Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Υπάρχει το "παράλογο";
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Υπάρχει το "παράλογο";
Ναι υπάρχει το παράλογο
45%
 45%  [ 10 ]
Όχι, το "παράλογο" είναι ένα κατασκεύασμα του κατεστημένου
27%
 27%  [ 6 ]
Ναι υπάρχει, αλλά μόνο για ορισμένες καθολικής αξίας λογικές προτάσεις
4%
 4%  [ 1 ]
Δεν με νοιάζει
0%
 0%  [ 0 ]
Δεν ξέρω
0%
 0%  [ 0 ]
Άλλο (διευκρινίζω με σχόλιο)
22%
 22%  [ 5 ]
Σύνολο Ψήφων : 22

Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 29, 2010 12:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
Σχόλιο στην πρώτη ερμηνεία:


Το β δεν είναι "μη α" αλλά ένα συνώνυμο του α.


Σχόλιο στη δεύτερη:


Δεν είπα ότι είναι διαφορετικά πράγματα αλλά μετασχηματισμοί της ίδιας ουσίας.


Για τη θεϊκή ταυτότητα:

Δεν αναφέρθηκα στη γνώση μας για το θεό αλλά σε μια υπόθεση:αν ο θεός είναι τέλειο ον,δε θα έχει καμιά έλλειψη,άρα θα είναι ο εαυτός του κι όχι κάτι που θα γίνει στο μέλλον.

1o
Σου ζητησα παραπανω να ερμηνευσεις το ( = ) και αρνηθηκες...
Τωρα του δινεις την νοημα της συνωνυμιας
Αυτο ειναι "παραλογο"...

2ο
Ποια ειναι η "ουσια" των μετασχηματισμων, αν οχι να παρουσιασουν διαφορετικες οψεις της αυτης ουσιας ;
Κι αν οι οψεις ειναι διαφορετικες πως μπορει να ειναι ισες ;
Αν συμβαινει ειναι αντιφατικο.

3ο
Ειπες για το Θεο:
Παράθεση:
Ως πλήρες και τέλειο ον, δε θα μπορεί να μη γνωρίζει τον εαυτό του πλήρως και τέλεια, άρα να ισούται με αυτόν.

Εξ αυτου συναγεται οτι επειδη Ο Θεος γνωριζει ( πληρως και τελεια ) τον εαυτο του ισουται με αυτον ( τον εαυτο του ).
Αρα εδω δινεις στο ( = ), το νοημα της πληρους και τελειας γνωσης...
Και επι πλεον (εξ)ισωνεις το υποκειμενο (Θεος) με την "αντικειμενη" γνωση του αυτου π[ου ειναι
Και παραβλεπεις το γεγονος οτι στην ουσια ο εαυτος του θεου ειναι το περιεχομενο της γνωσης του γι' αυτο που ειναι και οχι ο ιδιος ο γνωστης, που συμβαινει να ειναι και το γνωστικο αντικειμενο !

Παραδειγμα :
εσυ, που αντιλαμβανεσαι εσενα, εισαι διαφορετικο "πραγμα" απο αυτο που αντιλαμβανεσαι για σενα και το οποιο ονομαζεις εαυτο.
Και μεταξυ εσου και του εαυτου σου παραμβαλλεται η γνωστικη διαδικασια.
Και λες : "εσυ" = ...(λογω γνωστικης διαδικασιας)... = "εαυτο σου"
Απολυτως παραλογο, αφου ο Ιωαννης (ατομο δρον) και η εαυτος του ( γνωστικο περιεχομενο) ειναι μη συγκρισιμα μεγεθη !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 29, 2010 3:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
Σχόλιο στην πρώτη ερμηνεία:


Το β δεν είναι "μη α" αλλά ένα συνώνυμο του α.


Σχόλιο στη δεύτερη:


Δεν είπα ότι είναι διαφορετικά πράγματα αλλά μετασχηματισμοί της ίδιας ουσίας.


