάσταση του 1789, τον Νέο Ελληνικό Διαφωτισμό και την Ελληνική Επανάσταση του 1821.

Όμως στην νέα κατάσταση πραγμάτων, οι αλλαγές πού έχουν προκύψει για τους Έλληνες είναι πολλές και σημαντικές: Τώρα, πού δεν υπάρχει ούτε Αυτοκράτωρ, ούτε Σουλτάνος. Μπορούν οι Έλληνες να λένε επί τέλους ότι είναι Έλληνες, χωρίς να κινδυνεύουν να αφορισθούν από τον κλήρο! Μπορούν να ομιλούν για τους αρχαίους Έλληνες και τόν πολιτισμό τους, για τον Ελληνισμό! Μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα στο ελεύθερο Πανεπιστήμιο Αθηνών, που έκλεισε ο Ιουστινιανός! Πηγαίνουν στους Ολυμπιακούς αγώνες των ειδωλολατρών Ελλήνων, πού κατηγόρησαν οι πατέρες της εκκλησίας και κατήργησε ο Θεοδόσιος ο Μέγας. Οι νέοι αθλούνται στα γυμναστήρια, όπως τότε στην αρχαία Ελλάδα. Μπορούν να δίδουν στα παιδιά τους ονόματα όχι εβραϊκά, πού υπάρχουν στην χριστιανική ονοματοθεσία, άλλα και ελληνικά. Παρακολουθούν τραγωδίες ειδωλολατρών αρχαίων Ελλήνων τραγικών στα αρχαία θέατρα, πού απαγόρευαν οι πατέρες της εκκλησίας! Μιλούν για ελευθερία, ανεξιθρησκία, έθνος, πατρίδα, ελευθερία συνειδήσεως και άλλα φοβερά, πού ο κλήρος κατέκρινε τότε κατά την περίοδο της βυζαντινής κυριαρχίας! Υπάρχει Βουλή και τύπος, που ελέγχει τους πάντες και τα πάντα! Και άλλα πολλά. Μπορούν επί τέλους οι Έλληνες να σκέπτονται, να ονειρεύονται και να αποφασίζουν αυτοί για την ζωή τους. Ξέκοψαν δηλαδή οι περισσότεροι από το ποίμνιο και την καθοδήγηση του ποιμενάρχη και αρμενίζουν πλέον ελεύθεροι στη ζωή ως Έλληνες.

Έπρεπε λοιπόν να ευρέθη ένας τρόπος, πού να συμβιβάζει τα πράγματα, ώστε όλοι να ζήσουν αρμονικά μέσα στη μικρή μας Ελλάδα στην νέα αυτή κατάσταση των πραγμάτων. Και, ως εκ θαύματος, ευρέθη! Οι τρεις Ιεράρχες! Θυμήθηκαν ότι οι τρεις ιεράρχες είχαν λάβει ελληνική παιδεία. Τους ανέσυραν λοιπόν με σπουδή από τα συρτάρια, τους ονόμασαν προστάτες των γραμμάτων και της παιδείας, κατασκεύασαν τον όρο Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός, βρήκαν μερικά αποσπάσματα επαινετικών λόγων του Μ. Βασιλείου για μερικούς αρχαίους Έλληνες συγγραφείς -από τους άλλους δύο ιεράρχες δεν έβρισκαν τίποτε- και έσπευσαν να τα καταχωρίσουν στα σχολικά βιβλία, με την σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ώστε το πράγμα να αποκτά πρόσθετο κύρος και να διδάσκεται υποχρεωτικώς στην σπουδάζουσα νεολαία.

