Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές; |
Ναι |
|
23% |
[ 25 ] |
Όχι |
|
60% |
[ 63 ] |
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της |
|
5% |
[ 6 ] |
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της |
|
10% |
[ 11 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 105 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Darkmind Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1671
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 1:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... _________________ Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος
«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Darkmind στις Τρι Δεκ 27, 2011 5:20 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
freakshow Πρύτανης
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: N/A
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 1:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εν κατακλείδει δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτα περί σύγκρισης επιστήμης και θρησκείας διότι πιστεύω πως το ένα απτα δύο δεν υφίσταται καν (δε χρειάζεται να εξηγήσω ποιό).
Αυτό που ο άνθρωπος αποκαλέι θρησκευτικό αίσθημα (μαζί με άλλες ανθρώπινες εκφάνσεις) είναι ουσιαστικά μια λανθάνουσα ανάγκη για απαντήσεις και αιτιολογήσεις που ανήκει στην ανεκμετάλλευτη βιολογική σφαίρα του ανθρώπινου είδους.
Στην σφαίρα αυτή υπάρχουν οι απαντήσεις σε ερωτήματα τα οποία, στην ίδια επίσης σφαίρα, δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
Αυτή είναι η πίστη μου και ναι είναι σαφώς a spiritual view.
Άντε τώρα να μου εξηγήσει κάποιος οτι επειδή δεν πιστεύω σε ανώτερο θεό αλλά στην έννοια του ανώτερου ανθρώπινου είδους οτι δεν είμαι ένα spiritual πλάσμα. _________________ Αν δε σε νοιάζει που πας, δε θα χαθείς ποτέ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 2:32 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλοσοφία της Επιστήμης και της Θρησκείας |
|
|
Σπύρος Κάκος
Κατά δήλωση σου, λες πως είσαι Χημικός Μηχανικός…..
Από τα «φιλοσοφικά» γραφόμενα σου, δείχνεις να είσαι ένας πολύ άξιος και πολύτιμος υποστηρικτής θέσεων του σύγχρονου Εβραιοχριστιανισμού, λειτουργώντας ως ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ του ένδοξου για τους εκπροσώπους αυτού Μεσαίωνα.
Συγχαρητήρια για την όλη σου προσπάθεια που θέλεις να «παντρέψεις» προς όφελος των σκοταδιστών θεοκρατών την ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.
Είναι όμως ντροπή και κρίμα να αμαυρώνεις, μέσω του τίτλου και μόνο που φέρεις ως θετικός επιστήμων την σημασία και την έννοια της επιστήμης την οποία θα έπρεπε να υπηρετείς.
ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΞΙΖΕΙΣ τον τίτλο σου κύριε Σπύρο Κάκο με την δεδομένη αμάθεια σου για τέτοιου είδους ζητήματα που θέτεις μάλιστα και σε ψηφοφορία…...
Λες και η όποια πλειοψηφική ενδεχομένως άποψη των αδαών, αφελών και αγραμμάτων τυφλών πιστών, μπορεί να υπερισχύσει της επιστημονικής λογικής και ΓΝΩΣΗΣ η θα έπρεπε να έχει το ΟΚ αυτής της πλειοψηφίας για να είναι παραδεκτή η όχι….Πάμε καλά ; _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 2:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου αρέσει που ο ένας απαντάει για πράγματα που δεν διάβασε (εγώ μιλάω για πίστη που βασίζεται στη λογική και σε στοιχεία και αυτός μου μιλάει για δογματισμό) και ο άλλος απαντάει για ένα άρθρο που δεν μπορεί να διαβάσει... Nice...
Το "έκανες γκάλοπ και το έμαθες αυτό" δεν είναι απάντηση. Ούτε το υπόλοιπο κείμενο σου. Καλό θα ήταν να έχουμε μια ροή στη συζήτηση και αυτό δεν επιτυγχάνεται έτσι. Ας ορίσουμε λοιπόν τις λέξεις και ας θέσουμε τα βασικά ερωτήματα:
- Τι είναι για εσάς η λέξη "υπάρχει";
- Δεν αναρωτιέστε "γιατί υπάρχουμε";
- Αν αναρωτιέστε για το παραπάνω, τι απάντηση δίνετε; Έχετε "άποψη";
- Τι δεν κατανοείτε από την τελευταία παράγραφο του κειμένου μου η οποία αναφέρεται στην κοινή δήλωση όλων των Ακαδημιών του Κόσμου σχετικά με το ότι τα όρια της επιστήμης είναι ο φυσικός κόσμος και ερωτήματα "σκοπού" ανήκουν στη θρησκεία;
- Γιατί δεν μπορείτε να κατανοήσετε πως άλλο η τυφλή πίστη και άλλο η πίστη σε κάτι η οποία είναι βασισμένη σε λογική και στοιχεία; Άλλο η πίστη άλλο η ευπιστία...
Ας αρχίσουμε με αυτά και βλέπουμε.
