Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Υπάρχει το "παράλογο";
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 35, 36, 37  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Υπάρχει το "παράλογο";
Ναι υπάρχει το παράλογο
45%
 45%  [ 10 ]
Όχι, το "παράλογο" είναι ένα κατασκεύασμα του κατεστημένου
27%
 27%  [ 6 ]
Ναι υπάρχει, αλλά μόνο για ορισμένες καθολικής αξίας λογικές προτάσεις
4%
 4%  [ 1 ]
Δεν με νοιάζει
0%
 0%  [ 0 ]
Δεν ξέρω
0%
 0%  [ 0 ]
Άλλο (διευκρινίζω με σχόλιο)
22%
 22%  [ 5 ]
Σύνολο Ψήφων : 22

Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 2:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
1)Πριν μιλούσαμε για την αυθυπαρξία γνωσιολογικά ,τώρα μιλάς οντολογικά.
Δεν είναι το ίδιο.

Και ποια η διαφορα τους ;

Παράθεση:
2)Το έχω απαντήσει,ήδη : ούτε το ένα είναι λογικό ούτε το άλλο
Ο κόσμος δεν είναι αντιληπτός αυτός καθ' εαυτός και ο άνθρωπος δεν είναι ούτε βλέπει αυτό που αποφασίζει να βλέπει και να είναι.

Και τοτε τι ειναι ο κοσμος ;
και τοτε τι ειναι ο ανθρωπος ;

Παράθεση:
3)Δηλαδή άνθρωπος=θεός;

Απο που το "συμπερασμα" σου ;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 2:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ έγραψε:
Αν καταλαβαίνουμε ότι η Δικαιοσύνη είναι Νόμος, τότε είναι λογικό να υπάρχει και αμοιβή σε κάθε πράξη. Η αθανασία θα πρέπει να είναι εφικτή, αποτέλεσμα, αμοιβή ισάξιας πράξης.



Μα ο θάνατος είναι η δικαιοσύνη για την ύβρη της ύπαρξης,όπως λέει ο Αναξίμανδρος.


Για να αναφέρεις αυτή τη φράση προφανώς συμφωνείς μαζί της και μαζί του. Δεν ξέρω αν ο Αναξίμανδρος το είπε έτσι ή εσύ λάθος το μετέφερες. Ας πάρουμε την περίπτωση ότι το είπε έτσι.

Αν ο Αναξίμανδρος κατάλαβε ότι η ύπαρξη, η κάθε ύπαρξη, άρα και η δική του, είναι ύβρης, γιατί δεν αυτοκτόνησε; Αφού η φράση έφτασε στα αφτιά σου, μάλλον το είπε, μάλλον το έγραψε, σίγουρα συνέχισε να... υβρίζει με την ύπαρξή του. Συνεπώς, να ‘χαμε να λέγαμε…παρλαπίπας και ο Αναξίμανδρος, τζάμπα εντυπωσιάστηκες.

Αν δεν το είπε έτσι, τότε πρέπει να είπε ‘ο θάνατος είναι η δικαιοσύνη για την υβριστική ύπαρξη’. Αυτό είναι τελείως διαφορετικό, και είναι λογικό. Είναι λογικό να πεθαίνει το κακό, το άδικο, και για να πεθάνουν αυτά, πεθαίνουν αυτοί που τα κάνουν, οι άνθρωποι. Σε αυτήν την περίπτωση, σοφός ο Αναξίμανδρος και σωστά εντυπωσιάστηκες. Αυτόματα μπορούμε να φανταστούμε, να υποθέσουμε, αν η φράση μας φαίνεται λογική, ότι η μη υβριστική ύπαρξη, δικαιούται ζωή.

Ξεκινώντας το σχόλιό σου με το’ Μα’ δηλώνεις αντίθεση. Είσαι αντίθετος ως προς τι που χρειάστηκε να επιστρατεύσεις και τον Αναξίμανδρο για επιβεβαίωση;

Σου το ξανάπα, πρέπει να κοπιάζεις περισσότερο με τις απαντήσεις σου.
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 3:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο Αναξίμανδρος αυτό εννοούσε,ότι κάθε ύπαρξη έιναι ύβρις,αφού για να υπάρχει κάποιες άλλες υπάρξεις πεθαίνουν.Η αυτοκτονία δε θα τον έκανε περισσότερο συνεπή με τη σκέψη του,αφού με το θάνατό του έτσι κι αλλιώς θα πληρώσει αυτό που πήρε με τη ζωή του.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 3:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
1)Πριν μιλούσαμε για την αυθυπαρξία γνωσιολογικά ,τώρα μιλάς οντολογικά.
Δεν είναι το ίδιο.

