Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ε.Μ. Σιοράν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 11:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

exo kai to teleutaio epeisodio julianous.os iparksiakos figoponos pou eisai exeis provallei to kako pou iparxei mesa sou ston ekso kosmo,mono kai mono apo fovo tou ponou pou apaitei i metousiosi tou kakou autou.auti i lipiteri katastasi stin opoia vriskesai gia mena apodeixtike arketa kai prosexe de katigoro entelos esena alla oti se emathe oti eisai simantikos kai s ekane figopono,alla kai si prepei na deikseis xaraktira kai tharros gia na to giriseis auto pou toso enantion sou exei strafei.ki an arxiseis pali ta latinika kai tis ksenes pros esena glosses sa kalos xristianos tha fonakso eksorkisti Twisted Evil
the end.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 1:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis, είπες και κάτι ακόμα, επίσης εξαιρετικά εύστοχο! Ότι σε αυτά που λέει ο Julianus δεν έχεις να απαντήσεις κάτι. Ο φίλος μας δεν κατάλαβε, ότι υπάρχουν και αυτοί που θα είχαν πολλά να πουν σε αυτά που αυτός ΔΕΝ λέει επειδή ούτε τα υποψιάζεται.

Απαιτεί ριζοσπαστικότητα και κατά μέτωπον σύγκρουση και μεταξίωση εδώ και τώρα! Ποιος; Ο πανοσιολογιώτατος της Νέας Εποχής!

Τόσον καιρό σε αυτό το φόρουμ, τόσα και τόσα ενδιαφέροντα μας έχει πει (κάποια από αυτά εξόχως ενδιαφέροντα) αλλά ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, ούτε ΜΙΑ φορά, δεν μας προσέφερε την άποψή του. Τη δική του άποψη. Τη δική του θέση. Τη δική του τοποθέτηση. Τη δική του ριζοσπαστικότητα. Τη δική του σύγκρουση. Τη δική του μεταξίωση. Με άλλα λόγια, τις δικές του ΑΞΙΕΣ. Το μόνο που κάνει είναι να μας παρουσιάζει τις σκέψεις άλλων. Η φαιά ουσία στο κεφάλι του είναι άραγε δική του; Το νέο φρούτο του συγκαλυμμένου οπαδισμού: οι μπροστάρηδες διανοητές και από πίσω τα μπουλούκια.

Έχει προσωπικότητα; Έχει εαυτό; Κι ας είναι λάθος διάολε αυτό που νομίζουμε!!! Κι ας κάνουμε λάθος, τα λάθη διορθώνονται, όλοι μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Σημασία έχει να έχεις Ψυχή!

Έχει τέτοια φοβερή μύγα που τον μυγιάζει, που το δικό του πρόβλημα το προβάλλει στους άλλους. Μάλλον η ψυχολογία θα τα ερμήνευε αυτά παρά η φιλοσοφία. Έχασα την ψυχραιμία μου παγιδεύοντάς τον για να αφήσει να φανεί το ποιόν του - πράγμα μάλιστα που το επανέλαβε... Διότι, κανείς δεν δικαιούται να θυσιάζει τον άνθρωπο στο όνομα της φιλοσοφίας! Δεν είναι ο άνθρωπος για τη φιλοσοφία αλλά η φιλοσοφία για τον άνθρωπο! Πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος.

Και τα λέω αυτά, όχι για να μειώσω τον ίδιο, αλλά για να μειώσω τις ιδέες του. Αυτές με ενοχλούν. Και με ενοχλούν πολύ! Στο κάτω κάτω, μπορεί αυτός να απεχθάνεται τον καθωσπρεπισμό και το πολιτικώς ορθό, αλλά θα μου στερήσει εμένα από το δικαίωμα να τα ασπάζομαι; Τα λέω λοιπόν αυτά, και επιμένω, επειδή εδώ είδα τον κίνδυνο του νέου φρούτου που έρχονται να μας πασάρουν οι νεοεποχίτες με τις φιλοσοφίες της συμφοράς. Κυριολεκτικά της συμφοράς!

