Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Πλάτωνος Πρωταγόρας
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 25, 2010 4:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Πλάτωνος Πρωταγόρας Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.filosofia.gr/item.php?id=462


Στην παραπάνω διεύθυνση επιχειρώ, αφού παρουσιάσω μία σχετικά τετριμμένη άποψη, ότι δηλ. ο Σωκράτης απορρίπτει τη σοφιστική του Πρωταγόρα, στη συνέχεια να αιτιολογήσω το τέλος που επιλέγει να δώσει ο Πλάτων στον ομώνυμο διάλογο, όπου οι απόψεις για το διδακτόν της αρετής των δύο φιλοσόφων αλλάζουν, υποστηρίζοντας(εγώ) ότι για τον Πλάτωνα ο συνδυασμός και των 2 φιλοσοφικών θέσεων είναι καλύτερη λύση από την επιλογή της μιας.

Στα τελικά συμπεράσματα παρουσιάζω έναν Πρωταγόρα που σε αντίθεση με μία νοησιαρχική φιλοσοφία όπως του Σωκράτη, η πρωταγόρεια σκέψη είναι περισσότερο πρακτική στα πλαίσια μάλιστα της αθηναϊκής δημοκρατίας.


Απόψεις και κριτικές παραπάνω από καλοδεχούμενες...
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 28, 2010 8:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο Πρωταγόρας στον ομώνυμο διάλογο του Πλάτωνα εμφανίζεται ώς σοφότατος κι αυτά που λέει περί αρετής είναι σίγουρα πιό προσιτά και κατανοητά στην κοινωνία, οποιαδήποτε κοινωνία, απο αυτα που λέει ο Σωκράτης.

Ο Πρωταγόρας άφησε άναυδο τον Σωκράτη 2-3 φορές και μετέτρεψε την σοφία του σε κάποιο λογοπαίγνιο.
Οχι ότι ο Σωκράτης είναι κατώτερος στην σκέψη αλλά απλώς είναι πολύ πιο ακατανόητος στο ευρύ κοινό.

Τόν Σωκράτη τον σκοτώσανε ως διαφθορέα της νεολαίας, ενω τόν Πρωταγόρα τον πληρώνανε αδρά για τίς σοφιστείες του.

Ποιός ήταν πιό σοφός ό Θεσσαλός η ό Αθηναίος?
Ιδού το ερώτημα
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Νεαρός Ορθολογιστής
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 24 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 04, 2010 9:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεωρώντας πως έχουμε διαβάσει όλοι τον "Πρωταγόρα" μπορούμε να δούμε πως ο Σωκράτης δε μένει άναυδος αλλά αφήνει τον Πρωταγόρα να το πιστεύει αυτό, έτσι ώστε να εκφράσει ελεύθερα τις απόψεις του πιστεύοντας πως ήταν ο σοφότερος στο σπίτι όπου διεξαγόταν η συζήτηση.

Κατά το μέσο όμως ο Σωκράτης ζητά από τον Πρωταγόρα να αλλάξουν τον τρόπο της συζήτησης τους σε πιο λακωνικό, όπου θα μπορούσαν να συνομιλήσουν άνετα (χωρίς να ξεχνιούνται τα λάθη στη λογική μέσα στα πολλά τα λόγια).

Τότε ο Σωκράτης αρχίζει να απορρίπτει, με τη γνωστή μαιευτική του μέθοδο και τη βοήθεια πάντα του Πρωταγόρα τα λόγια, τις ιδέες και της "αξίες" του σοφιστή. Έτσι φαίνεται πως ο Πρωταγόρας δεν ήξερε το αντικείμενο του (το οποίο δίδασκε) και έτσι ο Ιπποκράτης δε θα άξιζε να μαθητεύσι κοντά του.
_________________
Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα (Σωκράτης)
Σκέφτομαι, άρα υπάρχω (Ντεκάρτ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 04, 2010 9:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Νεαρός Ορθολογιστής έγραψε:
Έτσι φαίνεται πως ο Πρωταγόρας δεν ήξερε το αντικείμενο του (το οποίο δίδασκε) και έτσι ο Ιπποκράτης δε θα άξιζε να μαθητεύσι κοντά του.
Laughing
Αυτό το συμπέρασμα σε ποιον ανήκει;
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 05, 2010 10:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Νεαρός Ορθολογιστής έγραψε:

Τότε ο Σωκράτης αρχίζει να απορρίπτει, με τη γνωστή μαιευτική του μέθοδο και τη βοήθεια πάντα του Πρωταγόρα τα λόγια, τις ιδέες και της "αξίες" του σοφιστή. Έτσι φαίνεται πως ο Πρωταγόρας δεν ήξερε το αντικείμενο του (το οποίο δίδασκε) και έτσι ο Ιπποκράτης δε θα άξιζε να μαθητεύσει κοντά του.



