Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η θεωρία της σχετικότητας και τα λάθη του Αινστάιν
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 12, 2008 5:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η θεωρία της σχετικότητας και τα λάθη του Αινστάιν Απάντηση με Συμπερίληψη

Ανάμεσα στο σύνολο της θεωρίας του Αινστάιν υπάρχουν μερικά λάθη τα οποία είναι εμφανέστατα σε όσους γνωρίζουν τις στοιχειώδης αρχές Φυσικής. Ο ορισμός των συντεταγμένων σε μια μαθηματική αναφορά της καμπύλωσης του χωροχρονου όπως ορίστηκε από τον Αινστάιν έχει ορίσει ένα ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ για το οποίο έχω τεκμηρίωση στον χώρο μου στο Windowslive και στην κατηγορία της φιλοσοφίας που έχω θέσει. Από την σύνοψη της κατηγορίας θα βρείτε εύκολα τις δύο σχετικές καταχωρήσεις για να μην επεκταθώ, αν και στη συνέχεια έχω σκοπό να παρουσιάσω μερικά από τα λάθη που όρισαν ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ περί ταξιδιών του χρόνου και όχι μόνο.

Η όλη θεωρία στην ουσία της, εμπεριέχει πολύτιμα κεφάλαια και αποδείξεις οι οποίες είναι προς μία λανθασμένη κατεύθυνση.

Η τεκμηρίωση των απόψεων για εμένα είναι σημαντική μια που αναζητώ μια αντικειμενικότητα επί της θεωρίας της σχετικότητας αν και ήδη έχω κατασταλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Αυτό γιατί ο ίδιος ο Αινστάιν όρισε με ΑΠΟΔΕΙΞΗ που παρουσίασε την καμπύλωση της σκέψης του. Θα μιλήσω σχετικά σε επόμενη καταχώρηση.

Πληροφορώ ΟΛΟΥΣ ότι η επιστημονική κοινότητα ήδη έχει εντοπίσει τα λάθη για τα οποία μίλησα στον χώρο μου και θα μιλήσω και εδώ. Η αρχή έγινε με τις αποδείξεις που παρουσιάστηκαν από τους δύο Νομπελούχους του 2005 και 2006.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 17, 2008 9:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μια θεωρία αμφισβήτησης μερικώς της Θεωρίας της σχετικότητας που βρήκα είναι στον παρακάτω δεσμό:

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=216676

Στην συνέχεια θα προσπαθήσω να κάνω μια εισαγωγή στους προβληματισμούς του Αινστάιν και θα παρουσιάσω τα σημεία όπου υπάρχουν εμφανή λάθη με τις σημερινές γνώσεις φυσικής. Ταυτόχρονα θα παρουσιάσω ένα στοχασμό σχετικότητας ο οποίος θα εμπεριέχει τους προβληματισμούς του Αινστάιν και θα προσδιορίζει μερικώς το άπειρο κατά πως προσπάθησε να το προσεγγίσει ο Επίκουρος στα χρόνια της αρχαιότητος. Θα υπάρξουν φυσικά μεγάλες διαφορές με τον μεγάλο αυτό φιλόσοφο αλλά θα αναλυθούν οι έννοιες του σύμπαντος και του απείρου που τόσο μπέρδεψαν μερικούς εδώ στο filosofia.gr.

Ο σοφιστικός στοχασμός που οδηγούσε σε άτοπο και τον οποίο είχα εκθέσει κάποια στιγμή θα συμπληρωθεί και θα αναχθεί σε μια πιο τεκμηριώμενη άποψη περί απείρου. Η αναφορά θα είναι συμπαντική και όχι Θεολογική.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 17, 2008 10:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σας αντιγράφω εδώ τις δύο δημοσιεύσεις μου περί της θεωρίας της σχετικότητος και θα σας δώσω λίγες ημέρες χρόνο να μελετήσετε τα σχετικά πριν άρχίσω να αναλύω τις έννοιες κατά πως έχουν γίνει αντιληπτές με την υποκειμενικότητα που τις ορίζει. Εσείς μπορείται να αναζητήσετε την αντρικειμενικότητα διαμέσω των τεκμηριώσεων που θα βρείτε

Δημοσίευση πρώτη
Φίλοι μου
Απορώ πως είναι δυνατόν να διδάσκονται ακόμη τα σχετικά αφού είναι τόσο απλή η περίπτωση απόρριψης αυτών. Θα αρχίσω από την κατάρριψη των δύο αρχών στις οποίες στηρίχθηκε ο Αινστάιν οι οποίες είναι γνωστές από το 1905 έτος που δεν ήταν γνωστές πολλές από τις σημερινές ανακαλύψεις οι οποίες αν ευσταθούσαν αυτά που ειπώθηκαν τότε, σήμερα ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ.

Στον παρακάτω δεσμό http://www.physics4u.gr/faq/special.html#special3 αναφέρονται αυτά που θα περιγράψω και θα καταρρίψω.

α. Οι νόμοι της φύσης είναι ίδιοι για όλα τα αδρανειακά συστήματα αναφοράς.

β. Η ταχύτητα του φωτός είναι ίδια σε όλα τα αδρανειακά συστήματα αναφοράς.


Ως αδρανειακό σύστημα αναφοράς ποιο είναι αυτό που μπορεί να καλεστεί; Το σύστημα που βρίσκεται σε αδράνεια; ή το σύστημα που βρίσκεται σε σταθερό σημείο; Είναι σημαντικός ο ορισμός αφού τα μεγέθη που προσμετρούνται με τα μαθηματικά αν δεν υπάρχει σημείο αναφοράς δεν είναι δυνατόν να μετρηθούν.

Αν δεν ίσχυε το α) σήμερα δεν θα υπήρχε φυσική. Μέχρι εδώ έχει καλά η θεωρία η οποία στην ουσία της μελετά ένα σύστημα οφθαλμαπάτης. Αυτήν την οφθαλμαπάτη προσπάθησε προσδιορίσει ο Ανστάιν και παρήγαγε μια θεωρία η οποία χάνεται στο άπειρο όταν την στοχαστεί κάποιος που έχει στοιχειωδώς απλές γνώσεις Φυσικής.

Σχετικά με το β) τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Εισαγωγικά σας παρουσιάζω τα παρακάτω:

Στην σελίδα στην οποία αναγράφονται τα σχετικά υπάρχει παραπομπή για την καμπυλώση του φωτός και πως προκύπτει. Εκεί υπάρχουν οι δύο παρακάτω παράγραφοι:

Η Ειδική θεωρία της Σχετικότητας βασίζεται, στη σταθερότητα της ταχύτητας του φωτός ανεξάρτητα από το σύστημα αναφοράς, θεωρεί ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη στη φύση και τέλος στηρίζεται στην έννοια της ισοδυναμίας των αδρανειακών συστημάτων αναφοράς για την περιγραφή των νόμων της μηχανικής και του Ηλεκτρομαγνητισμού.

Ένα από τα θέματα που ενοχλούσε τον Αϊνστάιν ήταν η ισότητα της αδρανειακής με την βαρυτική μάζα. Η ισότητα αυτή που μετρήθηκε από επιστήμονες όπως ο R. Eotvos, με ακρίβεια 5 προς 109 , ενώ στην Νευτώνεια φυσική θεωρείται ως σύμπτωση, ενοχλούσε τον Αϊνστάιν διότι δεν ερμηνευόταν ως απόρροια ενός γενικότερου νόμου της φυσικής.