Ο Διογένης κάποτε πήγε στο θέατρο, σε σοβαρό έργο, τραγωδία, και όταν οι άλλοι γελούσαν αυτός έκλαιγε και όταν οι άλλοι έκλαιγαν αυτός γελούσε! Δεν ξέρεις τι να κάνεις με τέτοιες περιπτώσεις, πότε να κλάψεις και πότε να γελάσεις.

Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα άνθρωποι. Κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μας είναι μια απέραντη ικανοποίηση, μια απέραντη ηδονή, η Ζωή είναι μια ατελείωτη έκπληξη. Αν τώρα κάποιοι βλαχοπόπολοι των Αθηνών αγωνίζονται να γεμίσουν τις ζωούλες τους εγκαταβιώνοντας στα μπουντρούμια με τα βιβλία, τους συμπαθούμε κι αυτούς, θα χρησιμοποιήσουμε και αυτωνών τις γνώσεις για να απολαμβάνουμε καλύτερα έξω το Φως της Ζωής.

Θέλει και ιερό πόλεμο! Τζιχάντ θέλει; Τζιχάντ εδώ και τώρα! Ας αρχίσει το πρώτο επισόδιο!

Αυτά που βρίσκω δεν είναι αυτά που άλλοι αφήνουν.

Υπογραφή: μια παρατημένη γκόμενα...
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 3:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason prosekse auto:to na min exei prosopiki apopsi kai thesi kai aksies mporei na theorithi oti einai meros tou midenismou pou mas provallei,os meros tou midenismou tou eautou tou,alloste polloi oi filosofoi pou afinane tous silogismous na tous metaferoun pros tin alitheia kai oxi tin prosopiki tous apopsi.
OMOS.to provlima edo einai oti exoume kapoion o opoios fainomenika exei midenisei ton eauto tou,stin ousia omos mesa apo ta logia tou mas deixnei oti kati tetoio oxi mono den exei ginei afou pairnei osa exei mathei kai ta girnaei opos thelei me tropo na antikrouetai sinexos me ton eauto tou,pragma pou dilonei oti mallon oute stigmi exei koitaksei na dei an auta pou proteinei ta prattei kai oti kamia simasia de dinei stin alitheia,alla to kanei gia na ksexorisei me autoprovoli.pseftomidenismos diladi.
etsi sosta logia ginontai i maska tou klooun.opos autos pou leei eleftheria kai politismos ipertates aksies kai paei kai kanei polemo.osous epeise autos tha peisei kai o allos!
to provlima omos einai oti kai oi dio pithanon ta pistevoun auta pou lene.kai edo ta logia den arkoun na ksipnisoun kapoion,edo xreiazetai potiri nero sto prosopo kati pou s auto to foroum diskola ginetai...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 3:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

oso gia to thema oti einai pedio tis psixologias mallon tha diafoniso giati an i filosofia den einai o dromos pros ton eksagnismo tis psixis tote ti einai?xeirismos pliroforion opos tha mas peisoune se ligo kapoioi?
an den mas vgazei ta diastrevlotika optika filtra me ton opoio vlepoume ton kosmo,tote o xeirismos tis pliroforias einai gi auton pou tin xeirizetai san ena keimeno pou reei stin esoteriki pleura ton gialion iliou pou foraei,anti na tou vgazei ta gialia tou krivei entelos pia ton kosmo kai periferetai sa tiflos opou tixei.
iason an esi mpeis se amaksi me tetoio anthropo simainei oti den agapas to risko,giati i kataliksi me tetoio odigo den afinei perithoria stin tixi Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 5:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μας είναι μια απέραντη ικανοποίηση, μια απέραντη ηδονή, η Ζωή είναι μια ατελείωτη έκπληξη.


Κορυφαίο!