Παρατηρούμε σήμερα στα σχολικά Βιβλία αποσπάσματα λόγων του Μ. Βασιλείου και περικοπές του Ιερού Ευαγγελίου, δίπλα σε κείμενα αρχαίων Ελλήνων ειδωλολατρών! Παραλλήλως καθιερώνεται γιορτή των τριών Ιεραρχών. Γράφονται κάθε χρόνο πύρινοι και πειστικοί λόγοι, που εκφωνούνται με πάθος και με περισσή σοβαρότητα στην Ακαδημία Αθηνών, μπροστά στην ηγεσία του κράτους και των πνευματικών ανθρώπων της χώρας και ακούσουν οι πάντες με σοβαρότητα και δέος τις αξιόλογες και εργώδεις προσπάθειες του ρήτορας να πείσει ότι οι τρεις Ιεράρχες έσωσαν και προώθησαν τον Ελληνικό πολιτισμό (μερικοί ρήτορες, για να μη στασιάζει η γλώσσα προς το πνεύμα τους, παρακάμπτουν αμέσως με επιδεξιότητα το θέμα και ομιλούν για αλλά άσχετα πράγματα). Λόγοι θερμοί εκφωνούνται επίσης κάθε χρόνο από θεολόγους και φιλολόγους στην σπουδάζουσα νεολαία. Έτσι αποδεικνύεται περιτράνως το ποθούμενο, δηλαδή η σύζευξη της Ορθοδοξίας με τον Ελληνισμό, και η αδελφοσύνη των ιεραρχών με τους Έλληνες. Πόση υποκρισία!

Για το τείχος, πού είχε υψώσει η ορθοδοξία μεταξύ Χριστιανισμού και Ελληνισμού, για το γκρέμισμα των αρχαίων μνημείων από τους επισκόπους και τους μοναχούς, για το κλείσιμο των ελληνικών σχολών από τον Ιουστινιανό και την αποδημία των Ελλήνων δασκάλων, για την απαγόρευση στους Έλληνες να διδάσκουν, για την παράδοση της παιδείας στους κληρικούς, για τον αφορισμό από τον κλήρο των Ελλήνων πού ήθελαν να ονομάζονται Έλληνες, για το κάψιμο των βιβλίων των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων, για την μετατροπή του Παρθενώνος και άλλων αρχαίων Ελληνικών ναών σε χριστιανικούς, για την καταστροφή και παράδοση των αρχαίων ελληνικών ναών ακόμη και σε πόρνους, για το παλούκωμα, πνίξιμο και σφαγή 100.000 Ελλήνων Παυλιανιτών αμέσως μετά την καθιέρωση της εορτής της ορθοδοξίας, για τον διωγμό και τον θάνατο τόσων άλλων Ελλήνων, που πίστευαν στα πάτρια και κατέφυγαν για να σωθούν στους Πέρσες και στους Άραβες, για τον Αλάριχο, για τον Κυνήγιο και άλλα φρικτά δεν λέγουν στους λόγους τους ούτε μια λέξη!

Διακηρύττουν με θέρμη την σύζευξη Χριστιανισμού και Ελληνισμού (αν είναι δυνατόν!), την οποία επί 1000 χρόνια βυζαντινής καταδυναστεύσεως με λύσσα απέρριψε το κράτος σύσσωμος ο βυζαντινός ανώτατος ορθόδοξος κλήρος. Οι ακαδημαϊκοί μας γνωρίζουν την αλήθεια. Χωρίς ντροπή ανέχονται να ακούσουν όλες αυτές τις αναλήθειες και τις χειροκροτούν! Κανένας τους δεν είχε το σθένος να βροντοφωνάξει αλήθεια! Με την σιωπή τους αυτή υβρίζουν, αντί να τιμούν, όλους εκείνους πού υπήρξαν θύματα της μισαλλοδοξίας του κλήρου. Ασεβούν δε και προς την μνήμη των προγόνων, τις ιδέες των οποίων αναπτύσσουν στα αμφιθέατρα. Όμως οι φτωχοί, ρακένδυτοι και αγράμματοι Έλληνες του 1821 πολέμησαν και σκοτώθηκαν για να μπορούν οι σημερινοί ακαδημαϊκοί να ζουν ελεύθεροι και να λέγουν στα παιδιά μας την αλήθεια.