Ο Αινστάιν ενοχλήθηκε από την ισότητα της αδρανιακής μάζας με την βαρυτική μάζα. Αυτή η φράση, μου δείχνει ότι είχε ξεχάσει ότι ως μάζα ορίζεται η ποσότητα της ύλης η οποία μετρήθηκε με την χρήση της θεωρίας της βαρύτητας από τον Νεύτωνα και ενώ αλλάζει το βάρος αν αλλάξει η βαρύτητα αλλαγή της μάζας (δηλαδή της ύλης) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ.

Παραδειγματικά αναφέρω την μεταφορά ενός αντικειμένου ΧΩΡΙΣ ΦΘΟΡΑ σε υψόμετρο. Με την αλλαγή της βαρύτητας άλλαξε το μετρήσιμο μέγεθος και πολλά που απορρέουν από την βαρύτητα, αλλά η μάζα ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΙΔΙΑ.

Εδώ έχουμε μια προσπάθεια να αποδειχθεί κάτι που είναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ. Είναι η διατήρηση της ποσότητας της ύλης η οποίο ορίστηκε ως μάζα και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ορίστηκε η μονάδα αυτής συσχετιζόμενη με την βαρύτητα στην επιφάνεια της θάλλασσας. Έπρεπε να δοθεί ένα σταθερό σημείο αναφοράς.

Ο Αινστάιν ενοχλήθηκε και προσπάθησε να αποδείξει το ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΟ με την σχετικότητα που προκύπτει από οφθαλμαπάτες τις οποίες αποδείχνει μαθηματικά το παράδειγμα της αρχικής σελίδας παραπομπής.

Μελετώντας ο Αινστάιν έβλεπε ότι χάνεται ύλη φωτός την οποία δεν μπορούσε να προσδιορίσει και σήμερα έχει αποδειχθεί ότι είναι τα σταματημένα σωματίδια του φωτός από την Αστρική σκόνη ή τα μεγαλύτερα άστρα και πλανήτες ή μετεωρίτες και ότι άλλο έχει οριστεί ως αντικείμενο του σύμπαντος. Προχωρώντας παρακάτω θα δείξω ότι σχεδόν είχε φτάει στην ανακάλυψη που σήμερα δεν έχει συμψηφιστεί. Ο Αισντάιν αν έφτανε εδώ θα είχε διορθώσει ΟΛΑ τα αρχικά του λάθη. Παρακάτω θα εξηγήσω τα σχετικά.

Επιστρέφω στην αρχή β) :

Στην αναφορά περί καμπύλωσης του φωτός θα την βρείτε στον παρακάτω δεσμό http://www.physics4u.gr/articles/bendinglight.html , υπάρχουν αποδείξεις ότι το φως είναι κινούμενα σωματίδια τα οποία έλκονται και κατά συνέπεια επηρεάζονται από την βαρύτητα. Αν ισχύουν όλα αυτά ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ αφού έχουν αποδειχθεί και από άλλους επιστήμονες, τότε έχουμε να κάνουμε με μια αρχή β η οποία πάει περίπατο στα άστρα και θα εξηγήσω γιατί.

Τα σωματίδια του φωτός ξεκινούν από τις εκρήξεις των άστρων και με κίνηση η οποία προυποθέτει ενέργεια φτάνουν σε μας και μας προκαλούν το φαινόμενο της ορατότητας. Κάθε σωματίδιο έχει ενέργεια η οποία κατά την κίνηση μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια η οποία προκαλεί την κίνηση. Υπάρχουν πολλές θεωρίες που έχουν αποδείξει ότι αυτή η κινητική ενέργεια είναι ουσιαστικά μια αφαίρεση ενέργειας από την αρχική και συνολική ενέργεια η οποία ήταν η ενέργεια του ενός ΜΟΝΟ σωματιδίου φωτός. Κατά την κίνηση υπάρχει κατανάλωση ενέργειας και οι φυσικοί ξέρουν ότι αυτή στο κενό και εφόσον δεν υπάρχει τριβή προκαλεί μια ταχύτητα η οποία ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΠΟΤΕ. Είναι γνωστό όμως ότι στο σύμπαν υπάρχει η αστρική σκόνη και έτσι συχνά το κενό είναι τοπικό φαινόμενο. Πολλά σωμτίδια Φωτός συγκρούονται με την Αστρική σκόνη και σταματούν εκεί όπου και συσσωματόνονται ενώ άλλα συσσωματόνονται με τους Πλανήτες και τα άστρα. Έτσι έχουμε προσθαφαιρέσεις ύλης αλλά και αλλάγή της ταχύτητας των σωματιδίων φωτός.

Η καμπυλότητα και ο ορισμός της βαρυτικής έλξης στο φως αποτελούν ουσιαστικά κατάργηση της θεώρησης ότι η ταχύτητα του φωτός είναι σταθερή. Είναι γνωστό ότι κατά την βαρυτική έλξη έχουμε άσκηση δύναμης (φυγόκεντρος) η οποία αλλάζει την ταχύτητα του κινούμενου σωματιδίου. Τα σχετικά περιγράφονται στην φυσική Α' δέσμης μαθημάτων και το βιβλίο που διδάχθηκα το έτος 1986. Δεν χρειάζομαι περισσότερες αποδείξεις για να αποδείξω την ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ της αρχής β) Ο Αινστάιν ο ίδιος απέδειξε με την καμπυλωση του φωτός που επεξεργάστηκε ότι η αρχή που ο ίδιος όρισε ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

Γενικά τώρα για την θεωρία έχω να πω ότι αυτή ορίζει ένα δυανυσματικό μέγεθος του χωροχρόνου. Ως χωροχρόνος μπορεί να οριστεί η θέση ενός αντικειμένου και ο όγκος που καταλαμβάνει κατά την χρονική στιγμή την οποία ορίζουμε t . Την επόμενη στιγμή αν ένα αντικείμενο κινηθεί θα αλλάξει και ο χωροχρόνος. Μπορεί να οριστεί ως μέγεθος αλλά η θεώρηση αντιστροφής του χρόνου ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ από τον ορισμό του δυανύσματος χρόνου. Ποτέ δεν υπάρχει κίνηση προς τα πίσω του χρόνου ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΥ και έτσι όποια θεωρία προκύψει είναι της επιστημονικής φαντασίας. Στην περίπτωση του χωροχρόνου ΠΟΤΕ δεν ορίστηκε σημείο αναφοράς και πως θα μπορούσε άλλωστε αφού η αρχή του χρόνου είναι το άπειρο πριν και αυτό δεν αποτελεί σταθερό σημείο. Ποιο θα μπορούσε να θεωρηθεί λοιπόν ως αδρανιακό σύστημα αναφοράς στην περίπτωση του χωροχρόνου; Οι άνθρωποι όρισαν ως μηδέν την Γέννηση του Χριστού και από τότε ο χρόνος κυλάει ΜΟΝΟ προς τα εμπρός.

Ποιο σύστημα συντεταγμένων μπορεί να προκύψει με την μία συντεταγμένη μονόδρομη και την άλλη αμφίδρομη; Θα είναι ή δεν θα είναι τελικά το όλο σύστημα μονόδρομο; ΦΥΣΙΚΑ ΝΑΙ και έτσι είναι αυτονόητο ότι ο χωροχρόνος είναι σχετικό μέγεθος. Οι άλλες διαστάσεις όμως που ορίζονται ως συντεταγμένες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ και έτσι προκύπτει μια σύγχυση πάνω στις ατελείωτες θεωρίες του Αινστάιν τις οποίες χρησιμοποιούν ΚΑΚΙΣΤΑ οι σημερινοί επιστήμονες και ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.

ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Υπάρχουν επιστημονικές ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ του Αινστάιν και ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ακόμη και λαθών αυτού. Υπάρχουν οφθαλμαπάτες τόσο φυσικές όσο και τεχνητές, Είμαι πεπεισμένος ότι η ανολοκλήρωτη έρευνα του Αινστάιν χρησιμοποιήθηκε λάθος από τους σύγχρονους επιστήμονες αφού ξέχασαν ότι ο Αινστάιν κατέρριψε κάτι που ο ίδιος είχε πει αρχικά. Έτσι προκύπτουν τεχνητές οφθαλμαπάτες μιας θεωρίας που ονομάστηκε ως θεωρία της σχετικότητας.

Μετά από αυτά περιμένω να με αντικρούσετε και να αρθρώσετε έστω και ένα επιχείρημα που να δείχνει ότι λανθάνω κάπου. Έχουμε αλληλοαναιρούμενες ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ του Αινστάιν και τον ΟΡΙΣΜΟ της ΑΝΟΗΣΙΑΣ του αιώνα αφού συμψηφίστηκε έρευνα του ίδιου του Επιστήμονα από άτομα ΠΟΥ ΠΟΤΕ δεν μελέτησαν σχολαστικά και προέκυψαν ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ τα οποία ορίζονται με την λανθασμενη ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ θεώρηση του αμφίδρομου δυανύσματος του χρόνου. Ο χρόνος είναι διάσταση όπως ορίστηκε από τον άνθρωπο, αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ να θεωρηθεί ότι μπορεί να υπάρχει επιστροφή σε αυτόν. Σε κάθε περίπτωση ΟΛΟΙ μιλούν για διαφόρά χρόνου και ΠΟΤΕ για κίνηση στον χρόνο αφού είναι διάσταση η οποία ορίζει στοιχεία των τριών γνωστών διαστάσεων σε συμψηφισμό. Είναι διάσταση βοηθητική και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ουσιαστικά. Η ύλη ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ αλλά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ και αλλάζει η μορφή της ΜΟΝΟ ανά τους αιώνες. Το μικρότερο σωματίδιο που όρισαν οι επιστήμονες έχει ΣΤΑΘΕΡΗ ύλη και για αυτό ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ έχει ο χρόνος αφού στην αιωνιότητα θα έχει την ίδια και αρχικά ορισμένη ύλη, όπως αυτή ορίζεται από τους επιστήμονες.

Παρακαλώ να μου δείξετε που λανθάνω και προσκαλέστε φυσικούς να μου ορίσουν το λάθος μου για να μάθω επιτέλους που έχω άδικο, αν αυτό το βρίσκω λίγο δύσκολο να συμβεί. ΟΛΟΙ όσοι θα έρθουν ΠΟΤΕ δεν θα αντικρούσουν όσα παραθέτω και θα μιλούν με ακατανόητους όρους φυσικούς για να πείσουν αυτούς που δεν τους καταλαβαίνουν. Παρακαλώ να οριστεί ΣΦΑΛΜΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ και να μην προστεθεί ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΟΥ για να μην χαθούμε στο άπειρο. Η φλυαρία κουράζει τους αναγνώστες και περισσότερο περιληπτικά θεωρώ ότι δεν θα μπορούσα να αναδείξω το μέγεθος της ανοησίας του αιώνα και όπως έγινε κατανοητή αυτή από τους ΑΣΤΟΧΑΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ(όχι όλους βέβαια αφού πολλοί έχουν εκφράσει όσα εγώ παρέθεσα εδώ, ως προβληματισμούς ΜΟΝΟ).

Δημοσίευση δεύτερη
Θα αρχίσω με μια φράση το Ανστάιν την οποία βρήκα στην εγκυκλοπαίδεια πολλών σκουπιδιών η οποία παρόλα αυτά αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο μελέτης. Σας ομιλώ για την Βικιπαιδεία.

"Δεν υπάρχει αριθμός πειραμάτων που να μπορεί να δείξει ότι η θεωρία μου είναι σωστή, αλλά ένα και μόνο πείραμα μπορεί να αποδείξει ότι είναι λάθος" .

Αλμπερτ Αινστάιν


Το 2005 και το 2006 δόθηκαν βραβεία Νόμπελ σε δύο επιστήμονες που απέδειξαν ότι το φως είναι σωματίδια ύλης.

Ένας δεσμός προς μια περίληψη του Νόμπελ 2005 είναι ο παρακάτω:

http://users.sch.gr/kassetas/scr0Nobel05.htm

Δεν θα αναλύσω περισσότερο αφού οι δύο αυτές θεωρίες αν μελετηθούν λίγο θα δείξουν τα λάθη του Ανιστάιν και θυμάμαι ότι είχε ειπωθεί τότε ότι άνοιξε ο δρόμος για να διωρθωθούν τα λάθη του Αινστάιν. Είναι λοιπόν πολλοί οι επιστήμονες που έχουν το υπόβαθρο εκείνο του στοχασμού και καταννοούν ότι υπάρχουν αρκετά λάθη τόσο στην ειδική όσο και στην γενική θεωρία της σχετικότητας.

Στην προηγούμενη δημοσίευση τεκμηριώνεται η κατάργηση της αρχής την οποία επικαλέστηκε ο Αινστάιν περί σταθερότητας της ταχύτητας του φωτός και αυτή μετρήθηκε και υπολογίστηκε ΑΚΡΙΒΩΣ αλλά με την προσθήκη στο κενό. Εντός αερίων υπάρχουν μεταξύ των στοιχείων που τα αποτελούν ηλεκτρομαγνητικοί δεσμοί που αλλάζουν την ταχύτητα του φωτός και υπάρχουν κάποια πειράματα από ότι γνωρίζω από λεκτικές συζητήσεις που είχα που αποδείχνουν οτι η ταχύτητα του φωτός μεταβαλλεται.

Είναι φανερό λοιπόν ότι πολλοί επιστήμονες διέκριναν τα λάθη του Αινστάιν και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που απέδειξαν πειραματικά τα λάθη σε διάφορα σημεία της θεωρίας της ειδικής αλλά και γενικής σχετικότητας.

Είναι φανερό λοιπόν ότι στην Ελλάδα συνεχίζει η διδασκαλία στα πανεπιστήμια ψευδών ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ θεωριών και αυτό προκύπτει από την σταματημένη κατάρτιση καθηγητών που πήραν μια έδρα και έδεσαν τον γάϊδαρο (για να μην χρησιμοποιήσω μια πιο βαριά έκφραση). Ανάλογα έχω εμπειρία από καρεκλοκέντραυρους στον χώρο της Γεωπονίας που εμπόδισαν πριν από μερικά χρόνια τον καλύτερο φυτοπαθολόγο του κόσμου που ακούει στο όνομα G. Agrius (Ελπίζω να έγραψα σωστά το όνομα) να λάβει μια έδρα και να διδάξει στην Ελλάδα που αποτελεί την ιδιαίτερη πατρίδα του. Ήθελε να γυρίσει στην Ελλάδα αλλά κάποιοι ήξεραν ότι θα χάσουν την πρωτοκαθεδρία και εμπόδισαν έναν εξαίρετο επιστήμονα να έρθει και να διδάξει σε νέους εκολαπτόμενους επιστήμονες οι οποίοι θα μπορούσαν να συνεχίσουν το έργο του. Ξέφυγα όμως γιατί θέλω να καταλήξω ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν διευκρινίζει στους νέους φοιτητές ότι υπάρχουν ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΘΗ του Αινστάιν τα οποία αρνούνται να δεχθούν ως λάθη κάποιες μετριότητες του χώρου της φυσικής, όταν υπάρχουν βραβεία Νόμπελ προς επιστήμονες που αμφισβήτησαν τον Ανστάιν. Απορώ πως δεν θυμάστε ορισμένοι τις ειδήσεις εκείνης της εποχής που για δύο συναπτά έτη ασχολήθηκαν με την κατάρευση της θεωρίας της σχετικότητας.

