Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Δαχτυλίδι του Γύγη - Μύθος του Ηρός - Αλληγορία του σπηλαίου

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 18, 2010 8:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Δαχτυλίδι του Γύγη - Μύθος του Ηρός - Αλληγορία του σπηλαίου Απάντηση με Συμπερίληψη

Στην παρακάτω διεύθυνση έγραψα ένα κείμενο που στην αρχή είχε μπει μισό κατά λάθος. Τώρα είναι ολοκληρωμένο και ευχαριστώ τον Afham.

http://www.filosofia.gr/item.php?id=425

Όποιος ενδιαφέρεται ας που πει κριτικές επισημάνσεις ή όποιος ήδη το διάβασε να το ξαναδιαβάσει ολόκληρο,επειδή τώρα είναι πλήρες.

'στω
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
eleonora
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 910
Τόπος: Των Ονείρων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 20, 2010 2:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Στο δαχτυλίδι του Γύγη ο βοσκός έχοντας βγει στο φως του ήλιου αρχίζει μια μορφής έρευνα στηριγμένη στην τύχη χωρίς τη συνδρομή ενός δασκάλου. Η ίδια η φύση τον οδηγεί σε ένα χάσμα της γης-της ύλης. Ο ήρωας εισέρχεται μέσα και κάτω από μία περιέργεια εκπηγάζουσα από τις δυνάμεις της φύσης και όχι από την αέναη παγκόσμια τάξη του κόσμου. Μέσα στη σπηλιά θαυμάζει, αλλά όχι με ένα σωκρατικό θαυμασμό που θα μπορούσε να είναι η αρχή της φιλοσοφίας. Βλέπει ένα άλογο (:ά-λογο=χωρίς τον Λόγο). Ένα άλογο τόσο μεγάλο που μπορεί και εμπεριέχει έναν άνθρωπο στην κοιλιά του. Το άλογο είναι ένα, σε αντίθεση με το άρμα της ψυχής στον Φαίδρο που απαρτίζεται από δύο άλογα. Εδώ είναι το ένα δηλ. μόνο το υλικό μέρος της ψυχής ανίκανο να κινηθεί αλλά και σαν νεκρό όπως και το ανθρώπινο σώμα μέσα του. Ο συνειρμός μας παραπέμπει στο άλογο της απάτης και της ύπουλης νίκης: το άλογο του τρωικού πολέμου. Ένα άλογο σύμβολο της ψευδοενότητας του ελληνικού κόσμου. Το νεκρό σώμα μέσα στο ά-λογο είναι ένα ανθρώπινο σώμα αποξενωμένο από τη θέρμη του πνεύματος που ολοκληρώνει την ανθρώπινη ενότητα: ο λόγος είναι ζωοφόρος του συνόλου.
...
Και αν με το δαχτυλίδι του Γύγη ο Πλάτων ξεκινά την έρευνά του για τη δικαιοσύνη με την έννοια της ευθύνης,...
...


...
ποτέ φασιν δύναμιν τω [Γύγου] του Λυδού προγόνω γενέσθαι. Είναι μεν γαρ αυτόν ποιμένα θητεύοντα παρά τω τότε Λυδίας άρχοντι, όμβρου δε πολλού γενομένου και σεισμού ραγήναί τι της γης και γενέσθαι χάσμα κατά τον τόπον η ένεμεν. Ιδόντα δε και θαυμάσαντα καταβήναι και ιδείν άλλα τε δη α μυθολογούσιν θαυμαστά και ίππον χαλκούν, κοίλον, θυρίδας έχοντα, καθ' ας εγκύψαντα ιδείν ενόντα νεκρόν, ως φαίνεσθαι μείζω ή κατ' άνθρωπον τούτον δε άλλον μεν ουδέν, περί δε τη χειρί χρυσούν δακτύλιον ον<τα> περιελόμενον εκβήναι.
...


