Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Μπορει Να Υπαρχει Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2009 2:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Chaos
έγραψε:
Mr. Green Twisted Evil Mr. Green

Φίλε μου skapaneas, θα συνηγορήσω και εγώ στην άποψη, ότι τα υφ' ημών αποκαλούμενα "ζώα", διαθέτουν ΚΑΙ Λόγο ΚΑΙ Λογική. Το γνωρίζω δε, εξ ιδίας εμπειρίας - πολυετούς.
Απλώς, επιμένουμε να μην το αναγνωρίζουμε διότι κάτι τέτοιο θα μας καθιστούσε ομολογούντες ενόχους σφαγής και κατανάλωσης υποδεεστέρων μεν ως προς την ισχύ, αλλά ομοίων ως προς τις δυνατότητες, ειδών.
Αντί λοιπόν να παραδεχόμαστε το απλό γεγονός ότι είμαστε απόγονοι ενός είδους το οποίο απλώς κυριαρχεί μεταξύ των άλλων ομοίων του, τα καταναλώνει εφ' όσον του δίνεται η ευκαιρία και η ευχέρεια και καταναλώνεται εξ αυτών όταν ΑΥΤΑ έχουν την ευκαιρία και την ευχέρεια, προτιμούμε την υποκρισία των περίπλοκων συζητήσεων, περί του εάν έχουν ψυχή, νόηση και τους λοιπούς συμβατικούς ορισμούς που έχουμε εφεύρει...

Αγαπητε Chaos

Δεν αμφισβητω λεξη απο οσα λες...

Ωστοσο οφειλω να διευκρινησω οτι, στο ζητημα της επικοινωνιας διακρινω τρια επιπεδα.

1ο επιπεδο : η απλη "λεκτικη" επικοινωνια δια της οποιας ανταλασσονται μηχανικα πληροφοριες, μεσω των οποιων πραγματοποιουνται απλες ή και πιο συνθετες πραξεις με βαση στοιχεια τα οποια υπαρχουν ηδη στους επικοινωνουντες.
Με τη "λεκτικη" επικοινωνια π.χ. επικοινωνουν μεταξυ τους ενα δικτυο απο υπολογιστες...

2ο επιπεδο : ο λογος, δια του οποιου ανταλασσονται πληροφοριες, οι οποιες δεν ειναι παντοτε ευνοητες και χρειαζεται η νοητικη διεργασια της σκεψης για να γινει αντιληπτο το περιεχομενο τους, το οποιο αναφερεται στην πραγματικοτητα.

3ο επιπεδο : ο Συνειρμικος Λογισμος, δια του οποιου αγγιζονται περιοχες της υπαρξης παντελως αγνωστες και "ακατανοητες", εκ των οποιων "εκμαιευονται" πληροφοριες πρωτοτυπες για τον ανθρωπο.


Στην πρωτη κατηγορια "εντασσω" ολα τα ειδη τα οποια επικοινωνουν μεν, αλλά τους ειναι αδυνατο να αναπτυξουν ( προς το παρον ; ) πολιτισμο.
Τα κριτηρια μου ασφαλως και ειναι ανθρωπινα και μεσα απο αυτο το πρισμα μπορω να αντιληφτω την πραγματικοτητα...
Αν τα ζωα εχουν συναισθηση της επικοινωνιας τους, ας "φροντισουν" να το δειξουν και σε μας τους ανθρωπους, ωστε να αποκτησουμε μια αλλά σχεση μαζι τους.
Στην "ιδια" κατηγορια θα μπορουσαμε να ενταξουμε και τα φυτα, για τα οποια λεγεται οτι εχουν αισθηματα, τα οποια και εκδηλωνουν με ποικιλους τροπους και τα οποια "μετραει" η Επιστημη.