Για τη θεϊκή ταυτότητα:

Δεν αναφέρθηκα στη γνώση μας για το θεό αλλά σε μια υπόθεση:αν ο θεός είναι τέλειο ον,δε θα έχει καμιά έλλειψη,άρα θα είναι ο εαυτός του κι όχι κάτι που θα γίνει στο μέλλον.

1o
Σου ζητησα παραπανω να ερμηνευσεις το ( = ) και αρνηθηκες...
Τωρα του δινεις την νοημα της συνωνυμιας
Αυτο ειναι "παραλογο"...

2ο
Ποια ειναι η "ουσια" των μετασχηματισμων, αν οχι να παρουσιασουν διαφορετικες οψεις της αυτης ουσιας ;
Κι αν οι οψεις ειναι διαφορετικες πως μπορει να ειναι ισες ;
Αν συμβαινει ειναι αντιφατικο.

3ο
Ειπες για το Θεο:
Παράθεση:
Ως πλήρες και τέλειο ον, δε θα μπορεί να μη γνωρίζει τον εαυτό του πλήρως και τέλεια, άρα να ισούται με αυτόν.

Εξ αυτου συναγεται οτι επειδη Ο Θεος γνωριζει ( πληρως και τελεια ) τον εαυτο του ισουται με αυτον ( τον εαυτο του ).
Αρα εδω δινεις στο ( = ), το νοημα της πληρους και τελειας γνωσης...
Και επι πλεον (εξ)ισωνεις το υποκειμενο (Θεος) με την "αντικειμενη" γνωση του αυτου π[ου ειναι
Και παραβλεπεις το γεγονος οτι στην ουσια ο εαυτος του θεου ειναι το περιεχομενο της γνωσης του γι' αυτο που ειναι και οχι ο ιδιος ο γνωστης, που συμβαινει να ειναι και το γνωστικο αντικειμενο !

Παραδειγμα :
εσυ, που αντιλαμβανεσαι εσενα, εισαι διαφορετικο "πραγμα" απο αυτο που αντιλαμβανεσαι για σενα και το οποιο ονομαζεις εαυτο.
Και μεταξυ εσου και του εαυτου σου παραμβαλλεται η γνωστικη διαδικασια.
Και λες : "εσυ" = ...(λογω γνωστικης διαδικασιας)... = "εαυτο σου"
Απολυτως παραλογο, αφου ο Ιωαννης (ατομο δρον) και η εαυτος του ( γνωστικο περιεχομενο) ειναι μη συγκρισιμα μεγεθη !



1)Το "=" είναι μόνο ένα σύμβολο,η ισότητα είναι μια πρόταση που χαρακτηρίζει ως συνώνυμα δυο αντικείμενα ή γεγονότα.Πού είναι το παράλογο;


2)Δεν είναι διαφορετικές στην πρώτη ουσία τους αλλά στη "δευτέρα",όπως είπε ο Αριστοτέλης.



3)Άλλο ο Θεός,όπως τον ορίσαμε, κι άλλο εγώ:εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω πλήρως τον εαυτό μου,όπως εκείνος,επομένως δεν μπορώ να ισούμαι με αυτόν,όπως ισούται εκείνος με τον εαυτό του.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 30, 2010 8:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:


1)Το "=" είναι μόνο ένα σύμβολο,η ισότητα είναι μια πρόταση που χαρακτηρίζει ως συνώνυμα δυο αντικείμενα ή γεγονότα.Πού είναι το παράλογο;


2)Δεν είναι διαφορετικές στην πρώτη ουσία τους αλλά στη "δευτέρα",όπως είπε ο Αριστοτέλης.



3)Άλλο ο Θεός,όπως τον ορίσαμε, κι άλλο εγώ:εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω πλήρως τον εαυτό μου,όπως εκείνος,επομένως δεν μπορώ να ισούμαι με αυτόν,όπως ισούται εκείνος με τον εαυτό του.