Μιλάμε, έγραψες Φιλόσοφε του Λαού!

Νιρβάνα σκέτη...

Τί ντόπες τελευταίας γενιάς παίρνεις και τα λές, εσύ ξέρεις...

Εδώ γίνονται πόλεμοι, σφαγές, άνθρωποι γεννιούνται πόδια, χέρια, αρχίδια, και εσύ μας λές ότι κάθε δευτερόλεπτο ειναι μια... απέραντη ικανοποίηση!

'Άντε, πάρε και ένα σταυρό και ξεκίνα το κήρυγμα- πάρε και τον Κανίς στον διπλό ρόλο του Παύλου/ Σάντσο Πάντσα.

Πές μου μόνο που θα πας, θέλω φωτογραφίες από τις ντομάτες και τα γιαούρτια που θα πέφτουν.

Το καλύτερο όμως επιχείρημά σου είναι άλλο..

Ναι ναι, αυτό με το ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, κύριοι, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Μην τα ρίχνεις έτσι απότομα Ιάσωνα, καλό Χριστιανόπουλο, γιατί θα πάθουμε κανα έμφραγμα εδώ από τα γέλια...

ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΚΟΡΥΦΗ!

Υ.Γ. Κανίς, βλέπω ότι βρήκες επιτέλους το αγόρι σου! Καλά να περνάτε! Και να γράφετε, να γράφετε, να μας δίνετε λίγο γέλιο βρε παιδιά! Μπράβο, μπράβο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 6:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ela re julianous tora epeidi se kseskepasa eno koimosoun tha m afiseis?afou thelo sex kai si olo koimasai.tha pao me ton iason outos i allos alla kai sena ena sta grigora sto rixno an pote sou figei o ponokefalos. Smile ela arketa tora m auta.
pali arxises na milas gia ton pono pou pio prin xaraktirises kathimerino pono o opoios einai ponos gia malakes? Laughing mono sou les ti eisai de xreiazetai na prostheso tipota....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 6:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

TO ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΑΑΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Υ.Γ. Ο υπαρξιστικός πόνος είναι θετικός πόνος.
Ο σωματικός, οικονομικός, ταξικός, κλπ πόνος είναι η καλυτερη απόδειξη ότι το Φώς της Ζωής (ΑΑΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑ) είναι μια αστική-χριστιανική μαλακία στο τετράγωνο. Τώρα, ο άνθρωπος που εμμένει σε αυτή την κατάσταση εν αναμονή της αιώνιας ζωής και του Φωτός της Ζωής (ΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) είναι ο ορισμός του μαλάκα. Ο άνυρωπος όμως που ζητά την εξήγηση, υπέρβαση και απαξίωση του πόνου αυτού είναο ο πραγαμτικος Φιλόσοφος (Νίτσε, Σιοράν, Σοπενχάουερ, Κιρκεγκαρντ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 6:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis, συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου (εκφρασμένες και στα greeklish, που δοκιμάζουν και τα δικά μου γυαλιά...). Προσωπικά, έχω πάντα ένα πρόβλημα επιφυλακτικότητας, με όλα, προτιμώ την ερωτηματική σκέψη από την καταφατική επί το φιλοσοφικότερον... Δηλαδή, αφήνω μεν ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο όσον αφορά τον φορέα των ιδεών -δηλαδή τον ίδιο τον Julianus- αλλά θεωρώ ότι οφείλω να πάρω θέση απέναντι στις ίδιες τις ιδέες. Με τι στοιχεία; Μα με την ίδια την ιστορία τους! Ο καθένας κατά κάποιον τρόπο εμμέσως κρίνεται από αυτούς τους οποίους επικαλείται. Εξ ου και το ότι δεν έκρινα τις ιδέες του Julianus παρά με βέση τις ίδιες τις ιδέες, φέρνοντάς τον ενώπιον του ίδιου του του φαύλου κύκλου - ο "καθρέφτης" που είπες εσύ.