Χωρίς να θέλω να κάνω την έξυπνη - άλλωστε μόνο μια χαζούλα ξανθιά είμαι - και χωρίς να υποτιμώ την καθαυτό φιλοσοφική πρόταση που ελπίζω να την δω πιο αναλυτικά σε κάποιο άλλο σημείωμα, πρέπει να κάνω μια "φιλολογική" παρατήρηση:
Στην αρχαία ελληνική, δεν υπήρχε ο γλωσσικός τύπος "άλογο(ν)" σαν όνομα για τον ίππο αλλά μόνον σαν γενικός χαρακτηρισμός για τα - θεωρούμενα σαν μη έννοα - ζώα.
Με αυτό ως δεδομένο δεν μπορούν να αποδοθούν στον Πλάτωνα τα σχετικά με την "α-Λογοσύνη" που εισάγονται στην αρχή του κειμένου, ως βασική συνιστώσα των προτάσεων του κειμενογράφου.
Και επιμένω στον χαρακτηρισμό "βασική συνιστώσα", επειδή θα μπορούσε κάποιος να μου πει:
"Καλά βρε κορίτσι μου, σ' αυτό βρήκες να σταθείς";
Όταν όμως ξεκινά μια ανάλυση με ένα εξαρχής σφάλμα, όσα σωστά και να ειπωθούν μετά ελέγχεται ολόκληρη σαν εσφαλμένη.
Είναι σαν να κάνω ας πούμε ένα δοκίμιο για την ζωή του John Donne, να ισχυριστώ ότι στην πραγματικότητα λεγόταν John Welldone (Ιωάννης Καλοψημένος), και να βασίσω σε αυτό τον ισχυρισμό μου μια υπόθεση ότι δεν πέθανε από φυσικό θάνατο αλλά τον έκαψαν ζωντανό συμμορίες Καθολικών - συγγνώμη μπαμπά - επειδή αλλαξοπίστησε και έγινε Αγγλικανός...

http://www.britainexpress.com/History/bio/donne.htm

_________________
Εδώ, στην αγκαλιά της δυνατής τούτης γης που οι θαλασσινοί άνεμοι σέρνονται πάνω της...
Rainer Maria Rilke
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 20, 2010 4:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν αναφερόμουν σε αρχαία λέξη αλλά ήταν ερμηνεία μου.
Μάλλον σε μπέρδεψε η όχι και τόσο καλή διατύπωση.
Ίσως να έγραφα: "βλέπει ένα α-λογο ον, δηλ. χωρίς λόγο ον" εννοώντας το νεκρό άλογο ως σύμβολο του α-λόγου, της αποχωρισμένης από το πνεύμα ύλης.

ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια με την καθολική απαξίωση της όλης προσπάθειας.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 23, 2010 4:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν ξέρω πόση σημασία έχει η δική μου επιβράβευση, πάντως οφείλω να πω πως αυτή είναι μακράν η καλύτερη ανάλυση του πλάτωνα που έχω δει ποτέ σε αυτό το φόρουμ.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 23, 2010 6:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητε Ράκη
Εχεις κάνει κάποιο μεταφραστικό λάθος στην επεξήγηση στα ελληνικά της υπογραφής σου.
Ισως να συμβουλευθείς κάποιον ειδικό.
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 23, 2010 9:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Δεν ξέρω πόση σημασία έχει η δική μου επιβράβευση, πάντως οφείλω να πω πως αυτή είναι μακράν η καλύτερη ανάλυση του πλάτωνα που έχω δει ποτέ σε αυτό το φόρουμ.

'στω!
Laughing

Χρειάζεται και η επιβράβευση ως ενθάρρυνση να μοιραστώ και ένα για τον Πλατωνικό Πρωταγόρα.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 23, 2010 9:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Wonder έγραψε:
Αγαπητε Ράκη
Εχεις κάνει κάποιο μεταφραστικό λάθος στην επεξήγηση στα ελληνικά της υπογραφής σου.
Ισως να συμβουλευθείς κάποιον ειδικό.

Πιο ελεύθερα νομίζω πως στέκει wonder, αλλά θα το ψάξω.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 24, 2010 1:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Χρειάζεται και η επιβράβευση ως ενθάρρυνση να μοιραστώ και ένα για τον Πλατωνικό Πρωταγόρα.