Και ποια η διαφορα τους ;

Παράθεση:
2)Το έχω απαντήσει,ήδη : ούτε το ένα είναι λογικό ούτε το άλλο
Ο κόσμος δεν είναι αντιληπτός αυτός καθ' εαυτός και ο άνθρωπος δεν είναι ούτε βλέπει αυτό που αποφασίζει να βλέπει και να είναι.

Και τοτε τι ειναι ο κοσμος ;
και τοτε τι ειναι ο ανθρωπος ;

Παράθεση:
3)Δηλαδή άνθρωπος=θεός;

Απο που το "συμπερασμα" σου ;



1)Άλλο πώς γνωρίζω τον κόσμο και άλλο τι από αυτά που γνωρίζω είναι αληθινό.

2)Ο κόσμος είναι το όριο της ανθρώπινης αυθαιρεσίας κι ο άνθρωπος είναι το όριο της κοσμικής αυθυπαρξίας.

3)Ερώτηση έκανα .
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 3:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ο Αναξίμανδρος αυτό εννοούσε,ότι κάθε ύπαρξη έιναι ύβρις,αφού για να υπάρχει κάποιες άλλες υπάρξεις πεθαίνουν.Η αυτοκτονία δε θα τον έκανε περισσότερο συνεπή με τη σκέψη του,αφού με το θάνατό του έτσι κι αλλιώς θα πληρώσει αυτό που πήρε με τη ζωή του.


Υβρις είναι η ύπαρξις της ζωής των Ναζγκούλ, των ζωντανών νεκρών που κλέβουν αλλονών ζωές για να ζούν.
Και φυσικά πρέπει να βρεθεί τρόπος για να βγούν κι αυτοί απο την μιζέρια τους και να ησυχάσουμε και εμείς απο σένα.
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 3:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γερο-ξεκούτη φασίστα,δεν είσαι εσύ για Αναξίμανδρο.Ούτε το μυαλό σου ούτε η ηθική σου μπορούν να τον καταλάβουν.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 3:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ έγραψε:
Η αθανασία θα πρέπει να είναι εφικτή, αποτέλεσμα, αμοιβή ισάξιας πράξης.


Συμφωνώ, αγαπητε Κλειδοκράτορα αυτό πού λές δέν είναι παράλογο αλλά λογικότατο και αλήθεια.

Δεν απαιτείται ισάξια πράξη για την απόκτηση της αθανασίας, αλλά μόνον πίστη στον Λόγο Χριστό ό οποίος ήλθε για αυτόν ακριβώς τον σκοπό εδώ κάτω στην Γή,......... και θέληση φυσικά.

Πρέπει να μελετήσουμε όμως και τίς περιπτώσεις που οι άνθρωποι που έχουν θέληση για αθανασία ......αυτοκτονούν !?
Αυτοί αυτοκτονούν διότι απλώς είναι ηλίθιοι, όμως αποκτούν μία τραγικότατη και ελεεινή αιώνια ύπαρξη (Ναζγκούλ)
Οι Ναζγκούλ είναι οι όχι νεκροί αλλά ούτε ζωντανοί.
((βλέπε Αρχοντας των δαχτυλιδιών, (η Γη σε κάποια άλλη εποχή που είναι ολόιδια με την σημερινή ουσιαστικά)).
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
3fimos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 669

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 6:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φιλε μου Σκαπανεα τι ειναι παραλογο καταρχας ?