Τα παραπάνω τα δημοσιεύω γιατί μου ζητήθηκε βιβλιογραφία που να τεκμηριώνει την ανοησία του αιώνα και τα δύο Νόμπελ σε έρευνες που συνέχιζε η μία την άλλη, απέδειξαν αυτά που ισχυρίστηκα στην χθεσινή μου δημοσίευση.

Παρακαλώ λοιπόν άλλη φορά να σκεφτείτε πολύ πριν με κατηγορήσετε ότι γράφω πράγματα τα οποία δεν έχω ερευνήσει επαρκώς, αφού είναι φανερό ότι υπάρχει έλλειψη γνώσεων και συσχετισμού θεωριών από έλλειψη εγκυκλοπαιδικών γνώσεων φυσικής, αλλά και απουσία γνώσης αποτελεσμάτων πολλών πειραμάτων τα οποία ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ στην Ελλάδα ενώ σε άλλες χώρες ξεκινούν την διδασκαλία κάθε θεωρίας ορίζοντας τα γνωστά λάθη του Αινστάιν για να διδάξουν Φυσική και όχι επιστημονική φαντασία.

Μια που μίλησα για επιστημονική φαντασία θα αναφέρω τις θεωρίες πιθανότητας ταξιδιού στον χρόνο που προέκυψαν από το σύστημα συντεταγμένων το οποίο από ορισμού του χρόνου είναι μονόδρομο με κύληση του χρόνου προς τα εμπρός αφού αποτελεί βοηθητική συντεταγμένη. Η επιστροφή στον χρόνο είναι παράδοξη προς τον ορισμό του χρόνου ο οποίος ορίστηκε ως το διάστημα που μεσολάβησε για την κίνηση ενός σωματιδίου από ένα σημείο στο άλλο. Αυτός ο αρχικός ορισμός όρισε την κύληση του χρόνου προς τα εμπρός και προς τα πίσω μπορεί να κυληθεί ο χρόνος ΜΟΝΟ στις ταινίες τύπου βίντεο, όπου με ένα γύρισμα προς τα πίσω έχουμε επανάλληψη. Επανάλληψη μια χρονικής στιγμής στην πραγματικότητα ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ και αυτό δεν τεκμηριώνεται, αλλά τα πάντα στην φύση δείχνουν ότι οι κυκλικές ισορροπίες βασίζονται σε ένα σύστημα αναπαραγωγής το οποίο διατηρεί την ζωή στον Πλανήτη. Υπάρχει επιστροφή των υλικών στην αρχική τους δομή και γενικά μια κυκλικότητα η οποία σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να συσχετιστεί να αναστροφή του χρόνου αν και υπάρχουν πολλές ομοιότητες.

Ο χωροχρόνος και η καμπύλωση αυτού είναι άλλη μια ανοησία που ελέχθη από τον Αινστάιν ο οποίος θεώρησε ότι η απόδειξη που ο ίδιος παρουσίασε περί καμπύλωσης της πορείας του φωτός μπορεί να οριστεί ως καμπύλωση του χωροχρόνου. Σκέφτηκε ότι η θάλλασσα και η εικόνα της καμπυλώνεται υπό την επήρεια του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου αλλα και της σχετικής στρογγυλότητας της Γης και έτσι κατεληξε ότι το σύμπαν είναι σφαιρικό και μπορεί να υπάρχει καμπύλωση του χώρου κατά πως παρουσιάζεται σε ένα κάτοπτρο που παραμορφώνει την εικόνα με την μορφή της καμπύλωσης. Ξέρω ότι έχω προχωρήσει σε ακατανόητα μονοπάτια και έτσι θα θυμίσω παλιότερες δημοσιεύσεις μου περί σύμπαντος και του μεγέθους των ανοησιών θεωριών περί παράλληλων σύμπαντων και συστολής διαστολής αυτού.

Το σύμπαν κατά την θεωρία περί καμπύλωσης του χωροχρόνου μπορεί να αποτελέσει ως εφαλτήριο ορισμού η καμπύλωση του σύμπαντος που θα μοιάζει με την εικόνα που βλέπουμε μέσα από ένα κάτοπτρο το οποίο καμπυλώνει την εικόνα. Μιλάμε δηλαδή και πάλι για υποθετική εικόνα γιατί αν υπάρχει καμπύλωση του χωροχρόνου του σύμπαντος στην καμπύλωση θα υπάρχει χώρος έξω από αυτό και έτσι θα καταργηθεί ο ορισμός του σύμπαντος ως συνόλου των πάντων. Αν πάλι θεωρήσουμε ένα κομμάτι χωροχρόνου το οποίο α καμπυλωθεί τότε προκύπτει αλλαγή των συντεταγμένων που ορίζουν τον χωροχρόνο ως διαστατικό μέθεθος και έτσι θα μιλάμε για διαφορετικό χωροχρόνο και όχι για τον αρχικό. Μιλάμε δηλαδή για φανταστική κίνηση του χώρου ο οποίος από ορισμού τους ως κομμάτι του σύμπαντος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ.

Με λίγα λόγια ο Αινστάιν σε μια σύγχυση νου και ξεχνώντας ή αγνοώντας(δεν ξέρω τι προηγήθηκε πρώτο χρονικά) την αποδειξη περί καμπύλωσης κατήργησε το σύστημα συντεταγμένων το οποίο καμπύλωσε και μέσα σε αυτό όρισε την ευθεία πορεία του φωτός και την καμπύλωση αυτού. Μιλάμε δηλαδή για καμπύλωση της θεωρίας του ΣΥΝΟΛΙΚΑ την οποία δεν πρόλαβε να διορθώσει. Μιλάμε για μια σειρά υποθέσεων οι οποίες είναι ανοησίες και είναι μέρος σκέψεων τις οποίες όλοι μας καθαρίζουμε κάποια στιγμή. Όταν έχουν γραφεί αν δεν προληφθεί η πιθανότητα χρήσης αυτών από άλλους μπορεί τα σκουπίδια μας να τα βρουν άλλοι και επειδή προέρχονται από τό ΠΡΩΤΟ ΟΝΟΜΑ του Αινστάιν να τα θεωρήσουν θεωρίες αλάνθαστες και να οδηγούνται σε συνεχή λάθη.

Εδώ κάπου θέλω να τονίσω ότι δεν είμαι Φυσικός και έχω εμπιστοσύνη στους σημερινούς επιστήμονες αφού ΣΥΝΕΧΩΣ διορθώνουν λάθη του παρελθόντος τα οποία ορισμένοι θέλουν να συντηρούνται και πολέμησαν την δική μου αναφορά και τον ορισμό αυτών ως ΑΝΟΗΣΙΕΣ=ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ που ΕΙΝΑΙ.

_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 18, 2008 11:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το θέμα φίλε μου είναι πρακτικό:
Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς τον Αϊνστάιν! Όμως το ότι μας έδωσε μια θεωρία η οποία με τη σειρά της μας έδωσε έναν τύπο όπου δείχνει ότι η ενέργεια είναι ανάλογη της μάζας, είναι πολύ καλό και χρήσιμο!

