Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Υπάρχει το "παράλογο"; |
Ναι υπάρχει το παράλογο |
|
45% |
[ 10 ] |
Όχι, το "παράλογο" είναι ένα κατασκεύασμα του κατεστημένου |
|
27% |
[ 6 ] |
Ναι υπάρχει, αλλά μόνο για ορισμένες καθολικής αξίας λογικές προτάσεις |
|
4% |
[ 1 ] |
Δεν με νοιάζει |
|
0% |
[ 0 ] |
Δεν ξέρω |
|
0% |
[ 0 ] |
Άλλο (διευκρινίζω με σχόλιο) |
|
22% |
[ 5 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 22 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ Πρύτανης
Εγγραφή: 19 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 637
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 12:18 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκαπανέα,
Είπα ότι ήταν μία παραβολή που θα έπρεπε να καταλήξει καθαρά σε έναν από τους δύο.
Μετά από αυτή την επιλογή, θα μπορούσα να παραλληλίσω τον μύθο με κάποια πραγματικότητα.
Είναι γνωστές οι αντιλήψεις όλων μας σε κάποια θέματα.
Έτσι με την παραβολή, αυτοί για τους οποίους έκανα την όλη υπόθεση, θα επέλεγαν κάποιον που θα ήταν αντίθετα με τις αντιλήψεις τους στην πραγματικότητα.
Ήθελα να τους δείξω, πόσο εύκολα βλέπει ο νους το σωστό στα απλά πράγματα, και ότι όλα είναι απλά όταν ο νους βλέπει.
Δεν μας προέκυψε. Το αφήνουμε. _________________ Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 9:38 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
έγραψε: | Σκαπανέα,
Είπα ότι ήταν μία παραβολή που θα έπρεπε να καταλήξει καθαρά σε έναν από τους δύο.
Μετά από αυτή την επιλογή, θα μπορούσα να παραλληλίσω τον μύθο με κάποια πραγματικότητα.
Είναι γνωστές οι αντιλήψεις όλων μας σε κάποια θέματα.
Έτσι με την παραβολή, αυτοί για τους οποίους έκανα την όλη υπόθεση, θα επέλεγαν κάποιον που θα ήταν αντίθετα με τις αντιλήψεις τους στην πραγματικότητα.
Ήθελα να τους δείξω, πόσο εύκολα βλέπει ο νους το σωστό στα απλά πράγματα, και ότι όλα είναι απλά όταν ο νους βλέπει.
Δεν μας προέκυψε. Το αφήνουμε. |
Κλειδοκρατωρ
Οχι δεν μας προεκυψε...
Δεν σου προεκυψε να λες...
Και ο λογος που δεν σου προεκυψε, ειναι γιατι περιμενες απαντησεις απο το μυαλο...
Λοιπον αλλο πραγμα να μιλας θεωρητικα για διαφορα ζητηματα και να λες περι ανεμων και υδατων οτι εχεις στο μυαλο σου και αλλο πραγμα να θετεις ζητηματα ζωης καθημερινα και επειγοντα οπως αλλωστε το εθεσες.
Σε αυτη την δευτερη περιπτωση λοιπον μιλαει η καρδια, οπως το διαπιστωσες και εσυ, και απλα το μυαλο συμμετεχει για να δωσει μια κατανοητη μορφη και εκφραση σε αυτα τα οποια υπαγορευει η καρδια.
Και αυτο ειναι το "παραλογο" του πραγματος : μιλαμε λογικα για πραγματα τα οποια βρισκονται εκτος ( της συμβατικης μας ) λογικης !
Το να μπεις λοιπον στη διαδικασια να μας "δοκιμασεις" ειναι εκτος λογικης...
Και ποιος σου εδωσε το δικαιωμα αυτο ;
Ποιος απο μας σε αφησε να καταλαβεις οτι εχει τη διαθεση να στρεσσαριστει εν αγνοια του σε μεγαλυτερο ή μικροτερο βαθμο, για να διερευνησεις εσυ το "ζητημα" σου ;
Αυτο κι αν ειναι "παραλογο"...