Προσεξε..
Παραλογο ειναι να εχεις κυβους , αντι για ροδες & να πας να μαθεις ποδηλατο .
Παραλογο ειναι να εχεις ενα ψυγειο που εχει χωριτικοτητα 50 θεσεων & επειδη εισαι ο Σκαπανεας, ή επειδη ειμαι ο 3fimos, να βαλεις 35 & εγω 55 .
Πραλογο ειναι να θες να μαθεις, αλλα να μην ακους .
Παραλογο ειναι να μην ακουμε την καρδια μας & απλα να την κουβαλαμε
Παραλογο ειναι η πιστη στον Θεο, & σε οποιαδηποτε Ανωτερη Αρχη ..
Παραλογο ειναι η δημιουργια σκουπιδοτενεκεδων & να λεμε οτι ολα ειναι μια χαρα γιατι εχουμε χωρο ακομη .
Παραλογο ειναι να πιστευεις αυτο που δεν πρεπει να πραξεις ποτε
Παραλογο ειναι να μην ακους τον χωρο που φωναζει
Παραλογο ειναι να ακους τον ανθρωπο που δεν εχει γνωση του τι ειναι ακομη
Παραλογο ειναι του οτι ολοι διαθετουμε ματια & ολοι βλεπουμε διαφορετικα την κινηση

Το λογικοτερο αυτο ειναι, να ειμαστε παραλογοι ...
Το τωρα ειναι παραλογο,
αλλα το συνολο ειναι λογικο .
Γιατι ?
Γιατι πρεπει να κατακτισουμε αυτο που πρεπει να συνεχισουμε
Δεν πρεπει να ειμαστε δεσμευμενοι, αλλα ελευθεροι
Αν γνωριζαμε ολοι απο την πρωτη στιγμη τι πρεπει, δεν θα γεννιονταν ποτε τα συστατικα που χρειαζονται για την συνεχεια μεσα απο το παραδοξο της ζωης .
_________________
...ΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ & ΤΙΠOΤΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ....
..Eιμαστε αυτο που κατακτουμε ..
.Κατακτουμε αυτο που ειμαστε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 6:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Wonder έγραψε:
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ έγραψε:
Η αθανασία θα πρέπει να είναι εφικτή, αποτέλεσμα, αμοιβή ισάξιας πράξης.


Συμφωνώ, αγαπητε Κλειδοκράτορα αυτό πού λές δέν είναι παράλογο αλλά λογικότατο και αλήθεια.

Δεν απαιτείται ισάξια πράξη για την απόκτηση της αθανασίας, αλλά μόνον πίστη στον Λόγο Χριστό ό οποίος ήλθε για αυτόν ακριβώς τον σκοπό εδώ κάτω στην Γή,......... και θέληση φυσικά.

Πρέπει να μελετήσουμε όμως και τίς περιπτώσεις που οι άνθρωποι που έχουν θέληση για αθανασία ......αυτοκτονούν !?
Αυτοί αυτοκτονούν διότι απλώς είναι ηλίθιοι, όμως αποκτούν μία τραγικότατη και ελεεινή αιώνια ύπαρξη (Ναζγκούλ)
Οι Ναζγκούλ είναι οι όχι νεκροί αλλά ούτε ζωντανοί.
((βλέπε Αρχοντας των δαχτυλιδιών, (η Γη σε κάποια άλλη εποχή που είναι ολόιδια με την σημερινή ουσιαστικά)).



Καημένε Wonder! Δεν έχω δει άνθρωπο να φοβάται το θάνατο τόσο πολύ όσο εσύ.ΓΙ' αυτό και βλέπεις παντού διαβόλους και τέρατα.Ούτε σ' αυτό δεν έμοιασες στους Έλληνες!
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 7:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ο Αναξίμανδρος αυτό εννοούσε,ότι κάθε ύπαρξη έιναι ύβρις,αφού για να υπάρχει κάποιες άλλες υπάρξεις πεθαίνουν.Η αυτοκτονία δε θα τον έκανε περισσότερο συνεπή με τη σκέψη του,αφού με το θάνατό του έτσι κι αλλιώς θα πληρώσει αυτό που πήρε με τη ζωή του.


Δεν μπορώ να κάνω διάλογο με τον Αναξίμανδρο, Very Happy είναι θέση σου ότι κάθε ύπαρξη είναι ύβρης αφού για να υπάρχει κάποιες άλλες πεθαίνουν; Αν είναι θέση σου να το συζητήσουμε, αλλά πές μου 2-3 παραδείγματα, από υπάρξεις που καταλαβαίνεις ότι είναι ύβρεις επειδή εξ αιτίας των κάποιες άλλες πεθαίνουν.