Στη δευτερη κατηγορια "εντασσω" ολα τα λεγομενα λογικα ειδη, μεχρι τωρα γνωριζω μονο τον ανθρωπο, τα οποια εχουν την ικανοτητα να "αλλοιωνουν" συνειδητα το περιβαλλον κατα το δοκουν προσαρμοζοντας το στις αναγκες τους.
Και εννοω με τουτο οτι αν μια τροποποιηση του περιβαλλοντος δεν του ειναι αρεστη ή παραγωγικη, τοτε ο ανθρωπος μπορει ταχυτατα να αναπροσαρμοζει την επεμβαση του ωστε να πετυχει το ζητουμενο.
Χαρη σε αυτη την ικανοτητα αναπτυσσει τον πολιτισμο του, ο οποιος σε τελευταια αναλυση δεν ειναι τιποτα αλλο, παρα το συνολο των συσσωρευμενων θεσμων και των εν γενει επινοησεων τις οποιες εχει πετυχει στην πορεια των αιωνων.


Στην τριτη κατηγορια "εντασσω" ολα τα μεγαλα "μυαλα" της ανθρωποτητας, τα οποια περα απο καθε συμβατικη λογικη επικοινωνια δευτερου επιπεδου, καταφεραν και καταφερνουν να διεισδυσουν στο αγνωστο, με αφετηρια "απλες" καθημερινες παρατηρησεις, χρησιμοποιωντας με φυσικοτητα το Συνειρμικο Λογισμο.

Ξερεις, παντα ειχα την απορια τι ειναι αυτο που ξεχωριζει τους μεγαλους απο ολους εμας τους καθημερινους ανθρωπους.
Ολοι μας εχουμε κατα βαση τις ιδιες γενετικες προδιαγραφες...
Κι ομως αυτοι ξεχωριζουν...
Τι ειναι αυτο που τους "κανει" μεγαλους ;
Δεν εχουν ουσιαστικα τιποτα παραπανω απο ολους μας κι ομως ξεφευγουν απο τη "μαζα".
Γιατι ;
Το κλειδι για μενα πλεον στην κατανοηση της ιδιαιτεροτητας τους ειναι ο Συνερμικος Λογισμος.
Χαρη σ΄αυτον το Συνειρμικο Λογισμο, πιστευω, οι προγονοι μας χωρις να εχουν την τεχνολογικη υποδομη που διαθετουμε εμεις σημερα μπορεσαν να αχθουν στους γιγαντες του πνευματος που γνωριζουμε και θαυμαζουμε...

Σημειωσε βεβαιως οτι μεσα στην κατηγορια των μεγαλων της ανθρωποτητας, συμπεριλαμβανω αδιακριτως και ανεξαρτητως φυλης, θρησκειας, εθνικοτητας, ηλικιας, φυλου, μορφωσης και πλουτου, ολους οσους με τη δυναμη της σκεψης τους και κυριως του πνευματος τους, οπως λεμε, καθορισαν και καθοριζουν την πορεια και τις τυχες της ανθρωποτητας ...
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 28, 2009 7:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Προς Νεοφωτιστο Ιωαννη

Θα ηθελα πραγματικα τη γνωμη σου πανω στην Αριστοτελικη Λογικη την οποια και "παρουσιαζω" στην πρωτη σελιδα και την οποια μεταφερω χαριν ευκολιας και παλι εδω :

Παράθεση:

Η αριστοτελική τυπική λ. περιλαμβάνει τέσσερις θεμελιώδεις νόμους της νόησης:

1. Το νόμο της ταυτότητας.
Σύμφωνα μ` αυτόν κάθε έννοια πρέπει να είναι ταυτόσημη με τον εαυτό της.
Ο νόμος λοιπόν της ταυτότητας απαιτεί σε κάθε κρίση και σε κάθε συλλογισμό η έννοια να χρησιμοποιείται με μια μόνο και την ίδια πάντοτε σημασία.

2. Το νόμο της μη αντίφασης.
Ο νόμος αυτός απαγορεύει στη νόηση τη λογική αντίφαση.
Δηλαδή οι κρίσεις και οι συλλογισμοί δεν πρέπει να περιέχουν αντιφάσεις.
Δύο κρίσεις, από τις οποίες η μία βεβαιώνει κάτι για ένα πράγμα και η άλλη κρίση αρνείται αυτό το κάτι από το πράγμα, είναι κρίσεις αντιφατικές και δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και οι δύο αληθινές.