Τώρα, που μετά την Γαλλική και Ελληνική Επανάσταση, γκρεμίσθηκαν οι αυτοκρατορίες, κατέπεσε και το βυζαντινό ασιατικό δίδυμο: Επουράνιος και Επίγειος Βασιλεύς. Στην θέση του επίγειου βασιλέως δεσπότη είναι τώρα ο Ελληνισμός, το ελληνικό έθνος, η πατρίς, η πνευματική ελευθερία, η παιδεία, η κριτική, η ελεύθερη δημοσιογραφία κ.ά. Οι ιεράρχες, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, σπεύδουν να προσαρμοσθούν με όλες τους τις δυνάμεις στη νέα κατάσταση πραγμάτων. Δεν θα λέγουν τώρα λ.χ. ότι ήταν αμαρτία προς τον Θεό η ανυπακοή προς τον Σουλτάνο. Δεν θα μιλούν κατά της ελευθερίας. Δεν θα λέγουν ότι το σύνταγμα του Ρήγα Φεραίου ήταν αντίθετο προς τα ορθόδοξα χριστιανικά δόγματα. Δεν θα αφορίζουν τον Έλληνα όταν λέγει ότι είναι Έλληνας. Δύσκολα πράγματα βέβαια, την μία ημέρα να λες τούτο και την άλλη το αντίθετο, αλλά θα το επιτύχουν ιεράρχες μας.

Παλαιότερα οι προκάτοχοι τους κατέστρεψαν ολόκληρο αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, διέλυσαν με τις θρησκευτικές τους διενέξεις την βυζαντινή αυτοκρατορία, κατακρεούργησαν χιλιάδες Ελλήνων και άλλα φρικιαστικά, δεν θα μπορέσουν τώρα να αλλάξουν και να προσαρμοσθούν στη νέα κατάσταση πραγμάτων; Θα αλλάξουν και θα προσαρμοσθούν. Θα εξακολούθηση βεβαίως ο κόσμος να είναι για τους ιεράρχες πεδίο δράσεως του διαβόλου, και ως εκ τούτου, για να σώσουν τους πιστούς, θα αγωνίζονται όχι μόνο κατά των απειράριθμων αμαρτιών αλλά και κατά πάντων των Σατανάδων, Ιεχωβάδων, Εβραίων, Αντίχριστων, Φράγκων, αιρετικών, Βολταίρων, Κοραήδων, Παπικών, Τεκτόνων, Μασόνων, Ευρωπαϊστών, (χυδαϊστί: Ευρωλιγούρηδων) και μυρίων άλλων αποκρουστικών απίστων και επικινδύνων εχθρών του γένους και της Ορθοδοξίας σε Ανατολή και Δύση, σπέρνοντας έτσι -πάντοτε στο όνομα της θρησκείας της αγάπης- το μίσος στις ψυχές των ανθρώπων. Ανοχή καμμιά! Για τους ιεράρχες ο βίος χωρίς εχθρούς, από τους οποίους επωμίζονται το χρέος να μας σώσουν, φαίνεται να είναι αβίωτος!

Ταυτοχρόνως, για να παρουσιάσουν στον λαό ένα κοινωνικό πρόσωπο, θα επιδεικνύουν αμέριστο το ενδιαφέρον τους για το νέα προβλήματα, πού απασχολούν τους ανθρώπους και μάλιστα τους νέους: Έιντζ, ναρκωτικά, επιθετικότητα, παιδεία, περιβάλλον κ.λπ. διεισδύοντας έτσι και σε θέματα αρμοδιότητος του κράτους. Οι ιεράρχες αναγκαστικώς έχουν αποδεχτεί την κατάσταση πραγμάτων, που διεμορφώθη στην Ελλάδα μετά την εθνεγερσία του 1821 και γίνονται τώρα οι ειλικρινέστεροι, φλογερώτεροι, ενθουσιωδέστεροι άλλα και οι φανατικότεροι οπαδοί και υπερασπιστές του Ελληνισμού! (ανάγκη και θεοί πείθονται). Καθώς όμως προσμειγνύουν τον Ελληνισμό με την Ορθοδοξία, δημιουργούν εύλογες απορίες, αμηχανία τρομερή άλλα και σύγχυση αθεράπευτη στα πνεύματα των ανθρώπων, διότι:
α) Οι μεν σημερινοί λάτρεις της Ρωμιοσύνης γνωρίζουν ότι στο Βυζάντιο οι τότε ιεράρχες δεν θεωρούσαν καλούς ορθοδόξους χριστιανούς τους ελληνίζοντας, εκείνους δηλαδή πού ήσαν Έλληνες, λάτρεις του πολιτισμού των αρχαίων Ελλήνων προγόνων, και τους αφόριζαν και
β) Οι δε σημερινοί λάτρεις του αρχαίου και νέου Ελληνισμοϋ, κινδυνεύουν να μη θεωρούνται κατά τους ιεράρχες καλοί Έλληνες, αν δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι!