Σε μια μεταφιλοσοφική εποχή - όπου η αγωνία να πεις κάτι που δεν ειπώθηκε, να σκεφτείς κάτι που άλλοι δε σκέφτηκαν, φτάνει στις ακραίες περιπτώσεις να εκφράζεται μέσα στις πιο άκαμπτες μορφές αυτοκριτικής, αυτοαπόρριψης και βάλε - είναι πολύ κρίσιμο να μη χάνεις τη διάκριση της ήρας από το στάρι. Στους μπερδεμένους της εποχής, αυτό εκφράζεται ως "η αρχή της εννοιολογικής ευκαμψίας": ναι ξέρετε μπορεί να έχει ο τάδε θρησκευτική διάσταση η γραφή του αλλά η θρησκευτικότητά του δεν είναι καθόλου όπως νομίζετε, ναι ξέρετε μπορεί να προβάλεται το εγώ έξω από τον εαυτό του αλλά πρόσκαιρα, ναι να διαχωρίσουμε τη θρησκευτικότητα από την πίστη αλλά όταν οι άλλοι συμφωνούνε το κατάλαβαν όταν δεν συμφωνούνε είναι οι κακοί άπιστοι, να σε κάψω Γιάννο μ΄να σ΄ αλείψω λάδι, μπορεί να σας στέλνω και στο διάολο αλλά γιατί σας αγαπάω το κάνω, (κι όποιος δεν αποδέχεται το βρίσιμο είναι ανιδραστικός, βλάχος, μαλάκας κλπ.), οι λέξεις ξεπερνούν τα όριά τους, ο ίδιος φερ΄ ειπείν ο julianus ομολογεί αλλού ότι η φιλοσοφία ισοδυναμεί με μια θάλασσα από λέξεις που σε πνίγει, προφανώς εννοώντας ότι αυτό ισχύει με των άλλων τη θάλασσα και όχι με τη δική του.

Προσωπικά, έχω πεισθεί ότι ο Χϊτλερ ήταν εξαιρετικά ερωτεύσιμος άνθρωπος. Κανείς πιο αξιαγάπητος από το Διάβολο, για να το πω με χριστιανική φρασεολογία. Ο βόας, λένε οι βιολόγοι, πριν πιάσει το θύμα του του κάνει κάτι κόλπα που το μαγεύει. Και φυσικά δε φταίει! Να φάει θέλει για να ζήσει. Και η γάτα το ποντίκι πολύ το αγαπά, γιατί αυτό είναι η τροφή του. Γι΄ αυτό και παίζει μαζί του πριν το καταβροχθίσει! Το σε ποια ακριβώς κατάσταση βρίσκεται ο κάθε Jiulianus μάλλον δεν θα το μάθουμε, ακόμα και για κείνους που θα κάνουν χρήση του ξυραφιού (οι πιο ανόητοι, τον δικό μας δεν τον φοβάμαι). Στο μεταξύ όμως, ας μου επιτραπεί να μην νιώθω καμιά ασφάλεια μαζί τους.

Όσοα για το λυτρωτικό σφάλιαρο, τέρμα, εγώ τα έκοψα αυτά! Τελεία και παύλα. Οι Γόρδιοι δεσμοί δεν λύνονται, κόβονται! Αλλά αυτό είναι κάτι που ο καθένας ας το κάνει ο ίδιος στον εαυτό του. Εγώ σε άλλους βία δεν ασκώ.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 7:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Eγώ θέλω να μας πει ο φιλόσοφος του Λαού Ιάσωνας, ο οποίος "κρίνει" τον Νίτσε, τον Σιοράν και όποιον άλλο τολμήσει να τους τσιτάρει, να μας πει για το ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!

Ιάσωνα, βλέπεις συχνά το Φώς της Ζωής?

Υπάρχουν συγκεκριμένα μέρη, όπου σου εμφανίζεται?

Είναι το Φώς της Ζωής που σε κάνει να απορρίπτεις τον Νίτσε?