Προχώρα σε θέλει όλη η χώρα Rolling Eyes
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 24, 2010 2:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Wonder έγραψε:
Αγαπητε Ράκη
Εχεις κάνει κάποιο μεταφραστικό λάθος στην επεξήγηση στα ελληνικά της υπογραφής σου.
Ισως να συμβουλευθείς κάποιον ειδικό.
Εσένα για παράδειγμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 21, 2011 9:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος ενδιαφέρεται 2 νέα πρωτότυπα κείμενά μου :

Νόμος και Δημοκρατία στην Αρχαία Αθήνα

http://rakis1.wordpress.com/2011/08/21/%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD/

και

Η Αριστοτελική θεωρία της αισθητηριακής αντίληψης 1

http://rakis1.wordpress.com/2011/08/17/%CE%B7-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1/

σχόλια δεκτά οπουδήποτε
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13584
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 21, 2011 11:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis,
δεν είχα διαβάσει το πρώτο κείμενό σου. Το διάβασα και έχω να κάνω μια διατύπωση. Μου άρεσε ο ελιγμός, η λογική αναδιατύπωση, σε αυτό που στη πληροφορική αναφέρεται ως bottom up καθώς και top down διαδικασία ή σχέδιο. http://en.wikipedia.org/wiki/Top-down_and_bottom-up_design

Ειδικά η bottom-up κατανόηση (ή ο λογισμός εδώ) μας οδηγεί στη φύση ερμηνεύοντας και ασφαλώς παριστάνοντας τα μέρη, τις έννοιες, τα αντίθετα, επιμελώς. Επιπλέον το ζήτημα δυσκολεύει όταν λογαριάσουμε τον χρόνο στο όλο σχέδιο. Τον οποίο χρόνο στην bottom-up κατανόηση δεν μπορούμε να εξαιρέσουμε. Εδώ βέβαια χρειάζεται και ένα αξίωμα, ότι τίποτα στο σύμπαν δεν περισσεύει, άρα πρέπει να αναφέρουμε όλα τα μέρη (το κάθε ειδικό) για να πάμε στο γενικό, να αντιληφθούμε τη φύση.

Ο ελιγμός λοιπόν εμφανίζεται στο κείμενό σου και στο ζήτημα του χρόνου. Το παρελθόν και το μέλλον συγκρατούν το παρόν, ή θα έλεγα "συγκροτούν" το παρόν. Αν όμως το παρόν έχει ανάγκη την στήριξη, έχουμε το πρόβλημα ότι τα στηρίγματα σε κάθε παρόν θα χρειάζονται άλλα στηρίγματα...έτσι αν το παρόν λέμε ότι είναι υποστηριζόμενο τότε όλα είναι υποστηριζόμενα μεταξύ τους, ώστε από μόνο του τίποτα δεν έχει στήριξη. Εδώ το αξίωμα στο οποίο αναφέρθηκα δείχνει ότι δεν περισσεύει τίποτα, γιατί κάθε πράγμα υποστηρίζει γειτονικά του χωρικά και χρονικά πράγματα.