Τελος η επιλογη του ζητηματος που αποφασισες να διερευνησεις ( αραγε για πιο λογο αν πραγματικα δεν σε κινουσε κατι βαθυτερο να το κάνεις ; ) και ο χαρακτηρας που του εδωσες : ο υπακουος ή ο περιεργος, εχουν να κανουν με τις προσωπικες σου αναζητησεις στη ζωη...
Ειναι ο θεμελιωδης διπλος χαρακτηρας αυτου που αναζητας και θελεις να ανακαλυψεις καποια στιγμη πραγματικα...
Με άλλα λογια αναζητας πραγματικα, τον ιδανικο συνδυασμο αυτων των δυο στην ουσια ...
Και ακριβεστερα θα ελεγα οτι αναζητας ενα λειτουργικο συνδυασμο αυτων των δυο...
Γι'αυτο και στο προβλημα που εθεσες δεν μπορεις να αποφασισεις σε ποιον απο τους δυο θα εμπιστευτεις τη συνεχεια του εργου σου !
Οταν λοιπον Κλειδοκρατωρ το βρεις πραγματικα μπροστα σου ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ, αν ηδη δεν το εχεις βρει, ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΔΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ !
Γιατι αν δεν το αναγνωρισεις εσυ θα σε αναγνωρισει αυτο και δεν σε αφησει σε ησυχια μεχρι να το αποδεχτεις και να συλλειτουργησεις μαζι του !
Και η ευθυνη θα ειναι δικη σου...
Διοτι εσυ το καλεις με ολο σου το ειναι ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ και μετα του αρνησαι την παρουσια του και τη δραση του την αποτελεσματικη και τη συνυπαρξη του μαζι σου.
Αυτο κι αν ειναι παραλογισμος !
Ειναι σαν να παιζουμε ΤΖΟΚΕΡ μια ζωη και οταν μας "κατσει" τα βαζουμε με την ΤΥΧΗ μας που μας εκανε το χατηρι και μας τα δωσε επιτελους ! _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ Πρύτανης
Εγγραφή: 19 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 637
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 1:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η υπερβολή στον λόγο, (στην περιγραφή, στα κοπλιμέντα, στη μακρολογία) δείχνει υπερβολή στο συναίσθημα.
Ο άνδρας δεν πρέπει να έχει υπερβολή στο συναίσθημα, επειδή εγκλωβίζεται σε αυτό, και δεν σκέφτεται.
Λυπάμαι αν αισθάνθηκες κοροΐδο.
Αν και οι άλλοι αισθάνονται ή κατάλαβαν ότι τους κορόιδεψα ή ήθελα να τους κοροϊδέψω, ζητώ συγνώμη και φεύγω από το φόρουμ. _________________ Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 3:45 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
έγραψε: | Η υπερβολή στον λόγο, (στην περιγραφή, στα κοπλιμέντα, στη μακρολογία) δείχνει υπερβολή στο συναίσθημα.
Ο άνδρας δεν πρέπει να έχει υπερβολή στο συναίσθημα, επειδή εγκλωβίζεται σε αυτό, και δεν σκέφτεται.
Λυπάμαι αν αισθάνθηκες κοροΐδο.
Αν και οι άλλοι αισθάνονται ή κατάλαβαν ότι τους κορόιδεψα ή ήθελα να τους κοροϊδέψω, ζητώ συγνώμη και φεύγω από το φόρουμ. |
Καθολου οπως θελεις να το νομιζεις...
Απλα ανταποκρινομαι σε αυτο που "χρειαζεται η ωρα" ...
Και οπου κι αν εισαι καποια στιγμη θα το συνειδητοποιησεις ...
Αργα ή γρηγορα...
Αρχιζεις Να Εφαρμοζεις τη Λυση Που Σου "Προτεινα" !
Η Ωρα Της Επιστροφης Ειναι Παντα Τωρα !!