3. Το νόμο της του τρίτου απόκλισης.
Σύμφωνα με τον οποίο μεταξύ δύο κρίσεων, που η μία βεβαιώνει κάτι και η άλλη το αρνείται, ορθή πρέπει να είναι είτε η μία είτε η άλλη.
Κάθε τρίτη κρίση αποκλείεται ως ορθή.

4. Το νόμο του αποχρώντος λόγου.
Ο νόμος αυτός επιβάλλει κάθε κρίση και κάθε συλλογισμός να ξεκινά από αποδείξεις, δηλαδή από κάποια άλλη κρίση ή συλλογισμό, που αποδειγμένα είναι ορθός και που έτσι της χρησιμεύει ως "μείζων" πρόταση.



Και απευθυνομαι σε σενα γιατι φαινεται να εχεις ασχοληθει περισσοτερο με τη φυση της Λογικης αυτης και τη δομη της.
Ειδικοτερα με ενδιαφερει το νοημα του καθε νομου και οχι αμεσα οι εφαρμογες του.
Διαπιστωνω οτι αυτοι καθ' εαυτοι οι τεσσερις νομοι ειναι εξ ισου αυθαιρετοι οπως και οι νομοι καθε αλλης θεωριας...
Και οτι μπορουν να επιδεχονται ποικιλες ερμηνειες, αναλογα με τον ανθρωπο που επιχειρει να τους εφαρμοσει στην πραξη.

Αν θελεις λοιπον μπορουμε να εξετασουμε απλα και λογικα χωρις αντιδικιες και ανουσιες κοντρες, αυτο το συγκεκριμενο συνολο προτασεων, το οποιο κατα τα φαινομενα εκφραζει την προσωπικη αληθεια του Αριστοτελη για το τροπο που λειτουργει η σκεψη.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 28, 2009 7:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η γνώμη μου είναι ότι έχουν εφαρμογή σε κάθε φαινόμενο.Μέχρι τώρα δεν έχω αντιληφθεί το αντίθετο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 29, 2009 10:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
Η γνώμη μου είναι ότι έχουν εφαρμογή σε κάθε φαινόμενο.
Μέχρι τώρα δεν έχω αντιληφθεί το αντίθετο.

Τι εννοεις δεν εχεις αντιληφτει το αντιθετο...
Υπαρχουν "δεκαδες" περιπτωσεις στην καθημερινη ζωη, στις οποιες η Τυπικη Λογικη δεν εφαρμοζεται στην πραξη...
Δεν μπορει να εφαρμοστει στην πραξη...
Δηλαδη υπαρχουν καθημερινα γεγονοτα όπου τα πραγματα κυλανε "παραλογα"...

Και ενα πολυ απλο παραδειγμα ειναι οι πυροσβεστες, οι οποιοι εργαζονται για να μπορεσουν να ζησουν θετοντας τη ζωη τους σε συνεχη κινδυνο.
Δηλαδη ενεργουν αντιφατικα : εργαζονται για να διασφαλισουν τη ζωη τους και ταυτοχρονα γνωριζουν οτι κινδυνευουν...
Και αποδειξη τουτου ειναι οι συχνοι θανατοι πυροσβεστων πανω στην εκτελεση του καθηκοντος...

Αλλο παραδειγμα ειναι οι στρατιωτες, οι οποιοι κοντρα στο θεμελιωδη νομο της αυτοπροστασιας αλλά και της εν γενει προστασιας της ανθρωπινης ζωης, ενεργουν αντιφατικα θυσιαζοντας τη ζωη τους αλλά και αφαιρωντας τη ζωη απο αλλους.
Θα μου οτι ειναι υποχρεωμενοι να υπακουνε σε διαταγες...
Αλλά τοτε μια διαταγη που τους υποχρεωνει να ενεργουν παραλογα, ειναι παραλογη και αρα εξω απο την Τυπικη Λογικη...