Σπύρος Κάκος
ΥΓ. Για τα σχόλια του αν "αξίζω" να είμαι Χημικός Μηχανικός αφήνω να αποφασίσουν οι καθηγητές μου, τα συνέδρια στα οποία έχω συμμετάσχει και το ΕΜΠ. Τέτοια υβριστικά σχόλια περισσότερο αποδυναμώνουν την όποια γνώμη παρά την ενισχύουν. _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Darkmind Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1671
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 3:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... _________________ Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος
«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Darkmind στις Σαβ Σεπ 07, 2013 12:51 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Darkmind Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1671
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 3:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... _________________ Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος
«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Darkmind στις Τρι Δεκ 27, 2011 6:16 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 3:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας τα πάμε με τη σειρά:
- Έρχεται στην Ελλάδα ο Απόστολος Παύλος.
- Μιλάει και συζητάει δημόσια με Έλληνες (και στην Αθήνα και αλλού).
- Οι Έλληνες αποφασίζουν να ασπαστούν το Χριστιανισμό.
Όταν μιλάς ότι οι Έλληνες αναγκάστηκαν με το "σπαθί" να γίνουν Χριστιανοί, αναφέρεσαι στον έναν άνθρωπο (Παύλο) ο οποίο ήρθε στην Ελλάδα ΜΟΝΟΣ του και έκανε τι; Απείλησε ένα αλλόθρησκο κράτος ότι θα τους "σφάξει" όλους?!?!?! ΧΑ χαχαχα!!! Και οι Έλληνες τι έκαναν; Φοβήθηκαν και είπαν "εντάξει, γινόμαστε Χριστιανοί"; Καλό!
Το Βυζάντιο στο οποίο αναφέρεσαι, μια και είσαι και "ιστορικός", είναι μια Χριστιανική αυτοκρατορία η οποία διαμορφώθηκε από Έλληνες χριστιανούς. Δεν ήταν στα σχέδια κάποιων (αλήθεια ποιων, των άλλων μη-Χριστιανών; Αφού όλοι μη-Χριστιανοί ήταν τότε...) να κάνουν ειδικά τους Έλληνες Χριστιανούς! Γιατί πολλοί απλά οι Έλληνες ήταν οι ΠΡΩΤΟΙ που έγιναν Χριστιανοί!!! Δεν υπήρχε "άλλος" για να τους "κάνει"!!! _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steppenwolf Πρύτανης
Εγγραφή: 16 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 1812 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 4:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιστήμη και θρησκεία είναι συμβατές, στον βαθμό που ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ κατανοούν τα όρια τους.
Δεν μπορεί η επιστήμη να αμφισβητήσει εκδοχές (που στηρίζονται με λογικά επιχειρήματα) που βρίσκονται έξω από τον χώρο των ''γνωστών'' για αυτή.
Δεν μπορεί η θρησκεία να υποστηρίξει αξιόπιστα απόψεις (όταν αφορούν τα ''γνωστα'' - εξερευνημένα από την επιστήμη πεδία) που να αντιφάσκουν με τα επιστημονικά δεδομένα.
Και εντέλει, είναι δουλειά της φιλοσοφίας να γίνεται συχνά ο μεσάζων ανάμεσα σε θρησκεία και επιστήμη συγκρατόντας την πρώτη στο ''λογικό'' και ωθόντας την δεύτερη μπροστά και έξω από κάθε είδους αγκυλώσεις. _________________ 1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Darkmind Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1671
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 4:25 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... _________________ Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος
«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Darkmind στις Τρι Δεκ 27, 2011 6:17 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 6:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos έγραψε: | Με προσβολές δεν επιβάλλεις τίποτα, απλά δείχνεις την ποιότητα των επιχειρημάτων σου. Σου είπα τη διαδικασία και απέτυχες να μου εξηγήσεις πως ο ένας Παύλος επιβλήθηκε με τη βία σε ένα κράτος αλλόθρησκων. |
ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΔΑΞΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ - ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ;
ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ Η ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΑΝ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙΣ ΣΕ ΠΗΓΕΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΑΠ' ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΔΑΞΑΝ.
ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ "ΑΓΑΠΗΣ" ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΨΗ - ΑΠΟΣΙΩΠΙΣΗ - ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΘΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΟΠΑΔΟ ΤΟΥΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕΡΑ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΙΚΟ....
ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΔΕ ΠΩΣ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΕΒΡΑΙΟΘΕΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΤΕΚΑΨΑΝ - ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ, ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ Ο ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ , Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ-ΕΚΦΡΑΣΗ - ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΛΟΓΩΝ Η ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΠΟΥ ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΘΕΟΘΕΛΗΤΗ" ΚΑΤΑ ΠΑΥΛΟΝ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
ΦΙΛΕ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Panagiotis Fournatzis Πρύτανης
Εγγραφή: 19 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 820
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 6:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε διάρκεια ολίγων ετών δημιουργήθηκαν οι πρώτες χριστιανικές εκκλησίες στην Ελλάδα. Στους Φιλίππους, Θεσσαλονίκη, Βέροια, Κόρινθο, Έφεσο, Σμύρνη, Θυάτειρα, Φιλαδέλφεια, Λαοδίκεια, κλπ. κλπ. Από το κύρηγμα του απ.Παύλου και ποτέ δια της βίας. Εκουσίως και ουχί αναγκαστικώς. _________________ http://exerevnitis.sosblog.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|