Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 15, 2006 11:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mariena έγραψε: | .H ousia oli tis zois einai na vlepis tin zoi pera apo sinora pu su enapotheti |
χωρίς παρεξήγηση, ρώτα και τους Ιρανούς, τι σκέφτονται για τους Εγγλέζους, που βγήκαν από τα σύνορά τους και έσπαγαν στο ξύλο τους νεαρούς Ιρανούς! είδαμε ένα βίντεο τελευταία.....
Να την βλέπεις την ζωή αλλά να μην την κακοποιείς...όταν είσαι εκτός συνόρων
Ο MoHDa έχει δυο χρόνια να εμφανιστεί! Δεν ξέρω μάλιστα αν παρακολουθεί το φόρουμ...ή αν ζει.... τελος πάντων! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Bugman στις Δευ Φεβ 20, 2006 2:09 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mariena Υφηγητής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 18, 2006 12:27 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N/A _________________ “That’s why love stories don’t have endings! They don’t have endings because love doesn’t end.”
― Richard Bach
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την mariena στις Παρ Ιαν 18, 2013 8:03 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 18, 2006 9:48 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν φέτος θα κλείσω τα 40! (μεσήλιξ)
Η ουσία φίλη mariena, είναι να μην κρίνεις αλλά να κατανοείς. Η κρίση δηλαδή ταιριάζει σε έναν δικηγόρο. Αυτός πρώτα βάζει στο νού του με ποιόν είναι, και μετά ψάχνει να βει τα στοιχεία που θα ικανοποιήσουν τον πελάτη του. Αυτή είναι η "δικηγορική" κρίση. Με απλά λόγια αν αγαπάς κάποιους ξένους βλέπεις μόνο τα καλά τους. Αν μένεις Ελλάδα και διαβάζεις ημερήσιο τύπο, για τους ξένους βλέπεις μόνο τα κακά των κυβερνήσεων τους και τα καλά ελάχιστων ιδιωτών (δυο-τριών επιστημόνων, γιατρών συνήθως). Ακόμα και ο λόγος ότι αγοράζεις μια εφημερίδα τακτικά, σε κάνει οπαδό της διαμορφωμένης, κατευθυνόμενης, δημοσιογραφικής κατά τα άλλα κρίσης.
Η άλλη πρακτική, αυτή της κατανόησης, πιάνει το ζήτημα από το συμφέρον του αντικειμένου που εξετάζεις, όχι το δικό σου δηλαδή. Τι πρόσωπο θα δείξει ο ντόπιος σε έναν μετανάστη; Το καλύτερο! Γιατί οι μετανάστες είναι οι καλύτεροι πελάτες! Το τι ψωνίζουμε από Αγγλία δεν λέγεται. Πότε οι μετανάστες θα φανούν κακοί; Όταν προσπαθήσουν να φτιάξουν γκέτο, να υποστηριχθούν δηλαδή έναντι των ντόπιων, γιατί τότε η πίτα λιγοστεύει.
Ξένοι ή μη, όλοι άνθρωποι είναι, έχουν ανάγκες, αναστολές, φοβίες και έτσι εχθρεύονται, εκδικούνται, πολεμούν, σκοτώνουν βάσει της κατάστασης που θα βρεθούν.
Όσο ρατσιστικό είναι να βλέπουμε τον μετανάστη κατώτερο, τόσο ρατσιστικό είναι να βλέπουμε τον ξένο ανώτερο.