Τελευταιο παραδειγμα ειναι οι "πολιτικοι", οι οποιοι εκλεγονται απο το λαο για να φροντιζουν το δημοσιο συμφερον οπως υποσχονται προεκλογικα και τελικα το μονο που φροντιζουν ειναι το προσωπικο τους συμφερον...
Ποιος ενεργει αντιφατικα εδω : ο λαος ή οι πολιτικοι ;


Αλλά το θεμα δεν ειναι αυτο...
Το θεμα ειναι οτι η Τυπικη Λογικη για να λειτουργησει χρειαζεται ορισμενες προϋποθεσεις, οι οποιες οταν δεν υπαρχουν την καθιστουν ανισχυρη.
Παρε για παραδειγμα τον πρωτο νομο της, το νόμο της ταυτότητας, ο οποιος απαιτεί σε κάθε κρίση και σε κάθε συλλογισμό ή έννοια να χρησιμοποιείται με μια μόνο και την ίδια πάντοτε σημασία.
Και γιατι το απαιτει αυτο ;
Διοτι γνωριζει ο Αριστοτελης οτι υπαρχουν πολλαπλες ερμηνειες και πολλες διαφορετικες σημασιες στα "πραγματα".
Και αν δεν συμβει αυτος ο αυστηρος προσδιορισμος της σημασιας με την οποια χρησιμοποιειται καθε εννοια, τοτε καθενας μπορει να καταληγει σε διαφορετικα συμπερασματα χρησιμοποιωντας την ιδια θεωρια ( γιατι περι θεωριας προκειται ) ή να προκυπτουν παραλογισμοι...
Ωστοσο η ζωη ειναι γεματη με αυτες τις διαφορετικες ερμηνειες των εννοιων...
Πως θα ορισουμε λοιπον αυστηρα και αντικειμενικα το Α=Α ;
Και τι ακριβως σημαινει Α=Α στην πραγματικοτητα οπου καθενας δινει τις δικες του ερμηνειες ;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 30, 2009 12:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:

Πως θα ορισουμε λοιπον αυστηρα και αντικειμενικα το Α=Α ;
Και τι ακριβως σημαινει Α=Α στην πραγματικοτητα οπου καθενας δινει τις δικες του ερμηνειες ;


Νομίζω ότι μόνο για τα αντικείμενα που άπτονται άμεσα των αισθήσεών μας μπορούμε να έχουμε σαφή ή ασφαλή άποψη.

Για παράδειγμα, συμφωνούμε όλοι ότι αυτό είναι φώς ( όραση ), ή γλυκό ( γεύση ), υπό την προϋπόθεση οι αισθήσεις μας να κυμαίνονται στα φυσιολογικά όρια.

Σε υπερ-αισθητά αντικείμενα ( φόβος, άγχος, αγάπη..) το υποκειμενικό στοιχείο επιβάλλεται απόλυτα.


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την spyros στις Σαβ Μάϊ 30, 2009 8:25 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 30, 2009 12:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:

Υπαρχουν "δεκαδες" περιπτωσεις στην καθημερινη ζωη, στις οποιες η Τυπικη Λογικη δεν εφαρμοζεται στην πραξη...
Δεν μπορει να εφαρμοστει στην πραξη...
Δηλαδη υπαρχουν καθημερινα γεγονοτα όπου τα πραγματα κυλανε "παραλογα"...



Ναι.

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 31, 2009 12:58 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σκαπανέα,


τα παραδείγματα που αναφέρεις δείχνουν ότι δεν έχεις κατανοήσει την αρχή της μη αντίφασης.

Αντιφατική είναι μια πρόταση όταν στο υποκείμενό της προσδίδεται ένα κατηγόρημα Α και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ το κατηγόρημα μη Α.


Π.χ. η πρόταση "ο πυροσβέστης είναι ένα βιοποριστικό επάγγελμα κι ενδεχομένως ένα θανατηφόρο επάγγελμα" έχει 2 κατηγορήματα (με υποκείμενο το "πυροσβέστης"),που ισχύουν αλλά όχι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.(δεν μπορείς να πληρώνεσαι ως πυροσβέστης και να έχεις πεθάνει ταυτόχρονα)

Άρα δεν είναι αντιφατική πρόταση.