Αν η ταχύτητα του φωτός διέφερε από μέρος σε μέρος τότε η ενέργεια ανά μονάδα μάζας θα ήταν διαφορετική! Και θα είχαμε το εκπληκτικό...ότι η μεταφορά μας σε άλλο μέρος όπου η ταχύτητα του φωτός θα ήταν διαφορετική θα άλλαζε την "ενέργεια ανά μονάδα μάζας". Ουσιαστικά όμως θεωρούμε την αλλαγή υψόμετρου μιας μάζας ότι προσδίδει σ΄αυτήν ένα ποσό ενέργειας (την ονομάζουμε δυναμική) ...αλλά τότε αυτή η μάζα θα έπρεπε να ήταν περισσότερη..για να καλύπτει τον κανόνα του Αϊνστάιν. . Όμως το λάθος εδώ είναι ότι η ενέργεια που περιγράφει ο κανόνας διαφέρει από την ενέργεια που περιγράφουμε ως δυναμική ενέργεια! Για να συγκρίνουμε ενέργειες πρέπει να τις έχουμε σε ίδια μορφή, ή απλά σε ισοδύναμη μορφή.

Εδώ λοιπόν ΧΓΙΩΡΓΗ μπαίνει ο όρος "ισοδύναμο". ή "ανάλογο"...το οποίο δεν μπορεί να μετρηθεί ως ίδιο. Στα ανάλογα φαινόμενα το ζητούμενο είναι οι μεταβολές αριθμητικών τιμών και όχι τα ίδια τα φαινόμενα. Για παράδειγμα το αμπερόμετρο μας δείχνει ένα φαινόμενο αυτό της μεταβολής της μαγνητική ροής που επιδρά πάνω σε μια κατασκευή με πηνίο και ελατήριο...Το ρεύμα που διέρχεται μέσα από το αμπερόμετρο προκαλεί ένα φαινόμενο ανάλογο με την ένταση αυτού. Όταν αφαιρέσουμε το αμπερόμετρο το ρεύμα που διέρχεται λέμε ότι είναι όσο μας έδειξε το αμπερόμετρο όταν το είχαμε συνδέσει! Δηλαδή το αμπερόμετρο σαν όργανο είχε μηδενική επιβάρυνση στο ρεύμα; Έχει επιβάρυνση αλλά είναι αμελητέα...Ομοίως η ζημιά που κάνει μια βόμβα υδρογόνου που ζυγίζει δέκα τόνους χωρίς να αναφλεγεί, μόνο με το βάρος της δηλαδή, είναι αμελητέα σε σχέση με τη ζημιά από την απελευθέρωση της πυρηνικής ενέργειας. Και αυτή η ζημιά είναι σχετική με την σχετικότητα του Αϊνστάιν...Και αυτό ΧΓΙΩΡΓΗ δεν μπορείς να το παραβλέψεις!

Όταν λοιπόν συλλογίζεσαι τη σχετικότητα ΧΓΙΩΡΓΗ πρέπει να σκέφτεσαι με "ισοδύναμα" και όχι με σχετικά φαινόμενα. Η μάζα με την βαρύτητα είναι σχετικά...αλλά όχι ισοδύναμα. Το φως και η μάζα είναι σχετικά αλλά όχι ισοδύναμα. Η μορφή της ύλης δεν είναι μία, είναι οι λεγόμενες καταστάσεις της ύλης...Ομοίως και το φως έχει την σωματιδιακή κατάσταση και την κυματική. Οι μορφές του φωτός και μορφές της ύλης δεν είναι σχετικές μεταξύ τους! Μπορούν όμως να εμφανίζονται φαινόμενα στην ύλη που να σχετίζονται με το φως και με κατάλληλες διατάξεις να τα χρησιμοποιήσουμε ώστε να πάρουμε, να διαβάσουμε ως ισοδύναμα φαινόμενα τις καταστάσεις του φωτός. Έτσι το κύμα της θάλασσας και το κύμα το ηλεκτρομαγνητικό έχουν την ίδια λέξη έκφρασης, παρέχουν μια ισοδύναμη εικόνα, αλλά δεν είναι σχετικά..μεταξύ τους, δεν επηρεάζει το ένα το άλλο!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 18, 2008 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο συλλογισμός σου φίλε μου είναι εκπληκτικός και είναι μια άποψη σχετικότητας την οποία θεωρώ τιμή μου που την διάβασα. Δεν θέλω να την σχολιάσω αφού προς το τέλος της εβδομάδας θα προσεγγίσω το θέμα υπό το πρίσμα των συλλογισμών του Αινστάιν συνδέοντας την φιλοσοφία του Επίκουρου αλλά και άλλων. Ταυτόχρονα θα ορίσω με μια αντικειμενικότητα την έννοια άπειρο η οποία θα είναι ΠΛΗΡΩΣ αποδεκτή με τον ορισμό του απείρου.

Το άπειρο χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον από τους σοφιστές οι οποίοι αδυνατούσαν να καταλάβουν τον Επίκουρο. Θα είναι καλό για το filosofia.gr να έρθουν όσοι τον επικαλούνται σε αυτό το θέμα και να παραθέσουν στον κατάλληλο χρόνο, όσα γνωρίζουν από τον ΜΕΓΙΣΤΑΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ τον ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΟ Επίκουρο.

Ας δώσουμε λίγο χρόνο σε μερικούς φίλους μας να μελετήσουν τις αναφορές μου και να λάβουν μια περιληπτική εικόνα από την θεωρία της σχετικότητας και μετά ας συνεχίσουμε την συζήτηση. Μετά το πέρας ή και παράλληλα αν το επιθυμείς μπορείς να θέσεις εάν δεν υπάρχει σχετικό θέμα ένα θέμα που να γενικεύει την σχετικότητα και εκεί να φιλοσοφήσουμε στο εξαιρετικό επίπεδο στο οποίο κινήθηκες. Θα μπορούσε και πάλι να είναι αναφορά ο Αινστάιν αλλά εδώ θέλω να φιλοσοφήσουμε με αντικειμενικότητα τα λάθη του μεγάλου αυτού στοχαστή που ακούει στο όνομα Αινστάιν.

Ειλικρινά είναι χαρά μου να συζητώ σε τέτοιο κλίμα αναφοράς και απολαμβάνω τον λόγο των αληθινών στοχαστών εδώ.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 18, 2008 8:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο ορισμός της ταχύτητας περιλαμβάνει την αναφορά στο κενό αφού εντός υγρών, αερίων και πρισματικών φακών που δημιουργούνται κατά πάσα πιθανότητα από αέρια (ακόμη και στο σύμπαν) υπάρχει διαφοροποίηση της ταχύτητας και κάπου έχω δει τον ανάλογο τύπο.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 18, 2008 8:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://el.wikipedia.org/wiki/Ταχύτητα_του_φωτός
Εδώ δείχνει καθαρά αυτό που λες!
Επίσης μας λέει πώς μετρήθηκε η ταχύτητα του φωτός!
προσωπικά ΔΕΝ κατάλαβα πώς μετρήθηκε...από τον Ραίμερ το 1676! Από αστρονομία είμαι πάτος!
Αν καταλαβαίνεις ΧΓΙΩΡΓΗ τίποτα...γράψε μας! (κυριολεκτικά και μεταφορικά)

Υπάρχει και μια άλλη σελίδα πιο κατατοπιστική:
http://www.rundetaarn.dk/engelsk/observatorium/light.htm
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 18, 2008 9:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.arvanitidis.gr/?p=298

Εδώ ΧΓΙΩΡΓΗ θα βρεις πολλές πληροφορίες!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 19, 2008 12:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πιστέψτε με, δεν υπάρχει τίποτα πιο διασκεδαστικό για έναν θεωρητικό φυσικό, από το να απολαμβάνει έναν διάλογο μεταξύ "φιλοσόφων", πάνω σε θέματα της επιστήμης του.