Οι προσαρμογές αυτές των ιεραρχών θυμίζουν τις «Οβιδιακές Μεταμορφώσεις» αλλά και το διήγημα του Τσέχοφ «Ο Χαμαιλέων». Τί να κάνουμε; Έτσι είναι ο κόσμος! Όλοι μας αλλάζουμε με τον χρόνο και κατά τις περιστάσεις! Και ενώ προσαρμόζονται οι ιεράρχες εύκολα στις νέες απαιτήσεις των καιρών, παραλείπουν επιμόνως μερικά πράγματα, πού θα τους τιμούσαν: Δεν εξηγούν λ.χ. στον ελληνικό λαό γιατί οι προκάτοχοί τους στο Βυζάντιο έδιωξαν τους Έλληνες, χλεύασαν την σοφία τους, κατέστρεψαν τα μνημεία, κατήργησαν την ελληνική παιδεία. Ούτε αναζητούν λ.χ. τις τοποθεσίες όπου ο Άλάριχος, συνεργαζόμενος με τους μοναχούς και τον κλήρο της εποχής εκείνης, έσφαξε ήβηδόν τους Έλληνες, η δε Αγία Θεοδώρα παλούκωσε 100.000 Έλληνες, ώστε να μεταβούν εκεί και να αποθέσουν δύο λουλούδια.

Δεν αισθάνονται την ανάγκη να καυτηριάσουν τα εγκλήματα πού οι κληρικοί εκείνοι διέπραξαν κατά του Ελληνισμού και να ζητήσουν, για τις πράξεις εκείνων των συναδέλφων τους, συγγνώμη από το ελληνικό έθνος (ο πάπας Παύλος Β’ ζήτησε ήδη συγγνώμη για τους διωγμούς, τις καταστροφές και τις πιέσεις πού επί δέκα και πλέον αιώνες διέπραξε η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία [Καθημερινή, 15 Μαρτίου 2000]). Αυτά βεβαίως απαιτούν γενναιότητα ψυχής, την οποία φαίνεται ότι έχουν οι ιεράρχες, όταν τους βλέπουμε να αγορεύουν από του άμβωνα. Ας πουν επί τέλους οι ιεράρχες στον ελληνικό λαό γιατί τότε στο Βυζάντιο οι προκάτοχοί τους εξύβριζαν και χλεύαζαν τους Έλληνες και την σοφία τους, ενώ τώρα λέγουν και πράττουν άλλα…