Το παράδειγμά μου με τους Ιρανούς mariena δείχνει τι κάνει η κυβέρνηση των θαυμάσιων κατά τα άλλα ανθρώπων που γνώρισες. Βεβαίως μπορείς να πεις ότι αυτοί που γνώρισες είναι του άλλου κόματος...της αντιπολίτευσης, και πως δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας τους μόνιμα να φωνάζουν κατά του πολέμου. Αλλά αυτή δεν είναι η ίδια ιστοριά με του έλληνα "ωχαδερφιστή";
Τέλος μπερδεύεις την παιδεία (μόρφωση) με την κατάρτιση. Στην Αγγλία δεν πάει να μορφωθεί ο κόσμος αλλά να καταρτιστεί σε νέες τεχνολογίες απ΄όπου βγάζει χρήματα το κράτος αυτό. Είναι δηλαδή σαν σεμινάριο "ευαισθητοποίησης" έξυπνων διαφημιστών προς την τοπική κοινωνία..."Μάθε αυτά για να πουλάς τα δικά μας προϊόντα καλύτερα.". 'Ετσι ετοιμάζουν τους αντιπροσώπους τους, και τους στήνουν παντού επί της γης. Οι οιποίοι και πάντα θα λένε "τι ωραία παιδεία έχουν αυτοί οι Άγγλοι"
Ας φαινεται ότι γράφω "απόλυτα", στην ουσία όλα σχετικά είναι, απλά μια άποψη, δηλαδή μια όψη της πραγματικότητας, ένα νοητό κατασκεύασμα. Πάνω σ΄αυτή την αλήθεια στηρίζονται και οι κάθε εγγλέζοι και διαμορφώνουν την πραγματικότητα που θέλουν
Υ.Γ. Έχεις προσέξει πως στα αγγλικά δικαστήρια οι δικαστές φοράνε περούκα....με την έννοια να μοιάζουν όλοι με ένα πρόσωπο, πως δηλαδή η δικαιοσύνη έχει ένα πρόσωπο. Αυτό δηλαδή το δείχνουν παραστατικά και κάθε μέρα, σαν διαφήμιση, γιατί γνωρίζουν πως η "ψευδαίσθηση" κινδυνεύει να χαθεί. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mariena Υφηγητής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 18, 2006 4:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N/A _________________ “That’s why love stories don’t have endings! They don’t have endings because love doesn’t end.”
― Richard Bach
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την mariena στις Παρ Ιαν 18, 2013 8:04 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mariena Υφηγητής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 18, 2006 4:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N/A _________________ “That’s why love stories don’t have endings! They don’t have endings because love doesn’t end.”
― Richard Bach
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την mariena στις Παρ Ιαν 18, 2013 8:06 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 20, 2006 11:16 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προτιμώ την παιδεία των μαου μαου, μιας φυλής χωρίς ίχνος βίας μέσα τους παρά οποιαδήποτε άλλη!
Και επειδή δεν τους έχω βρει ακόμα, παραμενω στην Ελλάδα! Που είστε ρε μαου μάου να δείξετε ήθος;
Mariena, στα σαράντα μου χρόνια κατάλαβα πως δεν γίνεται να καταλάβεις τι γίνεται γύρω σου σαν να ήσουν σαράντα χρονών από τα είκοσι!
Ό,τι μου αναφέρεις έχει να κάνει με την σχέση σου προς το κάθε τι που εξετάζεις, χωρίς όμως να έχεις ολοκληρώσει σ΄αυτά έναν κύκλο που να περιλαμβάνει όλες, ή πολλές από, τις δυνατές σχέσεις σου με αυτά.
Για παράδειγμα πες ότι χτυπάς κάπου, χάνεις τις αισθήσεις σου, δεν έχεις μαζί σου ταυτότητα, είσαι στο δρόμο. Το τι θα απογίνεις έχει να κάνει με σένα όπως σε ξέρουν οι φίλοι σου ή με τον τρόπο που η κοινωνία σε δέχεται ως "άγνωστο" άτομο;
Θα σου περιγράψω μια μικρή εμπειρία, πάνω σε έλληνες και εγγλέζους στην Αραβία. Οι εγγλέζοι ξεχωρίζουν τις αρμοδιότητές τους, έτσι ώστε αν δεν υπάρχει παρόν προϊστάμενος, να μην μπορεί να γίνει εργασία από τον υφιστάμενο, με δεδομένο ότι δεν έχει νέες εντολές για την παρούσα κατάσταση. Οι έλληνες ενώ ξεχωρίζουν την ευθύνη μεταξύ τους, έχουν το πλεονέκτημα να αναλαμβάνουν ως υφιστάμενοι την ευθύνη του προϊστάμενου, και αν δεν μπορεί να είναι αυτός παρόν, δεν μπορεί δηλαδή να δώσει νέες εντολές, τότε αναλαμβάνουν μόνοι τους πρωτοβουλία. Το μυστικό πίσω από αυτήν την "παραξενιά" είναι στην μεταφορά της γνώσης από την κορυφή της πυραμίδας προς την βάση. Ο προϊστάμενος δικαιολογεί τις πράξεις του ενημερώνοντας τους υφιστάμενους, έτσι τους κάνει να καταλαβαίνουν γιατί κάνουν ό,τι κάνουν. Επιπλέον τους ενημερώνει και για συμβάντα πλησίον τους, και ενημερώνεται και αυτός για "άσχετα" θέματα, εντός όμως της περιοχής εργασιας.