Αν ασχολήσαι καθόλου με το σκάκι, θα έχεις κάπου ακούσει για το "Ναπολεόντειο" άνοιγμα. Το οποίο οδηγεί στην άμεση κατατρόπωση του αντίπαλου. Υπό έναν όρο βεβαίως: Ότι ο αντίπαλος θα "συνεργαστεί" και θα κάνει ακριβώς τις κινήσεις που απαιτούνται για να χάσει...

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Νεαρός Ορθολογιστής
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 24 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 05, 2010 3:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Darkmind έγραψε:
Νεαρός Ορθολογιστής έγραψε:
Έτσι φαίνεται πως ο Πρωταγόρας δεν ήξερε το αντικείμενο του (το οποίο δίδασκε) και έτσι ο Ιπποκράτης δε θα άξιζε να μαθητεύσι κοντά του.
Laughing
Αυτό το συμπέρασμα σε ποιον ανήκει;


Αυτό το συμπέρασμα ανήκει στον Πλάτωνα ο οποίος μέσα από το στόμα του Ιπποκράτη και στον αμέσος ακολουθούμενο διάλογο του "Πρωταγόρα", τον επονομαζόμενο "Θεαίτητο" όπου ο Ιπποκράτης για ακόμα μια φορά (όπως έκανε και στην αρχή του "Πρωταγόρα") αν αξίζει να μαθητεύσει, αυτή τη φορά μαθηματικά κοντά στο Θεαίτητο.

Ο διάλογος αρχίζει με τον Ιπποκράτη να ευχαριστεί το Σωκράτη για τη βοήθεια που του έδωσε με τον Πρωταγόρα όπου απεκάλυψε πως ούτε ο ίδιος (ο Πρωταγόρας) δεν ήξερε το αντικείμενο της μελέτης του.
_________________
Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα (Σωκράτης)
Σκέφτομαι, άρα υπάρχω (Ντεκάρτ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 05, 2010 4:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτο που λέω είναι ότι οι Σοφιστές δεν ήταν αυτο που έβλεπε ο Πλάτων. Και σίγουρα ο Πρωταγόρας ήξερε τι του γινόταν για όσα έλεγε.
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Νεαρός Ορθολογιστής
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 24 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 05, 2010 9:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σίγουρα ο Πλάτωνας έτρεφε τυφλή εκτίμηση στο δάσκαλο του που δεν ήταν ένας απλός ορθολογιστής, δεν έπερνε μόνο τα ερεθίσματα που είχε ο συνομιλητής στο μυαλό του, δίνοντας του να καταλάβει πως τις ορθές απαντήσεις τις κρατούσε μέσα του, αλλά άλλαξε όλη την ιστορία της φιλοσοφίας και γενικά την ιστορία!

Έτσι πίστευε ακράδαντα πως ο Σωκράτης θα μπορούσε να ανταγωνιστεί ακόμα και τους μεγαλύτερους σοφιστές (στο πρόσωπο των οποίων δεν έτρεφε καμία εκτίμηση, λόγω της άποψης τους για τους διττούς λόγους).

Όμως δε διαφωνώ καθόλου προς την ιδιοφυία του Πρωταγόρα. Αυτό που λέω είναι πως στο έργο αυτό ο Σωκράτης παρουσιάζεται από τον Πλάτωνα να καταρρίπτει αυτή την ιδιοφυία και να δείχνει πως σε ένα γενικότερο πλαίσιο (όχι μόνο για τον Πρωταγόρα) πως δε θα άξιζε να σπουδάσεις κοντά στους σοφιστές γιατί δεν ξέρουν, κατά τον Πλάτωνα, το αντικείμενο τους
_________________
Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα (Σωκράτης)
Σκέφτομαι, άρα υπάρχω (Ντεκάρτ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 06, 2010 9:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό που πρέπει να δούμε με πονηράδα είναι στο τέλος τι καταλήγει να πιστεύει ο καθένας και να σκεφτούμε πιθανές ερμηνείες...
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 09, 2010 9:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τί την θέλεις την πονηράδα ?
Δι αυτής δεν πρόκειται να καταλάβεις κάτι που να σου φανεί χρήσιμο πνευματικώς.
Περί αρετής δεν μπορείς να σπουδάσεις παρα μόνον με εξυπνάδα.