* Ο όρος «Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός» επινοήθηκε το 1852 από τον Επτανήσιο λόγιο Σπυρίδωνα Ζαμπέλιο. Ο Ζαμπέλιος υπήρξε ο εισηγητής της σύνδεσης αρχαίας Ελλάδας – Βυζαντίου – νεώτερης Ελλάδας. Το Βυζάντιο, το οποίο θεωρείτο από τον Διαφωτισμό ως ολέθρια περίοδος οπισθοδρόμησης και ρήγματος στην πορεία του ελληνισμού, προβάλλεται τώρα ως το αντίθετο δηλαδή, ως το ιστορικό μόρφωμα, που διατήρησε τον ελληνισμό και τον πολιτισμό του. Αυτή την άποψη περί Ελληνικής Ιστορίας καθιέρωσε ο Παπαρρηγόπουλος ως επίσημη, στη νεοελληνική συνείδηση. Ενώ, επίσης το 1852, ακούγεται από τον Θ. Ζαΐμη στη Βουλή το ανιστόρητο ότι, «η Εκκλησία διατήρησε την εθνική και πνευματική ενότητα του ελληνισμού [και] στα χρόνια της δουλείας». Τα σημάδια της αναβίωσης του θρησκευτικού πνεύματος, ήταν πολλαπλά και, πράγμα πιο σημαντικό, ήταν ανιχνεύσιμα σε όλα τα επίπεδα της ελληνικής κοινωνίας: στην επίσημη κρατική πολιτική, στη πνευματική ζωή και στη λαϊκή παράδοση. Το κράτος αναγνώρισε επίσημα τη ρύθμιση του εκκλησιαστικού ζητήματος με ειδικό νόμο το 1852, ο οποίος αναγόρευε τη σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος σε θεματοφύλακα της πνευματικής και εθνικής ενότητας. Εγκύκλιος της 17/1/1853 του υπουργού «επί των εκκλησιαστικών και της δημοσίας εκπαιδεύσεως» Σταύρου Βλάχου, κάνει λόγο για την αναγκαιότητα του τακτικού εκκλησιασμού, όχι μόνο των μαθητών, αλλά και των διδασκόντων. Επίσης, μια άλλη υπουργική εγκύκλιος του 1854 διατάσσει την επαναφορά στα δημοτικά σχολεία της χρήσης βιβλίων, που ήδη τότε θεωρούνταν ξεπερασμένα, δίνοντας έμφαση στην Οκτώηχο και το Ψαλτήρι. Επίσης απαιτούνταν από τους μαθητές, εκτός από τις εκκλησιαστικές ακολουθίες του εσπερινού του Σαββάτου και της θείας λειτουργίας της Κυριακής, να παρακολουθούνται και αυτές των εορτάσιμων ημερών. Με την εγκύκλιο του 1857 επιτρέπεται(!) στους μαθητές να εκκλησιάζονται στο ναό του τόπου κατοικίας τους και όχι απαραίτητα στο ναό, που επιλέγεται από το σχολείο. Το 1874 εισάγεται στη Βουλή, το ισχύον και σήμερα, επαίσχυντο νομοσχέδιο βάσει του οποίου μπορεί ένας ιερέας να είναι και δημοδιδάσκαλος. Στα τέλη της δεκαετίας του 1870, στην εκατονταετή αναμέτρησή της με τον νεοελληνικό Διαφωτισμό, η χριστιανορθόδοξη θεοκρατία μπορεί να αισθάνεται νικήτρια. Το Αυτοκέφαλο έμεινε κενό γράμμα και δεν μπόρεσε να την εμποδίσει από το να κατακτήσει ξανά ένα κράτος-υπηρέτη. Έκτοτε οι πολιτικοί του την τρέμουν (βλ. «πολιτικό κόστος»). Τα εκπαιδευτικά προγράμματα δεν καταρτίζονται, αν δεν τεθούν προηγουμένως υπό την επίβλεψή της. Δεν υπάρχει σχεδόν καμμία μορφή δημόσιας συζήτησης, (π.χ. τηλεοπτικής) για σχεδόν οποιοδήποτε ζήτημα, στην οποία να μην συμμετέχει έστω ένας ιερωμένος και στην οποία να μην ζητηθεί παρακαλεστά η ετυμηγορία του. Κάθε δημιουργική δύναμη και κάθε άξιο λόγου πνεύμα σε αυτή τη χώρα, θα τη βρίσκει εμπόδιο στον δρόμο του. Έκτοτε θα ευλογεί όλες τις εξάρσεις οπισθοδρόμησης, όποτε εκδηλώνονται: από τους αφορισμούς κατά των εξεγερμένων του 1805 και του 1821 μέχρι τη δικτατορία του Μεταξά το 1936-1941, την πλήρη εισαγωγή της χώρας στον εθνοσωτήριο γύψο της στρατιωτικής «επανάστασης» του 1967-1974, αλλά και μέχρι σήμερα, η ελληνοχριστιανική απάτη αποτελεί το μόνιμο θεωρητικό υπόβαθρο της δράσης του νεοβυζαντινού σκοταδισμού.

Πηγές: «Βυζάντιο-Ελληνισμός», Σ. Μιχόπουλος (lykofron.wordpress.com) | freeinquiry.gr
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την maxim_97 στις Παρ Οκτ 15, 2010 6:48 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 13, 2010 1:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τί είχες maxim_97, τί είχα πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 13, 2010 2:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
Τί είχες maxim_97, τί είχα πάντα.


ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ "ΘΕΑΡΕΣΤΗ" ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΗΣ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ......ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ.
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
Στέφανος
Πρύτανης


Εγγραφή: 15 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 138

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 13, 2010 4:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτή είναι η αλήθεια maxim είτε τους αρέσει είτε όχι.

και επιπλέον:

http://www.youtube.com/watch?v=2s7Th0k7yAg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 14, 2010 10:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Στέφανος έγραψε:
Αυτή είναι η αλήθεια maxim είτε τους αρέσει είτε όχι.

και επιπλέον:

http://www.youtube.com/watch?v=2s7Th0k7yAg


ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ - ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟ -ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΒΟΛΕΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ....."ΣΥΓΧΡΟΝΟ" ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
apostoloss
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 200

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 14, 2010 5:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο όρος Ελληνοχρστιανισμός εισήχθει από τον Ζαμπέλιο και κατόπιν από τον εθνίκο ιστορικό μας Παπαρρηγόπουλο με σκοπό να ενωθεί η ιστορία της Ελλάδος σε μια. Την χώρισε τυπικά σε αρχαία - μέση - νέα ελληνική ιστορία με το μέση να περιλαμβάνει ένα Ελλήνικο Βυζάντιο. Η προσπάθια του Ζαμπέλιου και του Παπαρρηγόπουλου είχε σκοπό να απαντήσει σε κάποιες απόψεις τύπου Φαλμεράυερ ( Γερμανός ιστορικός ) ο οποίος ισχυριζόταν οι Νέοελληνες δεν ήταν απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων δίοτι με τις επιδρομες των Σλάβων αφανιστηκάν. Έτσι ενώθει ο Έλλην με Τον Χριστιανό. Για Εθνικούς λόγους. Τώρα οτι είμεθα Ελληνοεβραίοι είναι άλλο θέμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
apostoloss
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 200

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 14, 2010 5:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο όρος Ελληνοχρστιανισμός εισήχθει από τον Ζαμπέλιο και κατόπιν από τον εθνίκο ιστορικό μας Παπαρρηγόπουλο με σκοπό να ενωθεί η ιστορία της Ελλάδος σε μια. Την χώρισε τυπικά σε αρχαία - μέση - νέα ελληνική ιστορία με το μέση να περιλαμβάνει ένα Ελλήνικο Βυζάντιο. Η προσπάθια του Ζαμπέλιου και του Παπαρρηγόπουλου είχε σκοπό να απαντήσει σε κάποιες απόψεις τύπου Φαλμεράυερ ( Γερμανός ιστορικός ) ο οποίος ισχυριζόταν οι Νέοελληνες δεν ήταν απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων δίοτι με τις επιδρομες των Σλάβων αφανιστηκάν. Έτσι ενώθει ο Έλλην με Τον Χριστιανό. Για Εθνικούς λόγους. Τώρα οτι είμεθα Ελληνοεβραίοι είναι άλλο θέμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 2:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ολοι σας χρειάζεστε βασανισμό κι όχι απλά θάνατο.
Νο πρόμπλεμ για αυτό υπάρχει και η κόλαση για να σας βασανίσουμε
Περνάτε πολύ καλά μεσα στην βλασφήμια σας μέχρι τώρα για αυτό.
είναι απλώς δίκαιο να βασανιστείτε ίσως όχι αιωνίως αλλά έως ότου αντέξετε μέχρι να σας φύγει η ψυχή απο το στόμα με φρικτούς πόνους.

Η γνώμη μου είναι να βασανιστείτε εσείς με όποιο τρόπο υπάρχει αυτό είναι δικαιοσύνη.
Αυτό είναι δίκαιο.
Δεν θα γλυτώσετε αυτην την μοίρα που σας έρχεται
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 7:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δε μας παρατάς και συ καημένε wonder; Νομίζεις ότι έχουμε όρεξη να διαβάζουμε τις αρλούμπες σου;
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
apostoloss
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 200

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 12:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πραγματικά φίλτατε Wonder γιατί δεν γράφεσαι στο forum του Χαρδαβέλλα να μιλάτε εκεί για φαντάσματα, για οντότητες, για θαύματα, για ελοχίμ και νεφελίμ, για γίγαντες κλπ?? Αν δεν σαρέσει αυτό υπάρχει και η ιστοσελίδα του Λιακόπουλου, εκεί θα χάρεις και θα νιώσεις υπέροχα. Τι κάθεσαι και χολοσκάς με ένα σατανικό forum οπως αυτό? Εμείς εδώ έχουμε πουλήσει όλοι την ψυχή μας στον Διάολο. Smile Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 4:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

maxim_97 έγραψε:
Στέφανος έγραψε:
Αυτή είναι η αλήθεια maxim είτε τους αρέσει είτε όχι.