Βλέπουμε δηλαδή ότι το ελληνικό σύστημα είναι πιο ανθρωποκεντρικό, ενώ το εγγλέζικο είναι οργανοκεντρικό, απαιτεί δηλαδή την προσύλωση στην οργανική θέση, την τυφλή υπακοή. Ο έλληνας θα φτάσει στο ανθρωπίνως δυνατό, που αλλάζει με την διάθεση, ενώ ο εγγλέζος θα φθάσει στο τεχνικά δυνατό, που αλλάζει με τους κανόνες, τις προδιαγραφές.
Στο ποδόσφαιρο κερδίσαμε το κύπελο γιατί βασιστίκαμε στην θέληση των πολλών και όχι στο σύστημα. Απόδειξη αυτού: Παραμένει ο ίδιος προπονητής αλλά η διάθεση των παικτών έχει άλλάξει.
Και ιστορικά να το δούμε το ζήτημα, οι μεγάλοι έλληνες στρατηλάρχες μίλαγαν στο στράτευμα πριν την μάχη.
Η ελληνική παιδεία, δίνει αξία στον άνθρωπο, ως προσωπικότητα και όχι ως δυνατότητες.....η ανάλυση του ανθρώπου σε δυνατότητες, είναι ότι φασιστικότερο υπάρχει. Τα πτυχία mariena, είναι χαρτιά δυνατοτήτων....γι΄αυτό και στην Ελλάδα δεν έχουν πέραση...όσο έχει το ποιός είσαι! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 20, 2006 12:24 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να συμπληρώσω γιατί ίσως θα διαφωνήσεις πάλι:
Τα πτυχία δείχνουν δυνατότητες πάνω σε γνώσεις και δεξιότητες που έχουν ορθολογικά τεκμηριωθεί. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ο πτυχιούχος έχει αξιολογηθεί για το ήθος τους, τα κίνητρά του, τους σκοπούς του. Αντί αυτού στην Ελλάδα έχουμε τον όρκο, δηλαδή ο πτυχιούχος ορκίζεται πως θα είναι καλό παιδί! Το πιστεύεις αυτό; Το κράτος το πιστεύει! Πως εφόσον ορκισθούμε είμαστε καλοί! Ουσιαστικά έχει έναν λόγο για να σε βάλει μέσα αν κάνεις αλλιώς: "Ορκίστηκες φίλε και πάτησες τον όρκο σου". Έτσι σε βάζει να γίνεσαι φταίχτης....σε περίπτωση που γίνεις αρνητικός.
Στην αγγλία ορκίζονται οι πτυχιούχοι; Έσύ αύριο που θα ορκιστείς όταν πάρεις πτυχίο; Ο όρκος σου πιάνει εδώ; _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glenn Επίκουρος
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 48
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 22, 2006 11:04 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: |
Βλέπουμε δηλαδή ότι το ελληνικό σύστημα είναι πιο ανθρωποκεντρικό, ενώ το εγγλέζικο είναι οργανοκεντρικό, απαιτεί δηλαδή την προσύλωση στην οργανική θέση, την τυφλή υπακοή. Ο έλληνας θα φτάσει στο ανθρωπίνως δυνατό, που αλλάζει με την διάθεση, ενώ ο εγγλέζος θα φθάσει στο τεχνικά δυνατό, που αλλάζει με τους κανόνες, τις προδιαγραφές.
|
Ε λοιπόν φίλε bugman αυτή ήταν εύστοχη "βολή". Έπιασες κέντρο που λένε. Αυτό που είπες εξηγεί τη διαφορά νοοτροπίας μεταξύ ελλήνων και "φράγκων". Εξηγεί την απορία τους για το πως καταφέρνουμε να συντονιζόμαστε χωρίς διοικούσα αρχή (και ναι αποτυχαίνουμε πολλές φορές). Εξηγεί την λατρεία τους για την τυποποίηση. Εν τέλει είναι διαφορά πολιτισμών.
Το ξέρεις ότι πολλοί μαθηματικοί τους, έπαθαν νευρικό κλονισμό και κατάθλιψη μετά τα θεωρήματα του Godel; Νόμιζαν πως βρήκαν στα μαθηματικά το αρχέτυπο της ιδανικής οργάνωσης. Κι όταν τους βγήκε ότι ήταν μη πλήρης "τα παίξαν". Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να λειτουργήσουν με αμφιβολίες, με αβεβαιότητες, με ασάφειες.