Δεν μου είπες το σχόλιό σου, <Μα ο θάνατος είναι η δικαιοσύνη για την ύβρη της ύπαρξης,όπως λέει ο Αναξίμανδρος.> είναι αντίθεση ως προς τι;
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 7:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1)«Απ’ όπου όμως γεννιούνται τα όντα, εκεί ξαναγυρίζουν φθειρόμενα, σύμφωνα με μια αναγκαιότητα: γιατί πληρώνουν το ένα στο άλλο την αδικία που κάνουν κατά τη διάταξη του χρόνου»
(« Ἐξ ὧν δέ ἡ γένεσίς ἐστί τοῖς οὖσι καί τήν φθοράν εἰς ταῦτα γίγνεσθαι κατά /τό/ χρεών· διδόναι γάρ αὐτά δίκην καί τίσιν (ἀλλήλοις) τῆς ἀδικίας κατά τήν τοῦ χρόνου τάξιν») (12 Β 1).

Δεν είναι φανερό ότι δε χρειάζονται παραδείγματα;Η ζωή είναι πόλεμος για την επιβίωση,όσο ειρηνιστής κι αν είναι κανείς.



2)Σε αυτό που είπες:"Αν καταλαβαίνουμε ότι η Δικαιοσύνη είναι Νόμος, τότε είναι λογικό να υπάρχει και αμοιβή σε κάθε πράξη. Η αθανασία θα πρέπει να είναι εφικτή, αποτέλεσμα, αμοιβή ισάξιας πράξης."
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 7:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Wonder έγραψε:
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ έγραψε:
Η αθανασία θα πρέπει να είναι εφικτή, αποτέλεσμα, αμοιβή ισάξιας πράξης.


Συμφωνώ, αγαπητε Κλειδοκράτορα αυτό πού λές δέν είναι παράλογο αλλά λογικότατο και αλήθεια.

Δεν απαιτείται ισάξια πράξη για την απόκτηση της αθανασίας, αλλά μόνον πίστη στον Λόγο Χριστό ό οποίος ήλθε για αυτόν ακριβώς τον σκοπό εδώ κάτω στην Γή,......... και θέληση φυσικά.

Πρέπει να μελετήσουμε όμως και τίς περιπτώσεις που οι άνθρωποι που έχουν θέληση για αθανασία ......αυτοκτονούν !?
Αυτοί αυτοκτονούν διότι απλώς είναι ηλίθιοι, όμως αποκτούν μία τραγικότατη και ελεεινή αιώνια ύπαρξη (Ναζγκούλ)
Οι Ναζγκούλ είναι οι όχι νεκροί αλλά ούτε ζωντανοί.
((βλέπε Αρχοντας των δαχτυλιδιών, (η Γη σε κάποια άλλη εποχή που είναι ολόιδια με την σημερινή ουσιαστικά)).


Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν απαιτούνται πράξεις αλλά μόνο η πίστη στο Λόγο του Χριστού είναι αρκετή για να κερδίσει κάποιος την αθανασία. Δηλαδή, ο Λόγος του Χριστού ήταν μία θεωρία, ένα μοντέλο, που το μόνο που χρειαζόταν ήταν να την καταλάβει ο άνθρωπος; Πχ. καταλαβαίνω την φράση του Ιησού, αγάπα τον εχθρό σου σαν τον εαυτό σου, αυτό κατά τη γνώμη σου είναι αρκετό; Δεν χρειάζεται να το εφαρμόσω, να το κάνω πράξη;

Είναι αρκετό να το θέλω και θα κερδίσω την αθανασία;! Φίλε μου, έχεις ψευδαισθήσεις.

Για τα Ναζγούλ δεν είχα ακούσει, έτσι ανέτρεξα στο γκουγκλ, και έμεινα …σπιτσλες!