Έλα, πές μας! Δείξε μας το Φώς της Ζωής! Εσύ, ο ταπεινός Ιάσωνας, μπορείς να συνθλίψεις ολάκερο Νίτσε, και όλους αυτούς τους Julianus που τον επικαλούνται...

Εμπρός, Ιάσωνα, άσε το Φώς της Ζωής να μιλήσει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 8:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kali i prothesi sou iason alla o anthropos autos o nitseikos oute ton idion tou ton ideon den einai kalos agogos,diladi oute ton eauto tou mporei na akousei,kai tha akousei esena?afou esi iason eisai gi auton i provoli tou kakou tou eautou,i sxesi tou mazi sou tha einai antanaklasi tou esoterikou tou kosmou sinexeia,kai kathos to atomo auto vrisketai se diamaxi akoma me auton ton eauto,esena san iason tha se vlepei san ena mauro julianous,tha se xrisimopoiei diladi esena os provoli gia na ginei autos kata tin paranoiki logiki tou kaliteros.
s auto ton paradexomai akolouthei pista ton daskalo tou pou stous allous evlepe ton eauto tou kai pote den emathe ti tha pei diaforetikotita,oti to allo einai allo kai den einai esi.etsi enas figoponos nitseikos theorei mesa tou to kalo ekso tou to kako kai prospathei na katapatisei to kako,diladi ton eksoteriko kosmo pou einai i alloi anthropoi, i fisi ktl.tetoia atoma den katalavainoun oti zoun ston kosmo tous ton ipokeimeniko.kai oso "zoun"ekei tha simperiferontai san ton koimismeno pou otan akouei to ksipnitiri amesos ap tin oreksi tou gia ipno metafrazei auton ton ixo san to akousma sto oneiro mias kampanas,pou tou epitrepei na sinexisei na koimatai xoris na ginei diakopi.
ego prosopika epeidi exo peistei me to "einai o einai"kai afou peistika gia ton julianous episis,tha ton afiso na einai opos einai.etsi k allios xoros iparxei gia olous.esi an de se peithei to einai o einai kai nomizeis oti mporeis n allakseis kati dikaioma sou na tou milas,kai an vreis tin nanofilosofia pou tha eisvallei se tetoia anilia paranoika monopatia kai tha ta fotisei esto kai ligo tha sou vgalo to kapelo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 9:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Just now Ι came back!

Σήμερα ή αύριο, Julianus, θα προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματα και σχόλια που είχες θέσει.
Το ερώτημα του Heidegger, για τους συζητητές, κάτι σαν υπενθύμηση, παραμένει:

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ;


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vv στις Κυρ Ιαν 23, 2005 5:19 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 9:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

vv, welcome back!

Ελα να σώσεις λίγο την συζήτηση και να ρίξεις λίγες αληθινές σκέψεις, γιατί όπως θα είδες πάει για ρήμαγμα με αυτούς εδώ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 9:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράκληση πρός Κανίς και Ιάσωνα.

Εντάξει, τα είπατε, κάνατε τα κηρύγματά σας, ακούσαμε και γελάσαμε.

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, φύγετε τώρα απο αυτό το thread και αφήστε το σε όσους ενδιαφέρονται για τον Σιοράν, τον Νίτσε, τον Χαιντεγγερ, γία όσους θελουν να ακούσουν για το Ειναι ο Ειναι και το Μηδέν.

Αλλά είναι κρίμα να χαλάτε επίτηδες τις συζητήσεις των άλλων- επειδή δεν καταλαβαίνετε τί λέγεται. Αν πάλι έχετε λογικές απορίες, επιχειρήματα και καλή διάθεση, ευχαρίστως να μας κάνετε παρέα. Αλλοιώς, προτείνω να ανοίξει ο Ιάσων ένα άλλο θέμα "Το Φως της Ζωής" να τα λέτε΄- και θα έρθω και εγώ, το υπόσχομαι, να ξεσπαθώνετε.