και επιπλέον:

http://www.youtube.com/watch?v=2s7Th0k7yAg


ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ - ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟ -ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΒΟΛΕΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ....."ΣΥΓΧΡΟΝΟ" ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΣ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 5:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Aν κάποιος ήθελε να είναι ουσιώδης στο λόγο του ,σίγουρα θα διάλεγε να μιλήσει απλά και λιτά χωρίς να γίνει κουραστικός στους ακροατές του η και συνομιλητές του.
Πέρα απο αυτό όμως ,ο φανατισμός κατά των Χριστών ηθών είναι αιώνιο πρόβλημα.
Δημιουργείται απ όσους δεν εχουν την πίστη μέσα τους πως ο Θεός υπάρχει και φροντίζει αυτούς που πράττουν δίκαια και φρόνιμα σύμφωνα με τους κανόνες ενος οίκου όπως είναι ο πλανήτης Γή.
Για όσους έχουν απορίες και δυσανασχετούν με αυτούς τους κανόνες θα τους προέτρεπα να αναλογιστούν και να σκεφτούν ,πώς αντιδρούν κάποιες ομάδες ανθρώπων η και ζώων σε αυτό το οικοσύστημα.
Πρίν όμως,θα τους προέτρεπα να δούν τα πράγματα απο μιά οπτική γωνία που να ΜΗΝ συμφέρει τους ίδιους και τις οικογένειές τους αλλα το κοινοφελές ένστικρτο και τα συμφέροντα των άλλων οικογενειών τριγύρω τους.
Κατα κανόνα ,πράττουμε και βγάζουμε λόγους πολυσήμαντους συνήθως για δικό μας συμφέρον και ουσιαστικά πράττουμε το καλό μας.
Ας λειτουργήσουμε λίγο διαφορετικά για μιά φορά και να δώσουμε λίγο απο τη δική μας ζωή σε κάποιους που υποφέρουν δίπλα μας και η σημασία που θα είχε αυτο θα ήταν πανω και πέρα απο κάθε θρησκεία ,δη Χριστιανισμός .
Ο Θεός ευεργετεί τον καλό ανθρωπο και αυτόν που νοιάζεται και πράττει με καλοσύνη για το πλησίον του αν και εφόσον αυτό εστι δυνατόν.
Τώρα, για όσους καπηλέυονται την λέξη Χριστός και Χριστιανισμός για να πλουτίσουν σε βάρος άλλων ,σίγουρα η φύση και ο Θεος πράττει δίκαια και σωστά απέναντι στα πρόσωπά τους αφού η λέξη και μόνον δεν φτάνει για να γίνεις Χριστός άνθρωπος ,αλλα πρέπει να είσαι αυτο που λές οτι θα ήθελες ,έιτε εντός λοιπόν του Οίκου του Θεού είτε εκτός.
Γι αυτο Μάξιμε ,σου λέω τούτο .Μην ανησυχείς για τον ρόλο των Χριστιανών αφού έχουν φροντίσει οι ίδιοι να βρωσμίσουν ή και να καθαρίσουν εαυτούς και να πράξουν επωφελούμενοι αδικίες.
Συγχρόνως όμως πήραν και στις πλάτες τους την αμαρτία και τις συνέπειες αυτών των πράξεων όπως και κάθε άλλος άνθρωπος που πράττει τουτοιοτροπως και ας μη φέρει την ταμπέλα Χριστιανός.
Σε ευχαριστώ που με ακουσες με υπομονή.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
apostoloss
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 200

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 6:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλτατε Vag_el αν κατάλαβα καλά μιλάς για Θεία Προνοια? Για ένα Θεικό Σχέδιο που είναι σε εξελίξη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
apostoloss
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 200