Φίλε μου, ένα θα σου πω, οι νεκροί είναι στην δικαιοδοσία άλλου. Μην ασχολείστε με τους νεκρούς, αλλά με τους ζωντανούς.
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 8:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
1)«Απ’ όπου όμως γεννιούνται τα όντα, εκεί ξαναγυρίζουν φθειρόμενα, σύμφωνα με μια αναγκαιότητα: γιατί πληρώνουν το ένα στο άλλο την αδικία που κάνουν κατά τη διάταξη του χρόνου»
(« Ἐξ ὧν δέ ἡ γένεσίς ἐστί τοῖς οὖσι καί τήν φθοράν εἰς ταῦτα γίγνεσθαι κατά /τό/ χρεών· διδόναι γάρ αὐτά δίκην καί τίσιν (ἀλλήλοις) τῆς ἀδικίας κατά τήν τοῦ χρόνου τάξιν») (12 Β 1).

Δεν είναι φανερό ότι δε χρειάζονται παραδείγματα;Η ζωή είναι πόλεμος για την επιβίωση,όσο ειρηνιστής κι αν είναι κανείς.



2)Σε αυτό που είπες:"Αν καταλαβαίνουμε ότι η Δικαιοσύνη είναι Νόμος, τότε είναι λογικό να υπάρχει και αμοιβή σε κάθε πράξη. Η αθανασία θα πρέπει να είναι εφικτή, αποτέλεσμα, αμοιβή ισάξιας πράξης."



Επειδή καταλαβαίνω λάθος στη σκέψη του Αναξίμανδρου, γι’ αυτό σε ρωτώ αν είναι και δική σου θέση, για να κάνουμε διάλογο.

Συμφωνώ ότι η ζωή είναι αγώνας, (όχι πόλεμος, ο πόλεμος είναι σε πνευματικό επίπεδο), αλλά εξακολουθώ να θέλω δύο συγκεκριμένα παραδείγματα, κάποιου πλάσματος που εσύ καταλαβαίνεις ότι είναι ύβρης ως προς τα άλλα.

Με το 2 σου δεν με φώτισες, αλλά ας το πάρει το ποτάμι.
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 8:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για να ζήσεις δεν πεθαίνουν κάποια ζώα και φυτά; Κάποια ενέργεια δεν καταναλώνεις,η οποία πρέπει να επιστρέψει στην πηγή της,αν υπάρχει δικαιοσύνη;

Αν πιστεύεις ότι η αθανασία είναι δίκαιη ανταπόδοση για κάποιες πράξεις,τότε,σύμφωνα με τα παραπάνω,δεν είσαι δίκαιος:δεν ανταποδίδεις τα ίσα.Αυτό που λες ότι είναι ανταμοιβή είναι μια τεράστια αδικία για άλλα πλάσματα.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 08, 2010 11:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Για να ζήσεις δεν πεθαίνουν κάποια ζώα και φυτά; Κάποια ενέργεια δεν καταναλώνεις,η οποία πρέπει να επιστρέψει στην πηγή της,αν υπάρχει δικαιοσύνη;

Αν πιστεύεις ότι η αθανασία είναι δίκαιη ανταπόδοση για κάποιες πράξεις,τότε,σύμφωνα με τα παραπάνω,δεν είσαι δίκαιος:δεν ανταποδίδεις τα ίσα.Αυτό που λες ότι είναι ανταμοιβή είναι μια τεράστια αδικία για άλλα πλάσματα.


Αγαπητέ Ιωάννη,

Εσύ καταλαβαίνεις ότι υπάρχει Δικαιοσύνη, δέχεσαι ότι είναι Συμπαντικός Νόμος; Αν συμφωνείς, ή έστω αν καταλαβαίνεις ότι είναι Καλό να υπάρχει Δικαιοσύνη, τότε θα καταλαβαίνεις ότι είναι επακόλουθο η Αμοιβή ή η ‘Τιμωρία’, σε κάθε πράξη, σε κάθε ενέργεια. Χοντρικά μπορούμε να πούμε ότι αν ο άνθρωπος κάνει καλό, θα αμειφθεί, αν κάνει κακό, θα απορριφθεί.

Είναι λογικό να πούμε ότι στη Αμοιβή πρέπει να υπάρχει διαβάθμιση, δηλαδή, μικρό καλό, μικρή αμοιβή, μεγάλο καλό, μεγάλη αμοιβή. Στο μεγαλύτερο καλό που θα μπορούσε ο άνθρωπος να κάνει, θα πρέπει να αντιστοιχεί και η μεγαλύτερη αμοιβή. Επειδή ο μεγαλύτερος φόβος του ανθρώπου είναι ο θάνατος, η πιο σφοδρή του επιθυμία είναι να μπορεί να ζει, η αμοιβή του θα είναι αυτή, ο μη θάνατος, δηλαδή, η αθανασία.