"Η σωστή μέθοδος της φιλοσοφίας θα ήταν στην πραγματικότητα αυτή:
Να μη λέμε τίποτα (εμείς οι φιλόσοφοι), εκτός από αυτό που μπορεί να ειπωθεί, δηλαδή προτάσεις των φυσικών επιστημών- δηλαδή κάτι που δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τη φιλοσοφία.
"
( L.Wittgenstein, Tractatus, 6.54)

ή ακόμα πιο κοντά στο θέμα:

"οι φιλόσοφοι είναι μάλλον σαν τους πρωτόγονους που ακούνε τις εκφράσεις των πολιτισμένων ανθρώπων, τις παρερμηνεύουν και απο την ερμηνεία τους βγάζουν τα πιο περίεργα συμπεράσματα." (L.Wittgenstein, Φιλοσοφικές έρευνες, σελ.194)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 19, 2008 10:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η κοσμολογία είναι από την φύση της δύσκολη επιστήμη! Δεν είναι μόνο δύσκολο να αναπτύξεις μια θεωρία αλλά πρέπει συνέχεια να ελέγχεις κάθε νέο υλικό, νέο παράγοντα, που ανακαλύπτουν άλλοι για άλλους σκοπούς. Δηλαδή χρειάζεται συνέχεια να ενημερώνεσαι! Αυτό δείχνει ότι η θεωρία ποτέ δεν θα είναι ολοκληρωμένη! Επίσης για να είναι κάτι επιστημονικά σωστό πρέπει να επαληθεύεται. Αν δεν μπορούμε να φτιάξουμε το "ισοδύναμο" και να το επαληθεύσουμε δεν έχουμε επιστήμη. Το ότι σήμερα στο CERN προσπαθούν να επαληθεύσουν όμως μια θεωρία δαπανώντας τεράστια ποσά μας λέει ότι το εν δυνάμει μη επαληθεύσιμο έχει αξία, έχει κόστος, όταν εξάπτει την φαντασία των χρηματοδοτών!

Εδώ λοιπόν ο καθένας μη επιστήμονας Spyro...δεν προσπαθεί να επαληθεύσει θεωρίες, ούτε να βρει χρηματοδότες, αλλά ενεργεί στην κατεύθυνση της ενημέρωσης και του εμπλουτισμού σε ιδέες. Αυτός είναι ένας από τους σκοπούς του φόρουμ αυτού! Φυσικά δεν ενεργούν τα μέλη μας έτσι για να βγάλουν μεροκάματο, ούτε για να κάνουν πλάκα σε άλλα μέλη. Το διασκεδαστικό ή όχι των συζητήσεων ας το αφήσουμε στη διάθεση του καθένα, δηλαδή όπως ο καθένας το νιώθει. Αν δεν νιώθει κάποιος καλά...ας μην δώσει συνέχεια στις συζητήσεις.

Καλημέρα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 19, 2008 9:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλοι μου

Αστρονομία δεν γνωρίζω καλά και απλά έχω μια φιλοσοφική αντίληψη του φαινομένου. Η φιλοσοφία δεν επιτρέπεται να χαθεί στο άπειρο αφού οφείλει να αναζητεί κατανοητούς και ευσταθείς ορισμούς ΣΥΝΕΧΩΣ.

Η αναφορά στην τρίτη παραπομπή του φίλου μας Bugman για φως προερχόμενο από την στιγμή της δημιουργίας είναι άτοπη. Σχετικά με την μεταβολή της ταχύτητας θα τοποθετηθώ και θα εξηγήσω σχετικά παρακάτω. Δεν γνωρίζω καλά Αγγλικά οπότε ερμηνία μιας σελίδας στην Αγγλική από εμένα θα είναι παρακινδυνευμένη και αναφέρομαι στην δεύτερη παραπομπή.

Η αναφορά του φίλου μας Σπύρου αναφέρεται σε άτομα της επιστήμης της Φυσικής και όχι μόνο που δεν έχουν ιδέα τι εστί φιλοσοφία. Αυτοί μη έχοντας να αρθρώσουν επιχειρήματα στους προβληματισμούς των φιλοσόφων της εποχής τους διασκέδαζαν την άγνοια που τους διακατείχε.

Ο Αινστάιν υπήρξε μεγάλος στοχαστή και φιλόσοφος και αυτό μας είναι γνωστό από την αλληλογραφία που διατηρούσε με τον παρεξηγημένο από τους Έλληνες φιλόσοφους Φρόϋντ. Οι κακές μεταφράσεις των κειμένων του όρισαν ακατανόητη ορολογία η οποία δεν γίνεται κατανοητή σε κάθε βαθυστόχαστο νου με αποτέλεσμα να απορρίψη τα σχετικά. Η κατά λέξη μετάφραση μερικές φορές δημιουργείς εκτρώματα.

Η μέγιστη ταχύτητα του φωτός είναι στο κενό και την αρχική στιγμή της έκρηξης του άστρου από το οποίο προήλθε. Επειδή δέχεται την έλξη του άστρου από το οποίο προήλθε και μέχρι να εξέλθει από ην βαρυτική έλξη αυτού μειώνεται απειροελάχιστα και αυτό είναι εύκολο να προσδιοριστεί από μαθητή ακόμη Λυκείου αν γνωρίζει την ακριβή βαρυτική έλξη του άστρου.

Είναι φανερό λοιπόν ότι ο Αινστάιν με την απόδειξη της καμπύλωσης του φωτός και οι νομπελίστες φυσικοί που προανέφερα αλλά και άλλοι επιστήμονες από τη πληθώρα που έχουν ανακαλύψει την σχετική κατά περίπτωση θεωρία, με την αποκάλυψη ότι το φως αποτελείται από σωματίδια και την τεκμηρίωση αυτού ταυτόχρονα έχουν ορίσει την ταχύτητα του φωτός με κάποιον μαθηματικό τύπο ο οποίος δίνει την μέγιστη ταχύτητα του ηλιακού φωτός ΜΟΝΟ.

Δεν γνωρίζω αν έχει προσδιοριστεί η σταθερά έλξης του Ηλίου σωστά αλλά σε όσους είναι γνωστή η σχετική θεωρία είναι εύκολο να βρουν την μέγιστη ταχύτητα του φωτός η οποία είναι κατά κάτι επαυξημένη από την γνωστή προσδιορισθείσα η οποία έγινε αποδεκτή υπό τον όρο της σταθερής ΠΑΝΤΟΥ ταχύτητας του φωτός και υπό την θεώρηση λανθασμένη δεύτερη αρχή της σχετικότητας η οποία αποδείχθηκε λανθασμένη.

Στον παρακάτω δεσμό

http://el.wikipedia.org/wiki/Ταχύτητα_του_φωτός

θα βρείτε μια περιληπτική αναφορά για τον Φιζώ και για μέτρηση που όρισε μια μεγαλύτερη ταχύτητα φωτός η οποία φτάνει τα 315.000 χιλιομετρα. Είναι φανερό ότι πρέπει να βρεθεί η αντικειμενικότητα απέναντι στις υποκειμενικότητες των επιστημόνων που με βάση το σύστημα αναφοράς μπορεί να είναι φαινομενικά σωστές.