Το Α=Α δεν απαγορεύει την αλλαγή της σημασίας ή των ιδιοτήτων ενός υποκειμένου.Όταν,όμως,αυτή συμβεί,ή τη θεωρήσουμε δεδομένη, αυτό που εννοούμε δεν μπορεί να ταυτίζεται με την άρνησή του.Ουσιαστικά,είναι άλλη διατύπωση της αρχής της μη αντίφασης:ΑΝ ισχύει "Α είναι P" δε μπορεί ταυτόχρονα να ισχύει και "Α δεν είναι Ρ".



Σπύρο,


συμφωνούμε και για το φόβο,το άγχος,την αγάπη κ.λπ. ,αλλιώς δε θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε.


Chaos,


Όχι. Wink[/b]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 31, 2009 6:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε μου skapanea ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.

Προσπαθείς ακόμη να διοδάξεις λογική και αποσαφήνιση των εννοιών, κάτι που είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ στους χώρους της φιλοσοφίας. Θυμάμαι κάποτε που μου επιτέθηκαν μερικοί γιατί ξεμπρόστιαζα την σοφιστική τους αντίληψη.

ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ το όνομα του Αριστοτέλη στον οποίο αποδίδονται οι σοφιστικές τεχνικές τις οποίες είδα στην Βικιπαιδεία μαζί με άλλα σκουπίδια τίτλων κατά καιρούς. Η παράθεση των κανόνων αποτελεί ΓΝΗΣΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ διδασκαλία που ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει με κυκλικές λογικές και φαύλους κύκλους.

Ο φίλος Νεοφώτιστος ακόμη προσπαθεί να καταλάβει ότι συχνά το δεύτερο κατηγορούμενο μπορεί να είναι επιθετικός προσδιορισμός και εννοιολογικά η σημασία του είναι διευκρινισττική επί της ουσίας της προτάσεως. Ο λογισμός του χρησιμοποιεί κανόνες, αλλά δεν αναλύει επαρκώς την ουσία της έννοιας η οποία ΠΡΕΠΕΙ πράγματι να διαθέτει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ για να μπορούν να επικοινωνήσουν δύο στοχαστές.

Ευχαριστώ
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 31, 2009 6:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Chaos έγραψε:
Mr. Green Twisted Evil Mr. Green

Φίλε μου skapaneas, θα συνηγορήσω και εγώ στην άποψη, ότι τα υφ' ημών αποκαλούμενα "ζώα", διαθέτουν ΚΑΙ Λόγο ΚΑΙ Λογική. Το γνωρίζω δε, εξ ιδίας εμπειρίας - πολυετούς.
Απλώς, επιμένουμε να μην το αναγνωρίζουμε διότι κάτι τέτοιο θα μας καθιστούσε ομολογούντες ενόχους σφαγής και κατανάλωσης υποδεεστέρων μεν ως προς την ισχύ, αλλά ομοίων ως προς τις δυνατότητες, ειδών.
Αντί λοιπόν να παραδεχόμαστε το απλό γεγονός ότι είμαστε απόγονοι ενός είδους το οποίο απλώς κυριαρχεί μεταξύ των άλλων ομοίων του, τα καταναλώνει εφ' όσον του δίνεται η ευκαιρία και η ευχέρεια και καταναλώνεται εξ αυτών όταν ΑΥΤΑ έχουν την ευκαιρία και την ευχέρεια, προτιμούμε την υποκρισία των περίπλοκων συζητήσεων, περί του εάν έχουν ψυχή, νόηση και τους λοιπούς συμβατικούς ορισμούς που έχουμε εφεύρει...


Τα ζώα είναι επιστημονικώς παραδεκτό ότι διαθέτουν ΕΝΣΤΙΚΤΑ τα οποία τους προσδίδουν την υποτιθέμενη λογική. Αν διέθεταν λογική πχ οι σκύλοι ΠΟΤΕ δεν θα δάγκωναν το χέρι που τους ταΐζει, γεγονός που έχουν αντιληφθεί παμπολοι από τους ανθρώπους.

Τα ζώα διαθέτουν ικανότητες επικοινωνίας η οποία μπερδεύει μερικούς και την ανάγουν ως λογική λόγω της ανεπαρκούς σχετικής γνώσεως περί της επιστήμης της ζωολογίας.