Οι φιλόσοφοι είναι έξυπνοι και οι δαίμονες πονηροί.
Δεν πρόκειται ίσως ποτέ να οδηγηθείς στην αρετή με τόν τρόπο που σκέφτεσαι
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 09, 2010 9:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1681

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 10, 2010 6:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αχαχαχαχα!!! Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 30, 2010 6:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το βιβλίο το διάβασα πριν πολλά χρόνια. Βασική διαφορά του Σωκράτη με τον Πρωταγόρα φαίνεται να είναι η σκοπιμότητα της εκπαίδευσης τόσο ως προς τον διδασκόμενο όσο και ως προς τον δάσκαλο. Ο έμπειρος Πρωταγόρας εμφανίστηκε ως μέντορας των νέων, που θα ήθελαν να ασχοληθούν με τα κοινά, με την πολιτική, και ως προς αυτό θα ήθελαν να επί πληρωμή να το κερδίσουν. Ο Σωκράτης από την άλλη πλευρά θεωρούσε την πολιτική ως κάτι που δεν γίνεται να την διδάξει κανείς, εφόσον καθένας πολίτης δρα πολιτικά ασχέτως από το επάγγελμα ή άλλες ικανότητές του. Το βιβλίο παρουσιάζει μια συνεχιζόμενη αλλαγή θεμάτων...μέχρι σε στίχους από ένα ποίημα έφθασαν, όχι τόσο για την αξία των λεγομένων αλλά για ως τρόπο επιβολής του περισσότερου γνώστη στον άλλο. Φυσικά ο Πλάτωνας δεν παίρνει μέρος άμεσα. Όμως έμμεσα η θέση του είναι κοντά στο Σωκράτη. Διαφορετικά δεν θα έγγραφε καν το θέμα. Το στοιχείο που ξεχωρίζει τους συνομιλητές είναι η ηλικία. Ο Σωκράτης ως νεότερος είναι από την αρχή ριγμένος. Ο Πρωταγόρας αντιλαμβάνεται την αλήθεια περί πολιτικής αλλά δεν τον συμφέρει, αφού βγάζει το ψωμί του από το φροντιστήριο!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 18, 2012 1:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Darkmind έγραψε:
Νεαρός Ορθολογιστής έγραψε:
Έτσι φαίνεται πως ο Πρωταγόρας δεν ήξερε το αντικείμενο του (το οποίο δίδασκε) και έτσι ο Ιπποκράτης δε θα άξιζε να μαθητεύσι κοντά του.
Laughing
Αυτό το συμπέρασμα σε ποιον ανήκει;


Ο ίδιος ο Σωκράτης μέσα από τον διάλογο δείχνει στον Ιπποκράτη γιατί δεν πρέπει να διδαχθεί την αρετή από σοφιστή. Χρησιμοποιεί τα ίδια τα όπλα των σοφιστών αρχικά και μετά περίτεχνα η συζήτηση μετατρέπεται σε φιλοσοφική και αφού αναζητήθηκε ο Λακωνισμός από τον Σωκράτη.

Ουσιαστικά η πρώτη παράγραφος του κειμένου που συζητάμε εδώ οριοθετεί τα παραπάνω.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 18, 2012 1:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Προσωπικά θα ήθελα να απαντηθούν ορισμένα "γιατί" σε ερωτήματα που θα θέσω ξεφεύγοντας από την δημοσίευση και την σχετική συζήτηση για να οριοθετήσουμε τελικά τα σωστά και τα λάθη αυτήν αν τυχόν υπάρχουν μέσα από τον ίδιο τον διάλογο με τεκμηριώσεις χρησιμοποιώντας το ίδιο το ΚΑΘΑΡΟ κείμενο.

Μόλις διακρίνω δόκιμο περιβάλλον για συζήτηση επιπέδου θα θέσω τα ερωτήματα για να λάβω απαντήσεις από εσάς τους ειδικούς που δεν έχω λάβει από παιδί... και αποδέχομαι ότι είστε ειδικοί γιατί διαφορετικά θα αποστρεφόμουν το πνεύμα του διαλόγου καθώς δεν είναι δυνατόν να διδάξω εγώ φιλοσοφία που δεν φέρω πτυχίο σχετικά, αλλά αυτοί που πραγματικά φέρουν.

Νομίζω όμως ότι δύναμαι από την πλευρά μου να προάγω την συζήτηση με ερωτήματα τα οποία δεν θέλω να τα εκλάβετε ω μαιευτική μέθοδο γιατί είμαι απλά ο αγνοών που βρέθηκε ανάμεσά σας για να μάθει όσα του διαφέυγουν. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ όμως το γεγονός ότι είμαι απαιτητικός ως προς την τεκμηρίωση και θα προτιμούσα τον Λακωνισμό από τις φλυαρίες.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ στις Κυρ Μάρ 18, 2012 2:59 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center