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 6:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το διάβασα δύο τρεις φορές αυτό που γράφεις. Λες να δούμε γενικά το οικοσυστημα και την γη όχι από την δική μας οπτική γωνία και τι συμφέρει εμάς και τις οικογένειες μας αλλά γενικότερα όλο τον κόσμο και τις άλλες οικογένειες. Δηλαδή ένα παιδί στην Αιθιοπία που δεν έχει να φάει για διάφορους λόγους και πεθαίνει πρέπει να σκέφτεται το συμφέρον το δικό μου που έχω απεριόριστη τροφή? Δεν σε καταλαβαίνω. Επίσης θέλω να μου εξηγήσεις ποιός είναι ο Δίκαιος ανθρωπος, και ποίος ο καλός άνθρωπος που θα τον ευεγερτήσει ο θεός και τους λόγους που θα τον ευεγερτήσει. Επίσης θέλω να μου πεις αυτός ο καλός και δίκαιος άνθρωπος είναι καλός και δίκαιος από την φύση του ή επειδή νομίζει οτι άν είναι καλός και δίκαιος θα έχει το Θεό με το μέρος του και θα κερδίσει μια θέση στην αιώνια ζωή? Γιατί άν συμβαίνει το δεύτερο τότε είναι καλός και δίκαιος με απότερο σκοπό και στόχο όποτε δεν βλέπω που υπάρχει καλοσύνη σε αυτό. Δηλάδη δεν βλέπω καλοσύνη στο να δώσεις ένα κομμάτι ψωμί σε έναν φτωχό και από μέσα σου να σκέφτεσαι κάνω το καλό, θα σωθώ! θα ζήσω αιώνια! τι εγωιστικό!! Θα προτιμούσα να μην του το έδινες το ψωμί αλλά με την βοήθεια μιας οργανωμενης πολιτείας να μην εχει ανάγκη το ψωμί σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Yπατία
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 11 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 7:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Wonder έγραψε:
Ολοι σας χρειάζεστε βασανισμό κι όχι απλά θάνατο.
Νο πρόμπλεμ για αυτό υπάρχει και η κόλαση για να σας βασανίσουμε
Περνάτε πολύ καλά μεσα στην βλασφήμια σας μέχρι τώρα για αυτό.
είναι απλώς δίκαιο να βασανιστείτε ίσως όχι αιωνίως αλλά έως ότου αντέξετε μέχρι να σας φύγει η ψυχή απο το στόμα με φρικτούς πόνους.


Ζήτω η χριστιανική θρησκεία και η αρχή της:"Aγαπάτε αλλήλους"! Σχεδόν όλο το χωρίο μιλάει για βασανισμό, τιμωρία, φρικτούς πόνους. Το θέμα ξεκίνησε απο μία διαφορετική άποψη σχετικά με την ύπαρξη η όχι ελληνοχριστιανικού πολιτισμού. Απο πότε κύριε wonder η διαφορετική άποψη και ιδεολογία αποτελούν βλασφημία; Αλλά αυτό είναι το λάθος εσάς και των ομοίων σας. Κάθε απόπειρα προσέγγισης ενός θέματος που αφορά την εκκλησία και τις πράξεις της μέσα στην ιστορία την ανάγετε σε επίθεση ενάντια στην χριστιανική θρησκεία και φυσικά ούτε καν σας περνάει απ΄το μυαλό μήπως η άποψη αυτή έχει λογικά και ιστορικά ερείσματα. Και μετά μιλάτε για το αρμονικό "πάντρεμα" επιστήμης και θρησκείας. Πεμπτουσία της επιστήμης είναι η έρευνα και η αμφισβήτηση καθιερωμένων απόψεων(εδώ:ελληνοχριστιανικός πολιτισμός) και όχι η καταδίκη κάθε άποψης που αντιβαίνει του κλισέ: "Eλλάς ελλήνων χριστιανών".
_________________
Όχι, η επιστήμη μας δεν είναι αυταπάτη. Θα ήταν όμως αυταπάτη να πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε απο αλλού ότι αυτή δεν μπορεί να μας δώσει.
Σ.ΦΡΟΥΝΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Επόμενο
Σελίδα 1 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center