Άντε, άντε τώρα, πηγαίνετε να παίξετε αλλού.

Χοπ-χοπ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 10:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis, για το Είναι ο Είναι έχω προ πολλού "πειστεί", από σοβαρούς ανθρώπους. Εύστοχα αντιλαμβάνεσαι το μηχανισμό σε μια τέτοια προσωπικότητα. Γνώμη μου ότι πρόκειται για ψυχολογικο μηχανισμό. Σαφώς επίσης πρόκειται για επικίνδυνες καταστάσεις και θέλουν προσοχή. Σαφώς και υπάρχει χώρος για όλους, στο πλανητικό οικοσύστημα υπάρχουν όλοι: παραγωγοί, πρωτογενείς καταναλωτές, δευτερογενείς καταναλωτές, αποσυνθέτες, αρπακτικά, παράσιτα κλπ. κλπ., για να δανειστώ μερικούς όρους της οικολογίας. Αναμενόμενα πράγματα. Βέβαια, υπάρχουν και όρια κι όταν εγώ κρίνω ότι πρέπει να ρίξω τον πέλεκυ δε διστάζω. Οψόμεθα ες Φιλίππους.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 04, 2004 11:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

"Ότι είναι ΕΠΕΚΕΙΝΑ του ερωτήματος περί του ΓΙΑΤΙ υπάρχει μάλλον παρά δεν υπάρχει.."

Nihil est sine ratione,
cur potius sit, quam non sit

Η κλασικές οντολογίες ως εναλλαγή "Είναι-Μηδενός".

Τι είναι το Είναι;

α) "Υπήρχε ο κόσμος από πάντα;"

ή

β) "προήλθε εκ του Μηδενός;"



Αρχή του αποχρώντος λόγου: όλα έχουν αιτία.

"nihil ex nihilo fit et nihil in nihimum protest reverti"

-------------------------------------

Είναι, ον, "υπάρχει", "παρουσία".

Μηδέν, "δεν υπάρχει", "απουσία".

α = Xρειαζόμαστε την ιδέα του άπειρου χρόνου, για να "νομιμοποιήσουμε" μια ιδέα-υποκατάστατο ότι ο κόσμος "δημιουργεί εαυτόν". Στην ουσία αυτό δηλώνει η παραδοχή "α". Κ' η παραπομπή στο "Θεό", μεταφέρεται ξανά στον κόσμο (σ' ένα άλλο είδος "κόσμου"). Στην παραδοχή α, στην ουσία έχουμε την παραδοχή του Σπινοζικού "CAUSA SUI", αλλά στον κόσμο μέσα απ' την ιδέα του άπειρου χρόνου. Γι' αυτό ο άπειρος χρόνος ως υποκατάστατο της ιδέας "δημιουργειν εαυτόν" (σπινοζικό "causa sui").
β) O κόσμος ως "έμμεση" απουσία. "Μετουσίωση" του Μηδενός.

"Τι είναι το Είναι;"

" Γιατί να υπάρχει "Κάτι" κι όχι "Τίποτα"; "

Και ψάχνουμε το Λόγο που έχουμε αυτήν την "κατάσταση"/ "ζούμε εν αυτή τη καταστάσει".

Πάμε πιο πέρα: στην παραδοχή α) έχουμε το "Είναι" που "προέρχεται" απ' το "Είναι".

Στην παραδοχή β) έχουμε το "Είναι" που "έρχεται" απ' το Μηδέν. Στην ουσία, άρα, όχι το "Είναι", αλλά το "Μηδέν": μετουσίωση Μηδενός, έμμεσο Μηδέν! Έτσι, στην παραδοχή β) έχουμε ένα "Μηδέν" που προέρχεται απ' το "Μηδέν". Αυτό το ονομάζω "οντολογική γενεαλογική ομοιογένεια".