1. Το παραλογο βρισκεται στο οτι εσυ αποφασιζεις για τη συνωνυμια και τη δηλωνεις μεσω της ισοτητας,
Η ισοτητα δηλαδη εν προκειμενω ειναι "κατι" το οποιο εκφραζει μια δικη σου την αποφαση, αυτη περι της συνωνυμιας.
Και σε καμια περιπτωση αυτη δεν υφισταται στην πραγματικοτητα.
διοτι στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν ισα αντικειμενα.
Διοτι η ισοτητα ειναι κινηση που φερνει το ενα ακριβως επι του αλλου ωστε να μη διακρινεται το ενα απο το αλλο.
Αν εσυ επιλεξεις οτι μπορει να συμβαινει στην πραξη αυτο με καποια πραγματα τοτε ειναι μια απολυτως δικη σου παραδοχη.
Και ως εκ τουτου πανω σε αυτην την παραδοχη κτιζεις μετα ενα οικοδομημα λογικο.
Το παραλογο ειναι να απαιτησεις αυτο το οικοδομημα, το οποιο βασιζεται συτη δικη σου παραδοχη, να γινει αποδεκτο απο ολους.

2. Αυτα που λές για πρωτες και δευτερες ουσιες, δεν παυουν να ειναι παραδοχες ανθρωπινες.
Και ως εκ τουτου μη απολυτα επιβαλλομενες σε ολους.
Εστω κι αν το ειπε ο Αριστοτελης.

3. Επαναλαμβανω οτι ειναι δικη σου παραδοχη οτι οποιος γνωριζει πληρως τον εαυτο του ειναι ισος με αυτον !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 30, 2010 6:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1)Ναι,η ισότητα είναι σε τελική ανάλυση ταυτολογία.Είναι παράλογη η ταυτολογία;Αν πω ότι "τρίγωνο είναι το επίπεδο σχήμα με τρεις γωνίες" λέω κάτι ανεξήγητο;


2)Δεν επικαλούμαι την αυθεντία του Αριστοτέλη,αυτό συμβαίνει αναγκαστικά,αν θέλουμε να σκεφτούμε:μιλάμε με γένη και είδη,γενικές κατηγορίες με τις υποκατηγορίες τους,πρώτη ουσία και δεύτερη.


3)Μα αν δεν ισούται με τον εαυτό του,δε θα μπορεί να τον γνωρίζει.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 9:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν το πεις αυτό για ένα τρίγωνο θα πεις κάτι άχρηστο. Όταν λες 1+1=2 απλά λες πως το "1+1" μπορείς να το γράψεις στο χαρτί και σαν "2". Τι νόημα έχει αυτό για εσένα;
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 05, 2010 1:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το νόημα είναι ο μεασχηματισμός:2-1=1.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 07, 2010 7:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι μετασχηματισμός. Το ΙΔΙΟ πράγμα λες και γράφεις, απλά με άλλο τρόπο. Δεν λες κάτι νέο, σωστά;
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 08, 2010 2:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι το ίδιο:1+1 δεν κάνει το ίδιο με 2-1.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 7:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το παράλογο μπορεί να διέπει την καθημερινότητα ενός καθόλα λογικού ανθρώπου. Και αυτό γίνεται συνήθως στις περισσότερες των περιπτώσεων.
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 5:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δώσε ένα παράδειγμα,αν θες.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
timestotimes
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 1951

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 19, 2010 10:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είναι ένας φοιτητής στο πανεπιστήμιο, και ενώ θέλει να πάρει το πτυχίο, χρωστάει ένα μάθημα από το δεύτερο έτος, και ο καθηγητής δεν τον περνάει με τίποτα, όσες φορές κι αν το έχει δώσει.

Απελπισμένος λοιπόν, πάει στον καθηγητή και του λέει:

- Θα σας πω ένα αίνιγμα, εάν δεν το βρείτε θα υπογράψετε να πάρω το πτυχίο μου, εάν το βρείτε δεν θα το πάρω ποτέ.

- Ακούω, λέει ο καθηγητής.