Η αναφορά για φως προερχόμενο από την αρχική έκρηξη είναι λανθασμένη με βάση την αποδοχή της μεγάλης έκρηξης ως αφετηρίας της δημιουργίας του σύμπαντος. Κάθε φως θα εκπέμπονταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των υλικών της έκρηξης στα οποία λόγω της μεγάλης μάζας τους υπήρχε από την πρώτη στιγμή μεγαλύτερη άσκηση και αλληλεπίδραση έλξης με αποτέλεσμα το φως να έχεις εξαφανιστεί στα πιο απόμακρα σημεία του σύμπαντος ταξιδεύοντας με σταθερή ταχύτητα στο υπάρχων κενό. Πιθανή καμπύλωση η οποία θα επέστρεφε το φως είναι αδιανόητη αφού η αρχική έκρηξη ορίστηκε ως η συγκέντρωση ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ του σύμπαντος τόσο φιλοσοφικά όσο και Θεολογικά. Επομένως δεν υπήρχε υλικό που να προηγηθεί του φωτός της αρχικής έκρηξης και επομένως δεν είναι δυνατόν να συναντήσει κάποιο αέριο το φως, υπό το πρίσμα του οποίου θα διαθλαστεί και υποθετικά κάποια στιγμή να γίνει αντιληπτό από εμάς. Θα κατευθύνεται επαγωγικά προς το άπειρο και μακρύτερα από εμάς που κινούμαστε διαμέσω της κίνησης του ηλιακού συστήματος.

Πριν συνεχίσω θα ήθελα να ορίσω κατά πως έχω προανακοινώσει το άπειρο για να γίνουν κατανοητές και άλλες συναφής έννοιες. Αυτό θα ξεκινήσει να γίνεται αύριο ή μεθαύριο, ανάλογα με το ελεύθερο του χρόνου μου.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMOSTHENIS
Υφηγητής


Εγγραφή: 10 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 20, 2008 8:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κάτι διάβασα στις παραπομπέςκαι θέλωνα ρωτήσω, τι είναι αυτό που αποκλείει τον χρόνο των 4΄να είναι εντός του εύρους του φάσματος του φωτός; Οτύπος Ε=φ/ς εφαρμόζεται στην πράξη κάθε μέρα.Κατά συνέπεια το Μ=Ε/c2 αν το c είναι δεδομένο θα πρέπει να έχομε και εφαρμόσιμη θεωρία,με λογική ανοχή. Στην φιλοσοφία μας ενδιαφέρει η έρευνα και η υλοποίηση της ιδέας, όχι το απόλυτο , το σχετικό. Είσαι σίγουρος για το θεώρημα BIG BANG;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 20, 2008 9:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε μου Δημοσθένη

Η αναφορά σου για τα 4' είναι μια ακατναόητη θεωρία κατ΄εμέ. Την έχω διαβάσει και πειδή θα ήθελα να μου την εξηγήσει ενας Φυσικός την παράτησα αν και κάτι μου λέει ότι κάποιος την ώρα που έγραφε θεωρίες έπινε τσίπουρα και τα έκανε μαντάρα.

Η αναφορά σου στο c και η σταθεροποίηση αυτού έγινε με την αναφορά στο κενό. Έτσι απέκτησε υπόσταση η δεύτερη αρχή της θεωρίας της σχετικότητας και άργησε να καταριφθεί αυτή αν και φιλοσοφικά είναι δεδομένη η ανοησία της.

Επειδή δεν αντέχω θα παρουσιάσω τον προβληματισμό μου περί τα 4'.
Η φράση ολόκληρη αυτή δεν στέκει σαν φράση με τον ορισμό του φάσματος του φωτός. Στον ορισμό του φάσματος δεν υπάρχει αναφορά στον χρόνο και έτσι τυχόν συσχετισμός δείχνει εκ των πραγμάτων φανταστικός. Στην ουσία του εγώ αντιλαμβάνομαι ότι έγινε προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της απροσδιοριστίας του απείρου και έτσι ορίστηκαν τα 4' ως ελάχιστος χρόνος αντιληπτός του φωτός. Αυτό έχει να κάνει από ότι κατάλαβα με τις δυνατότητες των κατόπτρων και από ότι γνωρίζω, υπερσύγχρονα κάτοπτρα έχουν υπερκεράσει το πρόβλημα αυτό και έχει μειωθεί στο απειροελάχιστο ο χρόνος αυτός. Τα 4' δηλαδή από ότι γνωρίζω έχουν πάει περίπατο στο άπειρο, αφού είναι αναχρονιστική θεωρία πλέον που δεν έχει λόγο να υφίσταται με την σύγχρονη θεωρία περί φωτός και όχι φάσματος φωτός.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 20, 2008 10:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συγνώμη φίλε μου πο ξέχασα την αναφορά σου για την μεγάλη αρχική έκρηξη.

Οι επιστήμονες συμφωνούν ότι ΟΝΤΩΣ η δημιουργία του σύμπαντος με την γνωστή του μορφή δεν μπορεί παρά να προήλθε από μια αρχική μεγάλη έκρηξη.

Η Θεοσοφία μας λέει ότι προ της Δημιουργίας υπήρχε το χάος (κατ εμέ=σύμπαν) και ότι ο Θεός είπε "γεννηθήτω Φως" δείγμα ότι η υπόθεση της έκρηξης και η Θεοσοφία συμφωνούν.

Φιλοσοφικά δεν στέκει η αρχή της Εντροπίας αν δεν υπήρχε αρχική έκρηξη και φυσικά η ρευστότητα των πάντων θα πήγαινε περίπατο.

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά θα ήθελα να μην υπάρχουν απορίες πριν ορίσω το άπειρο κατά πως υποσχέθηκα.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 20, 2008 10:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αναρωτήθηκε κανείς...το παρακάτω:
"ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΣ"

είναι βασική ερώτηση και ενώ όλοι ασχολούνται με την ταχύτητά του...την ύπαρξή του δεν την δικαιολογούν καν!