Έτσι αυτό που έχουμε ν' αποσαφηνίσουμε είναι σε ποια πρωταρχική "οντολογική ποιότητα" βρισκόμαστε! Είμαστε στο "Είναι" ή το "Μηδέν"! Γιατί όχι το "Είναι" ως έμμεση μορφή "Μηδενός"; κτλ.

Δηλαδή: ή "Είναι που προέρχεται από Είναι". ή "Μηδέν που προέρχεται από Μηδέν".

Γιατί να υπάρχει κάτι κι όχι το τίποτα;
Δηλαδή: γιατί Είναι κι όχι Μηδέν;
Πιο πέρα: πόθεν το Είναι;
είναι => είναι ή μηδέν => μηδέν
Είναι /διάφορο\ μηδέν

"Δεν υπάρχει", "Μηδέν": δεν υποθέτω-φαντάζομαι ΔΕΔΟΜΕΝΑ (ως δεδομενο, "δεδομένως") το "πράγμα-κατάσταση" και αρνούμαι κάτι τέτοιο;?
"Υπάρχει", "Είναι": δεν υποθέτω φαντάζομαι ΔΕΔΟΜΕΝΑ πως "κάτι δεν υπάρχει" (βλ. ανωτέρω αστερίσκο *) και αρνούμαι κάτι τέτοιο;?
Έτσι η "καταφατική", "κατηγορηματική", "κριτική" (από το "κρίσις" και την έννοιά του εδώ) παραδοσιακή Φιλοσοφία-Οντολογία δομείται πάνω σε "αποφάνσεις" (είτε είναι του α ή β) "ΑΠΟΦΑΤΙΚΕΣ". Η παραδοσιακή οντολογιά υπήρξε ΚΡΥΠΤΟ-ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. Η Λογική, όμως, λέει πως δεν μπορώ να λέω περί "κατι τινός" (=χαριεντίζοντας με το "κάτι τις"), λέγοντας "τι ΔΕΝ είναι" (και μιλάμε εδώ με οντολογική γλώσσα κι αφήνουμε την αναλυτι. φιλσφ.)!
Έτσι "Είναι" και "Μηδέν" αποτελούν κάθε άλλο, παρά τον κόσμο! Δεν υφίστανται, γιατί ως μονομέρεια το καθένα ορίζεται από το "ΔΕΝ".

Γι' αυτό κι ο κόσμος στέκει ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ! ή όπως έιπες: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΕΚΕΙ ΕΠΕΚΕΙΝΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

Έτσι τον βλέπουμε πέραν του Είναι και του Μηδενός, πέραν της ύπαρξης και της ανυπαρξίας! Τότε τι είναι; Απλά "είναι αυτός που είναι"! Και "είναι αυτός που είναι", ή, συντόμως, "Είναι ο Είναι" (οντολογική ταυτολογία) γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ, αφού τελειώσαμε μια και καλή με Μηδέν και Είναι!!! Έτσι ο κόσμος στέκεται πέραν του ερωτήματος του Heidegger! Και έχουμε δεχτεί το οντολογικό βάθος των χαϊντεγκεριανών εννοιών (πέραν της αναλυτικής φλσφ. δηλδ)!
Έτσι ο κόσμος μας είναι ένα οντολογικό αξίωμα! Δεν θα μπορούσε να 'ναι διαφορετικά!
Έτσι δεν μπορεί να βλαστήσει ο ιδεαλισμός, αλλά και ο μηδενισμός!

Το σύμπαν ούτε "υπάρχει", ούτε "δεν υπάρχει"! Δεν αποτελεί "αξία" ούτε "μη αξία"! Είναι αυτό που Είναι, οντολογικό αξίωμα, γιατί δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικό!

___________________________
η οντολογία πέραν του "Είναι" και του "Μηδενός"!

"Είναι ο Είναι"!

Το σύμπαν ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ!


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vv στις Κυρ Ιαν 23, 2005 5:28 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Σελίδα 6 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center