Η διαφωνία μου αποτελεί επικοδόμηση στη συζήτηση και κάθε αντίδραση που θα παρατηρηθεί είναι βαρβαρική συμπεριφορά κατά πως είναι γνωστό ότι αποκαλούνταν οι εκνευρίζόμενοι και φωνασκούντες στην αρχαία Ελλάδα οι οποίοι ΠΟΤΕ δεν ελάμβαναν μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες ως τιμωρία και για να αποκτήσουν την αρετή της ηρεμίας στον λόγο τους.

Παρακαλώ να διατηρηθεί η ηρεμία του χώρου της φιλοσοφίας και να μην αρχίσουν πάλι οι φωνασκούντες να προσπαθούν να με διώξουν με στρείρες λογικές.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ

Ευχαριστώ
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ στις Κυρ Μάϊ 31, 2009 11:43 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 31, 2009 8:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Ο φίλος Νεοφώτιστος ακόμη προσπαθεί να καταλάβει ότι συχνά το δεύτερο κατηγορούμενο μπορεί να είναι επιθετικός προσδιορισμός και εννοιολογικά η σημασία του είναι διευκρινισττική επί της ουσίας της προτάσεως. Ο λογισμός του χρησιμοποιεί κανόνες, αλλά δεν αναλύει επαρκώς την ουσία της έννοιας η οποία ΠΡΕΠΕΙ πράγματι να διαθέτει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ για να μπορούν να επικοινωνήσουν δύο στοχαστές.



Δεν έχω κανένα πρόβλημα κατανόησης στα θέματα που αναφέρεις.Ξαναδιάβασε τα κείμενά μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 31, 2009 11:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μάλλον εσύ φίλε μου Νεοφώτιστε πρέπει να αναζητήσεις την εφαρμογή των κανόνων που παρουσίασες στην συγκεκριμένη πρόταση.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 31, 2009 10:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι πρόβλημα υπάρχει;Θέλω να μάθω,πραγματικά,αν μπορείς ν' αποδείξεις αυτό που ισχυρίζεσαι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 01, 2009 3:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν χρειάζεται να συμβεί αυτό γιατί απλά υπάρχουν οι σχετικοί κανόνες Γραμματικής και συντακτικού που αρμόζουν ανά περίσταση.

Εσύ μπορείς να με πείσεις ΦΙΛΕ ΜΟΥ ότι δεν εξακολουθείς να είσαι Νεοφώτιστος;;;;;;;
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 01, 2009 5:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είμαστε εδώ για να ειρωνευόμαστε αλλά για καταθέτουμε επιχειρήματα σε ό,τι λέμε.Εσύ,βέβαια,θεωρείς μάλλον πως οι απόψεις σου είναι αυτόματα κατοχυρωμένες.Κρίμα,γιατί η υπεροψία είναι κακός σύμβουλος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 03, 2009 8:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυθαίρετο συμπέρασμα από τον Νεοιφώτιστο ο οποίος δεν έχει αίσθηση του χιούμορ.

Δεν έχω δηλώσει αλάνθαστος ενώ αντίθετα ΣΤΕΙΡΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ μερικοί να απαντήσουν συνθέτοντας φιλοσοφία. Η ανάγνωση μόνο των θεμάτων όπου μετείχα μπορεί να σας πείσει για τα σχετικά.

Το παρόν θέμα είναι επίσης πολύ σπουδαίας φιλοσοφίας θέμα, αλλά παρεκτράπηκε και πάλι απλά γιατί ορισμένοι δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν αυτό που τους λέει ο συνομιλητής είτε αυτός λέγεται Γιώργης είτε λέγεται scapaneas αγαπητέ Νεοφώτιστε. Εμένα αγνόησέ με αφού και πάλι θα αποσυρθώ από το filosofia.gr και αυτό γιατί δεν αντέχω τόσο στείρο λόγο άρνησης φιλοσοφίας από τους μόνιμους θαμώνες και διώκτες ΑΛΗΘΙΝΩΝ στοχαστών εδώ.

Καλό καλοκαίρι σας εύχομαι.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Σελίδα 4 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center