Στη Θεωρία των ροών που είχα περιγράψει (σε δόσεις..αυτό είναι αλήθεια), το φως έχει σημαντικό ρόλο! Εφόσον ο κανόνας της ροής, εκείνης που δικαιολογεί την ύπαρξη του Χάους...όπου ο κανόνας του είναι ο ακριβώς αντίθετος...(άρα τα δυο αυτά αντίθετα δημιουργούν όχι το μηδέν όπως θα πίστευαν πολλοί αλλά το ένα και θα το εξηγήσω παρακάτω...), είναι λοιπόν η αντιγραφή...το φως είναι "το αντίγραφο"...που τρέχει τον κανόνα αυτόν! Επίσης ο ίδιος κανόνας δίνει όχι μόνο το προς αντιγραφή, την ύλη, αλλά και το "αντιληπτό" ή το αποτέλεσμα της αντιγραφής ως επίδραση στην ύλη. Ο άνθρωπος δηλαδή είναι ύλη που καθοδηγείται από άλλες ύλες μέσω αντιγραφών σε αυτόν. Ο υπολογιστής είναι και αυτός ύλη που καθοδηγείται από άλλες ύλες μέσω αντιγραφών σε αυτόν...όλο το σύμπαν είναι ένα copy & paste! Αυτό κάποιος μπορεί να το πει Χάος αλλά δεν είναι Χάος είναι το Αντι-Χάος..Γιατί όλα μέσα στο σύμπαν έχουν νόημα...τίποτα δεν είναι ανεξέλεγκτο..αλλά αποτέλεσμα επιδράσεων..ή με τους όρους της θεωρίας ...είναι αντιγραφές.
Η σχετικότητα λοιπόν περιγράφει τι; Μας δίνει μια κοσμολογία, με αρκετές σταθερές...που "ταιριάζει" με τα δεδομένα, τα αντιληπτά δεδομένα για το Σύμπαν σήμερα. Ουσιαστικά μας δίνει ένα κλειδί για να ερμηνεύσουμε τις αλληλοεπιδράσεις των υλών μεταξύ τους. Κάτι όμως δεν μας λέει! Το τι αντιπροσωπεύουν αυτές οι επιδράσεις! Οι λογαριασμοί καλοί είναι για να προγραμματίσουμε τις δικές μας επιδράσεις. Και έγιναν μέσω των "αντιληπτών δεδομένων" ή αλλιώς των επιδράσεων της ύλης προς εμάς..Ό,τι ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι επίδραση της ύλης προς εμάς. Αυτό είναι το μυστικό...Εμείς δεν είμαστε εκτός Σύμπαντος...δεν κοιτάμε έξω από την γυάλα είμαστε μέρος της και ότι κάνουμε είναι σύμφωνο με τις επιδράσεις των υλών μέσα σ΄αυτήν!

Ας εξηγήσω τώρα γιατί το "θετικό" μαζί με το "αρνητικό" κάνουν ένα και όχι μηδέν. ΘΑ το εξηγήσω ανάποδα...δηλαδή πότε αυτά κάνουν μηδέν. Όταν λοιπόν βάλουμε τα δυο αυτά Θ και Α σε μια άλλη κατάσταση διάφορη από αυτά, τότε αυτή η διάφορη κατάσταση δίνει το "ζύγισμα" δίνει το Ζ εδώ μηδέν. Όταν όμως ότι υπάρχει είναι συνολικά το Θ και το Α...δηλαδή δεν υπάρχει τρίτη κατάσταση, δεν υπάρχει ζύγισμα...τότε το Θ ξέρει ότι δεν είναι Α...ότι είναι το 1 ενώ το άλλο είναι το 0 και το Α ξέρει ότι είναι το 1 και το άλλο ότι είναι το 0...Εφόσον λοιπόν ποτέ το Θ δεν θα γίνει Α...το ότι υπάρχει το άλλο σημαίνει για το καθένα "μη άλλο" ότι υπάρχει το 1, έτσι τα Θ και Α ορίζουν μόνο το 1 ενώ το 0 δεν μπορούν να το ορίσουν υποθέτουν ότι το άλλο απλά δεν είναι ένα...και ότι και να είναι δεν είναι το ένα που είναι αυτά. Προσέξτε την διαφορά των Θ (Θετικό) Α (Αρνητικό) στους δυο διαφορετικούς συλλογισμούς ως προς την ενέργεια που μεσολαβεί για να τα κατατάξει. Στην πρώτη περίπτωση της ζύγισης...τα Θ και Α είναι "κουτά"...αυτά δεν ξέρουν ότι ζυγίζονται. Στην δεύτερη περίπτωση αυτά είναι έξυπνα...αντιλαμβάνονται την μονάδα...ότι είναι κάτι..το ένα! Στην δεύτερη περίπτωση η ενέργεια είναι εσωτερική! Ακριβώς έτσι γίνεται κατά τη γνώμη μου στη Ροή...Η ροή είναι μοναδική...και το Χάος είναι μοναδικό. Η θεωρία λέγεται "η Θεωρία των Ροών"....για να υποδηλώσει μια αναγκαιότητα, αυτήν της στιγμιαίας εμφάνισης και απουσίας της ροής στο χάος, όπου κάθε επανεμφάνιση είναι μια εντελώς διαφορετική κατάσταση, μια νέα ανάγνωση της "μοναδικότητας" και για την ροή και για το Χάος...Ούτε η ροή ούτε το Χάος...έχουν "διαχρονική μοναδικότητα". Αυτή η έλλειψη διαχρονικότητας υποδηλώνει την απουσία της οποιασδήποτε εξωτερικής ενέργειας..(της ζύγισης)....άρα προσδίδει μόνο με την στιγμιαία εμφάνιση και εξαφάνιση της ροής μια σημασία, "υπάρχω" και στα δύο, και στη ροή και στο Χάος. Το σύμπαν που κατανοούμε...το κατανοούμε επειδή είμαστε ύλη και επιτελούμε την μοναδική ενέργεια επί της ροής, την αντιγραφή...όπως και όλες οι ύλες στο σύμπαν. Ο χρόνος είναι απλά μια ακόμα διάσταση και όπως υποστήριζα και άλλες φορές δεν ισχύει μόνο το προφανές, το αίτιο να προηγείται του αποτελέσματος...αλλά και το αποτέλεσμα να δημιουργεί το αίτιο...Ουσιαστικά αντιλαμβανόμαστε σαν ενότητες "άνθρωποι" μια σειρά αντιγραφών που τους δίνουμε εμείς την σύνδεση..αίτιο και αποτέλεσμα. Για παράδειγμα η έκρηξη ενός δυναμίτη...δημιουργεί αέρια που εκτονώνονται. Αυτή είναι μια ανάγνωση. Η άλλη ανάγνωση είναι ότι τα αέρια τραβήχτηκαν από τον δυναμίτη με ενέργειες που έκανε το περιβάλλον του σ΄αυτόν, έτσι το περιβάλλον είναι το αίτιο και ο δυναμίτης είναι το αποτέλεσμα. Μια σχηματική παράσταση εδώ είναι ένα τρίγωνο, όπου η μια κορυφή είναι ο δυναμίτης, μια άλλη το περιβάλλον και μια άλλη τα αέρια (της έκρηξης). Για το περιβάλλον η πλευρά προς τα αέρια είναι προϋπόθεση για να κάνει την εμφάνιση της η άλλη κορυφή, αυτή του δυναμίτη. Εμείς που ανήκουμε στο περιβάλλον βλέπουμε την πλευρά προς τον δυναμίτη σαν αίτιο για την δημιουργία των αερίων (της έκρηξης), επειδή δεν βλέπουμε μετά την έκρηξη τον δυναμίτη (έχει εξαφανιστεί από την αντίληψή μας η άλλη κορυφή...). Δεν θα ίσχυε όλος ο συλλογισμός αν το σύμπαν μας είχε εναλλακτικές ενέργειες...Αλλά μια εναλλακτική ενέργεια θα απαιτούσε έναν "ζυγιστή"...μια εξωτερική επίδραση..πράγμα που θα έλεγε ότι τίποτα δεν έχει νόημα μέσα στο σύμπαν αλλά όλα είναι επινοήσεις της εξωτερικής επίδρασης...(έτσι θα καταλήξουμε στο μηδέν...και το ένα να είναι εκτός αυτού....ίσως το Θείο, όπου αυτό και μόνο υπάρχει ενώ όλα τα άλλα είναι επινοήσεις, άρα ανύπαρκτα).
Η θεωρία των ροών λέει απλά ότι η ύπαρξη είναι αποτέλεσμα της ροής στο Χάος..και αυτό προσδίδει νόημα...(υπάρχω)...και ο άρχων κανόνας είναι "εντός ροής όλα αντιγράφονται σε όλα και εκτός ροής τίποτα δεν αντιγράφεται".
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center