Σε προβληματίζει όμως το εξής. Πως μπορούμε να ισχυριζόμαστε ότι μπορεί ο άνθρωπος να κάνει το μεγαλύτερο καλό, και ταυτοχρόνως να έχει ‘αδικήσει’ ζώα και φυτά καταναλώνοντάς τα;

Η απάντηση είναι λεπτή, και θα πρέπει να την προσεγγίσεις με την σκέψη και όχι με το συναίσθημα.

Ο Αναξίμανδρος καταλαβαίνει ότι υπάρχει Δικαιοσύνη, αλλά δεν ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τα φυτά και τα ζώα, λέει, όντα, όλα τα όντα αδικούν το ένα το άλλο. Είναι λογικό, να εκτιμά τη Φύση, αφού αυτή έχει Δικαιοσύνη, και να μην εκτιμά την συμπεριφορά της; Μπερδεμένος ήταν.

Εσύ, ευτυχώς, ξεχωρίζεις τον άνθρωπο από τα φυτά και τα ζώα. Βλέπεις ότι τα ζώα τρώνε ζώα, τα ζώα τρώνε φυτά, τα φυτά ‘πνίγουν’ άλλα φυτά, ας πούμε, τα τρώνε…Αυτό σου φαίνεται άδικο; Αν ήσουν εσύ ο Νομοθέτης ίσως τα έκανες να τρώνε μόνο αέρα. θα έπρεπε συνεχώς να μειώνεις την διάρκεια της ζωής τους, ώστε η πληθυσμιακή τους αύξηση να καλύπτεται από το χώρο. Η Φύση έτσι τα έκανε, να τρώει το ένα το άλλο. Και αυτό είναι το λεπτό σημείο που πρέπει να το προσεγγίσεις με την σκέψη και όχι με το συναίσθημα. Τα φυτά και τα ζώα γίνονται ένα, μέσα από την τροφή, τρώγοντας το ένα το άλλο, δεν είναι τίποτα περισσότερο από τροφή.

Τα φυτά και τα ζώα κάνουν αυτό που τα ορίζει η Φύση, η φύση τους, δεν κάνουν κάτι λιγότερο ή παραπάνω. Δεν σκέπτονται ώστε να βρουν το λιγότερο ή το παραπάνω. Τα φυτά και τα ζώα ‘είναι’. Με ποια λογική ο Αναξίμανδρος ζητά την υπέρβαση από αυτά; με ποια λογική είναι ύβρης να κάνουν αυτό που ορίστηκε να κάνουν; Τότε και η Συμπαντική Δικαιοσύνη είναι ύβρης!

Αν τη Φύση δεν την ενοχλεί που το πρόβατο τρώει το χόρτο, γιατί να είναι άδικο που και ο άνθρωπος τρώει χόρτα; Αν την Φύση δεν την πειράζει που ο λύκος τρώει το πρόβατο, γιατί να την πειράζει που και ο άνθρωπος τρώει το πρόβατο; Τη διαφορά έχει για το χόρτο αν φαγωθεί από το πρόβατο ή από τον άνθρωπο;

Αν η άνθρωποι μέσα από την αγάπη καταφέρουν να γίνουν ένα τότε θα υπάρχει ειρήνη, πρόοδος, ευημερία…Μήπως αυτό το καλύτερο που μπορεί να φτάσει να γίνει, είναι και το ζητούμενο; Καταλαβαίνω ότι αυτό θέλει η Φύση από εμάς, ότι δεν ζούμε για το τομάρι μας, αλλά για να προσφέρουμε στους άλλους. Με την αγάπη όλοι μπορούμε να γίνουμε ένα. Με την τροφή όλα γινόμαστε ένα.

Δεν αδικεί ο άνθρωπος επειδή καταναλώνει φυτά και ζώα. Η αθανασία κερδίζεται…

http://prox25oros.blogspot.com ΔΙΑΛΟΓΟΣ 8ος ΑΘΑΝΑΣΙΑ
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 35, 36, 37  Επόμενο
Σελίδα 10 από 37

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center