Το βασικό σου ζήτημα, όπως κατάλαβα από το κείμενό σου, είναι η ελευθερία της βούλησης ως προς το πόσο ελεύθερη είναι. Πάλι βάση του αξιώματος που έθεσα, η ελεύθερη βούληση είναι εμφανώς αστήρικτη, αλλά ερμηνεύοντάς της με μια bottom up κατανόηση, δεν είναι κάτι που περισσεύει, είναι μια βούληση, χωροχρονικά τοποθετημένη. Έτσι το ζήτημα είναι ξεκάθαρο τώρα...Γιατί να την λέμε "ελεύθερη" τη βούληση και όχι απλά βούληση όπως είναι. Έχει σχέση το ελεύθερο ασφαλώς από το εξαναγκασμένο (το μη ελεύθερο). Η υποστήριξη είναι με ή χωρίς δική μας θέληση; Δηλαδή δεχόμαστε ότι η βούληση είναι κάτι που δεν περισσεύει, είναι κάτι υπαρκτό, αλλά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν εξαναγκαστήκαμε ή αν λειτουργήσαμε ελεύθερα. Και εδώ αναγκαστικά πρέπει να πάμε στην Top down λογική, όπου το γενικό εξειδικεύεται με δυνάμεις και οι δυνάμεις δημιουργούν ισορροπίες και όλα αυτά θα ήταν παγωμένα αν δεν υπήρχαν γεγονότα, στιγμές δηλαδή που αλλάζουν οι ισορροπίες, ή στη φυσική θα το λέγαμε έργο (ως αποτέλεσμα δυνάμεων). Η βούληση είναι μέρος του γεγονότος...είναι εκείνη που θα σπάσει το πάγο, την στασιμότητα, άρα είναι ελεύθερη με την έννοια ότι δεν είναι δύναμη, αλλά συστατικό για έργο, έτσι η δυναμικότητα λογικά να ταιριάζει με την ελευθερία, μεγάλη δυναμικότητα περισσότερη ελευθερία. Στην Top down λογική το Top αναφέρεται στη μέγιστη δυναμικότητα, η φύση έχει την εξορισμού μέγιστη ελευθερία, και την μεταφέρει στο ειδικό, στα επιμέρους, στο καθένα μας. Η δυναμικότητα του καθένα μας τελικά εμφανίζεται ως ελευθερία στη βούληση. Το θέμα είναι πως ερμηνεύει ο καθένας τη δυναμικότητα. Βάση το χρόνο η δυναμικότητα δεν περιορίζεται από τη στιγμή, αγγίζει παρελθόν και μέλλον, η τα εκμηδενίζει, τα ισορροπεί. Η ελεύθερη βούληση είναι μεν ένας πλεονασμός στην έκφραση, αλλά όχι κάτι που περισσεύει (το αξίωμα παραμένει και εδώ ενεργό), συνδέεται με την δυναμικότητα της θέσης που κάθε στιγμή βρισκόμαστε, και περιλαμβάνει τον απαραίτητο χώρο για να υπάρξουν και άλλες βουλήσεις στο μέλλον. Πράγματι αυτός που σκέφτεται ελεύθερα είναι αυτός που βλέπει εναλλακτικές λύσεις, που βλέπει μια συνέχεια, που θα δημιουργήσει κάτι μεγάλο. Σε αντίθεση αυτός που εξαναγκάζεται σε μη ελεύθερη βούληση, δεν μπορεί να δει το μέλλον ως δικό του, αναγνωρίζοντας μια καταπίεση από πάνω,αναγνωρίζοντας ότι συμμετέχει σε κάτι μεγάλο. Αν το δούμε σε σχέση με το "μεγάλο", και στις δυο περιπτώσεις κάτι μεγάλο γίνεται. Να γιατί το "ελεύθερο" είναι πλεονασμός, αλλά να και γιατί ο πλεονασμός αυτός δεν περισσεύει, είναι δηλαδή αναγκαίος: Αποτελεί μια δυνατότητα της σκέψης...(οι δυο τρόποι είναι ισοδύναμοι). Οι επιλογές τελικά, οι αποφάσεις δηλώνουν αυτό που είμαστε, ανεξάρτητα αν παίζουμε σε ένα μεγάλο έργο ή αν δημιουργούμε ένα μεγάλο έργο. Και αυτό που είμαστε, σίγουρα δεν περισσεύει, είναι αναγκαίο!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 21, 2011 12:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για να καταλάβεις τι λέει ο rakis ρε βλάκα, πρέπει να έχεις γνώση των πραγμάτων που πραγματεύεται. Και συ είσαι εντελώς άσχετος! To να αρχίσεις να λες ό,τι σου κατεβαίνει γι' αυτά που κατάλαβες εσύ απ' το κείμενο δεν σημαίνει ότι βρίσκεσαι στο πνεύμα του κειμένου. Για την ακρίβεια το παραποιείς. Ο rakis μιλάει για πολύ συγκεκριμένα πράγματα με απόλυτα λογικό και συνεκτικό τρόπο. Δεν γράφει ό,τι του κατεβαίνει στο κεφάλι. Εσύ δεν λες τίποτε που να έχει σχέση με αυτά. Απλά θέλεις να πεις την αποψάρα σου, γιατί σαν κλασσικός μ@λ@κ@ς Έλληνας θέλεις να έχεις γνώμη για όλα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center