- Τι είναι παράλογο και νόμιμο, λογικό και παράνομο, παράλογο και παράνομο;

Σκέφτεται λίγο ο καθηγητής και του λέει να τον αφήσει λίγες ημέρες μήπως βρει την απάντηση.

Μερικές μέρες μετά συναντιούνται και λέει ο καθηγητής:

-Έχω φάει τον κόσμο αλλά δεν το βρήκα. Θα σου υπογράψω το πτυχίο και θα μου πεις.

Κι ενώ υπογράφει το πτυχίο, ο φοιτητής γελώντας του λέει:

- Όλος ο κόσμος το ξέρει, να, αν πάτε και ρωτήσετε οποιονδήποτε στο πανεπιστήμιο θα σας το πει.


Ο καθηγητής αποσβολωμένος τρέχει προς το προαύλιο του πανεπιστημίου όπου συναντά τον καφετζή και τον ρωτάει:

- Τι είναι παράλογο και νόμιμο, λογικό και παράνομο, παράλογο και παράνομο;

Κι ο καφετζής γελώντας:

- Κύριε καθηγητά, απορώ με την ερώτησή σας, αλλά θα σας απαντήσω:

Παράλογο είναι να έχετε μια πανέμορφη γυναίκα, 20 χρόνια μικρότερή σας, αλλά είναι νόμιμο.

Λογικό είναι να πηδάει κάποιος άλλος την γυναίκα σας αλλά είναι παράνομο.

Και παράλογο είναι να υπογράφετε το πτυχίο αυτού που παράνομα πηδάει τη γυναίκα σας..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 19, 2010 10:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Δώσε ένα παράδειγμα,αν θες.


Υπάρχει το γενικό, υπαρξιακό παράλογο, η συνειδητοποίηση του οποίου έρχεται όταν ο άνθρωπος σταματά μπροστά στην πληκτική επαναληψιμότητα της καθημερινότητάς του για να σκεφτεί το "γιατί;"

Υπάρχει όμως ένας πιο άμεσος και πιο απτός παραλογισμός: το να είσαι ιδιωτικός υπάλληλος και να έχεις να πληρώσεις δάνειο για σπίτι και αυτοκίνητο, οι δόσεις των οποίων θα εξοφληθούν πλήρως όταν φτάσεις να είσαι 65 ετών.
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skakos
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 3594
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2010 11:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Δεν είναι το ίδιο:1+1 δεν κάνει το ίδιο με 2-1.


1+1 = 2-1 ΑΝ το θέλω εγώ. Και τότε κάνω τη δική μου αριθμητική.
Εσύ θεωρείς ότι η αριθμητική είναι αυτή που είναι και δεν υπάρχει άλλη;
Ή ότι η λογική είναι αυτή που είναι και δεν υπάρχει άλλη;
_________________
Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2010 12:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skakos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Δεν είναι το ίδιο:1+1 δεν κάνει το ίδιο με 2-1.


1+1 = 2-1 ΑΝ το θέλω εγώ. Και τότε κάνω τη δική μου αριθμητική.
Εσύ θεωρείς ότι η αριθμητική είναι αυτή που είναι και δεν υπάρχει άλλη;
Ή ότι η λογική είναι αυτή που είναι και δεν υπάρχει άλλη;


Υπάρχει ένα απαράβατος κανόνας. Ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει συμφωνία μεταξύ σημαινόντων και σημαινομένων
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2010 11:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.cs.auckland.ac.nz/~chaitin/chicago.html

...
Meta Math!: The Quest for Omega, by Gregory Chaitin, is also partially a reaction to the excesses of formalists like Bourbaki. Chaitin has made major contributions to the field of information theory, and this book tries to explain the philosophical, physical and metaphysical ramifications of his work on the epistemology of mathematics. He discusses the results of Kurt Gödel, Alan Turing, Emile Borel and others, and traces his own discovery/creation of the number Ω, which is describable, but not computable. In the process, he shows the inherent limits of a formal, axiomatic description of mathematics, that ephemeral dream of Bourbaki's.
...



_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Επόμενο
Σελίδα 36 από 37

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center