Να Το Θυμασαι
_________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 01, 2010 5:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αντίθετο:είναι ανύπαρκτο στη γλώσσα να μιλάμε για παράλογα πράγματα.Δεν έχει νόημα. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 2:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε: | Το αντίθετο : είναι ανύπαρκτο στη γλώσσα να μιλάμε για παράλογα πράγματα.
Δεν έχει νόημα. |
"Ορισε" πρωτα με σαφηνεια το παραλογο και αφου συμφωνησουμε ολοι σ' αυτο, μετα συζηταμε αν ειναι ανυπαρκτο ή οχι Ιωαννη, αν εχει νοημα ή οχι ... ! _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Π.χ. υπάρχει το δέντρο που δεν είναι δέντρο; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε: | Π.χ. υπάρχει το δέντρο που δεν είναι δέντρο; |
Αυτο δεν ειναι ορισμος Ιωαννη...
Κι αν δεν ορισουμε το παραλογο, πως θα ξερουμε το λογικο για να μιλαμε μονο γι΄αυτο ; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράλογο είναι το αντιφατικό,με την έννοια αυτού που δεν αποδέχεται τους βασικούς νόμους της λογικής. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos
έγραψε: | Ενδιαφέρουσα συζήτηση, αν και τελικά δεν είδα την κατάληξη...
Προέκυψε όμως και ένα ενδιαφέρον ερώτημα: Είναι "παράλογο" το να μιλάμε για πράγματα που δεν "υπάρχουν"; |
Οχι !
Ειναι απολυτα λογικο !
Γιατι χαρη σε αυτες τις συζητησεις κανουμε τα ανυπαρκτα υπαρκτα !
Ετσι προχωραει η επιστημη...
Και ολα αυτα (τα τεχνολογικα επιτευγματα) που υπαρχουν απο που προεκυψαν ;
Και πως θα προεκυπταν απο την ανυπαρξια αν καποιοι δεν μιλουσαν θεωρητικα και μετα πειραματικα γι΄αυτα ;
Ειμαστε "υποχρεωμενοι" να μιλαμε για ανυπαρκτα "πραγματα" γιατι ετσι τα κανουμε υπαρκτα και δικαιολογουμε ( με αποδειξεις κατασκευαστικης - δημιουργικης φυσης ) τη λογικοτητα μας ! _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλο τα ανύπαρκτα κι άλλο τα παράλογα.Μπορεί κάτι να είναι ανύπαρκτο χωρίς να είναι παράλογο.Δε συμβαίνει,όμως,και το αντίστροφο. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε: | Παράλογο είναι το αντιφατικό,με την έννοια αυτού που δεν αποδέχεται τους βασικούς νόμους της λογικής. |
Με βαση τον ορισμο αυτο ειναι παραλογο να μιλας για το αυριο και να σχεδιαζεις γι΄αυτο, αφου δεν υπαρχει, μια και κανείς δεν στο εξασφαλιζει απο σημερα...
Σχεδιαζεις για το αυριο Ιωαννη ;
Αν ναι, εισαι "παραλογος" ! ! !
Δηλαδη αντιφατικος...
Διοτι δεν μπορεις να φροντιζεις τωρα για κατι που δεν υπαρχει ! _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε: | Άλλο τα ανύπαρκτα κι άλλο τα παράλογα.Μπορεί κάτι να είναι ανύπαρκτο χωρίς να είναι παράλογο.Δε συμβαίνει,όμως,και το αντίστροφο. |
Το ερωτημα που τεθηκε ηταν : Είναι "παράλογο" το να μιλάμε για πράγματα που δεν "υπάρχουν";
Και εσυ ειπες ουσιαστικα : δεν εχει νοημα να μιλαμε γι' αυτα γιατι ειναι παραλογο ! _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 3:51 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι,είπα ότι τα ανύπαρκτα δεν είναι κατ' ανάγκην και παράλογα.Τα παράλογα,όμως,είναι λογικώς αναγκαίο να είναι ανύπαρκτα. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|