Δες τη θρησκεία τους. Οι καθολικοί κάναν τον αλάθητο πάπα ούτως ώστε να μην υπάρξει ποτέ αδιέξοδο. Οι προτεστάντες κάναν πάπα τη βασίλισα. Ανήκουστο να μιλήσουν για πλειοψηφία και δεύτερη γνώμη. Γιατί; μα γιατί μπαίνει αμέσως η κάλπη, ergo η ασάφεια και η αβεβαιότητα. Επ' αυτών θα είχα να πως πολλά αλλά δεν είναι κατάλληλο το θέμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MoHDa Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 108 Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 17, 2006 8:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι όμως ζω...
Χαίρομαι που ένα θέμα που ξεκίνησε πριν τόσο καιρό ακόμα έχει περιεχόμενο.
Αγαπητή mariena, διάβασε σε παρακαλώ το τρίτο πόστ μου σε αυτό το θέμα, σχετικά με τις εμπειρίες μου, που είναι πια και ελλειπές.
Επίσης, σε αυτό το θέμα δεν κρίνουμε τις εμπειρίες του να ζεις στο εξωτερικό ή της συναναστροφής με φορείς άλλων πολιτισμών, συζητάμε για κάτι απλό, το πακέτο παιδεία στην Ελλάδα, το πακέτο Αγγλοσαξωνική παιδεία.
Έχω πολλά επιχειρήματα στη φαρέτρα μου και θέλω να διανθήσω τη συζήτηση και με άλλες εμπειρίες μου, αλλά δεν ξέρω από που να αρχίσω αν και τα σχόλια του συνανθρώπου που τέλειωσε Αγγλία και επέστρεψε μετά τον στρατό, έχουν πολύυυυ "ψωμί".
Χαιρετίσματα σε όλους!!!
Υ.Γ. Μυτιλήνη ήμουν, Σάμο πήγα και Αμβούργο είμαι _________________
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ATA Νεοφώτιστος
Εγγραφή: 18 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Japan
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 18, 2006 6:28 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Crash-test ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα Ελλαδας και Ιαπωνίας. Νομίζω πως είναι καλό να υπάρχει γνώση του τι παίζει και αλλού.
Ελλάδα - Ιαπωνία
1.Πανεπιστήμιο δωρεάν - Πανεπιστήμιο με δίδακτρα και μάλιστα αρκετά
2.Μόνο δημόσια πανεπιστήμια - Δημόσια και ιδιοτικά πανεπιστήμια
3.Σχολικά συγγράματα δωρεάν - Επί πληρωμή
4. Ενιαία σχολικά εγχειρίδια - Ανά σχολείο διαφέρουν
5. Σχολείο μόνο μαθήματα - Εγκαταστάσεις και για άλλες δραστηριότητες στο σχολείο. Αθλητικά και πολιτιστικά τμήματα ΕΝΤΟΣ του σχολείου. Σχολική σήτιση.
6. Εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δύσκολη- Εισαγωγή σχετικά εύκολη.
7.Υποχρεωτική στράτευση στα αγόρια - Καμία στρατιωτική δέσμευση
8.ΦΠΑς 19% - ΦΠΑς 5%
9. Μάθημα θρησκευτικών - Κανένα μάθημα περί θρησκείας (Απαγορεύεται)
10. Ξένη γλώσσα από το δημοτικό - Ξένη γλώσσα από γυμνάσιο
11. 2η ξένη γλώσσα - Ξένη γλώσσα μόνο αγγλικά
12. Αιώνιος φοιτητής - Όχι κάτι τέτοιο
13. Ανάγκη αγγλικών - Καμία ανάγκη αγγλικών
14. Ανάγκη και 2ης ξένης γλώσσας - Καμία ανάγκη για ξένη γλώσσα
15. Σχολεία ΒΡΩΜΙΚΑ και άθλια - Σχολεία ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ
16. Καθαρίστηρια για να καθαρίζει - Οι μαθητές καθαρίζουν το σχολείο
17. Το σχολείο θεωρείται βάσανο - Το σχολείο θεωρείται τόπος συναναστροφών
18. Κανένας ύμνος για το σχολείο - Όλα τα σχολεία έχουν τον ύμνο και το σήμα τους
19. Πανελλήνιες εξετάσεις για εισαγωγή σε ΑΕΙ - Εξετάσεις ανά πανεπιστήμιο εισαγωγής.
20. Πολιτικοποιημένο πανεπιστήμιο - Καμία σχέση πολιτικής και πανεπιστημίου.
21. Οι φοιτητές αράζουν - Οι φοιτητές κάνουν δουλειά για να βγάλουν τα δίδακτρα.
22. Οι γονείς πληρώνουν - Οι γονείς δε βοηθάνε και πολύ.
23. Δεν παίζει δουλειά - Υπάρχει δουλίτσα.
Τα συμπεράσματα δικά σας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|